Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2021-02-27 00:03
    Ocena: 1.40 / 5
    Chciałem kupić ekspres do kawy. 2400zl. Ale niestety empik sprzedaje towar którego nie ma. Dramat.
  • ~Piotr / 2023-05-25 08:44
    Ocena: 1.40 / 5
    Niby towar jest a go nie ma zamówienie od razu anulowane
    WadyFikcyjne towary na stronie
  • ~Rafal / 2021-07-12 18:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku.
  • ~Sebastian / 2021-06-30 11:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu”
    ZaletyŻadne
  • ~ST / 2020-06-06 13:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
    Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
    Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
    Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
    Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
    Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
    Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.

    Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
    Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.
    Zaletybrak
    Wady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
    - proces reklamacji
  • ~Sylwia / 2020-12-21 16:38
    Ocena: 1.40 / 5
    Firma nierzetelna!!.
    Wystawia na stronie internetowej produkty niedostępne na magazynie. Klient zakupuje produkt w cenie promocyjnej aby po kilku dniach oczekiwania dowiedzieć się, że produktu zabrakło mimo opłacenia zamówienia. Co ciekawe zawsze zabraknie tego co akurat było w promocji. Klient dostaje zwrot srodkow za promocyjny produkt ale uwaga produkt nadal jest na stronie sklepu dostepny! Ale w regularnej cenie. Można go zakupić płacąc więcej. Z praktyką ta spotkałam się nie pierwszy raz i czuję się oszukana. Moje zamówienie w cenie promocyjnej anulowano ale w tym samym czasie ten sam produkt w większej cenie mógł zakupić inny klient! Brawo empik.
    ZaletyBrak
    WadyKiepska komunikacja. Klient najmniej ważny. Wystawianie na sprzedaż produktów których nie ma na stanie magazynowym. Anulowanie promocyjnych zamówieniem juz opłaconych aby wystawić je po wyższej cenie.
  • ~terter / 2023-03-29 19:10
    Ocena: 1.40 / 5
    MANIPULACJA CENAMI!! Posiadam Premium, książka "egipcjanin sinuhe" w internetowej ofercie 42,90 zł. W salonie 59,90 o czym nie wiedziałam. Chciałam kupić 2 książki na prezent. Sprzedawca wliczył premium i oświadczył dumnie, że mam 50% zniżki na drugą książkę. Zakup był droższy aniżeli oferowana cena beż zachwalanego rabatów w salonie i bez karty Premium.
  • ~Tomek / 2021-12-07 17:01
    Ocena: 1.40 / 5
    Jako wieloletni klient Empiku wyrażam ubolewanie kierunkiem ewolucji tej firmy. Empik kiedyś był siecią świetnych księgarni z szerokim asortymentem muzycznym, filmowym i papierniczym. Dzisiaj to wydmuszka, logo, które za jakieś śmieszne pieniądze pozwala się podpinać każdemu cwaniaczkowi z jakimś żałosnym sklepikiem internetowym. Empik próbuje naśladować Amazona, ale robi to bardzo, ale to bardzo słabo.

    Wiele osób zawiedzionych jakością obsługi pisze o długich terminach oczekiwania, czy kiepskim kontakcie. A to nie tak. Aktualny model biznesowy Empiku to dobrze spozycjonowana strona, przez którą każdy może coś wystawić na sprzedaż. Empik bierze pieniądze, ale żadnej odpowiedzialności. Nie podoba się zamówienie? Nieterminowa dostawa? Pisz Pan do sprzedawcy, to nie nasza sprawa. Zamówiłem produkt 30 listopada. Pomijam, że Empik podpowiedział mi najdroższą opcję z najdłuższym terminem dostawy (wysyłka 48-72h). Gdy 3 grudnia zorientowałem się, że przesyłki ani widu ani słychu, próbowałem anulować zamówienie, ale jedyne co można zrobić to napisać coś w formularzu i modlić się, żeby ktoś to przeczytał. Po mojej wiadomości zapadła cisza. Dzisiaj dostaję radosny komunikat: "No to jedziemy! Twoja paczka jest w drodze!". I co z tego, że już ta paczka mi nie jest do niczego potrzebna, bo jest po imieninach i po Mikołajkach? I co z tego, że jestem kilkaset kilometrów od paczkomatu, z którego miałem odebrać przesyłkę w zeszłym tygodniu? A organizacja tej cynicznej firmy jest taka, że na infolinii siedzą osoby, których pracą jest przyjmowanie na siebie fali frustracji zawiedzionych klientów, a jednocześnie nie mają one jakiejkolwiek mocy sprawczej. Być może, wydaje mi się, chyba. Zero konkretów. Pieniądze wydane, paczka po terminie wysłana do paczkomatu, z którego nie mam szans jej odebrać i zero rzetelnej informacji. Gorąco nie polecam!

    Gratuluję i życzę Panu Prezesowi dobrej premii świątecznej!
    ZaletySentyment, dobre pozycjonowanie strony w sieci.
    WadyNieporadnie skopiowany model biznesowy Amazona, brak odpowiedzialności za sprzedawane przez stronę produkty, brak sensownego kontaktu z infolinią, bezradność klienta w razie jakichkolwiek problemów.
  • ~Wienia / 2021-08-28 10:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Brak towaru, anulowanie zamówień, brak możliwości korzystania z kodów rabatowych, sklep tłumaczy tym, że jest tylko pośrednikiem i nie dotyczy on większości asortymentu. W skrócie, zamawianie w empiku to strata czasu.
    Zaletybrak
    Wadybrak towarów
  • ~WIJ / 2024-04-10 01:30
    Ocena: 1.40 / 5
    Dotyczy Kart Podarunkowych EMPiK.
    - Karty można zrealizować tylko na towary gdzie dostawcą jest EMPiK czyli zaledwie 23% ich oferty.
    Przy zakupie jednego towaru masz zaledwie 23% szans, ze zapłacisz za niego kartą podarunkową.
    Przy dwu towarach to zaledwie 5% szans, a przy trzech to nieco powyżej 1% !
    - To samo dotyczy opcji dostawy przy zakupie przez Internet.
    Spodziewaj się, że przy zakupie kilku towarów, za dostawę każdego z nich musisz oddzielnie zapłacić.
    Ogólnie KOSZMAR !
    ZaletyMożesz się na kimś inteligentnie zemścić kupując mu Kartę podarunkową EMPiK.
    Wady1. Praktycznie niemożliwa realizacja w salonie - 1% do 23% szans.
    2. Niezwykle trudne skompletowanie zakupu przez Internet. Np przy 5 towarach 0.3% szans.
  • ~xtras / 2020-12-22 21:57
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem prezent na święta, 12 dni przed świętami. Otrzymałem po 3 dniach - ale nie to co zamawiałem. Odesłałem od razu. Infolinia nic nie do dziś nic nie wie, trzeba czekać na rozpatrzenie reklamacji???? 14 dni. Wydałem 320 zł na prezent i zostałem bez prezentu na święta... porażka. Nawet nie napisali emaila, że otrzymali zwrot, że będzie wysłane, nie będzie wysłane - NIC. Kamień w wodę. NIE POLECAM EMPIKU. Zszedł na psy, na aledrogo, by się bardziej przejeli i podjęli próbę wyprostowania sytuacji.
    Wadyobsługa klienta, infolinia, brak komunikacji,
  • ~Xxxd / 2023-06-21 17:42
    Ocena: 1.40 / 5
    Nigdy więcej zamówienia z empiku.To co piszą z realizacją zamówienia jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.!!!!piszą o terminie paczki z UPS że będzie w tych dniach a jej nie ma na czas bo tak naprawdę idzie z Chin z realizacją długo czas .Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z ich usług
    WadyKłamstwo to co piszą do czasu paczki
  • ~Grzegorz / 2023-04-06 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale opinia jest negatywna. EMPIK to tylko pośrednik w zamówieniach. W razie niepowodzenia odsyłają klienta do dostawcy żeby sobie sam rozwiązywał problem... chyba nie na tym polega pośrednictwo?
  • ~kskuvaks / 2021-10-15 09:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem książkę z dostawą do salonu specjalnie wybrałem te metodę ponieważ była najszybsza 1-2 dni po 3 dniach moja paczka nie została nawet nadana do salonu dodatkowo oczywiście za każdy produkt się przepłaca.
    WadyZła dostawa zbyt wysokie ceny
  • ~Piotr / 2021-01-27 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem w połowie grudnia dwa ręczniki, przysłali jeden i na dodatek nie taki który zamówiłem. Po złożeniu reklamacji czekałem ponad miesiąc na zwrot pieniędzy po uprzednim wykonaniu telefonu do nich żeby dopytać się o moją reklamacje.
    Jednym słowem ODRADZAM zakupy w empiku.
    Nigdy więcej nic od was już nie zamówię. POLECAM POPRACOWAĆ NAD JAKOŚCIĄ WASZYCH USŁUG BO NIE SAMĄ CENĄ SIĘ W DZISIEJSZYCH CZASACH KONKURUJE.
    Wadysprzedają produkty których nie mają
  • ~Rozczarowana / 2021-12-13 17:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówienie złożone 4.12.21 za 900 zł do dziś nie otrzymałam towaru ani pieniędzy.Obniżyli garnki z 622 ma 369 bo był Black froday i nie chcą wysłać za cenę którą kupiłam w promocji.Dzwoniąc ma infolinię każda baba mówi coś innego.Okropna strona, obsługa,banda oszustów!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma towaru ani pieniędzy
  • ~Ewa / 2022-08-08 19:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Empik to już kompletne dno ,nie można zalogować się na swoje Konto gdyż odrzuca do aplikacji ,posiadam tam swoje środki doładowane lecz nie mogę zapłacić tymi środkami pomimo ,że to produkty z Empiku,jeden konsultant na czacie potwierdza ,że są środki ,drugi po dłuższym czasie ( cholerny bot ,który nic nie wie na początku ) twierdzi,że brak środków i tak w kółko od długiego czasu .Brak możliwości odzyskania swoich środków i kontaktu
  • ~Ula / 2023-02-08 10:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga !!! Zostalam oszukana !!!
    Kupilam w sklepie w Galerii Baltyckiej w Gdansku 3 plyty.
    Pytalam sprzedawcy czy mozna zwrocic bez problemu towar gdyby okazalo sie ze to nie to.
    Sprzedawca zapewnil mnie ze mam 30 dni I nie ma problemu ze zwrotem pieniedzy.Plyty kupilam dla sparalizowanej osoby żeby jej pomuc.
    Gdy probowalam oddac 2 z 3 plyt bardzo nie przyjemna kierowniczka poinformowala mnie ze żadnego zwrotu pieniedzy nie dostane i wogole mam z nia nie dyskutowac !
    Za to dostalam karte podarunkową ktora jest mi calkowicie nie potrzebna.
    Napisalam dlatego do biura klijenta z nadzieja ze oni jakos to rozwiaża.
    Ale oni odpisuja to samo ze mam karta sie cieszyc.
    Jak zdarta płyta piszą to samo.
    Czlowiek kupuje cos, sprzedawca kłamie w żywe oczy A potem wciskaja te ich karty.
    Sklep tak samo jak i ta obsluga klijenta - ponizej krytyki.
    Wiecej tam nic nie bede kupiwac! I a Sprawe rozglosze tez na fb i instagramie ku przestrodze ! bo z takim chamstwem, ignorancja i oszukiwaniem klijenta dawno sie nie spotkalam!
    Nie polecam !!!
    Zreszta i tak czlowiek stoi w kolejce ok 20 minut jak chce zaplacic gotowka.
  • ~Ania / 2021-11-06 16:59
    Ocena: 1.20 / 5
    oczekiwanie na dostawę - dramat! Przesuwają termin . Obsługa i reklamację drugi dramat. Zamówiłam 29.10 i po 8 dniach nadal termin przesuwają. Nie zrobię tam więcej zakupów.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~ANN / 2021-03-23 08:38
    Ocena: 1.20 / 5
    Okropna obsługa - nie polecam zakupów przez EMPIK! Zamówiłam kosmetyki do włosów za 260 zł, paczka przyszyła cała zalana, kosmetyki wyciekły. Zrobiłam zgłoszenie reklamacji do Inspostu oraz Empiku i do tej pory nie ma jakiegokolwiek odzewu. Zostałam bez pieniędzy i kosmetyków. Odradzam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882