Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-04-08 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po wysłaniu informacji o reklamacji 5tygodni ciszy w tym czasie wielokrotne telefony konrakt brak opieki kontaktu zero pomicy
    ZaletyBeak
    WadyWszystko
  • ~Ewe / 2021-10-20 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak terminowości, po tygodniu od złożenia zamówienia anulują je z informacją że nie mają produktu na stanie, nie polecam.
  • ~Ewelina / 2020-01-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mają gdzieś klientów. Brak informacji kiedy pojawi się produkt, można czekać rok i status się nie zmieni. Infolinia sympatyczne panie, które w gruncie rzeczy nic nie potrafią załatwić. Odradzam.
  • ~Ewelina / 2020-12-22 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 2 rzeczy, czekałam długo, po czym okazało się że nie mają 1 produktu na stanie, więc zadzwoniłam do nich i poprosiłam o podział zamówienia, zamówienie miało przyjść w dwóch paczkach, następie zostalo to potwierdzone w wiadomości. Później okazało się że rzecz która była na stanie to też jej jednak nie ma, a tej której nie było została wysłana. Zamówienie robiłam na święta, produkt który niby był na stanie został anulowany przez empik. Nie polecam tego sklepu, pierwszy i ostatni raz robiłam tam zakupy online
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie nieporozumienie
  • ~Ewelina / 2021-12-09 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone okolo 2 tygodni temu...miał to buc prezent na mikołaja oczywiście przesyłka nie dotarła. Ktoś z obsługi twierdził ze towar spakowany i czeka za wysyłka.. po kilku dniach info ze towaru nie ma maja braki ... wtf... mają braki ale na stronie zabawka dalej widnieje i to w duzo droższej cenie! Nie polecam!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
  • ~EWKA / 2023-01-16 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowałam zamówienie z powodu długiego oczekiwania i poprosiłam o zwrot środków..Otrzymałam mejla ze pieniadze są na koncie ale nie ma do dzis a mija 3 tyg.Twierdzą ze to wina Banku...SMIECH..ZŁODZIEJE!!!
  • ~FangFei / 2020-12-06 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nic już nie kupię na empik.com i wszystkim odradzam, paczka źle zapakowana, rzeczy zostały wrzucone byle jak do olbrzymiego kartonu, nie zabezpieczone, dodatkowo karton nie dostosowany do wielkości kalendarza, jeden z kalendarzy został celowo zagięty aby zmieścił się do kartonu. Ponadto pracownicy empik.com na wysyłkę wybierają uszkodzone rzeczy, książka z zamówienia była brudna i z mocno uszkodzoną okładką... kalendarz książkowy z wadą, bo wklejony do okładki do góry nogami. Dwukrotnie pisałam reklamacje ze strony zamówienia na empik.com i żadnej odpowiedzi. Znalazłam na stronie e-mail, napisałam 3-krotnie reklamację i również nikt mi nie odpowiedział. NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY!!! OMIJAĆ Z DALEKA!
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony towar, brak kontaktu, brak odpowiedzi na reklamacje
  • ~Farinelli / 2019-10-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
    Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!
    WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje.
  • ~Farinelli / 2019-12-04 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna rozpakowana płyta Birth of the Symphony Academy of Ancient Music , Egarr Richard z zamówienia nr 10100462793568 z dnia 2019-10-10 i kolejny bubel z nieestetycznie naddartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Reklamacja złożona, a płyta wsiąkła - teraz muszę walczyć i udowadniać, że płytę oddałem do reklamacji. Nie polecam Empiku!!!
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~Franek / 2015-01-27 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu
  • ~Fred / 2023-12-10 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich program premium to majstersztyk. Zapłaciłem premium i muszę nadal płacić za przesyłkę. Liczysz na prawdziwe premium to kupuj u konkurencji na literę a.
    ZaletyBrak
    WadyOdradzam
  • ~Gabi / 2020-07-17 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam.
  • ~Godot / 2021-12-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam!
  • ~Gojka / 2022-02-02 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zamówienie miało być wczoraj i dalej jest w realizacji ,jutro dziecko idzie na urodziny i oczywiście lipa
  • ~Gosia / 2021-04-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni temu zamówiłam masażer i opłaciłam. Dostałam maila potwierdzającego przyjęcie zapłaty oraz rozpoczęciu realizacji. Następnego dnia otrzymałam maila, że zwracają mi pieniądze, ponieważ brak towaru na stanie. Towar jest tylko podnieśli cenę o 50 zł. Pieniądze do tej pory nie wpłynęły na moje konto.
    Zaletybrak
  • ~Gosia / 2021-11-04 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
  • ~Gosia / 2021-11-28 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety czekam już dwa tygodnie na wysyłkę i nawet nie zmienili statusu zamówienia. W telewizji pełno reklam, przy produkcie napisane, że wysyłka w ciągu 24h, a nawet nie została wysłana w ciągu 2 tygodni. Duży minus dla empik.com
  • ~Goska / 2021-12-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione przez stronę empik. Towar na stronie dostępny . Zapalacone a po dwóch dniach info, że jednak nie ma .
    Słabo, bardzo słabo to wygląda .
    WadyObrak towaru mimo inf o dostępności na stronie
  • ~Gracz / 2022-11-09 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie niczego przedpremierowego! Zamówiłem grę God of War ponad miesiąc przed premierą. Do mojego sklepu wysłali ją dopiero w dniu premiery po 15:00... I zero możliwości odzyskania produktu wcześniej. Totalny zawód
  • ~Grażyna / 2019-12-24 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164