Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zaczo / 2020-11-06 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaka mnie w życiu spotkała. Czekam rok na zwrot pieniędzy z reklamacji. empik spycha reklamację na dostawcę produktu, który z kolei spycha na empik. Błędne koło.
    WadyFatalna obsługa klienta, reklamacja wadliwego produktu trwa rok
  • ~Szok / 2020-10-29 14:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam! Zakupy online to dno! Kontakt z konsultantami masakra!Czekam na zwrot pieniędzy za paczkę która mimo potrójne anulacji i tak została wysłana (2 razy u konsultanta i raz w internecie)Dno!!!!
  • ~Agnieszka / 2020-10-28 15:35
    Ocena: 2.20 / 5
    Potrzebowałam kupić książkę, był 1 egzemplarz w salonie. By nie ubiegł mnie nikt, zarezerwowałam ( telefonicznie, strona mnie wywaliła). Książka na stronie była w fajnej cenie 25 zł. Przy odbiorze za książkę zapłaciłam 40zł. Rezerwacja z odbiorem osobistym spowodowała naliczenie ceny bez promocji. I nie zostałam o tym powiadomiona w trakcie zamawiania. Kupiłam, bo sprawa była gardłowa. Potem pomyślałam, że powinnam zrezygnować z rezerwacji i poczekać aż książka znajdzie się na regale. BARDZO KIEPSKO.
  • ~Zofia / 2020-10-26 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Opcja fotoksiążki w postaci zeszytu byłaby fajnym rozwiązaniem na album na niewielką ilość zdjęć ale jakość bardzo niezadawalająca. Grubość papieru zarówno okładki jak i stron wewnątrz jest porównywalna do grubości stron w gazecie wyborczej. A przesyłka? Jedyny plus to fakt ze dostarczono szybko ale zeszyty wewnatrz paczki pogniecione. Złamane na pół. Noe dało się zabezpieczyć przesyłki?
    ZaletyUmiarkowana cena
  • ~Maria / 2020-10-25 13:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Ich bony, e-bony są denne, większość asortymentu to obcy dostawcy u których nie można zrealizować karty podarunkowej i e-bonu, cenny o wiele wyższe niż na Allegro plus koszty dostawy. Wniosek: z daleka od prezentów takich jak karta podarunkowa Empik lub ich e-bon, jest to jedynie problem (bo w wyższej cenie zawarty jest koszt dostawy więc tylko dlatego możliwy darmowy odbiór osobisty.)
    Zaletyzero
    Wadysame
  • ~ELI / 2020-10-22 15:14
    Ocena: 2.20 / 5
    Około 2 tygodnie temu zamówiłam zegarek Calmean Sport , a otrzymałam Calmean Touch.
    Niedość, że zakupiony towar jest inny to zegarek, który otrzymałam jest o wiele tańszy.
    Czekam na zwrot gotówki i nie mogę się doczekać z tym też jest problem.
    Oczywiście NIE POLECAM !!!
    lEPIEJ PRZEJŚĆ SIĘ DO EMPIKU I obejrzeć co się bierze a i ze zwrotem nie ma problemu.
  • ~Niezadowolona / 2020-10-21 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ok. pół roku temu kupiłam w empik produkt elektroniczny. Miesiąc temu chciałam zgłosić jego reklamację z żądaniem wymiany produktu na nowy. Najpierw ok. tydzień trwała wymiana dwóch (!) maili z obsługą klienta, żeby ustalić procedurę zwrotu. Następnie po odesłaniu paczki kolejny tydzień czekałam na jej przyjęcie do rozpatrzenia, później "jedynie" 10 dni na rozpatrzenie reklamacji, gdzie o decyzji nie poinformowano mnie mailowo, tylko otrzymałam ankietę z prośbą o ocenę procesu reklamacyjnego zakończonego wczoraj. Zadzwoniłam na infolinię to wyjaśnić i pan konsultant poinformował mnie, że reklamację uznano, ale zdecydowano się zwrócić mi pieniądze i zwrot NIBY został zlecony wczoraj, i powinnam otrzymać go w ciągu 2-3 dni roboczych. Płaciłam BLIKiem, więc pieniądze powinnam dostać od razu, jednak tak się nie stało, więc 4 dnia roboczego zadzwoniłam ponownie i okazało się, że pierwszy konsultant mnie OKŁAMAŁ i żaden zwrot nie został zlecony. Drugi konsultant ponownie NIBY zlecił zwrot, który miał pojawić się w ciągu 2-3 dni roboczych, mamy 4 dzień roboczy i dalej nie mam pieniędzy na koncie. Zadzwoniłam więc 3 raz i ponownie okazało się, że przelew wcale nie został zlecony. Wszystko ciągnie się już miesiąc. Na dodatek konsultanci nie są zaznajomieni z Kodeksem Cywilnym w zakresie reklamacji z tytułu rękojmi i twierdzą, że mają na zwrot 14 dni od dnia uznania reklamacji, nie jej przyjęcia.
