Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2020-12-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Prezent na Mikołaja nie dotrze na czas bo od tygodnie jest "W realizacji".
    Nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~termometr / 2020-12-03 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłkę zamówiłem 10 dni temu. Po 7 dniach książki nadal nie zostały wysłane. Skontaktowałem się przez formularz w celu wyjaśnienia - nie otrzymałem odpowiedzi do dzisiaj. 8-go dnia skontaktowałem się telefonicznie: powiedziano mi, że wszystkie książki są spakowane i czekają na kuriera. 10-go dnia książki nadal nie wyjechały. Po kontakcie telefonicznym Pani poinformowała, że brak jest 1 książki na magazynie i jedyne co może zaoferować to wysyłka skompletowanego towaru kurierem i dosłanie brakującej książki kiedy pojawi się na magazynie. Książki zamówiłem na czas kwarantanny. Kwarantanna mi się skończyła, a książek jak nie było tak nie ma. Dodatkowo brak propozycji jakiejkolwiek rekompensaty ze strony tego pseudosklepu. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby wymieniać
  • ~RyzykFizyk / 2020-12-02 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 19.11.2020 specjalnie wcześniej aby uniknąć Black Friday. Dostałam informacje że zamówienie dostanę 24-25.11. W momencie składania zamówienia przy każdej pozycji widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin. 25.11 nadal status przesyłki był "w realizacji". Napisałam maila z zapytaniem kiedy dostanę przesyłkę. Dostałam informacje zwrotną, że właśnie pakują i że zostanie wysłana i że mają ogólnie dużą liczbę zamowień. Paczkę dostałam 30.11. Niestety czuję się oszukana informacją o wysyłce w ciągu 24 godzin. Jest to bardzo mylące dla klienta, mogli przynajmniej wysłać maila że przesyłka będzie opóźniona.
  • ~Katarzyna / 2020-12-01 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam produkt w promocyjnej cenie. Został dostarczony inny, który reklamowałam ze wskazaniem na wymianę produktu. Otrzymałam zwrot środków, bo produkt rzekomo niedostępny w magazynie. Oczywiście produkt dostępny na stronie w wyższej cenie i debilne tłumaczenia na infolinii
  • ~Mxin / 2020-12-01 08:33
    Ocena: 2.60 / 5
    21.11 złożyłam zamówienie, przewidywana data wysyłki to 25-26 listopada. W środę czyli 25.11 status przesyłki nadal był w kompletacji. Napisałam do nich maila czemu tak się stało. Jak odpowiedź dostałam, że przewidywana data wysyłki to 25-26 zamówienie jest dalej w kompletacji i przyjdzie powiadomienie jak zostanie wysłane. Nic nie przychodziło. W piątek ponownie postanowiłam napisać, odpowiedzieli, że moja paczka jest opóźniona, ale postarają się ją jak najszybciej wysłać. Do tej pory nie dostałam żadnej informacji. To zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku.
    WadyWysyłka zamówień
  • ~Mm / 2020-11-29 20:28
    Ocena: 2.20 / 5
    22.11 zamówiłem paczkę. Była to niedziela wieczór. Na drugi dzień postanowiłem anulować zamówienie. Przed zmianą statusu zamówienia na skompletowane niby można anulować zamówienie samodzielnie. U mnie widniał status w trakcie realizacji( zarówno na stronie jak i na aplikacji) Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że po kilku minutach po naciśnięciu przycisku anuluj status znowu powracał na w trakcie realizacji. Spróbowałem tak anulować kilka razy ale dalej nie było efektu. Napisałem więc maila, jednego drugiego i dalej nic. Potem trzeciego na adres znaleziony w głównym kontakcie do empiku. Potem zadzwoniłem na infolinię - miła Pani próbowała sama anulować. Niestety po rozmowie dalej ten sam status - w trakcie realizacji. Potem raz jeszcze dzwonię na infolinię druga Pani znów próbuje wyłączyć i zapewnia że powinno być ok. Niestety nie jest. Dostaje w końcu maila że nie można było anulować bo zamówienie było skompletowane. Nieważne że u mnie były inne statusy a Panie z którymi rozmawiałem o niczym nie wiedziały. W mailu poinstruowano mnie abym nie odbierał paczki która wróci do empiku, no spoko szkoda że zwrot się opóźni pomyślałem. Parę dni później empik wysłał mi SMS że nadanie paczki się opóźni. W tej chwili ciągle czekam na to aby nie odebrać paczki i żeby została odesłana z powrotem. Nie mogłem jej rzekomo anulować bo była rzekomo skompletowana a teraz stoi gdzieś na magazynie bez końca i zostanie mi wysłana abym mógł jej nie odebrać. Dobry materiał na komedię. Absurdalna sytuacja, która świadczy tylko o poziomie sprzedawcy.
    ZaletyKiedyś wiele pozytywów mimo i też wad
    WadyTraktowanie stałego klienta jak śmiecia
  • ~Ewa / 2020-11-29 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    złożyłam zamówienie 17.11.2020 na towary które były oznaczone jako dostępne, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze będzie dostarczona przesyłam w dn. 20-23.11.2020. niestety przesyłka nie dotarła w tym terminie wiec zwróciłam się z prosa o wyjaśnienie co jest przyczyną opóźnienia i jeśli brak którego towaru z listy to chcę z niego zrezygnować a resztę chcę aby była niezwłocznie wysłana bo zależy mi na dostawie do końca tyg. (jak się można domyślać były to prezenty do wręczenia) otrzymałam nawet dość szybko odpowiedz że wszystko jest skompletowane i gotowe do wysyłki i ta standardowo następuje do 1 dnia roboczego. zamówienie zmieniło status na SKOMPLETOWANE! czekałam nadal ale niestety przez 5 ni przesyłka nie dotarła i dziś otrzymałam informację ze jednak nie ma części produktów i żebym podjęła decyzje co zrobić!!! (tj. czy wysłać cześć tych których jest czy będę czekać na całość) pomijając fakt że decyzje podjęłam już wcześniej bo prosiłam o wysyłkę tego co jest niezwłocznie, to niedopuszczalne jest okłamywanie klienta i zmienianie statusu wstecz po 5 dniach z "skompletowane" i gotowe do wysyłki na "w trakcie realizacji" i oczekuje na dostawę niektórych towarów... z takim numerem jeszcze się nigdzie nie spotkałam..
  • ~Paulina / 2020-11-29 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona wystawić negatywną opinię. Do tej pory przebiegało wszystko sprawnie, jednak realizacja ostatniego mojego zamówienia trwała zbyt długo. Zamówienie złożyłam 11.11.20, specjalnie zrobiłam to wcześniej, by produkty zdążyły do mnie dotrzeć i bym do 30.11.20 zdążyła na spokojnie je wysłać dalej (były na prezent na Mikołajki). Już 13.11.20 otrzymałam maila z informacją, że realizacja zamówienia zostanie wydłużona do max. 17.11.20. Napisałam w tej sprawie do Państwa na Facebooku, otrzymałam jedynie krótką wiadomość, że możecie państwo jedynie podzielić moje zamówienie, co mnie mało urządzało. Na tej jednej wiadomości z Państwa strony rozmowa się zakończyła... Klient został pozostawiony sam sobie, nie wiem, może liczyliście na to, że będzie czekał cierpliwie aż w końcu się doczeka paczki? Na maile zero odpowiedzi również. Zadzwoniłam na infolinię, miła Pani zaznaczyła, że rezygnuję z jednego przedmiotu i zapewniła mnie, że jeszcze 19.11.20 paczka do mnie wyruszy. Nie została wysłana, z Państwa strony przyszedł kolejny mail o wydłużeniu terminu realizacji. Pomimo tego, że informowałam, że rezygnuję z brakującego produktu, paczka nie została w terminie wysłana! Mało tego, 23.11.20 chcąc sprawdzić status zamówienia zauważyłam, że już brakuje 2 przedmiotów. I dopiero wtedy jak napisałam, że rezygnuję z tych dwóch braków paczka została do mnie nadana. Po raz ostatni składałam u Państwa zamówienie, ta sytuacja była karygodna, a zwłaszcza obsługa klienta. Pomijam już fakt, że kompletnie nie rozumiem tego, że nie można w zamówieniu już złożonym podmienić brakującego produktu na jemu podobny i w zbliżonej cenie, kiedy w innej księgarni robią to bez problemu. Nie polecam składać tutaj zamówienia, bo straci się jedynie sporo nerwów.
    Zalety- niekiedy fajne promocje
    Wady- brak kontaktu z Obsługą Klienta
    - wieczne odwlekanie wysyłki
    - wprowadzanie w błąd na infolinii, że jeszcze tego samego dnia na pewno paczka zostanie wysłana
    - zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Anna / 2020-11-29 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu zamawiam książki i płyty przez aplikację. Ostatnia paczka z książkami to jakiś dramat. Kupiłam mojej mamie na prezent cztery pozycje a doszły do mnie zniszczone okładki. Wstyd !!! Nie wspominając że czeka się dwa tygodnie na przesyłkę
  • ~mona / 2020-11-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam, strzeżcie się z daleka. Czekam miesiąc na opłacone książki, nie odpisują na malie z prośbą o wyjaśnienie.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak towaru, stracone pieniądze
  • ~Marta / 2020-11-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona 19.11 ponad tydzień temu cały czas w statusie do realizacji...dzwonilam do nich 4 razy i nadal nie wiadomo dlaczego magazyn nie wysłał przesyłki.Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś w empik online...
  • ~Paulina / 2020-11-28 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam inny towar niż zamawiałam,brak kontaktu z obsługą klienta! W dalszym ciągu czekam na prawidłowy towar który jest prezentem na wczoraj !
  • ~Gosiah1 / 2020-11-27 18:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Czytając inne opinie widzę że moja nie będzie odosobniona. Złożone zamówienie 20.11.2020 z informacją o dostawie 25-26.11.2020. Dodam ze zamówiłam lektury szkole dla dzieci. Do dzisiaj 27.11.2020 nie xmienil się status zamówienia- "w realizacji". Na telefoniczną reklamację brak odzewu - odradzam każdemu zakupy bo nie wiadomo kiedy będzie zrealizowane zamówienie a dodam ze w empiku nie jest tanio. Porażka
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~klient / 2020-11-27 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    przy zamówieniu i pod każdym zamawianym towarem jest informacja wysyłamy w ciągu 24 godzin jakie jest rozczarowanie klienta jeśli zamówił 23 listopada a 27 listopada(piątek) dostaje informację , że przesyła została wysłana i dojdzie najdalej w ciągu 2 dni roboczych .
    Wadyinformacja przy towarach o wysyłce towaru w ciągu 24 godzin co wprowadza klienta w błąd nawet ( jesli gdzieś w regulaminie jest opis że te 24 godziny nic nie znaczą oprócz reklamy)
  • ~M / 2020-11-26 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda zamawiać co innego zamawiam co innego dostaje. Żeby odzyskać pieniądze potrzeba czasu i cierpliwości. Ostatni raz zamówiłam. Nigdy więcej.
    WadyBrak kompetenvji
  • ~Zaq / 2020-11-25 19:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie.
    Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta
  • ~Kot / 2020-11-25 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep tragedia ! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek !
  • ~Barbarra / 2020-11-25 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione klocki wysyłka miała być w 24h. Czekamy już ponad tydzień.

    O naciąganiu z anulowaniem przedmiotu który nadal jest w ofercie nawet nie wspomnę. Wielokrotnie mi nam się to zdarzalo.

    Obsługa klienta tragiczna, nie życzę sobie żeby ktoś na mnie krzyczał.

    No i Empik premium - jak wygasa nie przychodzi powiadomienie a cashback oczekiwany przepada.

    Klocki często źle zapakowane, przychodza w uszkodzonych kartonach.
  • ~Bartek / 2020-11-23 06:32
    Ocena: 2.20 / 5
    Empik.com to jakiś koszmar. Przestrzegam. Zakupiłem 2 towary drukarkę brother 5700dn za 1739zł oraz telefon poco f2 pro za 1787 w obu przypadkach przelew z góry. Nikt się nie odzywał po interwencji okazało się, iż niby sprzęt uległ uszkodzeniu a drugiego nie ma u dostawcy. Oba były dostępne tylko w zwiększonej cenie. Raz że nie dostałem towaru dwa iż czekałem na zwrot środków 3 tygodnie. Przestrzegam! Oszustwo!
    Zaletybrak, poprostu oszustwo
    Wadykontakt, poświadczenie nieprawdy
  • ~Patki / 2020-11-22 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, produkty zamówiłam tydzień temu 16.11, a niestety do dnia dzisiejszego 22.11 nawet jej nie kompletują.... Na stronie czas realizacji wysyłki max do 24 godzin!!! Napisali parę dni, że niby kompletują, jednak w aplikacji inpost nie ma takie informacji.... Nie polecam. Ocena minus 100000000000000
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882