Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~madziapl / 2020-12-22 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłam książki pod choinkę dla mojej mamy. Zamówienie złożyłam 12.12.2019. Przy zamówieniu było wyrażnie napisane: WYSYŁKA W 24 GODZINY OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA. Po trzech dniach przyszedł mail że czas wysyłki się wydłóży i moje zamówienie zostanie dostarczone 22.12, po czym 22.12 przyszedł mail, że czas wysyłki znowu się wydłóży i moja przesyłka przyjdzie 28.12! Zamówienie nie dotarło na czas, a ja byłam załamana sytuacją, bo książki były od całej rodziny. Wyszło że wszyscy dostali prezenty, tylko nie ona.
  • ~Brados / 2020-12-22 09:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nieczytelna strona, złe otagowanie produktów wprowadzające klienta w błąd. Sposoby płatności są nieprawidłowe, pomieszanie z poplątaniem. Brak estymacji czasu realizacji. Dopiero po zamówieniu dostałem inforamcję na maila, że produkt dostanę po 2 tygodniach... Duża ilość zbędnych maili z ich strony podczas zamówienia.

    NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY JAKI SPOTKAŁEM DO TERAZ, A DZIWNE BO FIRMA ZDAJE SIĘ MIEĆ UGRUNTOWANA POZYCJE NA RYNKU.
    Zaletybrak
    WadyWYPISANE W KOMENTARZE
  • ~Krzysiek / 2020-12-22 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.. unikaj Cię jak ognia... wysyłka w 24h śmiech na sali... kasę Ci zamrożął nawet jak anulujesz zamówienie czekasz na zwrot ponad 14 dni mimo iż regulamin mówi że maksymalnie 14 dni.... dziesiątki telefonów, maile nic nie dadzą.
    Ostatnie zakupy w tym sklepie... szkoda że nie wszedłem i nie przeczytałem wcześniej waszych opinii
    WadyBrak informowania o zmianach na twoim koncie
    Brak informowania na jakim etapie jest twoja reklamacja
    Kłamstwa na głównej stronie i reklamy że gwarancja dostarczenia przed świętami
  • ~Teresa Caproni / 2020-12-22 08:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Wspaniała obsługa, wielki wybór książek, łatwość zamówienia, dobre ceny i szybka, bezproblemowa przesylka.
  • ~Anitka / 2020-12-21 20:28
    Ocena: 2.80 / 5
    Dział reklamacji to tragedia. 2.12.2020 złożone zamówienie dotarło dopiero 9.12.20. Okazało się że przysłali nie kompletne zamówienie były zamawiane 2 produkty a dostarczyli jeden. Całe zamówienie opłacone. Jest 21.12.20 i nadal nie ma decyzji kiedy przyślą brakujący produkt. Zepsuli dzieciom Mikołaja na szybko musiałam kupować kolejne prezenty myśląc że paczka dojdzie przed wigilią. Wigilie też zepsują dzieciom bo paczka nie zostanie wysłana. Oni popełnili błąd wysyłając tylko jedną zabawkę wieć pomyłka powinna zostać natychmiast naprawiona. Ale nie bo trzeba wysłać tysiąc e-maili i kilka razy dzwonić a i tak Ci napiszą że muszą się zastanowić bo mieli za mało czasu. Jestem bardzo rozczarowana, nie mają szacunku do klientów.
    WadyBrak szacunku do klienta, granie na zwłoke
  • ~m / 2020-12-21 19:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Bez sensu. Zamówienie złożone przed Świętami 9 dni....obietnica wysyłki w ciągu 24 godzin i .... 2 dni przed Świętami dalej nic. Nikt nic nie wie, pisze reklamacje, ale nie wiadomo czy i czy wogóle dojdzie przed Świętami.
  • ~Małgorzata / 2020-12-21 18:23
    Ocena: 2.20 / 5
    TRAGEDIA. Zamówienie złożone 8 grudnia, zostało wysłane 11 grudnia, tak przynajmniej informował Empik. 21 grudnia zostało anulowane z "przyczyn logistycznych". Moje ostatnie zakupy w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
  • ~Sylwia / 2020-12-21 16:38
    Ocena: 1.40 / 5
    Firma nierzetelna!!.
    Wystawia na stronie internetowej produkty niedostępne na magazynie. Klient zakupuje produkt w cenie promocyjnej aby po kilku dniach oczekiwania dowiedzieć się, że produktu zabrakło mimo opłacenia zamówienia. Co ciekawe zawsze zabraknie tego co akurat było w promocji. Klient dostaje zwrot srodkow za promocyjny produkt ale uwaga produkt nadal jest na stronie sklepu dostepny! Ale w regularnej cenie. Można go zakupić płacąc więcej. Z praktyką ta spotkałam się nie pierwszy raz i czuję się oszukana. Moje zamówienie w cenie promocyjnej anulowano ale w tym samym czasie ten sam produkt w większej cenie mógł zakupić inny klient! Brawo empik.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska komunikacja. Klient najmniej ważny. Wystawianie na sprzedaż produktów których nie ma na stanie magazynowym. Anulowanie promocyjnych zamówieniem juz opłaconych aby wystawić je po wyższej cenie.
  • ~Łukasz / 2020-12-21 15:54
    Ocena: 3.40 / 5
    Nie polecam mimo informacji że wysyłają w ciągu 24 h to totalna bzdura.Dopiero po interwencji towar został wysłany. Dodatkowo wciskają że wysłali informację sms-em że będzie opóźnienie.
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Przemek / 2020-12-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka... Po 2 tygodniach info że zamówienie anulowane. Bez przyczyny... Strata czasu mogłem dokonać zakupu 8x szybciej w innym miejscu...
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~NIEZADOWOLONA Z ZAKUPÓW / 2020-12-21 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu zakupów w tym sklepie. Odległe terminy, o których informacja pojawia się dopiero po opłaceniu zamówienia. Produkty idą z różnych źródeł, za każdy liczone kosmiczne koszty przesyłki. Miałam do wykorzystania kody na zakupy, ale opcja tylko na wybrane produkty,,,,,szukaj wiatru w polu.....Straciłam mnóstwo czasu na poszukiwanie produktów, a na koniec okazało się, że koszty wysyłki przewyższają cenę produktów (każda przesyłka - każdy produkt liczony osobno, ok 20 zł, brak opcji odbioru w sklepie.....

    NIE POLECAM, WRĘCZ ODRADZAM !!!!!!
    STRATA CZASU I DUŻO NERWÓW
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
  • ~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
    Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
    Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
    Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
  • ~Danka / 2020-12-21 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest mi bardzo przykro stwierdzić, ale Empik jest obecnie totalna porażką. zamówiłam produkt przed świętami w poniedziałek, jako prezent, a dowiaduje sie w piątek, że moje zamówienie zostało anulowane. Dzwoniąc na infolinie, dowiedziałam się że nie ma produktu w magazynie, a na stronie jest tylko cena wyższa o 15 zł. To straszne , jak można tak oszukać kupującego . Więcej u nich nie zamawiam.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~pikuś / 2020-12-20 19:17
    Ocena: 1.60 / 5
    Po tygodniu oczekiwania moje zamówienie zostało anulowane i 3 dni przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam bez prezentu dla dziecka. Jestem zbulwersowana takim sposobem traktowania klienta.
    Zalety-łatwość złożenia zamówienia
    Wady-nieodpowiednie traktowanie klienta
  • ~Mag,fle / 2020-12-20 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Na 3 dni przed Świętami informacja o anulowaniu zamówienia że względu na braki w asortymencie. Jestem szczerze zdziwiona i mocno rozczarowana jak Empik coraz gorzej traktuje swoich klientów. Nie rozumiem sprzedawania asortymentu, którego się nie posiada. Albo zła organizacja albo jakaś pomyłka. Poszkodowany klient nikogo nie interesuje.

    Nie polecam
  • ~Joanna / 2020-12-20 12:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Przesyłka ( która miała być prezentem świątecznym) dotarła do mnie ze zniszczonymi okładkami w sposób widoczny na tyle ze aż wstyd dać Coś takiego .....
  • ~Aga / 2020-12-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący sklep z kosmicznymi cenami i rzeczami, których nie ma w asortymencie. zamówienie składałam specjalnie dwa tygodnie przed świetami (zamówienia ze sklepów Allegro potrafiły dojść po dwóch dniach max) za to empik jak co roku jest zdziwiony ze jest wzmożony ruch przed świetami - cześć rzeczy przyszła za to empik postanowił mnie poinformować dziś czyli 4 dni przed wigilia ze oni jednak nie maja na stanie tego co było dostępne na stronie :/ nie interesuje mnie jak to robicie, inne sklepy potrafią wysyłać swoje przesyłki szybko i bez jakiegoś odwoływania - rzecz która odwołali jest nadal dostępna ale od dostawcy (jakbyście byli sensownym sklepem to byście zamówili i dostarczyli mi sami od dostawcy skoro wy zawaliliscie ale po co) - niestety dostaje bony empik w pracy i jestem zmuszona co roku robić tu zakupy - ale na szczęście większość w firmie ma tego dość i może już w przyszył roku uda się zmienić bony bo z gorszym sklepem niż empik chyba nie miałam doczynienia..
  • ~Krzysztof / 2020-12-19 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam plyte cyfrową MP3 do pobrania na ich stronie sklepu, co się okazało,można pobrać,ale plik nie zapisuje mi się w pobranych, wyskakuje mi zamiast piosenek to zdjęcie płyty. Dzwoniłam do obsługi klienta, zgłosili to dalej, ale czy z tym coś zrobią to nie wiem. Szkoda tylko pieniędzy.
  • ~Iii / 2020-12-19 21:35
    Ocena: 2.40 / 5
    Więcej nie zamówię nic. Zamówienie złożone 30.11.2020 do odbioru 16.12.2020.
    Oczywiście po pytaniu co się dzieje z zamówieniem Pani ostro twierdziła że dawno wysłane. NIE POLECAM!!!
    ZaletyZero
    WadyOgarnijcie się
  • ~Artur / 2020-12-19 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Z zamówionych trzech książek dotarła tylko jedna - sprawa zgłoszona na infolinii dwa tygodnie temu do tej pory zero odpowiedzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904