WadyBrak towaru
strona 49 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~Mar / 2021-03-28 23:41
Po tygodniu czekania zadzwoniłam i okazało się, że towaru brak. -
-
~Jakubson / 2021-03-28 09:31
Nie polecam tych laserów, którzy cały tydzień wysyłają zamówienie. Nie polecam tego sklepu. Omijać szerokim łukiem. ZaletyŻadnychWadyInfolinia, sklep internetowy -
~Damian / 2021-03-26 20:54
Aplikacja i obsługa do kitu, brak wszystkiego, zapłaciłem za towar 485 zeta którego nie mieli!!! A kasę zwrócą za dwa dni, czyli za pięć, bo piątek i wykend, Dupa, Dupa, cycki kał. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Marcin / 2021-03-26 19:07
Nie realizują zamówień tłumacząc się błędem cenowym -
~Xxx / 2021-03-25 09:56
Po dwóch tygodniach anulowanie zamówienia bez podania konkretnej przyczyny. -
~Sz / 2021-03-24 09:10
Bardzo nie polecam Empiku, gdy uda się "złapać" promocję na ich stronie to po kilkunastu min. jest ona od razu anulowana. Do tego pieniądze przelane na ich rachunek mają 3 dni na powrót do mnie, tez chciałbym otrzymywać spora ilość srodkow na 3 dni aby moc nimi obrocic - darmowy kredyt... Wadybardzo często anulowanie zamowien, pieniadze moga trzymac do 3 dni -
~ANN / 2021-03-23 08:38
Okropna obsługa - nie polecam zakupów przez EMPIK! Zamówiłam kosmetyki do włosów za 260 zł, paczka przyszyła cała zalana, kosmetyki wyciekły. Zrobiłam zgłoszenie reklamacji do Inspostu oraz Empiku i do tej pory nie ma jakiegokolwiek odzewu. Zostałam bez pieniędzy i kosmetyków. Odradzam! -
~Marek / 2021-03-20 11:35
Kompletny badziew. Sprzedają tego czego nie ma. Omijać te gówno z daleka. ZaletyŻadneWadySzajs jakich mało -
-
~Michał / 2021-03-16 18:18
Nie polecam, na stronie można doładować konto za pomocą karty podarunkowej lub przelewu, lecz zakupy można zrealizować tylko na produkty od dostawcy empik. Można się łatwo nadziać! -
~x / 2021-03-15 09:34
0 0 0 0 0 000000000000000000000000000000000000000000 Zalety010Wady10 -
~Sara / 2021-03-14 14:24
Zamowienie nigdy nie jest na czas i po zgloszeniu zażalenia nie ma z ich strony nawet zwykłego przepraszam. Nie mowiąc o tym że nie dają żadnego info o obsuwie w terminie. Asortyment słaby a ceny jedne z wyższych. ZaletyNie maWadyMnóstwo -
~mario_bros / 2021-03-12 17:37
16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą. -
~A. / 2021-03-12 12:03
Przykro mi to pisać, ale absolutnie zawiodłam się na Empiku.
Na stronie istniała informacja, że w sklepie znajdują się ostatnie sztuki produktu.
Z racji tego, że nie była możliwa rezerwacja gry w sklepie (to już pominę), zadwoniłam na infolinię UPEWNIĆ SIĘ NA 100%, że produkt w Empik M1 się znajduje. Zostałam zapewniona, że owszem, jest tam.
Wsiadłam więc szybko w samochód i przejechałam 30 km w jedną stronę na marne- otóż produktu w sklepie nie ma! I to nie z racji tego, że ktoś mnie wyprzedził i go wykupił- NIEKOMPLETNY produkt, bez połowy zawartości pudełka, czekający na reklamację, oczywiście znajdował się w sklepie. I to właśnie o obecności tegoż produktu zostałam zapewniona na infolinii... Obsługa sklepu miała na to zlewkę oczywiście.
Niestety, widzę że nie można liczyć na Państwa usługi. Będę unikać sklepu.
-
~Patrycja / 2021-03-11 19:11
Najgorsza firma na swiecie. Zamowilam 5 kubkow. Po 3 dniach sami z siebie anulowali 3szt bo ich nie maja. Jak mozna sprzedac cos czego nie maja -
~Ogorek / 2021-03-11 12:56
Jestem bardzo rozczarowana. Wystawiają na sprzedaż towar, którego nie mają. Wpłata przyjęta natychmiast, po tygodniu zamówienie nie rusza z miejsca. Dostaje smsa, że z różnych powodów, moje zamówienie zostanie opóźnione, po godzinie maila, że zostało anulowane. Miał być prezent, potem opóźniony prezent, teraz trzeba szukać kolejnego. Nie polecam. -
~Łukasz / 2021-03-08 21:25
Po 10 dniach od zamówienia złożyłem 3 reklamacje. Towaru nie otrzymałem. Nie wiedzą o co chodzi.
Nie mają towaru na stanie. -
-
~iron-dc / 2021-03-08 21:15
Sprzedają towar, którego nie posiadają. Przy sprzedawanym produkcie widnieje informacja "wysyłamy w 24 godziny" Po 5 dniach, produkt nawet nie został spakowany, realizacja zamówienia stoi. Miał być prezent na dzień kobiet dla żony, a nie ma nic. Pieniądze przygarnęli, towaru nie wysłali.
Totalnie kpią z kupującego. Dobrze, że na rynek polski wchodzi amerykański konkurent, który przynajmniej zna się na obsłudze klienta. Empikowi już podziękujemy.Wadybrak sprzedawanych towarów
brak wysyłki towaru w terminie
brak wysyłki towaru w ogóle! -
~lehko / 2021-03-05 23:08
napisane ze produkt cyfrowy jest dostępny natychmiast, kupiłem wieczorem audiobooka gdyż chciałem wieczorkiem posłuchać, niestety aktywowali na drugi dzień o 10, nie ściągnąłem pliku i opisałem całą sytuację, niestety reklamacji nie uwzględnili, pieniędzy nie zwrócili, audiobook tego samego dnia zakupiony gdzie indziej, kasa poszła w błoto -
~Beti / 2021-03-05 15:34
Reklamacja po terminie. W karcie gwarancyjnej ani słowa o terminie rozpatrywania dłuższym niż ustawowe 14 dni. Pani, która odpowiedziała na pytanie, kiedy otrzymamy pełnowartościowy towar, zero pojęcia o przepisach i wciska kit dla tych co nie znają swoich praw.
Brak informacji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji oznacza jej uznanie.
Towaru nie mam, odpowiedzi na kolejnego maila też.
Przepychać się już nie będę tylko zgłosiłam sprawę do UOKiK.
Nie Polecam. Potrafią sprzedać i zero wsparcia jak coś jest nie tak. -
~Krzysztof / 2021-03-05 11:09
Odradzam zakup w tym sklepie, jak tylko coś się popsuje to umywają ręce. Ja kupiłem telefon i więcej tego nie zrobią bo twierdzą że normalne jest to ze przyciski odpadają od telefonu. Omijać szerokim łukiem
strona 49 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »