Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~art / 2020-12-05 08:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała dojść 13 listopada na dzień 5 grudnia ma status "czeka na kompletację" sam sklep nie podejmuje się żadnej inicjatywy, zrzucają winę na dostawcę, na infolinii nikt nic nie wie. Mimo niemalże miesiąca opóźnienia nie mogę zmienić formy dostawy która po miesiącu już mi nie odpowiada. Ostatni raz zamawiałem cokolwiek z tego psudosklepu. Odradzam kupować tam cokolwiek przedpremierowo
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySłaba komunikacja, skrajne opóźnienia zamówień, niekonkurencyjne ceny
  • ~Julian / 2020-12-04 20:20
    Ocena: 1.80 / 5
    Pierwsze zamówienie anulowali gdy kończył się termin dostawy. Wolą anulować zamówienie niż wykazać opóźnienie.
    Drugie zamówienie jest kompletowane przez tydzień mimo że towar jest dostępny w magazynie Empiku.
    Obsługa klienta do bani. Próba kontaktu mailowego kończy się spławieniem. Łamią umowy i liczą że ujdzie im to na sucho. Jedynie awantura na Facebooku zdaje się odrobinę działać.
    ZaletyBrak.
    WadyMnóstwo. Pomyłka, niekompetencja na wielu poziomach.
  • ~Łukasz / 2020-12-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 5/11/2020. Zaginęło w trakcie co oczywiście się zdarza. Od miesiąca Empik nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie kiedy sprawa się zakończy. Jesteśmy za każdym razem informowani, że sprawa przekazywana jest do różnych działów. Nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z kierownikiem, który próbowałby zadbać o zadowolenie klienta. Sprawa zgłoszona na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Pozostaje czekać (nie wiem ile ) i nigdy nie wracać do tego sklepu.
    WadyDostawa, obsługa klienta, Brak informacji do klienta. Po wielu lat korzystania z oferty Empik nie mam zamiaru już wracać. Szkoda
  • ~Janek / 2020-12-04 14:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Jeśli chcesz coś kupić i otrzymać to PO TERMINIE, i otrzymywać cały czas informację że przepraszamy ale przerosła nas liczba zamówień I NIE WIEMY KIEDY OTRZYMASZ SWÓJ ZAMÓWIONY OPŁACONY TOWAR, to kup w EMPIKU.
    GORĄCO POLECAM

    oczywiście to drwina, nigdy więcej już tam nie kupię nic
    odradzam stanowczo zakup w EMPIKU
    ZaletyBRAK
    WadyDOSTAWA - kuleje, całkowity brak logistyki
  • ~Kuk / 2020-12-04 13:40
    Ocena: 1.20 / 5
    Kupiłem głośnik w ramach Black Friday. Cena 970zl po obniżce o 40% z 1600zl (dzień wcześniej kosztował na stronie 1070zl. Przesylka jest już kompletowana 2tydzien...
  • ~A / 2020-12-04 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Również nie polecam zamawiania z empik.com zawiodłam się lepiej iść do sklepu i kupić bezpośrednio jak na czymś zależy bo czekam długo na przesyłkę produktów brak itp.
    WadyWolna obsługa szczególnie jak z góry zapłacisz lepiej nie płacić i zamawiać na miejscu ale nie każdy produkt można.
  • ~Andzela / 2020-12-04 12:24
    Ocena: 2.60 / 5

    Złożyłam w sklepie internetowym kilka zamówień. Jedno z nich to książki z odbiorem własnym z salonu w Szczecinie.
    Jakiez było moje zdziwienie gdy w punkcie Pan wydał mi tylko jedna z książkę i poinformował, ze reszta zamówienia nie została skompletowana. Naprawdę ?!
    Po co w takim razie wysyłacie smsa z kilkucyfrowym kodem zamówienia, ze jest gotowe do odbioru skoro jest niekompletne ?
    Nie chcąc tarabanic się z niespełna dwuletnim dzieckiem kolejny raz do sklepu poprosiłam obsługę czy nie może mi wydać zamawianej książki, która jest u nich w salonie.
    I tutaj drugie zdziwienie : może Pani ja kupić ale po cenie większej niż w sklepie internetowym.
    Jestem użytkownikiem Empik premium, ale już żałuje...
    Poinformowanie klienta w dobie aplikacji mobilnych na najniższym poziomie. Żenada. Spodziewałam się po Empik czegoś więcej...
  • ~Leszek / 2020-12-04 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik. com niszczy markę empik. Nigdy nie kupujcie u nich zostaniecie bez towaru na dwa tygodnie, a oni będą obracali w tym czasie waszymi pieniędzmi. Potem anulują wam zamówienie i znowu czekacie dwa tygodnie na zwrot kasy
    Zamierzam podać ich do uokiku i zawiadomić urząd skarbowy
    ZaletyZero
    WadyRobią w konia kolejnych klientów
  • ~Anonim / 2020-12-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie przed Black Friday zamówiłam grę z Empiku w cenie 39.99, dostałam informację o przyjęciu zamówienia i kompletacji z magazynu i tu się pojawił problem status ten był przez 5 dni i nagle anulacja zamówienia ze strony emipk.com z powodu braków na stanie... Ale uwaga na stronie internetowej gra nadal dostępna tylko w normalnej wyższej cenie... Szkoda słów, brak odpowiedzi ze strony emipku, totalny bałagan i oszustwo...
    ZaletyJuż brak..
    WadyWszystko od obsługi osób pracujących, po jeden wielki bałagan i brak rzetelnych informacji..
  • ~JNdt / 2020-12-04 06:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie zamawiajcie w Empik online !!! Nie dostaniecie na czas przesyłki. Rozczarowanie wielkie. Byłam wieloletnim klientem. A teraz nie wydam ani złotówki w tym sklepie. Miały być prezenty na, Mikołajki zamówiłam 25 listopada. Nadal nie mam paczki.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyMnóstwo. Brak terminów. Informacji. Nie dbają o klienta.
  • ~Aga / 2020-12-04 05:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Odradzam z całego serca.
    Ceny z kosmosu - mimo rabatów, promocji itd. wciąż drożej niż u konkurencji.
    Asortyment - wirtualny, bo go na stanie nie ma, wbrew informacji na stronie.
    Czas wysyłki woła o pomstę do nieba. Skompletowane jakoby zamówienia nagle znowu jest nie skompletowane. To co, wyjmują z paczki, przekładają do innej?
    Infolinia - każdy mówi co innego. Mail - bez odzewu.
    Anulowałam, ileż można się w ciuciubabkę bawić. Teraz pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać miesiącami.
    Ogólnie - forsa zamrożona na bliżej nie określony czas.
    Szkoda, Empik długo kojarzył się pozytywnie. Teraz mam poczucie, jakbym bankruta przysponsorowała.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyCałokształt
  • ~Karolina / 2020-12-03 15:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo słaba obsługa, zamówiłam zabawkę i książeczki dla dziecka. Czekałam ponad tydzień, zero odzewu. Kiedy zadzwoniłam pani powiedziała ze moje zamówienie nie jest nawet spakowane. Następnego dnia okazało się ze zabawki nie ma i wysłali mi same książeczki ... niepoważne traktowanie klienta
  • ~agata / 2020-12-03 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry,
    Chciałabym uzyskać informację , której nie mogłam uzyskać w salonie.Dlaczego zamawiając jednorazowo 5 płyt mogłam zamówić tylko 3? Tak mnie poinformowała pani w salonie w Galerii mokotów .Przesyłke odebrałam - jedną paczkę sprzedawca odszukał w moment - na drugą czekałam 15 minut.Czy ktoś wyjaśni mi zasadnośc takiego manewru? nie dość że pakujący musi je zapakować w 2 koperty - to potem z odszukaniem jest kłopot.
    Nikt w salonie nie umiał mi tego fenomenu wytłumaczyć. Mój adres mailowy: agalaskowska1@wp.pl
    Pozdrawiam
    Laskowska
  • ~Jan / 2020-12-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Prezent na Mikołaja nie dotrze na czas bo od tygodnie jest "W realizacji".
    Nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~termometr / 2020-12-03 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłkę zamówiłem 10 dni temu. Po 7 dniach książki nadal nie zostały wysłane. Skontaktowałem się przez formularz w celu wyjaśnienia - nie otrzymałem odpowiedzi do dzisiaj. 8-go dnia skontaktowałem się telefonicznie: powiedziano mi, że wszystkie książki są spakowane i czekają na kuriera. 10-go dnia książki nadal nie wyjechały. Po kontakcie telefonicznym Pani poinformowała, że brak jest 1 książki na magazynie i jedyne co może zaoferować to wysyłka skompletowanego towaru kurierem i dosłanie brakującej książki kiedy pojawi się na magazynie. Książki zamówiłem na czas kwarantanny. Kwarantanna mi się skończyła, a książek jak nie było tak nie ma. Dodatkowo brak propozycji jakiejkolwiek rekompensaty ze strony tego pseudosklepu. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby wymieniać
  • ~RyzykFizyk / 2020-12-02 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 19.11.2020 specjalnie wcześniej aby uniknąć Black Friday. Dostałam informacje że zamówienie dostanę 24-25.11. W momencie składania zamówienia przy każdej pozycji widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin. 25.11 nadal status przesyłki był "w realizacji". Napisałam maila z zapytaniem kiedy dostanę przesyłkę. Dostałam informacje zwrotną, że właśnie pakują i że zostanie wysłana i że mają ogólnie dużą liczbę zamowień. Paczkę dostałam 30.11. Niestety czuję się oszukana informacją o wysyłce w ciągu 24 godzin. Jest to bardzo mylące dla klienta, mogli przynajmniej wysłać maila że przesyłka będzie opóźniona.
  • ~Katarzyna / 2020-12-01 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam produkt w promocyjnej cenie. Został dostarczony inny, który reklamowałam ze wskazaniem na wymianę produktu. Otrzymałam zwrot środków, bo produkt rzekomo niedostępny w magazynie. Oczywiście produkt dostępny na stronie w wyższej cenie i debilne tłumaczenia na infolinii
  • ~Mxin / 2020-12-01 08:33
    Ocena: 2.60 / 5
    21.11 złożyłam zamówienie, przewidywana data wysyłki to 25-26 listopada. W środę czyli 25.11 status przesyłki nadal był w kompletacji. Napisałam do nich maila czemu tak się stało. Jak odpowiedź dostałam, że przewidywana data wysyłki to 25-26 zamówienie jest dalej w kompletacji i przyjdzie powiadomienie jak zostanie wysłane. Nic nie przychodziło. W piątek ponownie postanowiłam napisać, odpowiedzieli, że moja paczka jest opóźniona, ale postarają się ją jak najszybciej wysłać. Do tej pory nie dostałam żadnej informacji. To zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku.
    WadyWysyłka zamówień
  • ~Mm / 2020-11-29 20:28
    Ocena: 2.20 / 5
    22.11 zamówiłem paczkę. Była to niedziela wieczór. Na drugi dzień postanowiłem anulować zamówienie. Przed zmianą statusu zamówienia na skompletowane niby można anulować zamówienie samodzielnie. U mnie widniał status w trakcie realizacji( zarówno na stronie jak i na aplikacji) Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że po kilku minutach po naciśnięciu przycisku anuluj status znowu powracał na w trakcie realizacji. Spróbowałem tak anulować kilka razy ale dalej nie było efektu. Napisałem więc maila, jednego drugiego i dalej nic. Potem trzeciego na adres znaleziony w głównym kontakcie do empiku. Potem zadzwoniłem na infolinię - miła Pani próbowała sama anulować. Niestety po rozmowie dalej ten sam status - w trakcie realizacji. Potem raz jeszcze dzwonię na infolinię druga Pani znów próbuje wyłączyć i zapewnia że powinno być ok. Niestety nie jest. Dostaje w końcu maila że nie można było anulować bo zamówienie było skompletowane. Nieważne że u mnie były inne statusy a Panie z którymi rozmawiałem o niczym nie wiedziały. W mailu poinstruowano mnie abym nie odbierał paczki która wróci do empiku, no spoko szkoda że zwrot się opóźni pomyślałem. Parę dni później empik wysłał mi SMS że nadanie paczki się opóźni. W tej chwili ciągle czekam na to aby nie odebrać paczki i żeby została odesłana z powrotem. Nie mogłem jej rzekomo anulować bo była rzekomo skompletowana a teraz stoi gdzieś na magazynie bez końca i zostanie mi wysłana abym mógł jej nie odebrać. Dobry materiał na komedię. Absurdalna sytuacja, która świadczy tylko o poziomie sprzedawcy.
    ZaletyKiedyś wiele pozytywów mimo i też wad
    WadyTraktowanie stałego klienta jak śmiecia
  • ~Ewa / 2020-11-29 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    złożyłam zamówienie 17.11.2020 na towary które były oznaczone jako dostępne, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze będzie dostarczona przesyłam w dn. 20-23.11.2020. niestety przesyłka nie dotarła w tym terminie wiec zwróciłam się z prosa o wyjaśnienie co jest przyczyną opóźnienia i jeśli brak którego towaru z listy to chcę z niego zrezygnować a resztę chcę aby była niezwłocznie wysłana bo zależy mi na dostawie do końca tyg. (jak się można domyślać były to prezenty do wręczenia) otrzymałam nawet dość szybko odpowiedz że wszystko jest skompletowane i gotowe do wysyłki i ta standardowo następuje do 1 dnia roboczego. zamówienie zmieniło status na SKOMPLETOWANE! czekałam nadal ale niestety przez 5 ni przesyłka nie dotarła i dziś otrzymałam informację ze jednak nie ma części produktów i żebym podjęła decyzje co zrobić!!! (tj. czy wysłać cześć tych których jest czy będę czekać na całość) pomijając fakt że decyzje podjęłam już wcześniej bo prosiłam o wysyłkę tego co jest niezwłocznie, to niedopuszczalne jest okłamywanie klienta i zmienianie statusu wstecz po 5 dniach z "skompletowane" i gotowe do wysyłki na "w trakcie realizacji" i oczekuje na dostawę niektórych towarów... z takim numerem jeszcze się nigdzie nie spotkałam..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4908
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4613
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158