strona 63 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
- 
	~Ja / 2021-11-06 11:54Ocena: 1.00 / 5Po dwóch tygodniach dokonania zamówienia te nie zostało nawet wysłane. A to braki na magazynie,a to błąd systemu i tak w kółko. Na infolinii ciągle przepraszają mają wysłać na nadal nic. Nie mam ani pieniędzy ani zamówienia. Nigdy więcej nic nie zamówię na tej stronie 
- 
	
	
- 
	~Jacek / 2018-11-21 21:06Ocena: 1.00 / 5Czekam od tygodni! Ukradli mi 300 zł. Żadne reklamacje nic nie wnoszą. ZaletyBrak
- 
	~JACEK / 2021-01-07 10:34Ocena: 1.00 / 5Ludzie nie kupujcie na empik.com gry forza horizon. Wysyłają kody które nie działają. Gra w ogóle nie pokazuje sie po zalogowaniu na empik.com w zakładce moje gry. Obsuga reklamacji żadna . Olewaja ludzi. DRAMAT!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA
- 
	~jagerres / 2019-12-19 23:12Ocena: 1.00 / 5pierwszy i ostatni raz tu zrobiłem zakup. mają klienta w dupie, zapłacił niech czeka. dostarczenie miało być 18/19 grudzień a na 19 ona wcale nie wyjechała. 
- 
	~Jagoda / 2021-01-29 13:11Ocena: 1.00 / 5Zamowienie złożone i opłacone. Kilka dni później dostaje SMS o dużej ilości zamówień i związanych z tym opóźnieniach, dwa dni później Empik anulował moje zamowienie! Szkoda czasu na tę firmę. Nie polecam! ZaletyBrakWadyMnóstwo
- 
	~Jan / 2019-10-26 19:37Ocena: 1.00 / 5UWAGA na fałszywe ebooki na EMPIK.COM! Chciałem kupić ebook "Cierpienia młodego Wertera". 
 Znalazłem na empik.com i kupiłem. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że zamiast mobi czy epub dostałem pdf. Zaczęła się bardzo nieprzyjemna korespondencja mailowa z EMPIK.COM gdzie zignorowano moje uwagi, że brak wyraźnej informacji, że to pdf. Dostałem za to informację, że jak otworzę właściwości specjalne to widać, że to pdf. Małym drukiem na ostatniej stronie.
 
- 
	~Jan / 2020-12-03 12:46Ocena: 1.00 / 5Dramat. Prezent na Mikołaja nie dotrze na czas bo od tygodnie jest "W realizacji". 
 Nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie.ZaletyBrakWadyOpóźnienia
- 
	~Jan / 2021-11-23 12:46Ocena: 1.00 / 5Dno...towar zamówiony tydzień temu. Na stronie informacja, że wysyłka w ciągu 24h. Towar dalej nawet nie został wysłany... Obsługa nie odpowiada... chat na stronie porażka... Nie polecam. W Bonito cena niższa o 1 zł i macie gwarancje dostarczenia na kolejny dzień. Omijajcie w tę święta empik. Nie warto waszych nerwów. WadyŁo matko linijek nie starczy
- 
	
	
- 
	~Jan / 2022-03-10 19:58Ocena: 1.00 / 5Empik próbuje być jak Allegro. Tylko że mu ta działalność nie wychodzi. Sprzedaje produkty firm które są skompromitowane na przykład vidaXL. Empik mało wyraźnie podaje czyj produkt sprzedaje. Jak się okazuje, że musisz złożyć reklamację konsumencką produktu vidaxl to musisz ten produkt odesłać do Holandii chociaż do ciebie on był wysłany z Polski. Reklamujesz produkt, ale widxl się nie odzywa. Prosisz Empik o pomoc. Udaję że pomagają są bardzo mili. Tylko że efektów tej pomocy żadnej nie ma. Jak chcesz tracić nerwy i czas kupuj na empik.pl. Jak chcesz z siebie robić idiotę kupuj na empik.pl. jak kupisz i coś jest nie tak, masz rozrywkę na tygodnie. ZaletyBrakWadyBrak obsługi, która coś może jak są problemy z produktem lub reklamacja.
- 
	~Jan / 2023-03-25 00:53Ocena: 1.00 / 5Empik to firma nierzetelna. Na stronie internetowej pokazują informację "Wysyłka w 24 godziny", na infolinii dowiadujemy się, że na samo spakowanie i wysłanie następuje - RZEKOMO - w 24 godziny, a przesyłka "idzie" 1-2 dni. Jednak nawet samo przygotowanie i nadanie wysyłki w oferowane przez Empik i oznaczone przy produkcie 24 godziny to tylko mrzonka i wprowadzanie w błąd klienta. Zamówienie skompletowane dopiero po ponad 24 godzinach, a wysyłka? Cóż nawet nie nadana. Ciekawe ile dni Empikowi zajmie wysłanie produktu, który oferowali wysłać w ciągu 24 godzin. Może za tydzień wyślą. Zaletybrak zaletWadywprowadzanie w błąd klienta, nierzetelność, brak terminowości, niski poziom realizacji zamówień, niegodne polecenia
- 
	~Jan Krasnjk / 2021-02-10 10:15Ocena: 1.00 / 5Opierrrrddd.... Tam sie strasznie, 10 dni czekać na paczkę zamówioną na początku tygodnia.... Kompletacja zamówienia składającego się z jednej książki zajęła im 3 dni... Nie polecam, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM 
- 
	~Jane / 2019-06-17 12:41Ocena: 1.00 / 5Obsługa niekompetentna, niemiła, bez podstawowej wiedzy o swoich procedurach i bez jakiegokolwiek zainteresowania klientem. Do tego jeszcze pani obsługująca mnie (Auchan Komorniki) na moje "do widzenia" odpowiedziała: "oby nie". W tym sklepie to nie pierwszy raz spotkałam się z taką obsługą, dlatego dodaje negatywną opinie. 
- 
	~Janek / 2022-07-27 19:38Ocena: 1.00 / 5Wystawiają towar, którego nie mają. Transakcja została anulowana. Jedynym plusem szybki zwrot gotówki 
- 
	~Jar / 2021-04-11 17:15Ocena: 1.00 / 5Oferują towar, którego nie posiadają. Anulują zamówienie bo niby nie ma towaru pomimo, że na stronie nadal jest w ofercie tylko w zmienionej cenie. ZaletybrakWadywprowadzanie kupujących w błąd
- 
	~Jaro / 2021-01-31 22:10Ocena: 1.00 / 5Nie działa wsparcie - nie można się dodzwonić. 
 Kupując trzy różne artykuły - chcą by płacić za trzy dostawy ...
 Nie reagują na reklamacje
 W tej firmie - przepadają wpłacone śroki - po roku
 
 Kompletne zero - ostrzegamZaletybrak zalet - bardzo źleWadytu jest wszystko bardzo źle
- 
	~Jarosław / 2023-12-15 16:52Ocena: 1.00 / 5Witam. 
 Chęć ostrzec innych do zakupu w tym niby sklepie.
 Zakupiłem tam obiektyw Nikona za 3000 zł. I chciałem go na fakturę do mojej firmy.
 Po konsultacji z infoliniom zostałem zapewniony iż wszystko jest jak należy.
 Jak otrzymałem fakturę to okazało się iż jest ona wystawiona przez jakąś Chińską firmę, bez możliwości wystawiania i odliczania ich w Polsce. Empik umywa ręce bo sam se to kupiłeś.
 Nie ma tam konkretnej osoby która by co kolwiek umiała z tym zrobić.
 Firma Nikon nic o tym nie wie, nie jest to ich dystrybutor.
 Więc wychodzi na to iż Empik w tle jakiś tam umów sprzedaje na rynku polskim szemrany towar, podróbki z chin. Zgłosiłem to do Nikona.
 Sprzedaż podrobionych produktów, albo jak to Nikon powiedział produktów z szarej strefy i to na Fakturę Vat.
 To pachnie tylko problemami.
 Więc anulowałem zakup, teraz ciekawe czy odzyskam kasę.
 
- 
	
	
- 
	~Jaśmina / 2018-07-13 21:04Ocena: 1.00 / 5Moja opinia dotyczy chamskiego zachowania pracowników sklepu Empik w Galerii Krakowskiej. Panowie na kasie są niemili, klientów traktują jak powietrze i zło konieczne. Ochrona wszystkich traktuje jak potencjalnych złodziei. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. ZaletyBrak.Wady- traktowanie klientów jak powietrze, zło konieczne i potencjalnych złodziei
 - kasjerzy zajęci pogaduszkami nie zwracają uwagi na klientów
 - kasjerzy sprawiają wrażenie obrażonych, jakby ktoś postawił ich w tym miejscu za karę
- 
	~Jaśmina / 2018-07-13 21:06Ocena: 1.00 / 5Moja opinia dotyczy chamskiego zachowania pracowników sklepu Empik w Galerii Krakowskiej. Panowie na kasie są niemili, klientów traktują jak powietrze i zło konieczne. Ochrona wszystkich traktuje jak potencjalnych złodziei. Zdecydowanie nie polecam tego sklepu. ZaletyBrak.Wady- traktowanie klientów jak powietrze, zło konieczne i potencjalnych złodziei
 - kasjerzy zajęci pogaduszkami nie zwracają uwagi na klientów
 - kasjerzy sprawiają wrażenie obrażonych, jakby ktoś postawił ich w tym miejscu za karę
- 
	~jd / 2025-07-10 12:06Ocena: 1.00 / 5Sprzedają produkty, których nie posiadają. Na realizację zamówienia (perfumy za 800 zł, które miały być prezentem) czekałem 8 miesięcy. W międzyczasie przysyłali beznadziejne e-maile o tym jak bardzo się starają, ale produkt jest niedostępny. W innych sklepach nie było żadnego problemu z dostępnością. Obsługa klienta na poziomie z poprzedniej epoki. ZaletybrakWadywszystko
- 
	~Jerzy / 2021-06-27 14:44Ocena: 1.00 / 5To co robicie to zakrawa na oszustwo. Dn 26.06 21 w ofercie książka "Dziennik cwaniaczka" oferowana za 16 z groszami (w wyprzedaży) i ani słowa że przy rezerwacji w wybranym salonie i odbiorze własnym cena 26. To naciąganie klienta i przestaje dziwić że macie tyle negatywnych opinii. Nigdy więcej EMPIK ZaletybrakWadySame wady
strona 63 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- nastepna »
