Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~G / 2022-10-12 07:12
    Ocena: 1.20 / 5
    Po tygodniu oczekiwania na wysyłkę, przesłałam wiadomość co dzieje się z zamówieniem ponieważ nie widzę możliwości dotarcia przesyłki 11.10 jeśli mamy 11.10 a ona nawet nie została wysłana (a to byla już druga zmiana terminu dostawy). W odpowiedzi otrzymałam zwrot środków bez nawet maila o anulowaniu zamówienia i z jakiego powodu. Zdecydowanie nie polecam!
    ZaletyJedyna zaletą to duży wybor
    WadyWysyłka, dostawa a raczej ich brak
  • ~Hanna / 2021-01-12 12:27
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożone i opłacone 29.11.2020r. Na stronie widniało że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin. Bez mojej zgody zamówienie zostało podzielone bo jakoby nie mieli jednego produktu na stanie, chociaż na stronie ciągle był w sprzedaży. Pierwsza wysyłka po tygodniu. Drugiego produktu nie otrzymałam do tej pory, owszem paczka przyszła po 11 dniach a w niej jakaś szklanka, której nie zamawiałam, na odczepnego. Zero reakcji na maile, zero odzewu, totalne olanie klienta. Podsumowując: stracony czas, pieniądze i nerwy no jeszcze brak prezentu bo zamówienie miało być kompletem, co mi po jednej sztuce. Absolutnie nie polecam, chyba że ktoś lubi tracić pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadystracone pieniądze
  • ~J. / 2023-04-07 09:04
    Ocena: 1.20 / 5
    Dno ,dno ,dno. Towar mial być rzekomo na czas . Paczka nadal krąży między oddziałami żenada. Ostatni raz
    ZaletyZadnych
    WadyZa mało miejsca
  • ~Jul / 2021-11-11 11:22
    Ocena: 1.20 / 5
    Czekam juz 10 dni na przesyłkę do PACZKOMATU!!! A końca czekania według skromnych danych dotyczących mojej przesyłki nie widać. Skoro nie mają książek na stanie to z automatu powinny znikać ze strony, żeby nikt nie musiał czekać na swoje zamówienie tygodniami. Zmieniają daty dostarczania paczek wedle uznania. Zamówiłam 10 książek i przyjdą w 3 przesyłkach gdyż spora część z mojego zamówienia nie wiadomo czemu nie może zostać skompletowana (zapewne jeszcze ich nie wyprodukowano;). Nigdy więcej nie skorzystam z usług sieci sklepów empik i chętnie wzbogace kieszeń jakiejś małej księgarni. A zostawiałam tam niemałą fortunę:)
    ZaletyNie widzę
    WadyKilkukrotne zmiany terminu dostawy, brak szczegółowych informacji tłumaczących opóźnienia w dostawie,
  • ~Kamil / 2022-01-04 10:33
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłem na dość długo przed świętami kilka rzeczy (bezpośrednio w Empik). Mimo że inne sklepy realizowały zamówienia na bieżąco, w Empiku "czas dostawy był wydłużony", no ale dostałem kupony, które chciałem wykorzystać. Z kilku zamówionych rzeczy przed świętami doszła jedna, resztę zamówienia anulowali 2 tygodnie po świętach. W "czasach PRL" takie sklepy może miały rację bytu, problem w tym że minęło 30 lat a oni nadal są w PRL.
    Zaletybrak
    Wadyzawyżone ceny, mały asortyment własny, długi termin oczekiwania na dostawę, brak wystawionego towaru
  • ~Katarina / 2017-06-06 15:29
    Ocena: 1.20 / 5
    Makabra, przesyłka niekompletna, ewidentny błąd po stronie EMPIK, źle spakowane produkty lub nie spakowane. Reklamacji oczywiście nie uwzględniają. NIE POLECAM. Można jedynie kupić sobie książkę w stacjonarnym sklepie.
    Wadyskandaliczne opakowanie, nie uznają swoich błędów.
  • ~Katarzyna / 2020-12-15 13:41
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie za każde zamówienie z empiku można zapłacić kartą podarunkową empiku:( to się niestety okazuje już post factum...
    w końcu...zamówienie z 1.12, data dostarczenia pierwotnie 3-4 dni, potem 8-11.12, obecnie może 15-17.12....
    ale bardzo przepraszają....
    jedyny kolos internetowy, który nie przewidział wzmożonego ruchu przed Świętami:)
    Święta Bożego Narodzenia i pandemia...zaskoczyły empik.....
    Zaletybrak
    Wadydostawa, płatności, ceny
  • ~Katarzyna / 2021-09-08 14:13
    Ocena: 1.20 / 5
    Na pewno wysylka nie w 24h jak sugeruje strona Empik. Na poczatku problem z zakupieniem, blad kilakrotny kod niezgodny z miejscowoscia.ok. Inna przegladarka ale tez nie tak latwo.. Nastepnie nie nastapil podzial ksiazek na te z premiery z tzw.,, wysylka 24h''. Po skontakwoaniu sie z konsultantem niestety i tu nastapil blad ze strony konsultanta-otrzymalam maila z data dostawy za 1,5 miesiaca. Po ponownym kontakcie z konsulantem zostalam poinformowana ze,, nastapilo opuznienie' ' i ksiazki ktore mialam otrzymac w 24h otrzymam prawdopodobnie za 5 dni, ale jeszcze wszystko zalezy od firmy kurierskeij, wiec chyba moge sie spodziewac wiecej niespodzianek ze srtrony empik.pl?
    To jest bardzo przykre jak niekompetencja firmy zostawia swoich klientow. Wspomniane ksiazki zamowione w 24h zamowilam na prezent, myslalam ze 3-4 dni spojnie starcza na dostawe przez empik.pl.
    Jestem bardzo zniesmaczona brakiem szacunku.
  • ~Kinga / 2021-12-11 10:23
    Ocena: 1.20 / 5
    Niestety żałosna próba namówienia do zakupu z obietnicą wysyłki w 24 godziny. Dostawa trwa 4 dzień. Wystarczyla informacja o możliwości wysyłki do 3 dni i nie było by tematu. Nie wrócę, nie polecę.
    WadyDrogo, długi czas wysylki
  • ~Krzysztof / 2022-03-16 21:06
    Ocena: 1.20 / 5
    Towar zamówiony,opłacony z góry. Tydzień czekania i nic. Kobieta z infolinii pisze mi, żebym anulował zamówienie bo paczki nie wyślą...żenada. Niby towar nie dostępny ale widnieje u nich taki sam tylko cenę zwiększyli. Nigdy więcej Empik strata czasu i nerwy( wydzwanianie na infolinię ). Pieniądze zwracają w ciągu 3 dni.
    ZaletyŻadnych, syf i dwa metry mułu.
    WadyNie realizują zamówień, trzeba samemu się dowiadywać o co chodzi . Nie aktualizują strony zbyt często bo towar można kupić ale może być nie dostępny albo sobie po tygodniu zmienia cenę i powiedzą ,że anulacja.
  • ~Kuk / 2020-12-04 13:40
    Ocena: 1.20 / 5
    Kupiłem głośnik w ramach Black Friday. Cena 970zl po obniżce o 40% z 1600zl (dzień wcześniej kosztował na stronie 1070zl. Przesylka jest już kompletowana 2tydzien...
  • ~Lal / 2021-01-15 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Więcej nigdy tam nic nie zamówie! Sprzedają rzeczy których nie majæ, mało tego nigdy nie wysyłają tylko co jakiś czas przesyłają przeprosiny że mają opóźnienie.
  • ~Leszek / 2021-01-08 12:08
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie polecam. Klamia 3 tyg ze oddadzą pieniądze za nieodebraną przesyłkę. Codziennie inaczej kłamią albo nie wiedzą. To się nazywa złodziejstwo. Omijać szerokim łukiem.
    WadyArogancja
  • ~Lol / 2021-11-11 12:00
    Ocena: 1.20 / 5
    Minęło 9 dni roboczych od złożenia zamówienia a paczki nadal nie widać.
  • ~Luki / 2021-12-03 12:59
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożone 30 listopada, nawet nie dotknięte w dniu 3 grudnia. Pomimo kontaktu z obsługą która zapewniała ze zamówienie jest już pakowane 1 grudnia, tak naprawdę nie zrobili nic żeby zamówienie zostało nawet skompletowane, nie mówiąc o wysyłce.(wydało się kiedy zadzwoniłem do innej osoby z biura klienta niz poprzednio). W rezultacie musiałem szukać egzemplarzy stacjonarnie. Omijacie szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy, słaba obsługa klienta, brak realizacji zamówienia
  • ~maciek / 2017-12-07 15:35
    Ocena: 1.20 / 5
    Konsola - w dobrej cenie - więc zamówiłem I ZAPŁACIŁEM.
    Po 10 minutach od zamówienia - przyszła odpowiedź - że nie ma.
    Wpłacone pieniądze (ponad 1500 zł) oddadzą za 3-14 dni ...
    po telefonie na infolinię usłyszałem
    "ja nic nie mogę zrobić"
    "nie ma przełożonego"
    "na ogół w 2-3 dni zwaracamy, ale możemy do 14 dni"
    - na pytanie - w takim razie aby kupić inną muszę wydać kolejne 1500 zł i znów się dowiedzieć że np. nie ma usłyszałem:
    "nie wiem które inne konsole są dostępne, nie mam możliwości sprawdzenia".

    To ja się pytam:
    - czemu nie możecie mi sprawdzić co jest a czego nie ma, a po złożeniu zamówienia (i przyjęciu ode mnie pieniędzy) już możecie?
    - czy dobra cena (promocja) produktów jest tylko sposobem na ściągnięcie klientów na stronę?
    - czy może jest to sposób na poprawę płynności finansowej?
    - jako klient jak moge kupić inny produkt skoro mi zablokowaliście środki ? mam drugie tyle wydać?
    - czemu obsługa klienta nic nie może - nie ma także przełożonego o wyższych uprawnieniach do rozwiązania problemu?

    Opinię o sklepie buduje się także poprzez sposób rozwiązywania problemów ... a tutaj takiego nie ma. Lakoniczny mail - nie zrealizujemy, na kaskę czekaj, i nic nie mogąca infolinia ...

    na prawdę super ! Gratuluję !

    Zalety- BRAK
    Wady- PRODUKTTY PREZENTOWANE NA STRONIE JAK DOSTĘPNIE SĄ NIEDOSTĘPNE
    - NA ZWROT ŚRODKÓW CZEKAJ SOBIE
    - NIC NIE MOGĄCA INFOLINIĄ
    - NA ODPOWIEDŹ NA MAILA CZEKA SIĘ 1-2 DNI
    - NIE WIEDZĄ JAKIE INNE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE A JAKIE NIE (WIĘC JAK CHCESZ KUPIĆ INNY W MIEJSCE NIEDOSTĘPNEGO) - TO ZNÓW LOTERIA ...
    - TO JEST NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. GDYBY NIE MARKA - BYŁBYM PEWNY ŻE TO PRZEKRĘT.

    MOJA RADA DLA EMPIK- ODPUŚĆCIE SOBIE SKLEP INTERNETOWY - BO W TEN SPOSÓB TYLKO PSUJECIE SOBIE MARKĘ ZAMIAST POLEPSZAĆ.

  • ~Marcin / 2021-07-20 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~marek / 2021-11-17 20:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia.
  • ~Megi / 2022-12-08 07:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
    Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
  • ~Monika / 2022-11-29 15:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4608
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985