strona 49 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~MeisoosieM / 2022-07-16 16:29
Przed zakupem proponuję upewnić sie ile kosztuje książka
Cena książki na stronie empiku 31zl a w sklepie 49zl. Podobno to normalne -
-
~MM / 2021-12-05 09:54
Tragedia!! Empik powinien ogłaszać się jako BAZAR a nie sklep online. Swojego towaru nie mają tylko oferty innych sprzedawców. Niby ok ale żadne bony nie działają. Polecam zanim zaczniesz kupować BARDZO DOKŁADNIE przeczytać regulamin, wszystkie gwiazdki itp. Czyli po 30minutach zgłębiania tajników zakupów wychodzi, że lepiej, taniej i bezproblemowo odpuścić sobie i udać się na Al... lub Ama... Problem jest znany od lat i nic się nie zmienia!! ZaletyBRAKWadyInfolinia- dramat! Rzetelne informacje pochowane na stronie, wszystko pod szyldem Empik ale jak przychodzi do płatności ze swoich środków to się okazuje, że się nie da bo to nie Empik. -
~monikarad / 2019-06-12 17:06
Chcialam zlozyc zamowienie za granice niestety nie jestem w stanie wpisac danych do wysylki zaganicznej, moge podaac tylo polskie. nie wiem po co wogole jest taka opcja, zmarnowalam tylko czas, musze znalezc inny sklep. -
~neo / 2021-11-02 23:26
Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę -
~nick / 2020-10-07 10:06
Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu. ZaletybrakWadySame wady -
~Norbert / 2022-03-08 08:45
Totalna porażka zamawiasz towar z opcją dostawy do paczkomatu, podają termin dostawy i co i nic,
Towar jeszcze po terminie ostatecznej dostawy ma status "W PRZYGOTOWANIU". Składasz reklamacje i w odpowiedzi słyszysz od pani "z głosem jakby stała na grobem, że oni są tylko pośrednikiem ona może tylko przekazać moje uwagi, albo mogę sam sobie porozmawiać z dostawcą. Pod podanym numerem zgłasza się tylko automatyczna sekretarka. Nie ma winnych, nie ma odpowiedzialnych, nie ma zamówienia, jest tylko klient nabity w przysłowiową butelkę. W tej firmie najlepiej kupować tylko i wyłącznie z odbiorem w salonie i płatnością przy odbiorze, Żadnej innej formy zdecydowanie NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyNie terminowość, brak poczucia odpowiedzialności odpowiedzialności, chociaż to EMPIK swoją nazwą firmuje sprzedaż. Kto zamówiłby jakiekolwiek perfumy od nieznanej szerzej firmy.
Typowe nabijanie klienta w butelkę. -
~Olga Skwanska / 2019-02-11 20:58
Obrzydliwy. Na wiadomości nie odpowiadają, zdjęć nie ma, w 9print dali kod promocyjny na zniżkę w wysokości 30% (INST2323), wyszło taniej, szybciej Zalety-----------------------------Wadydostawa, obsługa, odpowiedzi, jakość -
~Oszukana przez empik / 2019-12-23 21:09
Empik oszukuje klienta przede wszystkim z terminem dostawy. Chce w ten sposób naciągnąć na zakup a potem niech się dzieje wola Nieba. Nie ma prezentów dla dzieci - nikogo to nie obchodzi. To się nazywa wprowadzenie w błąd klienta celem dojścia do zawarcia umowy. Stanowczo odradzam. -
-
~Owen / 2021-05-23 16:26
po mkliku dniach blokowania środków piszą że muszą anulować zamówienie, mimo że dzień wcześniej pisali że lekko się ono wydłuży. nie polecam zakupy w tym sklepie, to standardowe praktyki tego "sklepu" -
~Paulina / 2022-12-06 18:22
Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień. WadyDługi czas realizacji zamówień
Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie -
~Piotr / 2021-02-27 00:03
Chciałem kupić ekspres do kawy. 2400zl. Ale niestety empik sprzedaje towar którego nie ma. Dramat. -
~Piotr / 2023-05-25 08:44
Niby towar jest a go nie ma zamówienie od razu anulowane WadyFikcyjne towary na stronie -
~Rafal / 2021-07-12 18:13
Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku. -
~Sebastian / 2021-06-30 11:32
Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu” ZaletyŻadne -
~ST / 2020-06-06 13:18
Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.
Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.ZaletybrakWady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
- proces reklamacji -
~Sylwia / 2020-12-21 16:38
Firma nierzetelna!!.
