Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1688 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mar / 2021-03-28 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu czekania zadzwoniłam i okazało się, że towaru brak.
    WadyBrak towaru
  • ~Jakubson / 2021-03-28 09:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam tych laserów, którzy cały tydzień wysyłają zamówienie. Nie polecam tego sklepu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyInfolinia, sklep internetowy
  • ~Damian / 2021-03-26 20:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja i obsługa do kitu, brak wszystkiego, zapłaciłem za towar 485 zeta którego nie mieli!!! A kasę zwrócą za dwa dni, czyli za pięć, bo piątek i wykend, Dupa, Dupa, cycki kał.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Marcin / 2021-03-26 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie realizują zamówień tłumacząc się błędem cenowym
  • ~Xxx / 2021-03-25 09:56
    Ocena: 1.80 / 5
    Po dwóch tygodniach anulowanie zamówienia bez podania konkretnej przyczyny.
  • ~Sz / 2021-03-24 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam Empiku, gdy uda się "złapać" promocję na ich stronie to po kilkunastu min. jest ona od razu anulowana. Do tego pieniądze przelane na ich rachunek mają 3 dni na powrót do mnie, tez chciałbym otrzymywać spora ilość srodkow na 3 dni aby moc nimi obrocic - darmowy kredyt...
    Wadybardzo często anulowanie zamowien, pieniadze moga trzymac do 3 dni
  • ~ANN / 2021-03-23 08:38
    Ocena: 1.20 / 5
    Okropna obsługa - nie polecam zakupów przez EMPIK! Zamówiłam kosmetyki do włosów za 260 zł, paczka przyszyła cała zalana, kosmetyki wyciekły. Zrobiłam zgłoszenie reklamacji do Inspostu oraz Empiku i do tej pory nie ma jakiegokolwiek odzewu. Zostałam bez pieniędzy i kosmetyków. Odradzam!
  • ~Marek / 2021-03-20 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny badziew. Sprzedają tego czego nie ma. Omijać te gówno z daleka.
    ZaletyŻadne
    WadySzajs jakich mało
  • ~Michał / 2021-03-16 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, na stronie można doładować konto za pomocą karty podarunkowej lub przelewu, lecz zakupy można zrealizować tylko na produkty od dostawcy empik. Można się łatwo nadziać!
  • ~x / 2021-03-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    0 0 0 0 0 000000000000000000000000000000000000000000
    Zalety010
    Wady10
  • ~Sara / 2021-03-14 14:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamowienie nigdy nie jest na czas i po zgloszeniu zażalenia nie ma z ich strony nawet zwykłego przepraszam. Nie mowiąc o tym że nie dają żadnego info o obsuwie w terminie. Asortyment słaby a ceny jedne z wyższych.
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
  • ~mario_bros / 2021-03-12 17:37
    Ocena: 2.40 / 5
    16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą.
  • ~A. / 2021-03-12 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Przykro mi to pisać, ale absolutnie zawiodłam się na Empiku.
    Na stronie istniała informacja, że w sklepie znajdują się ostatnie sztuki produktu.
    Z racji tego, że nie była możliwa rezerwacja gry w sklepie (to już pominę), zadwoniłam na infolinię UPEWNIĆ SIĘ NA 100%, że produkt w Empik M1 się znajduje. Zostałam zapewniona, że owszem, jest tam.
    Wsiadłam więc szybko w samochód i przejechałam 30 km w jedną stronę na marne- otóż produktu w sklepie nie ma! I to nie z racji tego, że ktoś mnie wyprzedził i go wykupił- NIEKOMPLETNY produkt, bez połowy zawartości pudełka, czekający na reklamację, oczywiście znajdował się w sklepie. I to właśnie o obecności tegoż produktu zostałam zapewniona na infolinii... Obsługa sklepu miała na to zlewkę oczywiście.
    Niestety, widzę że nie można liczyć na Państwa usługi. Będę unikać sklepu.
  • ~Patrycja / 2021-03-11 19:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Najgorsza firma na swiecie. Zamowilam 5 kubkow. Po 3 dniach sami z siebie anulowali 3szt bo ich nie maja. Jak mozna sprzedac cos czego nie maja
  • ~Ogorek / 2021-03-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Wystawiają na sprzedaż towar, którego nie mają. Wpłata przyjęta natychmiast, po tygodniu zamówienie nie rusza z miejsca. Dostaje smsa, że z różnych powodów, moje zamówienie zostanie opóźnione, po godzinie maila, że zostało anulowane. Miał być prezent, potem opóźniony prezent, teraz trzeba szukać kolejnego. Nie polecam.
  • ~Łukasz / 2021-03-08 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 10 dniach od zamówienia złożyłem 3 reklamacje. Towaru nie otrzymałem. Nie wiedzą o co chodzi.
    Nie mają towaru na stanie.
  • ~iron-dc / 2021-03-08 21:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają towar, którego nie posiadają. Przy sprzedawanym produkcie widnieje informacja "wysyłamy w 24 godziny" Po 5 dniach, produkt nawet nie został spakowany, realizacja zamówienia stoi. Miał być prezent na dzień kobiet dla żony, a nie ma nic. Pieniądze przygarnęli, towaru nie wysłali.
    Totalnie kpią z kupującego. Dobrze, że na rynek polski wchodzi amerykański konkurent, który przynajmniej zna się na obsłudze klienta. Empikowi już podziękujemy.
    Wadybrak sprzedawanych towarów
    brak wysyłki towaru w terminie
    brak wysyłki towaru w ogóle!
  • ~lehko / 2021-03-05 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    napisane ze produkt cyfrowy jest dostępny natychmiast, kupiłem wieczorem audiobooka gdyż chciałem wieczorkiem posłuchać, niestety aktywowali na drugi dzień o 10, nie ściągnąłem pliku i opisałem całą sytuację, niestety reklamacji nie uwzględnili, pieniędzy nie zwrócili, audiobook tego samego dnia zakupiony gdzie indziej, kasa poszła w błoto
  • ~Beti / 2021-03-05 15:34
    Ocena: 3.60 / 5
    Reklamacja po terminie. W karcie gwarancyjnej ani słowa o terminie rozpatrywania dłuższym niż ustawowe 14 dni. Pani, która odpowiedziała na pytanie, kiedy otrzymamy pełnowartościowy towar, zero pojęcia o przepisach i wciska kit dla tych co nie znają swoich praw.
    Brak informacji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji oznacza jej uznanie.
    Towaru nie mam, odpowiedzi na kolejnego maila też.
    Przepychać się już nie będę tylko zgłosiłam sprawę do UOKiK.
    Nie Polecam. Potrafią sprzedać i zero wsparcia jak coś jest nie tak.
  • ~Krzysztof / 2021-03-05 11:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Odradzam zakup w tym sklepie, jak tylko coś się popsuje to umywają ręce. Ja kupiłem telefon i więcej tego nie zrobią bo twierdzą że normalne jest to ze przyciski odpadają od telefonu. Omijać szerokim łukiem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1688
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4782
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4557
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 4006
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3099