Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xtras / 2020-12-22 21:57
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem prezent na święta, 12 dni przed świętami. Otrzymałem po 3 dniach - ale nie to co zamawiałem. Odesłałem od razu. Infolinia nic nie do dziś nic nie wie, trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji???? 14 dni. Wydałem 320 zł na prezent i zostałem bez prezentu na święta... porażka. Nawet nie napisali emaila, że otrzymali zwrot, że będzie wysłane, nie będzie wysłane - NIC. Kamień w wodę. NIE POLECAM EMPIKU. Zszedł na psy, na aledrogo, by się bardziej przejeli i podjęli próbę wyprostowania sytuacji.
    Wadyobsługa klienta, infolinia, brak komunikacji,
  • ~Xxxd / 2023-06-21 17:42
    Ocena: 1.40 / 5
    Nigdy więcej zamówienia z empiku.To co piszą z realizacją zamówienia jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.!!!!piszą o terminie paczki z UPS że będzie w tych dniach a jej nie ma na czas bo tak naprawdę idzie z Chin z realizacją długo czas .Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z ich usług
    WadyKłamstwo to co piszą do czasu paczki
  • ~Grzegorz / 2023-04-06 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale opinia jest negatywna. EMPIK to tylko pośrednik w zamówieniach. W razie niepowodzenia odsyłają klienta do dostawcy żeby sobie sam rozwiązywał problem... chyba nie na tym polega pośrednictwo?
  • ~kskuvaks / 2021-10-15 09:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem książkę z dostawą do salonu specjalnie wybrałem te metodę ponieważ była najszybsza 1-2 dni po 3 dniach moja paczka nie została nawet nadana do salonu dodatkowo oczywiście za każdy produkt się przepłaca.
    WadyZła dostawa zbyt wysokie ceny
  • ~Piotr / 2021-01-27 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem w połowie grudnia dwa ręczniki, przysłali jeden i na dodatek nie taki który zamówiłem. Po złożeniu reklamacji czekałem ponad miesiąc na zwrot pieniędzy po uprzednim wykonaniu telefonu do nich żeby dopytać się o moją reklamacje.
    Jednym słowem ODRADZAM zakupy w empiku.
    Nigdy więcej nic od was już nie zamówię. POLECAM POPRACOWAĆ NAD JAKOŚCIĄ WASZYCH USŁUG BO NIE SAMĄ CENĄ SIĘ W DZISIEJSZYCH CZASACH KONKURUJE.
    Wadysprzedają produkty których nie mają
  • ~Rozczarowana / 2021-12-13 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówienie złożone 4.12.21 za 900 zł do dziś nie otrzymałam towaru ani pieniędzy.Obniżyli garnki z 622 ma 369 bo był Black froday i nie chcą wysłać za cenę którą kupiłam w promocji.Dzwoniąc ma infolinię każda baba mówi coś innego.Okropna strona, obsługa,banda oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma towaru ani pieniędzy
  • ~SIR / 2024-10-25 12:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiony towar w Empik dostarczyła tragiczna firma K&B SHOES Kamil Brózda.
    Najpierw nie było faktury, później przyszła błędna. Uzyskanie informacji i obsługa Empik i tego Brózdy przeszły wszelkie oczekiwania. Koszt mojej obsługi przekroczył wartość zamówienia. Niiiiiiigdy więcej nic nie Zamówię.
    Po prostu koszmar.
    Wadywspółpracują z firma do kto®ej nie mają numeru telefonu.
  • ~Ewa / 2022-08-08 19:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Empik to już kompletne dno ,nie można zalogować się na swoje Konto gdyż odrzuca do aplikacji ,posiadam tam swoje środki doładowane lecz nie mogę zapłacić tymi środkami pomimo ,że to produkty z Empiku,jeden konsultant na czacie potwierdza ,że są środki ,drugi po dłuższym czasie ( cholerny bot ,który nic nie wie na początku ) twierdzi,że brak środków i tak w kółko od długiego czasu .Brak możliwości odzyskania swoich środków i kontaktu
  • ~Ula / 2023-02-08 10:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga !!! Zostalam oszukana !!!
    Kupilam w sklepie w Galerii Baltyckiej w Gdansku 3 plyty.
    Pytalam sprzedawcy czy mozna zwrocic bez problemu towar gdyby okazalo sie ze to nie to.
    Sprzedawca zapewnil mnie ze mam 30 dni I nie ma problemu ze zwrotem pieniedzy.Plyty kupilam dla sparalizowanej osoby żeby jej pomuc.
    Gdy probowalam oddac 2 z 3 plyt bardzo nie przyjemna kierowniczka poinformowala mnie ze żadnego zwrotu pieniedzy nie dostane i wogole mam z nia nie dyskutowac !
    Za to dostalam karte podarunkową ktora jest mi calkowicie nie potrzebna.
    Napisalam dlatego do biura klijenta z nadzieja ze oni jakos to rozwiaża.
    Ale oni odpisuja to samo ze mam karta sie cieszyc.
    Jak zdarta płyta piszą to samo.
    Czlowiek kupuje cos, sprzedawca kłamie w żywe oczy A potem wciskaja te ich karty.
    Sklep tak samo jak i ta obsluga klijenta - ponizej krytyki.
    Wiecej tam nic nie bede kupiwac! I a Sprawe rozglosze tez na fb i instagramie ku przestrodze ! bo z takim chamstwem, ignorancja i oszukiwaniem klijenta dawno sie nie spotkalam!
    Nie polecam !!!
    Zreszta i tak czlowiek stoi w kolejce ok 20 minut jak chce zaplacic gotowka.
  • ~Ania / 2021-11-06 16:59
    Ocena: 1.20 / 5
    oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin . Obsługa i reklamację drugi dramat. Zamówiłam 29.10 i po 8 dniach nadal termin przesuwają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~ANN / 2021-03-23 08:38
    Ocena: 1.20 / 5
    Okropna obsługa - nie polecam zakupów przez EMPIK! Zamówiłam kosmetyki do włosów za 260 zł, paczka przyszyła cała zalana, kosmetyki wyciekły. Zrobiłam zgłoszenie reklamacji do Inspostu oraz Empiku i do tej pory nie ma jakiegokolwiek odzewu. Zostałam bez pieniędzy i kosmetyków. Odradzam!
  • ~Anna / 2020-06-30 06:45
    Ocena: 1.20 / 5
    Po opłaceniu zamówienia i wybraniu księgarni anulowali moje zamówienie, o czym dowiedziałam się dzwoniąc z pytaniem dlaczego tak długo czekam. Tłumaczyli się pandemią lecz jak zauważyłam, że wszystko wróciło już do normy w końcu czerwca, pani z info poinformowała mnie, że jednak coś musiało się stać w transporcie.
    Nie polecam!
  • ~Anna / 2022-06-07 18:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Tragiczna obsługa! Po 2 tygodniach zadzwonił pracownik z informacją, że towaru zamówionego przeze mnie nie ma i nie będzie. Poinformował, że zwrot środków nastąpi do 24h, z maila o anulowaniu dowiedziałam się, że będzie to 3-5 dni roboczych! Pracownik ma czacie po odbębnieniu tej samej pieśni rozłączył się.
    Poziom obsługi klienta fatalny!
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Ar / 2022-09-01 21:23
    Ocena: 1.20 / 5
    Najgorszy internetowy sklep świata. Shopee to przy tym profesjonaliści.
    ZaletyBrak
    WadyNawet zalogować się nie da na ich stronie
  • ~babcia / 2019-12-10 16:30
    Ocena: 1.20 / 5
    To nie jest świat dla starych ludzi. Niestety dałam się nabrać na ścieżkę dźwiękową The Mandalorian. Kupując przez internet jako osoba starsza nie zauważyłam, że jest to plik do pobrania -bardzo małe literki. Młodzi ludzie tego nie zrozumieją, jednak nam starszym takie rzeczy w tych czasach się wydarzają. Nie można zwrócić plików nawet nietkniętych. Może to śmieszne dla młodych jednak dla osoby starszej trudne do pojęcia. Stosują komunistyczne zasady, że liczy się regulamin nie człowiek.Zasłaniają się tymże regulaminem. Wyrzuciłam pieniądze w błoto. Jawnie dyskryminują osoby starsze. Są przedstawicielami gerontofobii. Oszukali osobę starszą pewnie niejedną. Skąd tam takie tłumy w salonach jeśli to tacy niesolidni sprzedawcy?
    ZaletyŻadnych
    WadyNiesolidni, pokrętni, cwaniakowaci... Należy trzymać się od nich z daleka!
  • ~Były klient! / 2020-12-14 10:19
    Ocena: 1.20 / 5
    Po prostu omijać szerokim łukiem! Mrożą nasze pieniądze, wsparcie jest tylko z nazwy bo jedynie tłumaczą ze czegoś nie mogą i nie mają wpływu, polityka firmy jest beznadziejna, jak się okazuje tysiące innych osób ma podobne problemy co ja, zamawianie na stronie to prosta sprawa jednak sprzedają produkty których nie mają na stanie, przelane środki są do wykorzystania jedynie na produkty które sprzedaje empik, a i tak wielu rzeczy nie mają na magazynie. ***** EMPIK
    WadyOszustwa i przetrzymywanie pieniędzy
  • ~Cat / 2022-11-16 21:33
    Ocena: 1.20 / 5
    Ten sklep jest beznadziejny. Artykuły niedostępne lub zamawiając od wielu sprzedawców musisz płacić wielokrotnie za dostawę. Nie można odebrać towaru w sklepie, jeśli pochodzi od jakiegoś sprzedawcy. Sama idea kupowania od sprzedawcy nie związanego z Empikiem jest nienormalna, od tego mamy Allegro. Zamówiona rzecz wróciła do sklepu, bo nie przyszło powiadomienie ani na numer telefonu ani na e-maila. Najgorszy sklep z jakim miałam doczynienia. Unikać jak ognia!
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Czekający na dostawę / 2021-11-17 00:34
    Ocena: 1.20 / 5
    Porażka, wysyłka już przesuwana 3x, minęło prawie 10 dni od zamówienia. Na dodatek pani w salonie namówiła mnie na usługę premium. Co z tego, że są z nią obniżone ceny i darmowe dostawy, skoro nie dochodzą? Jeden wielki scam, nie polecam!
    WadyObsługa, wprowadzanie w błąd, czas realizacji, jakość pakowania.
  • ~Dominik / 2022-08-02 14:55
    Ocena: 1.20 / 5
    Najgorszy sklep internetowy w jakim robiłem zakupy. Zamówione zostało kilka produktów i jak się później okazała każdy z tych produktów jest wysyłany osobno i dotrze w innym terminie. Nigdzie nie było to napisane
  • ~Dorota / 2023-09-19 17:56
    Ocena: 1.20 / 5
    Widzę że Empik już nie bierze żadnej odpowiedzialności za sprzedaż swoich/nieswoich produktów bo się szumnie nazwał PLATFORMĄ. Nie mogę kupić zamówić za darmo produktu, gdyż jak pani X mnie poinformowała empik jest tylko platforma i sprzedawca tego produktu chce opłaty z mojej stony za wysyłkę !!! A do sklepu nie mogą zamówić, bo....? Inny sprzedawca. Gratulacje EMPIK.COM
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985