strona 52 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~Daga / 2021-01-12 09:03
Firma empik mimo odesłanego w terminie zwrotu towaru (który wg inf poczty polskiej został doręczony) na stronie nadal informuje że czeka na zwrot towaru. Na wysyłane maile i zapytania nie odpowiada. Zwrot gotówki nie odbył się w terminie 14 dni jak wskazuję regulamin. Na chwilę obecną nie mam ani towaru ani pieniędzy. To chyba podchodzi pod jakiś paragraf. Firma nierzetelna, nie dbająca o klientów. Bezduszne korpo liczące zyski. -
-
~t. / 2021-01-11 16:31
Nie kupujcie kart doładowujących google na empik.com. Jedno wielkie dziadostwo. Najpierw problemy techniczne z produktami cyfrowymi, potem z przesłaniem kodu... NIE POLECAM! Wadyjak wyżej -
~joasia7a / 2021-01-10 17:59
Zamówiłam dla dziecka hulajnoge 26.11.2020. Otrzymałam informację, że zostanie dostarczona do 3.12.2020. Przesyłka nie docierała. Przez kolejne 3 tygodnie kontaktowałam się z infolinią Empik, pisałam maile i wiadomości na Facebooku prawie 20 razy. Za każdym razem otrzymywałam odpowiedź aby czekać , że sprawa jest wyjaśniana. Zero kontaktu ze strony empik. Córka nie dostała prezentu ani na Mikołaja, ani na urodziny ani pod choinkę bo czekaliśmy aż sprawa zostanie wyjaśniona...
W końcu łaskawie 31.12.2020 otrzymałam wiadomość mailową że przyjęta została moja reklamacja i po dwóch minutach kolejnego że w związku z zagubieniem przesyłki z hulajnoga zwracają mi pieniądze. Żenada!!! A na stronie hulajnoga cały czas dostępna..Odradzam zakupy na empik.com...
Szkoda nerwów.... -
~Agnieszka / 2021-01-10 11:42
Zdecydowanie odradzam współpracę z tą księgarnią. Kontakt z konsultantami nie prowadzi do rozwiązania problemu, a ogranicza się jedynie na grzecznościowych formułach, które do niczego konstruktywnego nie prowadzą, gdyż są to osoby niekompetentne. Na etapie zamawiania zostałam wprowadzona w błąd w kwestii faktury. Następna Pani konsultantka sprostowała, że poprzedniczka była w błędzie i obiecała mi inne rozwiązanie problemu poprzez księgowość. Niestety tak się nie stało. Po kolejnych trzech moich interwencjach nadal sprawa nie została załatwiona, a ja czekam, gdyż kontakt ogranicza się tylko do połączeń z niekompetentnymi konsultantami. Dodam, że z równoległym zamówieniem w innej księgarni internetowej nie miałam tego problemu. ZaletyBrakWadyBrak kompetencji konsultantów, nie wywiązywanie się z zobowiązań. -
~Polkol / 2021-01-09 12:46
Żenada taka psełdo poważna firma a czekam na zwrot pieniędzy już ponad miesiąc dzwoniłem już 13 razy i ta sama odpowiedź że do 48h pieniądze będą zwrócone i wielkie H...
Nie polecam dość że drogo to jeszcze zero poważnego podejście do klienta...ZaletyOdbierają telefonWadyMają cię w czterech literach -
~Lara / 2021-01-08 23:14
Zdecydowanie odradzam zakupy w internetowym sklepie Empik. Nie tylko nie zrealizowano zamówienia, ale totalnie ignorowano prośby o jakiekolwiek informacje na ten temat. Odpowiedzią były jedynie puste formuły grzecznościowe prawdopodobnie w celu zniechęcenia klienta. Szkoda, bo kiedyś był to poważny sklep. -
~Monia / 2021-01-08 20:29
Żenada - towar zamówiony 29 grudnia i opłacony . Po nr przesyłki brak informacji na jej temat bo nie ma jej w systemie . Na infolini pani cały czas klepie jedno ze zgłosi w systemie a ja mam czekać na info zwrotne na maila . Twierdził ze może się zagubiła a oni musza to sprawdzić .
Zamiast zamawiać z Empik.com - POCZYTAJCIE OPINIE .
Żałuje ze zamówiłam a nie poszukałem opinii
NIE POLECAMZaletyMinus 10WadyMinus 10 -
~Leszek / 2021-01-08 14:17
Dzien 21 brak zwrotu pieniędzy. Klamstwa na infolini ze wysłali ze nie wiedzą i dziekuja za rozmowę. WadyKłamstwa na infolini ze juz wysłali ze nie wiedzą ze nie mogą mi pomóc i dziekuja za rozmowę. -
-
~Z / 2021-01-08 14:16
Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Zamówienie z dnia 2020-12-09 nr 10100789015459 do tej pory nie zostało zrealizowane mimo, że kontaktowałem się z Infolinią co najmniej 4 razy. Za każdym razem otrzymywałem odpowiedź, że podjęte zostaną działania przyśpieszające a ich wyniku zostanę poinformowany drogą mailową. Niestety nic takiego się nie stało a zamówienie mimo, że minął już miesiąc nie zostało zrealizowane -
~Leszek / 2021-01-08 12:08
Nie polecam. Klamia 3 tyg ze oddadzą pieniądze za nieodebraną przesyłkę. Codziennie inaczej kłamią albo nie wiedzą. To się nazywa złodziejstwo. Omijać szerokim łukiem. WadyArogancja -
~Xxx / 2021-01-08 10:31
Nie wywiązują się z terminem dostawy,
Nie informując klienta o opóźnieniach,
W tej chwili czekam już tydzień po wyznaczonym przez nich samych terminu dostarczenia zamówienia. -
~Anna / 2021-01-07 17:37
Odradzam zamawianie czegokolwiek od nich!!.To żenada.zamowilam w ubiegłym tygodniu prezent dla wnuczka na urodziny,wysłałam przelew .Dzisiaj przyszło mi wreszcie potwierdzenie otrzymania pieniędzy a za 2 min informacja o anulacji zamówienia z powodu braku towaru.Weszlam na stronę I? zabawka jest dostępna ale cena jest juz wyższa!!!!!! -
~zagg / 2021-01-07 16:32
Ręce mi już opadają. W październiku (a jest styczeń) zamówiłam towar w kolorze wybranym spośród dwóch dostępnych. Byłam zmuszona złożyć trzykrotną (!) reklamację, bo trzykrotnie (!) przysłano mi produkt w kolorze niezgodnym z zamówieniem. Dodam, że różnica kolorów jest oczywista, bo wybór jest między "biały-czarny", ale jak widać, pracownicy mają problem z rozróżnianiem podstawowych barw. Kolor, który chciałam, wciąż jest w ofercie, nie jest to więc problem z dostępnością. Kiedy po raz trzeci dostałam nie to, co zamówiłam, kompletnie zniechęcona odesłałam produkt z informacją, że odstępuję od umowy zakupu. Pomimo że empik odebrał zwrot 15 grudnia, do tej pory ani żadnej informacji z działu reklamacji, ani odpowiedzi na moje maile, nie mówiąc już o zwrocie środków. W życiu nie spotkałam się z tak skandalicznym lekceważeniem i niekompetencją. Obawiam się, że będę zmuszona zwrócić się do rzecznika praw konsumenta.
-
~Kate / 2021-01-07 14:07
Nie dotrzymują terminów, umów.
Infolinia rozkłada ręce, zrzuca odpowiedzialność na pocztę.
Żałosne.ZaletyBrakWadyIgnorowanie klienta -
~JACEK / 2021-01-07 10:34
Ludzie nie kupujcie na empik.com gry forza horizon. Wysyłają kody które nie działają. Gra w ogóle nie pokazuje sie po zalogowaniu na empik.com w zakładce moje gry. Obsuga reklamacji żadna . Olewaja ludzi. DRAMAT!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA -
~bnjhkjl; / 2021-01-04 23:41
Nie polecam, najpierw musiałam anulować zamówienie, bo zamiast 4-5 dni zrobiło się 13, potem w wyniku błędu pracownika empik moje pieniądze trafiły nie na moje konto (250 zł!) , a teraz od 3 tygodni ta sytuacja jest ignorowana, mimo mojego już ośmiokrotnego kontaktu w tej sprawie i zapewnień, że przelew będzie wykonany. Mnie zostaje pójście do sądu, za to empik zostaje z paskudną opinią sklepu nierzetelnego sklepu. -
-
~Maura / 2021-01-04 13:40
Dno. Katastrofa. Reklamacja złożona 26 listopada. Odebrałam książkę z pękniętą okładką. Książka odesłana dnia 27 listopada. Dzisiaj jest 4 stycznia a oni dalej NIC NIE WIEDZĄ. Numeru telefonu do działu reklamacji podać mi niestety nie mogą. ŻENADA !!!!!!!! ZaletyBRAKWadyDNO -
~XXX / 2021-01-03 22:45
Witam,
najgorsza obsługa klienta wprowadzająca klienta w błąd , poczynając od dnia zakupu w listopadzie, przetrzymywali paczkę TRZY tygodnie twierdząc i potwierdzając ze towar jest, gdzie w międzyczasie podwyższyli cenę za grę przed Mikołajkami i mi po obniżonej cenie już nie sprzedali, krętactwo z ich strony. Niewykorzystany bon RABATOWY został stracony, NIE POLECAM.ZaletyBRAKWadyPOMIMO ZAPEWNIEŃ ŻE TOWAR JEST I LADA MOMENT ZOSTANIE WYSŁANY , PO TRZECH TYGODNIACH ZAKUP ANULOWALI NIE ZWRACAJĄC BONU RABATOWEGO. -
~Zbiopa / 2021-01-03 13:28
Kompletne dno. Kupilem produkt cyfrowy i nie mogę go pobrać bo przy pierwszej próbie pobrania wskoczył komunikat, że przekroczyłem limit pobrań. Sprawdzilem inny zakup, na ktory miałem jeszcze 4 pobrania i to samo. Od razu bez pobierania skonczył się limit. Empik raz pisze, że to naprawia, innym razem dostaję maila, że na pewno pobrałem produkt 5 razy i tego nie zauważyłem. Napisałem kilka maili z żądaniem zamknìęcia konta i usumìęcia moich danych osobowych bo oczywiście nie można zlikwidowac konta samemu na ich stronie ... i nic. Konsultantka przez telefon powiedziała, że mają dużo maili i trzeba czekać 14 dni aż podejmą decyzję. Nie do wiary !!!! Oni podejmują decyzję, czy zlikwidować moje konto i usunąć dane ????!!!! Odradzam wszystkim zakupy w tej firmie !!! ZaletyBrakWadyBrak możliwości otrzymania zakupionych produktów cyfrowych -
~Natalia / 2021-01-02 18:24
Z całego serca nie radze nikomu zamawiać produkty od partnerów Empik, zwłaszcza partnera Gerris. Czas oczekiwania zamówienia - ponad miesiąc, nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z firmą, także brak możliwości śledzenia przesyłki. Użeranie się na temat zwrotu kosztów. ZaletyżadnychWadyczas oczekiwania przesyłki przekracza miesiąc
strona 52 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »