Nadal czekam na zwrot pieniedzy !!! Zamówienie anulowali po tygodniu ! Tragedia
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca by wszystkie opisać
~Skóra / 2020-08-19 21:31
Ocena: 1.60 / 5
Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
Uważajcie na Empik
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Polak / 2020-08-13 14:20
Ocena: 1.00 / 5
Książka zamówiona z odbiorem w salonie ma inną cenę niż na stronie (50% wyższą)
Strata czasu i pieniędzy na tę sieć.
~AB / 2020-08-13 13:56
Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie z dnia 02.08.2020r realizowane przez EMPIK . Przewidywany termin realizacji 04-05.08.2020. Nadal nie otrzymałem. Tragedia. Na AliExpress zamówił ktoś inny to samo , taniej i otrzymał przesyłkę 06-08-2020. Myślałem że EMPIK jest godny zaufania. - NIE JEST! Nie polecam !!! Chyba, że ktoś lubi się urzerać i marnować swój czas.
ZaletyBRAK
WadyNie terminiwość, ciągle zmiany terminów dostawy,
~Wsg / 2020-08-09 12:38
Ocena: 2.60 / 5
To był błąd w zakupie reklamacja odrzucona towar zwrocony z nowym uszkodzeniem szkoda pisać nie polecan
ZaletyBrak
WadyDużo pisac
~Danka / 2020-08-04 20:22
Ocena: 2.20 / 5
Doladowalam konto na empiku z punktów benefit. Złożyłam zamówienie i z tych też punktów je opłacilam. Okazalo sie, ze wartosc zamowienia zostala ściągnięta z konta, natomiast zamowienie pozostalo w statusie nieoplacone. Obsluga infolini nie byla w stanie wyjaśnić sytuacji, zero jakiegokolwiek potwierdzenia, ze zgloszenie dotarlo i ktokolwiek nad nim pracuje. Na ten momemnt nie mam ani zamowienia, ani zwrotu pieniędzy, ani żadnej informacji zwrotnej. Pierwszy raz spotkalam sie z takim traktowaniem klienta, nastepnym razem wybiorę inny sklep.
~Aleksander / 2020-08-04 18:19
Ocena: 2.20 / 5
Zamówienie opłacone z góry nie dotarło na czas.Od dostawcy dowiedziałem się że zostało odesłane do nadawcy. W dziale obsługi Empik.com nie dowiedziałem się dlaczego ale otrzymałem obietnicę, że sprawa zostanie wyjaśniona. Zaznaczyłem, że zależy mi na szybkim otrzymaniu przesyłki. W kolejnym tygodniu otrzymałem zwrot pieniędzy. Zadzwoniłem do działu obsługi klienta i dowiedziałem się, że dostawca uszkodził przesyłkę dlatego ja nie otrzymam przesyłki tylko pienądze. Mogę otrzymać zamówiony produkt jeśli ponowię zamówienie ale już nie w promocyjnej cenie tylko droższe o 100 PLN. W mojej opinii poniosłem koszty niekompetencji partnera (dostawcy) Empik.com. Zamówienie zostało anulowane nie z mojej winy a ja nie zostałem powiadomiony dlaczego, to brak szacunku dla klienta.
WadyPracownicy działu obsługi nic nie mogą( tak twierdzą), poza udzielaniem niepełnych informacji.
~nigdy więcej / 2020-07-27 10:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak realizacji zamówienia, brak odpowiedzialności i brak komunikacji, to w skrócie moje odczucia związane z Empik com.
Otrzymałam od pracodawcy doładowanie platformy zakupowej, które mogłam wymienić na bony do różnych sklepów. Na Empik com znalazłam ekspres do kawy i postanowiłam kupić go za bony. Po przekroczeniu terminu realizacji zamówienia otrzymałam info, że realizacja się przedłuży. W kolejnym mailu poprosiłam o podanie konkretnego dnia. W wyznaczonym dniu wzięłam urlop i czekałam na kuriera. Nie przyjechał. Dzień później otrzymałam informację, że moje zamówienie zostało anulowane! Moje pieniądze zostały zwrócone na konto klienta w Empik com, a nie na rachunek bankowy. Oferowanie produktów, których się nie posiada w sprzedaży to zwykłe wyłudzenie. Sprawa zostanie zgłoszona na policję.
W ramach wisienki na torcie poinformowano mnie, że mogę sobie kupić ten ekspres u jednego z partnerów handlowych empik, ale nie mogę zapłacić pieniędzmi z konta na empik com!
WadyJ.w.
~Seba / 2020-07-24 15:24
Ocena: 3.60 / 5
Reklamowałem telefon komórkowy Kupiony na Empik.com , telefon przeznaczony na rynek rumuński - dlaczego można się domyślać (VAT). Nie mogłem oddać bezpośrednio do serwisu producenta - bo Empik nie podbija gwarancji a serwis przyjmuje sprzęt przeznaczony na rynek polski lub z podbita gwarancja.
Zgodnie z procedurami Empik-u wysłałem telefon na ich adres , było to niemal 4 tyg temu i zero informacji o telefonie, na infolinii dowiedziałem się ze dotarł i ze przesłali do gwaranta, prośbę o przesłanie emaila z taka informacja zlekceważyli
Nie wiem ile to jeszcze potrwa ale NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyProcedury reklamacyjne, sprzedawany towar z innych krajów UE
~Marta / 2020-07-19 21:25
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam żagiel na balkon. Miał dojść w ciągu 4-5 dni. Po dwóch tygodniach, po mojej interwencji, usłyszałam, że produktu nie posiadają..
~Wioleta / 2020-07-18 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Empik nie przestrzega żadnych praw. Mają regulamin nie dla klienta. Najgorsze są karty podarunkowe, to złodziejstwo, nie działają na wszystko. Jak zwracasz towar gotówki nie otrzymasz! Omijać ten sklep proszę, zostaniecie oszukani cenowo też.
ZaletyBrak
WadyOszuści
~Gabi / 2020-07-17 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam.
~Katarzyna / 2020-07-09 13:48
Ocena: 3.00 / 5
Zamówienie nie zostało dostarczone w terminie który się wyznaczył podczas składania zamówienia, napisałam do obsługi klienta maila, dostałam odpowiedź dopiero po 3 dniach! Gdy już zadzwoniłam na infolinię, dopiero wtedy się dowiedziałam o opóźnieniu realizacji zamówień, ale takie informacje powinny być wysyłane automatycznie, czyli 1) - brak kontaktu i informowania klienta w przypadku powstania nowych okoliczności 2) - konsultant infolinii (drugie połączenie po tygodniu) skłamał że zamówienie już zostało wysłane do mnie, po tej informacji zamówienie zostało wysłano dopiero po tygodniu! Czyli paczkę otrzymałam po 15 dniach. 3) - pakowanie paczki bez dbania o wizerunek firmy. 4) - przysłali towar w innym kolorze mimo tego że w karcie produktu na stronie kolor był wyraźnie opisany, o czym świadczy zdjęcie i opis 5) - kontakt w sprawie przysłania etykiety zwrotnej przez e-mail trwał 2 tygodnie, w ciągu tego czasu odpowiadali mi kilka osób, każda z których nie była zainteresowana sprawą, bez końca dostawałam maile ze zwrotami typu „dziękujemy serdecznie” i „zależy nam na spełnieniu Pani oczekiwań” ale oprócz tych pustych słów nie otrzymałam żadnej pomocy. Etykietę przysłała konsultant, jedyna w tej firmie szybko reagująca i myśląca, z którą się skontaktowałam przez infolinię. 6) - po zarejestrowaniu reklamacji (po miesiącu od daty złożenia zamówienia!) dostałam info że to była pomyłka Empiku, podali błędną informację w karcie produktu, powinien być kolor losowy, i zaoferowali zwrot pieniędzy mimo tego że w ofercie mają potrzebny mi kolor tego samego produktu (inny dostawca, wyższa cena). Stwierdziłam że muszą przysłać właściwy kolor, dostałam odpowiedź o tej samej treści, że nic nie mogą mi zaoferować oprócz zwrotu pieniędzy 7) - bardzo słaba aplikacja, brak możliwości złożenia reklamacji, zgłoszenia zwrotu i tp, brak numeru przesyłki do śledzenia, aplikacja jest do niczego. Podsumowując, to był ostatni mój zakup na Empik.com, bo odczułam że nikt nie jest zainteresowany w tej firmie (oprócz konsultantki która przysłała etykietę) w spełnieniu oczekiwań Klienta, o których tak dużo się wspomina w mailach, ale w praktyce się nie używa. Odradzam zakupy na tej stronie.
Zaletybrak zalet
~Dawid / 2020-07-03 14:53
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłem , nie doszło w ogóle a informacja nie doszła o czasie
~Dżoana / 2020-07-03 12:51
Ocena: 1.40 / 5
Przesyłka nie dotarła we wcześniej wyznaczonym terminie. Czas dostawy wyniósł w sumie około 2 tygodnie. W dniu 1 lipca (ostateczny dzień dostawy) na stronie internetowej w dalszym ciągu był status, że przesyłka w trakcie kompletacji i nie została jeszcze wysłana. Na empik.com widoczny był komunikat, że produkt "dostępny w magazynie", lecz przez tydzień nadal nie mogli skompletować złożonego zamówienia. Dodatkowo po otrzymaniu zamówienia przesyłka była okropnie zapakowana. Pognieciony karton z wgniecionymi bokami, taśma posklejana. Taśma znalazła się równieź na oryginalnym opakowaniu zabawki na całej długości pudełka(?), która miała być prezentem urodzinowym dla dziecka. Usunięcie jej wiązało się z delikatnym uszkodzeniem opakowania. W dzisiejszych czasach stanowczo nie polecam zakupów na tej stronie bądź na ich aplikacji.
~Joanna / 2020-07-02 14:32
Ocena: 1.80 / 5
Nie polecam, oszukują produkty dostępne robią na niedostępne , koszty walą w koszty wysyłki . Kasa bez zdjęć nie do odzyskania
~Daga / 2020-07-02 10:52
Ocena: 1.60 / 5
Przechodziłam już przez problemy z Empikiem w Grudniu ubiegłego roku. Postanowiłam wtedy nigdy więcej nic u nich nie kupować, ale niestety firma męża na dzień dziecka dała ich karty podarunkowe. Info na stronie dostawa 5-6 dni. Dostawa została potwierdzona na 26.06. co daje 13 dni. Dziś jest 02.07. a status zamówienia: zamówiono. Nie mam żadnej odpowiedzi z Empiku. Nie pozostaje nic innego niż dzielić się swoimi przejściami gdzie tylko się da. Nic nie jest w stanie usprawiedliwić takiego podejścia do klienta. Sprawdzę również czy są jeszcze moje opinie na stronie Empik po ostatnich zakupach i na Opineo.
Zaletybrak
Wadydostawa, komunikacja, traktowanie klienta
~Dziobson / 2020-07-02 10:27
Ocena: 2.20 / 5
Czekam już miesiąc na zamówienie i dalej nic... Po telefonie Pani jest mi w stanie powiedzieć tylko, że przepraszają, ale mają bardzo dużo zamówień... Mogę przedłużać okres odbioru paczki telefonicznie, jakby to była moja wina, że paczki przez miesiąc nie ma... Tragedia, nie polecam!!!
~Piterek / 2020-07-01 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Nienawidzę Emipiku straciłem prze niego prawię 150zł i nie da się tego zwrócić bo sobie wymyślili, ze nie zwracają pieniędzy durni. Kupiłem sonie kod do Minecraft na Pc i nie mogę nic bo pokazuję, że jest Xbox.
~Anna / 2020-06-30 06:45
Ocena: 1.20 / 5
Po opłaceniu zamówienia i wybraniu księgarni anulowali moje zamówienie, o czym dowiedziałam się dzwoniąc z pytaniem dlaczego tak długo czekam. Tłumaczyli się pandemią lecz jak zauważyłam, że wszystko wróciło już do normy w końcu czerwca, pani z info poinformowała mnie, że jednak coś musiało się stać w transporcie.
Nie polecam!