Tragedia, inaczej tego nie można nazwać. Kupując internetowo możesz być pewien, że nie będziesz zadowolony. Firma Empik wystawia towar bez pokrycia tego towaru w stanie magazynowym. Zamawiałem 3 krotnie przesyłkę i dwukrotnie przesyłka do sklepu była rozdzielona na oddzielne paczki tak więc po odbiór dwóch przesyłek musiałem jechać do sklepu 4 krotnie. Empik nie szanuje klienta i jego czasu. W czasach pandemii celowo zamawiam internetowo żeby nie wychodzić niepotrzebnie z domu. Przesyłka zamówiona za dodatkową opłatą za dostawę kurierem do dnia dzisiejszego to jest 7.12 nie dotarła a zamówiona była 28.11. Zawsze mi się wydawało, że zamawia się kurierem żeby było szybciej. I sprawdziłem nie jest to wina kuriera. Przesyłka nie została skompletowana w Empiku. Interwencja w Biurze Obsługi Klienta całkowita porażka. Pan obsługujący mnie (z głosu ) młody człowiek nie podaję nazwiska ze wzg. na ochronę danych osobowych (przekaże je przełożonym) całkowicie nie profesjonalny. Przedłuża rozmowę w nieskończoność, i nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dlaczego towar nie został wysłany skoro na stronie jest wykazany jako dostępny w magazynie. Na pytanie jaką proponuję rekompensatę za takie trakowanie klienta ponownie przedłuża rozmowę i odpowiada bez związku z pytaniem. Poproszony o rozmowę z przełożonym udziela odpowiedzi, ze nie ma takiej możliwości. Dla mnie tragedia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Empik. Biorąc pod uwagę, że asortyment jest w cenach porównywalnych lub wyższych niż u konkurencji takie traktowanie klienta to skandal. Myślałem, że firma Empik to zaufany i sprawdzony sklep. Niestety moja opinia jest w tej chwili zupełnie inna. Oceniam ten sklep jako wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Proponuję omijać z daleka. Ja już tam nie dokonam żadnych zakupów i przekaże swoją opinię wszystkim moim znajomym żeby nie padli ofiara tego sprzedawcy.
WadySprzedaż towarów, których nie ma w magazynie bez poinformowania o tym klienta.
Brak terminowych dostaw.
Nieuprzejmy i niekompetentny personel BOK.
Brak możliwości złożenia skargo bezpośrednio u przełożonego (telefonicznie)
~e / 2020-12-07 13:05
Ocena: 1.00 / 5
A MIAŁ BYĆ PREZENT NA MIKOŁAJA
Data złożenia: 28.11.2020 zamówienia
Towar jeszcze nie dotarł
Nie polecam - nigdy więcej
~Piotr / 2020-12-07 12:55
Ocena: 1.00 / 5
W piątek popołudniu zakupiłem audiobooka i natychmiast (jak w wypadku wszystkich zakupów online) dokonałem płatności. Dostawa produktu oczywiście miała nastąpić również online, czyli moim zdaniem natychmiast. Empik księgował wpłatę do poniedziałku (!!!) i dopiero wówczas udostępnił możliwość ściągnięcia książki. To jest jakiś ewenement. Dobrze, że nie sprzedają biletów kolejowych. Oczywiście na reklamację, którą napisałem nie dostałem odpowiedzi. Jeśli zatem kogoś najdzie ochota na posłuchanie/poczytanie jakiejś książki tu i teraz, to nie polecam zakupów w Empiku. Zamiast miłego wieczoru z lekturą doświadczy niepotrzebnej irytacji (czyt. wkur...).
~Natalia / 2020-12-07 12:20
Ocena: 2.20 / 5
Piszą,że wysyłają zamówienia w 72h-OSZUSTWO! Złożyłam zamówienie 27 listopada do dnia dzisiejszego czyli 7 grudnia wciąż zamówienie nawet nie zostało wysłane! W ramach rekomensaty dali 40% bon zniżkowy, który można było zrealizować do 6.12 i do 300 zł, a zabawką którą zamówiłam kosztowałą 232 zł, a w momencie otrzymania bonu zniżkowego zabawka kosztowała ponad 300 zł......Porażka
Nie polecam.
~Radek / 2020-12-07 12:16
Ocena: 2.80 / 5
Dostawa zamówienia przekładana 3 razy, nikt nie wie o co chodzi i gdzie jest towar, odradzam
~Agniecha / 2020-12-07 10:58
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam! Firma handluje towarami widmo i obraca bezprawnie pieniędzmi klientów! Zamówiłam produkt na tydzień przed Mikołajkami i od razu zapłaciłam. Po 6 dniach dostałam komunikat, że przesyłka będzie opóźniona i - cytuję "obiecują doręczyć ją jak najszybciej", a już następnego dnia moje zamówienie zostało anulowane i poinformowano mnie o tym mailowo. Zostałam bez prezentu dla dziecka i kasy, którą trzymali 7 dni, a na której zwrot rezerwują sobie aż 5 dni (sic!). Do tego przesyłali mi później Smsy z błędnym nr zamówienia, a potem korekty, więc byłam całkiem zdezorientowana. W empiku jest chaos, dezorganicaja i brak umiejętnego podejścia do klienta (mogli przecież zadzwonić wcześniej i wybrałbym inny model, nawet droższy)! Jeśli od setki czy tysiąca klientów wezmą po 400zl, a towaru nie wysyłają, to znaczy, że po prostu ściągają kasę od ludzi. Pytanie po co? skoro towarów nie wysyłają...? Może to taki pomysł na obniżenie kosztów biznesu?
ZaletyBrak
WadyBrak towaru, sprzeczne informację, pieniądze grzęzną na kilkanaście dni nie wiadomo gdzie
~Norbert / 2020-12-06 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Nic dodać nic ująć. Nie dość, że zamówiony towar nie doszedł na Mikołajki to kod który sprezentował mi empik to jakaś kpina. Co z tego że -40 % na zakupy do 300 zł, ale tylko w sklepie stacjonarnym i to nie na cały asortyment. Żadnych gier, elektroniki nic co można sprezentować dziecku w ramach rekompensaty za paczkę która miała dojść i nie doszła.
~FangFei / 2020-12-06 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej nic już nie kupię na empik.com i wszystkim odradzam, paczka źle zapakowana, rzeczy zostały wrzucone byle jak do olbrzymiego kartonu, nie zabezpieczone, dodatkowo karton nie dostosowany do wielkości kalendarza, jeden z kalendarzy został celowo zagięty aby zmieścił się do kartonu. Ponadto pracownicy empik.com na wysyłkę wybierają uszkodzone rzeczy, książka z zamówienia była brudna i z mocno uszkodzoną okładką... kalendarz książkowy z wadą, bo wklejony do okładki do góry nogami. Dwukrotnie pisałam reklamacje ze strony zamówienia na empik.com i żadnej odpowiedzi. Znalazłam na stronie e-mail, napisałam 3-krotnie reklamację i również nikt mi nie odpowiedział. NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY!!! OMIJAĆ Z DALEKA!
Zaletybrak
Wadyuszkodzony towar, brak kontaktu, brak odpowiedzi na reklamacje
~Karolina / 2020-12-05 20:23
Ocena: 1.40 / 5
OSZUSTWO! Promocja 2+1... nie dość że zamówienie nie zrealizowane od 29.11 do 6.12 nawet częściowo to jeszcze na dokładkę anulacja części, która była akurat "+1" - czyli z największy rabatem! ROZCZAROWANIE TOTALNE.
ZaletyBRAK
~Katarzyna / 2020-12-05 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłki nie przychodzą na czas. Odradzam zakupy w Empiku!
~PaG / 2020-12-05 12:12
Ocena: 2.80 / 5
Zamówienie z dnia 22.11.2020. Dostawa miała być 3/4 grudnia. W momencie kiedy status "w realizacji" się nie zmieniał, skontaktowałam się z obsługą klienta ( na e-maile 0 odzewu), Pan powiedział że jedna rzecz jest nie skompletowana i na dniach powinna być. Wysylka ma przyjść w przyszłym tygodniu.
Po kontakcie z OK, dostałam SMS ze paczka przyjdzie z opóźnieniem. Numer paczki nie mój w SMS. Kolejny SMS- przepraszaja za pomyłkę, tym razem mój numer także przesyłka się opóźni.
Dlaczego dopiero po reakcji ze strony klienta, coś zaczyna się dziać?
Zaznaczę że przesyłka opłacona została z góry. Kiedy płacę przy odbiorze,nie mam takich problemów.
WadySłaby kontakt mejlowy, brak powiadomień wcześniej
~Klientka rozczarowana / 2020-12-05 10:48
Ocena: 1.75 / 5
Wysyłka bardzo wydłużona, termin dostawy ciągle się przesuwać. Zwalają na okres świąteczny i ilość zamówień. Okazało się też nagle że nie mają całego asortymentu na stanie, chociaż gdy wrzucałam do koszyka i płaciłam to wszystko ponoć było dostępne. Żałuję, że zrobiłam zakupy w empik.com , myślałam, że Empik to rzetelny, profesjonalny sklep. Gdybym zrobiła zakupy na Allegro już dawno dostałabym towar. Na wiadomości nie odpowiadają.
