Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wioleta / 2020-07-18 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik nie przestrzega żadnych praw. Mają regulamin nie dla klienta. Najgorsze są karty podarunkowe, to złodziejstwo, nie działają na wszystko. Jak zwracasz towar gotówki nie otrzymasz! Omijać ten sklep proszę, zostaniecie oszukani cenowo też.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Gabi / 2020-07-17 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam.
  • ~Katarzyna / 2020-07-09 13:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówienie nie zostało dostarczone w terminie który się wyznaczył podczas składania zamówienia, napisałam do obsługi klienta maila, dostałam odpowiedź dopiero po 3 dniach! Gdy już zadzwoniłam na infolinię, dopiero wtedy się dowiedziałam o opóźnieniu realizacji zamówień, ale takie informacje powinny być wysyłane automatycznie, czyli 1) - brak kontaktu i informowania klienta w przypadku powstania nowych okoliczności 2) - konsultant infolinii (drugie połączenie po tygodniu) skłamał że zamówienie już zostało wysłane do mnie, po tej informacji zamówienie zostało wysłano dopiero po tygodniu! Czyli paczkę otrzymałam po 15 dniach. 3) - pakowanie paczki bez dbania o wizerunek firmy. 4) - przysłali towar w innym kolorze mimo tego że w karcie produktu na stronie kolor był wyraźnie opisany, o czym świadczy zdjęcie i opis 5) - kontakt w sprawie przysłania etykiety zwrotnej przez e-mail trwał 2 tygodnie, w ciągu tego czasu odpowiadali mi kilka osób, każda z których nie była zainteresowana sprawą, bez końca dostawałam maile ze zwrotami typu „dziękujemy serdecznie” i „zależy nam na spełnieniu Pani oczekiwań” ale oprócz tych pustych słów nie otrzymałam żadnej pomocy. Etykietę przysłała konsultant, jedyna w tej firmie szybko reagująca i myśląca, z którą się skontaktowałam przez infolinię. 6) - po zarejestrowaniu reklamacji (po miesiącu od daty złożenia zamówienia!) dostałam info że to była pomyłka Empiku, podali błędną informację w karcie produktu, powinien być kolor losowy, i zaoferowali zwrot pieniędzy mimo tego że w ofercie mają potrzebny mi kolor tego samego produktu (inny dostawca, wyższa cena). Stwierdziłam że muszą przysłać właściwy kolor, dostałam odpowiedź o tej samej treści, że nic nie mogą mi zaoferować oprócz zwrotu pieniędzy 7) - bardzo słaba aplikacja, brak możliwości złożenia reklamacji, zgłoszenia zwrotu i tp, brak numeru przesyłki do śledzenia, aplikacja jest do niczego. Podsumowując, to był ostatni mój zakup na Empik.com, bo odczułam że nikt nie jest zainteresowany w tej firmie (oprócz konsultantki która przysłała etykietę) w spełnieniu oczekiwań Klienta, o których tak dużo się wspomina w mailach, ale w praktyce się nie używa. Odradzam zakupy na tej stronie.
    Zaletybrak zalet
  • ~Dawid / 2020-07-03 14:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie
  • ~Dżoana / 2020-07-03 12:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Przesyłka nie dotarła we wcześniej wyznaczonym terminie. Czas dostawy wyniósł w sumie około 2 tygodnie. W dniu 1 lipca (ostateczny dzień dostawy) na stronie internetowej w dalszym ciągu był status, że przesyłka w trakcie kompletacji i nie została jeszcze wysłana. Na empik.com widoczny był komunikat, że produkt "dostępny w magazynie", lecz przez tydzień nadal nie mogli skompletować złożonego zamówienia. Dodatkowo po otrzymaniu zamówienia przesyłka była okropnie zapakowana. Pognieciony karton z wgniecionymi bokami, taśma posklejana. Taśma znalazła się równieź na oryginalnym opakowaniu zabawki na całej długości pudełka(?), która miała być prezentem urodzinowym dla dziecka. Usunięcie jej wiązało się z delikatnym uszkodzeniem opakowania. W dzisiejszych czasach stanowczo nie polecam zakupów na tej stronie bądź na ich aplikacji.
  • ~Joanna / 2020-07-02 14:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
  • ~Daga / 2020-07-02 10:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Przechodziłam już przez problemy z Empikiem w Grudniu ubiegłego roku. Postanowiłam wtedy nigdy więcej nic u nich nie kupować, ale niestety firma męża na dzień dziecka dała ich karty podarunkowe. Info na stronie dostawa 5-6 dni. Dostawa została potwierdzona na 26.06. co daje 13 dni. Dziś jest 02.07. a status zamówienia: zamówiono. Nie mam żadnej odpowiedzi z Empiku. Nie pozostaje nic innego niż dzielić się swoimi przejściami gdzie tylko się da. Nic nie jest w stanie usprawiedliwić takiego podejścia do klienta. Sprawdzę również czy są jeszcze moje opinie na stronie Empik po ostatnich zakupach i na Opineo.
    Zaletybrak
    Wadydostawa, komunikacja, traktowanie klienta
  • ~Dziobson / 2020-07-02 10:27
    Ocena: 2.20 / 5
    Czekam już miesiąc na zamówienie i dalej nic... Po telefonie Pani jest mi w stanie powiedzieć tylko, że przepraszają, ale mają bardzo dużo zamówień... Mogę przedłużać okres odbioru paczki telefonicznie, jakby to była moja wina, że paczki przez miesiąc nie ma... Tragedia, nie polecam!!!
  • ~Piterek / 2020-07-01 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nienawidzę Emipiku straciłem prze niego prawię 150zł i nie da się tego zwrócić bo sobie wymyślili, ze nie zwracają pieniędzy durni. Kupiłem sonie kod do Minecraft na Pc i nie mogę nic bo pokazuję, że jest Xbox.
  • ~Anna / 2020-06-30 06:45
    Ocena: 1.20 / 5
    Po opłaceniu zamówienia i wybraniu księgarni anulowali moje zamówienie, o czym dowiedziałam się dzwoniąc z pytaniem dlaczego tak długo czekam. Tłumaczyli się pandemią lecz jak zauważyłam, że wszystko wróciło już do normy w końcu czerwca, pani z info poinformowała mnie, że jednak coś musiało się stać w transporcie.
    Nie polecam!
  • ~Kami / 2020-06-22 22:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawa, czas realizacji to prawdziwy dramat. Jakby sprzedawali towar którego fizycznie nie maja w magazynie.
    ZaletyBogaty asortyment
    WadyBardzo kiepsko działająca strona internetowa i sklep internetowy, czas realizacji
  • ~Nie podam / 2020-06-22 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Barany wystawiają coś czego nie mają ,od razu chcą płatność i obracają cudzymi pieniędzmi .Banda złodziei .
  • ~Wioletta / 2020-06-22 12:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Dostałam niekompletne zamówienie. Rozpatrywanie reklamacji trwa już ponad dwa tygodnie. Konsultanci obiecują gruszki na wierzbie i nic się nie dzieje. Szkoda czasu na zakakupy internetowe w empik.
    WadyNiekompetencja
  • ~NatS / 2020-06-17 12:21
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!!
  • ~ST / 2020-06-06 13:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
    Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
    Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
    Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
    Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
    Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
    Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.

    Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
    Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.
    Zaletybrak
    Wady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
    - proces reklamacji
  • ~Były klinet / 2020-06-03 15:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent.
  • ~Simon / 2020-06-01 08:46
    Ocena: 2.60 / 5
    Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.

    Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...
    ZaletyAsortyment
    WadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta
  • ~Dorota / 2020-05-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione na Dzien Dziecka klocki Lego mialy być z dostawą sroda-czwartek. Po pytaniu w czwartek o status przesyłki otrzymałam maila, że zamówienie jest anulowane bo chwilowy brak towaru, mimo ze klocki sa na stronie tylko w innej cenie. Ale piszą, że im przykro! Spoko mój synek na pewno zrozumie! Także szacunek za podejście do klienta! Dziadostwo i kpina!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~nnjbihbibji / 2020-05-28 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawa w "1-2 robocze" to czekanie ponad tydzień na przesyłkę.
    Wadyprzez tydzień kompletują zamówienia
    słaby asortyment mniej popularnych książek
    słaby kontakt przez internet (jedynie możliwość zgłoszenia reklamacji)
  • ~Robert / 2020-05-23 18:52
    Ocena: 3.40 / 5
    wszystko na pozór wygląda pięknie, ALE Zakupiłem zegarek sportowy vantage M a otrzymałem Polar M430
    zegarek dwukrotnie tańszy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę - przesyłka przychodzi w piątek, kurier rzuca ją pod drzwi i ucieka brak możliwości sprawdzenia!!! Zgłoszenie reklamacji odbiór przez kuriera dopiero w poniedziałek - ciekawe jak będzie wyglądał zwrot ? Tak sytuacja jest po prostu dyskwalifikująca ten sklep - liepie trzymać się od niego z daleka.
    Zaletybrak
    Wadydostarczają iny towar niż zamówiony - czyli pełna loteria to tak jak kupowanie kota w worku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4916
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3160