Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dzesper / 2020-12-10 13:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!!
  • ~Mateusz / 2020-12-10 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to dno ! Maja wysokie ceny. Nieadekwatne do stanów magazynowych informacje o produktach. Fatalna obsługę na infolinii. Dno ! Nigdy więcej.
    WadyEmpik to jedna wielka wada.
  • ~Weronika / 2020-12-10 07:45
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują.
    ZaletyBogaty asortyment
    WadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą.
  • ~Adrian / 2020-12-09 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firma niepoważną, 10 dni temu zakupiłem subskrypcje w postaci kodu cyfrowego, który powinienem otrzymać niezwłocznie po oplaceniu zamówienia, tak się nie stalo, po 4 dniach zgłosiłem problem na infolinii, nic to nie dało, dalej nie otrzymałem kodu, obiecano jedynie że w ciągu max 3 dni roboczych dostanę kod (mówimy o kodzie cyfrowym który normalnie pojawia się od razu!), dziś minal ten czas, kolejny telefon na infolinię i kodu dalej nie ma. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na rozwiązanie mojej sprawy, nie mniej jednak są to ostatnie zakupy w tym sklepie i nie polecam zakupów, gdyż sposób rozwiązywania ewentualnych problemów jest tragiczny, klienta traktuje się w sposób niepoważny. Nie polecam!
  • ~Babcia / 2020-12-09 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni ,
    ZaletyŻadnych
    WadyY
    Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej
  • ~Łukasz / 2020-12-09 14:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
    1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
    2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.

    Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.

    Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje.
  • ~Okt / 2020-12-08 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Nie polecam pieniądze przyjęli a towaru nie maja zamiaru wysłać. Złodzieje! Widać dla nich okres Bożego Narodzenia to świetny czas na oszustwo!
  • ~akos96 / 2020-12-08 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy zamawiałam książki w tym sklepie, nigdy nie było żadnych problemów. Jednak to co dzieje się teraz to jest jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zero kontaktu - więc nawet konstruktywna wymiana zdań nie wchodzi w grę. Zamówienie złożyłam 26 listopada, termin przewidywanej dostawy był ustalony na 1 grudnia, dzień później było już skompletowane i gotowe do wysyłki. W piątek (4.12) dostałam smsa z informacją o opóźnieniu i rabatem rekompensującym. Dziś zamówienie znów czeka na kompletację, nie wiem jakim cudem. Pojawiła się jednak opcja "anuluj zamówienie", więc z przyjemnością z niej skorzystam i już nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
    Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyZero profesjonalizmu
  • ~Nat / 2020-12-08 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba niedługo dostanę szału ! Złożyłam zamówienie na zabawkę dla chrześniaka chyba 12 listopada, opłaciłam przesyłkę z góry. 13 listopada dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana ale na aplikacji inpost widniała nadal jako nie odebrana od nadawcy. Czekałam cierpliwie ponad tydzień. Zadzwoniłam (jeszcze wtedy ze spokojem) z pytaniem co stało się z paczką. Pani na infolini przyjęła zgłoszenie i czekałam dalej. Minęły kolejne dni i nic się nie zmieniało, żadnych informacji. Minął kolejny tydzień i kolejny (wydzwaniałam oczywiście ze 100 razy) ale nikt nie potrafił odpowidzieć co stało się z paczką. Zabawka miała być prezentem na Mikołajki (6 grudnia), dziś mamy 8 grudnia, a Pani na infolini mnie tylko przeprasza za każdym razem i nie wie kiedy przyjdzie paczka. Dziś dzwoniąc puściły mi już nerwy zapytałam czy ta zabawka kiedyś wgl dojdzie a ona nie potrafiła na nic odpowiedzieć !!!!! Tylko tyle, że zgłosiła to po raz 20. Zabawka razem z przesyłką wyniosła mnie 100 zł. Mija już prawie miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani zabawki . I Zanosi się na to, że nigdy nie otrzymam .
    Proszę nic nie zamawiać z tego okropnego sklepu !! żałuję, że sama nie poczytałam pierw opinii zanim złożyłam zamówienie !
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady !!!!
  • ~radek / 2020-12-08 13:08
    Ocena: 2.60 / 5
    Ten sklep nastawiony jest chyba na niezarabianie pieniędzy. Strona internetowa uniemożliwia wręcz złożenie i sfinalizowanie zamówienia. Wkładam dwa produkty do koszyka i zaznaczam je. Wchodzę w koszyk i już chcę wybrać zamówienie - a tu tylko jeden produkt. Ale i tego jednego nie da się kupić, bo po wybraniu formy dostawy strona sie blokuje i nie chce ruszyć dalej. XXI wiek, a Empik sunie ku początkom XX.
    Zaletyżadne
    WadyKompletny brak profesjonalizmu
  • ~22 / 2020-12-08 11:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Beth / 2020-12-08 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki.
    ZaletyBrak
    Wady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
    - promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
    - niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),

  • ~Paula / 2020-12-08 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 21.11 do tej pory nie dotarło ... Kontakt z obsługą klienta żaden, nie odpowiadają na maile.
    Odradzam!!
    WadyKontakt, termin dostawy
  • ~Naska / 2020-12-07 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie niekompletne. Nie polecam. Jak można wysłać paczkę, bez 2 książek? Ostani raz zamawiam z empika. Po komentarzach widać, jak to funkcjonuje. Zero profesjonalizmu i podejściach do klienta.
  • ~Katarzyna bufka / 2020-12-07 22:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Przesyłki idą chyba na piechotę. W przypadku reklamacji, kontakt utrudniony, brak odpowiedzi na maile.
    Nie polecam zdecydowanie.
  • ~Agnieszka / 2020-12-07 22:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka nigdy nie doszła, Empik odsyła do pośrednika i broni się, ze on jest tylko platforma sprzedażowa i za nic nie odpowiada ????
  • ~Ja / 2020-12-07 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam fotelik samochodowy w promocyjnej cenie... Ale jak dzwoniliśmy okazywało sie każdego dnia co innego a to, że:
    - przesyłka się opóźni bo duże zapotrzebowanie
    - że nowy towar dojedzie
    - że strona internetowa nie dawała rady niby kupiliśmy że był dostępny ale już nie było na stanie
    - że możemy sobie taki sam kupić ale droższy
    - że proszą o cierpliwość a dojdzie - a na samym końcu pani powiedziała że był zniszczony i dlatego anulowali
    WIEC NIE POLECAM SAME KŁAMSTWA I jeszcze proszenie się o zwrot pieniędzy i pozostanie bez fotelik KPINA I BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA
    ZaletyŻadnych
    WadyKŁAMSTWA,FAŁSZYWE PROMOCJE PONIEWAŻ ANULUJĄ ZAMOWIENIA PRZEDMIOTÓW Z PROMOCJI ZWLEKANIE, PROSZENIE SIĘ O ZWROT PIENIĘDZY NIE ŻE SWOJEJ WINY, SKLEP NIE PODCHODZI DO KLIENTA POWAŻNIE ANULUJE ZAMOWIENIA DUŻO PISAĆ WSZĘDZIE BĘDĘ MÓWIĆ I ODRADZAĆ ZAKUPY W EMPIKEMPIK. Każdy z infolinii mówi co innego.
  • ~Seevi / 2020-12-07 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Promocja na stronie internetowej: "Produkt przeceniony z 49,99 na 39,99" oczywiście do odebrania za darmo tylko w sklepie stacjonarnym.
    Po przyjściu do sklepu stacjonarnego okazuje się, że ten sam produkt kosztuje 59,99 !!!.
    Nie ma możliwości kupna na miejscu ani z promocją ani z ceną NIE OBNIŻONĄ jaka widnieje na stronie.
    Oczywiście produkt musi zostać wysłany z magazynu by odebrać go najwcześniej na drugi dzień z tego samego sklepu.
    NONSENS
    Pozostaje mi nic innego jak pożegnać się z praktykami Empiku i zacząć kupować na allegro i to wraz z kosztem przesyłki TANIEJ i PROSTO DO DOMU!!!.
    Produkt o którym mowa - "Trivial Pursuit Big Bang Theory"
  • ~AK / 2020-12-07 19:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprzedają to, czego nie mają w posiadaniu. Z tego wynikają problemy z dostarczeniem zamówień. Niestety, nie jest to związane z okresem świątecznym,to taki chamski model sprzedaży... Poprosił brak słów.
    ZaletyŻadna
    WadyModel sprzedaży
  • ~Asia / 2020-12-07 16:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Porażka jeżeli chodzi o zamawianie przez internet. Najpierw przekładają termin dostawy, później piszą że wyślą zamówienie w kilku paczkach, po czym w końcu coś tam wyślą. Na końcu to na czym najbardziej mi zależało zostało anulowane, bo wystawiają rzeczy których nie mają...
    WadyCzas wysyłki podany przy produktach jest niedotrzymany, wystawiają produkty których nie mają.
    Produkty wystawione w sklepie tak na prawdę są z różnych sklepów i ceny wysyłek liczą się z każdego osobno.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062