ZaletyNie ma
WadyDużo
~Nie kupujcie w empiku / 2020-12-05 09:48
Ocena: 1.00 / 5
Każde zamówienie jest wysyłane z opóźnieniem. Nawet jak wyślą coś na czas to okazuje się uszkodzone - wysłali mi już kilka razy płyty CD w pękniętym pudełku, bo pakują je tylko w folię bąbelkową. Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Nie odpisują na maile przez tydzień.
ZaletyBrak
WadyNie dotrzymują terminów dostaw, wysyłają uszkodzone produkty, nie odpisują na maile
~art / 2020-12-05 08:32
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka miała dojść 13 listopada na dzień 5 grudnia ma status "czeka na kompletację" sam sklep nie podejmuje się żadnej inicjatywy, zrzucają winę na dostawcę, na infolinii nikt nic nie wie. Mimo niemalże miesiąca opóźnienia nie mogę zmienić formy dostawy która po miesiącu już mi nie odpowiada. Ostatni raz zamawiałem cokolwiek z tego psudosklepu. Odradzam kupować tam cokolwiek przedpremierowo
ZaletyNie ma żadnych
WadySłaba komunikacja, skrajne opóźnienia zamówień, niekonkurencyjne ceny
~Julian / 2020-12-04 20:20
Ocena: 1.80 / 5
Pierwsze zamówienie anulowali gdy kończył się termin dostawy. Wolą anulować zamówienie niż wykazać opóźnienie.
Drugie zamówienie jest kompletowane przez tydzień mimo że towar jest dostępny w magazynie Empiku.
Obsługa klienta do bani. Próba kontaktu mailowego kończy się spławieniem. Łamią umowy i liczą że ujdzie im to na sucho. Jedynie awantura na Facebooku zdaje się odrobinę działać.
ZaletyBrak.
WadyMnóstwo. Pomyłka, niekompetencja na wielu poziomach.
~Łukasz / 2020-12-04 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone 5/11/2020. Zaginęło w trakcie co oczywiście się zdarza. Od miesiąca Empik nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie kiedy sprawa się zakończy. Jesteśmy za każdym razem informowani, że sprawa przekazywana jest do różnych działów. Nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu z kierownikiem, który próbowałby zadbać o zadowolenie klienta. Sprawa zgłoszona na Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta. Pozostaje czekać (nie wiem ile ) i nigdy nie wracać do tego sklepu.
WadyDostawa, obsługa klienta, Brak informacji do klienta. Po wielu lat korzystania z oferty Empik nie mam zamiaru już wracać. Szkoda
~Janek / 2020-12-04 14:24
Ocena: 2.20 / 5
Jeśli chcesz coś kupić i otrzymać to PO TERMINIE, i otrzymywać cały czas informację że przepraszamy ale przerosła nas liczba zamówień I NIE WIEMY KIEDY OTRZYMASZ SWÓJ ZAMÓWIONY OPŁACONY TOWAR, to kup w EMPIKU.
GORĄCO POLECAM
oczywiście to drwina, nigdy więcej już tam nie kupię nic
odradzam stanowczo zakup w EMPIKU
ZaletyBRAK
WadyDOSTAWA - kuleje, całkowity brak logistyki
~Kuk / 2020-12-04 13:40
Ocena: 1.20 / 5
Kupiłem głośnik w ramach Black Friday. Cena 970zl po obniżce o 40% z 1600zl (dzień wcześniej kosztował na stronie 1070zl. Przesylka jest już kompletowana 2tydzien...
~A / 2020-12-04 12:41
Ocena: 1.00 / 5
Również nie polecam zamawiania z empik.com zawiodłam się lepiej iść do sklepu i kupić bezpośrednio jak na czymś zależy bo czekam długo na przesyłkę produktów brak itp.
WadyWolna obsługa szczególnie jak z góry zapłacisz lepiej nie płacić i zamawiać na miejscu ale nie każdy produkt można.
~Andzela / 2020-12-04 12:24
Ocena: 2.60 / 5
Złożyłam w sklepie internetowym kilka zamówień. Jedno z nich to książki z odbiorem własnym z salonu w Szczecinie.
Jakiez było moje zdziwienie gdy w punkcie Pan wydał mi tylko jedna z książkę i poinformował, ze reszta zamówienia nie została skompletowana. Naprawdę ?!
Po co w takim razie wysyłacie smsa z kilkucyfrowym kodem zamówienia, ze jest gotowe do odbioru skoro jest niekompletne ?
Nie chcąc tarabanic się z niespełna dwuletnim dzieckiem kolejny raz do sklepu poprosiłam obsługę czy nie może mi wydać zamawianej książki, która jest u nich w salonie.
I tutaj drugie zdziwienie : może Pani ja kupić ale po cenie większej niż w sklepie internetowym.
Jestem użytkownikiem Empik premium, ale już żałuje...
Poinformowanie klienta w dobie aplikacji mobilnych na najniższym poziomie. Żenada. Spodziewałam się po Empik czegoś więcej...