Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2021-07-23 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia a kupuje coś przez neta min raz w tygodniu.
    Przywlaszczaja pieniadze a towaru nie wysylaja,na maile nie odpowiadaja. Ostrzegam wszystkich przed zakupami w tyn sklepie.
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2021-12-16 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Już ponad 2 tygodnie czekam na zamówienie. Totalny brak profesjonalizmu. Porażka zakupów online w Empiku. Na stronie piszą że cs będzie za 3 do 5 dni a jest już ponad 10 i wciąż nie mam. Jeśli planujesz prezent i sugerujesz się terminem to omijaj Empik tutaj nie szanują klienta. Ta ich Strefa Premium to też ściema można taniej w Internecie znaleźć produkty.
    ZaletyZraziłam się
    WadyTotalna beznadzieja. Wprowadzają klientów w błąd.To nieuczciwe
  • ~Katarzyna / 2022-05-03 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Zostałam oszukana. Zakupiłam grę dla syna pobrali ode mnie pieniądze po czy za godzinę anulowali zamówienie bez żadnego wyjaśnienia. Produkt ten na stronie Empik dalej jest ale jest droższy. Kieruje sprawę do rzecznika praw konsumentów by zajął się tym sklepem jak widać poniżej jest wielu oszukanych klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak gwarancji ceny, brak uczciwości wobec klientów.
  • ~Katarzyna / 2022-08-02 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam odradzam zakup elektroniki w sklepach epmik ,zakupiony towar będąc błędnym zakupem niemożna zwrócić. Bo empik nie przyjmuje zwrotów ...i zostajecie z błędnym zakupem i zmarnowanymi pieniędzmi w domu ,w towar będzie leżał ..
  • ~Katarzyna / 2022-12-24 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działają zgodnie z prawem konsumenta. Po zamówieniu i przyjęciu do realizacji okazuje się że nie mają przedmiotu który był dostępny, przesuwają czas wysyłki a później anulują zamówienie, zwracają pieniądze i myślą że sprawa załatwiona. Kontakt przez infolinię porażka konsultanci w niczym nie są w stanie pomóc, przez mail odpowiadają na jedną wiadomość dziennie, sprawa się przedłuża aż w końcu i tak nie zostaje załatwiona. Jestem bardzo niezadowolona.
  • ~Katarzyna / 2023-09-14 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo długi czas realizacji zamówienia. Na stronie informacja, że czas wysyłki 4-5 dni a paczka nie dotarła od 5 września. Zero informacji. Trzeba wydzwaniać żeby się czegoś dowiedzieć. nie polecam.
  • ~Katarzyna / 2023-12-12 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Na sprawdzenie zaksięgowania przelewu ta firma daje sobie 5 dni!! W poniedziałek rano przelew zrobiony, potwierdzenie, wszystko jest, następny dzień wieczorem sklep nie wyda towaru bo księgowość nie zdążyła przekazać takiej informacji. Zakupy utrudnione bo zamówienie przez internet nie dojdzie a w sklepie jak się okazuje nie mają na bieżąco informacji. Dokładnie własnych pieniędzy na firmę, dodatkowo kolejna wizyta. Zero ukłonu w stronę klienta.
  • ~Katarzyna z Warszawy / 2023-11-22 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w Empik produkt zgodny z tym który proponują na swojej stronie w ofercie sprzedażowej. Zapłaciłem za niego. Do trzech dni miałem produkt otrzymać. Piątego dnia otrzymałem e-maila że produktu nie posiadają w ofercie i nie będą posiadać. Mija 37 dzień jak nie oddają mi przelanych pieniędzy. Za każdym razem na info linii udzielają odpowiedzi że środki będą do trzech dni zwrócone. I tak w kółko. Zwykli oszuści. Tak wiec zalecam omijanie tej "firmy" szerokim łukiem. W dniu dzisiejszym po raz enty poinformowano mnie, że środki będą do trzech dni. Sprawę należy zgłosić do odpowiednich organów.
  • ~Kate / 2021-01-07 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dotrzymują terminów, umów.
    Infolinia rozkłada ręce, zrzuca odpowiedzialność na pocztę.
    Żałosne.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie klienta
  • ~Kcc / 2021-01-30 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowione i oplacone ksiazki nie dotarly.otrzymalem jedynie mail ze zostaly z powrotem odeslane. W domu ciagle ktos jest wiec nie bylo przesylki. Zadnego wytlumaczenia przeprosin. Moge je zamowic jeszcze raz ale w wyzszej cenie i placac jeszcze raz za przesylke...
    Nigdy wiecej nie bede tu zamawial!
    ZaletyZadne
    WadyObsluga
  • ~keraD / 2022-10-02 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać z zamówieniem to nie jest sklep empik tylko platforma w której uczestniczy wiele podmiotów i na koniec może się zdarzyć że koszt wysyłki jest większy od kosztów zamówionego asortymentu
  • ~Kik9 / 2023-09-22 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest poprostu kpina i brak poszanowania klienta. Zamówiony towar w połowie sierpnia oczywiście nie dotarł. Mało tego nikt nie był uprzejmy poinformować o tym że zamówienie miesięczynym oczekiwaniem nie będzie zrealizowane. Najgorszy sklep z jakim miałam styczność. Ńigdy tu jużnie zrobię zakupów niw wspominając o tym że wszem i wobec będę odradzała zakupy.
  • ~King / 2018-09-21 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupilem gre ps4 platnosc z gory dostawa kurierem po 5 dniach wysylka... nie wyszla jeszcze z magazynu... zenada i kpina
  • ~kipme / 2023-05-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    No cóż marze, żeby ludzie zbojkotowali ten sklep i nikt nic u nich nie kupował. Mam na mysli oczywiscie sklep online który jest totalną porażką. 3/4 towaru od posredników po zawyżonych cenach. Płatnośc swoimi srodkami z kart prezentowych itp to tylko mniej niz 1/10000 towaru na stronie. Porazka i tyle.
  • ~Kla / 2021-11-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i metr mułu. Dnia 6 listopada złożone i opłacone zamówienie. Do dnia dzisiejszego brak wysyłki. Łącznie 5 telefonów na infolinię, z czego jedna z Pań dała mi informację, że produkt nie zostanie wysłany bo go nie ma i go anulowałam. Następnego dnia po tym jak jeden z trzech produktów miał być anulowany z powodu niedostępności - okazuję się, że jako jedyny jest gotowy i spakowany do wysyłki! CYRK NA KÓŁKACH. Pomijam fakt, że gdy dostałam informację o tym, że produkt jest niedostępny i z niego zrezygnowałam, to zamówiłam tę rzecz u innego producenta i teraz czekam na 2 takie same przesyłki.
    ZaletyABSOLUTNY BRAK
    WadyWprowadzanie klienta w błąd, brak wysyłki towaru, konsultanci na infolinii oderwani od rzeczywistości
  • ~Klaudia / 2019-08-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam młynek elektryczny dostalam maila, że jest w realizacji.. Po 4 dniach anulowano moje zamowienie z powodu braku produktu.
    Bez sensu
    Strata czasu i pieniędzy
    To nie pierwszy taki przypadek!!!!
    Niech się ogarnąć w końcu !
  • ~Klaudia / 2021-12-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 3 tygodnie temu nadal nie doszło.
    Caly czas brak kompletnego zamówienia a to nie ma na magazynie . Wiecznie coś. Ostatni raz coś zamawiam z Empika. Porażka
  • ~Klaudus3459 / 2021-11-10 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Osuzsci. Pieniądze wzięli a paczki jak nie było tak nie ma . Strata pieniędzy. Jestem bardzo wsciekla . Na infolini głupio tłumacza ze jakieś pracę serwisowe na magazynie maja . Ale widząc teraz z innych opini i komentarzy coś długo zajmują im te prace serwisowe ????
  • ~Klient / 2021-11-27 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na sklepy z empik.com. Raj dla oszustów!
  • ~klient / 2021-12-29 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    myslałam,ze czasy durnych kart podarunkowych juz mineły,ale przezyłam szok bo tylko empik je stosuje- nigdy wiecej tam zakupów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882