Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1689 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sz25mek / 2020-12-14 21:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie złożone 26 listopada z terminem doręczenia do 1 grudnia. PO ponad 2 tygodniach oczekiwania 12 grudnia otrzymuje informację o anulowaniu zamówienia. Nie wspomnę o tym że na ostatnia chwilę muszę szukać prezentów świątecznych. Pieniądze zamrożone cały ten czas. Obsługa tłumaczy się niepełnowartościowym produktem - to ciężko było sprawdzić do kilku dni po złożeniu zamówienia? Zalecam dużą rezerwę na zamówienia z tego sklepu. Jak widać nie jestem jedyną osobą która tak została potraktowana.
  • ~agnik / 2020-12-14 21:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Także nie polecam zamawianie przez empik.com. Zamówiłam towary 29.11 i do dzisiaj nie otrzymałam części towarów. Były to gry dla dzieci do szlachetnej paczki. Status realziacji bez zmian. Na infolinii tylko "rozumiem" "odnotowałem" "przekaże" i nic więcej. Poziom obłsugi Klienta to żenada. Nie będę już korzystać z empik.com - nie polecam i ostrzegam - UWAŻAJCIE na złodziei waszych pieniędzy!!!
  • ~Marek / 2020-12-14 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo ostrzegam, nie ryzykujcie zakupów on-line w Empik, zwłaszcza przed Świętami.
    Naciągają i żerują na ludzkiej ufności, takie są fakty, gdyż w moim przypadku pomimo przyjęcia zamówienia do realizacji i pobrania środków z karty kredytowej, nie dostarczą mi towaru, gdyż anulowali zamówienie (to są fakty, nie fake news).
    Czytając inne opinie Klientów, wygląda na to, że nie jestem jedynym naciągniętym klientem.
    Krótko mówiąc oferują coś czego nie mają, ich działalność można więc chyba porównać do piramidy finansowej. Ja dałem się nabrać zamawiając konsolę xbox series x, którą oferowali, ale nie wiem czy kiedykolwiek mieli ją na magazynie.
    Dopóki UOKiK, a może i Policja nie zaczną zwalczać tego typu zjawisk, dopóty tego typu firmy będą się czuły bezkarnie. Na razie nie mam, ani konsoli, ani pieniędzy, ani prezentu na Święta.
    Liczę, że potraktowani podobnie jak ja Klienci w przyszłości wybiorą inny Sklep, a Empik wyciągnie wówczas wnioski ze swojego postępowania.
    Marek

    Zaletybrak
  • ~Patrycja / 2020-12-14 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, szacowany czas dostawy ma się nijak do rzeczywistości.
    Dzwonienie na infolinię, to zabawa w głuchy telefon, po 15 min czekania ktoś mnie rozłączył.
    Produkt potrzebuję na konkretny dzień, ale zamówienie nie zostało nawet skompletowane. Jeśli nie ma się produktu na stanie, to nie powinno się marnować czyjegoś czasu, u konkurencji już dawno otrzymałabym zamówienie. Kolejny raz nie powtórzę błędu.
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji, brak możliwości kontaktu, niepoprawny status przesyłki, nieaktualny status stanu magazynowego produktów
  • ~Irmina / 2020-12-14 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, złożyłam zamówienie poprzez aplikacje empik.Com
    W aplikacji nadal widnieje informacja, że zamówienie dostarczone będzie 14.12 lub 15.12
    Dzis otrzymała Emil z in post, że paczka wraca, bo czeka w paczkomacie od 11.12!!!
    Dlaczego takie dane nie są aktualizowane w aplikacji?!
    Oczywiście zarówno Empik jak i Inpost rozkłada ręce i klienta ma w gdzieś!
    To Panstwo nie wywiązali się z umowy, bo wg aplikacji paczka powinna dotrzeć dzis tj14.12 lub 15.12
    Konsultant przyznał rację, że wina jest po Waszej stronie, a paczka wróci do Was, macie 14 dni na zwrot gotówki, a książkę mogę sobie kupić ponownie!
    Radził także, by nie składać reklamacji, bo temat będzie się ciągnął...
    Jestem wysoce rozczarowana postawa Panstwa firmy wobec klienta, który kupuje i zawszsze chwalił Wasz sklep.
    Poproszę o ponowne nadanie przesyłki, NIE CHCE ZWROTU SRODKOW, CHCE SWÓJ ZAMOWIONY TOWAR OTRZYMAĆ W DNIU 14.12 LUB 15.12 wg informacji jaka widnieje w aplikacji Empik.
    Z poważaniem,
    Irmina Nicz
    WadySklep popełnia błąd, ale nie chce go zorwiazac! Konsultant mówi, by nie składać reklamacji, bo się ciągną.
  • ~EmKa / 2020-12-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam te opinie i jestem zdumiona. Myślałam ,ze tylko ja mam taki problem. Ale jak widać firma leci sobie w ch... na infolinii kobieta wpiera mi niezgodne z prawda informację. Czas podany na stronie przed złożeniem zamówienia to fikcja . Powinnam miec już towar A tymczasem nie wiadomo kiedy zostanie wysłany. To prezent urodzinowy którym nie wiem kiedy ufa się cieszyć. Oczywiście anulować zamówienia nie mogę bo to indywidualny projekt. Jedna wielka kpina.
    Również żaluje, że nie czytałam wcześniej opinii na temat tej firmy.
    ZaletyIdealna firma dla osób o zbyt niskim ciśnieniu. Złóż zamówienie a gwarancja ciśnienia ponad normę gwarantowana!
    WadyBrak szacunku do klienta
    Wprowadzanie w błąd
    Nie wywiazywanie się z terminów
  • ~Ja / 2020-12-14 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat. Zamówiłem książkę i od 2.5 tygodnia nie potrafią jej wysłać. Przy kontakcie telefonicznym słyszę jedynie że paczka jest gotowa na magazynie.. od dwóch tygodni.
    Przy zamawianiu podali czas dostawy między 4-7 dni, a że minęło 2.5 tygodnia bez żadnej informacji uważam to za oszustwo w stosunku do klienta.
    Lepiej zamówić gdzieś indziej, nawet drożej z płatną dostawą. Chociaż znaleźć droższy sklep niż Empik to też trzeba umieć.
    Wybrałem ich tylko ze względu na odbiór osobisty blisko pracy i codziennie żałuję bardziej.

    PS. Szybciej dostałem paczkę z Chin niż z Empiku, a kontakt z chińskim sprzedawcą był lepszy i bardziej konkretny.
    ZaletyJeśli zamawiałbym śmierć to skorzystałbym z usług Empik.com ze względu na najdłuższy czas realizacji zamówień na świecie.
    Wady- kosmiczne ceny
    - żałosny poziom informacji dotyczących zamówień
    - czas realizacji
  • ~Były klient! / 2020-12-14 10:19
    Ocena: 1.20 / 5
    Po prostu omijać szerokim łukiem! Mrożą nasze pieniądze, wsparcie jest tylko z nazwy bo jedynie tłumaczą ze czegoś nie mogą i nie mają wpływu, polityka firmy jest beznadziejna, jak się okazuje tysiące innych osób ma podobne problemy co ja, zamawianie na stronie to prosta sprawa jednak sprzedają produkty których nie mają na stanie, przelane środki są do wykorzystania jedynie na produkty które sprzedaje empik, a i tak wielu rzeczy nie mają na magazynie. ***** EMPIK
    WadyOszustwa i przetrzymywanie pieniędzy
  • ~Jadwiga / 2020-12-14 10:00
    Ocena: 1.40 / 5
    BYłam pewna, że Empik to stara dobra marka i do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzic opinie przed zamówieniem.22 listopada zamówiłam kubki, puzzle i kalendarz(produkty spersonalizowane). Część zamówienia przyszła po kilku dniach opóznienia, a kalendarza nie mam do dziś. Od ponad tygodnia wydzwaniam i piszę maile. Panie na infolinii odpowiadają nie wiem, skontaktujemy się. Pani na email to samo. To miał być prezent. Anulowałabym zamówienie, ale się nie da, bo zamówienie wg własnego projektu widnieje jako zrealizowane. Sprawę zgłoszę do UOKiK. Nauczona doświadczeniem zawsze sprawdzę kazdą, nawet najbardziej wiarygodną firmę przed zakupem. Empik będę omijac szerokim łukiem.Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru, bardzo niekompetentna obsługa klienta
  • ~SD / 2020-12-14 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam zamawiać z empiku nic. Szczególnie jeśli opłacane jest to z punktów my benefit. W tym roku nie otrzymałam żadnego zamówienia o czasie lub całego. Bez informacji przesuwają termin dostawy i dzielą zamówienie lub anulują jego część (np. zamówiłam rolki, ochraniacze i skarpetki do rolek z czego anulowane zostały rolki więc zostałam z resztą sprzętu mimo że niezwłocznie odpisałam na maila ze w takim razie chcę anulować również skarpety i ochraniacze). Kontakt z biurem obsługi klienta jest poniżej krytyki. Jeśli zależy państwu na produktach i pieniądzach odradzam zamawianie z empiku szczególnie jeśli są to produkty na prezent dla kogoś.
  • ~Krzysztof / 2020-12-13 22:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuję, że nie przeczytałem opinii o tej firmie przed dokonaniem zakupu. Teraz mam tylko nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem wpłaconych pieniędzy, Byłem przekonany, że to prawdziwa firma z wieloletnimi tradycjami a to okazało się dziadostwem, Przykre.
  • ~Łukasz / 2020-12-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z dnia 25.11.20 na dziań 13.12.20 jest nadal na etapie "zamówienie". Kupiłem coś na Mikołajki. Zamówienie na ponad 800żł. Co jeden/dwa dni dostaje meile z informacją, że się przedłuży. W ramach rekompensaty moge zrobić u nich zkupy z rabatem, ale uwaga: tylko w sklepie stacjonarny i tylko do 200 zł... Amatorszczyzna.
    Chcesz coś kupić? To wejdź tradycyjnie na Allegro - dostaniesz towar
    (góra) za dwa dni.
  • ~Hanna / 2020-12-13 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    ZaletyZero
    WadyStrata pieniędzy, czasu i nerwów.
  • ~Marek / 2020-12-12 22:38
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Empik.
    Wystawiają towar, którego nie mają, pobierają płatność za towar, którego nie mają, następnie anulują dostawę zamówienia, tak to dosłownie brzmi w przesyłanym komunikacie, informując równocześnie o zwrocie pobranych środków w terminie 14 dni. W skali Kraju to mają być nieoprocentowane zaczne środki finansowe - darmowy kredyt kupiecki. Tak się robi w Polsce biznes i to aktualnie, a nie 30 lat temu! Mam nadzieję, że UOKiK, a może jeszcze inne instytucje się tym zainteresują. Ja tam więcej nie złożę zamówienia i szczerze Wszystkim odradzam, zwłaszcza jeśli planujecie zakup na jakiś prezent np. świąteczny.
  • ~Kinia / 2020-12-12 19:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Uważajcie bo perfumy u nich są podróbkami, myślałam że tak znany sklep nie pozwoli sobie na to a jednak..
  • ~Ola / 2020-12-12 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 28 listopada. Miałam otrzymać przesyłkę do 4 grudnia. Po tygodniu oczekiwania nie dostałam żadnej wiadomości, a na stronie status dalej widniał jako w realizacji. W końcu dostałam e-maila z informacją, że 2 produkty czekają na kompletację i miałam zadecydować czy czekam na wszystkie czy nie. Takich wiadomości otrzymałam 3. Cierpliwie czekałam. W tym tygodniu dostałam informację, że nie są w stanie dostarczyć mi jednego produktu z zamówienia i anulują tą część. Gratuluje poszanowania klientów. Po 4 tygodniach może w końcu dostanę swoją paczkę.
  • ~Magda / 2020-12-12 09:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo długo oczekiwałam na zamówienie ponad tydzień ,na przeprosiny dostałam bon który był aktywny tylko 2 dni więc nie zdążyłam go wykorzystać w związku z tym nie jestem zadowolona ze sklepów Empik
  • ~Kasia / 2020-12-11 20:39
    Ocena: 1.80 / 5
    15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
    Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
    Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
    Żenada!
  • ~Anna / 2020-12-11 15:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi
  • ~Peppa / 2020-12-11 09:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Po tygodniu oczekiwania i podziale zamówienia na 2 części, jedna z nich została anulowana bez podania przyczyny.
    Przyczynę sama znalazłam - za anulowaną zabawkę zapłaciłam 148pln, natomiast teraz na stronie jest za 172pln (Nie była objęta żadną promocją).
    Resztę można samemu wywnioskować.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1689
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4558
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4007
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100