Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DZIDZIA / 2020-02-05 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wściekła kupiłam hel w puszcze na 39.99 zł i starczyło na pół balona (2) 40 cm 8 jeszcze ona nie lata a w instrukcji wyraźnie pisało że dać pół helu i pół powietrza. Nie polecam
    Zalety-----------
    WadyWszystko
  • ~e / 2020-12-07 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    A MIAŁ BYĆ PREZENT NA MIKOŁAJA
    Data złożenia: 28.11.2020 zamówienia
    Towar jeszcze nie dotarł
    Nie polecam - nigdy więcej

  • ~E.W. / 2023-11-22 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    No cóż... widzę że nie jestem jedyną osobą oszukaną przez sklep internetowy empik.
    Sprzedają towar którego nie mają, już 50 dni czekam na zwrot środków.... i nic, jedynie maile że do 3 dni środki zostaną zwrócone.
  • ~Ed / 2025-05-30 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem w Empiku powerbank który okazał się oszustem gdyż miał 1/10 pojemności tego co operowano
  • ~Edel / 2023-07-24 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydaje się że Empik to jakość sama w sobie nic bardziej mylnego...dprzrdaja towar od partnerów handlowych którego ktoś nie posiada...walka z wiatrakami czekanie na zwrot pieniędzy tygodniami wstyd. Proponuję ekarty na zakupy które zamówiłeś i nigdy nie otrzymałeś ani pieniędzy...jednym.slowem oszustwo nad którym nikt nue panuje
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Edyta / 2021-02-26 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto wspierać. Jest mnóstwo innych polskich sprzedawców książek i prasy. Prasa dla dzieci w j.niemieckim nieoznaczona. Dziecko wybrało, zapłaciłam, a zaraz po odejściu od kasy zorientowałam się, że gazetka w j.niemieckim. Próba wymiany na nic. Chamska kierownik, obsługa, nie przyjęła argumentów. Nikt nawet nie zasugerował przy kasie że gazetka w j.niemieckim. Czy rzeczywiście to takie częste że 3latek wybiera prasę niemiecką???Towar niewystarczająco oznaczony, wprowadza w błąd, na niekorzyść klienta. Nie przyjmuje się reklamacji, choć nie kosztowałoby to ich nic, bo chciałam wymienić na egzemplarz polski, a gazetka była nadal w folii. Więcej już tam zakupów nie zrobię.
    WadyWprowadzanie klienta w błąd, niewłaściwe oznaczenie prasy obcojęzycznej dziecięcej, brak uwzględnienia reklamacji, chamska obsługa, omijać szerokim łukiem.
  • ~Edyta / 2022-09-17 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie przez Empik w sklepie KD-Smart. Płatność została dokonana podczas zamówienia. Otrzymałam informację, że zamówienie dotrze 14-15. Po zamówieniu nie ma śladu, bo w Empiku stwierdzili, że nie było żadnego zamówienia.
    WadyNiedostarczony towar
  • ~edytab933 / 2024-09-02 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Hulajnoga oddana na reklamację po 15 dniach użytkowania. Na reklamacji prawie miesiąc. Po Kilkukrotnych próbach otrzymania informacji na temat statutu reklamacji ciągle byłam zbywana. Po zażądaniu zwrotu pieniędzy nagle odpowiedź na reklamację negatywna. Obsługa totalne dno. Oni nic nie wiedzą, oni nie mają żadnych informacji. Oni się dowiedzą ale po tygodniu dalej brak odpowiedzi.
  • ~EK / 2019-07-01 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 30.06 br. zamówiłam i opłaciłam w całości zamówienie, jeszcze tego samego dnia dostając informację o rozpoczęciu jego realizacji. Jednak chwilę później otrzymałam wiadomość o zwrocie środków z powodu braku towaru. Jak się okazało, na stronie produkt wciąż był dostępny, jednak jego cena wzrosła o ponad sto złotych. Kiedy zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", cena produktu znowu uległa zmianie, data realizacji również uległa przesunięciu, ja natomiast zostałam poinformowana, że zamówienie będzie zrealizowane. Pan z CWK zaproponował jednak, żebym zadzwoniła do Państwa podwykonawcy i zapytała go, o co chodzi. Zadzwoniłam pod podany przez Państwa pracownika numer, jednak mężczyzna z którym rozmawiałam nie był za bardzo zainteresowany rozmową, twierdząc, że "on się Empikiem nie zajmuje". Po mojej prośbie zgodził się porozmawiać z osobą odpowiedzialną za zamówienie i obiecał oddzwonić. Nie muszę chyba nadmieniać, że wciąż czekam na ten telefon.
    Ponownie zadzwoniłam do "Centrum Wsparcia Klienta", gdzie okazało się, że zamówienie zostało anulowane i pani nic na to nie poradzi. Zaproponowała mi za to... żebym zapłaciła za towar jeszcze raz! Pani nie za bardzo rozumiała, że w sytuacji, w której nie mam ani zamówienia, ani pieniędzy za nie, nie mam już na tyle zaufania do Państwa firmy, żeby jeszcze razy wysyłać pieniądze. Ze strony "Centrum Wsparcia Klienta" również oczekiwałam czegoś więcej, niż tylko odsyłania do Państwa podwykonawcy.
    Podsumowując: jeśli ktoś lubi płacić i nie dostawać towaru, a potem wisieć na telefonie próbując się czegoś dowiedzieć- to jak najbardziej polecam.
    WadyKlient sam musi się zainteresować, co się dzieje z jego zamówieniem (i pieniędzmi)
  • ~Ela / 2020-03-20 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na dostawę juz tydzien. Dwa razy dzwoniłam w sprawie mojego zamowinienia. Podawali, że paczka przyjdzie normalnie. 2 sprawa, wybrałam kuriera, a paczka przyjdzie pocztą Polską.
    Wstyd !!!!! Taka duża firma, a tyle błędów przy jednym zamówieniu. Do tego zero informacji. To jest moje ostatnie zamówienie!!!
  • ~Elula / 2023-10-02 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelna firma która przyjmuje zamówienia a nie ma produktow na stanie - radzę nie kupować w emmpik.com. Przyjmą zamówienia a potem wysyłają maile że trzeba czekać bez końca lub oferują ten produkt u innych swoich dostawców oczywiscie drożej.
    Nie polecam!
  • ~Elżbieta / 2019-10-14 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o książki do słuchania korzystając z pomocy konsultantki z empik.com. Otrzymałam do czytania e-boki i nie chcą mi zamienić - mimo że tych przesłanych nie odebrałam. SKANDAL!!!! Na dokładkę nie odbierają telefonów, czyli mają klienta w nosie. Zapłaciłam prawie 300zł na darmo!
  • ~Emilia / 2022-12-20 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekałam na przesyłkę, dostałam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia, a po kilku dniach dostałam kolejnego maila z anulowaniem mojego zamówienia z niewiadomych przyczyn. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Szczerze nie polecam.
  • ~Emilia / 2023-03-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam 2 książki w systemie online. Obie przyszły zniszczone, z zabrudzonymi i porysowanymi okładkami, z zagniecionymi rogami.
    WadyZniszczony asortyment
  • ~EmKa / 2020-12-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam te opinie i jestem zdumiona. Myślałam ,ze tylko ja mam taki problem. Ale jak widać firma leci sobie w ch... na infolinii kobieta wpiera mi niezgodne z prawda informację. Czas podany na stronie przed złożeniem zamówienia to fikcja . Powinnam miec już towar A tymczasem nie wiadomo kiedy zostanie wysłany. To prezent urodzinowy którym nie wiem kiedy ufa się cieszyć. Oczywiście anulować zamówienia nie mogę bo to indywidualny projekt. Jedna wielka kpina.
    Również żaluje, że nie czytałam wcześniej opinii na temat tej firmy.
    ZaletyIdealna firma dla osób o zbyt niskim ciśnieniu. Złóż zamówienie a gwarancja ciśnienia ponad normę gwarantowana!
    WadyBrak szacunku do klienta
    Wprowadzanie w błąd
    Nie wywiazywanie się z terminów
  • ~emka23 / 2013-03-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
    WadyBrak sekcji anglojęzycznej
  • ~ergie / 2022-12-27 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaznaczam, że opinia dotyczy wyłącznie procedur reklamacyjnych.
    Fakty
    - zakup tableta graficznego.
    - empik to tylko platforma sprzedażowa, pośrednik, który wystawił mi fakturę.
    - to empik jest dla mnie stroną (gwarantem)

    07-11-2023 złożenie reklamacjiz tytułu gwarancji
    09-11-2023 otrzymanie wysłanego przeze mnie sprzętu i otworzenie reklamacji.

    W tym czasie nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, że wysyłałem, że otrzymali mój sprzęt.
    Po przekroczeniu 30 dni kalendarzowych zażądałem od strony natychmiastowego zwrotu naprawionego sprzętu lub nowego, sprawnego, wolnego od wad.
    Minęło kilka dni, żadnych wieści, dopiero po dodzwonieniu się 16-12-2023 na infolinię dowiedziałem się, że została podjęta decyzja o przelewie zwrotnym za uszkodzony sprzęt.
    Po 5 dniach telefon, spisanq notatka, podałem numer konta.
    Po dwóch dniach, mail, abym podał numer konta (WTF?)
    Dzisiaj, 27 grudnia - nareszcie informacja, że mam pieniądze na koncie.

    Uważajcie, bo jak widać, więcej problemów niż korzyści - gdyby nie refakturowali dokumentów, procedura byłaby szybsza, tym bardziej, że ciągle oznajmili, że na sprzęcie są prowadzone procedury reklamacyjne, że to gwarant decyduje o czasie naprawy oraz w jaki sposób zostanie ona rozpatrzona.
    Niestety, mieli pecha, że trafili na mnie, że znam procedury oraz nowe obowiązujące przepisy.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Ewa / 2019-02-02 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się bardzo zawiedziona błędną informacją. Szukając książki- zadzwoniłam do Empik - Złote tarasy. Stwierdzono, że poszukiwana pozycja jest i to kilka egzemplarzy. Owszem była na stanie, jednak na półkach- nie. Poszukiwania w innych salonach dały pozytywny wynik, jednak straciłam wiele godzin na dojazdy. Dziękuję Panu z Promenady. Ewa W
    WadyZĺa informacja
  • ~Ewa / 2020-11-29 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    złożyłam zamówienie 17.11.2020 na towary które były oznaczone jako dostępne, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze będzie dostarczona przesyłam w dn. 20-23.11.2020. niestety przesyłka nie dotarła w tym terminie wiec zwróciłam się z prosa o wyjaśnienie co jest przyczyną opóźnienia i jeśli brak którego towaru z listy to chcę z niego zrezygnować a resztę chcę aby była niezwłocznie wysłana bo zależy mi na dostawie do końca tyg. (jak się można domyślać były to prezenty do wręczenia) otrzymałam nawet dość szybko odpowiedz że wszystko jest skompletowane i gotowe do wysyłki i ta standardowo następuje do 1 dnia roboczego. zamówienie zmieniło status na SKOMPLETOWANE! czekałam nadal ale niestety przez 5 ni przesyłka nie dotarła i dziś otrzymałam informację ze jednak nie ma części produktów i żebym podjęła decyzje co zrobić!!! (tj. czy wysłać cześć tych których jest czy będę czekać na całość) pomijając fakt że decyzje podjęłam już wcześniej bo prosiłam o wysyłkę tego co jest niezwłocznie, to niedopuszczalne jest okłamywanie klienta i zmienianie statusu wstecz po 5 dniach z "skompletowane" i gotowe do wysyłki na "w trakcie realizacji" i oczekuje na dostawę niektórych towarów... z takim numerem jeszcze się nigdzie nie spotkałam..
  • ~Ewa / 2021-11-16 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówienie złożone 24 października przyszło 16 listopada więc prawie miesiąc,gdyby nie moje ciągłe telefony na infolinię zapewne paczki nadal by nie było. Szybciej doszłoby zamówienie z alliexpress niż z empiku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164