Odradzam serwis empik,kupiłem hulajnoge xiami365pro,po miesiącu pęk tylni błotnik wysłałem reklamacje po miesiącu przyszła ,oczywiscie stwierdzili uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacjihulajnoga przyszła w jeszcze gorszym stanie co oddałem do serwisu:wyświetlacz nie działal oraz był pęknięty zaczep od składania kierownicy.Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się że serwis empik to jakaś masakra,jabym wiedział że tak bedzie to bym sam znalazł autoryzowany serwis.Uważajcie jak reklamujecie zrobcie szczegolowe fotki.Dlatego w nowym midelu juz dają wspornik do błotnika w komplecie
ZaletyJakosc hulajnogi ok.
WadySerwis do niczego,szkoda zawodu!!!
~Kuba / 2020-10-19 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie da ta opinia ale cóż napisze, zamówiłem wagę po czym anulowali zamówienie twierdząc że nie ma jej na stanie po czym pojawiła się ponownie w ofercie dwa razy drożej, spoko firma
WadyOszukują
~dzakess / 2020-10-18 03:14
Ocena: 2.60 / 5
Oddałem pad od SP4 do reklamacji. Po 45 dniach i 4 telefonach wykonanych przeze mnie, gdzie osoby po drugiej stronie ciągle powtarzały że nie są w stanie udzielić mi informacji, otrzymałem maila że został on wysłany do zagranicznego serwisu producenta. Proszono mnie także o odrobinę cierpliwości. Jakiś żart. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Książka płyty tak ale nic co mogłoby się zepsuć.
WadyDługi czas reklamacji, bezczelność obsługi, brak kontaktu, zero informacji
~Anna / 2020-10-17 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam, 1 gwiazdka, bo mniej nie mozna. Towar zamowiony i oplacony nie zostal dostarczony w terminie. Zwrocilam sie z pytaniem do Empik.com na jakim etapie jest moje zam. No to baaardzo zabawna pracownica Joanna przeslala mi mail i nr tel.bezposredniego sprzedawcy, zebym sobie mogla sama to ustalic. Odpisalam na maila, po czym dostalam odp. od Empik.com ze niniejszym anuluja moje zamowienie. Zart i zenada to pochleble okreslenia. Szkoda czasu przy dzisiejszym poziomie konkurencji.
ZaletyBrak
WadyBylejakosc, brak profesjonalizmu, bezczelnosc
~Krzysztof / 2020-10-17 10:38
Ocena: 1.00 / 5
10.10.2020r zamówiłem szafkę na buty Oprócz potwierdzenia zamówienia i kompletowania
Zero informacji co dalej dzieje się z moim zamówieniem .
Nie polecam Przecież nie będę całymi dniami oczekiwał w domu na dostarczenie paczki
Było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie u nich
Nie polecam
~Kasia / 2020-10-16 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamowiłam poduszkę z moimi zdjęciami,otrzymałam kompletnie inny wzór poduszki ze zdjęciami kogoś obcego.
To jakieś żarty nie polecam tej strony nikomu!
~Rob / 2020-10-13 12:54
Ocena: 2.00 / 5
EMPIK dolicza karę za opłacenie zamówienie z góry 20 zł. Można zapłacić przy odbiorze... wtedy kara wynosi 25 zł.
Niezależnie od powyższego dolicza za dostawę.
Zatem kabelek za 3 zł kosztuje 43 zł. WOW!
Zaletybrak
Wadyliczne
~Cdcollector / 2020-10-10 09:09
Ocena: 1.60 / 5
Zamówienia nie wysyłane w terminie. Obsługa nie odpisuje na maile. Olewają pytania klientów i nie rekompensują w żaden sposób problemów.
WadyObsługa klienta
~nick / 2020-10-07 10:06
Ocena: 1.40 / 5
Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu.
Zaletybrak
WadySame wady
~kubaw / 2020-10-06 17:57
Ocena: 2.80 / 5
Nie polecam, czekam już tydzień na płytę, sklep ma kompletnie gdzieś to, że pisze do nich codziennie, aby się spytać co jest z paczką. Omijać szerokim łukiem.
ZaletyBrak
WadyOszukują
Nie mają produktów na stanie
Brak kontaktu z kupującym
~Piotr / 2020-10-03 05:20
Ocena: 1.00 / 5
W ich sklepie internetowym kupiłem film Haker. Zgodnie z opisem na stronie miał mieć polską wersję dźwiękową i polskie napisy. Po włożeniu płyty do odtwarzacza okazało się, że nie ma ani jednego ani drugiego. Złożyłem reklamację. Żeby ją złożyć, musiałem pojechać do ichniego salonu. Pracownik płytę obejrzał, sprawdził i tu zaczęły się schody. Od 18.09.2020 nie mogę odzyskać zapłaconej kwoty. W salonie okazało się to niemożliwe, bo kasa nie ma opcji zwrotu (choć biuro obsługi klienta wcześnie informowało, że jak najbardziej).
Generalnie sklepu nie polecam.
Zaletybrak
Wadybardzo dużo
~Tyszka / 2020-10-01 19:42
Ocena: 2.40 / 5
Tragedia, omijać sklep szerokim łukiem. Lepiej zapłacić ciut więcej w innym sklepie i mieć pewność, że dostanie się przesyłkę na czas.
Pani na infolinii nie ma o niczym pojęcia i opowiada totalne głupoty.
Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
3 dzień nie nadali paczki, a na stronie informacja, że czas wysyłki 24 godziny.
~Mycha1234 / 2020-10-01 18:48
Ocena: 1.60 / 5
Kupiłam sobie Smart banda Xiaomi 4 byłam tak ucieszona że go kupiłam kiedy wyszłam że sklepu to go od razu odpakowałam i co znalazłam w środku właśnie nic tylko grubą instrukcję a do tego zapłaciłam 130zł a pani kasjerka jeszcze takim tonem do mnie powiedziała że niema zwrotów z żadnych powodów
~Xyzpl / 2020-09-30 12:49
Ocena: 2.20 / 5
Opóźnienia wysyłki, wysokie ceny, trudny kontakt z supportem
~Magic / 2020-09-30 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam zakupy w Empik.com, szczególnie produktów cyfrowych. Otrzymujemy informację, że wszystkie zakupione produkty są dostępne na naszym koncie - niestety to nie jest prawda. Jeśli Empik wycofa dany produkt ze sprzedaży nie ma możliwości pobrania go!!! Pomimo, tego, że wyświetla się nam na naszym koncie zakupowym i mamy przy nim przycisk "pobierz".
~amanita / 2020-09-28 14:51
Ocena: 3.00 / 5
31.08.2020 zamówiłam 4 książki (jedna w przedsprzedaży premiera 30.09.2020), i właśnie ta książka miała przychodzić do zamawiających z ok. tygodniowym wyprzedzeniem jeżeli była zamówiona właśnie w przedsprzedaży, do tej pory nie mam informacji na temat postępu w dostarczeniu przesyłki, zaznaczę że pozostałe 3 z zamawianych książek są dostępne, a ta z przedsprzedaży jest już w posiadaniu innych zamawiających więc sklep je wysyła.
ZaletyAsortyment
WadyIgnorowanie kolejności w dostarczaniu książek, to że jest sie jedną z pierwszych osób, które zamówiły książkę w przedsprzedaży w tym sklepie nic nie znaczy, bo kolejność dostarczania jest chyba losowa.
~Kamila / 2020-09-28 10:54
Ocena: 1.80 / 5
Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni.
~Paweł / 2020-09-27 20:22
Ocena: 3.60 / 5
Do tej pory byłem całkowicie zadowolony z usług.
Moje ostatnie zamówienie wyszło z magazynu, się nie dostałem informacji o dostarczeniu do salonu i możliwości odbioru. Pracownicy salonu poinformowali mnie że paczka wróciła ponieważ nikt jej przez kilka nie odebrał.
Pani z działu obslugi napisała mi maila z przeprosinami i ściemą, że paczka była uszkodzona i dlatego wróciła do salonu.
~Krzysiek / 2020-09-27 10:26
Ocena: 2.80 / 5
Otrzymałem produkt niezgodny z opisem. Gdy napisałem to do nich mailowo zmienili opis aukcji.
~Monika / 2020-09-26 10:23
Ocena: 2.80 / 5
Otrzymałam produkt nie zgodny z opisem-w ogłoszeniu pisze zeszyt 100 str a otrzymałam 80 str.