Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-08-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają podręczniki których nie mają, a pieniądze biorą z góry. Uwaga na zamówienia podręczników.
    WadyPłatnośc z gory za towar którego nie ma.
  • ~Anna / 2019-12-02 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam u nich książkę, taka samą dostałam w prezencie. Chciałam jedną zwrócić ale ups. Nie oddadzą pieniędzy jedynie karta PODARUNKOWĄ! DLACZEGO ktoś mnie zmusza do ponownych zakupów jakąś kartą PODARUNKOWĄ. Czy ja płaciłam taką KARTĄ? Nie. Zwyczajne chamstwo
  • ~Anna / 2020-02-13 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    sklep internetowy do poprawki. Cała procedura trwa godzinami, brak czytelności.
  • ~Anna / 2020-10-17 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam, 1 gwiazdka, bo mniej nie mozna. Towar zamowiony i oplacony nie zostal dostarczony w terminie. Zwrocilam sie z pytaniem do Empik.com na jakim etapie jest moje zam. No to baaardzo zabawna pracownica Joanna przeslala mi mail i nr tel.bezposredniego sprzedawcy, zebym sobie mogla sama to ustalic. Odpisalam na maila, po czym dostalam odp. od Empik.com ze niniejszym anuluja moje zamowienie. Zart i zenada to pochleble okreslenia. Szkoda czasu przy dzisiejszym poziomie konkurencji.
    ZaletyBrak
    WadyBylejakosc, brak profesjonalizmu, bezczelnosc
  • ~Anna / 2021-01-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!!
  • ~Anna / 2021-03-31 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpisując poprawny kod pocztowy wyświetla się błąd, pierwszy raz się spotykam z takim sposobem składania zamówienia.

  • ~Anna / 2021-12-05 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w szoku,zadzwonilam na infolinie, telefon odebral zaspany i bełkoczący konultant,który niegrzecznie wprost wciskal mi nieprawdę twierdząc, ze e-karta musi miec nominal min 200zl, na moje pytanie gdzie to wyczytal bo mam przed soba str internetowa i jesli chodzi o ekarte to nominal jest dowolny, stwierdzil, ze tez czyta ze strony i ze nie rozumiem co czytam, po odczytaniu glosno przeze mnie tresci nagle powiedzial, ze ok rzeczywiscie i ze mam napisac maila. Przypuszczam,ze pracuje zdalnie, bo brzmial jakby odebral w lozku po niezlej imprezie. Sugeruje empikowi, zeby mial większa/jakakolwiek kontrole nad jakoscia rozmow na infolinii, pierwszy raz spotkalam sie z takim brakiem profesjonalizmu
  • ~Anna / 2021-12-18 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firmą działającą na granicy patologii. Zamówiłam dwie książki, dostarczono mi jedną. Po zapytaniu kiedy zostanie dosłana druga dowiedziałam się ze rozpoznanie reklamacji trwa do 2 tygodni. Poprosiłam więc o zwrot pieniędzy w jednym z punktów Empik. Usłyszałam, że nie mogę dostać zwrotu od ręki i trzeba czekać 3 dni robocze na zwrot na konto. Nie polecam !
  • ~Anna / 2021-12-27 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupujesz produkt który okazuje się ze jest zepsuty. A oni jeszcze nie przyjmują zwrotów w Empiku tylko ja na własny koszt muszę wysyłać. Kpina goni kpinę. Ostatni raz robiłam zakupy. I napewno nie będę polecać.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Anna / 2022-01-14 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieje u nich przechodzi ludzkie pojęcie pampersy Zamówione dla dziecka tydzień temu zapłacone z góry nie doszły.. Napisałam z łaska odpisali ze nie mają tego produktu i zwroca pieniądze.. Odradzam każdemu powinno to być zgłoszone do biura praw konsumenta..
  • ~Anna / 2022-01-19 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety oferta w sklepie klocków lego jako dostępna ,email ze zamówienie jest w dobrych rękach i lipa , niestety po opłacie dopiero pod dwóch dniach zwrot pieniędzy na konto bez żadnego emaila z przeprosinami ani żadnego telefonu tylko inf dyspozycja zwrot środków bo rak na stanie - szkoda ze taka duża firma nie robi aktualizacji na czas,
    To był prezent la syn na 10 urodziny i mamy teraz duży problem , ale co by to obchodziło EMPIK - zamawiałam w firmie znanej z tradycją a zostaliśmy bez niczego jakbyśmy kupili u nieznanego dostawcy . Mega słabe
    Zaletychwilowo żadne
    Wadybrak na stanie nieaktualny
  • ~Anna / 2022-03-22 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona internetowa, reklama empik premium zajmuje całą stronę i nie można jej wyłączyć i dostać się do sklepu. Nie nadaje się do tabletów.
