strona 58 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~były klient / 2021-12-30 08:17
Nigdy w życiu !!!
Przestrzegam wszystkich przed zasilaniem konta epik.com jakimikolwiek środkami. Jeśli to zrobisz to w mniemaniu empik.com Twoje pieniądze już przestają być Twoimi pieniędzmi. Po upływie roku Empik.com po prostu je zabierze z Twojego konta - dowiesz się, że cyt " twoje środki straciły ważność ". ot, takie empikowskie określenie pospolitej kradzieży.
Jeśli chcesz być bezczelnie okradany zostań klientem Empik.com. -
-
~były klient / 2023-12-12 09:04
nie wierzcie w to, że to duża sieciówka i wszystko będzie ok, jedno wielkie oszustwo, nie zdziwcie się jeśli nie otrzymacie zamówionego na stronie internetowej towaru a empik się na to wyleje. OSZUŚCI i tyle -
~Ceeley / 2016-03-14 15:43
Empik po raz kolejny wysłał wadliwy uszkodzony produkt. I do tego nie ma możliwości złożenia skargi bo nie udostępniają w ogóle takiej możliwości. Udostępnianie formularz skargi aby klienci mogli wyrazić swoje niezadowolenie. Bo taka zniechęcacie do swoich sklepów czy to internetowych czy stacjonarnych. Wasze motto powinno brzmieć: "kup u nas a pożałujesz!". Pozdrawiam - rozczarowana zakupem i żenująco niskim poziomem obsługi i dbania o klienta po raz n-ty -klientka.ZaletyŻadnych zaletWadySame wady i kpienie z klienta! -
~CrawBerry / 2021-08-13 10:26
Co za idiotyzm z możliwością płacenia e-kartą tylko za ich asortyment którego praktycznie brak. Doładowane konto i brak możliwości kupienia tego co Cię interesuje. Pieniądze jak psu w dupę. Lepiej iść do innego sklepu. -
~cyt / 2021-08-07 20:37
brak dostawy zwrot kasy po kilku dniach - jak się nie ma towaru to nie powinno się pobierać pieniążków. ZaletybrakWadywyłudzacze darmowego kredytu -
~Czerwiec2022 / 2022-06-28 12:46
OSTRZEGAM!
Strona i aplikacja Empiku to tragiczna pomyłka! W trakcie realizacji zakupu produktów już w koszyku CENY ZMIENIAJĄ SIĘ NA 2-krotnie i 3-krotnie wyższe!
Dezinformacja jeśli chodzi o rabat Start10, wciskanie opcji Empik Premium z nierzetelną reklamą „korzyści” (jak darmowe wysyłki i rabat do 20% na zakupy online) których po wykupie tej opcji system nie uwzględnia a informacje o tej opcji - całkiem inne niż w banerze reklamowym aplikacji - przedstawione są dopiero w regulaminie.
Obsługa chatu to BOTY, które wmawiają, że są ludźmi! Obsługa klienta telefoniczna arogancko twierdzi, że na Empik online w regulaminach są uwzględnione wszystkie zasady. Na pytanie: gdzie jest w regulaminie paragraf mówiący o tym, że ceny towarów mogą zmieniać się nagle na wyższe w koszyku w trakcie realizacji płatności - obsługa infolinii odpowiada: ALE NIE MA PRZECIEŻ ZAPISU W REGULAMINIE, ŻE CENY NIE MOGĄ SIĘ ZMIENIAĆ!
W aplikacji webowej i mobilnej Empik moje zamówienie ma status: w realizacji, podczas gdy w skrzynce mailowej pojawił się mail z informacją o anulowaniu zamówienia z uwagi na brak zamówionych produktów w sklepie. Podczas gdy na stronie online te same produkty są widoczne w sprzedaży tylko już w 2-krotnie i 3-krotnie wyższych cenach!
To tylko kilka smutnych doświadczeń z ulubioną dotąd marką Empik, która jak wskazuje Wikipedia istnieje na rynku od 1991 roku! Stracony czas i zaufanieZaletyBRAKWadyBardzo DUŻO -
~Czytelnik / 2022-11-02 20:09
Empik podnosi ceny na swoje promocje
Roznica cen. Nawet 100 zl na tym samym kodzyku pomiedzy Targamo ksiazki cena bez akcjo promocyjnych a cena z okazji urodzin.ksiazki byly tansze a po godzinie z okazji urodzin empoku ksiazko podrozaly o ok 4zl -
~D. / 2022-02-20 20:33
Banda zlodzei. Nie bede pisala dluzszej opini bo byblaby niecenzuralna. ZaletyNie ma -
-
~Daga / 2021-01-12 09:03
Firma empik mimo odesłanego w terminie zwrotu towaru (który wg inf poczty polskiej został doręczony) na stronie nadal informuje że czeka na zwrot towaru. Na wysyłane maile i zapytania nie odpowiada. Zwrot gotówki nie odbył się w terminie 14 dni jak wskazuję regulamin. Na chwilę obecną nie mam ani towaru ani pieniędzy. To chyba podchodzi pod jakiś paragraf. Firma nierzetelna, nie dbająca o klientów. Bezduszne korpo liczące zyski. -
~Daga / 2023-07-25 09:39
Niestety oferta realizacji karty podarunkowej w sieci EMPIK jest bardzo uboga. Nie można zrealizować usługi w Empik.foto, a także u partnerów. Pozostaje zakup książek i artykułów plastycznych, których cena jest z kosmosu! -
~dagna / 2021-12-01 19:08
Dramat, zamówienie książek z dnia 18.11.2020 do tej pory nie dotarło. Omijajcie z daleka. Wadynieterminowość -
~Dalli / 2021-07-19 16:03
Koszmar uwaga .... Składasz zamówienie które nie niby wysłane po kilku dniach okazuje się że wraca do empiku bo nie było nadawcy i mają 14 dni na zwrot kasy !!!! To oszustwo tylko że mam wrażenie że ostatnio przy tej polityce to bardzo dużo się dzieje -
~Damian / 2021-12-20 14:11
Przy kasie jest kartka że można zwrócić produkt 30 dni a przy zwrocie okazuje się że trzeba przynieść wszystkie rzeczy z paragonu . Nikt nic nie informuje -
~Danka / 2020-12-21 10:28
Jest mi bardzo przykro stwierdzić, ale Empik jest obecnie totalna porażką. zamówiłam produkt przed świętami w poniedziałek, jako prezent, a dowiaduje sie w piątek, że moje zamówienie zostało anulowane. Dzwoniąc na infolinie, dowiedziałam się że nie ma produktu w magazynie, a na stronie jest tylko cena wyższa o 15 zł. To straszne , jak można tak oszukać kupującego . Więcej u nich nie zamawiam. ZaletybrakWadywszystkie -
~Darek / 2020-09-12 19:59
Piszą na stronie internetowej ze produkt cyfrowy i wysyłka natychmiastowa. Za kod zapłaciłem a kodu nie ma. Kłamią ze do 2 godzin ma przyjść. To po co pisać natychmiastowa dostawa. -
~Darek / 2022-04-27 16:46
Złodzieje pokazują produkt ,a sprzedają coś innego ,nie zwracają pieniędzy nie poleczm -
-
~Daria / 2019-12-10 11:24
W dniu 2 grudnia zakupiłam w Empiku zabawki, które miałam otrzymać do 06 grudnia. Niestety otrzymałam e-maila, że przesyłka będzie w późniejszym terminie, miałam dokonać wyboru i dokonałam, że zgadzam się na przesyłkę z opóźnieniem. Niestety w dniu spodziewanej przesyłki Empik anulował moje zamówienie z informacją, że nie posiada zabawki na magazynie na którą czekam. Sprawdzając na stronie dostepność pdoruktu- oczywiście jest i to dwa razy droższa!! Pisałam dwa e-maile na kontakt oraz dzwoniłam, jednak Empik umywa ręcę, a ja poprostu chce otrzymac towar za który zapłaciłam. Nie satysfakcjonuje mnie zwrot środków, bo za tą samą zabawkę na dzien dzisiejszy musze zapłacić dwa razy więcej! Niestety jedynie czego wymagam to wywiązanie się z Empiku z zawartej umowy i przesłanie mi towaru. Wstyd taka marka a takie przekręty i ten brak kontaktu..... WSTYD i KŁAMCZUCHY Z WAS! -
~Daria / 2022-12-22 12:24
Tragedia ! Czekam na paczkę 3tyg, po czym dostałam maila ze paczka przyjdzie 27 grudnia po świętach. OSTATNI RAZ ZAMAWIAM COŚ U PAŃSTWA! nie dość ze ceny są z kosmosu to jeszcze brak profesjonalizmu z Państwa strony. ZaletyBrak -
~Dariusz / 2023-05-09 12:31
Towar zakupiony dnia 27.04.2023 potwierdzenie płatności na adres e mail i na tym koniec ani kasy ani zamówienia brak kontaktu w tej sprawie. Masakra!!! Ludzie omijać!!! -
~Dariusz Ceglarski / 2016-09-23 13:54
Mało elastyczny sklep. Moja znajoma ma urodziny. Zamówiła sobie książkę, a ja nie mając pomysłu na prezent dla niej postanowiłem zapłacić za książkę w sklepie tak, by Ona nie wiedząc o tym i odbierając książkę była mile zaskoczona tym, że ktoś już za nią zapłacił, ładnie zapakował i dołączył życzenia. Pani w Empiku w Wieluniu poinformowała, że jest to niemożliwe. Dlaczego? Bo tak powiedziała jej kierowniczka. Szanowni Państwo. W tym sklepie wydawałem 200-300 zł. miesięcznie na książki. Straciliście klienta na zawsze. Już nigdy nic nie kupię w Empiku.
Dariusz Ceglarski Wieluń.Wieluń ul. Warszawska
strona 58 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »