Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Elula / 2023-10-02 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nierzetelna firma która przyjmuje zamówienia a nie ma produktow na stanie - radzę nie kupować w emmpik.com. Przyjmą zamówienia a potem wysyłają maile że trzeba czekać bez końca lub oferują ten produkt u innych swoich dostawców oczywiscie drożej.
    Nie polecam!
  • ~Elżbieta / 2019-10-14 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprosiłam o książki do słuchania korzystając z pomocy konsultantki z empik.com. Otrzymałam do czytania e-boki i nie chcą mi zamienić - mimo że tych przesłanych nie odebrałam. SKANDAL!!!! Na dokładkę nie odbierają telefonów, czyli mają klienta w nosie. Zapłaciłam prawie 300zł na darmo!
  • ~Emilia / 2022-12-20 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekałam na przesyłkę, dostałam potwierdzenie wysyłki mojego zamówienia, a po kilku dniach dostałam kolejnego maila z anulowaniem mojego zamówienia z niewiadomych przyczyn. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Szczerze nie polecam.
  • ~Emilia / 2023-03-11 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam 2 książki w systemie online. Obie przyszły zniszczone, z zabrudzonymi i porysowanymi okładkami, z zagniecionymi rogami.
    WadyZniszczony asortyment
  • ~EmKa / 2020-12-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam te opinie i jestem zdumiona. Myślałam ,ze tylko ja mam taki problem. Ale jak widać firma leci sobie w ch... na infolinii kobieta wpiera mi niezgodne z prawda informację. Czas podany na stronie przed złożeniem zamówienia to fikcja . Powinnam miec już towar A tymczasem nie wiadomo kiedy zostanie wysłany. To prezent urodzinowy którym nie wiem kiedy ufa się cieszyć. Oczywiście anulować zamówienia nie mogę bo to indywidualny projekt. Jedna wielka kpina.
    Również żaluje, że nie czytałam wcześniej opinii na temat tej firmy.
    ZaletyIdealna firma dla osób o zbyt niskim ciśnieniu. Złóż zamówienie a gwarancja ciśnienia ponad normę gwarantowana!
    WadyBrak szacunku do klienta
    Wprowadzanie w błąd
    Nie wywiazywanie się z terminów
  • ~emka23 / 2013-03-04 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zawiedziona empikiem, niby to znana sieć przodująca w sprzedaży książek, ebookow, muzyki, kart okolicznościowych itp. ale nie ma możliwości zakupu kart anglojęzycznych. W dzisiejszym świecie gdzie mamy wielu przyjacioł anglojęzycznych nie możemy wysłać im karty okolicznościowej w zrozumiałym dla nich języku z okazji urodzin,ślubu lub pogrzebu. Skoro jest sekcja z książkami w j. angielskim to sekcja kart okolicznościowych też powinna być.
    WadyBrak sekcji anglojęzycznej
  • ~ergie / 2022-12-27 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaznaczam, że opinia dotyczy wyłącznie procedur reklamacyjnych.
    Fakty
    - zakup tableta graficznego.
    - empik to tylko platforma sprzedażowa, pośrednik, który wystawił mi fakturę.
    - to empik jest dla mnie stroną (gwarantem)

    07-11-2023 złożenie reklamacjiz tytułu gwarancji
    09-11-2023 otrzymanie wysłanego przeze mnie sprzętu i otworzenie reklamacji.

    W tym czasie nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, że wysyłałem, że otrzymali mój sprzęt.
    Po przekroczeniu 30 dni kalendarzowych zażądałem od strony natychmiastowego zwrotu naprawionego sprzętu lub nowego, sprawnego, wolnego od wad.
    Minęło kilka dni, żadnych wieści, dopiero po dodzwonieniu się 16-12-2023 na infolinię dowiedziałem się, że została podjęta decyzja o przelewie zwrotnym za uszkodzony sprzęt.
    Po 5 dniach telefon, spisanq notatka, podałem numer konta.
    Po dwóch dniach, mail, abym podał numer konta (WTF?)
    Dzisiaj, 27 grudnia - nareszcie informacja, że mam pieniądze na koncie.

    Uważajcie, bo jak widać, więcej problemów niż korzyści - gdyby nie refakturowali dokumentów, procedura byłaby szybsza, tym bardziej, że ciągle oznajmili, że na sprzęcie są prowadzone procedury reklamacyjne, że to gwarant decyduje o czasie naprawy oraz w jaki sposób zostanie ona rozpatrzona.
    Niestety, mieli pecha, że trafili na mnie, że znam procedury oraz nowe obowiązujące przepisy.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Ewa / 2019-02-02 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuję się bardzo zawiedziona błędną informacją. Szukając książki- zadzwoniłam do Empik - Złote tarasy. Stwierdzono, że poszukiwana pozycja jest i to kilka egzemplarzy. Owszem była na stanie, jednak na półkach- nie. Poszukiwania w innych salonach dały pozytywny wynik, jednak straciłam wiele godzin na dojazdy. Dziękuję Panu z Promenady. Ewa W
    WadyZĺa informacja
  • ~Ewa / 2020-11-29 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    złożyłam zamówienie 17.11.2020 na towary które były oznaczone jako dostępne, otrzymałam potwierdzenie zamówienia i informację ze będzie dostarczona przesyłam w dn. 20-23.11.2020. niestety przesyłka nie dotarła w tym terminie wiec zwróciłam się z prosa o wyjaśnienie co jest przyczyną opóźnienia i jeśli brak którego towaru z listy to chcę z niego zrezygnować a resztę chcę aby była niezwłocznie wysłana bo zależy mi na dostawie do końca tyg. (jak się można domyślać były to prezenty do wręczenia) otrzymałam nawet dość szybko odpowiedz że wszystko jest skompletowane i gotowe do wysyłki i ta standardowo następuje do 1 dnia roboczego. zamówienie zmieniło status na SKOMPLETOWANE! czekałam nadal ale niestety przez 5 ni przesyłka nie dotarła i dziś otrzymałam informację ze jednak nie ma części produktów i żebym podjęła decyzje co zrobić!!! (tj. czy wysłać cześć tych których jest czy będę czekać na całość) pomijając fakt że decyzje podjęłam już wcześniej bo prosiłam o wysyłkę tego co jest niezwłocznie, to niedopuszczalne jest okłamywanie klienta i zmienianie statusu wstecz po 5 dniach z "skompletowane" i gotowe do wysyłki na "w trakcie realizacji" i oczekuje na dostawę niektórych towarów... z takim numerem jeszcze się nigdzie nie spotkałam..
  • ~Ewa / 2021-11-16 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówienie złożone 24 października przyszło 16 listopada więc prawie miesiąc,gdyby nie moje ciągłe telefony na infolinię zapewne paczki nadal by nie było. Szybciej doszłoby zamówienie z alliexpress niż z empiku
  • ~Ewa / 2022-04-08 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po wysłaniu informacji o reklamacji 5tygodni ciszy w tym czasie wielokrotne telefony konrakt brak opieki kontaktu zero pomicy
    ZaletyBeak
    WadyWszystko
  • ~Ewe / 2021-10-20 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak terminowości, po tygodniu od złożenia zamówienia anulują je z informacją że nie mają produktu na stanie, nie polecam.
  • ~Ewelina / 2020-01-03 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, mają gdzieś klientów. Brak informacji kiedy pojawi się produkt, można czekać rok i status się nie zmieni. Infolinia sympatyczne panie, które w gruncie rzeczy nic nie potrafią załatwić. Odradzam.
  • ~Ewelina / 2020-12-22 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 2 rzeczy, czekałam długo, po czym okazało się że nie mają 1 produktu na stanie, więc zadzwoniłam do nich i poprosiłam o podział zamówienia, zamówienie miało przyjść w dwóch paczkach, następie zostalo to potwierdzone w wiadomości. Później okazało się że rzecz która była na stanie to też jej jednak nie ma, a tej której nie było została wysłana. Zamówienie robiłam na święta, produkt który niby był na stanie został anulowany przez empik. Nie polecam tego sklepu, pierwszy i ostatni raz robiłam tam zakupy online
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie nieporozumienie
  • ~Ewelina / 2021-12-09 22:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone okolo 2 tygodni temu...miał to buc prezent na mikołaja oczywiście przesyłka nie dotarła. Ktoś z obsługi twierdził ze towar spakowany i czeka za wysyłka.. po kilku dniach info ze towaru nie ma maja braki ... wtf... mają braki ale na stronie zabawka dalej widnieje i to w duzo droższej cenie! Nie polecam!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
  • ~EWKA / 2023-01-16 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulowałam zamówienie z powodu długiego oczekiwania i poprosiłam o zwrot środków..Otrzymałam mejla ze pieniadze są na koncie ale nie ma do dzis a mija 3 tyg.Twierdzą ze to wina Banku...SMIECH..ZŁODZIEJE!!!
  • ~FangFei / 2020-12-06 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nic już nie kupię na empik.com i wszystkim odradzam, paczka źle zapakowana, rzeczy zostały wrzucone byle jak do olbrzymiego kartonu, nie zabezpieczone, dodatkowo karton nie dostosowany do wielkości kalendarza, jeden z kalendarzy został celowo zagięty aby zmieścił się do kartonu. Ponadto pracownicy empik.com na wysyłkę wybierają uszkodzone rzeczy, książka z zamówienia była brudna i z mocno uszkodzoną okładką... kalendarz książkowy z wadą, bo wklejony do okładki do góry nogami. Dwukrotnie pisałam reklamacje ze strony zamówienia na empik.com i żadnej odpowiedzi. Znalazłam na stronie e-mail, napisałam 3-krotnie reklamację i również nikt mi nie odpowiedział. NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY!!! OMIJAĆ Z DALEKA!
    Zaletybrak
    Wadyuszkodzony towar, brak kontaktu, brak odpowiedzi na reklamacje
  • ~Farinelli / 2019-10-08 05:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik sprzedaje używane płyty CD z muzyką poważną jako nowe, zdarza mi się to nagminnie, że przysyłają mi płyty z nieoryginalnymi foliami, tylko zgrzewanymi na zgrzewarce, lub bez folii w ogóle, płyty też mają często uszkodzone i popękane pudełka. Do tego ostatnio 3 października 2019 w ramach przeprosin dali mi kod rabatowy na 10 zł na kolejne zakupy, który nie działa, a odpowiedź na to Empiku była taka, że już go niby wykorzystałem i podali mi numer zamówienia, na które zużyłem ten kod, a było to zamówienie z czerwca 2019.
    Do tego jeszcze płyty oddawane do reklamacji przez salon Empik nie docierają do działu reklamacji i trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia potwierdzenia, że salon odebrał od ciebie taką płytę, a i tak niewiele to daje, bo po przesłaniu zdjęcia dalej twierdzą, że nie dotarła do nich płyta i żeby im przesłać kolejny raz potwierdzenie oddania tej płyty do reklamacji, i tak w kółko. Nie polecam!!!
    WadySprzedają buble, uszkodzone i używane płyty CD jako nowe z muzyką poważną, w ramach przeprosin przesyłają niedziałające kody rabatowe, twierdząc, że już się je wykorzystało i dlatego nie działają! Płyty oddawane do reklamacji przez punkt odbioru, czyli salon Empik, giną i nie docierają do nich, potem trzeba im udowadniać i przesyłać zdjęcia dokumentów potwierdzających, że płytę się oddało do reklamacji, i to po kilka razy trzeba im przesyłać te same zdjęcia, a i tak niewiele to daje.
  • ~Farinelli / 2019-12-04 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejna rozpakowana płyta Birth of the Symphony Academy of Ancient Music , Egarr Richard z zamówienia nr 10100462793568 z dnia 2019-10-10 i kolejny bubel z nieestetycznie naddartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Reklamacja złożona, a płyta wsiąkła - teraz muszę walczyć i udowadniać, że płytę oddałem do reklamacji. Nie polecam Empiku!!!
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~Franek / 2015-01-27 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie udane zakupy zamowilem 2 razy prdukt ktory w momecie zamowienia byl dostepny w dniu wysylki 2 krotnie anulowano zamowienie z braku asortymentu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985