Jako wieloletni klient Empiku wyrażam ubolewanie kierunkiem ewolucji tej firmy. Empik kiedyś był siecią świetnych księgarni z szerokim asortymentem muzycznym, filmowym i papierniczym. Dzisiaj to wydmuszka, logo, które za jakieś śmieszne pieniądze pozwala się podpinać każdemu cwaniaczkowi z jakimś żałosnym sklepikiem internetowym. Empik próbuje naśladować Amazona, ale robi to bardzo, ale to bardzo słabo.
Wiele osób zawiedzionych jakością obsługi pisze o długich terminach oczekiwania, czy kiepskim kontakcie. A to nie tak. Aktualny model biznesowy Empiku to dobrze spozycjonowana strona, przez którą każdy może coś wystawić na sprzedaż. Empik bierze pieniądze, ale żadnej odpowiedzialności. Nie podoba się zamówienie? Nieterminowa dostawa? Pisz Pan do sprzedawcy, to nie nasza sprawa. Zamówiłem produkt 30 listopada. Pomijam, że Empik podpowiedział mi najdroższą opcję z najdłuższym terminem dostawy (wysyłka 48-72h). Gdy 3 grudnia zorientowałem się, że przesyłki ani widu ani słychu, próbowałem anulować zamówienie, ale jedyne co można zrobić to napisać coś w formularzu i modlić się, żeby ktoś to przeczytał. Po mojej wiadomości zapadła cisza. Dzisiaj dostaję radosny komunikat: "No to jedziemy! Twoja paczka jest w drodze!". I co z tego, że już ta paczka mi nie jest do niczego potrzebna, bo jest po imieninach i po Mikołajkach? I co z tego, że jestem kilkaset kilometrów od paczkomatu, z którego miałem odebrać przesyłkę w zeszłym tygodniu? A organizacja tej cynicznej firmy jest taka, że na infolinii siedzą osoby, których pracą jest przyjmowanie na siebie fali frustracji zawiedzionych klientów, a jednocześnie nie mają one jakiejkolwiek mocy sprawczej. Być może, wydaje mi się, chyba. Zero konkretów. Pieniądze wydane, paczka po terminie wysłana do paczkomatu, z którego nie mam szans jej odebrać i zero rzetelnej informacji. Gorąco nie polecam!
Gratuluję i życzę Panu Prezesowi dobrej premii świątecznej!ZaletySentyment, dobre pozycjonowanie strony w sieci.
WadyNieporadnie skopiowany model biznesowy Amazona, brak odpowiedzialności za sprzedawane przez stronę produkty, brak sensownego kontaktu z infolinią, bezradność klienta w razie jakichkolwiek problemów.