strona 58 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Bartek / 2023-08-24 17:39Ocena: 1.00 / 5
Jak dla mnie kpina. Zamówiłem produkt za pośrednictwem Empik następnie partner sprzedażowy empiku z racji ze pomylił się przy cenie produktu wycofał sie ze sprzedaży tłumacząc brakiem produktu .... z winy sprzedającego nastąpiła anulacja zamówienia. Dostałem informacje o tym że środki zostaną zwrócone do 2 dni. Dziś mija 4 dni robocze i środki nie zostały zwrócone. Twierdzą ze od nich wyszły dwa dni temu..... -
-
~Beth / 2020-12-08 07:53Ocena: 1.00 / 5
Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki. ZaletyBrakWady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
- promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
- niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),
-
~Bianca / 2021-11-29 15:30Ocena: 1.00 / 5
Niestety, bardzo kiepska obsługa klienta i organizacja... Książki zamówione 20.11, do dzisiaj nie zostały jeszcze wysłane (dwa razy dostałam maila z informacją o opóźnieniu wysyłki), dzwoniąc na infolinię nic nie wiedzą poza tym, że "są opóźnienia na magazynie i nie wiem, kiedy Pani zamówienie zostanie wysłane". Spytałam, ile mnie więcej wynoszą opóźnienia, czy to jest tydzień czy dwa, ale "niestety, nie wiem". Nie polecam. -
~bnjhkjl; / 2021-01-04 23:41Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, najpierw musiałam anulować zamówienie, bo zamiast 4-5 dni zrobiło się 13, potem w wyniku błędu pracownika empik moje pieniądze trafiły nie na moje konto (250 zł!) , a teraz od 3 tygodni ta sytuacja jest ignorowana, mimo mojego już ośmiokrotnego kontaktu w tej sprawie i zapewnień, że przelew będzie wykonany. Mnie zostaje pójście do sądu, za to empik zostaje z paskudną opinią sklepu nierzetelnego sklepu. -
~Bogusia / 2023-10-02 13:23Ocena: 1.00 / 5
Od 17.09 czekam na zamówienie nie dostałam do 2.10 nikt nie jest wstanie gdzie jest moje zamówienie porażka nie polecam zakupów empik com -
~Bogusław / 2023-02-04 23:35Ocena: 1.00 / 5
tragedia, nie zamawiajcie przez tę stronę żadnych produktów! Zamówiłem lampę z 3 kloszami, przyszła z jednym i z komentarzem, że za taką cenę dostanę tylko lampę z jednym kloszem a jak chcę trzema, to kosztuje 4 razy tyle, mimo, że na zdjęciu i na numerze produktu były 3 klosze. BOK zepchnęło na dostawcę zewnętrznego, a ten na bałagan w witrynie empiku. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widziałem Zaletybrak żadnych zaletWadysame wady -
~Bolek / 2019-10-18 17:36Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsluga szczegolnie kierownik spzedazy w gal dinikanskiej wroclaw ma inne zdanie niz reszta w innych pktach i nie omieszka postawic na swoim ostatni raz tam jestem klienta maja w d..... ZaletyWyrzucic onsluge z kierownikiemWadyWszystko nie gra -
~Bruno / 2020-09-22 09:49Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu. -
-
~Były klient / 2020-12-18 15:28Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem i zapłaciłem za tablet. Po kilku dniach otrzymałem maila z informacją, że zaszła pomyłka na stronie internetowej i w rzeczywistości kupiłem gorszy model. Zapytali czy mają go wysłać, na co oczywiście nie wyraziłem zgody i zażądałem wysłania rzeczy za którą zapłaciłem. W odpowiedzi napisali że oddają mi pieniądze i nic nie wysyłają. ZaletyBrakWadyFirma oszukuje klientów próbując wciskać towar którego się nie zamawiało po zawyżonej cenie -
~były klient / 2021-12-30 08:17Ocena: 1.00 / 5
Nigdy w życiu !!!
Przestrzegam wszystkich przed zasilaniem konta epik.com jakimikolwiek środkami. Jeśli to zrobisz to w mniemaniu empik.com Twoje pieniądze już przestają być Twoimi pieniędzmi. Po upływie roku Empik.com po prostu je zabierze z Twojego konta - dowiesz się, że cyt " twoje środki straciły ważność ". ot, takie empikowskie określenie pospolitej kradzieży.
Jeśli chcesz być bezczelnie okradany zostań klientem Empik.com. -
~były klient / 2023-12-12 09:04Ocena: 1.00 / 5
nie wierzcie w to, że to duża sieciówka i wszystko będzie ok, jedno wielkie oszustwo, nie zdziwcie się jeśli nie otrzymacie zamówionego na stronie internetowej towaru a empik się na to wyleje. OSZUŚCI i tyle -
~Ceeley / 2016-03-14 15:43Ocena: 1.00 / 5
Empik po raz kolejny wysłał wadliwy uszkodzony produkt. I do tego nie ma możliwości złożenia skargi bo nie udostępniają w ogóle takiej możliwości. Udostępnianie formularz skargi aby klienci mogli wyrazić swoje niezadowolenie. Bo taka zniechęcacie do swoich sklepów czy to internetowych czy stacjonarnych. Wasze motto powinno brzmieć: "kup u nas a pożałujesz!". Pozdrawiam - rozczarowana zakupem i żenująco niskim poziomem obsługi i dbania o klienta po raz n-ty -klientka.ZaletyŻadnych zaletWadySame wady i kpienie z klienta! -
~CrawBerry / 2021-08-13 10:26Ocena: 1.00 / 5
Co za idiotyzm z możliwością płacenia e-kartą tylko za ich asortyment którego praktycznie brak. Doładowane konto i brak możliwości kupienia tego co Cię interesuje. Pieniądze jak psu w dupę. Lepiej iść do innego sklepu. -
~cyt / 2021-08-07 20:37Ocena: 1.00 / 5
brak dostawy zwrot kasy po kilku dniach - jak się nie ma towaru to nie powinno się pobierać pieniążków. ZaletybrakWadywyłudzacze darmowego kredytu -
~Czerwiec2022 / 2022-06-28 12:46Ocena: 1.00 / 5
OSTRZEGAM!
Strona i aplikacja Empiku to tragiczna pomyłka! W trakcie realizacji zakupu produktów już w koszyku CENY ZMIENIAJĄ SIĘ NA 2-krotnie i 3-krotnie wyższe!
Dezinformacja jeśli chodzi o rabat Start10, wciskanie opcji Empik Premium z nierzetelną reklamą „korzyści” (jak darmowe wysyłki i rabat do 20% na zakupy online) których po wykupie tej opcji system nie uwzględnia a informacje o tej opcji - całkiem inne niż w banerze reklamowym aplikacji - przedstawione są dopiero w regulaminie.
Obsługa chatu to BOTY, które wmawiają, że są ludźmi! Obsługa klienta telefoniczna arogancko twierdzi, że na Empik online w regulaminach są uwzględnione wszystkie zasady. Na pytanie: gdzie jest w regulaminie paragraf mówiący o tym, że ceny towarów mogą zmieniać się nagle na wyższe w koszyku w trakcie realizacji płatności - obsługa infolinii odpowiada: ALE NIE MA PRZECIEŻ ZAPISU W REGULAMINIE, ŻE CENY NIE MOGĄ SIĘ ZMIENIAĆ!
W aplikacji webowej i mobilnej Empik moje zamówienie ma status: w realizacji, podczas gdy w skrzynce mailowej pojawił się mail z informacją o anulowaniu zamówienia z uwagi na brak zamówionych produktów w sklepie. Podczas gdy na stronie online te same produkty są widoczne w sprzedaży tylko już w 2-krotnie i 3-krotnie wyższych cenach!
To tylko kilka smutnych doświadczeń z ulubioną dotąd marką Empik, która jak wskazuje Wikipedia istnieje na rynku od 1991 roku! Stracony czas i zaufanieZaletyBRAKWadyBardzo DUŻO -
~Czytelnik / 2022-11-02 20:09Ocena: 1.00 / 5
Empik podnosi ceny na swoje promocje
Roznica cen. Nawet 100 zl na tym samym kodzyku pomiedzy Targamo ksiazki cena bez akcjo promocyjnych a cena z okazji urodzin.ksiazki byly tansze a po godzinie z okazji urodzin empoku ksiazko podrozaly o ok 4zl -
-
~D. / 2022-02-20 20:33Ocena: 1.00 / 5
Banda zlodzei. Nie bede pisala dluzszej opini bo byblaby niecenzuralna. ZaletyNie ma -
~Daga / 2021-01-12 09:03Ocena: 1.00 / 5
Firma empik mimo odesłanego w terminie zwrotu towaru (który wg inf poczty polskiej został doręczony) na stronie nadal informuje że czeka na zwrot towaru. Na wysyłane maile i zapytania nie odpowiada. Zwrot gotówki nie odbył się w terminie 14 dni jak wskazuję regulamin. Na chwilę obecną nie mam ani towaru ani pieniędzy. To chyba podchodzi pod jakiś paragraf. Firma nierzetelna, nie dbająca o klientów. Bezduszne korpo liczące zyski. -
~Daga / 2023-07-25 09:39Ocena: 1.00 / 5
Niestety oferta realizacji karty podarunkowej w sieci EMPIK jest bardzo uboga. Nie można zrealizować usługi w Empik.foto, a także u partnerów. Pozostaje zakup książek i artykułów plastycznych, których cena jest z kosmosu! -
~dagna / 2021-12-01 19:08Ocena: 1.00 / 5
Dramat, zamówienie książek z dnia 18.11.2020 do tej pory nie dotarło. Omijajcie z daleka. Wadynieterminowość
strona 58 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
