Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ira / 2023-05-22 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    5 mają zamówiłam pas do ćwiczeń.Do dzisiaj nie mam żadnej informacji. Brak reakcji na e-mail.Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy.Zenada. Nikomu nie polecam.
  • ~Irmina / 2020-12-14 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, złożyłam zamówienie poprzez aplikacje empik.Com
    W aplikacji nadal widnieje informacja, że zamówienie dostarczone będzie 14.12 lub 15.12
    Dzis otrzymała Emil z in post, że paczka wraca, bo czeka w paczkomacie od 11.12!!!
    Dlaczego takie dane nie są aktualizowane w aplikacji?!
    Oczywiście zarówno Empik jak i Inpost rozkłada ręce i klienta ma w gdzieś!
    To Panstwo nie wywiązali się z umowy, bo wg aplikacji paczka powinna dotrzeć dzis tj14.12 lub 15.12
    Konsultant przyznał rację, że wina jest po Waszej stronie, a paczka wróci do Was, macie 14 dni na zwrot gotówki, a książkę mogę sobie kupić ponownie!
    Radził także, by nie składać reklamacji, bo temat będzie się ciągnął...
    Jestem wysoce rozczarowana postawa Panstwa firmy wobec klienta, który kupuje i zawszsze chwalił Wasz sklep.
    Poproszę o ponowne nadanie przesyłki, NIE CHCE ZWROTU SRODKOW, CHCE SWÓJ ZAMOWIONY TOWAR OTRZYMAĆ W DNIU 14.12 LUB 15.12 wg informacji jaka widnieje w aplikacji Empik.
    Z poważaniem,
    Irmina Nicz
    WadySklep popełnia błąd, ale nie chce go zorwiazac! Konsultant mówi, by nie składać reklamacji, bo się ciągną.
  • ~Ive / 2022-08-25 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadana przesyłka z inicjatywy dostawcy została cofnięta do sklepu. Żadnych wyjaśnień o co chodzi, czy przyślą, czy nie przyślą. Pani z infolinii poinformowała mnie, że to zewnętrzny sprzedawca więc mają wywalone na moje zamówienie, bo oni są pośrednikiem. Do brania prowizji od sprzedawców to pierwsi ale jak trzeba wziąć odpowiedzialność za zakup i obsługę klienta firmowaną ich marką, to się okazuje, że to nie ich sprawa.
  • ~Iwa / 2017-12-20 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbowałam właśnie złożyć zamówienie z gwarantowaną dostawą przed świętami. Spełniłam wszystkie wymogi z tym związane. Niestety przed zapłatą w ostatniej chwili zauważyłam informację, że zamówienie będzie zrealizowane do 27 grudnia!!!!! Po kilkukrotnej próbie skontaktowania się z BOK wreszcie usłyszałam, że ta promocja nie jest już dostępna. Widocznie strona mi się nie odświeżyła. Zbulwersowana uruchomiłam stronę jeszcze raz i co się okazało. Oczywiście promocja jest nadal aktualna. Więc próbuje się skontaktować z BOK ponownie ale słyszę jedynie komunikat "połączenie nie może być zrealizowane. Odbieram to jako jawne naciąganie klienta i wprowadzanie go w błąd, wiele osób w ferworze przygotowań do świąt nie zauważy tej informacji i złoży zamówienie. Współczuję rozczarowania. Empikowi gratuluje rzetelności i uczciwości. Brawo!!!!!!!!!!!!!
  • ~Iwona / 2020-08-31 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego sklepu !!! Jeszcze takiej sytuacji nie miałam 3 razy anulowałam opłacone zamówienie . Za każdym razem zostałam zapewniana że anulowanie zostało przyjęte i pieniądze zostaną zwrócone!!! Po 5 dniach zamówiony towar przyszedł do paczkomatu i znowu dzwonię. Poinformowano mnie że zamówienie zostało anulowane i że tak mają w systemie i żeby zignorować powiadomienie o przesyłce. Żadnych potwierdzeń na maila o anulowanie nie otrzymałam ale zapewniania że prześlą. Do tej pory nie ma towaru ani pieniędzy :(
  • ~Iwona / 2021-03-31 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro mi ale nie zasługują na ani jedną gwiazdkę.Zamówiłam słuchawki na prezen dla wnuczki.
    Niestety moje zamówienia zostało anulowane pomimo,że paczka niby do mnie została nadana .Niczego tu nie rozumiem.Nie będę się wykłucać, szkoda mojego zdrowia.Nigdy więcej nie chcę mieć do czynia z tą firmą.
    Pomimo ,że nie jestem konfliktowa mój komentarz niech będzie przestrogą. Szybko zamówiłam u konkurencji, mam nadzieję, że zdążą do swiąt.Czekam na zwrot pieniędzy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyRozczarowanie
  • ~Iza / 2019-09-26 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!!
    Zaletynie ma żadnych
    Wadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !!
  • ~Iza / 2019-09-26 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana zakupami online przez Empik , zero pomocy ze strony obsługi klienta !!!!
    Zaletynie ma żadnych
    Wadydługo się czeka na zamówienie , obsługa telefoniczna nie potrafi udzielić informacji na temat zamówienia !!
  • ~Iza / 2022-01-14 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam towar 7 dni temu, wczoraj miałam otrzymać zamówienie. Dziś dostałam informację, że wyczerpały się zapasy i moje zamówienie zostało anulowane. Wyjaśnienie, które otrzymałam (dużo osób kupiło w tym samym czasie i system nie nadążył) jest nieporozumieniem, po 7 dniach od zamówienia!. Zaznaczę, że towar dalej można kupic na stronie internetowej i widnieje jako dostępny w kilku sklepach stacjonarnych empik.
  • ~Iza / 2022-11-22 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłają uszkodzony towar, nie odpisują na emaile nie chcą wymienić ani rozwiązać problemu Infolinia bez sensu mówią tyle żeby sobie nie zaszkodzić.Kolejny raz wysłali mi uszkodzony towar.Bezczelne podejście do klienta.Nie polecam, kupujcie na allegro
    ZaletyBrak
    WadyUszkodzony,brzydki towar, problem z wymianą
  • ~Iza / 2023-07-11 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    No słabo. Nie czytałam opinii o sklepie internetowym, bo błędnie założyłam, że to znana, solidna firma. Po tym co tutaj przeczytałam- żałuję, że moje benefity chciałam wykorzystać w tym sklepie.
    100 zł, które powinno być zwrócone na e-kartę chyba przepadło.
    Dwa razy dzwoniłam i dwa razy wciskają kit, że kwota rzeczywiście nie została mi zwrócona, ale w ciągu 24h będzie i dostanę na to oddzielnego e- maila.
    Nie ma żadnej wiadomości, nie ma pieniędzy na e- karcie, a telefony w obsłudze klienta odbierają wyszkoleni oszuści.
    Nie polecam nikomu i nie zamówię już nic w tym sklepie.
    Totalny bojkot i wszystkim doradzam to samo.
    TA FIRMA POWINNA BYĆ ZGLOSZONA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTÓW.
    ŻŁODZIEJE I OSZUŚCI
    ZaletyAbsolutnie żadnych
    WadyMyślę,że błędnie zakładają, że ludziom nie chce się ich ciągać po sądach.
    Ale chyba źle trafiliście. Niektórzy są zawzięci.
    Do zobaczenia w sądzie, ktokolwiek reprezentuje empik. Raczej nie e-boty...
  • ~J / 2022-09-21 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie nikomu kart prezentowych do Empiku!!

    To jakiś żart, karty nie mają dat, trudno sprawdzić stan środków a za wiele produktów dostępnych na stronie nie można zapłacić środkami z karty!
    Obsługa klienta ZEROWA, nawet treści wiadomości nie potrafią przeczytać.
    ZaletyKiedyś wypracowana marka, która teraz upada.
    Nauka dla innych jak nie traktować klientów
    WadyCeny, obsługa klientów, system, dostępność produktów, czas dostawy, Empik premium
  • ~Ja / 2020-12-07 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam fotelik samochodowy w promocyjnej cenie... Ale jak dzwoniliśmy okazywało sie każdego dnia co innego a to, że:
    - przesyłka się opóźni bo duże zapotrzebowanie
    - że nowy towar dojedzie
    - że strona internetowa nie dawała rady niby kupiliśmy że był dostępny ale już nie było na stanie
    - że możemy sobie taki sam kupić ale droższy
    - że proszą o cierpliwość a dojdzie - a na samym końcu pani powiedziała że był zniszczony i dlatego anulowali
    WIEC NIE POLECAM SAME KŁAMSTWA I jeszcze proszenie się o zwrot pieniędzy i pozostanie bez fotelik KPINA I BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
    ZaletyŻadnych
    WadyKŁAMSTWA,FAŁSZYWE PROMOCJE PONIEWAŻ ANULUJĄ ZAMOWIENIA PRZEDMIOTÓW Z PROMOCJI ZWLEKANIE, PROSZENIE SIĘ O ZWROT PIENIĘDZY NIE ŻE SWOJEJ WINY, SKLEP NIE PODCHODZI DO KLIENTA POWAŻNIE ANULUJE ZAMOWIENIA DUŻO PISAĆ WSZĘDZIE BĘDĘ MÓWIĆ I ODRADZAĆ ZAKUPY W EMPIKEMPIK. Każdy z infolinii mówi co innego.
  • ~Ja / 2020-12-14 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat. Zamówiłem książkę i od 2.5 tygodnia nie potrafią jej wysłać. Przy kontakcie telefonicznym słyszę jedynie że paczka jest gotowa na magazynie.. od dwóch tygodni.
    Przy zamawianiu podali czas dostawy między 4-7 dni, a że minęło 2.5 tygodnia bez żadnej informacji uważam to za oszustwo w stosunku do klienta.
    Lepiej zamówić gdzieś indziej, nawet drożej z płatną dostawą. Chociaż znaleźć droższy sklep niż Empik to też trzeba umieć.
    Wybrałem ich tylko ze względu na odbiór osobisty blisko pracy i codziennie żałuję bardziej.

    PS. Szybciej dostałem paczkę z Chin niż z Empiku, a kontakt z chińskim sprzedawcą był lepszy i bardziej konkretny.
    ZaletyJeśli zamawiałbym śmierć to skorzystałbym z usług Empik.com ze względu na najdłuższy czas realizacji zamówień na świecie.
    Wady- kosmiczne ceny
    - żałosny poziom informacji dotyczących zamówień
    - czas realizacji
  • ~Ja / 2020-12-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 27 listopada 2020 r., na ponad 1000 zł. Do dziś go nie otrzymałam. Zamówienie dla mojego miejsca pracy – więc musi być kompletne. Dwa razy zmieniano termin dostawy. Po drugim razie nawet nie poinformowano o kolejnym opóźnieniu. Trzy telefony na infolinię później zapewniono, że całe moje zamówienie jest już skompletowane i czeka tylko na jeden produkt. Zamówienie po moim zgłoszeniu podzielono, a następnego dnia brakujący produkt sklep anulował. Skoro całe zamówienie jest już skompletowane to należało je wysłać, a tymczasem dziś wieczorem (17.12.2020 r.) otrzymuję informację, że zabrakło kolejnego produktu, który sklep sam anulował i nie mam na to żadnego wpływu.
    Po pierwszym przesunięciu terminu dostawy otrzymałam smsa umożliwiającego mi wykorzystanie 40% rabatu na kolejne zakupy w salonie. Sms przyszedł 4.12.2020 r. z terminem realizacji do 6.12.2020 r. KPINA!

    Z związku z tym należy stwierdzić, że firma ta po prostu oszukuje konsumentów, sprzedaje towar, którym nie dysponuje, jest nieprzystępna, ani nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie jest w stanie zapewnić im żadnej formy pomocy. Są możliwe najbardziej jak się da niekompetentni! Będę omijać szerokim łukiem zarówno sklep internetowy jak i sklepy stacjonarne. Gdybym mogła dałabym same zera w punktacji. Jedyny plus to mili pracownicy obsługujący infolinię ale nie są wstanie załatwić problemu na korzyść kupującego, chyba że ten chce podzielić zamówienie.
    ZaletyBrak
    WadyMakabrycznie długi czas oczekiwania na zamówienie, brak sensownej pomocy ze strony pracowników obsługujących infolinię, brak towarów zamówionych.
  • ~Ja / 2021-11-06 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch tygodniach dokonania zamówienia te nie zostało nawet wysłane. A to braki na magazynie,a to błąd systemu i tak w kółko. Na infolinii ciągle przepraszają mają wysłać na nadal nic. Nie mam ani pieniędzy ani zamówienia. Nigdy więcej nic nie zamówię na tej stronie
  • ~Jacek / 2018-11-21 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od tygodni! Ukradli mi 300 zł. Żadne reklamacje nic nie wnoszą.
    ZaletyBrak
  • ~JACEK / 2021-01-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie kupujcie na empik.com gry forza horizon. Wysyłają kody które nie działają. Gra w ogóle nie pokazuje sie po zalogowaniu na empik.com w zakładce moje gry. Obsuga reklamacji żadna . Olewaja ludzi. DRAMAT!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~jagerres / 2019-12-19 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    pierwszy i ostatni raz tu zrobiłem zakup. mają klienta w dupie, zapłacił niech czeka. dostarczenie miało być 18/19 grudzień a na 19 ona wcale nie wyjechała.
  • ~Jagoda / 2021-01-29 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie złożone i opłacone. Kilka dni później dostaje SMS o dużej ilości zamówień i związanych z tym opóźnieniach, dwa dni później Empik anulował moje zamowienie! Szkoda czasu na tę firmę. Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882