strona 61 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »
-
~Barbarra / 2020-11-25 00:11
Zamówione klocki wysyłka miała być w 24h. Czekamy już ponad tydzień.
O naciąganiu z anulowaniem przedmiotu który nadal jest w ofercie nawet nie wspomnę. Wielokrotnie mi nam się to zdarzalo.
Obsługa klienta tragiczna, nie życzę sobie żeby ktoś na mnie krzyczał.
No i Empik premium - jak wygasa nie przychodzi powiadomienie a cashback oczekiwany przepada.
Klocki często źle zapakowane, przychodza w uszkodzonych kartonach. -
-
~Bartek / 2020-11-23 06:32
Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo! Zaletybrak, poprostu oszustwoWadykontakt, poświadczenie nieprawdy -
~Patki / 2020-11-22 23:29
Tragedia, produkty zamówiłam tydzień temu 16.11, a niestety do dnia dzisiejszego 22.11 nawet jej nie kompletują.... Na stronie czas realizacji wysyłki max do 24 godzin!!! Napisali parę dni, że niby kompletują, jednak w aplikacji inpost nie ma takie informacji.... Nie polecam. Ocena minus 100000000000000 -
~Kozioł / 2020-11-19 09:37
Nieudolność i partactwo to są dwa słowa definiujące działalność tego sklepu. Większości towaru dostępnego w sklepie fizycznie nie mają. Anulowali mi zamówienie z powodu braku towaru ale nie usunęli go i cały czas inni mogą go zamawiać. Dalej ludzie będą nacinać się jak ja ale nikogo to nie obchodzi. Prawdopodobnie zrobione jest to w celu obracania cudzymi pieniędzmi. Zdecydowanie odradzam. -
~Wiki / 2020-11-14 00:38
Ten sklepszy oszukuje wZieliński kasę i nic z tego -
~Ilona / 2020-11-13 11:19
Jestem zdziwiona, że zamówiona przeze mnie książka p.Michniewicza zostala mi sprzedana drożej.zamówiłam ją w formie zapowiedzi i jakie było moje zaskoczenie kiedy zobaczylam pozycję o 8 pln tanszą.Jestem w premium i nie od dzis kupuję w Empiku. -
~Moniaaaa / 2020-11-12 11:06
W tej chwili trwa promocja 3 za 2.. Wrzuciłam do koszyka pakiet ,,Czarny Mag" za 58 zł , Trylogia Stephen King za 63.99 oraz pakiet ,, Era pięciorga" za 77, 35.. Powinnam zaplacic 141.34 za 2 droższe ksiazki i ta najtańsza za 58 zł miała być gratis.. Tymczasem po wrzuceniu darmowej pozycji do koszyka cena zmienia sie na 0.2 grosze za darmową ale 2 pozostale ksiazki również mają zmienioną cene .. Era pieciorga na 100.99 zł a Trylogia kinga 79.99.. w podsumowaniu wiec cena wynosi 181 zł !! Czyli o 40 zł za dużo..Oszustwo i naciąganie -
~Guner / 2020-11-10 16:22
Lack of organization from the very beginning of the order in supply chain and punctuality of delivery is complete disaster.. I waited for my order to be delivered for 1 month and at the end I lost my all hope. They are good at stalling their customers by answering their mails which are not helping you to solve the problem but just decreasing your anger level for a while. They do not update the statue of the order and that's why you cannot even track it. I could not get my order at all because of their delay. When they send it to the inpost after 1 month I was already in another city and there was no possibility to change the delivery address anymore even though I mailed them. I really do not recommend this website at all. It is really waste of time and energy. -
-
~Janusz / 2020-11-10 14:33
Zmówiłem lampkę led , firma wiedziała ,że nie ma prodktu na stanie , jednak codziennie prosiła żeby opłacić produkt , bo inaczej anulują zamówienie . Wpłaciłem pieniądze , za chwilę dostałem maila , że nie ma na stanie produktu a pieniądze prześlą do 2 tygodni.... . Chamstwo . Sposób jak obracać cudzymi pieniędzmi . Klient nie ma towaru ani pieniędzy . UNIKAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ZaletyŻADNYCHWadyOMIJAĆ SKLEP Z DALEKA -
~Mercy3444 / 2020-11-07 23:52
Zamówiłam ponad dwa tygodnie perfumy, na stronie jest informacja ze paczka została wysłana. 4 razy kontaktowałam się z infolinia i okazało się, ze paczka jakimś cudem zaginęła. Zero odzewu z działu reklamacji a płatność poszła od razu. Nie polecam zamawiania niczego z tej strony. Zupełny brak profesjonalizmu i obsługi klienta. Jest to skandal bo perfumy były drogie. NIE POLECAM ! -
~Zaczo / 2020-11-06 18:08
Najgorsza obsługa klienta jaka mnie w życiu spotkała. Czekam rok na zwrot pieniędzy z reklamacji. empik spycha reklamację na dostawcę produktu, który z kolei spycha na empik. Błędne koło. WadyFatalna obsługa klienta, reklamacja wadliwego produktu trwa rok -
~Szok / 2020-10-29 14:42
Nie polecam! Zakupy online to dno! Kontakt z konsultantami masakra!Czekam na zwrot pieniędzy za paczkę która mimo potrójne anulacji i tak została wysłana (2 razy u konsultanta i raz w internecie)Dno!!!! -
~Agnieszka / 2020-10-28 15:35
Potrzebowałam kupić książkę, był 1 egzemplarz w salonie. By nie ubiegł mnie nikt, zarezerwowałam ( telefonicznie, strona mnie wywaliła). Książka na stronie była w fajnej cenie 25 zł. Przy odbiorze za książkę zapłaciłam 40zł. Rezerwacja z odbiorem osobistym spowodowała naliczenie ceny bez promocji. I nie zostałam o tym powiadomiona w trakcie zamawiania. Kupiłam, bo sprawa była gardłowa. Potem pomyślałam, że powinnam zrezygnować z rezerwacji i poczekać aż książka znajdzie się na regale. BARDZO KIEPSKO. -
~Zofia / 2020-10-26 18:24
Opcja fotoksiążki w postaci zeszytu byłaby fajnym rozwiązaniem na album na niewielką ilość zdjęć ale jakość bardzo niezadawalająca. Grubość papieru zarówno okładki jak i stron wewnątrz jest porównywalna do grubości stron w gazecie wyborczej. A przesyłka? Jedyny plus to fakt ze dostarczono szybko ale zeszyty wewnatrz paczki pogniecione. Złamane na pół. Noe dało się zabezpieczyć przesyłki? ZaletyUmiarkowana cena -
~Maria / 2020-10-25 13:05
Ich bony, e-bony są denne, większość asortymentu to obcy dostawcy u których nie można zrealizować karty podarunkowej i e-bonu, cenny o wiele wyższe niż na Allegro plus koszty dostawy. Wniosek: z daleka od prezentów takich jak karta podarunkowa Empik lub ich e-bon, jest to jedynie problem (bo w wyższej cenie zawarty jest koszt dostawy więc tylko dlatego możliwy darmowy odbiór osobisty.) ZaletyzeroWadysame -
~ELI / 2020-10-22 15:14
Około 2 tygodnie temu zamówiłam zegarek Calmean Sport , a otrzymałam Calmean Touch.
Niedość, że zakupiony towar jest inny to zegarek, który otrzymałam jest o wiele tańszy.
Czekam na zwrot gotówki i nie mogę się doczekać z tym też jest problem.
Oczywiście NIE POLECAM !!!
lEPIEJ PRZEJŚĆ SIĘ DO EMPIKU I obejrzeć co się bierze a i ze zwrotem nie ma problemu. -
-
~Niezadowolona / 2020-10-21 20:47
Ok. pół roku temu kupiłam w empik produkt elektroniczny. Miesiąc temu chciałam zgłosić jego reklamację z żądaniem wymiany produktu na nowy. Najpierw ok. tydzień trwała wymiana dwóch (!) maili z obsługą klienta, żeby ustalić procedurę zwrotu. Następnie po odesłaniu paczki kolejny tydzień czekałam na jej przyjęcie do rozpatrzenia, później "jedynie" 10 dni na rozpatrzenie reklamacji, gdzie o decyzji nie poinformowano mnie mailowo, tylko otrzymałam ankietę z prośbą o ocenę procesu reklamacyjnego zakończonego wczoraj. Zadzwoniłam na infolinię to wyjaśnić i pan konsultant poinformował mnie, że reklamację uznano, ale zdecydowano się zwrócić mi pieniądze i zwrot NIBY został zlecony wczoraj, i powinnam otrzymać go w ciągu 2-3 dni roboczych. Płaciłam BLIKiem, więc pieniądze powinnam dostać od razu, jednak tak się nie stało, więc 4 dnia roboczego zadzwoniłam ponownie i okazało się, że pierwszy konsultant mnie OKŁAMAŁ i żaden zwrot nie został zlecony. Drugi konsultant ponownie NIBY zlecił zwrot, który miał pojawić się w ciągu 2-3 dni roboczych, mamy 4 dzień roboczy i dalej nie mam pieniędzy na koncie. Zadzwoniłam więc 3 raz i ponownie okazało się, że przelew wcale nie został zlecony. Wszystko ciągnie się już miesiąc. Na dodatek konsultanci nie są zaznajomieni z Kodeksem Cywilnym w zakresie reklamacji z tytułu rękojmi i twierdzą, że mają na zwrot 14 dni od dnia uznania reklamacji, nie jej przyjęcia. Wadyproces reklamacji, czas oczekiwania na odpowiedź mailową obsługi klienta, problemy z odzyskaniem pieniędzy, kłamstwa konsultantów infolinii -
~Leon / 2020-10-19 13:07
Odradzam serwis empik,kupiłem hulajnoge xiami365pro,po miesiącu pęk tylni błotnik wysłałem reklamacje po miesiącu przyszła ,oczywiscie stwierdzili uszkodzenie mechaniczne i nie uznali reklamacjihulajnoga przyszła w jeszcze gorszym stanie co oddałem do serwisu:wyświetlacz nie działal oraz był pęknięty zaczep od składania kierownicy.Nie wiem kto za to odpowiada ale wydaje mi się że serwis empik to jakaś masakra,jabym wiedział że tak bedzie to bym sam znalazł autoryzowany serwis.Uważajcie jak reklamujecie zrobcie szczegolowe fotki.Dlatego w nowym midelu juz dają wspornik do błotnika w komplecie ZaletyJakosc hulajnogi ok.WadySerwis do niczego,szkoda zawodu!!! -
~Kuba / 2020-10-19 12:49
Nic nie da ta opinia ale cóż napisze, zamówiłem wagę po czym anulowali zamówienie twierdząc że nie ma jej na stanie po czym pojawiła się ponownie w ofercie dwa razy drożej, spoko firma WadyOszukują -
~dzakess / 2020-10-18 03:14
Oddałem pad od SP4 do reklamacji. Po 45 dniach i 4 telefonach wykonanych przeze mnie, gdzie osoby po drugiej stronie ciągle powtarzały że nie są w stanie udzielić mi informacji, otrzymałem maila że został on wysłany do zagranicznego serwisu producenta. Proszono mnie także o odrobinę cierpliwości. Jakiś żart. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Książka płyty tak ale nic co mogłoby się zepsuć. WadyDługi czas reklamacji, bezczelność obsługi, brak kontaktu, zero informacji
strona 61 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- nastepna »