Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anita / 2023-08-01 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówiłam produkt i opłaciłam z góry. Okazało się że anulowało zamówienia bo nie posiadali produktu na stanie. Trzeci tydzień a ja dalej czekam na zwrot swoich pieniędzy. Śmiech na sali. Tragedia i wstyd żeby to człowiek musiał się upominać o swoje pieniądze i za każdym razem jak dzwonię słyszę to samo że zwrot został zlecony . Nigdy więcej . Do tej pory nie mam pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyWystawiony towar którego nie mają na stanie. Upominać się trzeba o zwrot swoich pieniędzy.
  • ~Anita / 2023-09-19 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam w empiku plecak, poniewaz nie otrzymałam go w podanym terminie, napisałam do Empiku prosbe o wyjasnienie. Zostałam poinformowana przez p.Justynę, że Empik nie odpowiada za rzeczy ktore się zamawia, bo on jest tylko platformą posredniczącą, a klient kupujac tak naprawde kupuje u jakiegos blizej niezidentyfikowanego sprzedawcy i u niego nalezy dochodzic swoich praw, Empik umywa od tego ręce.
    Kiedyś Epmik to był sklep, teraz pozycjonuje się jaki podrzędne słabej jakości targowisko
    Zaletybrak
    Wadyoszukuje Klientów
  • ~anitaaaa / 2018-10-19 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony kilka tygodni wcześniej preorder płyty nie przyszedł w dniu premiery...porażka. Mój ostatni zakup tam, nie polecam.
    ZaletyNie ma.
    WadyOszustwo, nie po to zamawiam preorder płyty, żeby w dniu premiery go nie mieć. Jakbym wiedziała, że nie dojdzie poszłabym do sklepu i kupiła normalnie.
  • ~ann / 2021-11-26 08:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! zamówienie złożone i opłacone. po 21 dniach nadal niezrealizowane.
    Nic nie można się dowiedzieć, przesyłki nie ma, pieniędzy nie ma. Miły pan na infolini proponuje żebym anulowała zamówienie kupiła znowu i dopłaciła!!! to wyślą jutro.
    Zaletyżadnych
  • ~Anna / 2019-08-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają podręczniki których nie mają, a pieniądze biorą z góry. Uwaga na zamówienia podręczników.
    WadyPłatnośc z gory za towar którego nie ma.
  • ~Anna / 2019-12-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam u nich książkę, taka samą dostałam w prezencie. Chciałam jedną zwrócić ale ups. Nie oddadzą pieniędzy jedynie karta PODARUNKOWĄ! DLACZEGO ktoś mnie zmusza do ponownych zakupów jakąś kartą PODARUNKOWĄ. Czy ja płaciłam taką KARTĄ? Nie. Zwyczajne chamstwo
  • ~Anna / 2020-02-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności.
  • ~Anna / 2020-10-17 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, 1 gwiazdka, bo mniej nie mozna. Towar zamowiony i oplacony nie zostal dostarczony w terminie. Zwrocilam sie z pytaniem do Empik.com na jakim etapie jest moje zam. No to baaardzo zabawna pracownica Joanna przeslala mi mail i nr tel.bezposredniego sprzedawcy, zebym sobie mogla sama to ustalic. Odpisalam na maila, po czym dostalam odp. od Empik.com ze niniejszym anuluja moje zamowienie. Zart i zenada to pochleble okreslenia. Szkoda czasu przy dzisiejszym poziomie konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyBylejakosc, brak profesjonalizmu, bezczelnosc
  • ~Anna / 2021-01-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!!
  • ~Anna / 2021-03-31 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpisując poprawny kod pocztowy wyświetla się błąd, pierwszy raz się spotykam z takim sposobem składania zamówienia.

  • ~Anna / 2021-12-05 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w szoku,zadzwonilam na infolinie, telefon odebral zaspany i bełkoczący konultant,który niegrzecznie wprost wciskal mi nieprawdę twierdząc, ze e-karta musi miec nominal min 200zl, na moje pytanie gdzie to wyczytal bo mam przed soba str internetowa i jesli chodzi o ekarte to nominal jest dowolny, stwierdzil, ze tez czyta ze strony i ze nie rozumiem co czytam, po odczytaniu glosno przeze mnie tresci nagle powiedzial, ze ok rzeczywiscie i ze mam napisac maila. Przypuszczam,ze pracuje zdalnie, bo brzmial jakby odebral w lozku po niezlej imprezie. Sugeruje empikowi, zeby mial większa/jakakolwiek kontrole nad jakoscia rozmow na infolinii, pierwszy raz spotkalam sie z takim brakiem profesjonalizmu
  • ~Anna / 2021-12-18 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam !
  • ~Anna / 2021-12-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupujesz produkt który okazuje się ze jest zepsuty. A oni jeszcze nie przyjmują zwrotów w Empiku tylko ja na własny koszt muszę wysyłać. Kpina goni kpinę. Ostatni raz robiłam zakupy. I napewno nie będę polecać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Anna / 2022-01-14 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje u nich przechodzi ludzkie pojęcie pampersy Zamówione dla dziecka tydzień temu zapłacone z góry nie doszły.. Napisałam z łaska odpisali ze nie mają tego produktu i zwroca pieniądze.. Odradzam każdemu powinno to być zgłoszone do biura praw konsumenta..
  • ~Anna / 2022-01-19 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety oferta w sklepie klocków lego jako dostępna ,email ze zamówienie jest w dobrych rękach i lipa , niestety po opłacie dopiero pod dwóch dniach zwrot pieniędzy na konto bez żadnego emaila z przeprosinami ani żadnego telefonu tylko inf dyspozycja zwrot środków bo rak na stanie - szkoda ze taka duża firma nie robi aktualizacji na czas,
    To był prezent la syn na 10 urodziny i mamy teraz duży problem , ale co by to obchodziło EMPIK - zamawiałam w firmie znanej z tradycją a zostaliśmy bez niczego jakbyśmy kupili u nieznanego dostawcy . Mega słabe
    Zaletychwilowo żadne
    Wadybrak na stanie nieaktualny
  • ~Anna / 2022-03-22 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona internetowa, reklama empik premium zajmuje całą stronę i nie można jej wyłączyć i dostać się do sklepu. Nie nadaje się do tabletów.
  • ~Anna / 2022-07-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam. Ani wysyłki towaru ani zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu gdyż empik umywa ręce i twierdzi że to inny sprzedajacy sprzedał poprzez ich portal. Nigdy więcej
  • ~Anna / 2023-03-09 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma nie ma zwrotów pozycji elektronicznych, po mimo mojej interwencji telefonicznej i prośby o anulowanie podwójnego zakupu książki i tak ją otrzymałam w dwóch egzemplarzach Pani z którą rozmawiałam telefonicznie twierdziła że usuwa drugą pozycję no cóż kłamała. Aplikacja podstawia te elektroniczne pozycję, które kosztują tyle samo co wersja papierowa bez udziału użytkownika wystarczy przejść na moment do innej książki i po powrocie mamy wersję elektroniczną zamknijcie tą złodziejską firmę Anna Alończyk tel 793653545
    ZaletyBrak fatalne
    WadyCała masa wad
  • ~Anna / 2023-09-12 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja wręcz odwrotnie, mam bardzo złe doświadczenia z EMPIK, zamówienie sprzed tygodnia,zero kontaktu, dziś napisałam do nich, okazuje się, że błąd systemu przy zamówieniu, hmmm ale do wpłaty nie było błędu, dwa po weryfikacji zgłoszenia mail, że dostawca nie posiada produktu i nie wyślą, ale na ich stronie produkt dostępny z wysyłką 24 godziny, kolejne zamówienie innego produktu miało dziś wyjść, narazie cisza, również nie wysłane.
    Zaletybrak
    Wadyzero szacunku do klienta, kiepski kontakt, długi czas oczekiwania, nie wywiązują się z tego co oferują, pomimo wpłaty nie wysyłają zamówienia
  • ~Anonim / 2020-12-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie przed Black Friday zamówiłam grę z Empiku w cenie 39.99, dostałam informację o przyjęciu zamówienia i kompletacji z magazynu i tu się pojawił problem status ten był przez 5 dni i nagle anulacja zamówienia ze strony emipk.com z powodu braków na stanie... Ale uwaga na stronie internetowej gra nadal dostępna tylko w normalnej wyższej cenie... Szkoda słów, brak odpowiedzi ze strony emipku, totalny bałagan i oszustwo...
    ZaletyJuż brak..
    WadyWszystko od obsługi osób pracujących, po jeden wielki bałagan i brak rzetelnych informacji..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4922
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4089
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164