Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ZW / 2020-12-15 23:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie koniec listopada,łącznie 5 płyt CD nowośći.Powiadomienie o dostawie 11.12 dostawa 14.12 a w paczce książeczka o Barbie i rebusy dla dzieci.Mam odesłać i czekać na rozpatrzenie reklamacji 14 dni.W tym roku w kwietniu reklamowałem LP i dostałem jako zwrot płytę CD.Czyli cały czas się rozwijają.NIE POLECAM.
  • ~Vewa30 / 2020-12-15 23:06
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłam spore zamowienie na 250 zł. Oczekując dostawy na mikołajki. Nie doczekałam sie. Najpierw poinformowali ze mogą podzielić zamowienie i dostarcza cześć wcześniej a pozostała w innej przesyłce. Zgodziłam sie. Po czym otrzymałam kolejne info ze dostawa jednak nie dotrze. Udzielono mi SMS rabatu na 40% dla nieprzecenionych art.,niestety przez to ze nawalili musiałam kupić w innym miejscu jeden produkt bo dziecko bardzo na niego czekało. Z rabatu nie skorzystałam bo był możliwy do zrealizowania tylko w sklepie stacjonarnym podczas gdy byłam na wyjezdzie i żadnego pod reka nie miałam. Czas realizacji rabatu 2 dni, mało tego tylko dla klientów premium. Zgłosiłam reklamacje mówiąc ze nadal chce skorzystać z rabatu, ze ich przeprosiny nic nie warte bo nic nie otrzymałam. Na co Pani z CS dzwoni i zacheca do śledzenia ofert. A teraz okazuje sie ze jeszcze musze zapłacić za zwrot!!? Zal! To były moje ostatnie zakupy w empik. Szkoda bo średnio rocznie wydawałam jakieś 2000 zł! Usuwam i konto i aplikacje! Żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta
  • ~Hanna / 2020-12-15 22:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam - zamówienie dwóch książek do odbioru w sklepie. Jedna przyszła, a druga jeszcze nie, ale w salonie, w którym jest odbiór stoi jej pełno na półkach. Ale nie - klient zamówił, to musi drugi raz się fatygować, bo tą dla mnie przyślą. I to nic, że w sklepie jest... Dla mnie to wyższy poziom abstrakcji.
    Poza tym ceny - nawet w sklepie online drożej niż gdzie indziej.
    A przeterminowana o dwa dni karta podarunkowa jest anulowana i koniec. Nie ma szans na odzyskanie pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane są negatywnie.
    Jedyne, co mogę w związku z tym sklepem polecić, to usunięcie konta i żądanie zaprzestania przetwarzania przez nich naszych danych (zgodnie z RODO).
    ZaletyBrak
    WadyNie przejmują się klientem. Nie są w stanie skompletować jednego zamówienia złożonego z kilku pozycji. Drożej niż gdziekolwiek indziej.
  • ~Katarzyna / 2020-12-15 13:41
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie za każde zamówienie z empiku można zapłacić kartą podarunkową empiku:( to się niestety okazuje już post factum...
    w końcu...zamówienie z 1.12, data dostarczenia pierwotnie 3-4 dni, potem 8-11.12, obecnie może 15-17.12....
    ale bardzo przepraszają....
    jedyny kolos internetowy, który nie przewidział wzmożonego ruchu przed Świętami:)
    Święta Bożego Narodzenia i pandemia...zaskoczyły empik.....
    Zaletybrak
    Wadydostawa, płatności, ceny
  • ~Michel / 2020-12-15 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam z całego serca nie polecam zakupów sprzętu przez empik do salonu gdyż nastąpi reklamacja to paczki juz nie zobaczycie

    Ja wysyłając paczkę na reklamacje 06.11.2020
    Do dzisiaj 15.12.2020 paczki dalej nie mam a gdy dzwonie na infolinię podaje dane to twierdza ze paczki takiej nie posiadają mimo iż na stronie poczty mam potwierdzenie odbioru na szczęście paczkę ubezpieczyłem i jedyne co pozostaje do załatwienie to przez prawo konsumenta
    WadyTragiczna infolinia i informacje dostarczone
  • ~Agata / 2020-12-15 11:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Z całego serca NIE POLECAM !!! Czas wysyłki ciągle przedłużany, także nigdy nie dostaniecie paczki na czas
  • ~MA HA / 2020-12-15 11:22
    Ocena: 1.60 / 5
    Przy składaniu zamówienia na stronie artykułu informacja, że towar dostępny w magazynie i wysyłka w ciągu 24 godzin. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go (zamówienie złożone 09.12.2020)- informacja że zamówienie zostanie zrealizowane 22-28 grudnia 2020 r. - czyli w najlepszym razie po 13 dnia a w najgorszym (gdy nie będzie opóźnienia) 19 dniach !!!!! Dodam, że zakup na prezent gwiazdkowy. Nie jest to jednostkowy przypadek - poprzednio przy zamówieniu lektur szkolnych taka sama sytuacja podczas składania zamówienia informacja że wysyłka natychmiastowa - zrealizowano po 2 tygodniach od daty zamówienia - gdzie dzieci skończyły omawiać w szkole lektury. PORAŻKA - odradzam każdemu.
    Zaletywybór asortymentu
    Wadyopisane wyżej - oferują asortyment który nie posiadają
  • ~Mat / 2020-12-15 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam uslug Empiku. Niestety, konsumenci wprowadzani są w błąd co do czasu wysyłki towaru i jego dostępności. Na stronie widnieją informacje "produkt dostępny, wysyłamy w ciągu 24 h". Nijak ma się to do rzeczywistości. Termin wysyłki przekładany wielokrotnie, zero odpowiedzi na maile.
    Zaletynie ma zalet
    Wady1. Wprowadzanie w błąd konsumenta,
    2. Bardzo długi czas oczekiwania na samą wysyłkę
    3. Brak możliwości zmiany adresu dostarczenia
  • ~Krystyna / 2020-12-15 07:41
    Ocena: 3.20 / 5
    Zakup KARCHER SE 5.100 niestety okazał się wybrakowanym towarem brakuje ssawki do tapicerki i ssawki szczelinowej. Pomimo złożonej reklamacji nadal nie mam odpowiedzi czy doślą te elementy czy mam zwrócić towar. Kupiłam by czyścić kanapę i tapicerkę w samochodzie, a niestety nie mogę nic zrobić ssawka do dywanów jest mi niepotrzebna bo dywanie nie nam. Cieszyłam się że wyczyszczę na święta a tu niestety takie rozczarowanie. Dla Empika info - 10100784923094
    ZaletyNie znam nie mogę korzystać
    WadyWybrakowany towar brak 2 elementów
  • ~Kris / 2020-12-14 21:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa zamówień online w Empik jest coraz gorsza.
    Na stronie widnieją produkty, których często nie ma i po kilku dniach oczekiwania na paczkę okazuje się, że jest wycofane zamówienie. Jest wielki chaos i brak profesjonalizmu.
    Zaletynie widzę zalet na dzień dzisiejszy
    Wadysame praktycznie, brak możliwości zmiany adresu dostawy tego samego dnia a nawet kilka minut po złożeniu zamówienia, stan dostępności to jakaś fikcja, na stronie widnieją produkty, które można zamówić ale ich nie ma i po kilku dniach czekania na paczkę Empik wysyła informację, że anuluje zamówienie. Jakaś farsa !!!!
  • ~sz25mek / 2020-12-14 21:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówienie złożone 26 listopada z terminem doręczenia do 1 grudnia. PO ponad 2 tygodniach oczekiwania 12 grudnia otrzymuje informację o anulowaniu zamówienia. Nie wspomnę o tym że na ostatnia chwilę muszę szukać prezentów świątecznych. Pieniądze zamrożone cały ten czas. Obsługa tłumaczy się niepełnowartościowym produktem - to ciężko było sprawdzić do kilku dni po złożeniu zamówienia? Zalecam dużą rezerwę na zamówienia z tego sklepu. Jak widać nie jestem jedyną osobą która tak została potraktowana.
  • ~agnik / 2020-12-14 21:05
    Ocena: 1.60 / 5
    Także nie polecam zamawianie przez empik.com. Zamówiłam towary 29.11 i do dzisiaj nie otrzymałam części towarów. Były to gry dla dzieci do szlachetnej paczki. Status realziacji bez zmian. Na infolinii tylko "rozumiem" "odnotowałem" "przekaże" i nic więcej. Poziom obłsugi Klienta to żenada. Nie będę już korzystać z empik.com - nie polecam i ostrzegam - UWAŻAJCIE na złodziei waszych pieniędzy!!!
