Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.
strona 55 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Andrzej / 2020-12-19 12:09
Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce. -
-
~Lisek / 2020-12-19 10:47
Opóźnienia w dostawie.
Zamówienie z brakami. Pieniędzy nie oddają. Zwlekają
Na infolinii nikt nic nie wie.
-
~anka / 2020-12-19 10:45
Dzień dobry
.
Koszmar i skandal, dwie rzeczy anulowane, jedna po 3 dniach. Wybrałam dostawę do Żabki dostałam na pocztę
-
~Terefere / 2020-12-19 10:43
Odwołują zamówienie, kilka dni po terminie, bez żadnej rekompensaty i jeszcze trzeba czekać na zwrot kasy... jak nie masz towaru, to go nie sprzedajesz, proste. -
~Sauronek / 2020-12-19 00:53
Poprawcie tą stronę online z zamawianiem foto prezentów. Wyskakuje komunikat że zdjęcie zostało przesłane ale na edytorze wcale tych zdjęć nie czyta nie ważne czy prześlesz z fb, Instagrama czy z komputera. Męczyłam się nad tym z godzinę po czym odpuściłam i zamówiłam z innej stronki. -
~Marcin 12344 / 2020-12-19 00:02
Zamówiłem książkę, która jest dostępna w wielu salonach w moim mieście po dziś dzień. Jej koszt w salonie to 49,00. Przez internet zamówiłem za 33,00... w konsekwencji otrzymałem maila: " ześć!
Jest nam niezmiernie przykro, ale zostaliśmy zmuszeni anulować Twoje zamówienia nr ...............
Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia wyczerpał się zapas wybranych przez Ciebie produktów u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby środki jak najszybciej wróciły na Twoje konto - możesz się spodziewać przelewu od nas w ciągu kilku najbliższych dni roboczych. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy.
Odpowiedzi na mojego maila do dzisiaj nie dostałem. Promocje to tylko złudzenie i pewnie rzucane są tylko dla tych kto pierwszy. Szczerze odradzam.
-
~Olek / 2020-12-18 19:47
Paczka była skompletowana. Potem nagle uszkodzono ja w magazynie, a na koniec po dwóch tygodniach moich interwencji okazało się że czegoś brakuje.
Zwrot za nieotrzymane towary nadal nie wpłynął.
Na infolinii nikt nic nie wie i tylko przepraszają. A jeżeli udzielają odpowiedzi, to każdy konsultant innej. Nie odpowiadają na maile -
~sareta / 2020-12-18 15:57
Zamówiłam książkę po trzech dniach od zamówienia dostałam informację o anulowanym zamówieniu z powodu braku produktu!! natomiast w punkcie empik, gdzie miałam odebrać produkt książka jest tylko droższa o 16 złotych!! to już kolejna taka sama sytuacja i oczywiście brak kontaktu ze strony empiku!! Zaletybrak -
-
~Katarzyna / 2020-12-18 15:33
Witam
11 grudnia zamówiłam tablet dla dziecka. Miał przyjść od 12-15 grudnia. 16 grudnia empik poinformował mnie sms, że moja przesyłka się opóźni, bez podania daty dostawy. W dniu 18 grudnia zostałam poinformowana, że moje zamówienie zostało anulowane "z powodu braku dostępności produktu w sprzedaży przez Empik na stronie empik.com." i zajęło im 8 dni zorientowanie się, że sprzedają towar, którego nie mają. ciekawe ile zajmie im zwrot pieniędzy. Żenada - nie polecam. To już druga podobna transakcja z empik. NIE POLECAM!!!!Zaletybrak. kiepska obsługaWadysprzedają towar, którego nie mają, nie szanują klientów, nie dotrzymują terminów -
~Były klient / 2020-12-18 15:28
Zamówiłem i zapłaciłem za tablet. Po kilku dniach otrzymałem maila z informacją, że zaszła pomyłka na stronie internetowej i w rzeczywistości kupiłem gorszy model. Zapytali czy mają go wysłać, na co oczywiście nie wyraziłem zgody i zażądałem wysłania rzeczy za którą zapłaciłem. W odpowiedzi napisali że oddają mi pieniądze i nic nie wysyłają. ZaletyBrakWadyFirma oszukuje klientów próbując wciskać towar którego się nie zamawiało po zawyżonej cenie -
~Zawiedziony / 2020-12-18 13:46
Katastrofa , nigdy nie przypuszcałem,że taka firma będzie tak postępowała z klientem. Zamówienie 11.12 ( 1 nowa gra komputerowa - czyli wydawałoby się łatwe do realizacji) termin dostawy 15-16.12, kiedy zobaczyłem,że 16.12. status dalej w realizacji i nic się nie dzieje, zaświeciło mi się czerwone światełko . Posprawdzałem , poczytałem opinie w internecie !!! i zdecydowałem się anulować zamówienie. Na dzień dzisiejszy, mimo licznych maili do centrum obsługi zmienił się jedynie w historii zamówień termin dostawy na 17-18.12. Nie wiem jak to można interpretować - celowe wprowadzanie ludzi w bład ? brak sprzedawanych produktów na stanie ? Jedna wielka parodia, przesyłki nie ma , zamówienia nie można anulować. Ostrzegam wszystkich !!!! ZaletybrakWadyWszystko -
~Marta / 2020-12-18 13:17
Tragedia, jestem zażenowana firmą i ich postawą względem klienta. Przesyłka zamówinona 30 listopada- zagubiona. Ani towaru, ani pieniędzy. Ja muszę czekać 14 dni aż oni dojdą gdzie się zgubiło. Nie polecam!!!!! Nigdy więcej !!!!! ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu i właściwego podejścia do klienta. -
~Meg / 2020-12-18 10:38
Zamówiłam tydzień temu kilka przesyłek, z których tylko empik nie wysłał towaru. Dziś dostaję sms że dostawa będzie opóźniona, ani o ile, ani pocałuj mnie w tyłek. Taka firma a funkcjonuje jak początkujący biznesmen. Moje ostatnie zakupy. ZaletyBrakWadyDostawa zawsze trwa wieki, a teraz nie wiem nawet czy dostanę je w ogóle na czas. -
~Ja / 2020-12-17 20:36
Zamówienie złożyłam 27 listopada 2020 r., na ponad 1000 zł. Do dziś go nie otrzymałam. Zamówienie dla mojego miejsca pracy – więc musi być kompletne. Dwa razy zmieniano termin dostawy. Po drugim razie nawet nie poinformowano o kolejnym opóźnieniu. Trzy telefony na infolinię później zapewniono, że całe moje zamówienie jest już skompletowane i czeka tylko na jeden produkt. Zamówienie po moim zgłoszeniu podzielono, a następnego dnia brakujący produkt sklep anulował. Skoro całe zamówienie jest już skompletowane to należało je wysłać, a tymczasem dziś wieczorem (17.12.2020 r.) otrzymuję informację, że zabrakło kolejnego produktu, który sklep sam anulował i nie mam na to żadnego wpływu.
Po pierwszym przesunięciu terminu dostawy otrzymałam smsa umożliwiającego mi wykorzystanie 40% rabatu na kolejne zakupy w salonie. Sms przyszedł 4.12.2020 r. z terminem realizacji do 6.12.2020 r. KPINA!
Z związku z tym należy stwierdzić, że firma ta po prostu oszukuje konsumentów, sprzedaje towar, którym nie dysponuje, jest nieprzystępna, ani nie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, nie jest w stanie zapewnić im żadnej formy pomocy. Są możliwe najbardziej jak się da niekompetentni! Będę omijać szerokim łukiem zarówno sklep internetowy jak i sklepy stacjonarne. Gdybym mogła dałabym same zera w punktacji. Jedyny plus to mili pracownicy obsługujący infolinię ale nie są wstanie załatwić problemu na korzyść kupującego, chyba że ten chce podzielić zamówienie.ZaletyBrakWadyMakabrycznie długi czas oczekiwania na zamówienie, brak sensownej pomocy ze strony pracowników obsługujących infolinię, brak towarów zamówionych. -
~Domi / 2020-12-17 20:05
Zamówienie sprzed 2 tygodni zostało podzielone na trzy części,z czego dotarła jedna. Po interwencji informacja,że wyślą nieskompletowaną,bo nie mają czegoś w asortymemcie. Nie da się anulować zamówienia. Dno. -
~nari / 2020-12-17 18:17
Absolutnie nie polecam !!! Czekam na wysyłkę opłaconych towarów od tygodnia i pomimo interwencji nie są w stanie ustalić co dzieje się z moim zamówieniem. Firma kurierska nie otrzymała nawet zlecenia odbioru towaru, a w statusie realizacji widnieje : zamówienie zrealizowane.
Kpiny z klientów , szkoda nerwów lepiej zamówić gdzie indziej !
Od lat jestem klientką Empiku ale nigdy więcej nie skorzystam z ich sklepu internetowego .WadyKompletna nierzetelność sprzedawcy -
-
~Viki / 2020-12-17 15:45
6 grudnia złożone zamówienie. Od 6 dni status zamówienia skompletowane. Dziś mija 11 dzień i mimo wielu obietnic,ze zamówienie zostanie wysłane,nic się nie zmieniło. Dalej czekam niestety WadyOpóźnienie wysyłki -
~Kamil / 2020-12-17 12:25
Dramat, to już chyba celowe wprowadzanie klientów w błąd - opłaciłem produkt który widnieje jako dostępny z wysyłką w czasie 24h. Po braku informacji o wysyłce przez ponad tydzień, napisałem maila z zapytaniem o status w odpowiedzi anulowano moje zamówienie argumentując, iż aktualnie jest brak wybranych towarów na stanie.
Natomiast na stronie produkt cały czas widnieje jako dostępny z dostawą w 24h.
Synonimy do empik.com jakie mi się nasuwają to - porażka, dramat, katastrofa.
To był ostatni zakup on-line w tej porażce sklepu.ZaletybrakWadycelowe wprowadzenie klienta w błąd -
~MojoJojo / 2020-12-17 08:52
To było ostatnie moje zamówienie na empik.com, pani na infolinii poinformowała mnie ze moja przesyłka zostanie prawdopodobnie do mnie wysłana 28.12. Pierwotny termin realizacji to15.12 powiedziała ze widzi w systemie, ze towaru nie ma na magazynie, na stronie dalej jest dostępny ale o 100% drożej. Już mi się nie chce denerwować na to wszystko ale jedno wiem na pewno - jak mawiał klasyk „ do Bydgoszczy będę jeździł, a tu nie będę kupował!” Warto dodać ze mam daleko ???? ZaletyBrakWadyNieterminowość, podawanie sprzecznych informacji -
~pete / 2020-12-16 22:17
Absolutnie nie polecam!!
Wystawiają towar, pobierają zapłatę i nie realizują zamówienia z informacją, że nie mają tego towaru!!
strona 55 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »