strona 49 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~anonim / 2021-02-26 16:47
Ostatnimi czasy mam same problemy z empikiem. Najpierw złożyłam zamówienie przedpremierowe na grę. W dniu premiery gry pojawiła się informacja, że towar oczekuje na kompletację. Po kilku dniach nic się nie zmieniło. Postanowiłam napisać do pomocy. Po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, że chwilę po złożeniu przeze mnie zamówienia towaru już nie było. Tylko, że zamówiłam towar na ponad miesiąc przed premierą. Nie poważna sytuacja, bo gdybym wiedziała, że jest taki problem, to zamówiłabym w całkiem innym miejscu, a tak miałam z tym problem ze względu na to, że była to edycja kolekcjonerska. Kolejnym problemem jest produkt cyfrowy. Po opłaceniu go w dalszym ciągu widnieje napis, że muszę go opłacić, a zależy mi w tej sytuacji na czasie.
Kiedyś empik był dobrą stroną do zamawiania, niestety w ostatnim czasie to się popsuło. Czas zmienić sklep, bo ten ma coraz większe problemy. -
-
~K. / 2021-02-25 16:51
Dostałam zły towar przy odbiorze osobistym i zamiast załatwić zwrot od razu(płatność przy odbiorze)to musiałam złożyć reklamacje i czekać do 14 dni na rozpatrzenie, a pomyłka sklepu internetowego - zamówiłam 1 książkę i jeszcze pomyłka.... Żenujący poziom obsługi. -
~Mirek / 2021-02-24 20:03
Witam dzisiaj robiłem zakupy w CH Galaxy w Szczecinie w Empiku i byłem bardzo zaskoczony kiedy Pani która mnie obsługiwała nosiła czarną maseczkę z czerwoną błyskawica która sugeruje żebym wy.....ał ze sklepu .
Młoda kobieta która nie powinna pracować w takim sklepie gdzie towar jest dla osób od 3 do 100 lat
Rozważę dalsze zakupy w państwa sklepie skoro szefostwo nie może zdyscyplinować personelu . Nie mam zamiaru żle się czuć i wydawać swoje pieniądze w państwa sklepie -
~Malgorzata / 2021-02-24 16:31
Witam kupiliśmy z mężem dwa opakowania pisaków suchościeralnech firmy schneider razem koszt 60 zl.Oczywiście pisaki są stare z leżały ledwo je widać na tablicy suchościeralnej po prostu to jest jakaś żenada!Oczywiście nie mamy paragonu bo gdyby tak było rzucili byśmy w Empiku w sklepie w Galerii Krakowskiej w krakowie sprzedawcą na Pysk no jak można sprzedać z leżały towar jeszcze w takiej kwocie!Ludzie co wy robicie w czasie Pan Demi naciąga cię ludzi na stare produkty po prostu odradzam każdemu kto będzie chciał cokolwiek u was kupić i padnie na Pysk nie takie firmy padały w Polsce!!!! -
~wdanczuk / 2021-02-23 15:07
Żenujące. Nie polecam EMPIK.COM. Pierwszy i ostatni raz jestem klientem. ZaletyBrakWadyDluga dostawa, obsługa klienta żenująca -
~Arkadiusz / 2021-02-23 02:06
Mam zamówione towary zapłaciłem i po raz kolejny czekam drugi tydzień na dostawę oczywiście dostałem SMS że się starają WadyTermin realizacjizamówienia -
~Adrianna / 2021-02-19 19:56
Brak szacunku do klienta i jego czasu. Miedzy 5-8 lutego mialam OTRZYMAC nowe buty w ramach uznanej reklamacji. Szkoda tylko, ze zamiast maila klienta został podany wewnetrzny reklamacyjny Empiku i ani powiadomienia o umieszczeniu paczki ani kodu odbioru. Od tamtego momentu odbijam sie od ściany, konsultanci nie zapewniają ciągłości korespondencji i nie odpowiadają na maile, mimo, ze proszą o kontakt. Infolinia - przypadkowe osoby, ktore nic nie wiedza - umawiają ponownie sposob dostawy + zmiane danych w celu zapewnienia, ze bede mogla odebrac zamówienie (inpost), by nastepnego dnia wyslac maila o zasileniu mojego konta kwota zamowienia....... kolejny telefon: „ja tutaj widze wygenerowany list przewozowy dhla”, no okej, ale z jakiej racji? Jakie dane zostały podane do mojego zamowienia? Dlaczego został wysłany do mnie mail o zwrocie środków? Te pytania pozostaną bez odpowiedzi jak sadze. Nie polecam, ZaletyBrakWadySame wady -
~Oliwia T. / 2021-02-17 20:12
Totalne dno. Zamówiłam płytę w grudniu na prezent na gwiazdkę. Połowa lutego nie mam ani płyty, ani zwrotu kosztów.
-
-
~kalka / 2021-02-17 16:06
syf i malaria. Drugie zamówienie anulowane przez nich jakby nigdy nic, pomimo iz asortyment dostępny w sklepie internetowym. Anulacja po 5 dniach od wpłaty, zwrot pieniędzy 3-5 dni, co za tym idzie przez 10 dni OBRACAJĄ MOIMI PIENIĘDZMI.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omijajcie to dziadostwo z daleka! - Oni bawią się w sklep, ale na pewno nic z nim nie mają. Klienta mają za nic
ZaletyŻADNYCHWadySAME PROBLEMY, BRAK TOWARU POMIMO IZ JEST DOSTĘNY W SPLEPIE INERNETOWYM,. Obracają pieniędzmi klienta przez 10 dni. -
~Angelika / 2021-02-15 19:45
Mój zwrot jest rozpatrywany kilka miesięcy z powodu zgubienia paczki. Kontaktowałem się i mailowo i telefonicznie. Po pewnym czasie nawet maile są lekceważone. Juz straciłam nadzieje ze odzyskam swoje 300 zł. Kontakt z coraz to innym konsultantem i brak możliwości rozmowy z osobą zajmującą się sprawą. Caly czas są zapewnienia że zadzownia i ze sprawą dobiega końca. 0 kontaktu z ich strony wprowadzanie klienta w błąd. 1 osoba nic nie zdziała swoimi słowami myślę ze jedynie zbiorowa interwencja w UOKiK cokolwiek by zadziałała. Paczka odesłania z formularzem zwrotu produktem i dowodem zakupu. Nielogiczne -
~redzik / 2021-02-15 12:56
Anulowano moje zamówienie poniwaz cena była zbyt okazyjna 315 złoy zamiast 224 -
~Magdalena / 2021-02-12 14:04
Mnie się nie udało.
Przuszedł uszkodzony czytnik e- booków
Na zwrot tylko 14 dni.
Formularz kontaktu na ich stronie nie działa -
~Jan Krasnjk / 2021-02-10 10:15
Opierrrrddd.... Tam sie strasznie, 10 dni czekać na paczkę zamówioną na początku tygodnia.... Kompletacja zamówienia składającego się z jednej książki zajęła im 3 dni... Nie polecam, OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM -
~Abhi M / 2021-02-10 09:00
Empik is a piece of s***. Never buy from this site if you want ethical or professional services. Look towards allegro, I have seen seller much more professional there. Ordered Tableware from them, it turned out they were broken and we returned it. Night mare started afterwards. the stress this company gives by not returning the money. They keep on lying about the transfer will be done in next 2-3 days. In short, the company is doomed to be close soon. I wish them bankruptcy in 2021. :) ZaletyNothingWadySelling directly from hell -
~Nati / 2021-02-06 14:06
Nie polecam. Zamówiłam produkt i dopiero po tygodniu okazało się że zamówienie zostało anulowane. Zadzwoniłam z pytaniem dlaczego i okazało się że towar już niedostępny. Tylko jak kilka dni po złożeniu zamówienia nadal można było kupić dany produkt. -
~Xyz / 2021-02-05 15:08
Nie polecam strony empik.com ani całej firmy empik. Walka o zwrot pieniędzy z moich środków. Podczas pierwszego kontaktu z infolinia pani zapewniała, że nie będzie z tym problemu i bardzo szybko zajmą się sprawa. Po 2 tygodniach pierwszy meil, że zwrot środków na podane wcześniej konto nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, po 5 dniach kolejny meil od obsługi klienta z prośbą o numer konta. Dzwoniąc na infolinię brak jakiejkolwiek rzetelnej informacji, albo rozłączanie się po przedstawieniu sprawy, albo informacja, że przelew jest zlecony do realizacji. Robicie sobie jaja z ludzi, którzy chcą odzyskać pieniądze, mówicie jedno robicie drugie. Infolinia ciągle przeprasza za własne kłamstwa, skoro przelew miał być wysłany w ciągu 5 dni roboczych to gdzie on jest po 2 tygodniach? -
-
~Maciej / 2021-02-05 13:50
Zamówienie 40100806574427 sprzedawca pobrał pieniądze, natychmiast poinformował mnie, że nie ma towaru, mijają 3 tygodni, pieniądze nie zostały oddane. Na infolinii mnie zwodzą co do terminu przelewu. Sprzedawca mnie okłamał co do terminu zwrotu środków. Sprzedawca działa nieprofesjonalnie przetrzymując nieswoje pieniądze tak długi czas, jest to niezgodne z prawem i nieetyczne. OSTRZEGAM. ZaletybrakWadynie zwracają pieniędzy -
~Mundek / 2021-02-04 21:38
W dniu 03.03.2021 około godz., 9 dokonałem zakupu w sklepie Internetowym Empic.com 3 szt. Autobusu Ikarus 256 z Nr 70 "Kultowe Autobusy PRL". Bezproblemowo przeszedłem proces rejestracji, zakupu oraz dokonałem płatności za pośrednictwem Dotpay.
Uszczęśliwiony tak zrealizowaną transakcją czekałem na dostawę do wybranego paczkomatu. Niestety maja radość nie trwała zbyt długo. Jakież było moje zdziwienie i rozczarowanie, kiedy jeszcze tego samego dnia o godz. 16:53 otrzymałem e-maila dotyczącego anulowania zamówienia z następującym komentarzem:
"Dlaczego? Już się tłumaczymy. Niestety chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia okazało się, że produkty, które wybrałeś nie są już dostępne u naszych dostawców. Nie jest to kwestia zależna od nas, ale bardzo zależy nam na Twoim dobrym humorze. Dlatego bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. Gdy tylko produkty pojawią znów w naszej ofercie, od razu Cię o tym poinformujemy". Niestety nie jestem w stanie tego zrozumieć. Sprzedaję coś czego nie posiadam? Nie będą się już dalej rozwodził na ten temat, bo nie ma to najmniejszego sensu. Osoby sprzedające i kupujące w Internecie doskonale wiedzą na czym ta zabawa polega. Dlatego odradzam i nie polecam zakupów w tym sklepie Internetowym, "zależnym od niezależnych dostawców". Jeżeli Wam się udało zrobić zakupy to gratuluję, ja nie miałem takiego szczęścia, mówiąc krótko nieodpowiedzialność i lekceważenie, a mówiąc krótko jednym słowem i w dodatku kolokwialnie to gównarzeria. Z wyrazami szacunku dla czytających ten komentarz.ZaletyBrakWadyNie do stwierdzenia -
~sylwanat / 2021-02-04 12:08
Nigdy więcej. Zamówiłam nową książkę z Języka Hiszpańskiego, a dostałam używaną i podpisaną przez czyjeś dziecko. Na szczęście w stacjonarnym sklepie udało mi szybko dokonać zwrotu i odzyskałam pieniądze. Gdybym chciała używaną, to był kupiła przez Allegro za połowę ceny z Empiku...Porażka -
~Katarzyna / 2021-02-03 08:28
Kpiny z klientów i arogancja. W moim przypadku zwrot pieniędzy ( za zamówienie, które anulowałam już następnego dnia po zakupie) trwało 1,5 miesiąca....Towar mi mimo wszystko wysłano a potem wmawiano, że jednak go odebrałam...Korespondencja z BOK trwała i trwała. Odradzam, tylko dla klientów o mocnych nerwach! ZaletyBrakWadyJ. W
strona 49 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »