Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zawiedziony / 2020-12-18 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa , nigdy nie przypuszcałem,że taka firma będzie tak postępowała z klientem. Zamówienie 11.12 ( 1 nowa gra komputerowa - czyli wydawałoby się łatwe do realizacji) termin dostawy 15-16.12, kiedy zobaczyłem,że 16.12. status dalej w realizacji i nic się nie dzieje, zaświeciło mi się czerwone światełko . Posprawdzałem , poczytałem opinie w internecie !!! i zdecydowałem się anulować zamówienie. Na dzień dzisiejszy, mimo licznych maili do centrum obsługi zmienił się jedynie w historii zamówień termin dostawy na 17-18.12. Nie wiem jak to można interpretować - celowe wprowadzanie ludzi w bład ? brak sprzedawanych produktów na stanie ? Jedna wielka parodia, przesyłki nie ma , zamówienia nie można anulować. Ostrzegam wszystkich !!!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Marta / 2020-12-18 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jestem zażenowana firmą i ich postawą względem klienta. Przesyłka zamówinona 30 listopada- zagubiona. Ani towaru, ani pieniędzy. Ja muszę czekać 14 dni aż oni dojdą gdzie się zgubiło. Nie polecam!!!!! Nigdy więcej !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i właściwego podejścia do klienta.
  • ~Meg / 2020-12-18 10:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam tydzień temu kilka przesyłek, z których tylko empik nie wysłał towaru. Dziś dostaję sms że dostawa będzie opóźniona, ani o ile, ani pocałuj mnie w tyłek. Taka firma a funkcjonuje jak początkujący biznesmen. Moje ostatnie zakupy.
    ZaletyBrak
    WadyDostawa zawsze trwa wieki, a teraz nie wiem nawet czy dostanę je w ogóle na czas.
  • ~Ja / 2020-12-17 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 27 listopada 2020 r., na ponad 1000 zł. Do dziś go nie otrzymałam. Zamówienie dla mojego miejsca pracy – więc musi być kompletne. Dwa razy zmieniano termin dostawy. Po drugim razie nawet nie poinformowano o kolejnym opóźnieniu. Trzy telefony na infolinię później zapewniono, że całe moje zamówienie jest już skompletowane i czeka tylko na jeden produkt. Zamówienie po moim zgłoszeniu podzielono, a następnego dnia brakujący produkt sklep anulował. Skoro całe zamówienie jest już skompletowane to należało je wysłać, a tymczasem dziś wieczorem (17.12.2020 r.) otrzymuję informację, że zabrakło kolejnego produktu, który sklep sam anulował i nie mam na to żadnego wpływu.
    Po pierwszym przesunięciu terminu dostawy otrzymałam smsa umożliwiającego mi wykorzystanie 40% rabatu na kolejne zakupy w salonie. Sms przyszedł 4.12.2020 r. z terminem realizacji do 6.12.2020 r. KPINA!

    Z związku z tym należy stwierdzić, że firma ta po prostu oszukuje konsumentów, sprzedaje towar, którym nie dysponuje, jest nieprzystępna, ani nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie jest w stanie zapewnić im żadnej formy pomocy. Są możliwe najbardziej jak się da niekompetentni! Będę omijać szerokim łukiem zarówno sklep internetowy jak i sklepy stacjonarne. Gdybym mogła dałabym same zera w punktacji. Jedyny plus to mili pracownicy obsługujący infolinię ale nie są wstanie załatwić problemu na korzyść kupującego, chyba że ten chce podzielić zamówienie.
    ZaletyBrak
    WadyMakabrycznie długi czas oczekiwania na zamówienie, brak sensownej pomocy ze strony pracowników obsługujących infolinię, brak towarów zamówionych.
  • ~Domi / 2020-12-17 20:05
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie sprzed 2 tygodni zostało podzielone na trzy części,z czego dotarła jedna. Po interwencji informacja,że wyślą nieskompletowaną,bo nie mają czegoś w asortymemcie. Nie da się anulować zamówienia. Dno.
  • ~nari / 2020-12-17 18:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Absolutnie nie polecam !!! Czekam na wysyłkę opłaconych towarów od tygodnia i pomimo interwencji nie są w stanie ustalić co dzieje się z moim zamówieniem. Firma kurierska nie otrzymała nawet zlecenia odbioru towaru, a w statusie realizacji widnieje : zamówienie zrealizowane.
    Kpiny z klientów , szkoda nerwów lepiej zamówić gdzie indziej !
    Od lat jestem klientką Empiku ale nigdy więcej nie skorzystam z ich sklepu internetowego .
    WadyKompletna nierzetelność sprzedawcy
  • ~Viki / 2020-12-17 15:45
    Ocena: 2.80 / 5
    6 grudnia złożone zamówienie. Od 6 dni status zamówienia skompletowane. Dziś mija 11 dzień i mimo wielu obietnic,ze zamówienie zostanie wysłane,nic się nie zmieniło. Dalej czekam niestety
    WadyOpóźnienie wysyłki
  • ~Kamil / 2020-12-17 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, to już chyba celowe wprowadzanie klientów w błąd - opłaciłem produkt który widnieje jako dostępny z wysyłką w czasie 24h. Po braku informacji o wysyłce przez ponad tydzień, napisałem maila z zapytaniem o status w odpowiedzi anulowano moje zamówienie argumentując, iż aktualnie jest brak wybranych towarów na stanie.
    Natomiast na stronie produkt cały czas widnieje jako dostępny z dostawą w 24h.
    Synonimy do empik.com jakie mi się nasuwają to - porażka, dramat, katastrofa.
    To był ostatni zakup on-line w tej porażce sklepu.
    Zaletybrak
    Wadycelowe wprowadzenie klienta w błąd
  • ~MojoJojo / 2020-12-17 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To było ostatnie moje zamówienie na empik.com, pani na infolinii poinformowała mnie ze moja przesyłka zostanie prawdopodobnie do mnie wysłana 28.12. Pierwotny termin realizacji to15.12 powiedziała ze widzi w systemie, ze towaru nie ma na magazynie, na stronie dalej jest dostępny ale o 100% drożej. Już mi się nie chce denerwować na to wszystko ale jedno wiem na pewno - jak mawiał klasyk „ do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!” Warto dodać ze mam daleko ????
    ZaletyBrak
    WadyNieterminowość, podawanie sprzecznych informacji
  • ~pete / 2020-12-16 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam!!
    Wystawiają towar, pobierają zapłatę i nie realizują zamówienia z informacją, że nie mają tego towaru!!
  • ~waldek / 2020-12-16 19:05
    Ocena: 2.40 / 5
    Stanowczo odradzam. Nie będę opisywał całej drogi przesyłki zamówionego towaru w dniu 23.11.20 Obiecana dostawa na 26 listopada . Do tej pory nic a wszyscy z obsługi maja to w pompie
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Darek / 2020-12-16 17:53
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie zamawiać! Nie radzą sobie z dostawami, nie wiedzą, co mają na magazynie. Skompletowanie zamówienia trwało 4 dni a na wysyłkę czekam szósty dzień. I jeszcze nie wysłali...
    Ceny z kosmosu, dużo tanie znajdziecie w innych sklepach, no i szybciej kupicie.
  • ~skaya / 2020-12-16 14:56
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam podręczniki z odbiorem w sklepie Empik stacjonarnym. Przesyłka szła ponad tydzień, po czym z przyczyn "spedytorskich" została Zostałam z niczym. Ponieważ towar był nadal widoczny na stronie sklepu - zamówiłam ponownie z dostawą do sklepu Żabka plus czekolada Milka. W Żabce wydano mi paczkę rozerwaną (mam zdjęcia) O czekoladzie mogłam sobie tylko pomarzyć.
    Moja ocena - absolutna niedbałość o klienta i zamówienie
    Zaletyteoretycznie łatwy odbiór w punkcie
    Wadybrak dbałości o dostarczenie przesyłki; nieistniejące "bonusy" oszukujące klientów
  • ~ZW / 2020-12-15 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie koniec listopada,łącznie 5 płyt CD nowośći.Powiadomienie o dostawie 11.12 dostawa 14.12 a w paczce książeczka o Barbie i rebusy dla dzieci.Mam odesłać i czekać na rozpatrzenie reklamacji 14 dni.W tym roku w kwietniu reklamowałem LP i dostałem jako zwrot płytę CD.Czyli cały czas się rozwijają.NIE POLECAM.
  • ~Vewa30 / 2020-12-15 23:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam spore zamowienie na 250 zł. Oczekując dostawy na mikołajki. Nie doczekałam sie. Najpierw poinformowali ze mogą podzielić zamowienie i dostarcza cześć wcześniej a pozostała w innej przesyłce. Zgodziłam sie. Po czym otrzymałam kolejne info ze dostawa jednak nie dotrze. Udzielono mi SMS rabatu na 40% dla nieprzecenionych art.,niestety przez to ze nawalili musiałam kupić w innym miejscu jeden produkt bo dziecko bardzo na niego czekało. Z rabatu nie skorzystałam bo był możliwy do zrealizowania tylko w sklepie stacjonarnym podczas gdy byłam na wyjezdzie i żadnego pod reka nie miałam. Czas realizacji rabatu 2 dni, mało tego tylko dla klientów premium. Zgłosiłam reklamacje mówiąc ze nadal chce skorzystać z rabatu, ze ich przeprosiny nic nie warte bo nic nie otrzymałam. Na co Pani z CS dzwoni i zacheca do śledzenia ofert. A teraz okazuje sie ze jeszcze musze zapłacić za zwrot!!? Zal! To były moje ostatnie zakupy w empik. Szkoda bo średnio rocznie wydawałam jakieś 2000 zł! Usuwam i konto i aplikacje! Żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta
  • ~Hanna / 2020-12-15 22:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam - zamówienie dwóch książek do odbioru w sklepie. Jedna przyszła, a druga jeszcze nie, ale w salonie, w którym jest odbiór stoi jej pełno na półkach. Ale nie - klient zamówił, to musi drugi raz się fatygować, bo tą dla mnie przyślą. I to nic, że w sklepie jest... Dla mnie to wyższy poziom abstrakcji.
    Poza tym ceny - nawet w sklepie online drożej niż gdzie indziej.
    A przeterminowana o dwa dni karta podarunkowa jest anulowana i koniec. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane są negatywnie.
    Jedyne, co mogę w związku z tym sklepem polecić, to usunięcie konta i żądanie zaprzestania przetwarzania przez nich naszych danych (zgodnie z RODO).
    ZaletyBrak
    WadyNie przejmują się klientem. Nie są w stanie skompletować jednego zamówienia złożonego z kilku pozycji. Drożej niż gdziekolwiek indziej.
  • ~Katarzyna / 2020-12-15 13:41
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie za każde zamówienie z empiku można zapłacić kartą podarunkową empiku:( to się niestety okazuje już post factum...
    w końcu...zamówienie z 1.12, data dostarczenia pierwotnie 3-4 dni, potem 8-11.12, obecnie może 15-17.12....
    ale bardzo przepraszają....
    jedyny kolos internetowy, który nie przewidział wzmożonego ruchu przed Świętami:)
    Święta Bożego Narodzenia i pandemia...zaskoczyły empik.....
    Zaletybrak
    Wadydostawa, płatności, ceny
  • ~Michel / 2020-12-15 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam z całego serca nie polecam zakupów sprzętu przez empik do salonu gdyż nastąpi reklamacja to paczki juz nie zobaczycie

    Ja wysyłając paczkę na reklamacje 06.11.2020
    Do dzisiaj 15.12.2020 paczki dalej nie mam a gdy dzwonie na infolinię podaje dane to twierdza ze paczki takiej nie posiadają mimo iż na stronie poczty mam potwierdzenie odbioru na szczęście paczkę ubezpieczyłem i jedyne co pozostaje do załatwienie to przez prawo konsumenta
    WadyTragiczna infolinia i informacje dostarczone
  • ~Agata / 2020-12-15 11:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Z całego serca NIE POLECAM !!! Czas wysyłki ciągle przedłużany, także nigdy nie dostaniecie paczki na czas
  • ~MA HA / 2020-12-15 11:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Przy składaniu zamówienia na stronie artykułu informacja, że towar dostępny w magazynie i wysyłka w ciągu 24 godzin. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go (zamówienie złożone 09.12.2020)- informacja że zamówienie zostanie zrealizowane 22-28 grudnia 2020 r. - czyli w najlepszym razie po 13 dnia a w najgorszym (gdy nie będzie opóźnienia) 19 dniach !!!!! Dodam, że zakup na prezent gwiazdkowy. Nie jest to jednostkowy przypadek - poprzednio przy zamówieniu lektur szkolnych taka sama sytuacja podczas składania zamówienia informacja że wysyłka natychmiastowa - zrealizowano po 2 tygodniach od daty zamówienia - gdzie dzieci skończyły omawiać w szkole lektury. PORAŻKA - odradzam każdemu.
    Zaletywybór asortymentu
    Wadyopisane wyżej - oferują asortyment który nie posiadają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4081
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158