    Wadyproces reklamacji, czas oczekiwania na odpowiedź mailową obsługi klienta, problemy z odzyskaniem pieniędzy, kłamstwa konsultantów infolinii
  • ~Leon / 2020-10-19 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam serwis empik,kupiłem hulajnoge xiami365pro,po miesiącu pęk tylni błotnik wysłałem reklamacje po miesiącu przyszła ,oczywiscie stwierdzili uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacjihulajnoga przyszła w jeszcze gorszym stanie co oddałem do serwisu:wyświetlacz nie działal oraz był pęknięty zaczep od składania kierownicy.Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się że serwis empik to jakaś masakra,jabym wiedział że tak bedzie to bym sam znalazł autoryzowany serwis.Uważajcie jak reklamujecie zrobcie szczegolowe fotki.Dlatego w nowym midelu juz dają wspornik do błotnika w komplecie
    ZaletyJakosc hulajnogi ok.
    WadySerwis do niczego,szkoda zawodu!!!
  • ~Kuba / 2020-10-19 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie da ta opinia ale cóż napisze, zamówiłem wagę po czym anulowali zamówienie twierdząc że nie ma jej na stanie po czym pojawiła się ponownie w ofercie dwa razy drożej, spoko firma
    WadyOszukują
  • ~dzakess / 2020-10-18 03:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Oddałem pad od SP4 do reklamacji. Po 45 dniach i 4 telefonach wykonanych przeze mnie, gdzie osoby po drugiej stronie ciągle powtarzały że nie są w stanie udzielić mi informacji, otrzymałem maila że został on wysłany do zagranicznego serwisu producenta. Proszono mnie także o odrobinę cierpliwości. Jakiś żart. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Książka płyty tak ale nic co mogłoby się zepsuć.
    WadyDługi czas reklamacji, bezczelność obsługi, brak kontaktu, zero informacji
  • ~Anna / 2020-10-17 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, 1 gwiazdka, bo mniej nie mozna. Towar zamowiony i oplacony nie zostal dostarczony w terminie. Zwrocilam sie z pytaniem do Empik.com na jakim etapie jest moje zam. No to baaardzo zabawna pracownica Joanna przeslala mi mail i nr tel.bezposredniego sprzedawcy, zebym sobie mogla sama to ustalic. Odpisalam na maila, po czym dostalam odp. od Empik.com ze niniejszym anuluja moje zamowienie. Zart i zenada to pochleble okreslenia. Szkoda czasu przy dzisiejszym poziomie konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyBylejakosc, brak profesjonalizmu, bezczelnosc
  • ~Krzysztof / 2020-10-17 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    10.10.2020r zamówiłem szafkę na buty Oprócz potwierdzenia zamówienia i kompletowania
    Zero informacji co dalej dzieje się z moim zamówieniem .
    Nie polecam Przecież nie będę całymi dniami oczekiwał w domu na dostarczenie paczki
    Było to moje pierwsze i ostatnie zamówienie u nich
    Nie polecam
  • ~Kasia / 2020-10-16 09:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowiłam poduszkę z moimi zdjęciami,otrzymałam kompletnie inny wzór poduszki ze zdjęciami kogoś obcego.
    To jakieś żarty nie polecam tej strony nikomu!
  • ~Rob / 2020-10-13 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    EMPIK dolicza karę za opłacenie zamówienie z góry 20 zł. Można zapłacić przy odbiorze... wtedy kara wynosi 25 zł.
    Niezależnie od powyższego dolicza za dostawę.
    Zatem kabelek za 3 zł kosztuje 43 zł. WOW!
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~Cdcollector / 2020-10-10 09:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienia nie wysyłane w terminie. Obsługa nie odpisuje na maile. Olewają pytania klientów i nie rekompensują w żaden sposób problemów.
    WadyObsługa klienta
  • ~nick / 2020-10-07 10:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~kubaw / 2020-10-06 17:57
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam, czekam już tydzień na płytę, sklep ma kompletnie gdzieś to, że pisze do nich codziennie, aby się spytać co jest z paczką. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
    Nie mają produktów na stanie
    Brak kontaktu z kupującym
  • ~Piotr / 2020-10-03 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W ich sklepie internetowym kupiłem film Haker. Zgodnie z opisem na stronie miał mieć polską wersję dźwiękową i polskie napisy. Po włożeniu płyty do odtwarzacza okazało się, że nie ma ani jednego ani drugiego. Złożyłem reklamację. Żeby ją złożyć, musiałem pojechać do ichniego salonu. Pracownik płytę obejrzał, sprawdził i tu zaczęły się schody. Od 18.09.2020 nie mogę odzyskać zapłaconej kwoty. W salonie okazało się to niemożliwe, bo kasa nie ma opcji zwrotu (choć biuro obsługi klienta wcześnie informowało, że jak najbardziej).
    Generalnie sklepu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~Tyszka / 2020-10-01 19:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, omijać sklep szerokim łukiem. Lepiej zapłacić ciut więcej w innym sklepie i mieć pewność, że dostanie się przesyłkę na czas.
    Pani na infolinii nie ma o niczym pojęcia i opowiada totalne głupoty.
    Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
    3 dzień nie nadali paczki, a na stronie informacja, że czas wysyłki 24 godziny.
  • ~Mycha1234 / 2020-10-01 18:48
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłam sobie Smart banda Xiaomi 4 byłam tak ucieszona że go kupiłam kiedy wyszłam że sklepu to go od razu odpakowałam i co znalazłam w środku właśnie nic tylko grubą instrukcję a do tego zapłaciłam 130zł a pani kasjerka jeszcze takim tonem do mnie powiedziała że niema zwrotów z żadnych powodów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4914
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4615
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159