Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1682 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2018-11-26 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    empik.com - niby zamawiasz w empiku a tu nagle okazuje się że sprzedawca to zupełnie inna firma, dopiero zapoznanie się z pełnym regulaminem + załączniki pokazuje że empik to platforma sprzedażowa dla innych sprzedawców, i można bardzo mocno się naciąć, inaczej mówiąc zamawiasz w empiku, a empik ma cie w du**e i radź sobie sam ze sprzedawcą docelowym !
    Wadywprowadzają w błąd
  • ~Artur / 2020-12-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zamówionych trzech książek dotarła tylko jedna - sprawa zgłoszona na infolinii dwa tygodnie temu do tej pory zero odpowiedzi
  • ~Artur / 2021-11-09 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem ekspres BOSCH CTL636EB6 za 6480 zł, dzień później została transakcja anulowana ze względu na brak dostępności. Jeszcze tego samego dnia wystawili expres w cenie 6999. Tak działają w tej dziadowskiej firmie. Nieuczciwy sprzedawca !!!
    ZaletyBrak
    Wadykombinatorzy i kanciarze
  • ~Artur / 2021-12-03 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Minął tydzień - zamówienie nadal w kompletacji. Przy składaniu zamówienia było napisane, że realizacja 1-2 dni robocze.
    Dramat.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy - a raczej jej brak
  • ~asa / 2024-07-16 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka!!! złożone i opłacone zamówienie nie ma odzwierciedlenia w potrwirdzeniu. Analogicznie płatności. Infolinia wprowadza w błąd. Irytuje!
    Zaletybrak
    WadyA-Z
  • ~Asia / 2024-05-16 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam i przestrzegam. Zakup dokonany wcześniej aby mieć pewność, ze dotrze na czas. Zamówienie złożone, informacja o terminie otrzymania dostarczona-szkoda, ze termin mija a produktu nie ma! Kontakt z centralą i co się okazuje- produkt nie dotrze na czas! Zero wcześniejszej informacji aby moc dokonać zakupu w innym sklepie. Produkt był dla mnie bardzo ważny, prezent dla dziecka! Szok jak się traktuje klienta.
  • ~atc / 2013-11-06 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem bardzo niezadowolona z tegorocznych zamówień kilka zamówień otrzymałam uszkodzonych , po co w takim stanie mi je wysłaliście z czego mam być zadowolona chyba z niczego .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik
    Wadyuszkodzony towar, nieprzyjemna obsługa w salonach poznańskich
    już go nie mam
  • ~Babcia / 2020-12-09 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej zakupów w Empiku , zamówione 27 listopada , dzisiaj jest 9 grudnia , paczki nie ma , doradcy beznadziejni ,
    ZaletyŻadnych
    WadyY
    Firma nieprofesjonalna , zero dbania o klienta ,nigdy więcej
  • ~Barbara / 2020-09-14 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Lekceważą klienta. Kupiłam u nich kilka książek, zachęciła mnie zwłaszcza jedna w atrakcyjnej cenie. Przysłali wszystkie z wyjątkiem tej jednej na której mi najbardziej zależało. Pieniądze zwrócili, ale co mi po pieniądzach? Potrzebuję książki którą teraz muszę ponownie zamawiać i ponieść koszty przesyłki. Zwrotu kosztów przesyłki nikt nie zaproponował, kontakt z biurem obsługi urwał się, dla nich pewno sprawa jest załatwiona bo oddali pieniądze.
    Wadylekceważenie klienta, brak checi naprawienia szkody jaką spowodowali
  • ~Barbarra / 2020-11-25 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione klocki wysyłka miała być w 24h. Czekamy już ponad tydzień.

    O naciąganiu z anulowaniem przedmiotu który nadal jest w ofercie nawet nie wspomnę. Wielokrotnie mi nam się to zdarzalo.

    Obsługa klienta tragiczna, nie życzę sobie żeby ktoś na mnie krzyczał.

    No i Empik premium - jak wygasa nie przychodzi powiadomienie a cashback oczekiwany przepada.

    Klocki często źle zapakowane, przychodza w uszkodzonych kartonach.
  • ~bart / 2021-12-27 22:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem ebooka. Po zakupie wyskakuje błąd i nie mogę go pobrać. Odmówiono mi zwrotu środków chodź nie mam możliwości używania produktu.
  • ~Bartek / 2022-12-26 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Opis wprowadza w błąd i nie można wykorzystać karty prezentowej na większość interesujących rzeczy dostępnych i sprzedawanych przez empik jak karta przedpłacona do xbox. Wtopa i nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2023-08-24 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie kpina. Zamówiłem produkt za pośrednictwem Empik następnie partner sprzedażowy empiku z racji ze pomylił się przy cenie produktu wycofał sie ze sprzedaży tłumacząc brakiem produktu .... z winy sprzedającego nastąpiła anulacja zamówienia. Dostałem informacje o tym że środki zostaną zwrócone do 2 dni. Dziś mija 4 dni robocze i środki nie zostały zwrócone. Twierdzą ze od nich wyszły dwa dni temu.....
  • ~Beth / 2020-12-08 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki.
    ZaletyBrak
    Wady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
    - promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
    - niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),

  • ~Bianca / 2021-11-29 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, bardzo kiepska obsługa klienta i organizacja... Książki zamówione 20.11, do dzisiaj nie zostały jeszcze wysłane (dwa razy dostałam maila z informacją o opóźnieniu wysyłki), dzwoniąc na infolinię nic nie wiedzą poza tym, że "są opóźnienia na magazynie i nie wiem, kiedy Pani zamówienie zostanie wysłane". Spytałam, ile mnie więcej wynoszą opóźnienia, czy to jest tydzień czy dwa, ale "niestety, nie wiem". Nie polecam.
  • ~bnjhkjl; / 2021-01-04 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, najpierw musiałam anulować zamówienie, bo zamiast 4-5 dni zrobiło się 13, potem w wyniku błędu pracownika empik moje pieniądze trafiły nie na moje konto (250 zł!) , a teraz od 3 tygodni ta sytuacja jest ignorowana, mimo mojego już ośmiokrotnego kontaktu w tej sprawie i zapewnień, że przelew będzie wykonany. Mnie zostaje pójście do sądu, za to empik zostaje z paskudną opinią sklepu nierzetelnego sklepu.
  • ~Bogusia / 2023-10-02 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 17.09 czekam na zamówienie nie dostałam do 2.10 nikt nie jest wstanie gdzie jest moje zamówienie porażka nie polecam zakupów empik com
  • ~Bogusław / 2023-02-04 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, nie zamawiajcie przez tę stronę żadnych produktów! Zamówiłem lampę z 3 kloszami, przyszła z jednym i z komentarzem, że za taką cenę dostanę tylko lampę z jednym kloszem a jak chcę trzema, to kosztuje 4 razy tyle, mimo, że na zdjęciu i na numerze produktu były 3 klosze. BOK zepchnęło na dostawcę zewnętrznego, a ten na bałagan w witrynie empiku. Coś niesamowitego, pierwszy raz coś takiego widziałem
    Zaletybrak żadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~Bolek / 2019-10-18 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsluga szczegolnie kierownik spzedazy w gal dinikanskiej wroclaw ma inne zdanie niz reszta w innych pktach i nie omieszka postawic na swoim ostatni raz tam jestem klienta maja w d.....
    ZaletyWyrzucic onsluge z kierownikiem
    WadyWszystko nie gra
  • ~Bruno / 2020-09-22 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kompletny brak szacunku do czasu klienta. Zamówienie zrobiłem w niedzielę i od razu opłaciłem, więc w poniedziałek powinno zostać wysłane, a tymczasem jest już wtorek. Wolę nie wiedzieć, co byłoby w przypadku, gdybym potrzebował tego „na już”. Lepiej spróbować dokonać zakupu osobiście w najbliższym sklepie, albo kupić bezpośrednio u wydawcy. Poza tym, nie podoba mi się fakt, że na stronie wiszą produkty niedostępne od dłuższego czasu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1682
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028