strona 65 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Iwona / 2020-08-31 16:39
Nie polecam tego sklepu !!! Jeszcze takiej sytuacji nie miałam 3 razy anulowałam opłacone zamówienie . Za każdym razem zostałam zapewniana że anulowanie zostało przyjęte i pieniądze zostaną zwrócone!!! Po 5 dniach zamówiony towar przyszedł do paczkomatu i znowu dzwonię. Poinformowano mnie że zamówienie zostało anulowane i że tak mają w systemie i żeby zignorować powiadomienie o przesyłce. Żadnych potwierdzeń na maila o anulowanie nie otrzymałam ale zapewniania że prześlą. Do tej pory nie ma towaru ani pieniędzy :( -
-
~kobi / 2020-08-30 13:40
brak jakiekolwiek informacji o zamówieniu maja w nosie zamawiającego ne polecam i wiecej nic nigdy nie kupie w w empiku szkoda nerwów ZaletyżadnychWadyzero informacji o dokonanym zamówienie kase bierzecie i tyle kończy sie wasza wspórłpraca a wypadało by napisac na emeil bo tak twierdzicie ze napiszecie a to zwykłe kłamstwo -
~Ewa / 2020-08-28 13:03
24.08.BR Zakupiłam głośniki i 2 książki na prezent.
w systemie widniała informacja dostawa 26-27.08.
Dzisiaj 28 i przesyłki brak. Za to przyszedł e-mail że brak jednego z produktów spowodował podzielenie dostawy i że książki otrzymam nadal 26-27, email pisany 28.08 wiec gdzie jest przesyłka ?
Telefon na infolinię Pani twierdzi, że błąd systemu nie ich.... Sprawdziła że w moim najbliższym salonie książki są i mogę sobie iść je kupić, Ż A R T Y z klienta? Opłacony towar mam iść ponownie opłacić drożej niż w sklepie internetowym a wysłany towar zwrócić i czekać na zwrot pieniędzy.
Na tym moje zakupy w EMPIK się kończą i zdecydowanie odradzam wszystkim jeśli nie chcą sobie podnosić ciśnienia.Wadyopieszałość w wysyłaniu towaru -
~ML / 2020-08-28 08:29
Towar figuruje jako DOSTĘPNY. Dostawa 24 GODZINY. Zamówienie złożone i OPŁACONE raniutko w poniedziałek zostaje wysłane w piątek. Bo "towar był chwilowo niedostępny". Tej informacji nie było na stronie. Była tylko o tym, iż nie można zamówić towaru do odbioru w empiku. Bo "za duże przeciazenie". Dla mnie to kpiny. Gdyby była informacja o niedostępności, to bym tego przedmiotu u nich nie zamawiała. Szkoda, że nie było. Ta książka, której nie było, kupiona na allegro, jest już u mnie na półce. Z empiku nadal czekam. Likwiduję u nich konto. Wszystko, co mają, można bez problemu kupić u innych. Często za niższą cenę. Jak ową brakującą książkę na allegro... ZaletyNiby zakupy przez internet...Wady... ale nic nie działa jak powinno. -
~Malgorzata / 2020-08-22 15:12
Nadal czekam na zwrot pieniedzy !!! Zamówienie anulowali po tygodniu ! Tragedia ZaletyBrakWadyZa mało miejsca by wszystkie opisać -
~Skóra / 2020-08-19 21:31
Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
Uważajcie na EmpikZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Polak / 2020-08-13 14:20
Książka zamówiona z odbiorem w salonie ma inną cenę niż na stronie (50% wyższą)
Strata czasu i pieniędzy na tę sieć. -
~AB / 2020-08-13 13:56
Zamówienie z dnia 02.08.2020r realizowane przez EMPIK . Przewidywany termin realizacji 04-05.08.2020. Nadal nie otrzymałem. Tragedia. Na AliExpress zamówił ktoś inny to samo , taniej i otrzymał przesyłkę 06-08-2020. Myślałem że EMPIK jest godny zaufania. - NIE JEST! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś lubi się urzerać i marnować swój czas. ZaletyBRAKWadyNie terminiwość, ciągle zmiany terminów dostawy, -
-
~Wsg / 2020-08-09 12:38
To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan ZaletyBrakWadyDużo pisac -
~Danka / 2020-08-04 20:22
Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep. -
~Aleksander / 2020-08-04 18:19
Zamówienie opłacone z góry nie dotarło na czas.Od dostawcy dowiedziałem się że zostało odesłane do nadawcy. W dziale obsługi Empik.com nie dowiedziałem się dlaczego ale otrzymałem obietnicę, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zaznaczyłem, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki. W kolejnym tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i dowiedziałem się, że dostawca uszkodził przesyłkę dlatego ja nie otrzymam przesyłki tylko pienądze. Mogę otrzymać zamówiony produkt jeśli ponowię zamówienie ale już nie w promocyjnej cenie tylko droższe o 100 PLN. W mojej opinii poniosłem koszty niekompetencji partnera (dostawcy) Empik.com. Zamówienie zostało anulowane nie z mojej winy a ja nie zostałem powiadomiony dlaczego, to brak szacunku dla klienta. WadyPracownicy działu obsługi nic nie mogą( tak twierdzą), poza udzielaniem niepełnych informacji. -
~nigdy więcej / 2020-07-27 10:43
Brak realizacji zamówienia, brak odpowiedzialności i brak komunikacji, to w skrócie moje odczucia związane z Empik com.
Otrzymałam od pracodawcy doładowanie platformy zakupowej, które mogłam wymienić na bony do różnych sklepów. Na Empik com znalazłam ekspres do kawy i postanowiłam kupić go za bony. Po przekroczeniu terminu realizacji zamówienia otrzymałam info, że realizacja się przedłuży. W kolejnym mailu poprosiłam o podanie konkretnego dnia. W wyznaczonym dniu wzięłam urlop i czekałam na kuriera. Nie przyjechał. Dzień później otrzymałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane! Moje pieniądze zostały zwrócone na konto klienta w Empik com, a nie na rachunek bankowy. Oferowanie produktów, których się nie posiada w sprzedaży to zwykłe wyłudzenie. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.
W ramach wisienki na torcie poinformowano mnie, że mogę sobie kupić ten ekspres u jednego z partnerów handlowych empik, ale nie mogę zapłacić pieniędzmi z konta na empik com!WadyJ.w. -
~Seba / 2020-07-24 15:24
Reklamowałem telefon komórkowy Kupiony na Empik.com , telefon przeznaczony na rynek rumuński - dlaczego można się domyślać (VAT). Nie mogłem oddać bezpośrednio do serwisu producenta - bo Empik nie podbija gwarancji a serwis przyjmuje sprzęt przeznaczony na rynek polski lub z podbita gwarancja.
Zgodnie z procedurami Empik-u wysłałem telefon na ich adres , było to niemal 4 tyg temu i zero informacji o telefonie, na infolinii dowiedziałem się ze dotarł i ze przesłali do gwaranta, prośbę o przesłanie emaila z taka informacja zlekceważyli
Nie wiem ile to jeszcze potrwa ale NIE POLECAMZaletyBrakWadyProcedury reklamacyjne, sprzedawany towar z innych krajów UE -
~Marta / 2020-07-19 21:25
Zamówiłam żagiel na balkon. Miał dojść w ciągu 4-5 dni. Po dwóch tygodniach, po mojej interwencji, usłyszałam, że produktu nie posiadają.. -
~Wioleta / 2020-07-18 11:50
Empik nie przestrzega żadnych praw. Mają regulamin nie dla klienta. Najgorsze są karty podarunkowe, to złodziejstwo, nie działają na wszystko. Jak zwracasz towar gotówki nie otrzymasz! Omijać ten sklep proszę, zostaniecie oszukani cenowo też. ZaletyBrakWadyOszuści -
~Gabi / 2020-07-17 20:28
Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam. -
-
~Katarzyna / 2020-07-09 13:48
Zamówienie nie zostało dostarczone w terminie który się wyznaczył podczas składania zamówienia, napisałam do obsługi klienta maila, dostałam odpowiedź dopiero po 3 dniach! Gdy już zadzwoniłam na infolinię, dopiero wtedy się dowiedziałam o opóźnieniu realizacji zamówień, ale takie informacje powinny być wysyłane automatycznie, czyli 1) - brak kontaktu i informowania klienta w przypadku powstania nowych okoliczności 2) - konsultant infolinii (drugie połączenie po tygodniu) skłamał że zamówienie już zostało wysłane do mnie, po tej informacji zamówienie zostało wysłano dopiero po tygodniu! Czyli paczkę otrzymałam po 15 dniach. 3) - pakowanie paczki bez dbania o wizerunek firmy. 4) - przysłali towar w innym kolorze mimo tego że w karcie produktu na stronie kolor był wyraźnie opisany, o czym świadczy zdjęcie i opis 5) - kontakt w sprawie przysłania etykiety zwrotnej przez e-mail trwał 2 tygodnie, w ciągu tego czasu odpowiadali mi kilka osób, każda z których nie była zainteresowana sprawą, bez końca dostawałam maile ze zwrotami typu „dziękujemy serdecznie” i „zależy nam na spełnieniu Pani oczekiwań” ale oprócz tych pustych słów nie otrzymałam żadnej pomocy. Etykietę przysłała konsultant, jedyna w tej firmie szybko reagująca i myśląca, z którą się skontaktowałam przez infolinię. 6) - po zarejestrowaniu reklamacji (po miesiącu od daty złożenia zamówienia!) dostałam info że to była pomyłka Empiku, podali błędną informację w karcie produktu, powinien być kolor losowy, i zaoferowali zwrot pieniędzy mimo tego że w ofercie mają potrzebny mi kolor tego samego produktu (inny dostawca, wyższa cena). Stwierdziłam że muszą przysłać właściwy kolor, dostałam odpowiedź o tej samej treści, że nic nie mogą mi zaoferować oprócz zwrotu pieniędzy 7) - bardzo słaba aplikacja, brak możliwości złożenia reklamacji, zgłoszenia zwrotu i tp, brak numeru przesyłki do śledzenia, aplikacja jest do niczego. Podsumowując, to był ostatni mój zakup na Empik.com, bo odczułam że nikt nie jest zainteresowany w tej firmie (oprócz konsultantki która przysłała etykietę) w spełnieniu oczekiwań Klienta, o których tak dużo się wspomina w mailach, ale w praktyce się nie używa. Odradzam zakupy na tej stronie. Zaletybrak zalet -
~Dawid / 2020-07-03 14:53
Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie -
~Dżoana / 2020-07-03 12:51
Przesyłka nie dotarła we wcześniej wyznaczonym terminie. Czas dostawy wyniósł w sumie około 2 tygodnie. W dniu 1 lipca (ostateczny dzień dostawy) na stronie internetowej w dalszym ciągu był status, że przesyłka w trakcie kompletacji i nie została jeszcze wysłana. Na empik.com widoczny był komunikat, że produkt "dostępny w magazynie", lecz przez tydzień nadal nie mogli skompletować złożonego zamówienia. Dodatkowo po otrzymaniu zamówienia przesyłka była okropnie zapakowana. Pognieciony karton z wgniecionymi bokami, taśma posklejana. Taśma znalazła się równieź na oryginalnym opakowaniu zabawki na całej długości pudełka(?), która miała być prezentem urodzinowym dla dziecka. Usunięcie jej wiązało się z delikatnym uszkodzeniem opakowania. W dzisiejszych czasach stanowczo nie polecam zakupów na tej stronie bądź na ich aplikacji. -
~Joanna / 2020-07-02 14:32
Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
strona 65 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »