WadyBrak podstawowych informacji dla klient, jeżeli chodzi o zwroty
strona 55 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Alka / 2023-09-23 16:34
Witam, niestety zawiodłam się zakupach w Empiku. Dziecko kupiło zabawkę, okazało się, ze woli wymienić na coś innego… pojechaliśmy do Empiku i proszę Panią przy kasie, aby zrobiła zwrot na kartę podarunkowa lub wymianę, po czym Pani odpowiada, ze zabawka liczy sie jako czasopismo, tylko szkoda, ze przy zakupie nie informują klientów:/ zabawka 90zl masakra!!! -
-
~Amelia / 2021-11-11 11:20
NAJGORSZY SKLEP NA ŚWIECIE????
Czekam na paczkę już ponad 7 dni roboczych!!!
Nieporozumienie dno totalne!!!!!!!!!!!! ????????ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Andrzej / 2022-08-11 19:36
Tragedia nie polecam i odradzał bede każdemu komu mogę empik Zamówiłem towar ktorego nie dostałem
Nikt mnie nie powiadomił ze paczki nie dostanę
Zlodzieje i oszuściZaletyBrak -
~Andrzej / 2024-12-15 18:54
KARTY PODARUNKOWE to kpina. W przypadku większości artykułów na stronie EMPIK nie można zapłacić kartą podarunkową. Jeżeli chcesz koniecznie zrealizować tę kartę, to musisz wybrać cokolwiek, nawet jeżeli tego nie potrzebujesz. A i tak towary te już na starcie są droższe niż te same w innych sklepach internetowych. -
~andzia / 2021-01-26 15:15
Dramat, po zwróceniu towaru walka z wiatrakami o zwrot pieniędzy, towar zwrotny dotarł do empiku 31 grudnia 2020 a do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Po kontakcie telefonicznym, bardzo uprzejma Pani informuje mnie,że nie może nic zrobić. Jest 26 stycznia 2021 i trudno powiedzieć jak długo mam jeszcze czekać i czy w ogóle pieniądze zostaną zwrócone. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SKLEP ZaletyżadneWadynieuczciwość i nie respektowania prawa konsumenta -
~Angelika / 2023-08-14 21:07
absolutnie odradzam, nieprofesjonalna firma, straciłam przez nich pieniądze :) -
~angryExClient / 2022-11-18 15:27
Zamówienie miało być zrealizowane w ciągu tygodnia. oczywiście - cisza. Po mojej wiadomości z pytaniem, co z zamówieniem dostałam odpowiedź, że jeden z produktów jest niedostępny (przy zamawianiu wszystkie miały status dostępnych). Zaproponowano mi czekanie jeszcze tydzień. Na infolinię nie sposób się dodzwonić. To już kolejna taka sytuacja. Omijać szerokim łukiem! Lekceważenie klienta (żeby nie nazwać tego mocniej, bo same ostre słowa się cisną). ZaletyzeroWadytotalna amatorszczyzna, brak pojęcia o prowadzeniu sklepu internetowego, burdel jak w polskim rządzie -
~Ania / 2018-12-07 11:35
Nie polecam robienia zakupów. Przysłali zupełnie coś innego później tydzień rozpatrywał "reklamacje", a na sam koniec okazało się że nie mają tego co zamawialam na magazynie. Totalna porażka!!! Nigdy więcej -
-
~Ania / 2023-04-07 14:16
Proszę nie wierzyć jeśli macie w opisie produktu wysyłamy w ciągu 24 h. Zwykły chwyt marketingowy. Pani telemarketerka przekazała,że tak, wysyłają w ciągu 24 h ale trzeba czekać 1-2 dni robocze na dostarczenie. Wpłata zaksięgowana wczoraj o godzinie 10:54 , jest godzina 14:15 , paczka jeszcze nie nadana. Oszuści -
~Ania. / 2019-12-18 22:40
Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie czasu i nerwów to radzę nie kupować nic przez empik.com. Sprzedają rzeczy, których nie mają na stanie, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć co z przesyłką tzn. kiedy wreszcie zostanie wysłana. To po prostu oszustwo i tyle. Nigdy więcej nic u nich nie kupię, chce tylko otrzymać przesylke i nie mieć już z nimi nic wspolnego. -
~Anika / 2023-12-01 18:42
Zamówiłam kurtkę i otrzymałam inny rozmiar niż zamawiałam. Empik umywa ręce bo jest tylko pośrednikiem muszę wysłać zwrot do Francji i podać swoje dane by odzyskać pieniądze.
Nigdy więcej zakupów na Empik!ZaletyBrakWadyPełno wad -
~Anita / 2023-08-01 12:27
Tragedia, zamówiłam produkt i opłaciłam z góry. Okazało się że anulowało zamówienia bo nie posiadali produktu na stanie. Trzeci tydzień a ja dalej czekam na zwrot swoich pieniędzy. Śmiech na sali. Tragedia i wstyd żeby to człowiek musiał się upominać o swoje pieniądze i za każdym razem jak dzwonię słyszę to samo że zwrot został zlecony . Nigdy więcej . Do tej pory nie mam pieniędzy. ZaletyBrakWadyWystawiony towar którego nie mają na stanie. Upominać się trzeba o zwrot swoich pieniędzy. -
~Anita / 2023-09-19 14:15
Zamowilam w empiku plecak, poniewaz nie otrzymałam go w podanym terminie, napisałam do Empiku prosbe o wyjasnienie. Zostałam poinformowana przez p.Justynę, że Empik nie odpowiada za rzeczy ktore się zamawia, bo on jest tylko platformą posredniczącą, a klient kupujac tak naprawde kupuje u jakiegos blizej niezidentyfikowanego sprzedawcy i u niego nalezy dochodzic swoich praw, Empik umywa od tego ręce.
Kiedyś Epmik to był sklep, teraz pozycjonuje się jaki podrzędne słabej jakości targowiskoZaletybrakWadyoszukuje Klientów -
~anitaaaa / 2018-10-19 22:11
Zamówiony kilka tygodni wcześniej preorder płyty nie przyszedł w dniu premiery...porażka. Mój ostatni zakup tam, nie polecam. ZaletyNie ma.WadyOszustwo, nie po to zamawiam preorder płyty, żeby w dniu premiery go nie mieć. Jakbym wiedziała, że nie dojdzie poszłabym do sklepu i kupiła normalnie. -
~ann / 2021-11-26 08:57
Tragedia! zamówienie złożone i opłacone. po 21 dniach nadal niezrealizowane.
Nic nie można się dowiedzieć, przesyłki nie ma, pieniędzy nie ma. Miły pan na infolini proponuje żebym anulowała zamówienie kupiła znowu i dopłaciła!!! to wyślą jutro.Zaletyżadnych -
~Anna / 2019-08-08 18:13
Sprzedają podręczniki których nie mają, a pieniądze biorą z góry. Uwaga na zamówienia podręczników. WadyPłatnośc z gory za towar którego nie ma. -
-
~Anna / 2019-12-02 20:09
Kupiłam u nich książkę, taka samą dostałam w prezencie. Chciałam jedną zwrócić ale ups. Nie oddadzą pieniędzy jedynie karta PODARUNKOWĄ! DLACZEGO ktoś mnie zmusza do ponownych zakupów jakąś kartą PODARUNKOWĄ. Czy ja płaciłam taką KARTĄ? Nie. Zwyczajne chamstwo -
~Anna / 2020-02-13 14:27
sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności. -
~Anna / 2020-10-17 15:05
Odradzam, 1 gwiazdka, bo mniej nie mozna. Towar zamowiony i oplacony nie zostal dostarczony w terminie. Zwrocilam sie z pytaniem do Empik.com na jakim etapie jest moje zam. No to baaardzo zabawna pracownica Joanna przeslala mi mail i nr tel.bezposredniego sprzedawcy, zebym sobie mogla sama to ustalic. Odpisalam na maila, po czym dostalam odp. od Empik.com ze niniejszym anuluja moje zamowienie. Zart i zenada to pochleble okreslenia. Szkoda czasu przy dzisiejszym poziomie konkurencji. ZaletyBrakWadyBylejakosc, brak profesjonalizmu, bezczelnosc -
~Anna / 2021-01-07 17:37
Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!!
strona 55 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »