Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2022-02-09 20:05
    Ocena: 1.20 / 5
    Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione
  • ~Nick / 2021-12-16 12:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
    https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98
    ZaletyŻadne
    WadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki.
  • ~Niezadowolony / 2019-12-13 20:20
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie doczekało się szeregu nieprawidłowości by w końcu i tak zostać anulowane.
    Zamowione zostały 2 produkty 4.12. przewidywany termin dostarczenia był na 7 grudnia. Smartfon został specjalnie zamówiony od dostawcy empik.com - chciałem mieć pewność co do realizacji (dlatego nie wybrałem innego z dostawców zewnętrznych). Całość zamówienia została zapłacona od razu. I punktujemy:
    1) zamówienie zostało rozbite na 2 osobne paczki o czym nikt nie raczył poinformować.
    2) po odebraniu jednej paczki i upływie 3 dni ( termin dostawy już i tak był przekroczony) zadzwoniłem z pytaniem gdzie pozostała część zamówienia. Odpowiedź - "nie ma telefonu na magazynie, nie wiemy kiedy będzie". Mimo zamówienia w dniu 4.12 i informacji na stronie, że sprzedający dostawca empik.com POSIADA DOSTĘPNY PRODUKT.
    3) po wymianie e-maili z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy i dotrzymania warunków umowy i po prostu wysłania towaru, za który się zapłaciło - zamówienie zostało anulowane choć wyraźnie zaznaczyłem, żeby nie anulować tylko przesłać sprzęt nawet i od innego dostawcy...

    Takie zachowanie pokazuje jak firma empik.com traktuje klientów. Nie jest to ich pierwsza wpadka i moja cierpliwość już się skończyła. Sprzedają produkty, których nie posiadają co kwalifikuje się do dalszego wyciągania wniosków na temat rzetelności tej firmy. Nie polecam, odradzam i z całego serca zachęcam do robienia zakupów gdzie indziej. Zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany. Zgodnie z ustawą "... sprawa komplikuje się, jeśli dany towar akurat nie będzie dostępny u innych sprzedawców i konsument nie będzie przejawiał ochoty na odstąpienie od umowy, żądając jej wykonania. Sprzedawca powinien wówczas uczynić wszystko, by z umowy się wywiązać i w ustawowym terminie towar „zdobyć” i wydać klientowi. Nie może przy tym obciążać konsumenta żadnymi dodatkowymi kosztami, choćby rzeczywiście je poniósł" zatem empik.com nie wywiązał się z umowy nie dochował należytej staranności przy realizacji umowy.
  • ~Niezadowolony / 2021-11-12 12:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Czekam już na paczkę powyżej tygodnia.
    Gdy dzwonisz do nich cały czas słyszysz termin przesunięcia wysłania paczki. A to kurier a to mieliśmy zamieszanie a to jeszcze cos. Nie polecam pod żadnym względem zamawiania czego kolwiek z tego sklepu.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    Podejście do klienta
    Brak informacji na temat przesyłki na stronie empik
  • ~Norbert / 2023-06-13 20:36
    Ocena: 1.20 / 5
    Surrealizm!! Nie wierzę, że w 21 wieku w centrum Europy może być tak fatalnie. To nie ma nic wspólnego z dawnym Empikiem pod szyldem Empik com kryją się jakieś cwane ziutki z jednoosobowych " sklepów" w mieszkaniu rodziców. Spróbujcie coś wrócić - życzę szczęścia. Już nigdy więcej. Bozd , dzięki za Allegro!
    ZaletyŻart.
    WadyZbyt ązka ramka na wypowiedź. Empik.com jest wadą.
  • ~Ola / 2021-01-20 11:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś.
  • ~Ola / 2022-02-14 22:58
    Ocena: 1.20 / 5
    Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
    Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
    Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
    PORAZKA
  • ~Ona / 2020-09-02 14:16
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer.
    WadyNIE POLECAM
  • ~oszukany / 2017-11-08 12:07
    Ocena: 1.20 / 5
    Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam!
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortyment
    Zakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym
  • ~redzik / 2021-02-15 12:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Anulowano moje zamówienie poniwaz cena była zbyt okazyjna 315 złoy zamiast 224
  • ~rzetelny90 / 2022-05-17 15:09
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienia wysyłane nie w komplecie. Empik.com umywa się od odpowiedzialności i nie potrafi zweryfikować tych błędów.
    Statusy zamówień nie są aktualizowane co także wprowadza klienta w błąd.
    Efektem jest naciąganie klienta na koszty oraz nie wywiązywanie się z umowy kupna sprzedaży.
    Wady- nie wysyłanie produktów do klienta opłaconych
    - obsługa reklamacyjna
    - brak przejrzystości zasad funkcjonowania
    - źle działające statusy zamówień
  • ~Sama / 2019-05-18 13:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie chcieli wymienić nieodpakowanej zabawki na inną podobną po dwóch godzinach od kupna, gdyż powiedzieli że to jest kategoria prasa. Nie wiem dlaczego, gdyż nie było tam ani strony żadnej gazetki tylko po prostu zabawki. Bardzo nieprzyjemne doświadczenie. Musiałam kupić córce drugą prawie taką samą zabawkę o wartości 60zł. Jak dla mnie naciąganie. Nigdy więcej nie wejdę do tego sklepu.
  • ~Tia / 2021-11-26 20:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Ludzie! To już któryś raz...zamawiam zabawki i książki dla dzieci i nie przychodzą.....żenada...na str oczywiście są dostępne ale w rzeczywistości nie.Tymczasem dzieci zawiedzione.Empik nie umie się ogarnąć. W innych sklepach nie ma takich problemów a tu non stop.

    Wstyd empik serio....
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Tomek / 2022-05-07 07:24
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłem pokrywę solarna na basen.
    Minęło 11 dni, przesyłki nadal nie otrzymałem.
    Zmieniliście status mojego zamówienia na zrealizowany, pomimo moich protestów, ze przesyłki nie otrzymałem.
    Dwa razy dzwoniłem do Was i dwa razy wysłaliście informacje do sprzedawcy z prośba o kontakt, bo to nie Wasza sprawa tylko sprzedającego. Daliście mi nr telefonu do sprzedającego który nie odbiera.
    Anulowałem zamówienie - również brak nietaktu i potwierdzenie demo faktu przez Was pomimo ze zrobiłem to na waszym formularzu.
    To jest jakieś nieporozumienie ta strona i ta obsługa. Nie polecam…
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie klientów, to zwykły przekręt ta strona. Od 11 dni ani towaru, ani pieniędzy ani kontaktu
  • ~Valdgeer / 2020-05-11 17:40
    Ocena: 1.20 / 5
    W innych programach opiniujących sztucznie zawyżają ocenę - to sprawdzone - ceneo nie zamieszcza częsci opinii negatywnych o Empkiu - kluczowy klient ? Moja opinia jest taka : NIE POLECAM. OMIJAĆ. Zamówienie po 2 tygodniach oczekiwania anulowano. Szkoda czasu na zamówienia.
    Zaletyżadneo
    Wadykpina nie sklep - nie mają towaru a wystawiają - szkoda czasu
  • ~W.W / 2019-12-11 09:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Dnia 6.12.2019 zamówiłam choinkę, która miała być prezentem, obserwowałam kilka dni i produkt był cały czas dostępny. W dniu 10.12.2019 dostałam maila z informacja, że moje zamówienie zostało anulowane z powodu braku towaru, bez zapytania czy mogą wymienić towar na inny. W ramach „REKOMPENSATY” miałam dostać kod rabatowy o wartości 5 ZŁOTYCH, co według mnie jest totalnym ośmieszeniem. Zamawiałam wiele produktów z ich sklepu, ale teraz wiem, że po takim potraktowaniu nie zrealizuje już żadnego zamówienia i jednocześnie będę odradzać to swoim znajomym. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wady- oszustwo
    - nieprofesjonalne podejście do klienta
  • ~Wojt / 2019-02-25 19:57
    Ocena: 1.20 / 5
    Pracownik infolinii mnie obraził a empik nic sobie z tego nie zrobił prosząc o rozmowę z kierownikiem nie ma takiej możliwości, na maile nie odpisują, kierownik twierdzi że wszystko przekazał do menadżera, a ten sprawy nie wyjaśnia pracownik czuje się bezkarny
    Wstyd oni tylko liczą na zyski bo klient jest dla nich nikim, a te centrum klienta to wielka pomyłka, pracownik nawet boi się wysłać wiadomość do przełożonych
    Zanim coś kupicie to się zastanówcie bo szkoda czasu na nich
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
    Ignorowanie klienta
  • ~Zdenerwowany klient / 2017-01-05 17:04
    Ocena: 1.20 / 5
    Chcieliśmy zamówić do Szczecina grę przygodową o wartości ok 200zł, która według strony i zapewnień pracowników salonu w naszym mieście znajdowała się w salonie w Grudziądzu jako jedyny egzemplarz w Polsce. Z powodu niemożności potwierdzenie terminu przesyłki do dogodnego nam punktu (który był dla nas bardzo istotny), postanowiliśmy pojechać po nią osobiście. Po porannej rozmowie z centralą i kolejnym zapewnieniu, że gra jest już dla nas zarezerwowana wyruszyliśmy w trasę. Zaznaczam, że Pani z centrali wzięła numer telefonu do kontaktu w razie jakichkolwiek problemów. Po przejechanych 300km docieramy na miejsce. I tu niespodzianka: Uszkodzony (jedyny) egzemplarz gry został odesłany do Warszawy, sklep nie ponosi żadnych konsekwencji za burdel w swoim systemie, a centrala... Wprowadza w błąd, bardzo przeprasza i w ramach rekompensaty proponuje nam bon - super chce się zrewanżować, bo przecież naraziła swojego klienta na niemałe koszty podróży, i tu kolejna niespodzianka: "Mamy dla Pana w ramach przeprosin bon o wartości 10% lub 10zł na kolejne zakupy w naszych salonach"

    Nie wiem czy to jeszcze złość czy zażenowanie zaistniałą sytuacją, ale jedyne w czym meli rację to to, że sytuacja nie powinna mieć miejsca.
    Jestem ciekawa co na to biuro konsumentów, przecież my jako konsumenci mamy swoje prawa!
    WadyUdzielanie fałszywych informacji dotyczących dostępności produktu
    Karygodne i lekceważace traktowanie klientów zarówno przez obsługę centrali jak i pracowników salonu Empik w Grudziądzu.
  • ~Zuzia / 2023-07-09 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam dla syna pokrowiec na Nintendo switch nie dostaliśmy żadnego pokrowca żadnej informacji śledzenie paczki jest niemożliwe nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy.
  • ~ Klient / 2019-09-16 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Karimatę dodałem do koszyka bo była dostępna, otrzymałem E-mail o rejestracji zamówienia, numerem konta na który ma dokonać przelewu w ciągu ustawowych 7 dni , Nr. zamówienia 40100455930919 Tytuł przelewu M1987-24593 empik.com. W tym samym dniu dokonałem przelewu który Bank zrealizuje następnego dnia. Sprawdziłem kwota została zaksięgowana przez Bank na podane przez empik.com konto w czasie krótszym niż w/w ustawowe 7 dni , a wiec umowa została zawarta prawidłowo z
    mojej strony ,
    Empik anulował zamówienie , a żeby mnie rozbawić do łez informuje ,że nie zmieściłem się w ustawowym czasie i nie obciąży mnie kosztami. Zabawne nie ma co.
    Na moją reklamacje z przesłanymi dokumentami w plikach PDF odnośne w/w zamówienia nawet nie odpowiedzieli. Już teraz wiem , że w empik.com jest za ciasno na słowo jak przepraszamy.
    Empik.com chwali ten kto się o nich nie otarł. Ciekawe jak na tą opinię zareaguje empik.com.
    WadyBrak szacunku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985