  • ~Marek / 2020-12-14 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo ostrzegam, nie ryzykujcie zakupów on-line w Empik, zwłaszcza przed Świętami.
    Naciągają i żerują na ludzkiej ufności, takie są fakty, gdyż w moim przypadku pomimo przyjęcia zamówienia do realizacji i pobrania środków z karty kredytowej, nie dostarczą mi towaru, gdyż anulowali zamówienie (to są fakty, nie fake news).
    Czytając inne opinie Klientów, wygląda na to, że nie jestem jedynym naciągniętym klientem.
    Krótko mówiąc oferują coś czego nie mają, ich działalność można więc chyba porównać do piramidy finansowej. Ja dałem się nabrać zamawiając konsolę xbox series x, którą oferowali, ale nie wiem czy kiedykolwiek mieli ją na magazynie.
    Dopóki UOKiK, a może i Policja nie zaczną zwalczać tego typu zjawisk, dopóty tego typu firmy będą się czuły bezkarnie. Na razie nie mam, ani konsoli, ani pieniędzy, ani prezentu na Święta.
    Liczę, że potraktowani podobnie jak ja Klienci w przyszłości wybiorą inny Sklep, a Empik wyciągnie wówczas wnioski ze swojego postępowania.
    Marek

    Zaletybrak
  • ~Patrycja / 2020-12-14 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, szacowany czas dostawy ma się nijak do rzeczywistości.
    Dzwonienie na infolinię, to zabawa w głuchy telefon, po 15 min czekania ktoś mnie rozłączył.
    Produkt potrzebuję na konkretny dzień, ale zamówienie nie zostało nawet skompletowane. Jeśli nie ma się produktu na stanie, to nie powinno się marnować czyjegoś czasu, u konkurencji już dawno otrzymałabym zamówienie. Kolejny raz nie powtórzę błędu.
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji, brak możliwości kontaktu, niepoprawny status przesyłki, nieaktualny status stanu magazynowego produktów
  • ~Irmina / 2020-12-14 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, złożyłam zamówienie poprzez aplikacje empik.Com
    W aplikacji nadal widnieje informacja, że zamówienie dostarczone będzie 14.12 lub 15.12
    Dzis otrzymała Emil z in post, że paczka wraca, bo czeka w paczkomacie od 11.12!!!
    Dlaczego takie dane nie są aktualizowane w aplikacji?!
    Oczywiście zarówno Empik jak i Inpost rozkłada ręce i klienta ma w gdzieś!
    To Panstwo nie wywiązali się z umowy, bo wg aplikacji paczka powinna dotrzeć dzis tj14.12 lub 15.12
    Konsultant przyznał rację, że wina jest po Waszej stronie, a paczka wróci do Was, macie 14 dni na zwrot gotówki, a książkę mogę sobie kupić ponownie!
    Radził także, by nie składać reklamacji, bo temat będzie się ciągnął...
    Jestem wysoce rozczarowana postawa Panstwa firmy wobec klienta, który kupuje i zawszsze chwalił Wasz sklep.
    Poproszę o ponowne nadanie przesyłki, NIE CHCE ZWROTU SRODKOW, CHCE SWÓJ ZAMOWIONY TOWAR OTRZYMAĆ W DNIU 14.12 LUB 15.12 wg informacji jaka widnieje w aplikacji Empik.
    Z poważaniem,
    Irmina Nicz
    WadySklep popełnia błąd, ale nie chce go zorwiazac! Konsultant mówi, by nie składać reklamacji, bo się ciągną.
  • ~EmKa / 2020-12-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytam te opinie i jestem zdumiona. Myślałam ,ze tylko ja mam taki problem. Ale jak widać firma leci sobie w ch... na infolinii kobieta wpiera mi niezgodne z prawda informację. Czas podany na stronie przed złożeniem zamówienia to fikcja . Powinnam miec już towar A tymczasem nie wiadomo kiedy zostanie wysłany. To prezent urodzinowy którym nie wiem kiedy ufa się cieszyć. Oczywiście anulować zamówienia nie mogę bo to indywidualny projekt. Jedna wielka kpina.
    Również żaluje, że nie czytałam wcześniej opinii na temat tej firmy.
    ZaletyIdealna firma dla osób o zbyt niskim ciśnieniu. Złóż zamówienie a gwarancja ciśnienia ponad normę gwarantowana!
    WadyBrak szacunku do klienta
    Wprowadzanie w błąd
    Nie wywiazywanie się z terminów
  • ~Ja / 2020-12-14 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest dramat. Zamówiłem książkę i od 2.5 tygodnia nie potrafią jej wysłać. Przy kontakcie telefonicznym słyszę jedynie że paczka jest gotowa na magazynie.. od dwóch tygodni.
    Przy zamawianiu podali czas dostawy między 4-7 dni, a że minęło 2.5 tygodnia bez żadnej informacji uważam to za oszustwo w stosunku do klienta.
    Lepiej zamówić gdzieś indziej, nawet drożej z płatną dostawą. Chociaż znaleźć droższy sklep niż Empik to też trzeba umieć.
    Wybrałem ich tylko ze względu na odbiór osobisty blisko pracy i codziennie żałuję bardziej.

    PS. Szybciej dostałem paczkę z Chin niż z Empiku, a kontakt z chińskim sprzedawcą był lepszy i bardziej konkretny.
    ZaletyJeśli zamawiałbym śmierć to skorzystałbym z usług Empik.com ze względu na najdłuższy czas realizacji zamówień na świecie.
    Wady- kosmiczne ceny
    - żałosny poziom informacji dotyczących zamówień
    - czas realizacji
  • ~Były klient! / 2020-12-14 10:19
    Ocena: 1.20 / 5
    Po prostu omijać szerokim łukiem! Mrożą nasze pieniądze, wsparcie jest tylko z nazwy bo jedynie tłumaczą ze czegoś nie mogą i nie mają wpływu, polityka firmy jest beznadziejna, jak się okazuje tysiące innych osób ma podobne problemy co ja, zamawianie na stronie to prosta sprawa jednak sprzedają produkty których nie mają na stanie, przelane środki są do wykorzystania jedynie na produkty które sprzedaje empik, a i tak wielu rzeczy nie mają na magazynie. ***** EMPIK
    WadyOszustwa i przetrzymywanie pieniędzy
  • ~Jadwiga / 2020-12-14 10:00
    Ocena: 1.40 / 5
    BYłam pewna, że Empik to stara dobra marka i do głowy mi nie przyszło, żeby sprawdzic opinie przed zamówieniem.22 listopada zamówiłam kubki, puzzle i kalendarz(produkty spersonalizowane). Część zamówienia przyszła po kilku dniach opóznienia, a kalendarza nie mam do dziś. Od ponad tygodnia wydzwaniam i piszę maile. Panie na infolinii odpowiadają nie wiem, skontaktujemy się. Pani na email to samo. To miał być prezent. Anulowałabym zamówienie, ale się nie da, bo zamówienie wg własnego projektu widnieje jako zrealizowane. Sprawę zgłoszę do UOKiK. Nauczona doświadczeniem zawsze sprawdzę kazdą, nawet najbardziej wiarygodną firmę przed zakupem. Empik będę omijac szerokim łukiem.Zdecydowanie nie polecam, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadybrak towaru, bardzo niekompetentna obsługa klienta
  • ~SD / 2020-12-14 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam zamawiać z empiku nic. Szczególnie jeśli opłacane jest to z punktów my benefit. W tym roku nie otrzymałam żadnego zamówienia o czasie lub całego. Bez informacji przesuwają termin dostawy i dzielą zamówienie lub anulują jego część (np. zamówiłam rolki, ochraniacze i skarpetki do rolek z czego anulowane zostały rolki więc zostałam z resztą sprzętu mimo że niezwłocznie odpisałam na maila ze w takim razie chcę anulować również skarpety i ochraniacze). Kontakt z biurem obsługi klienta jest poniżej krytyki. Jeśli zależy państwu na produktach i pieniądzach odradzam zamawianie z empiku szczególnie jeśli są to produkty na prezent dla kogoś.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882