strona 51 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Lal / 2021-01-15 10:28
Więcej nigdy tam nic nie zamówie! Sprzedają rzeczy których nie majæ, mało tego nigdy nie wysyłają tylko co jakiś czas przesyłają przeprosiny że mają opóźnienie. -
-
~Leszek / 2021-01-08 12:08
Nie polecam. Klamia 3 tyg ze oddadzą pieniądze za nieodebraną przesyłkę. Codziennie inaczej kłamią albo nie wiedzą. To się nazywa złodziejstwo. Omijać szerokim łukiem. WadyArogancja -
~Lol / 2021-11-11 12:00
Minęło 9 dni roboczych od złożenia zamówienia a paczki nadal nie widać. -
~Luki / 2021-12-03 12:59
Zamówienie złożone 30 listopada, nawet nie dotknięte w dniu 3 grudnia. Pomimo kontaktu z obsługą która zapewniała ze zamówienie jest już pakowane 1 grudnia, tak naprawdę nie zrobili nic żeby zamówienie zostało nawet skompletowane, nie mówiąc o wysyłce.(wydało się kiedy zadzwoniłem do innej osoby z biura klienta niz poprzednio). W rezultacie musiałem szukać egzemplarzy stacjonarnie. Omijacie szerokim łukiem! ZaletyBrakWadyKłamcy, słaba obsługa klienta, brak realizacji zamówienia -
~maciek / 2017-12-07 15:35
Konsola - w dobrej cenie - więc zamówiłem I ZAPŁACIŁEM.
Po 10 minutach od zamówienia - przyszła odpowiedź - że nie ma.
Wpłacone pieniądze (ponad 1500 zł) oddadzą za 3-14 dni ...
po telefonie na infolinię usłyszałem
"ja nic nie mogę zrobić"
"nie ma przełożonego"
"na ogół w 2-3 dni zwaracamy, ale możemy do 14 dni"
- na pytanie - w takim razie aby kupić inną muszę wydać kolejne 1500 zł i znów się dowiedzieć że np. nie ma usłyszałem:
"nie wiem które inne konsole są dostępne, nie mam możliwości sprawdzenia".
To ja się pytam:
- czemu nie możecie mi sprawdzić co jest a czego nie ma, a po złożeniu zamówienia (i przyjęciu ode mnie pieniędzy) już możecie?
- czy dobra cena (promocja) produktów jest tylko sposobem na ściągnięcie klientów na stronę?
- czy może jest to sposób na poprawę płynności finansowej?
- jako klient jak moge kupić inny produkt skoro mi zablokowaliście środki ? mam drugie tyle wydać?
- czemu obsługa klienta nic nie może - nie ma także przełożonego o wyższych uprawnieniach do rozwiązania problemu?
Opinię o sklepie buduje się także poprzez sposób rozwiązywania problemów ... a tutaj takiego nie ma. Lakoniczny mail - nie zrealizujemy, na kaskę czekaj, i nic nie mogąca infolinia ...
na prawdę super ! Gratuluję !
Zalety- BRAKWady- PRODUKTTY PREZENTOWANE NA STRONIE JAK DOSTĘPNIE SĄ NIEDOSTĘPNE
- NA ZWROT ŚRODKÓW CZEKAJ SOBIE
- NIC NIE MOGĄCA INFOLINIĄ
- NA ODPOWIEDŹ NA MAILA CZEKA SIĘ 1-2 DNI
- NIE WIEDZĄ JAKIE INNE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE A JAKIE NIE (WIĘC JAK CHCESZ KUPIĆ INNY W MIEJSCE NIEDOSTĘPNEGO) - TO ZNÓW LOTERIA ...
- TO JEST NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. GDYBY NIE MARKA - BYŁBYM PEWNY ŻE TO PRZEKRĘT.
MOJA RADA DLA EMPIK- ODPUŚĆCIE SOBIE SKLEP INTERNETOWY - BO W TEN SPOSÓB TYLKO PSUJECIE SOBIE MARKĘ ZAMIAST POLEPSZAĆ.
-
~Marcin / 2021-07-20 08:14
Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~marek / 2021-11-17 20:14
Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra. ZaletyBrakWadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia. -
~Megi / 2022-12-08 07:28
Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.ZaletybrakWadyignorowanie klienta
sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie -
-
~Monika / 2022-11-29 15:11
Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada. ZaletyBrakWadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy. -
~Natalia / 2022-02-09 20:05
Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione -
~Nick / 2021-12-16 12:44
Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98ZaletyŻadneWadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki. -
~Niezadowolony / 2019-12-13 20:20
Zamówienie doczekało się szeregu nieprawidłowości by w końcu i tak zostać anulowane.
Zamowione zostały 2 produkty 4.12. przewidywany termin dostarczenia był na 7 grudnia. Smartfon został specjalnie zamówiony od dostawcy empik.com - chciałem mieć pewność co do realizacji (dlatego nie wybrałem innego z dostawców zewnętrznych). Całość zamówienia została zapłacona od razu. I punktujemy:
1) zamówienie zostało rozbite na 2 osobne paczki o czym nikt nie raczył poinformować.
2) po odebraniu jednej paczki i upływie 3 dni ( termin dostawy już i tak był przekroczony) zadzwoniłem z pytaniem gdzie pozostała część zamówienia. Odpowiedź - "nie ma telefonu na magazynie, nie wiemy kiedy będzie". Mimo zamówienia w dniu 4.12 i informacji na stronie, że sprzedający dostawca empik.com POSIADA DOSTĘPNY PRODUKT.
3) po wymianie e-maili z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy i dotrzymania warunków umowy i po prostu wysłania towaru, za który się zapłaciło - zamówienie zostało anulowane choć wyraźnie zaznaczyłem, żeby nie anulować tylko przesłać sprzęt nawet i od innego dostawcy...
Takie zachowanie pokazuje jak firma empik.com traktuje klientów. Nie jest to ich pierwsza wpadka i moja cierpliwość już się skończyła. Sprzedają produkty, których nie posiadają co kwalifikuje się do dalszego wyciągania wniosków na temat rzetelności tej firmy. Nie polecam, odradzam i z całego serca zachęcam do robienia zakupów gdzie indziej. Zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany. Zgodnie z ustawą "... sprawa komplikuje się, jeśli dany towar akurat nie będzie dostępny u innych sprzedawców i konsument nie będzie przejawiał ochoty na odstąpienie od umowy, żądając jej wykonania. Sprzedawca powinien wówczas uczynić wszystko, by z umowy się wywiązać i w ustawowym terminie towar „zdobyć” i wydać klientowi. Nie może przy tym obciążać konsumenta żadnymi dodatkowymi kosztami, choćby rzeczywiście je poniósł" zatem empik.com nie wywiązał się z umowy nie dochował należytej staranności przy realizacji umowy. -
~Niezadowolony / 2021-11-12 12:42
Czekam już na paczkę powyżej tygodnia.
Gdy dzwonisz do nich cały czas słyszysz termin przesunięcia wysłania paczki. A to kurier a to mieliśmy zamieszanie a to jeszcze cos. Nie polecam pod żadnym względem zamawiania czego kolwiek z tego sklepu.ZaletyBrakWadyCzas dostawy
Podejście do klienta
Brak informacji na temat przesyłki na stronie empik -
~Norbert / 2023-06-13 20:36
Surrealizm!! Nie wierzę, że w 21 wieku w centrum Europy może być tak fatalnie. To nie ma nic wspólnego z dawnym Empikiem pod szyldem Empik com kryją się jakieś cwane ziutki z jednoosobowych " sklepów" w mieszkaniu rodziców. Spróbujcie coś wrócić - życzę szczęścia. Już nigdy więcej. Bozd , dzięki za Allegro! ZaletyŻart.WadyZbyt ązka ramka na wypowiedź. Empik.com jest wadą. -
~Ola / 2021-01-20 11:31
Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś. -
~Ola / 2022-02-14 22:58
Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
PORAZKA -
-
~Ona / 2020-09-02 14:16
Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer. WadyNIE POLECAM -
~oszukany / 2017-11-08 12:07
Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam! ZaletybrakWadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortymentZakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym -
~redzik / 2021-02-15 12:56
Anulowano moje zamówienie poniwaz cena była zbyt okazyjna 315 złoy zamiast 224 -
~rzetelny90 / 2022-05-17 15:09
Zamówienia wysyłane nie w komplecie. Empik.com umywa się od odpowiedzialności i nie potrafi zweryfikować tych błędów.
Statusy zamówień nie są aktualizowane co także wprowadza klienta w błąd.
Efektem jest naciąganie klienta na koszty oraz nie wywiązywanie się z umowy kupna sprzedaży.Wady- nie wysyłanie produktów do klienta opłaconych
- obsługa reklamacyjna
- brak przejrzystości zasad funkcjonowania
- źle działające statusy zamówień
strona 51 z 83
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »