strona 64 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »
-
~wiercipięta / 2020-09-25 14:27
empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki. -
-
~Cezary / 2020-09-24 17:13
Nie kupować urządzeń bo empik odcina się od realizacji reklamacji a sprzedają towary kupione na ALI Expres ZaletyAutomatyczny dozownik mydła Baseus brak zaletWadyAutomatyczny dozownik mydła Baseus nie radzi sobie z podawaniem żelu do mycia rąk Empik kupił to od firmy która tego towaru nie posiada w ofercie co jest zastanawiające -
~Jaga / 2020-09-23 18:53
Zamówiony towar miał zostac wyslany w 24 h. Z dwoch ksiazek po tygodniu doszla jedna, a drugiej rzekomo nie ma na stanie, zwrocili za nia pieniadze po tygodniu. Dziwne, ale jak wchodze na strone ksiazka jest dostepna, ale musialabym ponownie ja zamówić i ponownie placic za przesylke. Obsluga klienta tragiczna. Na ostatniego maila nie dostalam nawet odpowiedzi. Zero skruchy za nie dotrzymanie umowy, rozumiem, ze mozna cos zawalic, ale oni nie probuja nawet naprawic swoich bledow. Dodam, ze taka sytuacja ma miejsce juz kolejny raz. Wiecej na pewno nie zrobie juz u nich zakupow. ZaletyBrakWadyNie dotrzymuja terminów, brak asortymentu widniejącego na stronie jako dostępny. Koszmarna obsługa klienta -
~Ola / 2020-09-22 12:53
Nie polecam, najpierw zniknęły pieniądze które doladowalam na konto Empiku, odblokowali je po prawie 2 tygodniach a wtedy już nie było produktu który mnie interesowal. Jak zrobiłam zakupy to co chwile dostawałam info ze któregoś produktu nie maja i wysyłka będzie przesunięta bez informacji na kiedy. Dzwoniłam tam kilkanaście razy I za każdym razem błędy tłumaczą błędami systemu i nie mogą nic z tym zrobić. To były już ostatnie zakupy w tym sklepie. -
~Bruno / 2020-09-22 09:49
Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu. -
~B. O. / 2020-09-20 18:41
Termin dostawy paczki minął, a sklep nie skontaktował się ze mną. Nie wytłumaczył, jaka jest przyczyna opóźnienia dostawy. I kolejno: mój telefon dzień po upływie terminu dostawy na infolinię (ponoć paczka właśnie została skompletowana i następnego dnia miała być wysłana), później odpowiedzi mailowe na moje reklamacje dotyczące braku informacji terminu dostawy przesyłki(dopiero w trzecim mailu ze strony Empiku padło "przepraszam") i w końcu paczka doszła z 5-dniowym opóźnieniem. Niestety, 1 z 4 zamówionych artykułów był inny, niż wybrałam. Po złożeniu przeze mnie reklamacji na ich stronie, pocztą mailową zapewniono mnie, że w wybranym przeze mnie terminie przyjedzie kurier odebrać niewłaściwy artykuł. I cisza. Kontakt się urwał. Empik totalnie zignorował mnie, nie rozwiązując problemu. ZaletyŁatwy kontakt poprzez stronę EmpikuWadyNierzetelność. Lekceważenie klienta. Niedotrzymanie terminu dostawy. Brak towaru w magazynie, pomimo reklamowania go na stronie sklepu. -
~M.k / 2020-09-19 23:49
To jest już przesada 3 tygodnie czekania na dostawę przy zapewnieniu że plyty wyjdą do 48h,zero reakcji na zapytania ważne że kasa jest ZaletyJuż żadnych zalet nie widzęWadyTragedia na całej linii -
~Np / 2020-09-19 23:32
Bardzo słaba obsługa. Towar często nieschodzący z półek do tego przepłacony. Zamówiony towar nie dotarł do mnie i to w dzień urodzin córki kiedy miał być doręczony. W dzień planowanego doręczenia otrzymuje maila iż zamówienie musiało zostać anulowane gdyż w momencie zamawiania nie było już towaru. żenada. Konto zasilone kartami i przelewem które mogłam spożytkować w innym lepszym miejscu a teraz jestem zmuszona coś u nich zamówić gdyż nie zwrócą pieniędzy. XxI wiek ... to ma swoje określenie. Szczerze nie polecam tego sklepu. -
-
~Daniel / 2020-09-17 17:27
35 dni czekam na rozwiązanie swojej gwarancji i dalej cisza. Nikt nic nie wie, a dział techniczny nie odpowiada na wiadomości. Konsultanci tylko mówią że wysyłają ponaglenia. Dziadostwo. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie... Wady Brak zainteresowania
Słabe kompetencje pracowników
Fatalny dział techniczny -
~Wioletta / 2020-09-14 17:51
Ogólnie wszystko ok. Jedyne na co mogę narzekać to ceny... wtedy kupuję u konkurencji. Zaletybogaty asortymentWadyceny -
~Barbara / 2020-09-14 10:19
Lekceważą klienta. Kupiłam u nich kilka książek, zachęciła mnie zwłaszcza jedna w atrakcyjnej cenie. Przysłali wszystkie z wyjątkiem tej jednej na której mi najbardziej zależało. Pieniądze zwrócili, ale co mi po pieniądzach? Potrzebuję książki którą teraz muszę ponownie zamawiać i ponieść koszty przesyłki. Zwrotu kosztów przesyłki nikt nie zaproponował, kontakt z biurem obsługi urwał się, dla nich pewno sprawa jest załatwiona bo oddali pieniądze. Wadylekceważenie klienta, brak checi naprawienia szkody jaką spowodowali -
~Darek / 2020-09-12 19:59
Piszą na stronie internetowej ze produkt cyfrowy i wysyłka natychmiastowa. Za kod zapłaciłem a kodu nie ma. Kłamią ze do 2 godzin ma przyjść. To po co pisać natychmiastowa dostawa. -
~Meridian / 2020-09-11 06:34
Zamówiłem u nich przez internet drona,który latał sobie jak chcial,zero sterowności. Odeałałem go od razu,po miesiącu ciszy z ich strony zadzwonilem zapytac co z moim dronem,odpowiedz standardowa że w serwisie. Łącznie po dwóch miesiacach i trzech teledonach z mojej strony przysłali maila że stracilem gwarancje bo dron jest rozkręcony. Nosz zagotowło mnie wtedy. Odesłali mi go pp kilku dniach doszczętnie rozkręconego i zniszczonego zarazem. To był ich sposób na pozbycie się kłopotu dlatego moja oponia jest jasna u wyraźna,banda krętaczy,złodziei,naciągaczy. Zostalem bez kasy i z dronem który moge tylko do kosza wyrzucić. Omijajcie ich szerokim łukiem bo tylko potrafią oszukiwać i okradać. ZaletyBrakWadyKłamcy,naciągacze,złodzieje -
~Paulina / 2020-09-10 12:45
Ten sklep to jakaś pomyłka. Towar zamówiony ,podzielony na kilka paczek bo od różnych innych sklepów jak się okazuje. Towar realizowany przez empik miał dojść 2.09 (przybory do szkoły) a mamy 10.09 i jeszcze towaru nie otrzymałam . Dzwonie już 4 raz na infolinie okazuje się ,że czegoś nie mają i znowu muszą podzielić zamówienie , o czym nie informują w żaden sposób chyba ,że samemu się dodzwonisz.Odradzam zakupy w tym pseudo sklepie ... ZaletyBrakWadyOszustwo -
~Darek / 2020-09-08 07:57
Katastrofa to mało powiedziane. Dwa razy przekładany termin dostawy. Podejrzewam brak wystawionego towaru (AGD) i oczekiwanie na anulację zamówienia. Myślałem że ten sklep reprezentuje jakiś poziom, ale są poniżej dna. Odradzam każdemu zakupy opisywanym sklepie. Nie wiem ile jeszcze poczekam na zwrot kasy. Raczej omijać szerokim lukiem, nie wchodzę już nawet do stacjonarnego. ZaletybrakWadyWszystko, za wyjątkiem zamówienia i zaplaty( z tą było najłatwiej) -
~Nicki / 2020-09-04 11:18
Katastrofa!
Zakupiłam komplet podręczników do szkoły 26 sierpnia i opłaciłam z góry. Termin dostawy 28-31 sierpnia. Na koncie informacja o skompletowaniu zamówienia od 28 sierpnia - czyli produkty były dostępne. Od tego czasu cisza. Pomimo codziennych interwencji na ich infolinii konsultanci nic nie mogli zrobić jak tylko wysłać zapytanie o powód opóźnienia. Nie interesowała mnie przyczyna tylko jak najszybsze wysłanie przesyłki! Skutek - 4 września i żadnych widoków, że syn w przyszłym tygodniu bedzie przygotowany do szkoły. Koleżanka kupując w firmie krzak na allegro ten sam zestaw podręczników otrzymała je po 2 dniach od zamówienia. Ale allegro wspiera kupującego, a empik ma w nosie. Brak słów! Żałuję kontaktu z tym sklepem i szczerze wszystkim odradzam! Jak tylko zamknę w jakikolwiek sposób tą sprawę likwiduję u nich konto!ZaletyTotalny brak!WadyWszystko co ma związek z tym sklepem. -
-
~Jekson / 2020-09-03 17:39
Półtora tygodnia czekałem na książkę. Masakra. -
~Ona / 2020-09-02 14:16
Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer. WadyNIE POLECAM -
~lauraolafson / 2020-09-01 16:19
Tragedia, Odradzam wszystkim. Probowalam anulowac zamowienie w godzine po zlozeniu zamowienia, bezskutecznie. Kontakt z obsluga klienta to jak zabawa w gluchy telefon. Nie wiem czy kiedykolwiek odzyskam swoje pieniadze. ZaletyBrak -
~Iwona / 2020-08-31 16:39
Nie polecam tego sklepu !!! Jeszcze takiej sytuacji nie miałam 3 razy anulowałam opłacone zamówienie . Za każdym razem zostałam zapewniana że anulowanie zostało przyjęte i pieniądze zostaną zwrócone!!! Po 5 dniach zamówiony towar przyszedł do paczkomatu i znowu dzwonię. Poinformowano mnie że zamówienie zostało anulowane i że tak mają w systemie i żeby zignorować powiadomienie o przesyłce. Żadnych potwierdzeń na maila o anulowanie nie otrzymałam ale zapewniania że prześlą. Do tej pory nie ma towaru ani pieniędzy :(
strona 64 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- nastepna »