Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2021-08-21 14:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety Empik.com sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma! Moje zamówienie, opłacone z góry od tygodnia „leży na magazynie” i nie jest wysłane, mimo ze codziennie obsługa zapewnia, ze „towar dzisiaj wyjedzie”. W tym czasie nie mozna anulować zamówienia, przekierować go, odzyskać środków ani dowiedzieć się kiedy zostanie wysłane. Szczerze odradzam zamówienia w tym sklepie. Sama już nigdy więcej tam nie zamówię. Takie funkcjonalnie sklepu w dzisiejszych czasach jest wręcz szokujące!
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru które realnie nie ma, fatalna obsługa, brak rzetelnych informacji
  • ~Magda / 2021-12-09 18:54
    Ocena: 1.40 / 5
    29.11 zrobiłam zamówienie miało dotrzeć 1-2.12. Do tej poty go nie ma. Telefonicznie nic nie załatwiłam bo pani stwierdziła ze nie ma wglądu. Dodam tylko ze moje zamówienie jest skompletowane. Mailowo musiałam czekać na odpowiedz 2 dni żeby się dowiedzieć ze jest jakiś błąd na magazynie ale nie są w stanie mi powiedzieć kiedy wyślą paczkę. Na iinfolinii Pani powiedziała ze nie może anulować mojego zamówienia bo jest skompletowane. Żart. Przechowują sobie moje środki finansowe bezterminowo i nie widza w tym problemu. NIE POLECAM ZAMAWIAĆ CZEGOKOLWIEK
    ZaletyBrak
    WadyOpisane
  • ~Mama / 2025-07-28 12:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Tak fatalnej obsługi i jakości dostarczonego towaru dawno nie uświadczyłam. Zamawiałam rzeczy , które zostały podzielone na dwie przesyłki ( za które trzeba było oddzielnie zapłacić). Firma Grymel która sprzedaje przez Empik wysyła plecak jaki mają na stanie a nie jaki jest w ofercie. Nie uznają reklamacji....bo łatwiej napisać, że dla nich towar jest taki sam jak w ofercie. Dziadostwo i naciąganie klienta. W sprawie reklamacji trudno o jakiś kontakt telefoniczny. CAŁYM SERCEM NIE POLECAM !! Szkoda zdrowia i wydanych pieniędzy.
    Zaletybrak
  • ~Marlena / 2021-11-10 08:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamawiałam kilka razy w tym sklepie, ale ostatnio zupełnie nie wywiązują się z terminami przesyłek! Już dwa razy zostałam na lodzie bez zamówionych prezentów! Przy produktach było napisane, że czas wysyłki 24h, natomiast mijają 2 tygodnie, a przesyłki ciągle nie ma. Taką samą sytuację miałam przed świętami. Także NIE POLECAM zamawiania produktów, szczególnie na prezenty! Dodatkowo SZTUCZNE PROMOCJE! Zamówiłam zabawkę niby przecenioną ze 129 zł na 64, po czym sprawdziłam później na innych stronach, że normalna cena tej zabawki to 70 zł! WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD
    Zaletybogaty asortyment
    Wadynie wywiązują się z terminami przesyłek, wprowadzanie klientów w błąd pisząc, że wysyłka 24 h, mijają 2 tygodnie, a przesyłki ciągle nie ma. Sztuczne promocje, niby przecenione produkty, a tak naprawdę cena taka sama jak w innych sklepach internetowych.
  • ~Marta / 2021-02-28 12:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik sprzedaje asortyment, którego nie posiada. Przez ponad miesiąc czekałam na realizację zamówienia. Kilka razy wydłużali termin dostawy, żeby po miesiącu poinformować, że anulowali moje zamówienie. Nie polecam. Płytę zamówiłam na prezent dla bliskiej osoby. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~MeisoosieM / 2022-07-16 16:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Przed zakupem proponuję upewnić sie ile kosztuje książka
    Cena książki na stronie empiku 31zl a w sklepie 49zl. Podobno to normalne
  • ~MM / 2021-12-05 09:54
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragedia!! Empik powinien ogłaszać się jako BAZAR a nie sklep online. Swojego towaru nie mają tylko oferty innych sprzedawców. Niby ok ale żadne bony nie działają. Polecam zanim zaczniesz kupować BARDZO DOKŁADNIE przeczytać regulamin, wszystkie gwiazdki itp. Czyli po 30minutach zgłębiania tajników zakupów wychodzi, że lepiej, taniej i bezproblemowo odpuścić sobie i udać się na Al... lub Ama... Problem jest znany od lat i nic się nie zmienia!!
    ZaletyBRAK
    WadyInfolinia- dramat! Rzetelne informacje pochowane na stronie, wszystko pod szyldem Empik ale jak przychodzi do płatności ze swoich środków to się okazuje, że się nie da bo to nie Empik.
  • ~monikarad / 2019-06-12 17:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Chcialam zlozyc zamowienie za granice niestety nie jestem w stanie wpisac danych do wysylki zaganicznej, moge podaac tylo polskie. nie wiem po co wogole jest taka opcja, zmarnowalam tylko czas, musze znalezc inny sklep.
  • ~neo / 2021-11-02 23:26
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę
  • ~nick / 2020-10-07 10:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~Norbert / 2022-03-08 08:45
    Ocena: 1.40 / 5
    Totalna porażka zamawiasz towar z opcją dostawy do paczkomatu, podają termin dostawy i co i nic,
    Towar jeszcze po terminie ostatecznej dostawy ma status "W PRZYGOTOWANIU". Składasz reklamacje i w odpowiedzi słyszysz od pani "z głosem jakby stała na grobem, że oni są tylko pośrednikiem ona może tylko przekazać moje uwagi, albo mogę sam sobie porozmawiać z dostawcą. Pod podanym numerem zgłasza się tylko automatyczna sekretarka. Nie ma winnych, nie ma odpowiedzialnych, nie ma zamówienia, jest tylko klient nabity w przysłowiową butelkę. W tej firmie najlepiej kupować tylko i wyłącznie z odbiorem w salonie i płatnością przy odbiorze, Żadnej innej formy zdecydowanie NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNie terminowość, brak poczucia odpowiedzialności odpowiedzialności, chociaż to EMPIK swoją nazwą firmuje sprzedaż. Kto zamówiłby jakiekolwiek perfumy od nieznanej szerzej firmy.
    Typowe nabijanie klienta w butelkę.
  • ~Olga Skwanska / 2019-02-11 20:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Obrzydliwy. Na wiadomości nie odpowiadają, zdjęć nie ma, w 9print dali kod promocyjny na zniżkę w wysokości 30% (INST2323), wyszło taniej, szybciej
    Zalety-----------------------------
    Wadydostawa, obsługa, odpowiedzi, jakość
  • ~Oszukana przez empik / 2019-12-23 21:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik oszukuje klienta przede wszystkim z terminem dostawy. Chce w ten sposób naciągnąć na zakup a potem niech się dzieje wola Nieba. Nie ma prezentów dla dzieci - nikogo to nie obchodzi. To się nazywa wprowadzenie w błąd klienta celem dojścia do zawarcia umowy. Stanowczo odradzam.
  • ~Owen / 2021-05-23 16:26
    Ocena: 1.40 / 5
    po mkliku dniach blokowania środków piszą że muszą anulować zamówienie, mimo że dzień wcześniej pisali że lekko się ono wydłuży. nie polecam zakupy w tym sklepie, to standardowe praktyki tego "sklepu"
  • ~Paulina / 2022-12-06 18:22
    Ocena: 1.40 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
    WadyDługi czas realizacji zamówień
    Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
    Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
  • ~Piotr / 2021-02-27 00:03
    Ocena: 1.40 / 5
    Chciałem kupić ekspres do kawy. 2400zl. Ale niestety empik sprzedaje towar którego nie ma. Dramat.
  • ~Piotr / 2023-05-25 08:44
    Ocena: 1.40 / 5
    Niby towar jest a go nie ma zamówienie od razu anulowane
    WadyFikcyjne towary na stronie
  • ~Rafal / 2021-07-12 18:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku.
  • ~Sebastian / 2021-06-30 11:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu”
    ZaletyŻadne
  • ~ST / 2020-06-06 13:18
    Ocena: 1.40 / 5
    Historia: W ramach socjalu z pracy miałem możliwosć wyobru różnych voucherów bonów itd.
    Akurat szukałem sprzętu, który znalazłem na stronie Empiku - w związku z tym wybrałem vouchery (ekupony) na Empik.
    Załadowałem konto na Empiku. I teraz zaczęły się problemy.
    Po pierwsze: za ekupony nie można kupić towaru, który jest na stronie sklepu, ale od innych dostawców. Nie jest to wyraźnie komunikowane - ja dowiedziałem się o tym na końcu procesu zakupowego!
    Po drugie: nie można odzyskać pieniędzy za ekupony, nie można też dodać środków własnych do kuponów, żeby kupić sprzęt od zewnętrznego dostawcy.
    Po trzecie: sam proces reklamacji wq****a niemiłosiernie. Po trzeciej próbie kontaktu zadzwonił do mnie ktoś z propozycją - marnej jakości - zaproponować mi odpowiednik towaru. Niestety - towar nie ma odpowiedników.
    Nie wspominając o zachęcaniu do korzystania ze stron i aplikacji Empik oraz śledzenia ich oferty... Żarty.

    Jestem w trakcie zgłaszania metod działania Empik do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Moim zdaniem to szemrany mechanizm mający za zadanie zmanipulować klienta, na zasadzie: przyciągamy klienta dostępem do szerokiego asortymentu -> klient bierze nasze ekupony -> przy samym zakupie dowiaduje się, że dostęp ma do bardzo okrojonego asortymentu ze strony.
    Poczułem się nakłoniony do niekorzystnego rozporządzenia własnym mieniem - bez możliwości wycofania się z transakcji. Jestem ciekaw, co na to Rzecznik i Empik.
    Zaletybrak
    Wady- przyciąganie klienta szerokim asortymentem, a w rzeczywistości dostęp do zawężonego asortymentu przy korzystaniu z voucherów
    - proces reklamacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 990
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 706
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4777
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4556
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3097