Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lal / 2021-01-15 10:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Więcej nigdy tam nic nie zamówie! Sprzedają rzeczy których nie majæ, mało tego nigdy nie wysyłają tylko co jakiś czas przesyłają przeprosiny że mają opóźnienie.
  • ~Leszek / 2021-01-08 12:08
    Ocena: 1.20 / 5
    Nie polecam. Klamia 3 tyg ze oddadzą pieniądze za nieodebraną przesyłkę. Codziennie inaczej kłamią albo nie wiedzą. To się nazywa złodziejstwo. Omijać szerokim łukiem.
    WadyArogancja
  • ~Lol / 2021-11-11 12:00
    Ocena: 1.20 / 5
    Minęło 9 dni roboczych od złożenia zamówienia a paczki nadal nie widać.
  • ~Luki / 2021-12-03 12:59
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie złożone 30 listopada, nawet nie dotknięte w dniu 3 grudnia. Pomimo kontaktu z obsługą która zapewniała ze zamówienie jest już pakowane 1 grudnia, tak naprawdę nie zrobili nic żeby zamówienie zostało nawet skompletowane, nie mówiąc o wysyłce.(wydało się kiedy zadzwoniłem do innej osoby z biura klienta niz poprzednio). W rezultacie musiałem szukać egzemplarzy stacjonarnie. Omijacie szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyKłamcy, słaba obsługa klienta, brak realizacji zamówienia
  • ~maciek / 2017-12-07 15:35
    Ocena: 1.20 / 5
    Konsola - w dobrej cenie - więc zamówiłem I ZAPŁACIŁEM.
    Po 10 minutach od zamówienia - przyszła odpowiedź - że nie ma.
    Wpłacone pieniądze (ponad 1500 zł) oddadzą za 3-14 dni ...
    po telefonie na infolinię usłyszałem
    "ja nic nie mogę zrobić"
    "nie ma przełożonego"
    "na ogół w 2-3 dni zwaracamy, ale możemy do 14 dni"
    - na pytanie - w takim razie aby kupić inną muszę wydać kolejne 1500 zł i znów się dowiedzieć że np. nie ma usłyszałem:
    "nie wiem które inne konsole są dostępne, nie mam możliwości sprawdzenia".

    To ja się pytam:
    - czemu nie możecie mi sprawdzić co jest a czego nie ma, a po złożeniu zamówienia (i przyjęciu ode mnie pieniędzy) już możecie?
    - czy dobra cena (promocja) produktów jest tylko sposobem na ściągnięcie klientów na stronę?
    - czy może jest to sposób na poprawę płynności finansowej?
    - jako klient jak moge kupić inny produkt skoro mi zablokowaliście środki ? mam drugie tyle wydać?
    - czemu obsługa klienta nic nie może - nie ma także przełożonego o wyższych uprawnieniach do rozwiązania problemu?

    Opinię o sklepie buduje się także poprzez sposób rozwiązywania problemów ... a tutaj takiego nie ma. Lakoniczny mail - nie zrealizujemy, na kaskę czekaj, i nic nie mogąca infolinia ...

    na prawdę super ! Gratuluję !

    Zalety- BRAK
    Wady- PRODUKTTY PREZENTOWANE NA STRONIE JAK DOSTĘPNIE SĄ NIEDOSTĘPNE
    - NA ZWROT ŚRODKÓW CZEKAJ SOBIE
    - NIC NIE MOGĄCA INFOLINIĄ
    - NA ODPOWIEDŹ NA MAILA CZEKA SIĘ 1-2 DNI
    - NIE WIEDZĄ JAKIE INNE PRODUKTY SĄ DOSTĘPNE A JAKIE NIE (WIĘC JAK CHCESZ KUPIĆ INNY W MIEJSCE NIEDOSTĘPNEGO) - TO ZNÓW LOTERIA ...
    - TO JEST NAJGORSZY SKLEP INTERNETOWY Z JAKIM MIAŁEM DO CZYNIENIA. GDYBY NIE MARKA - BYŁBYM PEWNY ŻE TO PRZEKRĘT.

    MOJA RADA DLA EMPIK- ODPUŚĆCIE SOBIE SKLEP INTERNETOWY - BO W TEN SPOSÓB TYLKO PSUJECIE SOBIE MARKĘ ZAMIAST POLEPSZAĆ.

  • ~Marcin / 2021-07-20 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~marek / 2021-11-17 20:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie 2 listopada, do tej pory z 6 telefonów, 10 emaili, 5 reklamacji, cyrk na kółkach. Nie wiedzą kiedy będzie wysyłka książek. Mam cierpliwie czekać. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyNie można się doprosić o przesłanie książek i nikt nic nie wie. Każdy składa na kogoś innego. Nie można ustalić kiedy przesyłka może zostać wysłana. Spychologia.
  • ~Megi / 2022-12-08 07:28
    Ocena: 1.20 / 5
    Po raz kolejny zamówienie zostało anulowane z powodu braku asortymentu na magazynie. Gra którą zamówiłam nie była ostatnia, jednak jej cena wzrosła o ponad 20 zł, co się wiązało ze zignorowaniem mojego zamówienia i wysłaniem komuś kto zapłacił więcej.
    Obsługa klienta "zamiata sprawę pod dywan" - przecież i tak pieniądze odzyskam. Drodzy Państwo nie na tym polega dbanie o klienta.
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    sprzedaż asortymentu, którego rzekomo nie ma na magazynie
  • ~Monika / 2022-11-29 15:11
    Ocena: 1.20 / 5
    Sprzedają towar, wysyłają, ponad tydzień brak informacji co z przesyłką i nagle przychodzi zwrot pieniędzy. Okazuje się, że zamówienie anulowali kiedy było w wysyłce. Produkt przez cały czas jest dostępny na stronie, za to jego cena wzrosła. To nie pierwszy raz kiedy mam problem z zamówieniem z ich winy. Mają gdzieś klientów. Żenada.
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta, obsługa, przetrzymywanie pieniędzy.
  • ~Natalia / 2022-02-09 20:05
    Ocena: 1.20 / 5
    Jednym słowem dno! Zamówienie złożone 29 stycznia z wysyłką 24h otrzymałam po prawie 2 tygodniach! Powodem opóźnienia wysyłki był błąd w systemie bo kupionego towaru nie posiadali na stanie w danym momencie mimo że w dalszym ciągu była możliwość zamówienia go ???? Zero propozycji jakiejkolwiek rekompensaty. Zarówno ja jak i dziecko zawiedzione
  • ~Nick / 2021-12-16 12:44
    Ocena: 1.20 / 5
    Wszystkich oszykanych przez Empik zachęcam do zostawiania opinii na Google Maps.
    https://goo.gl/maps/E6ottmGdPEXrmmB98
    ZaletyŻadne
    WadySame wady - oszustwa na cenie, dostępności towaru i czasie wysyłki.
  • ~Niezadowolony / 2019-12-13 20:20
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienie doczekało się szeregu nieprawidłowości by w końcu i tak zostać anulowane.
    Zamowione zostały 2 produkty 4.12. przewidywany termin dostarczenia był na 7 grudnia. Smartfon został specjalnie zamówiony od dostawcy empik.com - chciałem mieć pewność co do realizacji (dlatego nie wybrałem innego z dostawców zewnętrznych). Całość zamówienia została zapłacona od razu. I punktujemy:
    1) zamówienie zostało rozbite na 2 osobne paczki o czym nikt nie raczył poinformować.
    2) po odebraniu jednej paczki i upływie 3 dni ( termin dostawy już i tak był przekroczony) zadzwoniłem z pytaniem gdzie pozostała część zamówienia. Odpowiedź - "nie ma telefonu na magazynie, nie wiemy kiedy będzie". Mimo zamówienia w dniu 4.12 i informacji na stronie, że sprzedający dostawca empik.com POSIADA DOSTĘPNY PRODUKT.
    3) po wymianie e-maili z prośbą o polubowne rozwiązanie sprawy i dotrzymania warunków umowy i po prostu wysłania towaru, za który się zapłaciło - zamówienie zostało anulowane choć wyraźnie zaznaczyłem, żeby nie anulować tylko przesłać sprzęt nawet i od innego dostawcy...

    Takie zachowanie pokazuje jak firma empik.com traktuje klientów. Nie jest to ich pierwsza wpadka i moja cierpliwość już się skończyła. Sprzedają produkty, których nie posiadają co kwalifikuje się do dalszego wyciągania wniosków na temat rzetelności tej firmy. Nie polecam, odradzam i z całego serca zachęcam do robienia zakupów gdzie indziej. Zostałem najzwyczajniej w świecie oszukany. Zgodnie z ustawą "... sprawa komplikuje się, jeśli dany towar akurat nie będzie dostępny u innych sprzedawców i konsument nie będzie przejawiał ochoty na odstąpienie od umowy, żądając jej wykonania. Sprzedawca powinien wówczas uczynić wszystko, by z umowy się wywiązać i w ustawowym terminie towar „zdobyć” i wydać klientowi. Nie może przy tym obciążać konsumenta żadnymi dodatkowymi kosztami, choćby rzeczywiście je poniósł" zatem empik.com nie wywiązał się z umowy nie dochował należytej staranności przy realizacji umowy.
  • ~Niezadowolony / 2021-11-12 12:42
    Ocena: 1.20 / 5
    Czekam już na paczkę powyżej tygodnia.
    Gdy dzwonisz do nich cały czas słyszysz termin przesunięcia wysłania paczki. A to kurier a to mieliśmy zamieszanie a to jeszcze cos. Nie polecam pod żadnym względem zamawiania czego kolwiek z tego sklepu.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    Podejście do klienta
    Brak informacji na temat przesyłki na stronie empik
  • ~Norbert / 2023-06-13 20:36
    Ocena: 1.20 / 5
    Surrealizm!! Nie wierzę, że w 21 wieku w centrum Europy może być tak fatalnie. To nie ma nic wspólnego z dawnym Empikiem pod szyldem Empik com kryją się jakieś cwane ziutki z jednoosobowych " sklepów" w mieszkaniu rodziców. Spróbujcie coś wrócić - życzę szczęścia. Już nigdy więcej. Bozd , dzięki za Allegro!
    ZaletyŻart.
    WadyZbyt ązka ramka na wypowiedź. Empik.com jest wadą.
  • ~Ola / 2021-01-20 11:31
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś.
  • ~Ola / 2022-02-14 22:58
    Ocena: 1.20 / 5
    Najgorsza aplikacja, jaka w życiu widziałam…. ????????????
    Chciałam zamówić 1000+ zdjęć bo w tedy najkorzystniejsza cena,
    Przez kilka dni (duuzo godzin) wygrywała zdjęcia, i za każdym razem gdy się zbliżyłam do 1000 koszyk się usuwał, i za każdym razem od nowa….
    PORAZKA
  • ~Ona / 2020-09-02 14:16
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówiony towar miał być przesłany na wczoraj ew. dzisiaj. Do dnia dzisiejszego nie dostałam, a codziennie się dowiaduję, że jednego z zamówionych produktów nie mogą dostarczyć i wielce po moim dzisiejszym telefonie postarają się jak najszybciej dopiero wysłać cząstkowe moje zamówienie. Firma powinna na bieżąco aktualizować swój asortyment, kontaktować się telefonicznie z Klientem w razie problemów, jeśli coś firma zawiniła powinna to zrekompensować Klientowi, żeby nie czuł się jak frajer.
    WadyNIE POLECAM
  • ~oszukany / 2017-11-08 12:07
    Ocena: 1.20 / 5
    Na stronie internetowej podano, że wysyłka w ciągu 24h. Aby zakupić towar (a nie chcąc się rejestrować) trzeba zapłacić od razu podczas składania zamówienia. Po transakcji dostaję wiadomość, że sklep nie wyśle towaru zgodnie z informacją na stronie internetowej, zmienili sobie termin mimo, że już za niego zapłaciłem. Po okresie oczekiwania udaje się do sklepu i cena jaką zapłaciłem była wyższa niż ta dostępna w sklepie. Po złożeniu reklamacji empik nie widzi problemu. zaakceptowałem regulamin więc mogą zrobić co chcą, gdyby wpisali, że mi nerkę wytną też by wycieli bo tak mają w regulaminie. Zero pro klienckiego podejścia. Dysponują moimi środkami klika dni i w nosie mają czy jestem zadowolony. Ważne by kolejnego jelenia złapać. Totalnie odradzam!
    Zaletybrak
    WadyDługi czas realizacji zamówienia internetowego mimo, że w sklepie posiadają asortyment
    Zakup na strinie internetowej był droższy niż w sklepie stacjonarnym
  • ~redzik / 2021-02-15 12:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Anulowano moje zamówienie poniwaz cena była zbyt okazyjna 315 złoy zamiast 224
  • ~rzetelny90 / 2022-05-17 15:09
    Ocena: 1.20 / 5
    Zamówienia wysyłane nie w komplecie. Empik.com umywa się od odpowiedzialności i nie potrafi zweryfikować tych błędów.
    Statusy zamówień nie są aktualizowane co także wprowadza klienta w błąd.
    Efektem jest naciąganie klienta na koszty oraz nie wywiązywanie się z umowy kupna sprzedaży.
    Wady- nie wysyłanie produktów do klienta opłaconych
    - obsługa reklamacyjna
    - brak przejrzystości zasad funkcjonowania
    - źle działające statusy zamówień
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882