WadyCzas dostawy zamówienia
strona 59 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »
-
~Aga / 2020-12-11 07:54
Czas realizacji zamówienia masakryczny, ponad 10 dni na dostawę 3 zabawek!!! -
-
~XYZ / 2020-12-10 18:07
Po tygodniu dalej brak skompletowanego zamówienia, mimo stałej dostępności produktów i zapewnieniu o 72h czasu dostawy. Pisanie do obsługi klienta również mija się z celem, bo oni również nie są w stanie określić czy i kiedy zostanie skompletowane. Następuje jedynie ciągłe przepraszanie i tłumaczenie się tym, że są święta oraz duża ilość zamówień. Gdzie inne sklepy nie maja z tym problemu. Anulowanie zamówienia również nie jest rzeczą oczywistą ponieważ po 3h dalej nie otrzymałem e-maila z jakimkolwiek potwierdzeniem, iż takowe nastąpiło. Do wyboru tego sklepu zachęcił mnie szeroki asortyment dzięki, któremu mogłem wszystko zamówić w jednym miejscu. Jednakże jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. -
~Arkadiusz / 2020-12-10 17:16
Nie polecam kupowania elektroniki.
Sprzedają sprzęt ze zwrotów lub po naprawie jako fabrycznie nowy,
nie informując o tym fakcie.
Później pozostaje jedynie składanie reklamacji... -
~Nieznany49272 / 2020-12-10 14:21
Zamówiłem przedpremierowo Cyberpunka 2077 we wrześniu - nakład dla osób, które zamówiły kilka dni przed premierą dotarł na czas, a ci co zamówili wcześniej muszą czekać. Tragedia, macie klienta gdzieś, zapłaciliśmy to teraz sobie poczekamy, ważne żeby w sklepie były kopie, nigdy więcej nic w empiku nie zamówię WadyTragiczna dostawa -
~Dzesper / 2020-12-10 13:09
Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!! -
~Mateusz / 2020-12-10 09:58
Empik to dno ! Maja wysokie ceny. Nieadekwatne do stanów magazynowych informacje o produktach. Fatalna obsługę na infolinii. Dno ! Nigdy więcej. WadyEmpik to jedna wielka wada. -
~Weronika / 2020-12-10 07:45
Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują. ZaletyBogaty asortymentWadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą. -
~Adrian / 2020-12-09 20:01
Empik jest firma niepoważną, 10 dni temu zakupiłem subskrypcje w postaci kodu cyfrowego, który powinienem otrzymać niezwłocznie po oplaceniu zamówienia, tak się nie stalo, po 4 dniach zgłosiłem problem na infolinii, nic to nie dało, dalej nie otrzymałem kodu, obiecano jedynie że w ciągu max 3 dni roboczych dostanę kod (mówimy o kodzie cyfrowym który normalnie pojawia się od razu!), dziś minal ten czas, kolejny telefon na infolinię i kodu dalej nie ma. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na rozwiązanie mojej sprawy, nie mniej jednak są to ostatnie zakupy w tym sklepie i nie polecam zakupów, gdyż sposób rozwiązywania ewentualnych problemów jest tragiczny, klienta traktuje się w sposób niepoważny. Nie polecam! -
-
~Babcia / 2020-12-09 17:07
Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni , ZaletyŻadnychWadyY
Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej -
~Łukasz / 2020-12-09 14:57
Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.
Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.
Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.ZaletyBRAKWadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje. -
~Okt / 2020-12-08 16:25
Dno. Nie polecam pieniądze przyjęli a towaru nie maja zamiaru wysłać. Złodzieje! Widać dla nich okres Bożego Narodzenia to świetny czas na oszustwo! -
~akos96 / 2020-12-08 15:45
Wiele razy zamawiałam książki w tym sklepie, nigdy nie było żadnych problemów. Jednak to co dzieje się teraz to jest jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zero kontaktu - więc nawet konstruktywna wymiana zdań nie wchodzi w grę. Zamówienie złożyłam 26 listopada, termin przewidywanej dostawy był ustalony na 1 grudnia, dzień później było już skompletowane i gotowe do wysyłki. W piątek (4.12) dostałam smsa z informacją o opóźnieniu i rabatem rekompensującym. Dziś zamówienie znów czeka na kompletację, nie wiem jakim cudem. Pojawiła się jednak opcja "anuluj zamówienie", więc z przyjemnością z niej skorzystam i już nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
Zdecydowanie odradzam.ZaletyŻadnychWadyZero profesjonalizmu -
~Nat / 2020-12-08 13:36
Chyba niedługo dostanę szału ! Złożyłam zamówienie na zabawkę dla chrześniaka chyba 12 listopada, opłaciłam przesyłkę z góry. 13 listopada dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana ale na aplikacji inpost widniała nadal jako nie odebrana od nadawcy. Czekałam cierpliwie ponad tydzień. Zadzwoniłam (jeszcze wtedy ze spokojem) z pytaniem co stało się z paczką. Pani na infolini przyjęła zgłoszenie i czekałam dalej. Minęły kolejne dni i nic się nie zmieniało, żadnych informacji. Minął kolejny tydzień i kolejny (wydzwaniałam oczywiście ze 100 razy) ale nikt nie potrafił odpowidzieć co stało się z paczką. Zabawka miała być prezentem na Mikołajki (6 grudnia), dziś mamy 8 grudnia, a Pani na infolini mnie tylko przeprasza za każdym razem i nie wie kiedy przyjdzie paczka. Dziś dzwoniąc puściły mi już nerwy zapytałam czy ta zabawka kiedyś wgl dojdzie a ona nie potrafiła na nic odpowiedzieć !!!!! Tylko tyle, że zgłosiła to po raz 20. Zabawka razem z przesyłką wyniosła mnie 100 zł. Mija już prawie miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani zabawki . I Zanosi się na to, że nigdy nie otrzymam .
Proszę nic nie zamawiać z tego okropnego sklepu !! żałuję, że sama nie poczytałam pierw opinii zanim złożyłam zamówienie !ZaletyŻadnychWadySame wady !!!! -
~radek / 2020-12-08 13:08
Ten sklep nastawiony jest chyba na niezarabianie pieniędzy. Strona internetowa uniemożliwia wręcz złożenie i sfinalizowanie zamówienia. Wkładam dwa produkty do koszyka i zaznaczam je. Wchodzę w koszyk i już chcę wybrać zamówienie - a tu tylko jeden produkt. Ale i tego jednego nie da się kupić, bo po wybraniu formy dostawy strona sie blokuje i nie chce ruszyć dalej. XXI wiek, a Empik sunie ku początkom XX. ZaletyżadneWadyKompletny brak profesjonalizmu -
~22 / 2020-12-08 11:02
Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
~Beth / 2020-12-08 07:53
Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki. ZaletyBrakWady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
- promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
- niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),
-
-
~Paula / 2020-12-08 01:08
Zamówienie złożone 21.11 do tej pory nie dotarło ... Kontakt z obsługą klienta żaden, nie odpowiadają na maile.
Odradzam!!WadyKontakt, termin dostawy -
~Naska / 2020-12-07 23:08
Zamówienie niekompletne. Nie polecam. Jak można wysłać paczkę, bez 2 książek? Ostani raz zamawiam z empika. Po komentarzach widać, jak to funkcjonuje. Zero profesjonalizmu i podejściach do klienta. -
~Katarzyna bufka / 2020-12-07 22:47
Przesyłki idą chyba na piechotę. W przypadku reklamacji, kontakt utrudniony, brak odpowiedzi na maile.
Nie polecam zdecydowanie. -
~Agnieszka / 2020-12-07 22:26
Przesyłka nigdy nie doszła, Empik odsyła do pośrednika i broni się, ze on jest tylko platforma sprzedażowa i za nic nie odpowiada ????
strona 59 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- nastepna »