Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2021-01-25 08:15
    Ocena: 3.75 / 5
    Zamówiłam 4 książki , jedną z książek przysłali nie tą co zamówiłam.
  • ~Ryszard / 2021-01-23 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie ksiazki: "Poznaj metody hakerów" napisana przez Krzysztofa Dziedzica w wspolpracy z Komputer Swiat (KSplus.pl), jezeli nie chcecie dostac wirusy, trojany itp ktore blokuja ci komputer!!
    Wydawalo by sie ze taki sklep jak Empik powinien sprawdzac swoich produktow.
    Nie dosc ze dolaczona plyte nie da sie urochomic, ktora jest niezbedna do tej ksiazki, to po kilku stronach jest napisane ze jezeli plyta nie jest dolaczona badz nie dziala to trzeba samemu pokombinowac i kupic pamiec USB! Co za sciema!
    Na tym to sie jednak nie skonczylo, majac akurat pamieci USB w domu to dla mnie akurat to nie stanowilo wiekszego problemu, wiec postapilem jak w ksiazsce bylo podane: sciagnij z witryny ksplus.pl program o nazwie Rufus a nastepnie sciagnijcie program z obrazkiem przedstawiajacy plyte z ksiazki, a tam zadnego obrazku nie bylo! Okazalo sie rowniez ze numer SHA256 z plyty nie zgadza sie z glowna strona Kali. Oszustwo!
    Jak sciagnalem program Rufus na komputer to zaladowal mi sie wirus (PuP) ktory wpuscij upartego (crypto) Trojana (Trojan:Win32/CryptInject!ml), ktorego nie dalo sie zlikwidowac manualnie w kwarantannie, zablokowal po chwili dostep dostep do Windows defender i Windows Security (czyli skanowanie i przeszukiwanie i usuwanie wirusow). To byl bardzo okrutny Trojan, i chce to podkreslic bo mimo to ze wlaczylem safe-mode i skanowanie to wylaczyl i wlaczyl mi komputer w trybie normalnym zeby dalej moc pracowac normalnie. W jedyny sposob w ktorym sie go pozbylem bylo przez factory reset calego komputera ... Innymi slowami, wiele strat za taka mala ksiazke.
    WadyOszustwo, kradziez
  • ~Iwo / 2021-01-22 22:15
    Ocena: 1.80 / 5
    Dramat. Wątek jak widzę się powtarza., zamawiam płytę, place i tydzień później dostaje informacje ze brakło... No i zabawa w zwrot pieniędzy, którego nie chce bo chce płytę. Odradzam ten gówniany sklep!
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klientów.
  • ~Lila / 2021-01-22 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 miesięcy temu (08.12.2020 r.) zamówiłam dzieciom świąteczne prezenty za które z góry zapłaciłam. 10.12.2020 r. otrzymałam wiadomość na e-maila, że tego towaru nie ma i że zwrócą mi pieniądze. Do dnia dzisiejszego tj. 22.01.2021 nie mogę doprosić się zwrotu gotówki. Konsultant stale mówi mi, że na platformie empiku nie ma zwrotu pieniędzy od hurtownika zabawek, pomimo, że hurtownik przysłał mi pismo potwierdzające zwrot gotówki 10.12.2020 r.
    Zaletybrak
    Wadyniesłowność, nieodpowiedzialność, brak zaufania
  • ~. / 2021-01-21 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupy internetowe w empiku- nigdy więcej. W pierwszych dniach stycznia zamówiłam książkę na prezent, która swoją datę premiery miała tydzień po złożonym przeze mnie zamówieniu. Czas wysyłki określono na 2 dni robocze. Pierwszy tydzień czekałam spokojnie, drugi wzbudził już we mnie niepokój. Z tego powodu skontaktowałam się z obsługą klienta. Przemiła pani zapewniła mnie, że książka będzie dostarczona do mojego domu na początku kolejnego tygodnia. W momencie, gdy "następny tydzień" dobiegał końca ponownie skontaktowałam się z obsługą klienta, gdzie ŁASKAWIE POINFORMOWANO MNIE O TYM, że magazyny zostały wyczerpane i nikt nie jest w stanie określić w którym momencie dojdzie do mnie zamówienie. Chcę podkreślić, że książka została zamówiona przeze mnie na kilka dni przed premierą. Po dacie premiery książka była dostępna do kupienia online jeszcze przez kilka dni. Dlaczego nie dostałam maila z informacją, że przesyłka przyjdzie z opóźnieniem? Czemu zapewniano mnie o tym, że nie mam się czego obawiać? Chciałabym podkreślić jeszcze, że "empikowskie" ceny są znacznie wyższe niż to co oferuje nam księgarniana konkurencja. Z tego właśnie powodu oczekuje się od "renomowanej" ( nie dajcie się zwieść) i dobrze reklamowanej, dużej firmy dobrego traktowania klienta. Jako klient czuję się oszukana. Nie mam pretensji o rzekome "wyczerpanie nakładu", ale o to, że nikt nie poinformował mnie o tym, że dostawa może ulec zmianie.

    Na koniec dodam, że godzinę temu po skontaktowaniu się z salonem empik w moim mieście okazało się, że ( jakimś cudem) znajduje się u nich kilka egzemplarzy "na stanie". Zamówiłam a swoje wcześniejsze zamówienie online cofnęłam. Liczę na to, że wydane przeze mnie pieniądze wrócą na moje konto w ciągu najbliższych dni.

    Tak jak obiecałam pani na infolinii podczas ostatniej rozmowy- opisuję Was w stu procentach prawdziwie. Jestem zażenowana i zniesmaczona. Natrudziłam się i namęczyłam, by łaskawie dostać jakąkolwiek informację o moich zakupach. Pomijam fakt, że okłamaliście mnie co do daty dostawy. Okłamaliście mnie również podczas pierwszej rozmowy w obsłudze klienta. Nigdy więcej nie zamówię u Was nic online i będę odradzać to WSZYSTKIM.
    Nie spodziewałam się nigdy czegoś takiego.

    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać.
  • ~Ola / 2021-01-20 11:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś.
  • ~Paulina / 2021-01-20 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przysłano mi nie ten produkt co trzeba, nie doszedł do mnie prezent na święta dla bliskiej osoby, nie można było dostać go później po tej samej cenie jednym słowem żenada. Jeszcze czas oczekiwania na rozwiązanie problemu...Nie polecam!
  • ~Marek / 2021-01-19 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa praktycznie otarła się o policje. Nigdy nie spotkałem się z tak fatalnym sklepem internetowym. Dlaczego ten sklep jeszcze funkcjonuje? Historia praktycznie nieprawdopodobna. Gdyby mnie nie spotkała, innej osobie bym nawet nie uwierzył, że może istnieć taka niekompetencja. Ten sklep polecam jedynie moim wrogom, chociaż aż takich nie mam.
    ZaletyBrak
    WadyBałagan niekompetencja nieuczciwość mógłbym tak pisać godzinami
  • ~L2b / 2021-01-19 08:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa Klient to żenada, a czas realizacji to nieporozumienie... zamówienie wysyłane po 3 tygodniach od realizacji !!
  • ~Małgorzata / 2021-01-18 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje się oszukana przez firmę Empik sprawa trwa już 2 miesiące i nie mam ani produktów ani zwrotu pieniędzy!są straszni nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko
  • ~Maciek / 2021-01-16 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem kilka książek. Niestety przyszły do mnie w fatalnym stanie - część ewidentnie zamokła, ale zdarzyła się książka, która ewidentnie była mocno używana, by nie powiedzieć, że wręcz brudna. Książki po 10 latach użytkowania mam w lepszym stanie. Reklamowałem produkt, prosząc o nowe książki. Empik postanowił mi zwrócić pieniądze. Można powiedzieć ok, mogę kupić gdzie indziej. Ale Empik uznał, że kwot z kodów rabatowych, czy też wykorzystanej zniżki za przystąpienie do pakietu premium już mi nie odda.
  • ~Boneq / 2021-01-15 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka 6-8dni.. Zamówienie 17 grudnia.. 15stycznia i e-mail z numerem przesyłki ktora oczywiście jeszcze nie została nadana.
    P A T O L A!!!!!!
    WadyKontakt, podejście, wysyłka - DNO
  • ~Lal / 2021-01-15 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Więcej nigdy tam nic nie zamówie! Sprzedają rzeczy których nie majæ, mało tego nigdy nie wysyłają tylko co jakiś czas przesyłają przeprosiny że mają opóźnienie.
  • ~Anna / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam przedmiot na prezent. Empik wysłał inny niż zamawiałam. Konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc, że zamówienia ze sklepu internetowego mogę wymienić w sklepie stacjonarnym. Od ponad miesiąca nie udało mi się otrzymać od empiku przedmiotu który zamawiałam. Zmarnowany czas na bieganie bez sensu po empikach i na infolinii. Nie polecam, standard obsługi klienta z lat 90.
    Zmarnowany czas
  • ~czytelniczka / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Na pięć zamówionych książek jedna ma uszkodzony grzbiet. Sposób zapakowania towaru też budzi wątpliwości - koperta miękka bąbelkowa, niedoklejona, uszkodzona najprawdopodobniej podczas transportu.
    Zaletybrak
    WadyDostarczanie paczek przez pocztę polską to porażka!
  • ~MONIKA / 2021-01-13 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
    Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
    NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
    PORAŻKA
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Adam / 2021-01-13 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Utrudniony kontakt, przedłużanie terminu zamówienia pomimo wcześniejszych zapewnień. Brak zwrotu pieniędzy pomimo upływu 14-dniowego terminu. Nie przestrzegają praw klienta, oszukują w mailach. W dodatku dziwna polityka cen w sklepie, zawyżone jeśli ktoś chce odebrać w salonie towar już dostępny.
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązywanie się z umów, ciężka komunikacja, brak respektowania praw klienta.
  • ~Jakub / 2021-01-12 22:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupuje perfumy w koszyku 3 rzeczy jak przychodzi do placenia nagle robi sie pięć. Strona podwaja towar.
    WadyOsxukiwanie na asortymencie
  • ~Agata / 2021-01-12 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 4 grudnia nie dotarło do dnia dzisiejszego (12 stycznia). Nie reagują na prośby i maile. Musiałam się zwrócić do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ empik nie chce dokonać zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie w przesyłce, brak zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na maile
  • ~Kasia / 2021-01-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik oszukuje klientów. Wysyła masowo towar inny niż był zamówiony, zamiast telewizora LG 55NANO863NA klienci otrzymują LG 55NANO803NA. Daje sobie prawo do 14 dniowego okresu reklamacyjnego pozostawiając klienta bez telewizora, bez pieniędzy i bez informacji kiedy wyślą prawidłowy model.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099