Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2020-12-13 22:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Żałuję, że nie przeczytałem opinii o tej firmie przed dokonaniem zakupu. Teraz mam tylko nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem wpłaconych pieniędzy, Byłem przekonany, że to prawdziwa firma z wieloletnimi tradycjami a to okazało się dziadostwem, Przykre.
  • ~Łukasz / 2020-12-13 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowienie z dnia 25.11.20 na dziań 13.12.20 jest nadal na etapie "zamówienie". Kupiłem coś na Mikołajki. Zamówienie na ponad 800żł. Co jeden/dwa dni dostaje meile z informacją, że się przedłuży. W ramach rekompensaty moge zrobić u nich zkupy z rabatem, ale uwaga: tylko w sklepie stacjonarny i tylko do 200 zł... Amatorszczyzna.
    Chcesz coś kupić? To wejdź tradycyjnie na Allegro - dostaniesz towar
    (góra) za dwa dni.
  • ~Hanna / 2020-12-13 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    ZaletyZero
    WadyStrata pieniędzy, czasu i nerwów.
  • ~Marek / 2020-12-12 22:38
    Ocena: 1.60 / 5
    Ostrzegam wszystkich przed zakupami w Empik.
    Wystawiają towar, którego nie mają, pobierają płatność za towar, którego nie mają, następnie anulują dostawę zamówienia, tak to dosłownie brzmi w przesyłanym komunikacie, informując równocześnie o zwrocie pobranych środków w terminie 14 dni. W skali Kraju to mają być nieoprocentowane zaczne środki finansowe - darmowy kredyt kupiecki. Tak się robi w Polsce biznes i to aktualnie, a nie 30 lat temu! Mam nadzieję, że UOKiK, a może jeszcze inne instytucje się tym zainteresują. Ja tam więcej nie złożę zamówienia i szczerze Wszystkim odradzam, zwłaszcza jeśli planujecie zakup na jakiś prezent np. świąteczny.
  • ~Kinia / 2020-12-12 19:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Uważajcie bo perfumy u nich są podróbkami, myślałam że tak znany sklep nie pozwoli sobie na to a jednak..
  • ~Ola / 2020-12-12 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożyłam 28 listopada. Miałam otrzymać przesyłkę do 4 grudnia. Po tygodniu oczekiwania nie dostałam żadnej wiadomości, a na stronie status dalej widniał jako w realizacji. W końcu dostałam e-maila z informacją, że 2 produkty czekają na kompletację i miałam zadecydować czy czekam na wszystkie czy nie. Takich wiadomości otrzymałam 3. Cierpliwie czekałam. W tym tygodniu dostałam informację, że nie są w stanie dostarczyć mi jednego produktu z zamówienia i anulują tą część. Gratuluje poszanowania klientów. Po 4 tygodniach może w końcu dostanę swoją paczkę.
  • ~Magda / 2020-12-12 09:52
    Ocena: 2.20 / 5
    Bardzo długo oczekiwałam na zamówienie ponad tydzień ,na przeprosiny dostałam bon który był aktywny tylko 2 dni więc nie zdążyłam go wykorzystać w związku z tym nie jestem zadowolona ze sklepów Empik
  • ~Kasia / 2020-12-11 20:39
    Ocena: 1.80 / 5
    15.11.2020 zamówiłam perfumy na prezent, zamówienie zostało anulowane 26.11.2020 a ja do dzisiaj (11.12.2020) nie otrzymałam zwrotu środków!
    Uwaga ! ostrożnie zamawiajcie, bo jak okaże się , że nie mają w magazynie, to na zwrot pieniędzy przyjdzie bardzo długo czekać!
    Obracają naszymi pieniędzmi, a ja nadal nie mam prezentu,ani zwróconych pieniędzy.
    Żenada!
  • ~Anna / 2020-12-11 15:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi
  • ~Peppa / 2020-12-11 09:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Po tygodniu oczekiwania i podziale zamówienia na 2 części, jedna z nich została anulowana bez podania przyczyny.
    Przyczynę sama znalazłam - za anulowaną zabawkę zapłaciłam 148pln, natomiast teraz na stronie jest za 172pln (Nie była objęta żadną promocją).
    Resztę można samemu wywnioskować.
  • ~Aga / 2020-12-11 07:54
    Ocena: 3.60 / 5
    Czas realizacji zamówienia masakryczny, ponad 10 dni na dostawę 3 zabawek!!!
    WadyCzas dostawy zamówienia
  • ~XYZ / 2020-12-10 18:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Po tygodniu dalej brak skompletowanego zamówienia, mimo stałej dostępności produktów i zapewnieniu o 72h czasu dostawy. Pisanie do obsługi klienta również mija się z celem, bo oni również nie są w stanie określić czy i kiedy zostanie skompletowane. Następuje jedynie ciągłe przepraszanie i tłumaczenie się tym, że są święta oraz duża ilość zamówień. Gdzie inne sklepy nie maja z tym problemu. Anulowanie zamówienia również nie jest rzeczą oczywistą ponieważ po 3h dalej nie otrzymałem e-maila z jakimkolwiek potwierdzeniem, iż takowe nastąpiło. Do wyboru tego sklepu zachęcił mnie szeroki asortyment dzięki, któremu mogłem wszystko zamówić w jednym miejscu. Jednakże jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
  • ~Arkadiusz / 2020-12-10 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kupowania elektroniki.
    Sprzedają sprzęt ze zwrotów lub po naprawie jako fabrycznie nowy,
    nie informując o tym fakcie.
    Później pozostaje jedynie składanie reklamacji...
  • ~Nieznany49272 / 2020-12-10 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przedpremierowo Cyberpunka 2077 we wrześniu - nakład dla osób, które zamówiły kilka dni przed premierą dotarł na czas, a ci co zamówili wcześniej muszą czekać. Tragedia, macie klienta gdzieś, zapłaciliśmy to teraz sobie poczekamy, ważne żeby w sklepie były kopie, nigdy więcej nic w empiku nie zamówię
    WadyTragiczna dostawa
  • ~Dzesper / 2020-12-10 13:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Jakość asortymentu ok ale czas czy kontakt pozostawia wiele do życzenia. Czas realizacji prawie dwa tygodnie. To chyba bardzo przesądzony czas realizacji. W pierwszym mailu czas jest kilka dni. Po tym czasie mail że części asortymentu nie ma. Ok. Proszę o przesłanie części która jest a resztę w inny terminie. Podają nowy termin. Po upływie tego terminu kolejny mail o przesunięciu. I w sumie wszystko dotarło razem po prawie dwóch tygodniach. W ramach przeprosin wysłali rabat ważny przez jeden dzień. Mimo mojej prośby żeby został przedłużony bo i tak narazie nie mam asortymentu i nie wiem czy dojdzie przed świętami, brak zgody przez Empik. Tylko tyle jest ważny rabat i koniec. Odbiór przesyłki wziąłem w żabce ponieważ miała być czekolada. Po odebraniu przesyłki oraz informacji z żabki że nie mam kodu pisze maila o kod.... Po kilku mailach w końcu z łaską dostaje kod na czekoladę. Zamawiam dużo rzeczy przez internet ale pierwszy raz spotkałem się z takimi terminami i takim olewaniem klienta. NIE POLECAM!!!!
  • ~Mateusz / 2020-12-10 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to dno ! Maja wysokie ceny. Nieadekwatne do stanów magazynowych informacje o produktach. Fatalna obsługę na infolinii. Dno ! Nigdy więcej.
    WadyEmpik to jedna wielka wada.
  • ~Weronika / 2020-12-10 07:45
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam. Jeżeli chodzi o zamówienie online nie ma większych problemów. Jeżeli chodzi już o realizację tego zamówienia, po tym jak już zapłacisz, to możesz zapomnieć o wcześniejszych obietnicach i deklaracjach, np. dostawa 72h, lub dostawa w obiecanej dacie. Możesz sobie wydzwaniać na infolinię, pytać, prosić, nic z tego, grzecznie Ci odpowiedzą, że dostawa tydzień później niż deklarowali, a dlaczego? a przecież na stronie jest 72h, a przecież przysłali email że będzie za 3-4 dni, a to miał być prezent.Odp. A bo tak! Nikt Cię nawet nie poinformuję o opóźnieniu, nikt nie przeprosi. Zapłaciłeś, przepadło, siedź i czekaj kiedy będą mieli ochotę Ci wysłać. Szczerze odradzam empik, jest tyle mniejszych firm które zabiegają o klientów i ich szanują.
    ZaletyBogaty asortyment
    WadyProblemy z dostawą, kłamstwa dotyczące dostaw, realizacji zamówienia. Jak już zapłacisz, robią co chcą.
  • ~Adrian / 2020-12-09 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firma niepoważną, 10 dni temu zakupiłem subskrypcje w postaci kodu cyfrowego, który powinienem otrzymać niezwłocznie po oplaceniu zamówienia, tak się nie stalo, po 4 dniach zgłosiłem problem na infolinii, nic to nie dało, dalej nie otrzymałem kodu, obiecano jedynie że w ciągu max 3 dni roboczych dostanę kod (mówimy o kodzie cyfrowym który normalnie pojawia się od razu!), dziś minal ten czas, kolejny telefon na infolinię i kodu dalej nie ma. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na rozwiązanie mojej sprawy, nie mniej jednak są to ostatnie zakupy w tym sklepie i nie polecam zakupów, gdyż sposób rozwiązywania ewentualnych problemów jest tragiczny, klienta traktuje się w sposób niepoważny. Nie polecam!
  • ~Babcia / 2020-12-09 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni ,
    ZaletyŻadnych
    WadyY
    Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej
  • ~Łukasz / 2020-12-09 14:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłem Router TP-Link Deco E4 (2-Pack):
    1. Mimo złożonej reklamacji produkt wysłany
    2. Dokonanie zwrotu to jest dramat — brak danych to zwrotu, a EMPIK nie pomaga.

    Proszę zwrócić uwagę, od jakiej firmy kupujemy, w moim przypadku była to zewnętrzna firma a nie EMPIK. Przez przypadek dowiedziałem się na infolinii, że w takim przypadku zwrot dokonuje się zgodnie z wytycznymi firmy sprzedającej. W moim przypadku firma nie miała pełnych danych do zwrotu (brak tel. i maila). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że EMPKI nie bierze za to odpowiedzialności. W moim przypadku sam znalazłem kontakt do sprzedającego i finalnie uzyskałem dane do zwrotu. Z Emikiem kontaktowałem się w tej sprawie kilkukrotnie, ale nie było żadnych postępów. Gdybym czekał na EMPIK, to zwrotu w 14 dni bym nie dokonał. Poświęcając mnóstwo swojego czas udało mi się to zrobić w 13 dniu od odebrania, gdzie w innych sklepach jest to formalność.

    Podsumowując, nie polecam zakupów w tym sklepie. Jak tam już nigdy nic nie zamówię.
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa zamówienia-cały proces źle funkcjonuje.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882