Konsola - w dobrej cenie - więc zamówiłem I ZAPŁACIŁEM.
Po 10 minutach od zamówienia - przyszła odpowiedź - że nie ma.
Wpłacone pieniądze (ponad 1500 zł) oddadzą za 3-14 dni ...
po telefonie na infolinię usłyszałem
"ja nic nie mogę zrobić"
"nie ma przełożonego"
"na ogół w 2-3 dni zwaracamy, ale możemy do 14 dni"
- na pytanie - w takim razie aby kupić inną muszę wydać kolejne 1500 zł i znów się dowiedzieć że np. nie ma usłyszałem:
"nie wiem które inne konsole są dostępne, nie mam możliwości sprawdzenia".
To ja się pytam:
- czemu nie możecie mi sprawdzić co jest a czego nie ma, a po złożeniu zamówienia (i przyjęciu ode mnie pieniędzy) już możecie?
- czy dobra cena (promocja) produktów jest tylko sposobem na ściągnięcie klientów na stronę?
- czy może jest to sposób na poprawę płynności finansowej?
- jako klient jak moge kupić inny produkt skoro mi zablokowaliście środki ? mam drugie tyle wydać?
- czemu obsługa klienta nic nie może - nie ma także przełożonego o wyższych uprawnieniach do rozwiązania problemu?
Opinię o sklepie buduje się także poprzez sposób rozwiązywania problemów ... a tutaj takiego nie ma. Lakoniczny mail - nie zrealizujemy, na kaskę czekaj, i nic nie mogąca infolinia ...
na prawdę super ! Gratuluję !
Zalety- BRAK
Wady- PRODUKTTY PREZENTOWANE NA STRONIE JAK DOSTĘPNIE SĄ NIEDOSTĘPNE
- NA ZWROT ŚRODKÓW CZEKAJ SOBIE
- NIC NIE MOGĄCA INFOLINIĄ
- NA ODPOWIEDŹ NA MAILA CZEKA SIĘ 1-2 DNI
- NIE WIEDZĄ JAKIE INNE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE A JAKIE NIE (WIĘC JAK CHCESZ KUPIĆ INNY W MIEJSCE NIEDOSTĘPNEGO) - TO ZNÓW LOTERIA ...
- TO JEST NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. GDYBY NIE MARKA - BYŁBYM PEWNY ŻE TO PRZEKRĘT.
MOJA RADA DLA EMPIK- ODPUŚĆCIE SOBIE SKLEP INTERNETOWY - BO W TEN SPOSÓB TYLKO PSUJECIE SOBIE MARKĘ ZAMIAST POLEPSZAĆ.
~Marcin / 2021-07-20 08:14
Ocena: 1.20 / 5
Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~marek / 2021-11-17 20:14
Ocena: 1.20 / 5
Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra.
ZaletyBrak
WadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia.
~Megi / 2022-12-08 07:28
Ocena: 1.20 / 5
Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
Zaletybrak
Wadyignorowanie klienta
sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
~Monika / 2022-11-29 15:11
Ocena: 1.20 / 5
Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
ZaletyBrak
WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
~Natalia / 2022-02-09 20:05
Ocena: 1.20 / 5
Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione
~Nick / 2021-12-16 12:44
Ocena: 1.20 / 5
Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98
ZaletyŻadne
WadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki.
~Niezadowolony / 2019-12-13 20:20
Ocena: 1.20 / 5
Zamówienie doczekało się szeregu nieprawidłowości by w końcu i tak zostać anulowane.
Zamowione zostały 2 produkty 4.12. przewidywany termin dostarczenia był na 7 grudnia. Smartfon został specjalnie zamówiony od dostawcy empik.com - chciałem mieć pewność co do realizacji (dlatego nie wybrałem innego z dostawców zewnętrznych). Całość zamówienia została zapłacona od razu. I punktujemy:
1) zamówienie zostało rozbite na 2 osobne paczki o czym nikt nie raczył poinformować.
2) po odebraniu jednej paczki i upływie 3 dni ( termin dostawy już i tak był przekroczony) zadzwoniłem z pytaniem gdzie pozostała część zamówienia. Odpowiedź - "nie ma telefonu na magazynie, nie wiemy kiedy będzie". Mimo zamówienia w dniu 4.12 i informacji na stronie, że sprzedający dostawca empik.com POSIADA DOSTĘPNY PRODUKT.
3) po wymianie e-maili z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy i dotrzymania warunków umowy i po prostu wysłania towaru, za który się zapłaciło - zamówienie zostało anulowane choć wyraźnie zaznaczyłem, żeby nie anulować tylko przesłać sprzęt nawet i od innego dostawcy...
Takie zachowanie pokazuje jak firma empik.com traktuje klientów. Nie jest to ich pierwsza wpadka i moja cierpliwość już się skończyła. Sprzedają produkty, których nie posiadają co kwalifikuje się do dalszego wyciągania wniosków na temat rzetelności tej firmy. Nie polecam, odradzam i z całego serca zachęcam do robienia zakupów gdzie indziej. Zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany. Zgodnie z ustawą "... sprawa komplikuje się, jeśli dany towar akurat nie będzie dostępny u innych sprzedawców i konsument nie będzie przejawiał ochoty na odstąpienie od umowy, żądając jej wykonania. Sprzedawca powinien wówczas uczynić wszystko, by z umowy się wywiązać i w ustawowym terminie towar „zdobyć” i wydać klientowi. Nie może przy tym obciążać konsumenta żadnymi dodatkowymi kosztami, choćby rzeczywiście je poniósł" zatem empik.com nie wywiązał się z umowy nie dochował należytej staranności przy realizacji umowy.
~Niezadowolony / 2021-11-12 12:42
Ocena: 1.20 / 5
Czekam już na paczkę powyżej tygodnia.
Gdy dzwonisz do nich cały czas słyszysz termin przesunięcia wysłania paczki. A to kurier a to mieliśmy zamieszanie a to jeszcze cos. Nie polecam pod żadnym względem zamawiania czego kolwiek z tego sklepu.
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy
Podejście do klienta
Brak informacji na temat przesyłki na stronie empik
~Norbert / 2023-06-13 20:36
Ocena: 1.20 / 5
Surrealizm!! Nie wierzę, że w 21 wieku w centrum Europy może być tak fatalnie. To nie ma nic wspólnego z dawnym Empikiem pod szyldem Empik com kryją się jakieś cwane ziutki z jednoosobowych " sklepów" w mieszkaniu rodziców. Spróbujcie coś wrócić - życzę szczęścia. Już nigdy więcej. Bozd , dzięki za Allegro!
ZaletyŻart.
WadyZbyt ązka ramka na wypowiedź. Empik.com jest wadą.
~Ola / 2021-01-20 11:31
Ocena: 1.20 / 5
Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś.
~Ola / 2022-02-14 22:58
Ocena: 1.20 / 5
Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
PORAZKA
~Ona / 2020-09-02 14:16
Ocena: 1.20 / 5
Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer.
WadyNIE POLECAM
~oszukany / 2017-11-08 12:07
Ocena: 1.20 / 5
Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam!
Zaletybrak
WadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortyment
Zakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym
~redzik / 2021-02-15 12:56
Ocena: 1.20 / 5
Anulowano moje zamówienie poniwaz cena była zbyt okazyjna 315 złoy zamiast 224
~rzetelny90 / 2022-05-17 15:09
Ocena: 1.20 / 5
Zamówienia wysyłane nie w komplecie. Empik.com umywa się od odpowiedzialności i nie potrafi zweryfikować tych błędów.
Statusy zamówień nie są aktualizowane co także wprowadza klienta w błąd.
Efektem jest naciąganie klienta na koszty oraz nie wywiązywanie się z umowy kupna sprzedaży.
Wady- nie wysyłanie produktów do klienta opłaconych
- obsługa reklamacyjna
- brak przejrzystości zasad funkcjonowania
- źle działające statusy zamówień
~Sama / 2019-05-18 13:42
Ocena: 1.20 / 5
Nie chcieli wymienić nieodpakowanej zabawki na inną podobną po dwóch godzinach od kupna, gdyż powiedzieli że to jest kategoria prasa. Nie wiem dlaczego, gdyż nie było tam ani strony żadnej gazetki tylko po prostu zabawki. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Musiałam kupić córce drugą prawie taką samą zabawkę o wartości 60zł. Jak dla mnie naciąganie. Nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu.
~Tia / 2021-11-26 20:10
Ocena: 1.20 / 5
Ludzie! To już któryś raz...zamawiam zabawki i książki dla dzieci i nie przychodzą.....żenada...na str oczywiście są dostępne ale w rzeczywistości nie.Tymczasem dzieci zawiedzione.Empik nie umie się ogarnąć. W innych sklepach nie ma takich problemów a tu non stop.
Wstyd empik serio....
ZaletyNic
WadyWszystko
~Tomek / 2022-05-07 07:24
Ocena: 1.20 / 5
Zamówiłem pokrywę solarna na basen.
Minęło 11 dni, przesyłki nadal nie otrzymałem.
Zmieniliście status mojego zamówienia na zrealizowany, pomimo moich protestów, ze przesyłki nie otrzymałem.
Dwa razy dzwoniłem do Was i dwa razy wysłaliście informacje do sprzedawcy z prośba o kontakt, bo to nie Wasza sprawa tylko sprzedającego. Daliście mi nr telefonu do sprzedającego który nie odbiera.
Anulowałem zamówienie - również brak nietaktu i potwierdzenie demo faktu przez Was pomimo ze zrobiłem to na waszym formularzu.
To jest jakieś nieporozumienie ta strona i ta obsługa. Nie polecam…
ZaletyBrak
WadyNaciąganie klientów, to zwykły przekręt ta strona. Od 11 dni ani towaru, ani pieniędzy ani kontaktu
~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
Ocena: 1.20 / 5
W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia.
Zaletyżadneo
Wadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu