Ich program premium to majstersztyk. Zapłaciłem premium i muszę nadal płacić za przesyłkę. Liczysz na prawdziwe premium to kupuj u konkurencji na literę a.
ZaletyBrak
WadyOdradzam
~Gabi / 2020-07-17 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam.
~Godot / 2021-12-12 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam!
~Gojka / 2022-02-02 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Masakra zamówienie miało być wczoraj i dalej jest w realizacji ,jutro dziecko idzie na urodziny i oczywiście lipa
~Gosia / 2021-04-21 14:05
Ocena: 1.00 / 5
4 dni temu zamówiłam masażer i opłaciłam. Dostałam maila potwierdzającego przyjęcie zapłaty oraz rozpoczęciu realizacji. Następnego dnia otrzymałam maila, że zwracają mi pieniądze, ponieważ brak towaru na stanie. Towar jest tylko podnieśli cenę o 50 zł. Pieniądze do tej pory nie wpłynęły na moje konto.
Zaletybrak
~Gosia / 2021-11-04 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
~Gosia / 2021-11-28 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Niestety czekam już dwa tygodnie na wysyłkę i nawet nie zmienili statusu zamówienia. W telewizji pełno reklam, przy produkcie napisane, że wysyłka w ciągu 24h, a nawet nie została wysłana w ciągu 2 tygodni. Duży minus dla empik.com
~Goska / 2021-12-09 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Zamówione przez stronę empik. Towar na stronie dostępny . Zapalacone a po dwóch dniach info, że jednak nie ma .
Słabo, bardzo słabo to wygląda .
WadyObrak towaru mimo inf o dostępności na stronie
~Gracz / 2022-11-09 19:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie niczego przedpremierowego! Zamówiłem grę God of War ponad miesiąc przed premierą. Do mojego sklepu wysłali ją dopiero w dniu premiery po 15:00... I zero możliwości odzyskania produktu wcześniej. Totalny zawód
~Grażyna / 2019-12-24 22:15
Ocena: 1.00 / 5
Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
~Grzech / 2019-09-11 21:12
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem smartband zegarek przyszedł po 8 dniach nie kapletny bez ładowarki inny model reszta zamówienia nie dotarła widocznie z Ali jeszcze nie doszło spszet badziew jakich mało dzwoniłem do empiku ale oni umywa ja ręce i odsyła ja do sprzedawcy empik to takie allegro w najgorszym wydaniu byle chajs się zgadzało ludzie niech sobie radzą sami jak jest jakiś problem. dowiedziałem się że każdy z nas może wstawiać tam towar najniższych lotów empik przyjmuje wszystkich i nie dba o kupujących gdy rozmawiałem z pracownikami empiku to nie wyrazili zgody na nagranie rozmowy? Czemu czy coś ukrywają ta strona powinien zająć się prokurator bo coś jest tam nie tak empik i sprzedawcy którzy wystawiają towary na tej stronie obracają pieniędzmi kupujących z jednej osoby to nie są duże straty ale oszukanych kupujących jest więcej no i automatycznie sumka robi się też większą a wtedy można obracać pieniędzmi kupujących bo przecież my możemy czekać na zwroty brawo empik świetna reklamę sobie robicie pozdrawiam dyrektora generalnego empiku świetna strategia firmy wyciągnąć jak najwięcej się da i umyć raczki
ZaletyUmywanie raczek
~Grzegorz / 2021-10-25 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Dno! Sprzedaję produkty których nie mają na stanie wyklują zamówienie to kilku dniach się pieniądze oddają dopiero po kilku kolejnych. Nie wiesz czy zamawiać od nich czy od kogoś innego potem się okazuje przy większej ilości produktów że za każdy trzeba by osobno za dostawę płacić. Tragedia
~Guner / 2020-11-10 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Lack of organization from the very beginning of the order in supply chain and punctuality of delivery is complete disaster.. I waited for my order to be delivered for 1 month and at the end I lost my all hope. They are good at stalling their customers by answering their mails which are not helping you to solve the problem but just decreasing your anger level for a while. They do not update the statue of the order and that's why you cannot even track it. I could not get my order at all because of their delay. When they send it to the inpost after 1 month I was already in another city and there was no possibility to change the delivery address anymore even though I mailed them. I really do not recommend this website at all. It is really waste of time and energy.
~Hanna / 2020-12-13 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
ZaletyZero
WadyStrata pieniędzy, czasu i nerwów.
~Ikra / 2022-01-14 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Empik oszukuje klienta - podaje termin wysyłki którego nie dotrzymuje . Pracownik infolinii informuje , iż można zrezygnować z zakupionego towaru. Rozumiem, ze sklep nie jest zainteresowany by klient kupił i był zadowolony. Nie polecam tego sklepu . Szkoda czasu na tak niesolidnego sprzedawcę .
WadyKłamstwo ws terminu realizacji .
~Ira / 2023-05-22 15:13
Ocena: 1.00 / 5
5 mają zamówiłam pas do ćwiczeń.Do dzisiaj nie mam żadnej informacji. Brak reakcji na e-mail.Brak towaru i brak zwrotu pieniędzy.Zenada. Nikomu nie polecam.
~Irmina / 2020-12-14 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Witam, złożyłam zamówienie poprzez aplikacje empik.Com
W aplikacji nadal widnieje informacja, że zamówienie dostarczone będzie 14.12 lub 15.12
Dzis otrzymała Emil z in post, że paczka wraca, bo czeka w paczkomacie od 11.12!!!
Dlaczego takie dane nie są aktualizowane w aplikacji?!
Oczywiście zarówno Empik jak i Inpost rozkłada ręce i klienta ma w gdzieś!
To Panstwo nie wywiązali się z umowy, bo wg aplikacji paczka powinna dotrzeć dzis tj14.12 lub 15.12
Konsultant przyznał rację, że wina jest po Waszej stronie, a paczka wróci do Was, macie 14 dni na zwrot gotówki, a książkę mogę sobie kupić ponownie!
Radził także, by nie składać reklamacji, bo temat będzie się ciągnął...
Jestem wysoce rozczarowana postawa Panstwa firmy wobec klienta, który kupuje i zawszsze chwalił Wasz sklep.
Poproszę o ponowne nadanie przesyłki, NIE CHCE ZWROTU SRODKOW, CHCE SWÓJ ZAMOWIONY TOWAR OTRZYMAĆ W DNIU 14.12 LUB 15.12 wg informacji jaka widnieje w aplikacji Empik.
Z poważaniem,
Irmina Nicz
WadySklep popełnia błąd, ale nie chce go zorwiazac! Konsultant mówi, by nie składać reklamacji, bo się ciągną.
~Ive / 2022-08-25 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Nadana przesyłka z inicjatywy dostawcy została cofnięta do sklepu. Żadnych wyjaśnień o co chodzi, czy przyślą, czy nie przyślą. Pani z infolinii poinformowała mnie, że to zewnętrzny sprzedawca więc mają wywalone na moje zamówienie, bo oni są pośrednikiem. Do brania prowizji od sprzedawców to pierwsi ale jak trzeba wziąć odpowiedzialność za zakup i obsługę klienta firmowaną ich marką, to się okazuje, że to nie ich sprawa.
~Iwa / 2017-12-20 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Próbowałam właśnie złożyć zamówienie z gwarantowaną dostawą przed świętami. Spełniłam wszystkie wymogi z tym związane. Niestety przed zapłatą w ostatniej chwili zauważyłam informację, że zamówienie będzie zrealizowane do 27 grudnia!!!!! Po kilkukrotnej próbie skontaktowania się z BOK wreszcie usłyszałam, że ta promocja nie jest już dostępna. Widocznie strona mi się nie odświeżyła. Zbulwersowana uruchomiłam stronę jeszcze raz i co się okazało. Oczywiście promocja jest nadal aktualna. Więc próbuje się skontaktować z BOK ponownie ale słyszę jedynie komunikat "połączenie nie może być zrealizowane. Odbieram to jako jawne naciąganie klienta i wprowadzanie go w błąd, wiele osób w ferworze przygotowań do świąt nie zauważy tej informacji i złoży zamówienie. Współczuję rozczarowania. Empikowi gratuluje rzetelności i uczciwości. Brawo!!!!!!!!!!!!!
~Iwona / 2020-08-31 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego sklepu !!! Jeszcze takiej sytuacji nie miałam 3 razy anulowałam opłacone zamówienie . Za każdym razem zostałam zapewniana że anulowanie zostało przyjęte i pieniądze zostaną zwrócone!!! Po 5 dniach zamówiony towar przyszedł do paczkomatu i znowu dzwonię. Poinformowano mnie że zamówienie zostało anulowane i że tak mają w systemie i żeby zignorować powiadomienie o przesyłce. Żadnych potwierdzeń na maila o anulowanie nie otrzymałam ale zapewniania że prześlą. Do tej pory nie ma towaru ani pieniędzy :(