strona 54 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~agab / 2019-09-23 17:39
Powtarzająca się historia jak widzę z poniższych postów. W piątek zamówiłam okulary sportowe za spora kwotę (430 PLN). Płatność natychmiastowa elektroniczna. Miał to być prezent urodzinowy i na prawdę wydałam ostatnie pieniądze. Ponieważ zależą mi na czasie od pon rano sprawdzałam status zamówienia,. Rano termin realizacji by na czwartek wiec byłam spokojna. Coś mnie tknęło i weszłam na zamówienie po południu i .... zamówienie anulowane... Żadnej informacji (choc potwierdzeni przyszło), Żadnego kontaktu ot po prostu anulowane. Panienka od "wsparcia" klienta twierdzi ze to nie sprawa Empik bo korzystają z poddostawcy i u nich mam się dowiadywać! Mówię że zapłaciłam Empikowi i u nich kupiłam towar a ona że widziałem że Empik sprowadza to z innego sklepu i mam sobie to sama wyjaśniać... Pieniądza? owszem oddadzą za 14 dni... Nie stać mnie żeby teraz wywalać kolejne 400 zł żeby kupic drugi raz prezent i zdążyć na urodziny. Ponadto 14 dni to niezły czas na poobracanie moimi pieniędzmi. Myślę tez że to niezły sposób na wyłudzanie pieniędzy i o to posądzam firmę Emipk która jak wiadomo ostatnio dość kiepsko stoi. Boję se czy te pieniądze w ogóle zobaczę. Uważajcie : oszustwo..... Lub skrajny brak odpowiedzialności, zero komunikacji i szacunku dla klienta . Jedno i drugie dyskwalifikuje. -
-
~AgaKa / 2019-11-30 11:22
Zanim nie złożyłam zamówienia online myślałam,że Empik to porządna firma, ale myliłam się. Zamówienie na przewijak dla dziecka złożone 12.11, po dwóch dniach dostaję wiadomość, że termin realizacji się przełożył o kolejne dwa dni, ok myślę sobie, zdarza się. Po kolejnych dniach ponownie to samo...suma summarum trwało to prawie 2 tygodnie, dopiero po kontakcie z infolinią poinformowano mnie,że przedmiotu nie mają na magazynie.Porażka! Po paru dniach dostałam zwrot środków, postanowiłam drugi raz zamówić tylko inny. Sytuacja ta sama!! Najlepsze jest to, że po zamówieniu na stronie nadal przedmiot był dostępny. Moja cierpliwość sięgnęła zenitu i anulowałam zamówienie po kolejnym tygodniu. Kontakt z Empik.com to jakaś farsa, odpisują na e-maile na zasadzie "kopiuj wklej", niczego się nie dowiesz i nie odpowiedzą na twoje pytania. Nie radzą sobie ewidentnie z zamówieniami on line, burdel w magazynach...NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!! -
~Agata / 2021-01-12 22:00
Zamówienie złożone i opłacone 4 grudnia nie dotarło do dnia dzisiejszego (12 stycznia). Nie reagują na prośby i maile. Musiałam się zwrócić do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ empik nie chce dokonać zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tym sklepie. ZaletyBrakWadyOpóźnienie w przesyłce, brak zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na maile -
~Agata / 2024-01-04 13:00
Nie polecam! Niby wielki empik a to wielkie gówno. Poduszka to nie jest w środku tylko jakiś papier. Oraz nie dokładnie zrobione płótno na sznurku !!! I zdjęcie w ramce to jest jakaś katastrofa wyłudzają tylko pieniądze -
~Agis / 2022-03-23 16:26
Niestety czas dostawy pozostawia wiele do życzenia. W porównaniu do innych księgarni i sklepów internetowych jest on zdecydowanie dłuższy, nie zdarzyło mi się czekać krócej niż 5 dni. Poza tym ich strona nie zawiera aktualnych informacji. Najlepszy przykład z dzisiaj (23 marca 2022)... zamówienie na produkt z 9 marca zostało anulowane (po kilkukrotnym przekładaniu terminu dostawy przez empik) z informacją, że produkt nie jest dostępny i nie wiadomo kiedy będzie dostępny. Po kilku godzinach od informacji weszłam na stronę empik.com i ten produkt jest wciąż dostępny do zamawiania na stronie - nie ma żadnej informacji, że produk nie jest dostępny. Jest to bardzo słabe i nie zrozumiałe, patrząc na to jak działają podobne platformy. Nie polecam. -
~Agniecha / 2020-12-07 10:58
Stanowczo odradzam! Firma handluje towarami widmo i obraca bezprawnie pieniędzmi klientów! Zamówiłam produkt na tydzień przed Mikołajkami i od razu zapłaciłam. Po 6 dniach dostałam komunikat, że przesyłka będzie opóźniona i - cytuję "obiecują doręczyć ją jak najszybciej", a już następnego dnia moje zamówienie zostało anulowane i poinformowano mnie o tym mailowo. Zostałam bez prezentu dla dziecka i kasy, którą trzymali 7 dni, a na której zwrot rezerwują sobie aż 5 dni (sic!). Do tego przesyłali mi później Smsy z błędnym nr zamówienia, a potem korekty, więc byłam całkiem zdezorientowana. W empiku jest chaos, dezorganicaja i brak umiejętnego podejścia do klienta (mogli przecież zadzwonić wcześniej i wybrałbym inny model, nawet droższy)! Jeśli od setki czy tysiąca klientów wezmą po 400zl, a towaru nie wysyłają, to znaczy, że po prostu ściągają kasę od ludzi. Pytanie po co? skoro towarów nie wysyłają...? Może to taki pomysł na obniżenie kosztów biznesu? ZaletyBrakWadyBrak towaru, sprzeczne informację, pieniądze grzęzną na kilkanaście dni nie wiadomo gdzie -
~Agnieszka / 2018-07-04 15:20
Nieszczęśliwie zamówiłam w sklepie Empik dwa produkty o tutułach:
• FCE. Use of English 1. Student's Book. Answer Key
• FCE. Use of English 2. Student's Book. Answer Key
Materiały, jakie otrzymałam nie odpowiadają opisowi. Ja zamówiłam książkę, a wysłano do mnie jedynie klucze. Z tytułu można wnioskować, że jest to cały zestaw; książka oraz klucz odpowiedzi. Tak zresztą twierdzi wydawca w UK mówiąc, że sprzedawca Empik wprowadził mnie w błąd. Wysłałam maila do Empiku z informacją, że oczekuję książek, jakie zamówiłam. Opis książek brzmi jak poniżej - skopiowany ze strony Empiku i bardzo długi. NIC z poniższej listy nie zawiera produkt wysłany do mnie. Zadzwoniłam do obsługi Klienta i jestem wstrząśnięta brakiem chęci rozwiązania problemu. Pan w obsłudze Klienta usiłował mi wmówić, że nie zrozumiałam opisu produktu. Niewyobrażalny
brak profesjonalizmu oraz poczucie, że jest się potentatem na rynku. To, co otrzymałam mogę kupić w UK gdzie jestem za 1 funta albo 0.75 a nie za 40PLN!
OPIS KSIĄŻKI KTÓRĄ KUPIŁAM ALE KTÓREJ NIE DOSTAŁAM:
FCE Use of English 1-2 (New edition) to podręczniki obejmujące pełny zakres gramatyki wymagany na egzaminie FCE. Publikacje zawierają przystępnie omówione reguły gramatyczne z jasnymi przykładami oraz bogaty wybór ćwiczeń dla uczniów od poziomu intermediate do upper intermediate. Różnorodne zadania umożliwiają systematyczne przyswajanie idiomów, czasowników złożonych, kolokacji, przyimków i zasad słowotwórstwa. Podręczniki systematycznie i rzetelnie przygotowują do egzaminu FCE w formule obowiązującej od 2015 roku, a także innych egzaminów o podobnym stopniu trudności.
Najważniejsze cechy:
tabele prezentujące struktury gramatyczne w skondensowanej formie, a po nich - seria różnorodnych ćwiczeń umożliwiających przyswojenie nowego materiału,
segmenty zawierające testy luk oraz ćwiczenia na użycie czasowników złożonych, przyimków, idiomów, transformacji gramatycznych i kolokacji, a także ćwiczenia z zakresu słowotwórstwa oraz ćwiczenia doskonalące umiejętność użycia słów, które sprawiają uczącym się angielskiego szczególną trudność,
zadania z zakresu mówienia dotyczące stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w wypowiedzi ustnej (Oral Development),
segmenty poświęcone utrwalaniu materiału (Consolidation),
przedstawienie formatu egzaminu i technik egzaminacyjnych – po każdych 4 rozdziałach w podręczniku znajdują się segmenty zawierające wzory zadań egzaminacyjnych (Practice Tests),
segment zawierający dodatkowe ćwiczenia typu egzaminacyjnego umieszczony na końcu podręcznika (Further Practice Section),
zestawienia: czasowników, rzeczowników i przymiotników w połączeniu z przyimkami, wyrażeń przyimkowych, zasad pisowni i interpunkcji, czasowników złożonych i związków frazeologicznych,
listy prezentujące zasady słowotwórcze.
-
~Agnieszka / 2021-12-09 10:04
Zamówienie złożone 28.11, pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego nie zostało wysłane .Z obawy ,że do świąt nie dojdzie ,9.12 musiałam je anulować.Zdecydowanie nie polecam. WadySprzedają towar którego nie ma w magazynie -
-
~Agnieszka / 2022-10-21 11:44
Obsługa sprzedaży wysyłkowej to porażką. Nie dotrzymują terminów, więc jeśli ktoś liczy na to że otrzyma przesyłkę w terminie 3 dni niech zapomni. Nie wiem albo brak ludzi albo są niekompetentni. Na zapytanie o przełożonego osoby wykonującej zamówienie nie uzyskałam odpowiedzi. Na pytanie dlaczego przesyłka nie jest zrealizowana we wskazanym terminie podano dwie sprzeczne odpowiedzi. Więc szefowi polecam głębszy nadzór nad pracownikami. -
~agnieszka / 2024-11-27 19:21
bardzo nie uciwa firma najpierw pobieraja pieniadze a potem pisza ze zamowienie zostalo anulowane po rozmowie telefonicznej powiedziano mi ze pieniadze zwuca kiedys........... tragedia NIE POLECAM I RADZE UWAZAC Zaletynie maWadyoszustwo -
~agnieszka / 2024-11-28 12:15
zamowienie anulowane ,kasa pobrana zwrot nierealny NIE POLECAM chyba ze chcesz stracic kase Zaletynie maWadyoszustwo i zlodziejstwo -
~agnieszka / 2024-12-12 16:52
zostalam w BEZCZELNIE OKRADZIONA Z PIENIEDZY PRZEZ EMPIK ,POBRALI PIENIADZE ANULOWALI ZAMOWIENIE I NIE ODDALI PIENIEDZY MOZE ZBIERAJA NA WOJNE NA UKRAINIE ZLODZIEJE BRAK ORGANIZACJI TO JEDNO ALE KRADZIEZ MOZE KTOS SIE WRESZCIE ZAINTERESUJE TA LIPNA FRMA BO JUZ MAMY OSZUSTUW NA WNUCZKA, TERAZ MAMY OSZUSTWA NA EMPIK BO JA ZOSTALAM OKRADZIONA A NASTEPNY MOZESZ BYC TY ZaletyNIE MAWadyWSZYSTKO -
~Agnieszka D / 2022-06-23 13:19
Bardzo słaby kontakt towar który pojechał na reklamacje wrócił bez naprawy -
~akos96 / 2020-12-08 15:45
Wiele razy zamawiałam książki w tym sklepie, nigdy nie było żadnych problemów. Jednak to co dzieje się teraz to jest jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zero kontaktu - więc nawet konstruktywna wymiana zdań nie wchodzi w grę. Zamówienie złożyłam 26 listopada, termin przewidywanej dostawy był ustalony na 1 grudnia, dzień później było już skompletowane i gotowe do wysyłki. W piątek (4.12) dostałam smsa z informacją o opóźnieniu i rabatem rekompensującym. Dziś zamówienie znów czeka na kompletację, nie wiem jakim cudem. Pojawiła się jednak opcja "anuluj zamówienie", więc z przyjemnością z niej skorzystam i już nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
Zdecydowanie odradzam.ZaletyŻadnychWadyZero profesjonalizmu -
~Albert / 2023-02-28 10:24
Zawyżone ceny, obsługa beznadziejna i utrudnianie zwrotów - ta firma nie dość, że jest tanią podróbką Allegro to nie szanuje konsumentów... Dno na miarę polskich możliwości. -
~Aleksander / 2019-12-22 16:15
Niestety muszę stwierdzić jedno:
Empik OSZUKUJE swoich klientów.
Podany termin na stronie internetowej jest tylko po to by ściągnąc klienta - Sklep nie jest w stanie się wyrobić w terminie, ani nawet kilka dni po terminie. Konsultacje telefonicznie nic nie dają. Tam nikt nic nie wie na temat zamówienia. W zasadzie równie dobrze można z automatem rozmawiać. Nawet jak konsultant obiecuje "na pewno wyjdzie dzisiaj" można wsadzić między bajki.
Generalnie wygląda to tak. Duża firma zaczyna handlować wirtualnym towarem (którego nie ma), przyciąga klienta nierealnymi terminami realizacji wiedząc, że tego terminu nie mogą dotrzymać.
Sam handel towarem wirtualnym nie jest czymś złym - problem polega na innych elementach:
- podawanie nierealnych terminów realizacji = okłamywanie klientów
- brak wiedzy konsultantów - tam nikt nie może nic powiedzieć o zamówieniu bo w zasadzie nic nie wie i ma g.... do gadania.
- totalne zaniedbanie klienta - brak kontaktu, brak towaru, brak nawet słowa przepraszam.
- brak chęci pomocy oraz możliwości programowych. W praktyce w NORMALNYM sklepie konsultant zejdzie na magazyn i dowie się jak wygląda sytuacja. W molochach typu empik wszystko działa na zasadzie maili z jednego działu do drugiego, który może ktoś odczyta, a może nie...
Czyli podsumowując - byle nałapać klientów. Mało to profesjonalne i mało etyczne.
Odradzam kupowanie w Empik.com - chyba, że masz możliwość poczekania kilka tygodni na towar i chcesz liczyć, że łaskawie Ci go dostarczą:-]
Na szczęście INTERNET NIE ZAPOMINA..Zaletynie maWadysame -
-
~Aleksandra / 2023-11-14 10:11
Bardzo opóźniona przesyłka. Według informacji na stronie, produkty miały być wysłane w ciągu 1-2 dni roboczych. Niestety przedłużyło się to o dobrych kilka dni, przez co musiałam zrezygnować z zamówienia, z powodu niemożności odbioru paczki w późniejszym terminie. Zostałam na lodzie bez prezentów. Wadyopóźnienie wysyłki -
~Aleksandra Stępień / 2021-11-16 14:44
NIE POLECAM NIKOMU! Zamówiłam produkt dostępny na stronie empik.com dnia 07.11.2021 Czas wysyłki widniejący na stronie przy produkcie to 24h Termin dostawy był przewidziany na 9-10.11.2021 - 12.11 okazało się, że moje zamówienie zostało anulowane. ŻADNEGO TELEFONU, ŻADNEGO MAILA. NIC! Był to prezent urodzinowy, który nie dotarł na czas. Po anulowaniu przez empik zamówienia cena produktu na stronie zwiększyła się o 100 zł i produkt nadal był dostępny! NIE POLECAM! ZaletyBRAK -
~Alex / 2022-03-02 20:18
Kupiłam u sprzedawcy empik. com 25 lutego br klocki lego na promocji za ok.1250 zł. Status zamówienia w miniony weekend widniał zamówienie skompletowane. Cieszyłam się. Wczoraj nagle się cofneli do tyłu i zmienili status na : w realizacji, a dziś 2 marca anulowali moje zamówienie tłumacząc się, że towar wyczerpał się u dostawcy. Sprzedają towaru, którego nie mają na stanie, czyli w magazynie.Klocki nadal widnieją na ich stronie, u partera sprzedażowego tylko o prawie 150 zł są droższe. Ja zostałam na dwa dni przed urodzinami z niczym i bez pieniędzy. Szczyt chamstwa i bezczelności. Ja bym sobie poczekała na te klocki jeszcze za tą cenę, a nie anulowaliście zamówienie bez konsultacji ze mną, klocki przyjdą, ale już po wyższej cenie. Zenada!!! Tak się nie postępuje!!! Wady-sprzedają towar, którego nie mają na stanie
-błędne informacje występujące w statusie zamówienia -
~Alicja / 2018-12-14 19:13
empik w Gorzowie Wlkp. , to jedna wielka masakra. Brak podstawowej kultury. Widać, że brakuje dobrej organizacji pracy. Kierowniczka ? Kpina. Widać, że pracownicy nie mają szkoleń, jeżeli chodzi o kontakt i obsługę klienta. Żenada. WadyOd lat same wady.
strona 54 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »