Po pierwszym przesunięciu terminu dostawy otrzymałam smsa umożliwiającego mi wykorzystanie 40% rabatu na kolejne zakupy w salonie. Sms przyszedł 4.12.2020 r. z terminem realizacji do 6.12.2020 r. KPINA!
Z związku z tym należy stwierdzić, że firma ta po prostu oszukuje konsumentów, sprzedaje towar, którym nie dysponuje, jest nieprzystępna, ani nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie jest w stanie zapewnić im żadnej formy pomocy. Są możliwe najbardziej jak się da niekompetentni! Będę omijać szerokim łukiem zarówno sklep internetowy jak i sklepy stacjonarne. Gdybym mogła dałabym same zera w punktacji. Jedyny plus to mili pracownicy obsługujący infolinię ale nie są wstanie załatwić problemu na korzyść kupującego, chyba że ten chce podzielić zamówienie.
ZaletyBrak
WadyMakabrycznie długi czas oczekiwania na zamówienie, brak sensownej pomocy ze strony pracowników obsługujących infolinię, brak towarów zamówionych.