Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xyzpl / 2020-09-30 12:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Opóźnienia wysyłki, wysokie ceny, trudny kontakt z supportem
  • ~Magic / 2020-09-30 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakupy w Empik.com, szczególnie produktów cyfrowych. Otrzymujemy informację, że wszystkie zakupione produkty są dostępne na naszym koncie - niestety to nie jest prawda. Jeśli Empik wycofa dany produkt ze sprzedaży nie ma możliwości pobrania go!!! Pomimo, tego, że wyświetla się nam na naszym koncie zakupowym i mamy przy nim przycisk "pobierz".
  • ~amanita / 2020-09-28 14:51
    Ocena: 3.00 / 5
    31.08.2020 zamówiłam 4 książki (jedna w przedsprzedaży premiera 30.09.2020), i właśnie ta książka miała przychodzić do zamawiających z ok. tygodniowym wyprzedzeniem jeżeli była zamówiona właśnie w przedsprzedaży, do tej pory nie mam informacji na temat postępu w dostarczeniu przesyłki, zaznaczę że pozostałe 3 z zamawianych książek są dostępne, a ta z przedsprzedaży jest już w posiadaniu innych zamawiających więc sklep je wysyła.
    ZaletyAsortyment
    WadyIgnorowanie kolejności w dostarczaniu książek, to że jest sie jedną z pierwszych osób, które zamówiły książkę w przedsprzedaży w tym sklepie nic nie znaczy, bo kolejność dostarczania jest chyba losowa.
  • ~Kamila / 2020-09-28 10:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni.
  • ~Paweł / 2020-09-27 20:22
    Ocena: 3.60 / 5
    Do tej pory byłem całkowicie zadowolony z usług.
    Moje ostatnie zamówienie wyszło z magazynu, się nie dostałem informacji o dostarczeniu do salonu i możliwości odbioru. Pracownicy salonu poinformowali mnie że paczka wróciła ponieważ nikt jej przez kilka nie odebrał.
    Pani z działu obslugi napisała mi maila z przeprosinami i ściemą, że paczka była uszkodzona i dlatego wróciła do salonu.
  • ~Krzysiek / 2020-09-27 10:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Otrzymałem produkt niezgodny z opisem. Gdy napisałem to do nich mailowo zmienili opis aukcji.
  • ~Monika / 2020-09-26 10:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Otrzymałam produkt nie zgodny z opisem-w ogłoszeniu pisze zeszyt 100 str a otrzymałam 80 str.
  • ~wiercipięta / 2020-09-25 14:27
    Ocena: 2.60 / 5
    empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki.
  • ~Cezary / 2020-09-24 17:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupować urządzeń bo empik odcina się od realizacji reklamacji a sprzedają towary kupione na ALI Expres
    ZaletyAutomatyczny dozownik mydła Baseus brak zalet
    WadyAutomatyczny dozownik mydła Baseus nie radzi sobie z podawaniem żelu do mycia rąk Empik kupił to od firmy która tego towaru nie posiada w ofercie co jest zastanawiające
  • ~Jaga / 2020-09-23 18:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony towar miał zostac wyslany w 24 h. Z dwoch ksiazek po tygodniu doszla jedna, a drugiej rzekomo nie ma na stanie, zwrocili za nia pieniadze po tygodniu. Dziwne, ale jak wchodze na strone ksiazka jest dostepna, ale musialabym ponownie ja zamówić i ponownie placic za przesylke. Obsluga klienta tragiczna. Na ostatniego maila nie dostalam nawet odpowiedzi. Zero skruchy za nie dotrzymanie umowy, rozumiem, ze mozna cos zawalic, ale oni nie probuja nawet naprawic swoich bledow. Dodam, ze taka sytuacja ma miejsce juz kolejny raz. Wiecej na pewno nie zrobie juz u nich zakupow.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymuja terminów, brak asortymentu widniejącego na stronie jako dostępny. Koszmarna obsługa klienta
  • ~Ola / 2020-09-22 12:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam, najpierw zniknęły pieniądze które doladowalam na konto Empiku, odblokowali je po prawie 2 tygodniach a wtedy już nie było produktu który mnie interesowal. Jak zrobiłam zakupy to co chwile dostawałam info ze któregoś produktu nie maja i wysyłka będzie przesunięta bez informacji na kiedy. Dzwoniłam tam kilkanaście razy I za każdym razem błędy tłumaczą błędami systemu i nie mogą nic z tym zrobić. To były już ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Bruno / 2020-09-22 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu.
  • ~B. O. / 2020-09-20 18:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Termin dostawy paczki minął, a sklep nie skontaktował się ze mną. Nie wytłumaczył, jaka jest przyczyna opóźnienia dostawy. I kolejno: mój telefon dzień po upływie terminu dostawy na infolinię (ponoć paczka właśnie została skompletowana i następnego dnia miała być wysłana), później odpowiedzi mailowe na moje reklamacje dotyczące braku informacji terminu dostawy przesyłki(dopiero w trzecim mailu ze strony Empiku padło "przepraszam") i w końcu paczka doszła z 5-dniowym opóźnieniem. Niestety, 1 z 4 zamówionych artykułów był inny, niż wybrałam. Po złożeniu przeze mnie reklamacji na ich stronie, pocztą mailową zapewniono mnie, że w wybranym przeze mnie terminie przyjedzie kurier odebrać niewłaściwy artykuł. I cisza. Kontakt się urwał. Empik totalnie zignorował mnie, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt poprzez stronę Empiku
    WadyNierzetelność. Lekceważenie klienta. Niedotrzymanie terminu dostawy. Brak towaru w magazynie, pomimo reklamowania go na stronie sklepu.
  • ~M.k / 2020-09-19 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest już przesada 3 tygodnie czekania na dostawę przy zapewnieniu że plyty wyjdą do 48h,zero reakcji na zapytania ważne że kasa jest
    ZaletyJuż żadnych zalet nie widzę
    WadyTragedia na całej linii
  • ~Np / 2020-09-19 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba obsługa. Towar często nieschodzący z półek do tego przepłacony. Zamówiony towar nie dotarł do mnie i to w dzień urodzin córki kiedy miał być doręczony. W dzień planowanego doręczenia otrzymuje maila iż zamówienie musiało zostać anulowane gdyż w momencie zamawiania nie było już towaru. żenada. Konto zasilone kartami i przelewem które mogłam spożytkować w innym lepszym miejscu a teraz jestem zmuszona coś u nich zamówić gdyż nie zwrócą pieniędzy. XxI wiek ... to ma swoje określenie. Szczerze nie polecam tego sklepu.
  • ~Daniel / 2020-09-17 17:27
    Ocena: 2.40 / 5
    35 dni czekam na rozwiązanie swojej gwarancji i dalej cisza. Nikt nic nie wie, a dział techniczny nie odpowiada na wiadomości. Konsultanci tylko mówią że wysyłają ponaglenia. Dziadostwo. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie...
    Wady Brak zainteresowania
    Słabe kompetencje pracowników
    Fatalny dział techniczny
  • ~Wioletta / 2020-09-14 17:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie wszystko ok. Jedyne na co mogę narzekać to ceny... wtedy kupuję u konkurencji.
    Zaletybogaty asortyment
    Wadyceny
  • ~Barbara / 2020-09-14 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważą klienta. Kupiłam u nich kilka książek, zachęciła mnie zwłaszcza jedna w atrakcyjnej cenie. Przysłali wszystkie z wyjątkiem tej jednej na której mi najbardziej zależało. Pieniądze zwrócili, ale co mi po pieniądzach? Potrzebuję książki którą teraz muszę ponownie zamawiać i ponieść koszty przesyłki. Zwrotu kosztów przesyłki nikt nie zaproponował, kontakt z biurem obsługi urwał się, dla nich pewno sprawa jest załatwiona bo oddali pieniądze.
    Wadylekceważenie klienta, brak checi naprawienia szkody jaką spowodowali
  • ~Darek / 2020-09-12 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą na stronie internetowej ze produkt cyfrowy i wysyłka natychmiastowa. Za kod zapłaciłem a kodu nie ma. Kłamią ze do 2 godzin ma przyjść. To po co pisać natychmiastowa dostawa.
  • ~Meridian / 2020-09-11 06:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem u nich przez internet drona,który latał sobie jak chcial,zero sterowności. Odeałałem go od razu,po miesiącu ciszy z ich strony zadzwonilem zapytac co z moim dronem,odpowiedz standardowa że w serwisie. Łącznie po dwóch miesiacach i trzech teledonach z mojej strony przysłali maila że stracilem gwarancje bo dron jest rozkręcony. Nosz zagotowło mnie wtedy. Odesłali mi go pp kilku dniach doszczętnie rozkręconego i zniszczonego zarazem. To był ich sposób na pozbycie się kłopotu dlatego moja oponia jest jasna u wyraźna,banda krętaczy,złodziei,naciągaczy. Zostalem bez kasy i z dronem który moge tylko do kosza wyrzucić. Omijajcie ich szerokim łukiem bo tylko potrafią oszukiwać i okradać.
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy,naciągacze,złodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4615
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159