WadyOszustwa i przetrzymywanie pieniędzy
strona 57 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Były klient! / 2020-12-14 10:19
Po prostu omijać szerokim łukiem! Mrożą nasze pieniądze, wsparcie jest tylko z nazwy bo jedynie tłumaczą ze czegoś nie mogą i nie mają wpływu, polityka firmy jest beznadziejna, jak się okazuje tysiące innych osób ma podobne problemy co ja, zamawianie na stronie to prosta sprawa jednak sprzedają produkty których nie mają na stanie, przelane środki są do wykorzystania jedynie na produkty które sprzedaje empik, a i tak wielu rzeczy nie mają na magazynie. ***** EMPIK -
-
~Jadwiga / 2020-12-14 10:00
BYłam pewna, że Empik to stara dobra marka i do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzic opinie przed zamówieniem.22 listopada zamówiłam kubki, puzzle i kalendarz(produkty spersonalizowane). Część zamówienia przyszła po kilku dniach opóznienia, a kalendarza nie mam do dziś. Od ponad tygodnia wydzwaniam i piszę maile. Panie na infolinii odpowiadają nie wiem, skontaktujemy się. Pani na email to samo. To miał być prezent. Anulowałabym zamówienie, ale się nie da, bo zamówienie wg własnego projektu widnieje jako zrealizowane. Sprawę zgłoszę do UOKiK. Nauczona doświadczeniem zawsze sprawdzę kazdą, nawet najbardziej wiarygodną firmę przed zakupem. Empik będę omijac szerokim łukiem.Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy. ZaletybrakWadybrak towaru, bardzo niekompetentna obsługa klienta -
~SD / 2020-12-14 08:13
Absolutnie nie polecam zamawiać z empiku nic. Szczególnie jeśli opłacane jest to z punktów my benefit. W tym roku nie otrzymałam żadnego zamówienia o czasie lub całego. Bez informacji przesuwają termin dostawy i dzielą zamówienie lub anulują jego część (np. zamówiłam rolki, ochraniacze i skarpetki do rolek z czego anulowane zostały rolki więc zostałam z resztą sprzętu mimo że niezwłocznie odpisałam na maila ze w takim razie chcę anulować również skarpety i ochraniacze). Kontakt z biurem obsługi klienta jest poniżej krytyki. Jeśli zależy państwu na produktach i pieniądzach odradzam zamawianie z empiku szczególnie jeśli są to produkty na prezent dla kogoś. -
~Krzysztof / 2020-12-13 22:41
Żałuję, że nie przeczytałem opinii o tej firmie przed dokonaniem zakupu. Teraz mam tylko nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem wpłaconych pieniędzy, Byłem przekonany, że to prawdziwa firma z wieloletnimi tradycjami a to okazało się dziadostwem, Przykre. -
~Łukasz / 2020-12-13 15:50
Zamowienie z dnia 25.11.20 na dziań 13.12.20 jest nadal na etapie "zamówienie". Kupiłem coś na Mikołajki. Zamówienie na ponad 800żł. Co jeden/dwa dni dostaje meile z informacją, że się przedłuży. W ramach rekompensaty moge zrobić u nich zkupy z rabatem, ale uwaga: tylko w sklepie stacjonarny i tylko do 200 zł... Amatorszczyzna.
Chcesz coś kupić? To wejdź tradycyjnie na Allegro - dostaniesz towar
(góra) za dwa dni. -
~Hanna / 2020-12-13 12:28
Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze. ZaletyZeroWadyStrata pieniędzy, czasu i nerwów. -
~Marek / 2020-12-12 22:38
Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Empik.
Wystawiają towar, którego nie mają, pobierają płatność za towar, którego nie mają, następnie anulują dostawę zamówienia, tak to dosłownie brzmi w przesyłanym komunikacie, informując równocześnie o zwrocie pobranych środków w terminie 14 dni. W skali Kraju to mają być nieoprocentowane zaczne środki finansowe - darmowy kredyt kupiecki. Tak się robi w Polsce biznes i to aktualnie, a nie 30 lat temu! Mam nadzieję, że UOKiK, a może jeszcze inne instytucje się tym zainteresują. Ja tam więcej nie złożę zamówienia i szczerze Wszystkim odradzam, zwłaszcza jeśli planujecie zakup na jakiś prezent np. świąteczny. -
~Kinia / 2020-12-12 19:36
Uważajcie bo perfumy u nich są podróbkami, myślałam że tak znany sklep nie pozwoli sobie na to a jednak.. -
-
~Ola / 2020-12-12 13:42
Zamówienie złożyłam 28 listopada. Miałam otrzymać przesyłkę do 4 grudnia. Po tygodniu oczekiwania nie dostałam żadnej wiadomości, a na stronie status dalej widniał jako w realizacji. W końcu dostałam e-maila z informacją, że 2 produkty czekają na kompletację i miałam zadecydować czy czekam na wszystkie czy nie. Takich wiadomości otrzymałam 3. Cierpliwie czekałam. W tym tygodniu dostałam informację, że nie są w stanie dostarczyć mi jednego produktu z zamówienia i anulują tą część. Gratuluje poszanowania klientów. Po 4 tygodniach może w końcu dostanę swoją paczkę. -
~Magda / 2020-12-12 09:52
Bardzo długo oczekiwałam na zamówienie ponad tydzień ,na przeprosiny dostałam bon który był aktywny tylko 2 dni więc nie zdążyłam go wykorzystać w związku z tym nie jestem zadowolona ze sklepów Empik -
~Kasia / 2020-12-11 20:39
15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
Żenada! -
~Anna / 2020-12-11 15:56
Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma. ZaletyBrakWadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi -
~Peppa / 2020-12-11 09:53
Po tygodniu oczekiwania i podziale zamówienia na 2 części, jedna z nich została anulowana bez podania przyczyny.
Przyczynę sama znalazłam - za anulowaną zabawkę zapłaciłam 148pln, natomiast teraz na stronie jest za 172pln (Nie była objęta żadną promocją).
Resztę można samemu wywnioskować. -
~Aga / 2020-12-11 07:54
Czas realizacji zamówienia masakryczny, ponad 10 dni na dostawę 3 zabawek!!! WadyCzas dostawy zamówienia -
~XYZ / 2020-12-10 18:07
Po tygodniu dalej brak skompletowanego zamówienia, mimo stałej dostępności produktów i zapewnieniu o 72h czasu dostawy. Pisanie do obsługi klienta również mija się z celem, bo oni również nie są w stanie określić czy i kiedy zostanie skompletowane. Następuje jedynie ciągłe przepraszanie i tłumaczenie się tym, że są święta oraz duża ilość zamówień. Gdzie inne sklepy nie maja z tym problemu. Anulowanie zamówienia również nie jest rzeczą oczywistą ponieważ po 3h dalej nie otrzymałem e-maila z jakimkolwiek potwierdzeniem, iż takowe nastąpiło. Do wyboru tego sklepu zachęcił mnie szeroki asortyment dzięki, któremu mogłem wszystko zamówić w jednym miejscu. Jednakże jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. -
~Arkadiusz / 2020-12-10 17:16
Nie polecam kupowania elektroniki.
Sprzedają sprzęt ze zwrotów lub po naprawie jako fabrycznie nowy,
nie informując o tym fakcie.
Później pozostaje jedynie składanie reklamacji... -
-
~Nieznany49272 / 2020-12-10 14:21
Zamówiłem przedpremierowo Cyberpunka 2077 we wrześniu - nakład dla osób, które zamówiły kilka dni przed premierą dotarł na czas, a ci co zamówili wcześniej muszą czekać. Tragedia, macie klienta gdzieś, zapłaciliśmy to teraz sobie poczekamy, ważne żeby w sklepie były kopie, nigdy więcej nic w empiku nie zamówię WadyTragiczna dostawa -
~Dzesper / 2020-12-10 13:09
Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!! -
~Mateusz / 2020-12-10 09:58
Empik to dno ! Maja wysokie ceny. Nieadekwatne do stanów magazynowych informacje o produktach. Fatalna obsługę na infolinii. Dno ! Nigdy więcej. WadyEmpik to jedna wielka wada. -
~Weronika / 2020-12-10 07:45
Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują. ZaletyBogaty asortymentWadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą.
strona 57 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »