Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2021-01-12 20:02
    Ocena: 2.20 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM. Zamówiłam łóżeczko dziecięce, które po kilku miesiącach zaczęlo się rozklejac. Dział reklamacji olał sprawę i nie odpowiadał na zgłoszenie w ustawowym terminie. Kiedy ten minął i reklamacja zgodnie z przepisami prawa powinna zostać rozpatrzona pozytywnie pracownicy nie maja zamiaru respektować prawa i zadają ode mnie przesłania łóżeczka, w którym śpi moje dziecko. Wstyd, żeby tak duża firma nie potrafiła załatwiać spraw mając na uwadze dobro klienta.
    Zaletynie posiada
    Wadynie respektują praw klienta i przepisów prawa
  • ~sseb / 2021-01-12 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    bra obsługi zamówień, błedy an fakturach. Obsługa troglodytów
    Zaletybrak
    Wadywszytko
  • ~Wateusz / 2021-01-12 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam doładowywania portfela .
    Nie da się zakupić karty Netflix z środków z portfela .
    Środki z portfela można wydać tylko na zakupy od sklepu empik . Ceny bardzo wysokie .
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Arek / 2021-01-12 17:47
    Ocena: 2.40 / 5
    Otrzymałem sprzęt który był używany, opakowanie nie było zafoliowane, urządzenie i akcesoria niechlujnie upchniete, porysowane! Dostałem przedmiot po jakimś ZWROCIE, gdy dzwoniłem na obsługę pani w trakcie mojego wyrażania zdania w związku z sytuacją rozłączyła się NIE POLECAM

    Nigdy więcej empik.com kpią sobie z klientów i widzę że to plaga takich zachowań!!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna bsługa, wciskanie używanych sprzętów z uszkodzeniami, słaby kontakt.
  • ~Hanna / 2021-01-12 12:27
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadystracone pieniądze
  • ~Nauczyciel / 2021-01-12 09:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzymajcie się od tego sklepu z daleka. Już dwa tygodnie czekam na książki, za które zapłaciłam. Kontakt z biurem obsługi nic nie daje, te same zapewnienia bez pokrycia powtarzane każdego dnia. Są inne księgarnie, dla których realizacja zamówienia nie stanowi problemu, więc tam należy zamawiać.
  • ~Daga / 2021-01-12 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma empik mimo odesłanego w terminie zwrotu towaru (który wg inf poczty polskiej został doręczony) na stronie nadal informuje że czeka na zwrot towaru. Na wysyłane maile i zapytania nie odpowiada. Zwrot gotówki nie odbył się w terminie 14 dni jak wskazuję regulamin. Na chwilę obecną nie mam ani towaru ani pieniędzy. To chyba podchodzi pod jakiś paragraf. Firma nierzetelna, nie dbająca o klientów. Bezduszne korpo liczące zyski.
  • ~t. / 2021-01-11 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie kart doładowujących google na empik.com. Jedno wielkie dziadostwo. Najpierw problemy techniczne z produktami cyfrowymi, potem z przesłaniem kodu... NIE POLECAM!
    Wadyjak wyżej
  • ~joasia7a / 2021-01-10 17:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dla dziecka hulajnoge 26.11.2020. Otrzymałam informację, że zostanie dostarczona do 3.12.2020. Przesyłka nie docierała. Przez kolejne 3 tygodnie kontaktowałam się z infolinią Empik, pisałam maile i wiadomości na Facebooku prawie 20 razy. Za każdym razem otrzymywałam odpowiedź aby czekać , że sprawa jest wyjaśniana. Zero kontaktu ze strony empik. Córka nie dostała prezentu ani na Mikołaja, ani na urodziny ani pod choinkę bo czekaliśmy aż sprawa zostanie wyjaśniona...
    W końcu łaskawie 31.12.2020 otrzymałam wiadomość mailową że przyjęta została moja reklamacja i po dwóch minutach kolejnego że w związku z zagubieniem przesyłki z hulajnoga zwracają mi pieniądze. Żenada!!! A na stronie hulajnoga cały czas dostępna..Odradzam zakupy na empik.com...
    Szkoda nerwów....
  • ~Agnieszka / 2021-01-10 11:42
    Ocena: 1.60 / 5
    Zdecydowanie odradzam współpracę z tą księgarnią. Kontakt z konsultantami nie prowadzi do rozwiązania problemu, a ogranicza się jedynie na grzecznościowych formułach, które do niczego konstruktywnego nie prowadzą, gdyż są to osoby niekompetentne. Na etapie zamawiania zostałam wprowadzona w błąd w kwestii faktury. Następna Pani konsultantka sprostowała, że poprzedniczka była w błędzie i obiecała mi inne rozwiązanie problemu poprzez księgowość. Niestety tak się nie stało. Po kolejnych trzech moich interwencjach nadal sprawa nie została załatwiona, a ja czekam, gdyż kontakt ogranicza się tylko do połączeń z niekompetentnymi konsultantami. Dodam, że z równoległym zamówieniem w innej księgarni internetowej nie miałam tego problemu.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kompetencji konsultantów, nie wywiązywanie się z zobowiązań.
  • ~Polkol / 2021-01-09 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada taka psełdo poważna firma a czekam na zwrot pieniędzy już ponad miesiąc dzwoniłem już 13 razy i ta sama odpowiedź że do 48h pieniądze będą zwrócone i wielkie H...
    Nie polecam dość że drogo to jeszcze zero poważnego podejście do klienta...
    ZaletyOdbierają telefon
    WadyMają cię w czterech literach
  • ~Lara / 2021-01-08 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam zakupy w internetowym sklepie Empik. Nie tylko nie zrealizowano zamówienia, ale totalnie ignorowano prośby o jakiekolwiek informacje na ten temat. Odpowiedzią były jedynie puste formuły grzecznościowe prawdopodobnie w celu zniechęcenia klienta. Szkoda, bo kiedyś był to poważny sklep.
  • ~Monia / 2021-01-08 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada - towar zamówiony 29 grudnia i opłacony . Po nr przesyłki brak informacji na jej temat bo nie ma jej w systemie . Na infolini pani cały czas klepie jedno ze zgłosi w systemie a ja mam czekać na info zwrotne na maila . Twierdził ze może się zagubiła a oni musza to sprawdzić .
    Zamiast zamawiać z Empik.com - POCZYTAJCIE OPINIE .
    Żałuje ze zamówiłam a nie poszukałem opinii
    NIE POLECAM
    ZaletyMinus 10
    WadyMinus 10
  • ~Leszek / 2021-01-08 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzien 21 brak zwrotu pieniędzy. Klamstwa na infolini ze wysłali ze nie wiedzą i dziekuja za rozmowę.
    WadyKłamstwa na infolini ze juz wysłali ze nie wiedzą ze nie mogą mi pomóc i dziekuja za rozmowę.
  • ~Z / 2021-01-08 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Zamówienie z dnia 2020-12-09 nr 10100789015459 do tej pory nie zostało zrealizowane mimo, że kontaktowałem się z Infolinią co najmniej 4 razy. Za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że podjęte zostaną działania przyśpieszające a ich wyniku zostanę poinformowany drogą mailową. Niestety nic takiego się nie stało a zamówienie mimo, że minął już miesiąc nie zostało zrealizowane
  • ~Leszek / 2021-01-08 12:08
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie polecam. Klamia 3 tyg ze oddadzą pieniądze za nieodebraną przesyłkę. Codziennie inaczej kłamią albo nie wiedzą. To się nazywa złodziejstwo. Omijać szerokim łukiem.
    WadyArogancja
  • ~Xxx / 2021-01-08 10:31
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie wywiązują się z terminem dostawy,
    Nie informując klienta o opóźnieniach,
    W tej chwili czekam już tydzień po wyznaczonym przez nich samych terminu dostarczenia zamówienia.
  • ~Anna / 2021-01-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!!
  • ~zagg / 2021-01-07 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ręce mi już opadają. W październiku (a jest styczeń) zamówiłam towar w kolorze wybranym spośród dwóch dostępnych. Byłam zmuszona złożyć trzykrotną (!) reklamację, bo trzykrotnie (!) przysłano mi produkt w kolorze niezgodnym z zamówieniem. Dodam, że różnica kolorów jest oczywista, bo wybór jest między "biały-czarny", ale jak widać, pracownicy mają problem z rozróżnianiem podstawowych barw. Kolor, który chciałam, wciąż jest w ofercie, nie jest to więc problem z dostępnością. Kiedy po raz trzeci dostałam nie to, co zamówiłam, kompletnie zniechęcona odesłałam produkt z informacją, że odstępuję od umowy zakupu. Pomimo że empik odebrał zwrot 15 grudnia, do tej pory ani żadnej informacji z działu reklamacji, ani odpowiedzi na moje maile, nie mówiąc już o zwrocie środków. W życiu nie spotkałam się z tak skandalicznym lekceważeniem i niekompetencją. Obawiam się, że będę zmuszona zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Kate / 2021-01-07 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dotrzymują terminów, umów.
    Infolinia rozkłada ręce, zrzuca odpowiedzialność na pocztę.
    Żałosne.
    ZaletyBrak
    WadyIgnorowanie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4784
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099