Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2021-01-18 17:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Czuje się oszukana przez firmę Empik sprawa trwa już 2 miesiące i nie mam ani produktów ani zwrotu pieniędzy!są straszni nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko
  • ~Maciek / 2021-01-16 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem kilka książek. Niestety przyszły do mnie w fatalnym stanie - część ewidentnie zamokła, ale zdarzyła się książka, która ewidentnie była mocno używana, by nie powiedzieć, że wręcz brudna. Książki po 10 latach użytkowania mam w lepszym stanie. Reklamowałem produkt, prosząc o nowe książki. Empik postanowił mi zwrócić pieniądze. Można powiedzieć ok, mogę kupić gdzie indziej. Ale Empik uznał, że kwot z kodów rabatowych, czy też wykorzystanej zniżki za przystąpienie do pakietu premium już mi nie odda.
  • ~Boneq / 2021-01-15 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Wysyłka 6-8dni.. Zamówienie 17 grudnia.. 15stycznia i e-mail z numerem przesyłki ktora oczywiście jeszcze nie została nadana.
    P A T O L A!!!!!!
    WadyKontakt, podejście, wysyłka - DNO
  • ~Lal / 2021-01-15 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Więcej nigdy tam nic nie zamówie! Sprzedają rzeczy których nie majæ, mało tego nigdy nie wysyłają tylko co jakiś czas przesyłają przeprosiny że mają opóźnienie.
  • ~Anna / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam przedmiot na prezent. Empik wysłał inny niż zamawiałam. Konsultant wprowadził mnie w błąd mówiąc, że zamówienia ze sklepu internetowego mogę wymienić w sklepie stacjonarnym. Od ponad miesiąca nie udało mi się otrzymać od empiku przedmiotu który zamawiałam. Zmarnowany czas na bieganie bez sensu po empikach i na infolinii. Nie polecam, standard obsługi klienta z lat 90.
    Zmarnowany czas
  • ~czytelniczka / 2021-01-14 09:38
    Ocena: 3.40 / 5
    Na pięć zamówionych książek jedna ma uszkodzony grzbiet. Sposób zapakowania towaru też budzi wątpliwości - koperta miękka bąbelkowa, niedoklejona, uszkodzona najprawdopodobniej podczas transportu.
    Zaletybrak
    WadyDostarczanie paczek przez pocztę polską to porażka!
  • ~MONIKA / 2021-01-13 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE NIE NIE NIE NIE !!!!!
    Nie polecam. Zamówienie zlozone i opłacone 29.12.2020 i do dnia dzisiejszego nie wiadomo co się stało z przesyłką!! Pani na infolinii po 4 krotnym telefonie nie wie o się dzieje z paczka. 03.01.2021 mail z nr przesyłki który jest błędny - 11.01.2021 ponowny mail z tym samym nr ale przesylka wogule nie nadana.
    NIE KUPUJCIE Z ICH STRONY NIC- MÓJ BŁĄD ŻE NIE POCZYTAŁAM OPINII
    PORAŻKA
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Adam / 2021-01-13 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakupów w tym sklepie. Utrudniony kontakt, przedłużanie terminu zamówienia pomimo wcześniejszych zapewnień. Brak zwrotu pieniędzy pomimo upływu 14-dniowego terminu. Nie przestrzegają praw klienta, oszukują w mailach. W dodatku dziwna polityka cen w sklepie, zawyżone jeśli ktoś chce odebrać w salonie towar już dostępny.
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązywanie się z umów, ciężka komunikacja, brak respektowania praw klienta.
  • ~Jakub / 2021-01-12 22:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Kupuje perfumy w koszyku 3 rzeczy jak przychodzi do placenia nagle robi sie pięć. Strona podwaja towar.
    WadyOsxukiwanie na asortymencie
  • ~Agata / 2021-01-12 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 4 grudnia nie dotarło do dnia dzisiejszego (12 stycznia). Nie reagują na prośby i maile. Musiałam się zwrócić do Rzecznika Praw Konsumenta, ponieważ empik nie chce dokonać zwrotu pieniędzy. Nie polecam zakupów w tym sklepie.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienie w przesyłce, brak zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na maile
  • ~Kasia / 2021-01-12 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Empik oszukuje klientów. Wysyła masowo towar inny niż był zamówiony, zamiast telewizora LG 55NANO863NA klienci otrzymują LG 55NANO803NA. Daje sobie prawo do 14 dniowego okresu reklamacyjnego pozostawiając klienta bez telewizora, bez pieniędzy i bez informacji kiedy wyślą prawidłowy model.
  • ~Magdalena / 2021-01-12 20:02
    Ocena: 2.20 / 5
    STANOWCZO NIE POLECAM. Zamówiłam łóżeczko dziecięce, które po kilku miesiącach zaczęlo się rozklejac. Dział reklamacji olał sprawę i nie odpowiadał na zgłoszenie w ustawowym terminie. Kiedy ten minął i reklamacja zgodnie z przepisami prawa powinna zostać rozpatrzona pozytywnie pracownicy nie maja zamiaru respektować prawa i zadają ode mnie przesłania łóżeczka, w którym śpi moje dziecko. Wstyd, żeby tak duża firma nie potrafiła załatwiać spraw mając na uwadze dobro klienta.
    Zaletynie posiada
    Wadynie respektują praw klienta i przepisów prawa
  • ~sseb / 2021-01-12 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    bra obsługi zamówień, błedy an fakturach. Obsługa troglodytów
    Zaletybrak
    Wadywszytko
  • ~Wateusz / 2021-01-12 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam doładowywania portfela .
    Nie da się zakupić karty Netflix z środków z portfela .
    Środki z portfela można wydać tylko na zakupy od sklepu empik . Ceny bardzo wysokie .
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Arek / 2021-01-12 17:47
    Ocena: 2.40 / 5
    Otrzymałem sprzęt który był używany, opakowanie nie było zafoliowane, urządzenie i akcesoria niechlujnie upchniete, porysowane! Dostałem przedmiot po jakimś ZWROCIE, gdy dzwoniłem na obsługę pani w trakcie mojego wyrażania zdania w związku z sytuacją rozłączyła się NIE POLECAM

    Nigdy więcej empik.com kpią sobie z klientów i widzę że to plaga takich zachowań!!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna bsługa, wciskanie używanych sprzętów z uszkodzeniami, słaby kontakt.
  • ~Hanna / 2021-01-12 12:27
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadystracone pieniądze
  • ~Nauczyciel / 2021-01-12 09:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Trzymajcie się od tego sklepu z daleka. Już dwa tygodnie czekam na książki, za które zapłaciłam. Kontakt z biurem obsługi nic nie daje, te same zapewnienia bez pokrycia powtarzane każdego dnia. Są inne księgarnie, dla których realizacja zamówienia nie stanowi problemu, więc tam należy zamawiać.
  • ~Daga / 2021-01-12 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma empik mimo odesłanego w terminie zwrotu towaru (który wg inf poczty polskiej został doręczony) na stronie nadal informuje że czeka na zwrot towaru. Na wysyłane maile i zapytania nie odpowiada. Zwrot gotówki nie odbył się w terminie 14 dni jak wskazuję regulamin. Na chwilę obecną nie mam ani towaru ani pieniędzy. To chyba podchodzi pod jakiś paragraf. Firma nierzetelna, nie dbająca o klientów. Bezduszne korpo liczące zyski.
  • ~t. / 2021-01-11 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie kart doładowujących google na empik.com. Jedno wielkie dziadostwo. Najpierw problemy techniczne z produktami cyfrowymi, potem z przesłaniem kodu... NIE POLECAM!
    Wadyjak wyżej
  • ~joasia7a / 2021-01-10 17:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam dla dziecka hulajnoge 26.11.2020. Otrzymałam informację, że zostanie dostarczona do 3.12.2020. Przesyłka nie docierała. Przez kolejne 3 tygodnie kontaktowałam się z infolinią Empik, pisałam maile i wiadomości na Facebooku prawie 20 razy. Za każdym razem otrzymywałam odpowiedź aby czekać , że sprawa jest wyjaśniana. Zero kontaktu ze strony empik. Córka nie dostała prezentu ani na Mikołaja, ani na urodziny ani pod choinkę bo czekaliśmy aż sprawa zostanie wyjaśniona...
    W końcu łaskawie 31.12.2020 otrzymałam wiadomość mailową że przyjęta została moja reklamacja i po dwóch minutach kolejnego że w związku z zagubieniem przesyłki z hulajnoga zwracają mi pieniądze. Żenada!!! A na stronie hulajnoga cały czas dostępna..Odradzam zakupy na empik.com...
    Szkoda nerwów....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882