strona 62 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Marta / 2020-11-28 15:41
Przesyłka zamówiona 19.11 ponad tydzień temu cały czas w statusie do realizacji...dzwonilam do nich 4 razy i nadal nie wiadomo dlaczego magazyn nie wysłał przesyłki.Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś w empik online... -
-
~Paulina / 2020-11-28 08:05
Dostałam inny towar niż zamawiałam,brak kontaktu z obsługą klienta! W dalszym ciągu czekam na prawidłowy towar który jest prezentem na wczoraj ! -
~Gosiah1 / 2020-11-27 18:39
Czytając inne opinie widzę że moja nie będzie odosobniona. Złożone zamówienie 20.11.2020 z informacją o dostawie 25-26.11.2020. Dodam ze zamówiłam lektury szkole dla dzieci. Do dzisiaj 27.11.2020 nie xmienil się status zamówienia- "w realizacji". Na telefoniczną reklamację brak odzewu - odradzam każdemu zakupy bo nie wiadomo kiedy będzie zrealizowane zamówienie a dodam ze w empiku nie jest tanio. Porażka ZaletyZeroWadyMnóstwo -
~klient / 2020-11-27 08:19
przy zamówieniu i pod każdym zamawianym towarem jest informacja wysyłamy w ciągu 24 godzin jakie jest rozczarowanie klienta jeśli zamówił 23 listopada a 27 listopada(piątek) dostaje informację , że przesyła została wysłana i dojdzie najdalej w ciągu 2 dni roboczych . Wadyinformacja przy towarach o wysyłce towaru w ciągu 24 godzin co wprowadza klienta w błąd nawet ( jesli gdzieś w regulaminie jest opis że te 24 godziny nic nie znaczą oprócz reklamy) -
~M / 2020-11-26 16:05
Szkoda zamawiać co innego zamawiam co innego dostaje. Żeby odzyskać pieniądze potrzeba czasu i cierpliwości. Ostatni raz zamówiłam. Nigdy więcej. WadyBrak kompetenvji -
~Zaq / 2020-11-25 19:22
Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie. Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta -
~Kot / 2020-11-25 10:30
Sklep tragedia ! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek ! -
~Barbarra / 2020-11-25 00:11
Zamówione klocki wysyłka miała być w 24h. Czekamy już ponad tydzień.
O naciąganiu z anulowaniem przedmiotu który nadal jest w ofercie nawet nie wspomnę. Wielokrotnie mi nam się to zdarzalo.
Obsługa klienta tragiczna, nie życzę sobie żeby ktoś na mnie krzyczał.
No i Empik premium - jak wygasa nie przychodzi powiadomienie a cashback oczekiwany przepada.
Klocki często źle zapakowane, przychodza w uszkodzonych kartonach. -
-
~Bartek / 2020-11-23 06:32
Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo! Zaletybrak, poprostu oszustwoWadykontakt, poświadczenie nieprawdy -
~Patki / 2020-11-22 23:29
Tragedia, produkty zamówiłam tydzień temu 16.11, a niestety do dnia dzisiejszego 22.11 nawet jej nie kompletują.... Na stronie czas realizacji wysyłki max do 24 godzin!!! Napisali parę dni, że niby kompletują, jednak w aplikacji inpost nie ma takie informacji.... Nie polecam. Ocena minus 100000000000000 -
~Kozioł / 2020-11-19 09:37
Nieudolność i partactwo to są dwa słowa definiujące działalność tego sklepu. Większości towaru dostępnego w sklepie fizycznie nie mają. Anulowali mi zamówienie z powodu braku towaru ale nie usunęli go i cały czas inni mogą go zamawiać. Dalej ludzie będą nacinać się jak ja ale nikogo to nie obchodzi. Prawdopodobnie zrobione jest to w celu obracania cudzymi pieniędzmi. Zdecydowanie odradzam. -
~Wiki / 2020-11-14 00:38
Ten sklepszy oszukuje wZieliński kasę i nic z tego -
~Ilona / 2020-11-13 11:19
Jestem zdziwiona, że zamówiona przeze mnie książka p.Michniewicza zostala mi sprzedana drożej.zamówiłam ją w formie zapowiedzi i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczylam pozycję o 8 pln tanszą.Jestem w premium i nie od dzis kupuję w Empiku. -
~Moniaaaa / 2020-11-12 11:06
W tej chwili trwa promocja 3 za 2.. Wrzuciłam do koszyka pakiet ,,Czarny Mag" za 58 zł , Trylogia Stephen King za 63.99 oraz pakiet ,, Era pięciorga" za 77, 35.. Powinnam zaplacic 141.34 za 2 droższe ksiazki i ta najtańsza za 58 zł miała być gratis.. Tymczasem po wrzuceniu darmowej pozycji do koszyka cena zmienia sie na 0.2 grosze za darmową ale 2 pozostale ksiazki również mają zmienioną cene .. Era pieciorga na 100.99 zł a Trylogia kinga 79.99.. w podsumowaniu wiec cena wynosi 181 zł !! Czyli o 40 zł za dużo..Oszustwo i naciąganie -
~Guner / 2020-11-10 16:22
Lack of organization from the very beginning of the order in supply chain and punctuality of delivery is complete disaster.. I waited for my order to be delivered for 1 month and at the end I lost my all hope. They are good at stalling their customers by answering their mails which are not helping you to solve the problem but just decreasing your anger level for a while. They do not update the statue of the order and that's why you cannot even track it. I could not get my order at all because of their delay. When they send it to the inpost after 1 month I was already in another city and there was no possibility to change the delivery address anymore even though I mailed them. I really do not recommend this website at all. It is really waste of time and energy. -
~Janusz / 2020-11-10 14:33
Zmówiłem lampkę led , firma wiedziała ,że nie ma prodktu na stanie , jednak codziennie prosiła żeby opłacić produkt , bo inaczej anulują zamówienie . Wpłaciłem pieniądze , za chwilę dostałem maila , że nie ma na stanie produktu a pieniądze prześlą do 2 tygodni.... . Chamstwo . Sposób jak obracać cudzymi pieniędzmi . Klient nie ma towaru ani pieniędzy . UNIKAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ZaletyŻADNYCHWadyOMIJAĆ SKLEP Z DALEKA -
-
~Mercy3444 / 2020-11-07 23:52
Zamówiłam ponad dwa tygodnie perfumy, na stronie jest informacja ze paczka została wysłana. 4 razy kontaktowałam się z infolinia i okazało się, ze paczka jakimś cudem zaginęła. Zero odzewu z działu reklamacji a płatność poszła od razu. Nie polecam zamawiania niczego z tej strony. Zupełny brak profesjonalizmu i obsługi klienta. Jest to skandal bo perfumy były drogie. NIE POLECAM ! -
~Zaczo / 2020-11-06 18:08
Najgorsza obsługa klienta jaka mnie w życiu spotkała. Czekam rok na zwrot pieniędzy z reklamacji. empik spycha reklamację na dostawcę produktu, który z kolei spycha na empik. Błędne koło. WadyFatalna obsługa klienta, reklamacja wadliwego produktu trwa rok -
~Szok / 2020-10-29 14:42
Nie polecam! Zakupy online to dno! Kontakt z konsultantami masakra!Czekam na zwrot pieniędzy za paczkę która mimo potrójne anulacji i tak została wysłana (2 razy u konsultanta i raz w internecie)Dno!!!! -
~Agnieszka / 2020-10-28 15:35
Potrzebowałam kupić książkę, był 1 egzemplarz w salonie. By nie ubiegł mnie nikt, zarezerwowałam ( telefonicznie, strona mnie wywaliła). Książka na stronie była w fajnej cenie 25 zł. Przy odbiorze za książkę zapłaciłam 40zł. Rezerwacja z odbiorem osobistym spowodowała naliczenie ceny bez promocji. I nie zostałam o tym powiadomiona w trakcie zamawiania. Kupiłam, bo sprawa była gardłowa. Potem pomyślałam, że powinnam zrezygnować z rezerwacji i poczekać aż książka znajdzie się na regale. BARDZO KIEPSKO.
strona 62 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »