Witam zamówiłem książkę Czerwone Zwoje Magii dnia 1.02.2021 książkę mogłem odebrać już 2.02 W salonie empik szybko i sprawnie
Kupuje na empik.com już od dłuższego czasu i narazie firma jest okej
POLECEMA
ZaletyDUZY WYBÓR PRODUKTÓW
WadyCZASAMI PRZESYLKI NIE DOCIERAJA NA CZAS ALE TO JEST MAKS 1 DZIEN SPÓZNIENIA
~Mariola MK / 2021-01-31 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam wodę toaletową męską na prezent na gwiazdkę dostałam damską. Reklamacja miesiąc zwrot kasy, nie ma takiego produktu -jest w sklepie 3 zł droższy. Pisałam kilka email i dzwoniłam widać zderzenie duży kontra klient brak zainteresowania... dziadostwo. To nie jest nowoczesna Firma która dba o relacje z Klientem, obracali moją kasą miesiąc a nie stać ich aby wysłać prawidłowy produkt. omijajcie z daleka. Ja kupowałam dużo i kilka lat to mi teraz wynagrodzili.
~Jaro / 2021-01-31 22:10
Ocena: 1.00 / 5
Nie działa wsparcie - nie można się dodzwonić.
Kupując trzy różne artykuły - chcą by płacić za trzy dostawy ...
Nie reagują na reklamacje
W tej firmie - przepadają wpłacone śroki - po roku
Kompletne zero - ostrzegam
Zaletybrak zalet - bardzo źle
Wadytu jest wszystko bardzo źle
~Kcc / 2021-01-30 11:04
Ocena: 1.00 / 5
Zamowione i oplacone ksiazki nie dotarly.otrzymalem jedynie mail ze zostaly z powrotem odeslane. W domu ciagle ktos jest wiec nie bylo przesylki. Zadnego wytlumaczenia przeprosin. Moge je zamowic jeszcze raz ale w wyzszej cenie i placac jeszcze raz za przesylke...
Nigdy wiecej nie bede tu zamawial!
ZaletyZadne
WadyObsluga
~Czarli / 2021-01-29 20:09
Ocena: 3.25 / 5
Empik nie przyjmuje żadnych reklamacji bo nie i tyle , każdytowar sprzedaje kto inny
ZaletyŻadnych
WadyOszustwo
~Jagoda / 2021-01-29 13:11
Ocena: 1.00 / 5
Zamowienie złożone i opłacone. Kilka dni później dostaje SMS o dużej ilości zamówień i związanych z tym opóźnieniach, dwa dni później Empik anulował moje zamowienie! Szkoda czasu na tę firmę. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Justyna / 2021-01-28 18:50
Ocena: 1.80 / 5
Reklamacja wadliwego produktu trwa już miesiąc. Paczka, którą odesłałam, wydaje się, że zaginęła! Zwrotu pieniędzy brak! Obsługa klienta fatalna. Brak info zwrotnej.
Wadyreklamacje, obsługa klienta, wadliwy produkt
~Eve / 2021-01-27 11:54
Ocena: 1.80 / 5
Obsługa klienta, to jakieś nieporozumienie. Ostatni raz tam coś zamówiłam '
ZaletyDuży wybór artykułów.
WadySłaba obsługa.
~Piotr / 2021-01-27 08:27
Ocena: 1.33 / 5
Zamówiłem w połowie grudnia dwa ręczniki, przysłali jeden i na dodatek nie taki który zamówiłem. Po złożeniu reklamacji czekałem ponad miesiąc na zwrot pieniędzy po uprzednim wykonaniu telefonu do nich żeby dopytać się o moją reklamacje.
Jednym słowem ODRADZAM zakupy w empiku.
Nigdy więcej nic od was już nie zamówię. POLECAM POPRACOWAĆ NAD JAKOŚCIĄ WASZYCH USŁUG BO NIE SAMĄ CENĄ SIĘ W DZISIEJSZYCH CZASACH KONKURUJE.
Wadysprzedają produkty których nie mają
~andzia / 2021-01-26 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, po zwróceniu towaru walka z wiatrakami o zwrot pieniędzy, towar zwrotny dotarł do empiku 31 grudnia 2020 a do dnia dzisiejszego nie ma zwrotu pieniędzy. Po kontakcie telefonicznym, bardzo uprzejma Pani informuje mnie,że nie może nic zrobić. Jest 26 stycznia 2021 i trudno powiedzieć jak długo mam jeszcze czekać i czy w ogóle pieniądze zostaną zwrócone. NIE POLECAM, OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM TEN SKLEP
Zaletyżadne
Wadynieuczciwość i nie respektowania prawa konsumenta
~pioter / 2021-01-25 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Wystawiają produkt na sprzedaż którego nie mają.
Sklep to nie bank - tak prawo nie działa, po takim błędzie należy dostarczyć do klienta produkt - nie obchodzi konsumera skąd go sklep bierze.
~Patrycja / 2021-01-25 16:41
Ocena: 1.00 / 5
W poniedziałek, tydzień temu zamówiłam zabawkę, która miała być prezentem na roczek, który odbył się w niedzielę. Do zamówienia z tej strony skusiło mnie zdanie "wysyłka w 24 godziny", dało mi to pewność że prezent przyjdzie na czas. Przy zamówieniu dostałam informację że zabawka dojdzie między środa a piątkiem. Gdy w piątek nie otrzymałam przesyłki, A status zamównia nadal byl "niewysłano" postanowiłam zadzwonic do Empiku. Zostałam przeproszona, zapewniono mnie również że w poniedziałek przesyłka zostanie wysłana. Niestety minął już tydzień, na roczek poszłam bez prezentu, a status zamówienia nadal pokazuje " nie wysłano".
~Hanka / 2021-01-25 16:40
Ocena: 2.20 / 5
Witam,
nierzetelna firma oraz obsługa. Anulowali zamówienie bez zgody lub uprzedniego pytania czy mogą. Zamówienie przyszło raz że nie kompletne, dwa opakowania pogniecione pomięte, że nie wspomnę że ogólnie przyszło później niż planowane. Pani z reklamacji nie mogę pomóc...
Książkę to tylko tam można zamówić ,choć i to już nie bo Empik stał się bardzo drogi, te same książki u konkurencji o wiele tańsze, szybsza dostawa.
ZaletyBadziewiacka firma
Wadymarna obsługa
~Krzys4242 / 2021-01-25 10:11
Ocena: 2.20 / 5
Zamówiłem przesyłkę ,po dwóch dniach empik anulował przesyłkę . Napisałem o zwrot pieniędzy, minęło już 2 miesiące i nadal nie mam pieniędzy. Jest to moje drugie zamówienie pierwszy raz czekałem aż dwa tygodnie aż wyślą przesyłkę i postanowilem zrezygnować z zamówienia
ZaletyDuży wybór
WadyCena
Częste anulowane przesyłki i nie można doprowadzić do zwrotu pieniędzy
~Ala / 2021-01-25 08:15
Ocena: 3.75 / 5
Zamówiłam 4 książki , jedną z książek przysłali nie tą co zamówiłam.
~Ryszard / 2021-01-23 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie ksiazki: "Poznaj metody hakerów" napisana przez Krzysztofa Dziedzica w wspolpracy z Komputer Swiat (KSplus.pl), jezeli nie chcecie dostac wirusy, trojany itp ktore blokuja ci komputer!!
Wydawalo by sie ze taki sklep jak Empik powinien sprawdzac swoich produktow.
Nie dosc ze dolaczona plyte nie da sie urochomic, ktora jest niezbedna do tej ksiazki, to po kilku stronach jest napisane ze jezeli plyta nie jest dolaczona badz nie dziala to trzeba samemu pokombinowac i kupic pamiec USB! Co za sciema!
Na tym to sie jednak nie skonczylo, majac akurat pamieci USB w domu to dla mnie akurat to nie stanowilo wiekszego problemu, wiec postapilem jak w ksiazsce bylo podane: sciagnij z witryny ksplus.pl program o nazwie Rufus a nastepnie sciagnijcie program z obrazkiem przedstawiajacy plyte z ksiazki, a tam zadnego obrazku nie bylo! Okazalo sie rowniez ze numer SHA256 z plyty nie zgadza sie z glowna strona Kali. Oszustwo!
Jak sciagnalem program Rufus na komputer to zaladowal mi sie wirus (PuP) ktory wpuscij upartego (crypto) Trojana (Trojan:Win32/CryptInject!ml), ktorego nie dalo sie zlikwidowac manualnie w kwarantannie, zablokowal po chwili dostep dostep do Windows defender i Windows Security (czyli skanowanie i przeszukiwanie i usuwanie wirusow). To byl bardzo okrutny Trojan, i chce to podkreslic bo mimo to ze wlaczylem safe-mode i skanowanie to wylaczyl i wlaczyl mi komputer w trybie normalnym zeby dalej moc pracowac normalnie. W jedyny sposob w ktorym sie go pozbylem bylo przez factory reset calego komputera ... Innymi slowami, wiele strat za taka mala ksiazke.
WadyOszustwo, kradziez
~Iwo / 2021-01-22 22:15
Ocena: 1.80 / 5
Dramat. Wątek jak widzę się powtarza., zamawiam płytę, place i tydzień później dostaje informacje ze brakło... No i zabawa w zwrot pieniędzy, którego nie chce bo chce płytę. Odradzam ten gówniany sklep!
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klientów.
~Lila / 2021-01-22 19:43
Ocena: 1.00 / 5
1,5 miesięcy temu (08.12.2020 r.) zamówiłam dzieciom świąteczne prezenty za które z góry zapłaciłam. 10.12.2020 r. otrzymałam wiadomość na e-maila, że tego towaru nie ma i że zwrócą mi pieniądze. Do dnia dzisiejszego tj. 22.01.2021 nie mogę doprosić się zwrotu gotówki. Konsultant stale mówi mi, że na platformie empiku nie ma zwrotu pieniędzy od hurtownika zabawek, pomimo, że hurtownik przysłał mi pismo potwierdzające zwrot gotówki 10.12.2020 r.
Zaletybrak
Wadyniesłowność, nieodpowiedzialność, brak zaufania
~. / 2021-01-21 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Zakupy internetowe w empiku- nigdy więcej. W pierwszych dniach stycznia zamówiłam książkę na prezent, która swoją datę premiery miała tydzień po złożonym przeze mnie zamówieniu. Czas wysyłki określono na 2 dni robocze. Pierwszy tydzień czekałam spokojnie, drugi wzbudził już we mnie niepokój. Z tego powodu skontaktowałam się z obsługą klienta. Przemiła pani zapewniła mnie, że książka będzie dostarczona do mojego domu na początku kolejnego tygodnia. W momencie, gdy "następny tydzień" dobiegał końca ponownie skontaktowałam się z obsługą klienta, gdzie ŁASKAWIE POINFORMOWANO MNIE O TYM, że magazyny zostały wyczerpane i nikt nie jest w stanie określić w którym momencie dojdzie do mnie zamówienie. Chcę podkreślić, że książka została zamówiona przeze mnie na kilka dni przed premierą. Po dacie premiery książka była dostępna do kupienia online jeszcze przez kilka dni. Dlaczego nie dostałam maila z informacją, że przesyłka przyjdzie z opóźnieniem? Czemu zapewniano mnie o tym, że nie mam się czego obawiać? Chciałabym podkreślić jeszcze, że "empikowskie" ceny są znacznie wyższe niż to co oferuje nam księgarniana konkurencja. Z tego właśnie powodu oczekuje się od "renomowanej" ( nie dajcie się zwieść) i dobrze reklamowanej, dużej firmy dobrego traktowania klienta. Jako klient czuję się oszukana. Nie mam pretensji o rzekome "wyczerpanie nakładu", ale o to, że nikt nie poinformował mnie o tym, że dostawa może ulec zmianie.
Na koniec dodam, że godzinę temu po skontaktowaniu się z salonem empik w moim mieście okazało się, że ( jakimś cudem) znajduje się u nich kilka egzemplarzy "na stanie". Zamówiłam a swoje wcześniejsze zamówienie online cofnęłam. Liczę na to, że wydane przeze mnie pieniądze wrócą na moje konto w ciągu najbliższych dni.
Tak jak obiecałam pani na infolinii podczas ostatniej rozmowy- opisuję Was w stu procentach prawdziwie. Jestem zażenowana i zniesmaczona. Natrudziłam się i namęczyłam, by łaskawie dostać jakąkolwiek informację o moich zakupach. Pomijam fakt, że okłamaliście mnie co do daty dostawy. Okłamaliście mnie również podczas pierwszej rozmowy w obsłudze klienta. Nigdy więcej nie zamówię u Was nic online i będę odradzać to WSZYSTKIM.
Nie spodziewałam się nigdy czegoś takiego.
ZaletyBrak
WadyZa dużo by wymieniać.
~Ola / 2021-01-20 11:31
Ocena: 1.20 / 5
Zamówiłam paczkę poczym napisano mi,że brak towaru. Pieniędzy zwrotnych nie dostałam do dziś.