Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1662 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Megan / 2021-01-02 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamowienie z 28 listopada nadal nie jest dostarczone, ale na stronie empiku napisali że jest odebrane. To jest oszustwo! Paczka na ponad 300 zl oplacona z gory, to miały być prezenty pod choinke, a Obsluga Klienta nie pomaga i nie ma informacji zwrotnej, co z tym zrobia. Czekam ponad miesiąc. Nie polecam kupować od tej nieuczciwej firmy!
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość, brak informacji, okropna jakość obsługi, chaos,
  • ~xoxo / 2020-12-30 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Niby wszystko otwarte, niby wszystko normalnie działa, a nie potraficie zwrócić środków na konto od 8 grudnia za nie zrealizowane zamównie to kompletna kpina z państwa strony ktoś, by pomysłem ze tak dużą firmą ma taki bałagan w organizacji.pracy pomimo ciągłego zgłaszania problemy (10 razy) do biura obsługi nadal nie potraficie nawet logicznie załagodzić problemu
    Zaletybrak
    Wadywszystko to kompletna kpina
  • ~Zbiopa / 2020-12-29 18:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka. Kupiłem cyfrową wersję płyty i od trzech dni nie mogę jej pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania jej w miejscu przycisku "pobierz" pojawił się tekst, że przekroczono dozeoloną liczbę pobrań produktu. Trzy dni i mimo maila, że pracownicy pracują nad tym problemem nic się nir zmieniło. Zapłaciłem za produkt, którego nir mogę odebrać. Jak tak dalej będzie to trwało to zlikwiduję konto w empiku i będę kupował wyłącznie u innych dostawców, którzy dostarczają produkty, za które klient zapłacił.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość - nie dostałem towaru, za który zapłaciłem !!!!!!
  • ~Marcin / 2020-12-29 15:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Szkoda, że zamówienie dociera do sklepu wcześniej niż zapowiadano, a do upływającego terminu odbioru wliczane są święta i niedziele. Tym samym z 4 dni na odbiór robi się jeden. Po terminie zamówienie zostaje odesłane do magazynu. Postępowanie poniżej wszelkich standardów.
  • ~Magda / 2020-12-28 14:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupiłam online płyte muzyczną po 11 dniach przyszła. Przy samym odbieraniu paczki coś mi się nie podobało bo była słabo zapakowana (koperta z jedna cienką warstwą foli bąbelkowa) po rozpakowaniu z FOLI opakowanie było pęknięte co oznacza że w momencie pakowania płyty osoba pakująca była świadoma uszkodzenia
    Zaletypłyta jest cała
    Wadyświadome wysłanie wadliwego produktu
  • ~Jaro / 2020-12-28 13:43
    Ocena: 1.60 / 5
    NIestety posiadam w tej pseudo firmie punkty premiowe - wykupione wcześniej - część o wartości 200 złotych mi już przepadła bo nie mogłem zrealizować zakupów - płatność nie była pobierana z punktów ale Wymuszana była fizyczna płątność - dodatkowo przy próbie zamówienia kilku produktów frima usiłowała naliczne oddzielnie koszty transportu dla każadego z produktów. Jakiś czas temu złożyłem reklamacje -jest (a może nie jest? ) rozpatrywana w ślimaczym tempie. Linia telefoniczna - nie można się dodzwonić. Fatalna jakość obsługi znacząco niższa niż w innych w innych sklepach / portalach internetowych.

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM

    Najprowdopodobniej konto zostanie zlikwidowane.
    Zaletynie widzę żadnych przy obecnej konkurencji ze stony innych firm
    WadyZnikające środki - kwoty za które wykupujemy tzw punkty -przepadają ... ??? Do tego fatalna jakość obsługi . Brak możliwości użycia punktów premiowych wykupionych wcześniej.
  • ~Ami / 2020-12-26 22:21
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam towar na początku listopada z opcją "odbiór w punkcie". Paczka zmieniła status na "w drodze" dopiero po tygodniu oczekiwania (mimo że wszystkie produkty były dostępne w 24h). I od tej pory cisza. Numer przewozowy podany przez sklep nie wchodził w system, tak że nie można było sprawdzić statusu dostawy.
    Po dwóch interwencjach w biurze obsługi klienta łaskawie poinformowali mnie, że paczki niestety nie można dostarczyć do punktu. Dlaczego? Tego nie wiedział nikt. Zaproponowali, że zmienią formę dostawy na kuriera. Czekam kolejny tydzień i po paczce ani śladu. Nie podali nawet nowego numeru przewozowego. Po kolejnych bataliach z biurem klienta (i telefonicznie i mailowo) zapewnili mnie, że przesyłka na pewno jest w drodze i mam cierpliwie czekać.
    Minęły kolejne 2 tygodnie i nic. Napisałam kolejne ponaglenie na maila i po tygodniu dostałam odpowiedź mniej więcej w tym tonie: niestety ale nie odebrała pani paczki, więc towar wraca na miejsce, jak chcesz możesz zamówić go jeszcze raz, pieniądze zostaną zwrócone na konto do 5 dni roboczych. Bez żadnego przepraszam i jeszcze wyszło na to, że to moja wina, bo nie odebrałam towaru, gdzie żaden kurier się ze mną nie kontaktował. Zwrot pieniędzy dostałam pod koniec tamtego tygodnia (cała batalia trwała ponad miesiąc). Szkoda słów, nigdy więcej zakupów w tym sklepie.
    Wady- fatalna obsługa klienta, odpowiadają na wiadomości z tygodniowym opóźnieniem, telefonicznie też nie lepiej
  • ~Patrykos / 2020-12-25 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem tydzień przed świętami książkę Stewaressa jako prezent pod choinkę. Po kilku dniach dostalem, ale INNĄ książkę. Oczywiście zamowilem kuriera by zwrócić książkę, której nie zamowilem. Już po swietach i jak prezentu nie było tak dalej nie ma!! Nie polecam!!!!
    WadyNie wiedzą co wysylaja. Chaos na magazynie. I to nie pierwsza taka historia
  • ~MS / 2020-12-25 05:04
    Ocena: 2.60 / 5
    EMPIK wysłał mi samo opakowanie produktu. To jakaś kpina. Kupiłam produkt na prezent a okazało się, że zapłaciłam za kartonik z instrukcją. Czekam na odpowiedź ze strony firmy.
    ZaletyBrak
  • ~Maja / 2020-12-24 11:30
    Ocena: 3.40 / 5
    Moja historia jest taka jak wiele innych tutaj zamieszczonych. Swoje zakupy zrobiłam na święta 13 grudnia i niestety paczka do mnie nie dotarła. Produkty, które wybrałam były dostępne od ręki (24h), jedna płyta miała inny czas realizacji, ale podzielono mi zamówienie z tego powodu - za moją zgodą. Ostatecznie po 2 telefonach na infolinię ( przy pierwszym dowiedziałam się, że paczka dowiedziałam się, że paczka wyjdzie "dzisiaj", no cóż nie wyszła) przy drugim, że nie dojedzie na czas, mimo tego, że od 3 dni była skompletowana nikt jej nie wysłał z magazynu. Czemu? Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Co mogę zrobić? Nie przyjąć paczki. A co z tego mam? Brak prezentów, rozczarowanie, zamrożoną dużą część gotówki. Generalnie ogromna porażka firmy dla mnie. Gdyby wcześniej empik poinformował o tym, że prezenty nie dotrą na czas, kupiłabym je stacjonarnie w sklepie, bo akurat byłam jeszcze przy okazji.
  • ~pepe / 2020-12-23 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane,bez zadnego powiadomienia mnie o tym. W aplikacji pokazywał się status zamowienia jako " w realizacji", przez co zostałam zmylona i czekalam na dostawe. Nie polecam, przez ten sklep nie doszedl mi prezent na swieta :DDDD
  • ~nictamjuzniekupie / 2020-12-23 15:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamówiłem zestaw Lego 7 grudnia, zapłaciłem z karty podarunkowej, po tygodniu empik stwierdził, że już nie ma tego zestawu, (pojawił się ten sam, "nowy dostawca" o 30 zł droższy ... Empik po tygodniu mi odsyła pieniądze na wykorzystaną kartę, która fizycznie wyrzuciłem i nie mam jak podać jej numeru przy kolejnych zakupach .... koszmar jakiś
  • ~Bobi / 2020-12-23 11:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Strona internetowa z gwarancją dostawy przed świętami gdy gokonasz zakupu do 19.12.2020.
    Zamówiłem ksiązkę spełniając powyższy warunek.
    23.12.2020 otrzymuje sms ze moje zamówienie nie będzie w terminie.
    Dzwonie do BOK i dowiaduje się ze książka się wyprzedała (strona.pokazywa ze jest dostępna) dodatkowo kobieta mówi że nie gwarantowali realizacji przed świętami... strona wprowadza w błąd, Empik kłamie by zarobić nie dba o swój prestiż jaki budował przez lata. To juz dno... dziś jestem juz pewien że stracili mnie jako klienta., są inne świetne księgarnie.
    ZaletyJeszcze w sobotę myślałem że są zalety... ale juz nie ma.
    Wady-Wprowadzają w błąd kupujących, podając nie prawdziwe informacje (gwarancja dostawy przed świetami)
    - błędne informacje dot.stanu magazynowego.
    - sprzedają już wszystko, to juz nie jest stary wyjątkowy Empik...
  • ~Pancio / 2020-12-23 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiony towar nie dotarł bo Empik woli grać na zwłokę. Procedury, niby kulturalnie ale tam nikt nic nie może. Kasa zamrożona, info brak ale wysyłka w 24 godziny. Oby oni splajtowali. Tylko w tym kraju ludzie chętnie kupują z taka wysoka marża i jeszcze się cieszą.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny, dluuuuuga wysyłka.
  • ~Alicja / 2020-12-22 22:44
    Ocena: 2.60 / 5
    Sprawdziłam w internecie że najbliższy od mojego miejsca zamieszkania Empik ( Opole CH Karolinka) ma na stanie interesującą mnie książkę, którą zamierzałam zakupić dla syna w prezencie świątecznym. Niestety okazało się że pracownica salonu nie potrafiła tej książki odnaleźć, pomimo że jest to nowość figurująca w najnowszej gazetce polecającej prezenty na święta. Po daremnych przeszukiwaniach półek, pracownica salonu stwierdziła że być może książka została "przed chwilą" zakupiona, a na internecie dalej widnieje jako produkt dostępny. Zapytałam czy jest szansa, że po zamówieniu przez stronę internetową do odbioru w salonie książka dotrze przed świętami, uzyskałam jednak odpowiedź przeczącą. Po powrocie do domu ponownie sprawdziłam dostępność w salonie i dalej książka widniała jako dostępna. Niestety, pomimo mojej chęci wsparcia Empiku, zmuszona byłam kupić książkę w konkurencyjnej księgarni w tej samej galerii handlowej, gdzie sprzedawczyni bez problemu odnalazła interesujacą mnie pozycję. Jestem rozczarowana poziomem usług i bałaganem panującym w mojej ulubionej księgarni, straciłam także dużo cennego przed świętami czasu... na marginesie dodam że poszukiwałam książki o Kim Dzong Unie, a pani nie potrafiąc jej odnaleźć, zaproponowała mi książkę o Korei Południowej" ;)
  • ~xtras / 2020-12-22 21:57
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem prezent na święta, 12 dni przed świętami. Otrzymałem po 3 dniach - ale nie to co zamawiałem. Odesłałem od razu. Infolinia nic nie do dziś nic nie wie, trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji???? 14 dni. Wydałem 320 zł na prezent i zostałem bez prezentu na święta... porażka. Nawet nie napisali emaila, że otrzymali zwrot, że będzie wysłane, nie będzie wysłane - NIC. Kamień w wodę. NIE POLECAM EMPIKU. Zszedł na psy, na aledrogo, by się bardziej przejeli i podjęli próbę wyprostowania sytuacji.
    Wadyobsługa klienta, infolinia, brak komunikacji,
  • ~X / 2020-12-22 20:53
    Ocena: 2.40 / 5
    Odebrałam książkę, która jak się okazało ma pogniecione strony w środku. Zamówienie rozbito mi na dwa pojedyncze z powodu niedostępności. W końcu kupiłam produkt nowy czy używany?
    WadyOpóźnienia w dostawie.
  • ~Julia / 2020-12-22 16:01
    Ocena: 1.40 / 5
    Notoryczne opóźnienia w realizacji zamówień. Mimo że sklep określa przy każdym produkcie czas wysyłki, nie można na tym się opierać, ponieważ zwykle już po złożeniu zamówienia ten czas się wydłuża.
    Książki są kiepsko zabezpieczone w przesyłce, czesto przychodzą poobijane, z zagiętymi rogami.
    Czarę goryczy przelała dzisiaj odebrana książka z obdartą na froncie i na grzbiecie okładką. Na froncie wygląda to tak jakby była tam wcześniej przyklejona duża naklejka, którą ktoś oderwał razem z wierzchnią warstwą tekturowej okładki. Sprzedają ewidentnie wadliwy towar w cenie nowej książki.
  • ~Mario / 2020-12-22 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten sklep to syf i kupa mułu, zepsuli mi święta, prezenty zamówiłem dwa tygodnie temu i co dzień dostaje mail że już skompletowane, potem że jednak nie a teraz info że będą po świętach i mogę zwrócić na własny koszt,to są oszuści!!
  • ~Ewelina / 2020-12-22 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Złożyłam zamówienie 2 rzeczy, czekałam długo, po czym okazało się że nie mają 1 produktu na stanie, więc zadzwoniłam do nich i poprosiłam o podział zamówienia, zamówienie miało przyjść w dwóch paczkach, następie zostalo to potwierdzone w wiadomości. Później okazało się że rzecz która była na stanie to też jej jednak nie ma, a tej której nie było została wysłana. Zamówienie robiłam na święta, produkt który niby był na stanie został anulowany przez empik. Nie polecam tego sklepu, pierwszy i ostatni raz robiłam tam zakupy online
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie nieporozumienie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1692
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1662
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.66, ilość opinii: 1296
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 973
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 692
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904