Wystawia na stronie internetowej produkty niedostępne na magazynie. Klient zakupuje produkt w cenie promocyjnej aby po kilku dniach oczekiwania dowiedzieć się, że produktu zabrakło mimo opłacenia zamówienia. Co ciekawe zawsze zabraknie tego co akurat było w promocji. Klient dostaje zwrot srodkow za promocyjny produkt ale uwaga produkt nadal jest na stronie sklepu dostepny! Ale w regularnej cenie. Można go zakupić płacąc więcej. Z praktyką ta spotkałam się nie pierwszy raz i czuję się oszukana. Moje zamówienie w cenie promocyjnej anulowano ale w tym samym czasie ten sam produkt w większej cenie mógł zakupić inny klient! Brawo empik.ZaletyBrakWadyKiepska komunikacja. Klient najmniej ważny. Wystawianie na sprzedaż produktów których nie ma na stanie magazynowym. Anulowanie promocyjnych zamówieniem juz opłaconych aby wystawić je po wyższej cenie. -
-
~terter / 2023-03-29 19:10
MANIPULACJA CENAMI!! Posiadam Premium, książka "egipcjanin sinuhe" w internetowej ofercie 42,90 zł. W salonie 59,90 o czym nie wiedziałam. Chciałam kupić 2 książki na prezent. Sprzedawca wliczył premium i oświadczył dumnie, że mam 50% zniżki na drugą książkę. Zakup był droższy aniżeli oferowana cena beż zachwalanego rabatów w salonie i bez karty Premium. -
~Tomek / 2021-12-07 17:01
Jako wieloletni klient Empiku wyrażam ubolewanie kierunkiem ewolucji tej firmy. Empik kiedyś był siecią świetnych księgarni z szerokim asortymentem muzycznym, filmowym i papierniczym. Dzisiaj to wydmuszka, logo, które za jakieś śmieszne pieniądze pozwala się podpinać każdemu cwaniaczkowi z jakimś żałosnym sklepikiem internetowym. Empik próbuje naśladować Amazona, ale robi to bardzo, ale to bardzo słabo.
Wiele osób zawiedzionych jakością obsługi pisze o długich terminach oczekiwania, czy kiepskim kontakcie. A to nie tak. Aktualny model biznesowy Empiku to dobrze spozycjonowana strona, przez którą każdy może coś wystawić na sprzedaż. Empik bierze pieniądze, ale żadnej odpowiedzialności. Nie podoba się zamówienie? Nieterminowa dostawa? Pisz Pan do sprzedawcy, to nie nasza sprawa. Zamówiłem produkt 30 listopada. Pomijam, że Empik podpowiedział mi najdroższą opcję z najdłuższym terminem dostawy (wysyłka 48-72h). Gdy 3 grudnia zorientowałem się, że przesyłki ani widu ani słychu, próbowałem anulować zamówienie, ale jedyne co można zrobić to napisać coś w formularzu i modlić się, żeby ktoś to przeczytał. Po mojej wiadomości zapadła cisza. Dzisiaj dostaję radosny komunikat: "No to jedziemy! Twoja paczka jest w drodze!". I co z tego, że już ta paczka mi nie jest do niczego potrzebna, bo jest po imieninach i po Mikołajkach? I co z tego, że jestem kilkaset kilometrów od paczkomatu, z którego miałem odebrać przesyłkę w zeszłym tygodniu? A organizacja tej cynicznej firmy jest taka, że na infolinii siedzą osoby, których pracą jest przyjmowanie na siebie fali frustracji zawiedzionych klientów, a jednocześnie nie mają one jakiejkolwiek mocy sprawczej. Być może, wydaje mi się, chyba. Zero konkretów. Pieniądze wydane, paczka po terminie wysłana do paczkomatu, z którego nie mam szans jej odebrać i zero rzetelnej informacji. Gorąco nie polecam!
Gratuluję i życzę Panu Prezesowi dobrej premii świątecznej!ZaletySentyment, dobre pozycjonowanie strony w sieci.WadyNieporadnie skopiowany model biznesowy Amazona, brak odpowiedzialności za sprzedawane przez stronę produkty, brak sensownego kontaktu z infolinią, bezradność klienta w razie jakichkolwiek problemów. -
~Wienia / 2021-08-28 10:13
Brak towaru, anulowanie zamówień, brak możliwości korzystania z kodów rabatowych, sklep tłumaczy tym, że jest tylko pośrednikiem i nie dotyczy on większości asortymentu. W skrócie, zamawianie w empiku to strata czasu. ZaletybrakWadybrak towarów -
~WIJ / 2024-04-10 01:30
Dotyczy Kart Podarunkowych EMPiK.
- Karty można zrealizować tylko na towary gdzie dostawcą jest EMPiK czyli zaledwie 23% ich oferty.
Przy zakupie jednego towaru masz zaledwie 23% szans, ze zapłacisz za niego kartą podarunkową.
Przy dwu towarach to zaledwie 5% szans, a przy trzech to nieco powyżej 1% !
- To samo dotyczy opcji dostawy przy zakupie przez Internet.
Spodziewaj się, że przy zakupie kilku towarów, za dostawę każdego z nich musisz oddzielnie zapłacić.
Ogólnie KOSZMAR !ZaletyMożesz się na kimś inteligentnie zemścić kupując mu Kartę podarunkową EMPiK.Wady1. Praktycznie niemożliwa realizacja w salonie - 1% do 23% szans.
2. Niezwykle trudne skompletowanie zakupu przez Internet. Np przy 5 towarach 0.3% szans.
strona 49 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »