Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~EWKA / 2023-01-16 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowałam zamówienie z powodu długiego oczekiwania i poprosiłam o zwrot środków..Otrzymałam mejla ze pieniadze są na koncie ale nie ma do dzis a mija 3 tyg.Twierdzą ze to wina Banku...SMIECH..ZŁODZIEJE!!!
  • ~FangFei / 2020-12-06 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nic już nie kupię na empik.com i wszystkim odradzam, paczka źle zapakowana, rzeczy zostały wrzucone byle jak do olbrzymiego kartonu, nie zabezpieczone, dodatkowo karton nie dostosowany do wielkości kalendarza, jeden z kalendarzy został celowo zagięty aby zmieścił się do kartonu. Ponadto pracownicy empik.com na wysyłkę wybierają uszkodzone rzeczy, książka z zamówienia była brudna i z mocno uszkodzoną okładką... kalendarz książkowy z wadą, bo wklejony do okładki do góry nogami. Dwukrotnie pisałam reklamacje ze strony zamówienia na empik.com i żadnej odpowiedzi. Znalazłam na stronie e-mail, napisałam 3-krotnie reklamację i również nikt mi nie odpowiedział. NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY!!! OMIJAĆ Z DALEKA!
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony towar, brak kontaktu, brak odpowiedzi na reklamacje
  • ~Farinelli / 2019-10-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
    Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!
    WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje.
  • ~Farinelli / 2019-12-04 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna rozpakowana płyta Birth of the Symphony Academy of Ancient Music , Egarr Richard z zamówienia nr 10100462793568 z dnia 2019-10-10 i kolejny bubel z nieestetycznie naddartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Reklamacja złożona, a płyta wsiąkła - teraz muszę walczyć i udowadniać, że płytę oddałem do reklamacji. Nie polecam Empiku!!!
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~Franek / 2015-01-27 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu
  • ~Fred / 2023-12-10 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich program premium to majstersztyk. Zapłaciłem premium i muszę nadal płacić za przesyłkę. Liczysz na prawdziwe premium to kupuj u konkurencji na literę a.
    ZaletyBrak
    WadyOdradzam
  • ~Gabi / 2020-07-17 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie zostało wysłane z ponad tygodniowym opóźnieniem, bez żadnej informacji ze strony sklepu. Po dodzwonieniu się na informację, dowiedziałam się, że jest zamieszanie w magazynie oraz że nie mogę zmienić miejsca dostawy przesyłki (mimo, że termin dostawy zmienił się znacząco i nie przebywałam w tym samym miejscu). Nie dostałam w ramach zadośćuczynienia żadnego rabatu ani zwykłego przepraszam. Nie polecam.
  • ~Godot / 2021-12-12 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga! Zamawiając produkty cyfrowe można wpaść w pułapkę - zamówienie zrealizowane, produkty (niby) są na koncie, tyle że nie można ich pobrać. Po zgłoszeniu do działu technicznego nic się nie dzieje. Dziś pan na infolinii poinformował mnie, że minęło dopiero 5 dni od zakupu i żeby zadzwonić za dwa tygodnie. To tyle jeśli chodzi o 'chwyt marketingowy', że produkt cyfrowy jest natychmiast na koncie klienta. Natychmiast pojawia się obrazek z okładką produktu, a produkt nie wiadomo kiedy. Nie polecam!
  • ~Gojka / 2022-02-02 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra zamówienie miało być wczoraj i dalej jest w realizacji ,jutro dziecko idzie na urodziny i oczywiście lipa
  • ~Gosia / 2021-04-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni temu zamówiłam masażer i opłaciłam. Dostałam maila potwierdzającego przyjęcie zapłaty oraz rozpoczęciu realizacji. Następnego dnia otrzymałam maila, że zwracają mi pieniądze, ponieważ brak towaru na stanie. Towar jest tylko podnieśli cenę o 50 zł. Pieniądze do tej pory nie wpłynęły na moje konto.
    Zaletybrak
  • ~Gosia / 2021-11-04 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin (sami go ustalając) przy czy później się terminu nie trzymają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
  • ~Gosia / 2021-11-28 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety czekam już dwa tygodnie na wysyłkę i nawet nie zmienili statusu zamówienia. W telewizji pełno reklam, przy produkcie napisane, że wysyłka w ciągu 24h, a nawet nie została wysłana w ciągu 2 tygodni. Duży minus dla empik.com
  • ~Goska / 2021-12-09 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione przez stronę empik. Towar na stronie dostępny . Zapalacone a po dwóch dniach info, że jednak nie ma .
    Słabo, bardzo słabo to wygląda .
    WadyObrak towaru mimo inf o dostępności na stronie
  • ~Gracz / 2022-11-09 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie niczego przedpremierowego! Zamówiłem grę God of War ponad miesiąc przed premierą. Do mojego sklepu wysłali ją dopiero w dniu premiery po 15:00... I zero możliwości odzyskania produktu wcześniej. Totalny zawód
  • ~Grażyna / 2019-12-24 22:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedostarczone zabawki zakupione pod choinkę. Dwa terminy przesuwane oczywiście bez poinformowania o przyczynie zmiany terminu dostawy. Po rozmowie z obsługą telefonicznie dostałam propozycje abym poszła do sklepu i kupiła prezenty bo nikt mi nie dostarczy zakupów do świąt. Klient to dla empiku ktoś kogo można bezkarnie naciągnąć. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
  • ~Grzech / 2019-09-11 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem smartband zegarek przyszedł po 8 dniach nie kapletny bez ładowarki inny model reszta zamówienia nie dotarła widocznie z Ali jeszcze nie doszło spszet badziew jakich mało dzwoniłem do empiku ale oni umywa ja ręce i odsyła ja do sprzedawcy empik to takie allegro w najgorszym wydaniu byle chajs się zgadzało ludzie niech sobie radzą sami jak jest jakiś problem. dowiedziałem się że każdy z nas może wstawiać tam towar najniższych lotów empik przyjmuje wszystkich i nie dba o kupujących gdy rozmawiałem z pracownikami empiku to nie wyrazili zgody na nagranie rozmowy? Czemu czy coś ukrywają ta strona powinien zająć się prokurator bo coś jest tam nie tak empik i sprzedawcy którzy wystawiają towary na tej stronie obracają pieniędzmi kupujących z jednej osoby to nie są duże straty ale oszukanych kupujących jest więcej no i automatycznie sumka robi się też większą a wtedy można obracać pieniędzmi kupujących bo przecież my możemy czekać na zwroty brawo empik świetna reklamę sobie robicie pozdrawiam dyrektora generalnego empiku świetna strategia firmy wyciągnąć jak najwięcej się da i umyć raczki
    ZaletyUmywanie raczek
  • ~Grzegorz / 2021-10-25 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Sprzedaję produkty których nie mają na stanie wyklują zamówienie to kilku dniach się pieniądze oddają dopiero po kilku kolejnych. Nie wiesz czy zamawiać od nich czy od kogoś innego potem się okazuje przy większej ilości produktów że za każdy trzeba by osobno za dostawę płacić. Tragedia
  • ~Guner / 2020-11-10 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Lack of organization from the very beginning of the order in supply chain and punctuality of delivery is complete disaster.. I waited for my order to be delivered for 1 month and at the end I lost my all hope. They are good at stalling their customers by answering their mails which are not helping you to solve the problem but just decreasing your anger level for a while. They do not update the statue of the order and that's why you cannot even track it. I could not get my order at all because of their delay. When they send it to the inpost after 1 month I was already in another city and there was no possibility to change the delivery address anymore even though I mailed them. I really do not recommend this website at all. It is really waste of time and energy.
  • ~Hanna / 2020-12-13 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    ZaletyZero
    WadyStrata pieniędzy, czasu i nerwów.
  • ~Ikra / 2022-01-14 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik oszukuje klienta - podaje termin wysyłki którego nie dotrzymuje . Pracownik infolinii informuje , iż można zrezygnować z zakupionego towaru. Rozumiem, ze sklep nie jest zainteresowany by klient kupił i był zadowolony. Nie polecam tego sklepu . Szkoda czasu na tak niesolidnego sprzedawcę .
    WadyKłamstwo ws terminu realizacji .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882