Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2020-12-04 05:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Odradzam z całego serca.
    Ceny z kosmosu - mimo rabatów, promocji itd. wciąż drożej niż u konkurencji.
    Asortyment - wirtualny, bo go na stanie nie ma, wbrew informacji na stronie.
    Czas wysyłki woła o pomstę do nieba. Skompletowane jakoby zamówienia nagle znowu jest nie skompletowane. To co, wyjmują z paczki, przekładają do innej?
    Infolinia - każdy mówi co innego. Mail - bez odzewu.
    Anulowałam, ileż można się w ciuciubabkę bawić. Teraz pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać miesiącami.
    Ogólnie - forsa zamrożona na bliżej nie określony czas.
    Szkoda, Empik długo kojarzył się pozytywnie. Teraz mam poczucie, jakbym bankruta przysponsorowała.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyCałokształt
  • ~Karolina / 2020-12-03 15:03
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo słaba obsługa, zamówiłam zabawkę i książeczki dla dziecka. Czekałam ponad tydzień, zero odzewu. Kiedy zadzwoniłam pani powiedziała ze moje zamówienie nie jest nawet spakowane. Następnego dnia okazało się ze zabawki nie ma i wysłali mi same książeczki ... niepoważne traktowanie klienta
  • ~agata / 2020-12-03 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry,
    Chciałabym uzyskać informację , której nie mogłam uzyskać w salonie.Dlaczego zamawiając jednorazowo 5 płyt mogłam zamówić tylko 3? Tak mnie poinformowała pani w salonie w Galerii mokotów .Przesyłke odebrałam - jedną paczkę sprzedawca odszukał w moment - na drugą czekałam 15 minut.Czy ktoś wyjaśni mi zasadnośc takiego manewru? nie dość że pakujący musi je zapakować w 2 koperty - to potem z odszukaniem jest kłopot.
    Nikt w salonie nie umiał mi tego fenomenu wytłumaczyć. Mój adres mailowy: agalaskowska1@wp.pl
    Pozdrawiam
    Laskowska
  • ~Jan / 2020-12-03 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Prezent na Mikołaja nie dotrze na czas bo od tygodnie jest "W realizacji".
    Nigdy więcej nie kupię nic w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~termometr / 2020-12-03 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłkę zamówiłem 10 dni temu. Po 7 dniach książki nadal nie zostały wysłane. Skontaktowałem się przez formularz w celu wyjaśnienia - nie otrzymałem odpowiedzi do dzisiaj. 8-go dnia skontaktowałem się telefonicznie: powiedziano mi, że wszystkie książki są spakowane i czekają na kuriera. 10-go dnia książki nadal nie wyjechały. Po kontakcie telefonicznym Pani poinformowała, że brak jest 1 książki na magazynie i jedyne co może zaoferować to wysyłka skompletowanego towaru kurierem i dosłanie brakującej książki kiedy pojawi się na magazynie. Książki zamówiłem na czas kwarantanny. Kwarantanna mi się skończyła, a książek jak nie było tak nie ma. Dodatkowo brak propozycji jakiejkolwiek rekompensaty ze strony tego pseudosklepu. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyza dużo aby wymieniać
  • ~RyzykFizyk / 2020-12-02 19:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 19.11.2020 specjalnie wcześniej aby uniknąć Black Friday. Dostałam informacje że zamówienie dostanę 24-25.11. W momencie składania zamówienia przy każdej pozycji widniała informacja o wysyłce w ciągu 24 godzin. 25.11 nadal status przesyłki był "w realizacji". Napisałam maila z zapytaniem kiedy dostanę przesyłkę. Dostałam informacje zwrotną, że właśnie pakują i że zostanie wysłana i że mają ogólnie dużą liczbę zamowień. Paczkę dostałam 30.11. Niestety czuję się oszukana informacją o wysyłce w ciągu 24 godzin. Jest to bardzo mylące dla klienta, mogli przynajmniej wysłać maila że przesyłka będzie opóźniona.
  • ~Katarzyna / 2020-12-01 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam produkt w promocyjnej cenie. Został dostarczony inny, który reklamowałam ze wskazaniem na wymianę produktu. Otrzymałam zwrot środków, bo produkt rzekomo niedostępny w magazynie. Oczywiście produkt dostępny na stronie w wyższej cenie i debilne tłumaczenia na infolinii
  • ~Mxin / 2020-12-01 08:33
    Ocena: 2.60 / 5
    21.11 złożyłam zamówienie, przewidywana data wysyłki to 25-26 listopada. W środę czyli 25.11 status przesyłki nadal był w kompletacji. Napisałam do nich maila czemu tak się stało. Jak odpowiedź dostałam, że przewidywana data wysyłki to 25-26 zamówienie jest dalej w kompletacji i przyjdzie powiadomienie jak zostanie wysłane. Nic nie przychodziło. W piątek ponownie postanowiłam napisać, odpowiedzieli, że moja paczka jest opóźniona, ale postarają się ją jak najszybciej wysłać. Do tej pory nie dostałam żadnej informacji. To zdecydowanie moje ostatnie zakupy w Empiku.
