Wadywprowadzają w błąd
strona 57 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Artur / 2018-11-26 21:56
empik.com - niby zamawiasz w empiku a tu nagle okazuje się że sprzedawca to zupełnie inna firma, dopiero zapoznanie się z pełnym regulaminem + załączniki pokazuje że empik to platforma sprzedażowa dla innych sprzedawców, i można bardzo mocno się naciąć, inaczej mówiąc zamawiasz w empiku, a empik ma cie w du**e i radź sobie sam ze sprzedawcą docelowym ! -
-
~Artur / 2020-12-19 14:03
Z zamówionych trzech książek dotarła tylko jedna - sprawa zgłoszona na infolinii dwa tygodnie temu do tej pory zero odpowiedzi -
~Artur / 2021-11-09 17:26
Zakupiłem ekspres BOSCH CTL636EB6 za 6480 zł, dzień później została transakcja anulowana ze względu na brak dostępności. Jeszcze tego samego dnia wystawili expres w cenie 6999. Tak działają w tej dziadowskiej firmie. Nieuczciwy sprzedawca !!! ZaletyBrakWadykombinatorzy i kanciarze -
~Artur / 2021-12-03 09:12
Minął tydzień - zamówienie nadal w kompletacji. Przy składaniu zamówienia było napisane, że realizacja 1-2 dni robocze.
Dramat.ZaletyBrakWadyCzas dostawy - a raczej jej brak -
~asa / 2024-07-16 13:03
Omijać z daleka!!! złożone i opłacone zamówienie nie ma odzwierciedlenia w potrwirdzeniu. Analogicznie płatności. Infolinia wprowadza w błąd. Irytuje! ZaletybrakWadyA-Z -
~Asia / 2024-05-16 19:26
Odradzam i przestrzegam. Zakup dokonany wcześniej aby mieć pewność, ze dotrze na czas. Zamówienie złożone, informacja o terminie otrzymania dostarczona-szkoda, ze termin mija a produktu nie ma! Kontakt z centralą i co się okazuje- produkt nie dotrze na czas! Zero wcześniejszej informacji aby moc dokonać zakupu w innym sklepie. Produkt był dla mnie bardzo ważny, prezent dla dziecka! Szok jak się traktuje klienta. -
~atc / 2013-11-06 17:54
jestem bardzo niezadowolona z tegorocznych zamówień kilka zamówień otrzymałam uszkodzonych , po co w takim stanie mi je wysłaliście z czego mam być zadowolona chyba z niczego . Zaletydarmowy odbiór w salonach empikWadyuszkodzony towar, nieprzyjemna obsługa w salonach poznańskichjuż go nie mam -
~Babcia / 2020-12-09 17:07
Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni , ZaletyŻadnychWadyY
Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej -
-
~Barbara / 2020-09-14 10:19
Lekceważą klienta. Kupiłam u nich kilka książek, zachęciła mnie zwłaszcza jedna w atrakcyjnej cenie. Przysłali wszystkie z wyjątkiem tej jednej na której mi najbardziej zależało. Pieniądze zwrócili, ale co mi po pieniądzach? Potrzebuję książki którą teraz muszę ponownie zamawiać i ponieść koszty przesyłki. Zwrotu kosztów przesyłki nikt nie zaproponował, kontakt z biurem obsługi urwał się, dla nich pewno sprawa jest załatwiona bo oddali pieniądze. Wadylekceważenie klienta, brak checi naprawienia szkody jaką spowodowali -
~Barbarra / 2020-11-25 00:11
Zamówione klocki wysyłka miała być w 24h. Czekamy już ponad tydzień.
O naciąganiu z anulowaniem przedmiotu który nadal jest w ofercie nawet nie wspomnę. Wielokrotnie mi nam się to zdarzalo.
Obsługa klienta tragiczna, nie życzę sobie żeby ktoś na mnie krzyczał.
No i Empik premium - jak wygasa nie przychodzi powiadomienie a cashback oczekiwany przepada.
Klocki często źle zapakowane, przychodza w uszkodzonych kartonach. -
~bart / 2021-12-27 22:24
Kupiłem ebooka. Po zakupie wyskakuje błąd i nie mogę go pobrać. Odmówiono mi zwrotu środków chodź nie mam możliwości używania produktu. -
~Bartek / 2022-12-26 17:49
Opis wprowadza w błąd i nie można wykorzystać karty prezentowej na większość interesujących rzeczy dostępnych i sprzedawanych przez empik jak karta przedpłacona do xbox. Wtopa i nigdy więcej ZaletyBrakWadyWszystko -
~Bartek / 2023-08-24 17:39
Jak dla mnie kpina. Zamówiłem produkt za pośrednictwem Empik następnie partner sprzedażowy empiku z racji ze pomylił się przy cenie produktu wycofał sie ze sprzedaży tłumacząc brakiem produktu .... z winy sprzedającego nastąpiła anulacja zamówienia. Dostałem informacje o tym że środki zostaną zwrócone do 2 dni. Dziś mija 4 dni robocze i środki nie zostały zwrócone. Twierdzą ze od nich wyszły dwa dni temu..... -
~Beth / 2020-12-08 07:53
Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki. ZaletyBrakWady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
- promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
- niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),
-
~Bianca / 2021-11-29 15:30
Niestety, bardzo kiepska obsługa klienta i organizacja... Książki zamówione 20.11, do dzisiaj nie zostały jeszcze wysłane (dwa razy dostałam maila z informacją o opóźnieniu wysyłki), dzwoniąc na infolinię nic nie wiedzą poza tym, że "są opóźnienia na magazynie i nie wiem, kiedy Pani zamówienie zostanie wysłane". Spytałam, ile mnie więcej wynoszą opóźnienia, czy to jest tydzień czy dwa, ale "niestety, nie wiem". Nie polecam. -
~bnjhkjl; / 2021-01-04 23:41
Nie polecam, najpierw musiałam anulować zamówienie, bo zamiast 4-5 dni zrobiło się 13, potem w wyniku błędu pracownika empik moje pieniądze trafiły nie na moje konto (250 zł!) , a teraz od 3 tygodni ta sytuacja jest ignorowana, mimo mojego już ośmiokrotnego kontaktu w tej sprawie i zapewnień, że przelew będzie wykonany. Mnie zostaje pójście do sądu, za to empik zostaje z paskudną opinią sklepu nierzetelnego sklepu. -
-
~Bogusia / 2023-10-02 13:23
Od 17.09 czekam na zamówienie nie dostałam do 2.10 nikt nie jest wstanie gdzie jest moje zamówienie porażka nie polecam zakupów empik com -
~Bogusław / 2023-02-04 23:35
tragedia, nie zamawiajcie przez tę stronę żadnych produktów! Zamówiłem lampę z 3 kloszami, przyszła z jednym i z komentarzem, że za taką cenę dostanę tylko lampę z jednym kloszem a jak chcę trzema, to kosztuje 4 razy tyle, mimo, że na zdjęciu i na numerze produktu były 3 klosze. BOK zepchnęło na dostawcę zewnętrznego, a ten na bałagan w witrynie empiku. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widziałem Zaletybrak żadnych zaletWadysame wady -
~Bolek / 2019-10-18 17:36
Tragiczna obsluga szczegolnie kierownik spzedazy w gal dinikanskiej wroclaw ma inne zdanie niz reszta w innych pktach i nie omieszka postawic na swoim ostatni raz tam jestem klienta maja w d..... ZaletyWyrzucic onsluge z kierownikiemWadyWszystko nie gra -
~Bruno / 2020-09-22 09:49
Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu.
strona 57 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »