Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rob / 2020-10-13 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    EMPIK dolicza karę za opłacenie zamówienie z góry 20 zł. Można zapłacić przy odbiorze... wtedy kara wynosi 25 zł.
    Niezależnie od powyższego dolicza za dostawę.
    Zatem kabelek za 3 zł kosztuje 43 zł. WOW!
    Zaletybrak
    Wadyliczne
  • ~Cdcollector / 2020-10-10 09:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienia nie wysyłane w terminie. Obsługa nie odpisuje na maile. Olewają pytania klientów i nie rekompensują w żaden sposób problemów.
    WadyObsługa klienta
  • ~nick / 2020-10-07 10:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~kubaw / 2020-10-06 17:57
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam, czekam już tydzień na płytę, sklep ma kompletnie gdzieś to, że pisze do nich codziennie, aby się spytać co jest z paczką. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyOszukują
    Nie mają produktów na stanie
    Brak kontaktu z kupującym
  • ~Piotr / 2020-10-03 05:20
    Ocena: 1.00 / 5
    W ich sklepie internetowym kupiłem film Haker. Zgodnie z opisem na stronie miał mieć polską wersję dźwiękową i polskie napisy. Po włożeniu płyty do odtwarzacza okazało się, że nie ma ani jednego ani drugiego. Złożyłem reklamację. Żeby ją złożyć, musiałem pojechać do ichniego salonu. Pracownik płytę obejrzał, sprawdził i tu zaczęły się schody. Od 18.09.2020 nie mogę odzyskać zapłaconej kwoty. W salonie okazało się to niemożliwe, bo kasa nie ma opcji zwrotu (choć biuro obsługi klienta wcześnie informowało, że jak najbardziej).
    Generalnie sklepu nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybardzo dużo
  • ~Tyszka / 2020-10-01 19:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Tragedia, omijać sklep szerokim łukiem. Lepiej zapłacić ciut więcej w innym sklepie i mieć pewność, że dostanie się przesyłkę na czas.
    Pani na infolinii nie ma o niczym pojęcia i opowiada totalne głupoty.
    Nie polecam, nigdy więcej nie skorzystam.
    3 dzień nie nadali paczki, a na stronie informacja, że czas wysyłki 24 godziny.
  • ~Mycha1234 / 2020-10-01 18:48
    Ocena: 1.60 / 5
    Kupiłam sobie Smart banda Xiaomi 4 byłam tak ucieszona że go kupiłam kiedy wyszłam że sklepu to go od razu odpakowałam i co znalazłam w środku właśnie nic tylko grubą instrukcję a do tego zapłaciłam 130zł a pani kasjerka jeszcze takim tonem do mnie powiedziała że niema zwrotów z żadnych powodów
  • ~Xyzpl / 2020-09-30 12:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Opóźnienia wysyłki, wysokie ceny, trudny kontakt z supportem
  • ~Magic / 2020-09-30 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam zakupy w Empik.com, szczególnie produktów cyfrowych. Otrzymujemy informację, że wszystkie zakupione produkty są dostępne na naszym koncie - niestety to nie jest prawda. Jeśli Empik wycofa dany produkt ze sprzedaży nie ma możliwości pobrania go!!! Pomimo, tego, że wyświetla się nam na naszym koncie zakupowym i mamy przy nim przycisk "pobierz".
  • ~amanita / 2020-09-28 14:51
    Ocena: 3.00 / 5
    31.08.2020 zamówiłam 4 książki (jedna w przedsprzedaży premiera 30.09.2020), i właśnie ta książka miała przychodzić do zamawiających z ok. tygodniowym wyprzedzeniem jeżeli była zamówiona właśnie w przedsprzedaży, do tej pory nie mam informacji na temat postępu w dostarczeniu przesyłki, zaznaczę że pozostałe 3 z zamawianych książek są dostępne, a ta z przedsprzedaży jest już w posiadaniu innych zamawiających więc sklep je wysyła.
    ZaletyAsortyment
    WadyIgnorowanie kolejności w dostarczaniu książek, to że jest sie jedną z pierwszych osób, które zamówiły książkę w przedsprzedaży w tym sklepie nic nie znaczy, bo kolejność dostarczania jest chyba losowa.
  • ~Kamila / 2020-09-28 10:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Tak niekompetentnego sklepu jeszcze nie widziałam. Brak kontaktu, brak zwrotu pieniedzy - czekam juz 60 dni.
  • ~Paweł / 2020-09-27 20:22
    Ocena: 3.60 / 5
    Do tej pory byłem całkowicie zadowolony z usług.
    Moje ostatnie zamówienie wyszło z magazynu, się nie dostałem informacji o dostarczeniu do salonu i możliwości odbioru. Pracownicy salonu poinformowali mnie że paczka wróciła ponieważ nikt jej przez kilka nie odebrał.
    Pani z działu obslugi napisała mi maila z przeprosinami i ściemą, że paczka była uszkodzona i dlatego wróciła do salonu.
  • ~Krzysiek / 2020-09-27 10:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Otrzymałem produkt niezgodny z opisem. Gdy napisałem to do nich mailowo zmienili opis aukcji.
  • ~Monika / 2020-09-26 10:23
    Ocena: 2.80 / 5
    Otrzymałam produkt nie zgodny z opisem-w ogłoszeniu pisze zeszyt 100 str a otrzymałam 80 str.
  • ~wiercipięta / 2020-09-25 14:27
    Ocena: 2.60 / 5
    empik sprzedaje e-booki, których nie da się otworzyć. kupiłem e-książke ale nie mogę jej czytać. Empik nie zwraca pieniędzy za zakupione e-ksiązki.
  • ~Cezary / 2020-09-24 17:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie kupować urządzeń bo empik odcina się od realizacji reklamacji a sprzedają towary kupione na ALI Expres
    ZaletyAutomatyczny dozownik mydła Baseus brak zalet
    WadyAutomatyczny dozownik mydła Baseus nie radzi sobie z podawaniem żelu do mycia rąk Empik kupił to od firmy która tego towaru nie posiada w ofercie co jest zastanawiające
  • ~Jaga / 2020-09-23 18:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiony towar miał zostac wyslany w 24 h. Z dwoch ksiazek po tygodniu doszla jedna, a drugiej rzekomo nie ma na stanie, zwrocili za nia pieniadze po tygodniu. Dziwne, ale jak wchodze na strone ksiazka jest dostepna, ale musialabym ponownie ja zamówić i ponownie placic za przesylke. Obsluga klienta tragiczna. Na ostatniego maila nie dostalam nawet odpowiedzi. Zero skruchy za nie dotrzymanie umowy, rozumiem, ze mozna cos zawalic, ale oni nie probuja nawet naprawic swoich bledow. Dodam, ze taka sytuacja ma miejsce juz kolejny raz. Wiecej na pewno nie zrobie juz u nich zakupow.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymuja terminów, brak asortymentu widniejącego na stronie jako dostępny. Koszmarna obsługa klienta
  • ~Ola / 2020-09-22 12:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam, najpierw zniknęły pieniądze które doladowalam na konto Empiku, odblokowali je po prawie 2 tygodniach a wtedy już nie było produktu który mnie interesowal. Jak zrobiłam zakupy to co chwile dostawałam info ze któregoś produktu nie maja i wysyłka będzie przesunięta bez informacji na kiedy. Dzwoniłam tam kilkanaście razy I za każdym razem błędy tłumaczą błędami systemu i nie mogą nic z tym zrobić. To były już ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Bruno / 2020-09-22 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu.
  • ~B. O. / 2020-09-20 18:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Termin dostawy paczki minął, a sklep nie skontaktował się ze mną. Nie wytłumaczył, jaka jest przyczyna opóźnienia dostawy. I kolejno: mój telefon dzień po upływie terminu dostawy na infolinię (ponoć paczka właśnie została skompletowana i następnego dnia miała być wysłana), później odpowiedzi mailowe na moje reklamacje dotyczące braku informacji terminu dostawy przesyłki(dopiero w trzecim mailu ze strony Empiku padło "przepraszam") i w końcu paczka doszła z 5-dniowym opóźnieniem. Niestety, 1 z 4 zamówionych artykułów był inny, niż wybrałam. Po złożeniu przeze mnie reklamacji na ich stronie, pocztą mailową zapewniono mnie, że w wybranym przeze mnie terminie przyjedzie kurier odebrać niewłaściwy artykuł. I cisza. Kontakt się urwał. Empik totalnie zignorował mnie, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyŁatwy kontakt poprzez stronę Empiku
    WadyNierzetelność. Lekceważenie klienta. Niedotrzymanie terminu dostawy. Brak towaru w magazynie, pomimo reklamowania go na stronie sklepu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882