strona 51 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Nati / 2021-02-06 14:06
Nie polecam. Zamówiłam produkt i dopiero po tygodniu okazało się że zamówienie zostało anulowane. Zadzwoniłam z pytaniem dlaczego i okazało się że towar już niedostępny. Tylko jak kilka dni po złożeniu zamówienia nadal można było kupić dany produkt. -
-
~Xyz / 2021-02-05 15:08
Nie polecam strony empik.com ani całej firmy empik. Walka o zwrot pieniędzy z moich środków. Podczas pierwszego kontaktu z infolinia pani zapewniała, że nie będzie z tym problemu i bardzo szybko zajmą się sprawa. Po 2 tygodniach pierwszy meil, że zwrot środków na podane wcześniej konto nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, po 5 dniach kolejny meil od obsługi klienta z prośbą o numer konta. Dzwoniąc na infolinię brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji, albo rozłączanie się po przedstawieniu sprawy, albo informacja, że przelew jest zlecony do realizacji. Robicie sobie jaja z ludzi, którzy chcą odzyskać pieniądze, mówicie jedno robicie drugie. Infolinia ciągle przeprasza za własne kłamstwa, skoro przelew miał być wysłany w ciągu 5 dni roboczych to gdzie on jest po 2 tygodniach? -
~Maciej / 2021-02-05 13:50
Zamówienie 40100806574427 sprzedawca pobrał pieniądze, natychmiast poinformował mnie, że nie ma towaru, mijają 3 tygodni, pieniądze nie zostały oddane. Na infolinii mnie zwodzą co do terminu przelewu. Sprzedawca mnie okłamał co do terminu zwrotu środków. Sprzedawca działa nieprofesjonalnie przetrzymując nieswoje pieniądze tak długi czas, jest to niezgodne z prawem i nieetyczne. OSTRZEGAM. ZaletybrakWadynie zwracają pieniędzy -
~Mundek / 2021-02-04 21:38
W dniu 03.03.2021 około godz., 9 dokonałem zakupu w sklepie Internetowym Empic.com 3 szt. Autobusu Ikarus 256 z Nr 70 "Kultowe Autobusy PRL". Bezproblemowo przeszedłem proces rejestracji, zakupu oraz dokonałem płatności za pośrednictwem Dotpay.
Uszczęśliwiony tak zrealizowaną transakcją czekałem na dostawę do wybranego paczkomatu. Niestety maja radość nie trwała zbyt długo. Jakież było moje zdziwienie i rozczarowanie, kiedy jeszcze tego samego dnia o godz. 16:53 otrzymałem e-maila dotyczącego anulowania zamówienia z następującym komentarzem:
"Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia okazało się, że produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy". Niestety nie jestem w stanie tego zrozumieć. Sprzedaję coś czego nie posiadam? Nie będą się już dalej rozwodził na ten temat, bo nie ma to najmniejszego sensu. Osoby sprzedające i kupujące w Internecie doskonale wiedzą na czym ta zabawa polega. Dlatego odradzam i nie polecam zakupów w tym sklepie Internetowym, "zależnym od niezależnych dostawców". Jeżeli Wam się udało zrobić zakupy to gratuluję, ja nie miałem takiego szczęścia, mówiąc krótko nieodpowiedzialność i lekceważenie, a mówiąc krótko jednym słowem i w dodatku kolokwialnie to gównarzeria. Z wyrazami szacunku dla czytających ten komentarz.ZaletyBrakWadyNie do stwierdzenia -
~sylwanat / 2021-02-04 12:08
Nigdy więcej. Zamówiłam nową książkę z Języka Hiszpańskiego, a dostałam używaną i podpisaną przez czyjeś dziecko. Na szczęście w stacjonarnym sklepie udało mi szybko dokonać zwrotu i odzyskałam pieniądze. Gdybym chciała używaną, to był kupiła przez Allegro za połowę ceny z Empiku...Porażka -
~Katarzyna / 2021-02-03 08:28
Kpiny z klientów i arogancja. W moim przypadku zwrot pieniędzy ( za zamówienie, które anulowałam już następnego dnia po zakupie) trwało 1,5 miesiąca....Towar mi mimo wszystko wysłano a potem wmawiano, że jednak go odebrałam...Korespondencja z BOK trwała i trwała. Odradzam, tylko dla klientów o mocnych nerwach! ZaletyBrakWadyJ. W -
~Mikuś24 / 2021-02-02 12:53
Witam zamówiłem książkę Czerwone Zwoje Magii dnia 1.02.2021 książkę mogłem odebrać już 2.02 W salonie empik szybko i sprawnie
Kupuje na empik.com już od dłuższego czasu i narazie firma jest okej
POLECEMAZaletyDUZY WYBÓR PRODUKTÓWWadyCZASAMI PRZESYLKI NIE DOCIERAJA NA CZAS ALE TO JEST MAKS 1 DZIEN SPÓZNIENIA -
~Mariola MK / 2021-01-31 23:38
Zamówiłam wodę toaletową męską na prezent na gwiazdkę dostałam damską. Reklamacja miesiąc zwrot kasy, nie ma takiego produktu -jest w sklepie 3 zł droższy. Pisałam kilka email i dzwoniłam widać zderzenie duży kontra klient brak zainteresowania... dziadostwo. To nie jest nowoczesna Firma która dba o relacje z Klientem, obracali moją kasą miesiąc a nie stać ich aby wysłać prawidłowy produkt. omijajcie z daleka. Ja kupowałam dużo i kilka lat to mi teraz wynagrodzili. -
-
~Jaro / 2021-01-31 22:10
Nie działa wsparcie - nie można się dodzwonić.
Kupując trzy różne artykuły - chcą by płacić za trzy dostawy ...
Nie reagują na reklamacje
W tej firmie - przepadają wpłacone śroki - po roku
Kompletne zero - ostrzegamZaletybrak zalet - bardzo źleWadytu jest wszystko bardzo źle -
~Kcc / 2021-01-30 11:04
Zamowione i oplacone ksiazki nie dotarly.otrzymalem jedynie mail ze zostaly z powrotem odeslane. W domu ciagle ktos jest wiec nie bylo przesylki. Zadnego wytlumaczenia przeprosin. Moge je zamowic jeszcze raz ale w wyzszej cenie i placac jeszcze raz za przesylke...
Nigdy wiecej nie bede tu zamawial!ZaletyZadneWadyObsluga -
~Czarli / 2021-01-29 20:09
Empik nie przyjmuje żadnych reklamacji bo nie i tyle , każdytowar sprzedaje kto inny ZaletyŻadnychWadyOszustwo -
~Jagoda / 2021-01-29 13:11
Zamowienie złożone i opłacone. Kilka dni później dostaje SMS o dużej ilości zamówień i związanych z tym opóźnieniach, dwa dni później Empik anulował moje zamowienie! Szkoda czasu na tę firmę. Nie polecam! ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Justyna / 2021-01-28 18:50
Reklamacja wadliwego produktu trwa już miesiąc. Paczka, którą odesłałam, wydaje się, że zaginęła! Zwrotu pieniędzy brak! Obsługa klienta fatalna. Brak info zwrotnej. Wadyreklamacje, obsługa klienta, wadliwy produkt -
~Eve / 2021-01-27 11:54
Obsługa klienta, to jakieś nieporozumienie. Ostatni raz tam coś zamówiłam ' ZaletyDuży wybór artykułów.WadySłaba obsługa. -
~Piotr / 2021-01-27 08:27
Zamówiłem w połowie grudnia dwa ręczniki, przysłali jeden i na dodatek nie taki który zamówiłem. Po złożeniu reklamacji czekałem ponad miesiąc na zwrot pieniędzy po uprzednim wykonaniu telefonu do nich żeby dopytać się o moją reklamacje.
Jednym słowem ODRADZAM zakupy w empiku.
Nigdy więcej nic od was już nie zamówię. POLECAM POPRACOWAĆ NAD JAKOŚCIĄ WASZYCH USŁUG BO NIE SAMĄ CENĄ SIĘ W DZISIEJSZYCH CZASACH KONKURUJE.Wadysprzedają produkty których nie mają -
~andzia / 2021-01-26 15:15
Dramat, po zwróceniu towaru walka z wiatrakami o zwrot pieniędzy, towar zwrotny dotarł do empiku 31 grudnia 2020 a do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Po kontakcie telefonicznym, bardzo uprzejma Pani informuje mnie,że nie może nic zrobić. Jest 26 stycznia 2021 i trudno powiedzieć jak długo mam jeszcze czekać i czy w ogóle pieniądze zostaną zwrócone. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SKLEP ZaletyżadneWadynieuczciwość i nie respektowania prawa konsumenta -
-
~pioter / 2021-01-25 21:11
Wystawiają produkt na sprzedaż którego nie mają.
Sklep to nie bank - tak prawo nie działa, po takim błędzie należy dostarczyć do klienta produkt - nie obchodzi konsumera skąd go sklep bierze. -
~Patrycja / 2021-01-25 16:41
W poniedziałek, tydzień temu zamówiłam zabawkę, która miała być prezentem na roczek, który odbył się w niedzielę. Do zamówienia z tej strony skusiło mnie zdanie "wysyłka w 24 godziny", dało mi to pewność że prezent przyjdzie na czas. Przy zamówieniu dostałam informację że zabawka dojdzie między środa a piątkiem. Gdy w piątek nie otrzymałam przesyłki, A status zamównia nadal byl "niewysłano" postanowiłam zadzwonic do Empiku. Zostałam przeproszona, zapewniono mnie również że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana. Niestety minął już tydzień, na roczek poszłam bez prezentu, a status zamówienia nadal pokazuje " nie wysłano". -
~Hanka / 2021-01-25 16:40
Witam,
nierzetelna firma oraz obsługa. Anulowali zamówienie bez zgody lub uprzedniego pytania czy mogą. Zamówienie przyszło raz że nie kompletne, dwa opakowania pogniecione pomięte, że nie wspomnę że ogólnie przyszło później niż planowane. Pani z reklamacji nie mogę pomóc...
Książkę to tylko tam można zamówić ,choć i to już nie bo Empik stał się bardzo drogi, te same książki u konkurencji o wiele tańsze, szybsza dostawa.ZaletyBadziewiacka firmaWadymarna obsługa -
~Krzys4242 / 2021-01-25 10:11
Zamówiłem przesyłkę ,po dwóch dniach empik anulował przesyłkę . Napisałem o zwrot pieniędzy, minęło już 2 miesiące i nadal nie mam pieniędzy. Jest to moje drugie zamówienie pierwszy raz czekałem aż dwa tygodnie aż wyślą przesyłkę i postanowilem zrezygnować z zamówienia ZaletyDuży wybórWadyCena
Częste anulowane przesyłki i nie można doprowadzić do zwrotu pieniędzy
strona 51 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »