strona 58 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Adrian / 2020-12-09 20:01
Empik jest firma niepoważną, 10 dni temu zakupiłem subskrypcje w postaci kodu cyfrowego, który powinienem otrzymać niezwłocznie po oplaceniu zamówienia, tak się nie stalo, po 4 dniach zgłosiłem problem na infolinii, nic to nie dało, dalej nie otrzymałem kodu, obiecano jedynie że w ciągu max 3 dni roboczych dostanę kod (mówimy o kodzie cyfrowym który normalnie pojawia się od razu!), dziś minal ten czas, kolejny telefon na infolinię i kodu dalej nie ma. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na rozwiązanie mojej sprawy, nie mniej jednak są to ostatnie zakupy w tym sklepie i nie polecam zakupów, gdyż sposób rozwiązywania ewentualnych problemów jest tragiczny, klienta traktuje się w sposób niepoważny. Nie polecam! -
-
~Babcia / 2020-12-09 17:07
Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni , ZaletyŻadnychWadyY
Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej -
~Łukasz / 2020-12-09 14:57
Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.
Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.
Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.ZaletyBRAKWadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje. -
~Okt / 2020-12-08 16:25
Dno. Nie polecam pieniądze przyjęli a towaru nie maja zamiaru wysłać. Złodzieje! Widać dla nich okres Bożego Narodzenia to świetny czas na oszustwo! -
~akos96 / 2020-12-08 15:45
Wiele razy zamawiałam książki w tym sklepie, nigdy nie było żadnych problemów. Jednak to co dzieje się teraz to jest jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zero kontaktu - więc nawet konstruktywna wymiana zdań nie wchodzi w grę. Zamówienie złożyłam 26 listopada, termin przewidywanej dostawy był ustalony na 1 grudnia, dzień później było już skompletowane i gotowe do wysyłki. W piątek (4.12) dostałam smsa z informacją o opóźnieniu i rabatem rekompensującym. Dziś zamówienie znów czeka na kompletację, nie wiem jakim cudem. Pojawiła się jednak opcja "anuluj zamówienie", więc z przyjemnością z niej skorzystam i już nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
Zdecydowanie odradzam.ZaletyŻadnychWadyZero profesjonalizmu -
~Nat / 2020-12-08 13:36
Chyba niedługo dostanę szału ! Złożyłam zamówienie na zabawkę dla chrześniaka chyba 12 listopada, opłaciłam przesyłkę z góry. 13 listopada dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana ale na aplikacji inpost widniała nadal jako nie odebrana od nadawcy. Czekałam cierpliwie ponad tydzień. Zadzwoniłam (jeszcze wtedy ze spokojem) z pytaniem co stało się z paczką. Pani na infolini przyjęła zgłoszenie i czekałam dalej. Minęły kolejne dni i nic się nie zmieniało, żadnych informacji. Minął kolejny tydzień i kolejny (wydzwaniałam oczywiście ze 100 razy) ale nikt nie potrafił odpowidzieć co stało się z paczką. Zabawka miała być prezentem na Mikołajki (6 grudnia), dziś mamy 8 grudnia, a Pani na infolini mnie tylko przeprasza za każdym razem i nie wie kiedy przyjdzie paczka. Dziś dzwoniąc puściły mi już nerwy zapytałam czy ta zabawka kiedyś wgl dojdzie a ona nie potrafiła na nic odpowiedzieć !!!!! Tylko tyle, że zgłosiła to po raz 20. Zabawka razem z przesyłką wyniosła mnie 100 zł. Mija już prawie miesiąc a ja nie mam ani pieniędzy ani zabawki . I Zanosi się na to, że nigdy nie otrzymam .
Proszę nic nie zamawiać z tego okropnego sklepu !! żałuję, że sama nie poczytałam pierw opinii zanim złożyłam zamówienie !ZaletyŻadnychWadySame wady !!!! -
~radek / 2020-12-08 13:08
Ten sklep nastawiony jest chyba na niezarabianie pieniędzy. Strona internetowa uniemożliwia wręcz złożenie i sfinalizowanie zamówienia. Wkładam dwa produkty do koszyka i zaznaczam je. Wchodzę w koszyk i już chcę wybrać zamówienie - a tu tylko jeden produkt. Ale i tego jednego nie da się kupić, bo po wybraniu formy dostawy strona sie blokuje i nie chce ruszyć dalej. XXI wiek, a Empik sunie ku początkom XX. ZaletyżadneWadyKompletny brak profesjonalizmu -
~22 / 2020-12-08 11:02
Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł ZaletyBrakWadyBardzo dużo -
-
~Beth / 2020-12-08 07:53
Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki. ZaletyBrakWady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
- promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
- niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),
-
~Paula / 2020-12-08 01:08
Zamówienie złożone 21.11 do tej pory nie dotarło ... Kontakt z obsługą klienta żaden, nie odpowiadają na maile.
Odradzam!!WadyKontakt, termin dostawy -
~Naska / 2020-12-07 23:08
Zamówienie niekompletne. Nie polecam. Jak można wysłać paczkę, bez 2 książek? Ostani raz zamawiam z empika. Po komentarzach widać, jak to funkcjonuje. Zero profesjonalizmu i podejściach do klienta. -
~Katarzyna bufka / 2020-12-07 22:47
Przesyłki idą chyba na piechotę. W przypadku reklamacji, kontakt utrudniony, brak odpowiedzi na maile.
Nie polecam zdecydowanie. -
~Agnieszka / 2020-12-07 22:26
Przesyłka nigdy nie doszła, Empik odsyła do pośrednika i broni się, ze on jest tylko platforma sprzedażowa i za nic nie odpowiada ???? -
~Ja / 2020-12-07 20:05
Kupiłam fotelik samochodowy w promocyjnej cenie... Ale jak dzwoniliśmy okazywało sie każdego dnia co innego a to, że:
- przesyłka się opóźni bo duże zapotrzebowanie
- że nowy towar dojedzie
- że strona internetowa nie dawała rady niby kupiliśmy że był dostępny ale już nie było na stanie
- że możemy sobie taki sam kupić ale droższy
- że proszą o cierpliwość a dojdzie - a na samym końcu pani powiedziała że był zniszczony i dlatego anulowali
WIEC NIE POLECAM SAME KŁAMSTWA I jeszcze proszenie się o zwrot pieniędzy i pozostanie bez fotelik KPINA I BRAK SZACUNKU DLA KLIENTAZaletyŻadnychWadyKŁAMSTWA,FAŁSZYWE PROMOCJE PONIEWAŻ ANULUJĄ ZAMOWIENIA PRZEDMIOTÓW Z PROMOCJI ZWLEKANIE, PROSZENIE SIĘ O ZWROT PIENIĘDZY NIE ŻE SWOJEJ WINY, SKLEP NIE PODCHODZI DO KLIENTA POWAŻNIE ANULUJE ZAMOWIENIA DUŻO PISAĆ WSZĘDZIE BĘDĘ MÓWIĆ I ODRADZAĆ ZAKUPY W EMPIKEMPIK. Każdy z infolinii mówi co innego. -
~Seevi / 2020-12-07 19:56
Promocja na stronie internetowej: "Produkt przeceniony z 49,99 na 39,99" oczywiście do odebrania za darmo tylko w sklepie stacjonarnym.
Po przyjściu do sklepu stacjonarnego okazuje się, że ten sam produkt kosztuje 59,99 !!!.
Nie ma możliwości kupna na miejscu ani z promocją ani z ceną NIE OBNIŻONĄ jaka widnieje na stronie.
Oczywiście produkt musi zostać wysłany z magazynu by odebrać go najwcześniej na drugi dzień z tego samego sklepu.
NONSENS
Pozostaje mi nic innego jak pożegnać się z praktykami Empiku i zacząć kupować na allegro i to wraz z kosztem przesyłki TANIEJ i PROSTO DO DOMU!!!.
Produkt o którym mowa - "Trivial Pursuit Big Bang Theory" -
~AK / 2020-12-07 19:53
Sprzedają to, czego nie mają w posiadaniu. Z tego wynikają problemy z dostarczeniem zamówień. Niestety, nie jest to związane z okresem świątecznym,to taki chamski model sprzedaży... Poprosił brak słów. ZaletyŻadnaWadyModel sprzedaży -
-
~Asia / 2020-12-07 16:33
Porażka jeżeli chodzi o zamawianie przez internet. Najpierw przekładają termin dostawy, później piszą że wyślą zamówienie w kilku paczkach, po czym w końcu coś tam wyślą. Na końcu to na czym najbardziej mi zależało zostało anulowane, bo wystawiają rzeczy których nie mają... WadyCzas wysyłki podany przy produktach jest niedotrzymany, wystawiają produkty których nie mają.
Produkty wystawione w sklepie tak na prawdę są z różnych sklepów i ceny wysyłek liczą się z każdego osobno. -
~Karol / 2020-12-07 13:53
Tragedia, inaczej tego nie można nazwać. Kupując internetowo możesz być pewien, że nie będziesz zadowolony. Firma Empik wystawia towar bez pokrycia tego towaru w stanie magazynowym. Zamawiałem 3 krotnie przesyłkę i dwukrotnie przesyłka do sklepu była rozdzielona na oddzielne paczki tak więc po odbiór dwóch przesyłek musiałem jechać do sklepu 4 krotnie. Empik nie szanuje klienta i jego czasu. W czasach pandemii celowo zamawiam internetowo żeby nie wychodzić niepotrzebnie z domu. Przesyłka zamówiona za dodatkową opłatą za dostawę kurierem do dnia dzisiejszego to jest 7.12 nie dotarła a zamówiona była 28.11. Zawsze mi się wydawało, że zamawia się kurierem żeby było szybciej. I sprawdziłem nie jest to wina kuriera. Przesyłka nie została skompletowana w Empiku. Interwencja w Biurze Obsługi Klienta całkowita porażka. Pan obsługujący mnie (z głosu ) młody człowiek nie podaję nazwiska ze wzg. na ochronę danych osobowych (przekaże je przełożonym) całkowicie nie profesjonalny. Przedłuża rozmowę w nieskończoność, i nie potrafi odpowiedzieć na podstawowe pytania dlaczego towar nie został wysłany skoro na stronie jest wykazany jako dostępny w magazynie. Na pytanie jaką proponuję rekompensatę za takie trakowanie klienta ponownie przedłuża rozmowę i odpowiada bez związku z pytaniem. Poproszony o rozmowę z przełożonym udziela odpowiedzi, ze nie ma takiej możliwości. Dla mnie tragedia. Przestrzegam wszystkich przed zakupami w Empik. Biorąc pod uwagę, że asortyment jest w cenach porównywalnych lub wyższych niż u konkurencji takie traktowanie klienta to skandal. Myślałem, że firma Empik to zaufany i sprawdzony sklep. Niestety moja opinia jest w tej chwili zupełnie inna. Oceniam ten sklep jako wyjątkowo nieprzyjazny klientowi. Proponuję omijać z daleka. Ja już tam nie dokonam żadnych zakupów i przekaże swoją opinię wszystkim moim znajomym żeby nie padli ofiara tego sprzedawcy. WadySprzedaż towarów, których nie ma w magazynie bez poinformowania o tym klienta.
Brak terminowych dostaw.
Nieuprzejmy i niekompetentny personel BOK.
Brak możliwości złożenia skargo bezpośrednio u przełożonego (telefonicznie) -
~e / 2020-12-07 13:05
A MIAŁ BYĆ PREZENT NA MIKOŁAJA
Data złożenia: 28.11.2020 zamówienia
Towar jeszcze nie dotarł
Nie polecam - nigdy więcej
-
~Piotr / 2020-12-07 12:55
W piątek popołudniu zakupiłem audiobooka i natychmiast (jak w wypadku wszystkich zakupów online) dokonałem płatności. Dostawa produktu oczywiście miała nastąpić również online, czyli moim zdaniem natychmiast. Empik księgował wpłatę do poniedziałku (!!!) i dopiero wówczas udostępnił możliwość ściągnięcia książki. To jest jakiś ewenement. Dobrze, że nie sprzedają biletów kolejowych. Oczywiście na reklamację, którą napisałem nie dostałem odpowiedzi. Jeśli zatem kogoś najdzie ochota na posłuchanie/poczytanie jakiejś książki tu i teraz, to nie polecam zakupów w Empiku. Zamiast miłego wieczoru z lekturą doświadczy niepotrzebnej irytacji (czyt. wkur...).
strona 58 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »