Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adrian / 2022-02-17 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Anulują zamówienia na edycje kolekcjonerskie na kilka dni przed premierą, kiedy nie są już dostępne do kupienia nigdy.
    Zamrażają pieniąde na pare miesięcy po czym zostawiają ludzi na lodzie z jedyną opcją zakupu u koników po wielokrotności ceny. Omijać szerokim łukiem, parodia nie sklep.

    Pan na infolini zaproponował bon na 10zł do sklepu jako rekompensate :D
    Ostatnie moje zakupy w tym żałosnym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyIstnieje
  • ~Adrianna / 2021-02-19 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak szacunku do klienta i jego czasu. Miedzy 5-8 lutego mialam OTRZYMAC nowe buty w ramach uznanej reklamacji. Szkoda tylko, ze zamiast maila klienta został podany wewnetrzny reklamacyjny Empiku i ani powiadomienia o umieszczeniu paczki ani kodu odbioru. Od tamtego momentu odbijam sie od ściany, konsultanci nie zapewniają ciągłości korespondencji i nie odpowiadają na maile, mimo, ze proszą o kontakt. Infolinia - przypadkowe osoby, ktore nic nie wiedza - umawiają ponownie sposob dostawy + zmiane danych w celu zapewnienia, ze bede mogla odebrac zamówienie (inpost), by nastepnego dnia wyslac maila o zasileniu mojego konta kwota zamowienia....... kolejny telefon: „ja tutaj widze wygenerowany list przewozowy dhla”, no okej, ale z jakiej racji? Jakie dane zostały podane do mojego zamowienia? Dlaczego został wysłany do mnie mail o zwrocie środków? Te pytania pozostaną bez odpowiedzi jak sadze. Nie polecam,
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~adziki72 / 2023-12-05 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla mnie zero,zero,zero i jeszcze raz zero za wszystko a szczególnie karty podarunkowe którymi można zapłacić tylko za ich produkty więc po jaka cholerę je dawać jak znaczna większość ich asortymentu jest od pośredników.Boze chroń mnie i moją rodzinę od kart podarunkowych z Empika!!!
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
  • ~Ag / 2022-12-19 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Produk kupiony a po chwili mail z informacja ze zamówienie jest anulowane z powodu braku towaru :-(
  • ~Aga / 2020-12-20 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący sklep z kosmicznymi cenami i rzeczami, których nie ma w asortymencie. zamówienie składałam specjalnie dwa tygodnie przed świetami (zamówienia ze sklepów Allegro potrafiły dojść po dwóch dniach max) za to empik jak co roku jest zdziwiony ze jest wzmożony ruch przed świetami - cześć rzeczy przyszła za to empik postanowił mnie poinformować dziś czyli 4 dni przed wigilia ze oni jednak nie maja na stanie tego co było dostępne na stronie :/ nie interesuje mnie jak to robicie, inne sklepy potrafią wysyłać swoje przesyłki szybko i bez jakiegoś odwoływania - rzecz która odwołali jest nadal dostępna ale od dostawcy (jakbyście byli sensownym sklepem to byście zamówili i dostarczyli mi sami od dostawcy skoro wy zawaliliscie ale po co) - niestety dostaje bony empik w pracy i jestem zmuszona co roku robić tu zakupy - ale na szczęście większość w firmie ma tego dość i może już w przyszył roku uda się zmienić bony bo z gorszym sklepem niż empik chyba nie miałam doczynienia..
  • ~aga / 2021-08-18 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzięki Empik Premium zawsze masz książkę pod ręką w pakiecie tysięcy audiobooków i ebooków za 0 zł w Empik. Gdzie gdzie są te audiobooki moze ktos wie. Jak sie skontaktować zkimkolwiek. Zpytanie nie mozna wysłac telefon to tez forma naciagania klienta. 10 przykazan musisz wysłuchac a potem cisza. Nikt nie odbiera. Jak moge sie skontaktowac z odpowiedzialna osoba za zakup onlain
    Zaletyjak na razie zadnych
    Wadyoszystwo, brak kontaktu
  • ~Aga / 2022-06-27 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości zwrotu 30 dnia od zakupu, niestety niedziela i bez możliwości kontaktu po 18.00 :( (prezent na koniec roku szkolnego od rodziców i szkoły taki sam). Niby nic, pieniędzy niedużo, ale po co komu dwie takie same rzeczy w domu?? Zero elastycznego podejścia do klienta (wymiana?) niestety...Cos się tu psuje od jakiegoś czasu....przykre...
  • ~Aga / 2022-09-10 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIKOMU!!!!!
    WYSTAWIAJA TOWAR KTOREGO NIE MAJA, WZIELI PIENIADZE I KAZALI ANULOWAC ZAMOWIENIE. OSZUSCI
    ZaletyBrak
    WadyAll
  • ~Aga / 2024-03-01 01:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziwne regulaminy, robią wszystko żeby też zarejestrowany klient Empik nie kupił czegoś taniej.Nie róbcie zamówień na własną rękę bo za przesyłkę i potem ewentualny zwrot kosztów przekracza wartość zamówienia.
    Zamówiłam ostatnio paterę do odbioru w salonie i sprzedano mi z ubitym rantem, który przy lepszym oglądzie zauważyłam od razu zwróciłam swoje zdanie wyraziłam dlaczego takie rzeczy robią.Pieniądze zwrócili i chciałam zamówić jeszcze raz , niestety brak produktu do zamówienia i w salonach też już nie ma dostępnego.
    W salonie syf,prawie puste półki, aroganckie pracownice .A promocja w tv z prowadzącym Prokopem.Czy on nie zna opinii klientów, pieniądze nie śmierdzą?
    ZaletyZalet nie ma
    WadyWiele trudno wymienić wszystkie
  • ~agab / 2019-09-23 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Powtarzająca się historia jak widzę z poniższych postów. W piątek zamówiłam okulary sportowe za spora kwotę (430 PLN). Płatność natychmiastowa elektroniczna. Miał to być prezent urodzinowy i na prawdę wydałam ostatnie pieniądze. Ponieważ zależą mi na czasie od pon rano sprawdzałam status zamówienia,. Rano termin realizacji by na czwartek wiec byłam spokojna. Coś mnie tknęło i weszłam na zamówienie po południu i .... zamówienie anulowane... Żadnej informacji (choc potwierdzeni przyszło), Żadnego kontaktu ot po prostu anulowane. Panienka od "wsparcia" klienta twierdzi ze to nie sprawa Empik bo korzystają z poddostawcy i u nich mam się dowiadywać! Mówię że zapłaciłam Empikowi i u nich kupiłam towar a ona że widziałem że Empik sprowadza to z innego sklepu i mam sobie to sama wyjaśniać... Pieniądza? owszem oddadzą za 14 dni... Nie stać mnie żeby teraz wywalać kolejne 400 zł żeby kupic drugi raz prezent i zdążyć na urodziny. Ponadto 14 dni to niezły czas na poobracanie moimi pieniędzmi. Myślę tez że to niezły sposób na wyłudzanie pieniędzy i o to posądzam firmę Emipk która jak wiadomo ostatnio dość kiepsko stoi. Boję se czy te pieniądze w ogóle zobaczę. Uważajcie : oszustwo..... Lub skrajny brak odpowiedzialności, zero komunikacji i szacunku dla klienta . Jedno i drugie dyskwalifikuje.
  • ~AgaKa / 2019-11-30 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zanim nie złożyłam zamówienia online myślałam,że Empik to porządna firma, ale myliłam się. Zamówienie na przewijak dla dziecka złożone 12.11, po dwóch dniach dostaję wiadomość, że termin realizacji się przełożył o kolejne dwa dni, ok myślę sobie, zdarza się. Po kolejnych dniach ponownie to samo...suma summarum trwało to prawie 2 tygodnie, dopiero po kontakcie z infolinią poinformowano mnie,że przedmiotu nie mają na magazynie.Porażka! Po paru dniach dostałam zwrot środków, postanowiłam drugi raz zamówić tylko inny. Sytuacja ta sama!! Najlepsze jest to, że po zamówieniu na stronie nadal przedmiot był dostępny. Moja cierpliwość sięgnęła zenitu i anulowałam zamówienie po kolejnym tygodniu. Kontakt z Empik.com to jakaś farsa, odpisują na e-maile na zasadzie "kopiuj wklej", niczego się nie dowiesz i nie odpowiedzą na twoje pytania. Nie radzą sobie ewidentnie z zamówieniami on line, burdel w magazynach...NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
  • ~Agata / 2021-01-12 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 4 grudnia nie dotarło do dnia dzisiejszego (12 stycznia). Nie reagują na prośby i maile. Musiałam się zwrócić do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ empik nie chce dokonać zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie w przesyłce, brak zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na maile
  • ~Agata / 2024-01-04 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Niby wielki empik a to wielkie gówno. Poduszka to nie jest w środku tylko jakiś papier. Oraz nie dokładnie zrobione płótno na sznurku !!! I zdjęcie w ramce to jest jakaś katastrofa wyłudzają tylko pieniądze
  • ~Agis / 2022-03-23 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety czas dostawy pozostawia wiele do życzenia. W porównaniu do innych księgarni i sklepów internetowych jest on zdecydowanie dłuższy, nie zdarzyło mi się czekać krócej niż 5 dni. Poza tym ich strona nie zawiera aktualnych informacji. Najlepszy przykład z dzisiaj (23 marca 2022)... zamówienie na produkt z 9 marca zostało anulowane (po kilkukrotnym przekładaniu terminu dostawy przez empik) z informacją, że produkt nie jest dostępny i nie wiadomo kiedy będzie dostępny. Po kilku godzinach od informacji weszłam na stronę empik.com i ten produkt jest wciąż dostępny do zamawiania na stronie - nie ma żadnej informacji, że produk nie jest dostępny. Jest to bardzo słabe i nie zrozumiałe, patrząc na to jak działają podobne platformy. Nie polecam.
  • ~Agniecha / 2020-12-07 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam! Firma handluje towarami widmo i obraca bezprawnie pieniędzmi klientów! Zamówiłam produkt na tydzień przed Mikołajkami i od razu zapłaciłam. Po 6 dniach dostałam komunikat, że przesyłka będzie opóźniona i - cytuję "obiecują doręczyć ją jak najszybciej", a już następnego dnia moje zamówienie zostało anulowane i poinformowano mnie o tym mailowo. Zostałam bez prezentu dla dziecka i kasy, którą trzymali 7 dni, a na której zwrot rezerwują sobie aż 5 dni (sic!). Do tego przesyłali mi później Smsy z błędnym nr zamówienia, a potem korekty, więc byłam całkiem zdezorientowana. W empiku jest chaos, dezorganicaja i brak umiejętnego podejścia do klienta (mogli przecież zadzwonić wcześniej i wybrałbym inny model, nawet droższy)! Jeśli od setki czy tysiąca klientów wezmą po 400zl, a towaru nie wysyłają, to znaczy, że po prostu ściągają kasę od ludzi. Pytanie po co? skoro towarów nie wysyłają...? Może to taki pomysł na obniżenie kosztów biznesu?
    ZaletyBrak
    WadyBrak towaru, sprzeczne informację, pieniądze grzęzną na kilkanaście dni nie wiadomo gdzie
  • ~Agnieszka / 2018-07-04 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieszczęśliwie zamówiłam w sklepie Empik dwa produkty o tutułach:

    • FCE. Use of English 1. Student's Book. Answer Key
    • FCE. Use of English 2. Student's Book. Answer Key

    Materiały, jakie otrzymałam nie odpowiadają opisowi. Ja zamówiłam książkę, a wysłano do mnie jedynie klucze. Z tytułu można wnioskować, że jest to cały zestaw; książka oraz klucz odpowiedzi. Tak zresztą twierdzi wydawca w UK mówiąc, że sprzedawca Empik wprowadził mnie w błąd. Wysłałam maila do Empiku z informacją, że oczekuję książek, jakie zamówiłam. Opis książek brzmi jak poniżej - skopiowany ze strony Empiku i bardzo długi. NIC z poniższej listy nie zawiera produkt wysłany do mnie. Zadzwoniłam do obsługi Klienta i jestem wstrząśnięta brakiem chęci rozwiązania problemu. Pan w obsłudze Klienta usiłował mi wmówić, że nie zrozumiałam opisu produktu. Niewyobrażalny
    brak profesjonalizmu oraz poczucie, że jest się potentatem na rynku. To, co otrzymałam mogę kupić w UK gdzie jestem za 1 funta albo 0.75 a nie za 40PLN!

    OPIS KSIĄŻKI KTÓRĄ KUPIŁAM ALE KTÓREJ NIE DOSTAŁAM:

    FCE Use of English 1-2 (New edition) to podręczniki obejmujące pełny zakres gramatyki wymagany na egzaminie FCE. Publikacje zawierają przystępnie omówione reguły gramatyczne z jasnymi przykładami oraz bogaty wybór ćwiczeń dla uczniów od poziomu intermediate do upper intermediate. Różnorodne zadania umożliwiają systematyczne przyswajanie idiomów, czasowników złożonych, kolokacji, przyimków i zasad słowotwórstwa. Podręczniki systematycznie i rzetelnie przygotowują do egzaminu FCE w formule obowiązującej od 2015 roku, a także innych egzaminów o podobnym stopniu trudności.

    Najważniejsze cechy:

    tabele prezentujące struktury gramatyczne w skondensowanej formie, a po nich - seria różnorodnych ćwiczeń umożliwiających przyswojenie nowego materiału,
    segmenty zawierające testy luk oraz ćwiczenia na użycie czasowników złożonych, przyimków, idiomów, transformacji gramatycznych i kolokacji, a także ćwiczenia z zakresu słowotwórstwa oraz ćwiczenia doskonalące umiejętność użycia słów, które sprawiają uczącym się angielskiego szczególną trudność,
    zadania z zakresu mówienia dotyczące stosowania struktur leksykalno-gramatycznych w wypowiedzi ustnej (Oral Development),
    segmenty poświęcone utrwalaniu materiału (Consolidation),
    przedstawienie formatu egzaminu i technik egzaminacyjnych – po każdych 4 rozdziałach w podręczniku znajdują się segmenty zawierające wzory zadań egzaminacyjnych (Practice Tests),
    segment zawierający dodatkowe ćwiczenia typu egzaminacyjnego umieszczony na końcu podręcznika (Further Practice Section),
    zestawienia: czasowników, rzeczowników i przymiotników w połączeniu z przyimkami, wyrażeń przyimkowych, zasad pisowni i interpunkcji, czasowników złożonych i związków frazeologicznych,
    listy prezentujące zasady słowotwórcze.
  • ~Agnieszka / 2021-12-09 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone 28.11, pomimo kilkukrotnego kontaktu telefonicznego nie zostało wysłane .Z obawy ,że do świąt nie dojdzie ,9.12 musiałam je anulować.Zdecydowanie nie polecam.
    WadySprzedają towar którego nie ma w magazynie
  • ~Agnieszka / 2022-10-21 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa sprzedaży wysyłkowej to porażką. Nie dotrzymują terminów, więc jeśli ktoś liczy na to że otrzyma przesyłkę w terminie 3 dni niech zapomni. Nie wiem albo brak ludzi albo są niekompetentni. Na zapytanie o przełożonego osoby wykonującej zamówienie nie uzyskałam odpowiedzi. Na pytanie dlaczego przesyłka nie jest zrealizowana we wskazanym terminie podano dwie sprzeczne odpowiedzi. Więc szefowi polecam głębszy nadzór nad pracownikami.
  • ~Agnieszka D / 2022-06-23 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby kontakt towar który pojechał na reklamacje wrócił bez naprawy
  • ~akos96 / 2020-12-08 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiele razy zamawiałam książki w tym sklepie, nigdy nie było żadnych problemów. Jednak to co dzieje się teraz to jest jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta, zero kontaktu - więc nawet konstruktywna wymiana zdań nie wchodzi w grę. Zamówienie złożyłam 26 listopada, termin przewidywanej dostawy był ustalony na 1 grudnia, dzień później było już skompletowane i gotowe do wysyłki. W piątek (4.12) dostałam smsa z informacją o opóźnieniu i rabatem rekompensującym. Dziś zamówienie znów czeka na kompletację, nie wiem jakim cudem. Pojawiła się jednak opcja "anuluj zamówienie", więc z przyjemnością z niej skorzystam i już nigdy więcej nie złożę zamówienia w tym sklepie.
    Zdecydowanie odradzam.
    ZaletyŻadnych
    WadyZero profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882