Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2021-04-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni temu zamówiłam masażer i opłaciłam. Dostałam maila potwierdzającego przyjęcie zapłaty oraz rozpoczęciu realizacji. Następnego dnia otrzymałam maila, że zwracają mi pieniądze, ponieważ brak towaru na stanie. Towar jest tylko podnieśli cenę o 50 zł. Pieniądze do tej pory nie wpłynęły na moje konto.
    Zaletybrak
  • ~Vini / 2021-04-20 10:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Empik kiedyś był firmą która była godna polecenia. Obecnie to kiepska imitacja "allegro". Wybieramy produkty po czym w koszyku okazuje się ze są one z kilku sklepów i należy zapłacić kilka razy za transport. Malo tego nie wyświetlają się poprawne informacje na temat terminów (nie panują nad sklepami podległymi pod Empik). Kiedyś dobry sklep teraz porażka... Nigdy więcej zakupów tam i innym też odradzam.
    ZaletySpory asortyment
    WadyNieprawdziwe informacje na temat produktów (data wysyłki)
    Nie panowanie nad sklepami podległymi
    brak informacji na temat powodów opóźnień / realizacji
    kilkukrotne koszty wysyłki
  • ~Iza2404 / 2021-04-18 00:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Zamówiłam grę - produkt cyfrowy i niestety nie mogę uzyskać kodu aktywacyjnego, error i tyle po moich pieniądzach. Sprawę próbowałam załatwić mailowo przez biuro obsługi, niestety przy tego typu produktach nie ma zwrotów, a w momencie kiedy ich porada zawiodła, kontakt się urwał. Nie polecam, oszustwo.
  • ~Mateusz / 2021-04-17 23:39
    Ocena: 2.40 / 5
    Brak darmowej wysyłki jak to w każdym normalnym sklepie jest od pewnego pułapu, chyba że zapłacisz za empik premium, a darmowe dostarczenie do salonu to se mogą... ;) a te niby darmowe przesyłki na pocztę, czy do RUCHu to już tydzień czekam i czekam i nie wiadomo czy się doczekam. Także chyba najgorszy sklep jeśli chodzi o zamawianie czegoś. NIE POLECAM! Żeby nie było darmowej wysyłki... człowiek zamawia za kilkaset złotych i jeszcze musi płacić za wysyłkę, żałosne...
    Zaletyyyyy... eeee...
    Wady-brak darmowej dostawy, przy odpowiedniej kwocie zamówienia (do salonu albo na pocztę się nie liczy, jak ktoś zamawia to do domu)
    -wysyłka trwa tydzień
  • ~Mariusz / 2021-04-12 20:39
    Ocena: 1.00 / 5

    Uwaga za nim kupisz w tym sklepie pomyśl dwa razy. Odradzam kup gdzieś indziej. Wielki negatyw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Jar / 2021-04-11 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferują towar, którego nie posiadają. Anulują zamówienie bo niby nie ma towaru pomimo, że na stronie nadal jest w ofercie tylko w zmienionej cenie.
    Zaletybrak
    Wadywprowadzanie kupujących w błąd
  • ~Mateusz / 2021-04-11 14:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Realizacja zamówienia włącznie z dostawą.....uwaga 10 dni ....KPINA!!!
  • ~MM / 2021-04-06 14:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam nie polecam zakupów w tym sklepie zamowilam towar przez strone empik od firmy Siglo. Towar przyszedl nie zgodny z opisem zabrakło informacji ze towar jest pochodzenia bułgarskiego. Ponowne odesłanie na moj koszt produktu. Kolejna sytuacja zwrot środków mial nastąpic w terminie 14dni termin juz dawno minął a pieniędzy jak nie bylo nie ma. Wielokrotnie pisana prosba z zwrot pieniędzy gdyz to oszutwo ale nie skutkuje. Miliony telefonów do empik wiadomości wysyłanych człowiek pozostawiony sam sobie
  • ~rmj2002 / 2021-04-01 15:03
    Ocena: 3.20 / 5
    Zakupiony sprzęt po 2 tygodniach przestał działać. Pani w sklepie stacjonarnym zapytana o poradę, jak zareklamować, okazała się bardzo nieprzyjemna, wręcz kłótliwa i napastliwa.
  • ~Su / 2021-04-01 12:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Czy empik katuje swoich pracowników? W przeciągu ostatnich 2 tygodni zamówiłam 2 paczki - w sumie 5 książek. W jednej na WYGIĘTEJ okładce książki jest trochę KRWI !! Druga książka też ma wygiętą okładkę - jak dać teraz takie rzeczy komuś na prezent. W drugiej paczce jedna książka też cała pokryta brudem.
    Wadyzniszczone produkty
    brudno
  • ~Anna / 2021-03-31 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat wpisując poprawny kod pocztowy wyświetla się błąd, pierwszy raz się spotykam z takim sposobem składania zamówienia.

  • ~wbcapri / 2021-03-31 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Empik luźno interpretuje 14 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji przez sprzedającego, zasłaniając się rękojmią, ignorując całkowicie zapisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie podany jest 14 dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji.
    Jeżeli macie możliwość kupienia w inny sklepie niż empik to serdecznie odradzam zakupy na empik.com
  • ~Iwona / 2021-03-31 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przykro mi ale nie zasługują na ani jedną gwiazdkę.Zamówiłam słuchawki na prezen dla wnuczki.
    Niestety moje zamówienia zostało anulowane pomimo,że paczka niby do mnie została nadana .Niczego tu nie rozumiem.Nie będę się wykłucać, szkoda mojego zdrowia.Nigdy więcej nie chcę mieć do czynia z tą firmą.
    Pomimo ,że nie jestem konfliktowa mój komentarz niech będzie przestrogą. Szybko zamówiłam u konkurencji, mam nadzieję, że zdążą do swiąt.Czekam na zwrot pieniędzy.
    ZaletyBrak zalet
    WadyRozczarowanie
  • ~Sebo19441 / 2021-03-30 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie można dać gwiazdek na minusie. Anulują zamówienia i tłumacza się mgliscie. Ignorują klienta. Kontakt z biurem obsługi żenujący. Już drugi raz anulowali moje zamówienie na prezent wielkanocny. Ostatnio w ramach rekompensaty dostałem 12pln.Tym razem nic. Kończę współpracę z tym pożal się Boże usługodawca.
    Wam nie radzę nawet zaczynać.
  • ~Paulina / 2021-03-30 07:55
    Ocena: 3.40 / 5
    Zamówiłam klocki lego przed Świetami Bożego Narodzenia i opakowanie w jakim były klocki wyglądało jakby ktoś je zalał i wysuszył, wstyd dać komuś na prezent. Złożyłam reklamacje po czym zero kontaktu. Gdy ja próbowałam się skontaktować próbowano mi wmówić, ze produkt zamówiłam przez Empik ale od innego sprzedającego. Wiec skontaktowałam się z podanym sprzedającym i oczywiście Empik wprowadził mnie w błąd m- klocki nie były od niego. Rozpatrywanie reklamacji trwało ponad trzy miesiące. Nie polecam. Gdyby nie moje ciągle maile pewnie do tej pory nikt by się nie zainteresował ta sprawa. Nie polecam!
  • ~Tomasz / 2021-03-29 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wysyłają zamówień, bezczelnie okłamują swoich klientów podając błąd cenowy jako powód braku wysyłki. Jednocześnie kilkanaście osób otrzymuje swoje zamówienia w tej samej cenie. W międzyczasie na infolinii pani robi łaskę, kiedy pytałem o status zamówienia, oczywiście informując, ze na pewno zostanie zrealizowane, żeby po kilku godzinach otrzymać informację o anulowaniu. Dramat a nie sklep. Nie polecam nawet jakby wszystko rozdawali za darmo.
    Zaletybrak
    WadyNie wysyłają zamówień. Mają w poważaniu klienta. Bezczelnie kłamią w mailach.
  • ~M.Z / 2021-03-29 13:46
    Ocena: 3.00 / 5
    zamówiłam 2 książki 21 marca. Po złożeniu i opłaceniu zamówienia, przyszła informacja, że jedna z książek zostanie wysłana 24 kwetnia, natomiast ta druga cytuję " przewidywana data dostarczenia - 24 - 25 marca". Dziś, ro jest 29 marca otrzymałam informacje, że ksiązka może zostać wysłana ( WYSŁANA) 1 kwietnia. I moge podjąc decyzję, czy chce czekać, czy może anulowac zamówienie.

    Na stronie jest informacja, że zamówienia sa realizowane w ciągu 48 godzin. Staram się nie zamawiać w internecie, bo rózne firmy działają róznię, wydawało mi się, że EMPIK, to firma wiarygodna. Dostanę swoje książki, firma mnie w tej kwestii nie oszukała, jednakże z bardzo poważnym opóźnieniem. Książki miały byc prezentem na święta. Jest za późno, żeby kupić coś innego.Gdyby informacja przyszła szybciej - mogłąbym zamówic gdzie indziej inny prezent.
    OSTRZEGAM - nie wierzcie w informacje o terminie realizacji na stronie. Jest ustawiony na sztywno, natomiast nie ma nic wspólnego z rzeczywistością
    ZaletyKsiążki, choć droższe niż w innych księgarniach są dobrej jakości i zgodne z opisem
    WadyTermin realizacji zamówień. Na stronie podany jest 498 godzin, w rzeczywistości może to być 1 miesiąc. Informacja o opóźnieniu przychodzi dopiero, gdy minie tydzien od terminu dostawy.
  • ~Mar / 2021-03-28 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu czekania zadzwoniłam i okazało się, że towaru brak.
    WadyBrak towaru
  • ~Jakubson / 2021-03-28 09:31
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam tych laserów, którzy cały tydzień wysyłają zamówienie. Nie polecam tego sklepu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadyInfolinia, sklep internetowy
  • ~Damian / 2021-03-26 20:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Aplikacja i obsługa do kitu, brak wszystkiego, zapłaciłem za towar 485 zeta którego nie mieli!!! A kasę zwrócą za dwa dni, czyli za pięć, bo piątek i wykend, Dupa, Dupa, cycki kał.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062