Dostawa, czas realizacji to prawdziwy dramat. Jakby sprzedawali towar którego fizycznie nie maja w magazynie.
ZaletyBogaty asortyment
WadyBardzo kiepsko działająca strona internetowa i sklep internetowy, czas realizacji
~Nie podam / 2020-06-22 16:34
Ocena: 1.00 / 5
Barany wystawiają coś czego nie mają ,od razu chcą płatność i obracają cudzymi pieniędzmi .Banda złodziei .
~Wioletta / 2020-06-22 12:11
Ocena: 3.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Dostałam niekompletne zamówienie. Rozpatrywanie reklamacji trwa już ponad dwa tygodnie. Konsultanci obiecują gruszki na wierzbie i nic się nie dzieje. Szkoda czasu na zakakupy internetowe w empik.
WadyNiekompetencja
~NatS / 2020-06-17 12:21
Ocena: 1.60 / 5
Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!!
~ST / 2020-06-06 13:18
Ocena: 1.40 / 5
Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.
Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.
Zaletybrak
Wady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
- proces reklamacji
~Były klinet / 2020-06-03 15:02
Ocena: 2.60 / 5
Dramat. Zamawiam towar za niemałe pieniądze przez Empik u zewnętrznego dostawcy. OK, może być. Przelewam pieniądze, które Empik dostaje natychmiast. Po kilku godzinach otrzymuję maila, że zamówienie zostało anulowane, zaś od dostawcy, że koszt wysyłki jest trzykrotnie wyższy, a kasę zwrócą w ciągu 2 dni roboczych. Dzwonię na infolinię i pani mówi, że umowy sprzedaży dokonuję z podmiotem zewnętrznym i że jest to napisane w regulaminie. Środki rzekomo ma firma dostawcy. Dzwonię do dostawcy i okazuje się, że pieniędzy nie mogą mieć dopóki nie potwierdzą realizacji zamówienia, zatem pieniądze są w Empiku. Dodatkowo dowiedziałem się, iż dwukrotnie zwracali uwagę Empikowi, że koszt dostawy wprowadza klientów w błąd. I tak: nie mam środków, by złożyć zamówienie gdziekolwiek, bo Empik ma słabych informatyków. którzy nie potrafią podać rzetelnej informacji nt kosztów dostawy. Czekać będę nie wiem jak długo na zwrot. W dobie powszechnego dostępu do mediów komunikacyjnych nikt z Empiku nie mógł zadzwonić i przedstawić sytuacji? Zamiast anulować zamówienie? Może trzeba było wziąć odpowiedzialność Empiku za to co masz na swojej stronie? Do słowa PRZEPRASZAMY też wam widać daleko. Nigdy już u was nic nie kupię i będę wszystkim odradzać. Zwłaszcza, ze zamówiony towar miał być na prezent.
~Simon / 2020-06-01 08:46
Ocena: 2.60 / 5
Fakty (bezdyskusyjne): zamówienie złożone, przyjęte przez EMPiK, i opłacone przeze mnie w ciągu minut. EMPiK po ok. tygodniu odstępuje od umowy sprzedaży, tłumacząc, że współpracujący z nim przewoźnik zwrócił przesyłkę do EMPiK. EMPiK nie podejmuje żadnych starań, aby rozstrzygnąć problem, anuluje zamówienie i „zwraca” moje środki. „Zwraca” na moje konto w EMPiK, nie na mój rachunek bankowy. Mimo korespondencji i prośby zwrotu środków odmawia zwrotu na mój rachunek bankowy, zasłaniając się regulaminem sklepu.
Opinia (dyskusyjna): EMPiK, rodem z PRLu, wydaję się, nie jest zorientowany, że czasy się zmieniły i mamy teraz prawa konsumenckie, konkurencje i wolny rynek. Szkoda, wszak sklep ma potencjał...
ZaletyAsortyment
WadyJakosc obslugi i poszanowanie klienta
~Dorota / 2020-05-28 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Zamówione na Dzien Dziecka klocki Lego mialy być z dostawą sroda-czwartek. Po pytaniu w czwartek o status przesyłki otrzymałam maila, że zamówienie jest anulowane bo chwilowy brak towaru, mimo ze klocki sa na stronie tylko w innej cenie. Ale piszą, że im przykro! Spoko mój synek na pewno zrozumie! Także szacunek za podejście do klienta! Dziadostwo i kpina!
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~nnjbihbibji / 2020-05-28 11:07
Ocena: 2.00 / 5
Dostawa w "1-2 robocze" to czekanie ponad tydzień na przesyłkę.
Wadyprzez tydzień kompletują zamówienia
słaby asortyment mniej popularnych książek
słaby kontakt przez internet (jedynie możliwość zgłoszenia reklamacji)
~Robert / 2020-05-23 18:52
Ocena: 3.40 / 5
wszystko na pozór wygląda pięknie, ALE Zakupiłem zegarek sportowy vantage M a otrzymałem Polar M430
zegarek dwukrotnie tańszy. Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę - przesyłka przychodzi w piątek, kurier rzuca ją pod drzwi i ucieka brak możliwości sprawdzenia!!! Zgłoszenie reklamacji odbiór przez kuriera dopiero w poniedziałek - ciekawe jak będzie wyglądał zwrot ? Tak sytuacja jest po prostu dyskwalifikująca ten sklep - liepie trzymać się od niego z daleka.
Zaletybrak
Wadydostarczają iny towar niż zamówiony - czyli pełna loteria to tak jak kupowanie kota w worku
~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
Ocena: 1.20 / 5
W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia.
Zaletyżadneo
Wadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu
~Karolina1985 / 2020-05-07 16:31
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia,każdemu polecam sklep internetowy empik.com Każdy coś znajdzie dla siebie: jednemu spodoba się książka,drugiemu płyta cd,a trzeciemu film dvd itd.
Zaletytanie koszty dostawy,darmowy odbiór w salonach empik,miła obsługa klienta
Wady -
~Dorota / 2020-05-05 15:55
Ocena: 2.00 / 5
Z dwóch książek które zamówiłam jedna była PORWANA, POZAGINANA, trwałe uszkodzona, w tak widoczny sposób, że ktoś kto kompletował zamówienie dobrze wiedział, że wysyła wadliwy produkt, ale świadomie naciągnął klienta na koszty, bo zamówienie było realizowane do paczkomatu z powodu pandemii. Empik żeruje na klientach.
Nie polecam.
~klienta / 2020-05-05 10:43
Ocena: 2.40 / 5
Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś z empika przez internet! Tragedia, tragedia jeszcze raz tragedia zamówiłam tydzień temu dwie pary rolek, po 3 dniach okazało się że jednej pary nie ma na magazynie. Na stronie widzę że przecież jest, tylko w innej cenie więc zadzwoniłam do empika że to nie mój problem ze teraz jest drożej ja zapłaciłam za rolki i chce je mieć, ale niestety Pani oznajmiła mi że tak nie może być i oni nie mogą dokładać. No śmiech na sali z dnia na dzień podnoszą ceny i nie wysyłają towaru. Nadal czekam chociaż na tą jedną parę, chodź na stronie empika jest informacja ze paczka już do mnie jedzie, a dostawca nic o tym nie wie nie ma takiego nr zamówienia. NIE POLECAM
WadyDługi czas oczekiwani na przesyłkę, podnoszenie cen z dnia na dzień i zero pomocy w dziale obsługi klienta
~ads71 / 2020-04-29 02:54
Ocena: 1.60 / 5
Po raz kolejny, opoznienie na poziomie 2 tygodni od deklarowanego terminu lub totalna niedostepnosc towaru. Za kazdym razem jest to samo. Obecnie z dostawy na 30 kwietnia, zrobil sie 12-18 maja. Totalny zart. Towar drogi, zaplacony z gory.
ZaletyBrak
WadyOklamywanie klienta, bardzo zle zaprojektowany serwis, szczegolnie tzw. checkout czyli droga do platnosci
~Karolina / 2020-04-28 19:11
Ocena: 2.80 / 5
Współpraca zEmpik przeszła moje oczekiwania do maksimum.Zamowilam łóżeczko dla dziecka ,produkt miał dotrzeć do 9 kwietnia,nie otrzymałam żadnej informacji że będzie opóźniony ,bo nawet 10 nadal nie otrzymałam.Jednak ku mojemu zdumieniu w wielką sobotę anulowano zamówienie,twierdząc że była to ostatnia sztuka wadliwa.Wiec skontaktowałam się o zwrot środków gdyż na sklepie nie było w podobnej ofercie łóżeczka, niestety odmówiono mi twierdząc że będzie w sprzedaży .Dostałam email po dwóch tygodniach że wrócił ,jak się okazało był to inny typ łóżeczka ale zdesperowana zakupiłam , historia ma ciąg dalszy...Podałam inny adres do odbioru ,zmieniłam w między czasie nr mieszkania wysylajac e-mailem,jednak z uwagi na doświadczenie ponaglilam o potwierdzenie czy zaktualizowano,dostałam email Pani uspokoiła że wszystko jest ok.Hmm kurier nazajutrz dzwoni i pyta gdzie dostarczyć bo nie ma takiego numer mieszkania,czyli Empik dał ciała po raz kolejny.Ale to nie wszystko podałam córce nr.kuriera aby dzwoniła i się dopytala o której będzie pod adresem,powiedział że pod takim adresem nic nie ma...Okazało się że przekazano kurierowi jakieś małe czarne pudełko i nie jest to łóżeczko najprawdopodobniej jakieś śrubki he he,kurier doszedł do wniosku że to bez sensu z tym jechać więc odwiózł ponownie na magazyn,gdzie otrzymał informację że najważniejszej części nie dostarczono...Komentarz pozostawiam t którzy planują współprace z Empikiem.
ZaletyBrak
WadyCałokształt
~Ika / 2020-04-22 14:00
Ocena: 4.00 / 5
Produkty zamówione przyszły szybko , cena to niskie . Piewszy raz przyszedł towar trochę uszkodzony.
ZaletyCena super, dostawa szybko
WadyGra grzybobranie przyszła z koszyczkiem połamanym , nie wiem kto pakuje towar ale koszyk fabrycznie bez części
~Kamil / 2020-04-17 08:10
Ocena: 2.40 / 5
Tragedia, zupełnie się nie przejmują deklarowanymi terminami dostawy. Całkowicie niepoważne podejście do klienta i nieodpowiedzialne podejście do czasu realizacji zadania. Banda amatorów. Odradzam i polecam czekać aż Amazon ich rozniesie w pył.
Zakup dokonany i opłacony 5 kwietnia br. Dostawa 8-9 kwietnia br. Dziś 16 kwietnia i co? I nic.po mojej stronie 1 telefon do obsługi klienta- banały o obciążeniu ( mógł sklep podać realną datę tak jak supermarkety), 2 zgłoszenia przez formularz kontaktowy, 1 mail na adres obsługi klienta. Bez rezultatu i odpowiedzi. Zaczynam się czuć okradziona.
~Katarzyna / 2020-04-16 10:56
Ocena: 3.20 / 5
Bardzo długo czekam na paczkę dzwoniłam już dwa razy oto kiedy ja dostanę Pan mówił którego dnia i dalej nie przyszła kiedy dzwoniłam po raz kolejny za kilka dni długo czekałam aż konsultant odbierze telefon.