Poziom usług żenujący, osoby pracujące na infolinii albo mają totalny brak wiedzy na temat wysyłanych produktów i bałagan albo bezczelnie okłamują klientów. Mi przez tydzień wmawiano że przesyłka została wysłana i problem jest z punktem odbioru, z którym nie mogą się w żaden sposób skontaktować, bo przecież na maile nikt im nie odpisuje, a wyłącznie mailowo się ze sobą kontaktują (bo w XXI wieku zadzwonić już nie można i w empiku najwyraźniej nie mają telefonów). Co ciekawsze na koncie użytkownika zakupiona i opłacona przeze mnie przesyłka widnieje jako zrealizowana, a po paczce ani śladu. Po 1,5 tygodnia wydzwaniania na obsługę klienta łaskawie dostałam maila, iż przesyłka nie dotrze ze względów logistycznych (czyt. sprzedaliśmy towar którego nie mamy w magazynie, obracamy twoimi pieniędzmi kłamiąc i zrzucając winę na sklep stacjonarny, bo przecież towar został wysłany i powinien już być na miejscu). Nadmieniam, że wciąż czekam na zwrot pieniędzy. Empik.com to totalna porażka i wstyd dla marki. ZaletyBrak
Wady- wystawianie na sprzedaż produktów, których najwyraźniej nie mają fizycznie,
- promocje z których się nie wywiązują wprowadzając klienta w błąd,
- niekompetenta obsługa klienta (choć pracownikom nawet trochę współczuję),