Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~x / 2021-03-15 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    0 0 0 0 0 000000000000000000000000000000000000000000
    Zalety010
    Wady10
  • ~Sara / 2021-03-14 14:24
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamowienie nigdy nie jest na czas i po zgloszeniu zażalenia nie ma z ich strony nawet zwykłego przepraszam. Nie mowiąc o tym że nie dają żadnego info o obsuwie w terminie. Asortyment słaby a ceny jedne z wyższych.
    ZaletyNie ma
    WadyMnóstwo
  • ~mario_bros / 2021-03-12 17:37
    Ocena: 2.40 / 5
    16 lutego br. zamówiłem książkę, zamówienie zostało opłacone z góry ze względu na konieczność ściągnięcia pozycji z zagranicy - podana data realizacji zamówienia 3 marca tygodnie. Od tej pory data realizacji przesuwa się co 2 dni. Obsługa nie jest w stanie potwierdzić czy zamówienie dotarło już do Polski, ani ile jeszcze potrwa realizacja. Odradzam, mogłem kupić książkę bezpośrednio w księgarni w Stanach, lub na Ebay i już dawno cieszyłbym się lekturą.
  • ~A. / 2021-03-12 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Przykro mi to pisać, ale absolutnie zawiodłam się na Empiku.
    Na stronie istniała informacja, że w sklepie znajdują się ostatnie sztuki produktu.
    Z racji tego, że nie była możliwa rezerwacja gry w sklepie (to już pominę), zadwoniłam na infolinię UPEWNIĆ SIĘ NA 100%, że produkt w Empik M1 się znajduje. Zostałam zapewniona, że owszem, jest tam.
    Wsiadłam więc szybko w samochód i przejechałam 30 km w jedną stronę na marne- otóż produktu w sklepie nie ma! I to nie z racji tego, że ktoś mnie wyprzedził i go wykupił- NIEKOMPLETNY produkt, bez połowy zawartości pudełka, czekający na reklamację, oczywiście znajdował się w sklepie. I to właśnie o obecności tegoż produktu zostałam zapewniona na infolinii... Obsługa sklepu miała na to zlewkę oczywiście.
    Niestety, widzę że nie można liczyć na Państwa usługi. Będę unikać sklepu.
  • ~Patrycja / 2021-03-11 19:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Najgorsza firma na swiecie. Zamowilam 5 kubkow. Po 3 dniach sami z siebie anulowali 3szt bo ich nie maja. Jak mozna sprzedac cos czego nie maja
  • ~Ogorek / 2021-03-11 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo rozczarowana. Wystawiają na sprzedaż towar, którego nie mają. Wpłata przyjęta natychmiast, po tygodniu zamówienie nie rusza z miejsca. Dostaje smsa, że z różnych powodów, moje zamówienie zostanie opóźnione, po godzinie maila, że zostało anulowane. Miał być prezent, potem opóźniony prezent, teraz trzeba szukać kolejnego. Nie polecam.
  • ~Łukasz / 2021-03-08 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 10 dniach od zamówienia złożyłem 3 reklamacje. Towaru nie otrzymałem. Nie wiedzą o co chodzi.
    Nie mają towaru na stanie.
  • ~iron-dc / 2021-03-08 21:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Sprzedają towar, którego nie posiadają. Przy sprzedawanym produkcie widnieje informacja "wysyłamy w 24 godziny" Po 5 dniach, produkt nawet nie został spakowany, realizacja zamówienia stoi. Miał być prezent na dzień kobiet dla żony, a nie ma nic. Pieniądze przygarnęli, towaru nie wysłali.
    Totalnie kpią z kupującego. Dobrze, że na rynek polski wchodzi amerykański konkurent, który przynajmniej zna się na obsłudze klienta. Empikowi już podziękujemy.
    Wadybrak sprzedawanych towarów
    brak wysyłki towaru w terminie
    brak wysyłki towaru w ogóle!
  • ~lehko / 2021-03-05 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    napisane ze produkt cyfrowy jest dostępny natychmiast, kupiłem wieczorem audiobooka gdyż chciałem wieczorkiem posłuchać, niestety aktywowali na drugi dzień o 10, nie ściągnąłem pliku i opisałem całą sytuację, niestety reklamacji nie uwzględnili, pieniędzy nie zwrócili, audiobook tego samego dnia zakupiony gdzie indziej, kasa poszła w błoto
  • ~Beti / 2021-03-05 15:34
    Ocena: 3.60 / 5
    Reklamacja po terminie. W karcie gwarancyjnej ani słowa o terminie rozpatrywania dłuższym niż ustawowe 14 dni. Pani, która odpowiedziała na pytanie, kiedy otrzymamy pełnowartościowy towar, zero pojęcia o przepisach i wciska kit dla tych co nie znają swoich praw.
    Brak informacji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji oznacza jej uznanie.
    Towaru nie mam, odpowiedzi na kolejnego maila też.
    Przepychać się już nie będę tylko zgłosiłam sprawę do UOKiK.
    Nie Polecam. Potrafią sprzedać i zero wsparcia jak coś jest nie tak.
  • ~Krzysztof / 2021-03-05 11:09
    Ocena: 1.80 / 5
    Odradzam zakup w tym sklepie, jak tylko coś się popsuje to umywają ręce. Ja kupiłem telefon i więcej tego nie zrobią bo twierdzą że normalne jest to ze przyciski odpadają od telefonu. Omijać szerokim łukiem
  • ~Nikt ważny / 2021-03-04 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałam dwie książki 12 lutego, przewidywany termin dostawy był na 16 lutego. Dzisiaj jest 4 marca a zamówienie nadal jest w trakcie realizacji. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~jelo / 2021-03-01 16:03
    Ocena: 1.60 / 5
    Jeżeli tak jak ja, kolekcjonujecie klocki LEGO i zależy Wam na opakowaniu/plombach to stanowczo odradzam zakupy w empiku. Zestaw klocków zapakowany był jedynie w folię stretch, 1 warstwę bezpośrednio na karton LEGO, 0 zabezpieczenia, 0 zdrowego rozsądku. Nie polecam.
  • ~Marta / 2021-02-28 12:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik sprzedaje asortyment, którego nie posiada. Przez ponad miesiąc czekałam na realizację zamówienia. Kilka razy wydłużali termin dostawy, żeby po miesiącu poinformować, że anulowali moje zamówienie. Nie polecam. Płytę zamówiłam na prezent dla bliskiej osoby. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~Piotr / 2021-02-27 00:03
    Ocena: 1.40 / 5
    Chciałem kupić ekspres do kawy. 2400zl. Ale niestety empik sprzedaje towar którego nie ma. Dramat.
  • ~Sajmon / 2021-02-26 19:56
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówieniy towar nie dotarł pieniądze nadal nie zostały zwrócone reklamacja trwa już miesiąc .......na infolini tłumacza się ze poczta polska zagubiła przesyłkę i maja klienta w .........nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie oddają pieniedzy
  • ~Edyta / 2021-02-26 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto wspierać. Jest mnóstwo innych polskich sprzedawców książek i prasy. Prasa dla dzieci w j.niemieckim nieoznaczona. Dziecko wybrało, zapłaciłam, a zaraz po odejściu od kasy zorientowałam się, że gazetka w j.niemieckim. Próba wymiany na nic. Chamska kierownik, obsługa, nie przyjęła argumentów. Nikt nawet nie zasugerował przy kasie że gazetka w j.niemieckim. Czy rzeczywiście to takie częste że 3latek wybiera prasę niemiecką???Towar niewystarczająco oznaczony, wprowadza w błąd, na niekorzyść klienta. Nie przyjmuje się reklamacji, choć nie kosztowałoby to ich nic, bo chciałam wymienić na egzemplarz polski, a gazetka była nadal w folii. Więcej już tam zakupów nie zrobię.
    WadyWprowadzanie klienta w błąd, niewłaściwe oznaczenie prasy obcojęzycznej dziecięcej, brak uwzględnienia reklamacji, chamska obsługa, omijać szerokim łukiem.
  • ~anonim / 2021-02-26 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnimi czasy mam same problemy z empikiem. Najpierw złożyłam zamówienie przedpremierowe na grę. W dniu premiery gry pojawiła się informacja, że towar oczekuje na kompletację. Po kilku dniach nic się nie zmieniło. Postanowiłam napisać do pomocy. Po 2 dniach otrzymałam odpowiedź, że chwilę po złożeniu przeze mnie zamówienia towaru już nie było. Tylko, że zamówiłam towar na ponad miesiąc przed premierą. Nie poważna sytuacja, bo gdybym wiedziała, że jest taki problem, to zamówiłabym w całkiem innym miejscu, a tak miałam z tym problem ze względu na to, że była to edycja kolekcjonerska. Kolejnym problemem jest produkt cyfrowy. Po opłaceniu go w dalszym ciągu widnieje napis, że muszę go opłacić, a zależy mi w tej sytuacji na czasie.
    Kiedyś empik był dobrą stroną do zamawiania, niestety w ostatnim czasie to się popsuło. Czas zmienić sklep, bo ten ma coraz większe problemy.
  • ~K. / 2021-02-25 16:51
    Ocena: 2.80 / 5
    Dostałam zły towar przy odbiorze osobistym i zamiast załatwić zwrot od razu(płatność przy odbiorze)to musiałam złożyć reklamacje i czekać do 14 dni na rozpatrzenie, a pomyłka sklepu internetowego - zamówiłam 1 książkę i jeszcze pomyłka.... Żenujący poziom obsługi.
  • ~Mirek / 2021-02-24 20:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam dzisiaj robiłem zakupy w CH Galaxy w Szczecinie w Empiku i byłem bardzo zaskoczony kiedy Pani która mnie obsługiwała nosiła czarną maseczkę z czerwoną błyskawica która sugeruje żebym wy.....ał ze sklepu .
    Młoda kobieta która nie powinna pracować w takim sklepie gdzie towar jest dla osób od 3 do 100 lat
    Rozważę dalsze zakupy w państwa sklepie skoro szefostwo nie może zdyscyplinować personelu . Nie mam zamiaru żle się czuć i wydawać swoje pieniądze w państwa sklepie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882