Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sama / 2019-05-18 13:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie chcieli wymienić nieodpakowanej zabawki na inną podobną po dwóch godzinach od kupna, gdyż powiedzieli że to jest kategoria prasa. Nie wiem dlaczego, gdyż nie było tam ani strony żadnej gazetki tylko po prostu zabawki. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Musiałam kupić córce drugą prawie taką samą zabawkę o wartości 60zł. Jak dla mnie naciąganie. Nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu.
  • ~Tia / 2021-11-26 20:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Ludzie! To już któryś raz...zamawiam zabawki i książki dla dzieci i nie przychodzą.....żenada...na str oczywiście są dostępne ale w rzeczywistości nie.Tymczasem dzieci zawiedzione.Empik nie umie się ogarnąć. W innych sklepach nie ma takich problemów a tu non stop.

    Wstyd empik serio....
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Tomek / 2022-05-07 07:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłem pokrywę solarna na basen.
    Minęło 11 dni, przesyłki nadal nie otrzymałem.
    Zmieniliście status mojego zamówienia na zrealizowany, pomimo moich protestów, ze przesyłki nie otrzymałem.
    Dwa razy dzwoniłem do Was i dwa razy wysłaliście informacje do sprzedawcy z prośba o kontakt, bo to nie Wasza sprawa tylko sprzedającego. Daliście mi nr telefonu do sprzedającego który nie odbiera.
    Anulowałem zamówienie - również brak nietaktu i potwierdzenie demo faktu przez Was pomimo ze zrobiłem to na waszym formularzu.
    To jest jakieś nieporozumienie ta strona i ta obsługa. Nie polecam…
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów, to zwykły przekręt ta strona. Od 11 dni ani towaru, ani pieniędzy ani kontaktu
  • ~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
    Ocena: 1.20 / 5
    W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia.
    Zaletyżadneo
    Wadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu
  • ~W.W / 2019-12-11 09:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Dnia 6.12.2019 zamówiłam choinkę, która miała być prezentem, obserwowałam kilka dni i produkt był cały czas dostępny. W dniu 10.12.2019 dostałam maila z informacja, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru, bez zapytania czy mogą wymienić towar na inny. W ramach „REKOMPENSATY” miałam dostać kod rabatowy o wartości 5 ZŁOTYCH, co według mnie jest totalnym ośmieszeniem. Zamawiałam wiele produktów z ich sklepu, ale teraz wiem, że po takim potraktowaniu nie zrealizuje już żadnego zamówienia i jednocześnie będę odradzać to swoim znajomym. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- oszustwo
    - nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~Wojt / 2019-02-25 19:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Pracownik infolinii mnie obraził a empik nic sobie z tego nie zrobił prosząc o rozmowę z kierownikiem nie ma takiej możliwości, na maile nie odpisują, kierownik twierdzi że wszystko przekazał do menadżera, a ten sprawy nie wyjaśnia pracownik czuje się bezkarny
    Wstyd oni tylko liczą na zyski bo klient jest dla nich nikim, a te centrum klienta to wielka pomyłka, pracownik nawet boi się wysłać wiadomość do przełożonych
    Zanim coś kupicie to się zastanówcie bo szkoda czasu na nich
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    Ignorowanie klienta
  • ~Zdenerwowany klient / 2017-01-05 17:04
    Ocena: 1.20 / 5
    Chcieliśmy zamówić do Szczecina grę przygodową o wartości ok 200zł, która według strony i zapewnień pracowników salonu w naszym mieście znajdowała się w salonie w Grudziądzu jako jedyny egzemplarz w Polsce. Z powodu niemożności potwierdzenie terminu przesyłki do dogodnego nam punktu (który był dla nas bardzo istotny), postanowiliśmy pojechać po nią osobiście. Po porannej rozmowie z centralą i kolejnym zapewnieniu, że gra jest już dla nas zarezerwowana wyruszyliśmy w trasę. Zaznaczam, że Pani z centrali wzięła numer telefonu do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Po przejechanych 300km docieramy na miejsce. I tu niespodzianka: Uszkodzony (jedyny) egzemplarz gry został odesłany do Warszawy, sklep nie ponosi żadnych konsekwencji za burdel w swoim systemie, a centrala... Wprowadza w błąd, bardzo przeprasza i w ramach rekompensaty proponuje nam bon - super chce się zrewanżować, bo przecież naraziła swojego klienta na niemałe koszty podróży, i tu kolejna niespodzianka: "Mamy dla Pana w ramach przeprosin bon o wartości 10% lub 10zł na kolejne zakupy w naszych salonach"

    Nie wiem czy to jeszcze złość czy zażenowanie zaistniałą sytuacją, ale jedyne w czym meli rację to to, że sytuacja nie powinna mieć miejsca.
    Jestem ciekawa co na to biuro konsumentów, przecież my jako konsumenci mamy swoje prawa!
    WadyUdzielanie fałszywych informacji dotyczących dostępności produktu
    Karygodne i lekceważace traktowanie klientów zarówno przez obsługę centrali jak i pracowników salonu Empik w Grudziądzu.
  • ~Zuzia / 2023-07-09 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam dla syna pokrowiec na Nintendo switch nie dostaliśmy żadnego pokrowca żadnej informacji śledzenie paczki jest niemożliwe nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy.
  • ~ Klient / 2019-09-16 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Karimatę dodałem do koszyka bo była dostępna, otrzymałem E-mail o rejestracji zamówienia, numerem konta na który ma dokonać przelewu w ciągu ustawowych 7 dni , Nr. zamówienia 40100455930919 Tytuł przelewu M1987-24593 empik.com. W tym samym dniu dokonałem przelewu który Bank zrealizuje następnego dnia. Sprawdziłem kwota została zaksięgowana przez Bank na podane przez empik.com konto w czasie krótszym niż w/w ustawowe 7 dni , a wiec umowa została zawarta prawidłowo z
    mojej strony ,
    Empik anulował zamówienie , a żeby mnie rozbawić do łez informuje ,że nie zmieściłem się w ustawowym czasie i nie obciąży mnie kosztami. Zabawne nie ma co.
    Na moją reklamacje z przesłanymi dokumentami w plikach PDF odnośne w/w zamówienia nawet nie odpowiedzieli. Już teraz wiem , że w empik.com jest za ciasno na słowo jak przepraszamy.
    Empik.com chwali ten kto się o nich nie otarł. Ciekawe jak na tą opinię zareaguje empik.com.
    WadyBrak szacunku.
  • ~. / 2021-01-21 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupy internetowe w empiku- nigdy więcej. W pierwszych dniach stycznia zamówiłam książkę na prezent, która swoją datę premiery miała tydzień po złożonym przeze mnie zamówieniu. Czas wysyłki określono na 2 dni robocze. Pierwszy tydzień czekałam spokojnie, drugi wzbudził już we mnie niepokój. Z tego powodu skontaktowałam się z obsługą klienta. Przemiła pani zapewniła mnie, że książka będzie dostarczona do mojego domu na początku kolejnego tygodnia. W momencie, gdy "następny tydzień" dobiegał końca ponownie skontaktowałam się z obsługą klienta, gdzie ŁASKAWIE POINFORMOWANO MNIE O TYM, że magazyny zostały wyczerpane i nikt nie jest w stanie określić w którym momencie dojdzie do mnie zamówienie. Chcę podkreślić, że książka została zamówiona przeze mnie na kilka dni przed premierą. Po dacie premiery książka była dostępna do kupienia online jeszcze przez kilka dni. Dlaczego nie dostałam maila z informacją, że przesyłka przyjdzie z opóźnieniem? Czemu zapewniano mnie o tym, że nie mam się czego obawiać? Chciałabym podkreślić jeszcze, że "empikowskie" ceny są znacznie wyższe niż to co oferuje nam księgarniana konkurencja. Z tego właśnie powodu oczekuje się od "renomowanej" ( nie dajcie się zwieść) i dobrze reklamowanej, dużej firmy dobrego traktowania klienta. Jako klient czuję się oszukana. Nie mam pretensji o rzekome "wyczerpanie nakładu", ale o to, że nikt nie poinformował mnie o tym, że dostawa może ulec zmianie.

    Na koniec dodam, że godzinę temu po skontaktowaniu się z salonem empik w moim mieście okazało się, że ( jakimś cudem) znajduje się u nich kilka egzemplarzy "na stanie". Zamówiłam a swoje wcześniejsze zamówienie online cofnęłam. Liczę na to, że wydane przeze mnie pieniądze wrócą na moje konto w ciągu najbliższych dni.

    Tak jak obiecałam pani na infolinii podczas ostatniej rozmowy- opisuję Was w stu procentach prawdziwie. Jestem zażenowana i zniesmaczona. Natrudziłam się i namęczyłam, by łaskawie dostać jakąkolwiek informację o moich zakupach. Pomijam fakt, że okłamaliście mnie co do daty dostawy. Okłamaliście mnie również podczas pierwszej rozmowy w obsłudze klienta. Nigdy więcej nie zamówię u Was nic online i będę odradzać to WSZYSTKIM.
    Nie spodziewałam się nigdy czegoś takiego.

    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~4pancerni / 2022-01-27 00:46
    Ocena: 1.00 / 5
    EMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW! Ich oszustwo to karty podarunkowe i idiotyczne nieżyciowe zasady! Sklep internetowy to zwykle nabijanie ludzi w butelkę. Unikajcie! Życzę im zmiany zasad, a jeśli się nie zmienią życzę im bankructwa!
    WadyEMPIK OSZUKUJE I OKRADA KLIENTÓW!
  • ~555 / 2015-05-29 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    jeśli chodzi o płyty cd, dvd filmy bluray i książki to jak chcecie dostać nowe to zamawiajcie w przedsprzedaży lub kilka dni po premierze , bo ja się trzy razy nacięłam na używanych płytach cd i wyrzuciłam je do kosza na śmieci , to jest bardzo nieuczciwe wobec klientów .
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik.
    Wadybardzo nieprzyjemna obsługa w salonach empik. , nieuczciwe praktyki.
    od 25 maja za 9 zł 59 gr.
  • ~A / 2020-12-04 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Również nie polecam zamawiania z empik.com zawiodłam się lepiej iść do sklepu i kupić bezpośrednio jak na czymś zależy bo czekam długo na przesyłkę produktów brak itp.
    WadyWolna obsługa szczególnie jak z góry zapłacisz lepiej nie płacić i zamawiać na miejscu ale nie każdy produkt można.
  • ~Aaan / 2021-07-22 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie internetowej cena na 10 zł tańsza , w sklepie droższe. Co teraz , mogę zwrócić co kupiłam w sklep i odrazu kupić przez internet i zabrać moją książkę znów?głupoty trochę
  • ~Abhi M / 2021-02-10 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik is a piece of s***. Never buy from this site if you want ethical or professional services. Look towards allegro, I have seen seller much more professional there. Ordered Tableware from them, it turned out they were broken and we returned it. Night mare started afterwards. the stress this company gives by not returning the money. They keep on lying about the transfer will be done in next 2-3 days. In short, the company is doomed to be close soon. I wish them bankruptcy in 2021. :)
    ZaletyNothing
    WadySelling directly from hell
  • ~Ada / 2020-02-20 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka żenada. Brak kontaktu z klientem, dobrowolne anulowanie zamówienia bez wcześniejszego poinformowania klienta.
  • ~Adam / 2020-02-01 03:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia nie dotyczy bezpośrednio empik ale współpracójącej firmy Asport.Złożyłem zamówienie i firma ta bezczelnie wysłała mi towar z ekspozycji co nie było nigdzie opisane.Mało tego towar był dosyć solidnie pouszkadzany w postaci obić i zarysowań.Tak że poniekąd reklamowanie na swojej stronie firmy bazujące na oszukańczych praktykach w moim mniemaniu wystawia również opinie samemu empikowi.
    WadyWspółpraca z bezczelnymi oszustami
  • ~Adam / 2021-01-13 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Utrudniony kontakt, przedłużanie terminu zamówienia pomimo wcześniejszych zapewnień. Brak zwrotu pieniędzy pomimo upływu 14-dniowego terminu. Nie przestrzegają praw klienta, oszukują w mailach. W dodatku dziwna polityka cen w sklepie, zawyżone jeśli ktoś chce odebrać w salonie towar już dostępny.
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązywanie się z umów, ciężka komunikacja, brak respektowania praw klienta.
  • ~ADAM / 2023-09-16 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik to katastrofa . Zamówienie opłacone dostawa jak im się przypomni dziadostwo jakich mało
    ZaletyBrak zalet
    Wadyczas oczekiwania jak na przesyłkę z Marsa kontakt z klientem katastrofa
  • ~Adrian / 2020-12-09 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik jest firma niepoważną, 10 dni temu zakupiłem subskrypcje w postaci kodu cyfrowego, który powinienem otrzymać niezwłocznie po oplaceniu zamówienia, tak się nie stalo, po 4 dniach zgłosiłem problem na infolinii, nic to nie dało, dalej nie otrzymałem kodu, obiecano jedynie że w ciągu max 3 dni roboczych dostanę kod (mówimy o kodzie cyfrowym który normalnie pojawia się od razu!), dziś minal ten czas, kolejny telefon na infolinię i kodu dalej nie ma. Nie wiem ile jeszcze będę czekał na rozwiązanie mojej sprawy, nie mniej jednak są to ostatnie zakupy w tym sklepie i nie polecam zakupów, gdyż sposób rozwiązywania ewentualnych problemów jest tragiczny, klienta traktuje się w sposób niepoważny. Nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882