strona 65 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »
-
~Karolina / 2021-07-02 12:46
Książka zamówiona na stronie dostarczona do salonu bez zadnego opakowania ochronnego co poskutkowało kompletnym jej zniszczeniem wizualnym, porysowana i poszarpane krawędzie. Nie wiem kto był tak mądry żeby z powodów "ekologicznych" decydować sie na takie coś i dopuścić do dewastowania książek. Gdybym chciała poniszczony egzemplarz to kupiłabym używany a nie płaciła za coś nowego i dostawała takie coś. Kompletne rozczarowanie logistyką całego przedsięwzięcia. Nawet brak jakiejkolwiek skruchy i chęci rozwiązania problemu w inny sposób niż zwrot produktu który miał być prezentem wiec jak można się domyślić terminowo trafił wszystko szlag.
Serdecznie nie pozdrawiam osoby która zrezygnowała z pakowania książek... -
-
~Karolina / 2023-12-20 23:30
Dramat, zamówienie złożone 6.12, żeby zdążyć na świeta jest 20,12 a ja nie mam zamówienia i codziennie dostaje maila że wysyłka przełożona, reklamacje nic nie daja. Nie polecam. Ostatni raz skorzystałam z tego sklepu online. A na święta zapala się moje oczy że wstydu przed gośćmi a nie pierwsza gwiazdka ZaletyBrakWadyBrak towaru, ignorowani klienta -
~Karolina.T / 2013-11-30 23:19
opinia negatywna , płyty nie odebrałam w salonie empik , bo okazała się być używana , skandal , koniec zakupów w empik.com i w empiku , nikomu nie polecam . ZaletybrakWadyoszukaństwo , lekceważenie klientanie mam , bo płyta okazała się używana -
~Kasia / 2019-10-04 17:00
28 września zamówiłam konsole, w tym samym dniu zrobiłam przelew 1699. Sprzęt do dnia dzisiejszego nie dotarł do mnie i nikt nie potrafi mi powiedzieć kiedy będzie. Przesylka miała być w dniach 1-2 października potem 3-4 października a teraz 4 -7 października. Kiedy faktycznie będzie- nie wiadomo. W rozmowie z konsultantami słyszymy, że jest ,, kompletowany,, . Nie wiem co to oznacza, czy dopiero konsola jest składana ? Poza tym konsultanci wysyłają emaile do magazynu żeby dowiedzieć się co się dzieje z moim zamówieniem. W sumie wyslano około 5 wiadomości ale chyba wszystkie trafiły do kosza jako spam bo magazyn do dzisiaj nie udzielił odpowiedzi. Napewno nie będę polegała zakupów przez emik.com i nigdy więcej tam nie zrobię zakupów. ZaletyBrak -
~Kasia / 2020-10-16 09:48
Zamowiłam poduszkę z moimi zdjęciami,otrzymałam kompletnie inny wzór poduszki ze zdjęciami kogoś obcego.
To jakieś żarty nie polecam tej strony nikomu! -
~Kasia / 2021-01-12 20:07
Empik oszukuje klientów. Wysyła masowo towar inny niż był zamówiony, zamiast telewizora LG 55NANO863NA klienci otrzymują LG 55NANO803NA. Daje sobie prawo do 14 dniowego okresu reklamacyjnego pozostawiając klienta bez telewizora, bez pieniędzy i bez informacji kiedy wyślą prawidłowy model. -
~Kasia / 2021-12-17 19:24
Nie polecam. Zamówienie z wysyłką 24 godz wysyłane z dużym opóźnieniem (oczywiście przy zakupie brak takiej informacji), trzeba ciągle wysyłać maile i dopytywać się kiedy zostanie wysyłka wysłana -
~Kasia / 2022-11-20 09:22
Tragedia na 6 paczek jedna przyszła normalnie , wysyłanie czegoś co nie zamówiłam było notoryczne , olewanie i nie odpisywanie na meila . Nigdy więcej nie zamówię w Empik ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Kasia / 2023-04-20 17:12
Bardzo mi przykro ale muszę wystawić złą opinię. Zamówiłam książkę przez sklep internetowy 13 kwietnia. Dostalam informacje ,że dostawa jest na 17-18 kwiecień. Niestety nie otrzymałam jej w tym terminie. Postanowiłam 19 kwietnia napisac meila z zapytaniem co z moją książką. Poinformowalam ich ,ze potrzebują miec tą ksiazke najpozniej na 21 kwietnia bo jest to prezent. Otrzymałam odpowiedź jedynie ,że przesyłka będzie opóźniona... nic poza tym. Dzis jest 20 kwiecień,właśnie rozmawialam z Panią, która mnie poinformowała, że wysyłka jest planowana na jutro. Zapytalam na kiedy dojdzie? Odpowiedź byla dla mnie zaskoczeniem bo odpowiedziała, że nie wie bo nie ma jej w magazynie. Więc jakim cudem wyślą ją jutro? Oczywiście zamówienie anulowałam. Najgorsze jest to ze akurat tej książki nigdzie nie ma . Oceniam Empik za nie profesjonalną firmę,która jie liczy się z klientem. Uważam, że jeśli czegoś się nie ma na stanie to się tego nie sprzedaje. Teraz czekam.na zwrot kasy . Ciekawe jak długo. ZaletyNie ma żadnych zaletWadyWady wymieniłam w opisie -
~Kasia / 2024-03-05 17:21
Oszuści, za każdym kolejnym zamówieniem dają 20% do skorzystania z rabatu, ale musisz coś kupić w salonie. Bardzo nieuczciwe, nie mam zamiaru kupować coś na siłę. Chyba przestanę w ogóle u nich kupować. ZaletyNie maWadyNieuczciwośc wobec stałego klienta -
~Kasia / 2024-03-10 16:21
Zamówiłam etui na koszulę. Miał to być prezent. Już po przelaniu pieniędzy przyszedł mail, że zmienia się termin dostawy. Potwierdziłam zamówienie, ponieważ było jeszcze dużo czasu. Tuż przed upływem terminu dostawy, znowu otrzymałam e-mail z informacją, że zmienia się data dostawy. Tym razem musiałam zrezygnować, bo dostarczono by etui już po imprezie urodzinowej. Zwrócono mi pieniądze, ale zostałam bez prezentu. Musiałam szukać nowego, tym razem na ostatnią chwilę. Sklep Empik po prostu sprzedaje towar, który nie wiadomo kiedy zostanie dostarczony. Na dodatek cały czas tłumaczono mi, że przecież nic się nie stało. Prezent kiedyś tam dojdzie... -
~Katarzyna / 2020-01-10 09:38
Zaplacilam za serwis Empik Premium na rok 80zl, za miesiac byloby 10zl. Zrezygnowalam po niecalym miesiacu (12.12.2019-7.01.2020) i oddali mi 60zl. "WTF?" mysle. Pani Barbara A. z Centrum Wsparcia Klienta uparcie twierdzi po wymianie 14 maili, ze kwota zostala wyliczona prawidlowo. Twierdzi, ze w tym czasie zlozylam 2 zamowienia i na tej podstawie wyliczono 20zl. Tak na prawde zlozylam 2 zamowienia, ale jedno zostalo natychmiastowo anulowane i nigdy nie zostalo zrealizowane. Pani Barbara mowi - okej, w takim razie bylo jedno, ale to i tak nie zmienia kwoty do zwrotu. Szczegoly owego 'wyliczania' sa nastepujace: 8.85zl za 26 dni przywileju Empik Premium, z ktorego skorzystalam raz skladajac zamowienie (na ksiazke i swieczke, w sumie za troszke ponad 40zl) plus dodatkowo skaskowano mnie 11.07zl za kuriera, gdyz wysylka tak naprawde nie byla darmowa. Idac tym tropem, choc mialam to cale Premium, gdybym przez ten miesiac zlozyla wiecej zamowien musialabym przy rezygnacji z abonamentu zaplacic za nie wszystkie po 11zl mimo 'bezplatnej wysylki' - tak sprytnie i wykwitnie, z niekorzyscia dla klienta zostal wyprodukowany regulamin serwisu. Wychodzi na to, ze gdybym po prostu zlozyla zamowienie i zaplacila za kuriera wyszla by mnie cala ta historia taniej, niz bawienie sie w Empik Premium. Goraco i serdecznie nie polecam. Nie dajcie sie nabrac na hasla 'darmowa wysylka' i 'mozesz zrezygnowac w kazym momencie'. Tak, mozesz, ale za to zaplacisz. Niby dycha to drobna kwota, ale niesmak i omijanie Empiku szerokim lukiem ze mna juz pozostanie.
Widze, ze wklejacie pod kazdym komentarzem ustalona formulke 'Jest nam bardzo przykro, że Państwa zawiedliśmy.' Taaaa, jasne! Wkurzacie coraz wiecej klientow i mam nadzieje, ze za nieglugo empik zwinie sie i przestanie nabijac ludzi w butelke. Na szczescie jest wiele alternatyw, ksiegarn i dyskontow, ktore o wiele lepiej wykonuja swoja prace i maja indywidulane podejscie do kazdej sprawy, zamiast po prostu uzywac CRTL+C CRTL +V.Zaletynie ma -
~Katarzyna / 2020-12-01 21:52
Zamówiłam produkt w promocyjnej cenie. Został dostarczony inny, który reklamowałam ze wskazaniem na wymianę produktu. Otrzymałam zwrot środków, bo produkt rzekomo niedostępny w magazynie. Oczywiście produkt dostępny na stronie w wyższej cenie i debilne tłumaczenia na infolinii -
~Katarzyna / 2020-12-05 17:58
Przesyłki nie przychodzą na czas. Odradzam zakupy w Empiku! -
~Katarzyna / 2020-12-18 15:33
Witam
11 grudnia zamówiłam tablet dla dziecka. Miał przyjść od 12-15 grudnia. 16 grudnia empik poinformował mnie sms, że moja przesyłka się opóźni, bez podania daty dostawy. W dniu 18 grudnia zostałam poinformowana, że moje zamówienie zostało anulowane "z powodu braku dostępności produktu w sprzedaży przez Empik na stronie empik.com." i zajęło im 8 dni zorientowanie się, że sprzedają towar, którego nie mają. ciekawe ile zajmie im zwrot pieniędzy. Żenada - nie polecam. To już druga podobna transakcja z empik. NIE POLECAM!!!!Zaletybrak. kiepska obsługaWadysprzedają towar, którego nie mają, nie szanują klientów, nie dotrzymują terminów -
~Katarzyna / 2021-07-23 09:24
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia a kupuje coś przez neta min raz w tygodniu.
Przywlaszczaja pieniadze a towaru nie wysylaja,na maile nie odpowiadaja. Ostrzegam wszystkich przed zakupami w tyn sklepie.ZaletyBrak -
-
~Katarzyna / 2021-12-16 09:16
Już ponad 2 tygodnie czekam na zamówienie. Totalny brak profesjonalizmu. Porażka zakupów online w Empiku. Na stronie piszą że cs będzie za 3 do 5 dni a jest już ponad 10 i wciąż nie mam. Jeśli planujesz prezent i sugerujesz się terminem to omijaj Empik tutaj nie szanują klienta. Ta ich Strefa Premium to też ściema można taniej w Internecie znaleźć produkty. ZaletyZraziłam sięWadyTotalna beznadzieja. Wprowadzają klientów w błąd.To nieuczciwe -
~Katarzyna / 2022-05-03 20:34
Nie polecam! Zostałam oszukana. Zakupiłam grę dla syna pobrali ode mnie pieniądze po czy za godzinę anulowali zamówienie bez żadnego wyjaśnienia. Produkt ten na stronie Empik dalej jest ale jest droższy. Kieruje sprawę do rzecznika praw konsumentów by zajął się tym sklepem jak widać poniżej jest wielu oszukanych klientów. ZaletyBrakWadyBrak gwarancji ceny, brak uczciwości wobec klientów. -
~Katarzyna / 2022-08-02 12:24
Witam odradzam zakup elektroniki w sklepach epmik ,zakupiony towar będąc błędnym zakupem niemożna zwrócić. Bo empik nie przyjmuje zwrotów ...i zostajecie z błędnym zakupem i zmarnowanymi pieniędzmi w domu ,w towar będzie leżał .. -
~Katarzyna / 2022-12-24 09:16
Nie działają zgodnie z prawem konsumenta. Po zamówieniu i przyjęciu do realizacji okazuje się że nie mają przedmiotu który był dostępny, przesuwają czas wysyłki a później anulują zamówienie, zwracają pieniądze i myślą że sprawa załatwiona. Kontakt przez infolinię porażka konsultanci w niczym nie są w stanie pomóc, przez mail odpowiadają na jedną wiadomość dziennie, sprawa się przedłuża aż w końcu i tak nie zostaje załatwiona. Jestem bardzo niezadowolona.
strona 65 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- nastepna »