  • ~Anna / 2022-07-15 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam. Ani wysyłki towaru ani zwrotu pieniędzy. Brak kontaktu gdyż empik umywa ręce i twierdzi że to inny sprzedajacy sprzedał poprzez ich portal. Nigdy więcej
  • ~Anna / 2023-03-09 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma nie ma zwrotów pozycji elektronicznych, po mimo mojej interwencji telefonicznej i prośby o anulowanie podwójnego zakupu książki i tak ją otrzymałam w dwóch egzemplarzach Pani z którą rozmawiałam telefonicznie twierdziła że usuwa drugą pozycję no cóż kłamała. Aplikacja podstawia te elektroniczne pozycję, które kosztują tyle samo co wersja papierowa bez udziału użytkownika wystarczy przejść na moment do innej książki i po powrocie mamy wersję elektroniczną zamknijcie tą złodziejską firmę Anna Alończyk tel 793653545
    ZaletyBrak fatalne
    WadyCała masa wad
  • ~Anna / 2023-09-12 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    A ja wręcz odwrotnie, mam bardzo złe doświadczenia z EMPIK, zamówienie sprzed tygodnia,zero kontaktu, dziś napisałam do nich, okazuje się, że błąd systemu przy zamówieniu, hmmm ale do wpłaty nie było błędu, dwa po weryfikacji zgłoszenia mail, że dostawca nie posiada produktu i nie wyślą, ale na ich stronie produkt dostępny z wysyłką 24 godziny, kolejne zamówienie innego produktu miało dziś wyjść, narazie cisza, również nie wysłane.
    Zaletybrak
    Wadyzero szacunku do klienta, kiepski kontakt, długi czas oczekiwania, nie wywiązują się z tego co oferują, pomimo wpłaty nie wysyłają zamówienia
  • ~Anonim / 2020-12-04 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie przed Black Friday zamówiłam grę z Empiku w cenie 39.99, dostałam informację o przyjęciu zamówienia i kompletacji z magazynu i tu się pojawił problem status ten był przez 5 dni i nagle anulacja zamówienia ze strony emipk.com z powodu braków na stanie... Ale uwaga na stronie internetowej gra nadal dostępna tylko w normalnej wyższej cenie... Szkoda słów, brak odpowiedzi ze strony emipku, totalny bałagan i oszustwo...
    ZaletyJuż brak..
    WadyWszystko od obsługi osób pracujących, po jeden wielki bałagan i brak rzetelnych informacji..
  • ~anonim / 2021-02-26 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnimi czasy mam same problemy z empikiem. Najpierw złożyłam zamówienie przedpremierowe na grę. W dniu premiery gry pojawiła się informacja, że towar oczekuje na kompletację. Po kilku dniach nic się nie zmieniło. Postanowiłam napisać do pomocy. Po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, że chwilę po złożeniu przeze mnie zamówienia towaru już nie było. Tylko, że zamówiłam towar na ponad miesiąc przed premierą. Nie poważna sytuacja, bo gdybym wiedziała, że jest taki problem, to zamówiłabym w całkiem innym miejscu, a tak miałam z tym problem ze względu na to, że była to edycja kolekcjonerska. Kolejnym problemem jest produkt cyfrowy. Po opłaceniu go w dalszym ciągu widnieje napis, że muszę go opłacić, a zależy mi w tej sytuacji na czasie.
    Kiedyś empik był dobrą stroną do zamawiania, niestety w ostatnim czasie to się popsuło. Czas zmienić sklep, bo ten ma coraz większe problemy.
  • ~anonim / 2021-11-25 01:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 5 dniach od zlozenia i oplacenia zamowienia nagle orientuja sie ze nie maja gry na stanie i o 1:30 wysylaja maila z informacja o zwrocie srodkow. Bez zadnego nawet przepraszamy. Nie zamawiajcie w empiku poki sie nie ogarna, a nie zapowiada sie na to w najblizszych miesiacach
    Zaletybrak
    Wadyprzesylka, brak informacji
  • ~Ant / 2020-02-10 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to nie jest sklep tylko marketplace. Empik za nic nie odpowiada za zakup, trzeba uważać co tam jest bo zamiast kupić produkt w późniejszym czasie okazuje się że ten produkt jest wynajęty. Na infolini brak pomocy z problem. Prośba o przesłanie archiwalnej strony zakupu jest nie osiągalne ani na infolini ani przez e mail. NIE POLECIAŁBYM NAWET WROGOWI
    ZaletyBrak same wady
    WadyWszystki
  • ~Antoni / 2019-09-26 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Ciśnieniomierz zakupiony jako nowy, pełnowartościowy okazał się używany, powystawowy lub po zwrocie konsumenckim. Brak fabrycznej folii ochronnej na wyświetlaczu, liczne rysy na ekranie, poplamiona książeczka instrukcji obsługi oraz pogniecione fabryczne opakowanie świadczyły o nagannym stanie tego towaru. Opakowanie do wysyłki poniżej krytyki. Produkt był owinięty jedynie cienką wygiętą tekturką w kształcie rurki, tak jakby jedną ścianką od pudełka bez boków owinięty bezbarwną taśmą. Z obu stron było widać towar, nie zabezpieczony żadną folią np. bąbelkową. Taki towar bezpieczniej kupować w aptece niż przez internet w empiku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882