strona 65 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~NatS / 2020-06-17 12:21
Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!! -
-
~ST / 2020-06-06 13:18
Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.
Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.ZaletybrakWady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
- proces reklamacji -
~Były klinet / 2020-06-03 15:02
Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent. -
~Simon / 2020-06-01 08:46
Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.
Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...ZaletyAsortymentWadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta -
~Dorota / 2020-05-28 17:58
Zamówione na Dzien Dziecka klocki Lego mialy być z dostawą sroda-czwartek. Po pytaniu w czwartek o status przesyłki otrzymałam maila, że zamówienie jest anulowane bo chwilowy brak towaru, mimo ze klocki sa na stronie tylko w innej cenie. Ale piszą, że im przykro! Spoko mój synek na pewno zrozumie! Także szacunek za podejście do klienta! Dziadostwo i kpina! ZaletyBrakWadyOszustwo -
~nnjbihbibji / 2020-05-28 11:07
Dostawa w "1-2 robocze" to czekanie ponad tydzień na przesyłkę. Wadyprzez tydzień kompletują zamówienia
słaby asortyment mniej popularnych książek
słaby kontakt przez internet (jedynie możliwość zgłoszenia reklamacji) -
~Robert / 2020-05-23 18:52
wszystko na pozór wygląda pięknie, ALE Zakupiłem zegarek sportowy vantage M a otrzymałem Polar M430
zegarek dwukrotnie tańszy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę - przesyłka przychodzi w piątek, kurier rzuca ją pod drzwi i ucieka brak możliwości sprawdzenia!!! Zgłoszenie reklamacji odbiór przez kuriera dopiero w poniedziałek - ciekawe jak będzie wyglądał zwrot ? Tak sytuacja jest po prostu dyskwalifikująca ten sklep - liepie trzymać się od niego z daleka.ZaletybrakWadydostarczają iny towar niż zamówiony - czyli pełna loteria to tak jak kupowanie kota w worku -
~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia. ZaletyżadneoWadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu -
-
~Karolina1985 / 2020-05-07 16:31
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia,każdemu polecam sklep internetowy empik.com Każdy coś znajdzie dla siebie: jednemu spodoba się książka,drugiemu płyta cd,a trzeciemu film dvd itd. Zaletytanie koszty dostawy,darmowy odbiór w salonach empik,miła obsługa klientaWady - -
~Dorota / 2020-05-05 15:55
Z dwóch książek które zamówiłam jedna była PORWANA, POZAGINANA, trwałe uszkodzona, w tak widoczny sposób, że ktoś kto kompletował zamówienie dobrze wiedział, że wysyła wadliwy produkt, ale świadomie naciągnął klienta na koszty, bo zamówienie było realizowane do paczkomatu z powodu pandemii. Empik żeruje na klientach.
Nie polecam. -
~klienta / 2020-05-05 10:43
Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta -
~ads71 / 2020-04-29 02:54
Po raz kolejny, opoznienie na poziomie 2 tygodni od deklarowanego terminu lub totalna niedostepnosc towaru. Za kazdym razem jest to samo. Obecnie z dostawy na 30 kwietnia, zrobil sie 12-18 maja. Totalny zart. Towar drogi, zaplacony z gory. ZaletyBrakWadyOklamywanie klienta, bardzo zle zaprojektowany serwis, szczegolnie tzw. checkout czyli droga do platnosci -
~Karolina / 2020-04-28 19:11
Współpraca zEmpik przeszła moje oczekiwania do maksimum.Zamowilam łóżeczko dla dziecka ,produkt miał dotrzeć do 9 kwietnia,nie otrzymałam żadnej informacji że będzie opóźniony ,bo nawet 10 nadal nie otrzymałam.Jednak ku mojemu zdumieniu w wielką sobotę anulowano zamówienie,twierdząc że była to ostatnia sztuka wadliwa.Wiec skontaktowałam się o zwrot środków gdyż na sklepie nie było w podobnej ofercie łóżeczka, niestety odmówiono mi twierdząc że będzie w sprzedaży .Dostałam email po dwóch tygodniach że wrócił ,jak się okazało był to inny typ łóżeczka ale zdesperowana zakupiłam , historia ma ciąg dalszy...Podałam inny adres do odbioru ,zmieniłam w między czasie nr mieszkania wysylajac e-mailem,jednak z uwagi na doświadczenie ponaglilam o potwierdzenie czy zaktualizowano,dostałam email Pani uspokoiła że wszystko jest ok.Hmm kurier nazajutrz dzwoni i pyta gdzie dostarczyć bo nie ma takiego numer mieszkania,czyli Empik dał ciała po raz kolejny.Ale to nie wszystko podałam córce nr.kuriera aby dzwoniła i się dopytala o której będzie pod adresem,powiedział że pod takim adresem nic nie ma...Okazało się że przekazano kurierowi jakieś małe czarne pudełko i nie jest to łóżeczko najprawdopodobniej jakieś śrubki he he,kurier doszedł do wniosku że to bez sensu z tym jechać więc odwiózł ponownie na magazyn,gdzie otrzymał informację że najważniejszej części nie dostarczono...Komentarz pozostawiam t którzy planują współprace z Empikiem. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Ika / 2020-04-22 14:00
Produkty zamówione przyszły szybko , cena to niskie . Piewszy raz przyszedł towar trochę uszkodzony. ZaletyCena super, dostawa szybkoWadyGra grzybobranie przyszła z koszyczkiem połamanym , nie wiem kto pakuje towar ale koszyk fabrycznie bez części -
~Kamil / 2020-04-17 08:10
Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył. ZaletyBrakWadyzupełna ignorancja deklarowanych terminów dostawy -
~Barbara / 2020-04-16 18:36
Zakup dokonany i opłacony 5 kwietnia br. Dostawa 8-9 kwietnia br. Dziś 16 kwietnia i co? I nic.po mojej stronie 1 telefon do obsługi klienta- banały o obciążeniu ( mógł sklep podać realną datę tak jak supermarkety), 2 zgłoszenia przez formularz kontaktowy, 1 mail na adres obsługi klienta. Bez rezultatu i odpowiedzi. Zaczynam się czuć okradziona. -
-
~Katarzyna / 2020-04-16 10:56
Bardzo długo czekam na paczkę dzwoniłam już dwa razy oto kiedy ja dostanę Pan mówił którego dnia i dalej nie przyszła kiedy dzwoniłam po raz kolejny za kilka dni długo czekałam aż konsultant odbierze telefon. -
~Klient Mój Empik / 2020-04-15 18:34
W dniu dzisiejszym (tj. 15.04.2020 o godz. 12:48) dokonałem zakupu na stronie Empik.com płyt w promocji "Muzyka 3za2". Po czym o godzinie 13:13 dostałem powiadomienie o anulowaniu zamówienia o treści "produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze". Mój humor ;) i ciekawość anulacji zamówienia nie dała mi spokoju gdyż, zamówione przeze mnie produkty dalej były dostępne w sprzedaży. O godzinie 17:16 złożyłem ponownie zamówienie na te same produkty, w tej samej konfiguracji i promocją "Muzyka 3za2". Czy teraz już takie zamówienie może być zrealizowane? Co z wpłaconymi środkami, które sprzedawca odda mi dopiero "do 3 dni roboczych"? Takie działania z pewnością nie poprawią humoru klientom, którym odradzam zakupy. Napisałem reklamację i czekam na wyjaśnienie ze strony sprzedawcy odnośnie zaistniałej sytuacji. ZaletyDuży wybór, ale cóż z tego... (reszta w wadach)Wady...jak nie potrafią zrealizować zamówienia, składającego z trzech produktów -
~M / 2020-04-15 10:54
Towar został do mnie wysłany 19 marca niestety do dzisiaj do mnie nie dotarł , tłumacza sie pomyłka ze strony poczty polskiej , złożyli reklamacje usługi i tak czekam ... infolinia to jedna porażka .... na prośbę o zwrot pieniędzy zostałam poproszona jeszcze o cierpliwość !!!!! Czy chroni nas wogole jakies prawo ja sie pytam !! Wydałam prawie 400 zł na prezenty , koniec końców nie mam nic ...
Dodałam opinie na Opineo ale dziwnym trafem str już nie funkcjonuje -
~Zadr / 2020-04-14 13:03
Powinni zamknąć obsługę klientów przez internet. Firma truuuup. Nie kontaktują się z klientem. Nie są w stanie udzielić informacji kiedy dojdzie przesyłka. Odradzsm i będę na każdy sposób jak się tylko da zniechcać innych do zakupów w tym skelpie. Okradli mnie na 70 zł i nic.... ZaletyNie maWadyCHAOS, OSZUSTWO
strona 65 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »