Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~NatS / 2020-06-17 12:21
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!!
  • ~ST / 2020-06-06 13:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
    Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
    Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
    Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
    Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
    Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
    Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.

    Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
    Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.
    Zaletybrak
    Wady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
    - proces reklamacji
  • ~Były klinet / 2020-06-03 15:02
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent.
  • ~Simon / 2020-06-01 08:46
    Ocena: 2.60 / 5
    Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.

    Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...
    ZaletyAsortyment
    WadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta
  • ~Dorota / 2020-05-28 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione na Dzien Dziecka klocki Lego mialy być z dostawą sroda-czwartek. Po pytaniu w czwartek o status przesyłki otrzymałam maila, że zamówienie jest anulowane bo chwilowy brak towaru, mimo ze klocki sa na stronie tylko w innej cenie. Ale piszą, że im przykro! Spoko mój synek na pewno zrozumie! Także szacunek za podejście do klienta! Dziadostwo i kpina!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~nnjbihbibji / 2020-05-28 11:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostawa w "1-2 robocze" to czekanie ponad tydzień na przesyłkę.
    Wadyprzez tydzień kompletują zamówienia
    słaby asortyment mniej popularnych książek
    słaby kontakt przez internet (jedynie możliwość zgłoszenia reklamacji)
  • ~Robert / 2020-05-23 18:52
    Ocena: 3.40 / 5
    wszystko na pozór wygląda pięknie, ALE Zakupiłem zegarek sportowy vantage M a otrzymałem Polar M430
    zegarek dwukrotnie tańszy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę - przesyłka przychodzi w piątek, kurier rzuca ją pod drzwi i ucieka brak możliwości sprawdzenia!!! Zgłoszenie reklamacji odbiór przez kuriera dopiero w poniedziałek - ciekawe jak będzie wyglądał zwrot ? Tak sytuacja jest po prostu dyskwalifikująca ten sklep - liepie trzymać się od niego z daleka.
    Zaletybrak
    Wadydostarczają iny towar niż zamówiony - czyli pełna loteria to tak jak kupowanie kota w worku
  • ~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
    Ocena: 1.20 / 5
    W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia.
    Zaletyżadneo
    Wadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu
  • ~Karolina1985 / 2020-05-07 16:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia,każdemu polecam sklep internetowy empik.com Każdy coś znajdzie dla siebie: jednemu spodoba się książka,drugiemu płyta cd,a trzeciemu film dvd itd.
    Zaletytanie koszty dostawy,darmowy odbiór w salonach empik,miła obsługa klienta
    Wady -
  • ~Dorota / 2020-05-05 15:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Z dwóch książek które zamówiłam jedna była PORWANA, POZAGINANA, trwałe uszkodzona, w tak widoczny sposób, że ktoś kto kompletował zamówienie dobrze wiedział, że wysyła wadliwy produkt, ale świadomie naciągnął klienta na koszty, bo zamówienie było realizowane do paczkomatu z powodu pandemii. Empik żeruje na klientach.
    Nie polecam.
  • ~klienta / 2020-05-05 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM
    WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta
  • ~ads71 / 2020-04-29 02:54
    Ocena: 1.60 / 5
    Po raz kolejny, opoznienie na poziomie 2 tygodni od deklarowanego terminu lub totalna niedostepnosc towaru. Za kazdym razem jest to samo. Obecnie z dostawy na 30 kwietnia, zrobil sie 12-18 maja. Totalny zart. Towar drogi, zaplacony z gory.
    ZaletyBrak
    WadyOklamywanie klienta, bardzo zle zaprojektowany serwis, szczegolnie tzw. checkout czyli droga do platnosci
  • ~Karolina / 2020-04-28 19:11
    Ocena: 2.80 / 5
    Współpraca zEmpik przeszła moje oczekiwania do maksimum.Zamowilam łóżeczko dla dziecka ,produkt miał dotrzeć do 9 kwietnia,nie otrzymałam żadnej informacji że będzie opóźniony ,bo nawet 10 nadal nie otrzymałam.Jednak ku mojemu zdumieniu w wielką sobotę anulowano zamówienie,twierdząc że była to ostatnia sztuka wadliwa.Wiec skontaktowałam się o zwrot środków gdyż na sklepie nie było w podobnej ofercie łóżeczka, niestety odmówiono mi twierdząc że będzie w sprzedaży .Dostałam email po dwóch tygodniach że wrócił ,jak się okazało był to inny typ łóżeczka ale zdesperowana zakupiłam , historia ma ciąg dalszy...Podałam inny adres do odbioru ,zmieniłam w między czasie nr mieszkania wysylajac e-mailem,jednak z uwagi na doświadczenie ponaglilam o potwierdzenie czy zaktualizowano,dostałam email Pani uspokoiła że wszystko jest ok.Hmm kurier nazajutrz dzwoni i pyta gdzie dostarczyć bo nie ma takiego numer mieszkania,czyli Empik dał ciała po raz kolejny.Ale to nie wszystko podałam córce nr.kuriera aby dzwoniła i się dopytala o której będzie pod adresem,powiedział że pod takim adresem nic nie ma...Okazało się że przekazano kurierowi jakieś małe czarne pudełko i nie jest to łóżeczko najprawdopodobniej jakieś śrubki he he,kurier doszedł do wniosku że to bez sensu z tym jechać więc odwiózł ponownie na magazyn,gdzie otrzymał informację że najważniejszej części nie dostarczono...Komentarz pozostawiam t którzy planują współprace z Empikiem.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Ika / 2020-04-22 14:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Produkty zamówione przyszły szybko , cena to niskie . Piewszy raz przyszedł towar trochę uszkodzony.
    ZaletyCena super, dostawa szybko
    WadyGra grzybobranie przyszła z koszyczkiem połamanym , nie wiem kto pakuje towar ale koszyk fabrycznie bez części
  • ~Kamil / 2020-04-17 08:10
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył.
    ZaletyBrak
    Wadyzupełna ignorancja deklarowanych terminów dostawy
  • ~Barbara / 2020-04-16 18:36
    Ocena: 2.60 / 5
    Zakup dokonany i opłacony 5 kwietnia br. Dostawa 8-9 kwietnia br. Dziś 16 kwietnia i co? I nic.po mojej stronie 1 telefon do obsługi klienta- banały o obciążeniu ( mógł sklep podać realną datę tak jak supermarkety), 2 zgłoszenia przez formularz kontaktowy, 1 mail na adres obsługi klienta. Bez rezultatu i odpowiedzi. Zaczynam się czuć okradziona.
  • ~Katarzyna / 2020-04-16 10:56
    Ocena: 3.20 / 5
    Bardzo długo czekam na paczkę dzwoniłam już dwa razy oto kiedy ja dostanę Pan mówił którego dnia i dalej nie przyszła kiedy dzwoniłam po raz kolejny za kilka dni długo czekałam aż konsultant odbierze telefon.
  • ~Klient Mój Empik / 2020-04-15 18:34
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu dzisiejszym (tj. 15.04.2020 o godz. 12:48) dokonałem zakupu na stronie Empik.com płyt w promocji "Muzyka 3za2". Po czym o godzinie 13:13 dostałem powiadomienie o anulowaniu zamówienia o treści "produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze". Mój humor ;) i ciekawość anulacji zamówienia nie dała mi spokoju gdyż, zamówione przeze mnie produkty dalej były dostępne w sprzedaży. O godzinie 17:16 złożyłem ponownie zamówienie na te same produkty, w tej samej konfiguracji i promocją "Muzyka 3za2". Czy teraz już takie zamówienie może być zrealizowane? Co z wpłaconymi środkami, które sprzedawca odda mi dopiero "do 3 dni roboczych"? Takie działania z pewnością nie poprawią humoru klientom, którym odradzam zakupy. Napisałem reklamację i czekam na wyjaśnienie ze strony sprzedawcy odnośnie zaistniałej sytuacji.
    ZaletyDuży wybór, ale cóż z tego... (reszta w wadach)
    Wady...jak nie potrafią zrealizować zamówienia, składającego z trzech produktów
  • ~M / 2020-04-15 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar został do mnie wysłany 19 marca niestety do dzisiaj do mnie nie dotarł , tłumacza sie pomyłka ze strony poczty polskiej , złożyli reklamacje usługi i tak czekam ... infolinia to jedna porażka .... na prośbę o zwrot pieniędzy zostałam poproszona jeszcze o cierpliwość !!!!! Czy chroni nas wogole jakies prawo ja sie pytam !! Wydałam prawie 400 zł na prezenty , koniec końców nie mam nic ...
    Dodałam opinie na Opineo ale dziwnym trafem str już nie funkcjonuje
  • ~Zadr / 2020-04-14 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Powinni zamknąć obsługę klientów przez internet. Firma truuuup. Nie kontaktują się z klientem. Nie są w stanie udzielić informacji kiedy dojdzie przesyłka. Odradzsm i będę na każdy sposób jak się tylko da zniechcać innych do zakupów w tym skelpie. Okradli mnie na 70 zł i nic....
    ZaletyNie ma
    WadyCHAOS, OSZUSTWO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882