Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2020-09-10 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to jakaś pomyłka. Towar zamówiony ,podzielony na kilka paczek bo od różnych innych sklepów jak się okazuje. Towar realizowany przez empik miał dojść 2.09 (przybory do szkoły) a mamy 10.09 i jeszcze towaru nie otrzymałam . Dzwonie już 4 raz na infolinie okazuje się ,że czegoś nie mają i znowu muszą podzielić zamówienie , o czym nie informują w żaden sposób chyba ,że samemu się dodzwonisz.Odradzam zakupy w tym pseudo sklepie ...
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Darek / 2020-09-08 07:57
    Ocena: 1.60 / 5
    Katastrofa to mało powiedziane. Dwa razy przekładany termin dostawy. Podejrzewam brak wystawionego towaru (AGD) i oczekiwanie na anulację zamówienia. Myślałem że ten sklep reprezentuje jakiś poziom, ale są poniżej dna. Odradzam każdemu zakupy opisywanym sklepie. Nie wiem ile jeszcze poczekam na zwrot kasy. Raczej omijać szerokim lukiem, nie wchodzę już nawet do stacjonarnego.
    Zaletybrak
    WadyWszystko, za wyjątkiem zamówienia i zaplaty( z tą było najłatwiej)
  • ~Nicki / 2020-09-04 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa!
    Zakupiłam komplet podręczników do szkoły 26 sierpnia i opłaciłam z góry. Termin dostawy 28-31 sierpnia. Na koncie informacja o skompletowaniu zamówienia od 28 sierpnia - czyli produkty były dostępne. Od tego czasu cisza. Pomimo codziennych interwencji na ich infolinii konsultanci nic nie mogli zrobić jak tylko wysłać zapytanie o powód opóźnienia. Nie interesowała mnie przyczyna tylko jak najszybsze wysłanie przesyłki! Skutek - 4 września i żadnych widoków, że syn w przyszłym tygodniu bedzie przygotowany do szkoły. Koleżanka kupując w firmie krzak na allegro ten sam zestaw podręczników otrzymała je po 2 dniach od zamówienia. Ale allegro wspiera kupującego, a empik ma w nosie. Brak słów! Żałuję kontaktu z tym sklepem i szczerze wszystkim odradzam! Jak tylko zamknę w jakikolwiek sposób tą sprawę likwiduję u nich konto!
    ZaletyTotalny brak!
    WadyWszystko co ma związek z tym sklepem.
  • ~Jekson / 2020-09-03 17:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Półtora tygodnia czekałem na książkę. Masakra.
  • ~Ona / 2020-09-02 14:16
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer.
    WadyNIE POLECAM
  • ~lauraolafson / 2020-09-01 16:19
    Ocena: 1.80 / 5
    Tragedia, Odradzam wszystkim. Probowalam anulowac zamowienie w godzine po zlozeniu zamowienia, bezskutecznie. Kontakt z obsluga klienta to jak zabawa w gluchy telefon. Nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniadze.
    ZaletyBrak
  • ~Iwona / 2020-08-31 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu !!! Jeszcze takiej sytuacji nie miałam 3 razy anulowałam opłacone zamówienie . Za każdym razem zostałam zapewniana że anulowanie zostało przyjęte i pieniądze zostaną zwrócone!!! Po 5 dniach zamówiony towar przyszedł do paczkomatu i znowu dzwonię. Poinformowano mnie że zamówienie zostało anulowane i że tak mają w systemie i żeby zignorować powiadomienie o przesyłce. Żadnych potwierdzeń na maila o anulowanie nie otrzymałam ale zapewniania że prześlą. Do tej pory nie ma towaru ani pieniędzy :(
  • ~kobi / 2020-08-30 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    brak jakiekolwiek informacji o zamówieniu maja w nosie zamawiającego ne polecam i wiecej nic nigdy nie kupie w w empiku szkoda nerwów
    Zaletyżadnych
    Wadyzero informacji o dokonanym zamówienie kase bierzecie i tyle kończy sie wasza wspórłpraca a wypadało by napisac na emeil bo tak twierdzicie ze napiszecie a to zwykłe kłamstwo
  • ~Ewa / 2020-08-28 13:03
    Ocena: 2.50 / 5
    24.08.BR Zakupiłam głośniki i 2 książki na prezent.
    w systemie widniała informacja dostawa 26-27.08.
    Dzisiaj 28 i przesyłki brak. Za to przyszedł e-mail że brak jednego z produktów spowodował podzielenie dostawy i że książki otrzymam nadal 26-27, email pisany 28.08 wiec gdzie jest przesyłka ?
    Telefon na infolinię Pani twierdzi, że błąd systemu nie ich.... Sprawdziła że w moim najbliższym salonie książki są i mogę sobie iść je kupić, Ż A R T Y z klienta? Opłacony towar mam iść ponownie opłacić drożej niż w sklepie internetowym a wysłany towar zwrócić i czekać na zwrot pieniędzy.
    Na tym moje zakupy w EMPIK się kończą i zdecydowanie odradzam wszystkim jeśli nie chcą sobie podnosić ciśnienia.
    Wadyopieszałość w wysyłaniu towaru
  • ~ML / 2020-08-28 08:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Towar figuruje jako DOSTĘPNY. Dostawa 24 GODZINY. Zamówienie złożone i OPŁACONE raniutko w poniedziałek zostaje wysłane w piątek. Bo "towar był chwilowo niedostępny". Tej informacji nie było na stronie. Była tylko o tym, iż nie można zamówić towaru do odbioru w empiku. Bo "za duże przeciazenie". Dla mnie to kpiny. Gdyby była informacja o niedostępności, to bym tego przedmiotu u nich nie zamawiała. Szkoda, że nie było. Ta książka, której nie było, kupiona na allegro, jest już u mnie na półce. Z empiku nadal czekam. Likwiduję u nich konto. Wszystko, co mają, można bez problemu kupić u innych. Często za niższą cenę. Jak ową brakującą książkę na allegro...
    ZaletyNiby zakupy przez internet...
    Wady... ale nic nie działa jak powinno.
  • ~Malgorzata / 2020-08-22 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadal czekam na zwrot pieniedzy !!! Zamówienie anulowali po tygodniu ! Tragedia
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca by wszystkie opisać
  • ~Skóra / 2020-08-19 21:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
    Uważajcie na Empik
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Polak / 2020-08-13 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Książka zamówiona z odbiorem w salonie ma inną cenę niż na stronie (50% wyższą)
    Strata czasu i pieniędzy na tę sieć.
  • ~AB / 2020-08-13 13:56
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie z dnia 02.08.2020r realizowane przez EMPIK . Przewidywany termin realizacji 04-05.08.2020. Nadal nie otrzymałem. Tragedia. Na AliExpress zamówił ktoś inny to samo , taniej i otrzymał przesyłkę 06-08-2020. Myślałem że EMPIK jest godny zaufania. - NIE JEST! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś lubi się urzerać i marnować swój czas.
    ZaletyBRAK
    WadyNie terminiwość, ciągle zmiany terminów dostawy,
  • ~Wsg / 2020-08-09 12:38
    Ocena: 2.60 / 5
    To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan
    ZaletyBrak
    WadyDużo pisac
  • ~Danka / 2020-08-04 20:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep.
  • ~Aleksander / 2020-08-04 18:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie opłacone z góry nie dotarło na czas.Od dostawcy dowiedziałem się że zostało odesłane do nadawcy. W dziale obsługi Empik.com nie dowiedziałem się dlaczego ale otrzymałem obietnicę, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zaznaczyłem, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki. W kolejnym tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i dowiedziałem się, że dostawca uszkodził przesyłkę dlatego ja nie otrzymam przesyłki tylko pienądze. Mogę otrzymać zamówiony produkt jeśli ponowię zamówienie ale już nie w promocyjnej cenie tylko droższe o 100 PLN. W mojej opinii poniosłem koszty niekompetencji partnera (dostawcy) Empik.com. Zamówienie zostało anulowane nie z mojej winy a ja nie zostałem powiadomiony dlaczego, to brak szacunku dla klienta.
    WadyPracownicy działu obsługi nic nie mogą( tak twierdzą), poza udzielaniem niepełnych informacji.
  • ~nigdy więcej / 2020-07-27 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak realizacji zamówienia, brak odpowiedzialności i brak komunikacji, to w skrócie moje odczucia związane z Empik com.
    Otrzymałam od pracodawcy doładowanie platformy zakupowej, które mogłam wymienić na bony do różnych sklepów. Na Empik com znalazłam ekspres do kawy i postanowiłam kupić go za bony. Po przekroczeniu terminu realizacji zamówienia otrzymałam info, że realizacja się przedłuży. W kolejnym mailu poprosiłam o podanie konkretnego dnia. W wyznaczonym dniu wzięłam urlop i czekałam na kuriera. Nie przyjechał. Dzień później otrzymałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane! Moje pieniądze zostały zwrócone na konto klienta w Empik com, a nie na rachunek bankowy. Oferowanie produktów, których się nie posiada w sprzedaży to zwykłe wyłudzenie. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.
    W ramach wisienki na torcie poinformowano mnie, że mogę sobie kupić ten ekspres u jednego z partnerów handlowych empik, ale nie mogę zapłacić pieniędzmi z konta na empik com!
    WadyJ.w.
  • ~Seba / 2020-07-24 15:24
    Ocena: 3.60 / 5
    Reklamowałem telefon komórkowy Kupiony na Empik.com , telefon przeznaczony na rynek rumuński - dlaczego można się domyślać (VAT). Nie mogłem oddać bezpośrednio do serwisu producenta - bo Empik nie podbija gwarancji a serwis przyjmuje sprzęt przeznaczony na rynek polski lub z podbita gwarancja.
    Zgodnie z procedurami Empik-u wysłałem telefon na ich adres , było to niemal 4 tyg temu i zero informacji o telefonie, na infolinii dowiedziałem się ze dotarł i ze przesłali do gwaranta, prośbę o przesłanie emaila z taka informacja zlekceważyli
    Nie wiem ile to jeszcze potrwa ale NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyProcedury reklamacyjne, sprzedawany towar z innych krajów UE
  • ~Marta / 2020-07-19 21:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam żagiel na balkon. Miał dojść w ciągu 4-5 dni. Po dwóch tygodniach, po mojej interwencji, usłyszałam, że produktu nie posiadają..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4615
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159