    WadyWysyłka zamówień
  • ~Mm / 2020-11-29 20:28
    Ocena: 2.20 / 5
    22.11 zamówiłem paczkę. Była to niedziela wieczór. Na drugi dzień postanowiłem anulować zamówienie. Przed zmianą statusu zamówienia na skompletowane niby można anulować zamówienie samodzielnie. U mnie widniał status w trakcie realizacji( zarówno na stronie jak i na aplikacji) Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się że po kilku minutach po naciśnięciu przycisku anuluj status znowu powracał na w trakcie realizacji. Spróbowałem tak anulować kilka razy ale dalej nie było efektu. Napisałem więc maila, jednego drugiego i dalej nic. Potem trzeciego na adres znaleziony w głównym kontakcie do empiku. Potem zadzwoniłem na infolinię - miła Pani próbowała sama anulować. Niestety po rozmowie dalej ten sam status - w trakcie realizacji. Potem raz jeszcze dzwonię na infolinię druga Pani znów próbuje wyłączyć i zapewnia że powinno być ok. Niestety nie jest. Dostaje w końcu maila że nie można było anulować bo zamówienie było skompletowane. Nieważne że u mnie były inne statusy a Panie z którymi rozmawiałem o niczym nie wiedziały. W mailu poinstruowano mnie abym nie odbierał paczki która wróci do empiku, no spoko szkoda że zwrot się opóźni pomyślałem. Parę dni później empik wysłał mi SMS że nadanie paczki się opóźni. W tej chwili ciągle czekam na to aby nie odebrać paczki i żeby została odesłana z powrotem. Nie mogłem jej rzekomo anulować bo była rzekomo skompletowana a teraz stoi gdzieś na magazynie bez końca i zostanie mi wysłana abym mógł jej nie odebrać. Dobry materiał na komedię. Absurdalna sytuacja, która świadczy tylko o poziomie sprzedawcy.
    ZaletyKiedyś wiele pozytywów mimo i też wad
    WadyTraktowanie stałego klienta jak śmiecia
  • ~Ewa / 2020-11-29 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    złożyłam zamówienie 17.11.2020 na towary które były oznaczone jako dostępne, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze będzie dostarczona przesyłam w dn. 20-23.11.2020. niestety przesyłka nie dotarła w tym terminie wiec zwróciłam się z prosa o wyjaśnienie co jest przyczyną opóźnienia i jeśli brak którego towaru z listy to chcę z niego zrezygnować a resztę chcę aby była niezwłocznie wysłana bo zależy mi na dostawie do końca tyg. (jak się można domyślać były to prezenty do wręczenia) otrzymałam nawet dość szybko odpowiedz że wszystko jest skompletowane i gotowe do wysyłki i ta standardowo następuje do 1 dnia roboczego. zamówienie zmieniło status na SKOMPLETOWANE! czekałam nadal ale niestety przez 5 ni przesyłka nie dotarła i dziś otrzymałam informację ze jednak nie ma części produktów i żebym podjęła decyzje co zrobić!!! (tj. czy wysłać cześć tych których jest czy będę czekać na całość) pomijając fakt że decyzje podjęłam już wcześniej bo prosiłam o wysyłkę tego co jest niezwłocznie, to niedopuszczalne jest okłamywanie klienta i zmienianie statusu wstecz po 5 dniach z "skompletowane" i gotowe do wysyłki na "w trakcie realizacji" i oczekuje na dostawę niektórych towarów... z takim numerem jeszcze się nigdzie nie spotkałam..
  • ~Paulina / 2020-11-29 17:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona wystawić negatywną opinię. Do tej pory przebiegało wszystko sprawnie, jednak realizacja ostatniego mojego zamówienia trwała zbyt długo. Zamówienie złożyłam 11.11.20, specjalnie zrobiłam to wcześniej, by produkty zdążyły do mnie dotrzeć i bym do 30.11.20 zdążyła na spokojnie je wysłać dalej (były na prezent na Mikołajki). Już 13.11.20 otrzymałam maila z informacją, że realizacja zamówienia zostanie wydłużona do max. 17.11.20. Napisałam w tej sprawie do Państwa na Facebooku, otrzymałam jedynie krótką wiadomość, że możecie państwo jedynie podzielić moje zamówienie, co mnie mało urządzało. Na tej jednej wiadomości z Państwa strony rozmowa się zakończyła... Klient został pozostawiony sam sobie, nie wiem, może liczyliście na to, że będzie czekał cierpliwie aż w końcu się doczeka paczki? Na maile zero odpowiedzi również. Zadzwoniłam na infolinię, miła Pani zaznaczyła, że rezygnuję z jednego przedmiotu i zapewniła mnie, że jeszcze 19.11.20 paczka do mnie wyruszy. Nie została wysłana, z Państwa strony przyszedł kolejny mail o wydłużeniu terminu realizacji. Pomimo tego, że informowałam, że rezygnuję z brakującego produktu, paczka nie została w terminie wysłana! Mało tego, 23.11.20 chcąc sprawdzić status zamówienia zauważyłam, że już brakuje 2 przedmiotów. I dopiero wtedy jak napisałam, że rezygnuję z tych dwóch braków paczka została do mnie nadana. Po raz ostatni składałam u Państwa zamówienie, ta sytuacja była karygodna, a zwłaszcza obsługa klienta. Pomijam już fakt, że kompletnie nie rozumiem tego, że nie można w zamówieniu już złożonym podmienić brakującego produktu na jemu podobny i w zbliżonej cenie, kiedy w innej księgarni robią to bez problemu. Nie polecam składać tutaj zamówienia, bo straci się jedynie sporo nerwów.
    Zalety- niekiedy fajne promocje
    Wady- brak kontaktu z Obsługą Klienta
    - wieczne odwlekanie wysyłki
    - wprowadzanie w błąd na infolinii, że jeszcze tego samego dnia na pewno paczka zostanie wysłana
    - zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę
  • ~Anna / 2020-11-29 14:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Od jakiegoś czasu zamawiam książki i płyty przez aplikację. Ostatnia paczka z książkami to jakiś dramat. Kupiłam mojej mamie na prezent cztery pozycje a doszły do mnie zniszczone okładki. Wstyd !!! Nie wspominając że czeka się dwa tygodnie na przesyłkę
  • ~mona / 2020-11-29 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    przestrzegam, strzeżcie się z daleka. Czekam miesiąc na opłacone książki, nie odpisują na malie z prośbą o wyjaśnienie.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak towaru, stracone pieniądze
  • ~Marta / 2020-11-28 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zamówiona 19.11 ponad tydzień temu cały czas w statusie do realizacji...dzwonilam do nich 4 razy i nadal nie wiadomo dlaczego magazyn nie wysłał przesyłki.Pierwszy i ostatni raz zamówiłam coś w empik online...
  • ~Paulina / 2020-11-28 08:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam inny towar niż zamawiałam,brak kontaktu z obsługą klienta! W dalszym ciągu czekam na prawidłowy towar który jest prezentem na wczoraj !
  • ~Gosiah1 / 2020-11-27 18:39
    Ocena: 2.60 / 5
    Czytając inne opinie widzę że moja nie będzie odosobniona. Złożone zamówienie 20.11.2020 z informacją o dostawie 25-26.11.2020. Dodam ze zamówiłam lektury szkole dla dzieci. Do dzisiaj 27.11.2020 nie xmienil się status zamówienia- "w realizacji". Na telefoniczną reklamację brak odzewu - odradzam każdemu zakupy bo nie wiadomo kiedy będzie zrealizowane zamówienie a dodam ze w empiku nie jest tanio. Porażka
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~klient / 2020-11-27 08:19
    Ocena: 2.67 / 5
    przy zamówieniu i pod każdym zamawianym towarem jest informacja wysyłamy w ciągu 24 godzin jakie jest rozczarowanie klienta jeśli zamówił 23 listopada a 27 listopada(piątek) dostaje informację , że przesyła została wysłana i dojdzie najdalej w ciągu 2 dni roboczych .
    Wadyinformacja przy towarach o wysyłce towaru w ciągu 24 godzin co wprowadza klienta w błąd nawet ( jesli gdzieś w regulaminie jest opis że te 24 godziny nic nie znaczą oprócz reklamy)
  • ~M / 2020-11-26 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Szkoda zamawiać co innego zamawiam co innego dostaje. Żeby odzyskać pieniądze potrzeba czasu i cierpliwości. Ostatni raz zamówiłam. Nigdy więcej.
    WadyBrak kompetenvji
  • ~Zaq / 2020-11-25 19:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie.
    Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta
  • ~Kot / 2020-11-25 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Sklep tragedia ! Przestrzegam przed zamawianiem tam czegokolwiek !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904