Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 22:48
    Ocena: 1.40 / 5
    W porównaniu z bliżniaczymi produktami z Germanii i Holandii nie wspominając o U.S.czy Japan lub Korea to tłoczenie jak z garnka np. A-Hs kupione w M-pik gra jak Pirate Buy...
    ZaletyPolish Schaisse
    WadyPolish idiots Market
  • ~Lavo DJ / 2020-01-21 23:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Po odczycie komentarzy płakać się chce...
    Niegdyś E-Mpik był na topowej czołowce a teraz... Dno..
    Niegdyś można było tam zakupić origalne płyty sprowadzane z całego świata a teraz sami tłoczą gówno...
    ZaletyNie polecam CD
    WadyBrak możliwości reklamacji
  • ~Leszek / 2022-04-28 08:15
    Ocena: 1.40 / 5
    Odesłałem produkt i dotej pory nie dostalam zwrotu pieniędzy
    ZaletyNiema
    WadySame wady
  • ~Luk / 2022-11-09 20:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Tablet kupiony na stronie sklepu, zapłaciłem i na drugi dzień informacja brak towaru.Sprzedaja towar którego nie ma!!!
    ZaletyBrak
    WadySprzedaje towar którego nie ma!!!
  • ~luleko / 2018-12-20 07:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam wodę perfumowaną na świąteczny prezent. Perfumy okazały się przeterminowane. Rok produkcji marzec 2012 ! Zapłaciłam 180 zł za zwietrzały spirytus. Wstyd i żenada.
  • ~Lusia / 2022-12-05 07:36
    Ocena: 1.40 / 5
    Znalazłam u nich książkę potrzebną mi do szkoły. Okazało się jednak,że cały jej opis nie zgadza się z tym co mi ostatecznie sprzedano. Oczywiście opis niezgodny z produktem nie jest dla nich ani podstawa do zwrotu pieniędzy,ani do dostarczeni produktu zgodnego z opisem. Prawa konsumenta dla nich nie są ważne bo mają swój regulamin.
  • ~Magda / 2021-08-21 14:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety Empik.com sprzedaje towar, którego fizycznie nie ma! Moje zamówienie, opłacone z góry od tygodnia „leży na magazynie” i nie jest wysłane, mimo ze codziennie obsługa zapewnia, ze „towar dzisiaj wyjedzie”. W tym czasie nie mozna anulować zamówienia, przekierować go, odzyskać środków ani dowiedzieć się kiedy zostanie wysłane. Szczerze odradzam zamówienia w tym sklepie. Sama już nigdy więcej tam nie zamówię. Takie funkcjonalnie sklepu w dzisiejszych czasach jest wręcz szokujące!
    ZaletyBrak
    WadySprzedaż towaru które realnie nie ma, fatalna obsługa, brak rzetelnych informacji
  • ~Magda / 2021-12-09 18:54
    Ocena: 1.40 / 5
    29.11 zrobiłam zamówienie miało dotrzeć 1-2.12. Do tej poty go nie ma. Telefonicznie nic nie załatwiłam bo pani stwierdziła ze nie ma wglądu. Dodam tylko ze moje zamówienie jest skompletowane. Mailowo musiałam czekać na odpowiedz 2 dni żeby się dowiedzieć ze jest jakiś błąd na magazynie ale nie są w stanie mi powiedzieć kiedy wyślą paczkę. Na iinfolinii Pani powiedziała ze nie może anulować mojego zamówienia bo jest skompletowane. Żart. Przechowują sobie moje środki finansowe bezterminowo i nie widza w tym problemu. NIE POLECAM ZAMAWIAĆ CZEGOKOLWIEK
    ZaletyBrak
    WadyOpisane
  • ~Marlena / 2021-11-10 08:17
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamawiałam kilka razy w tym sklepie, ale ostatnio zupełnie nie wywiązują się z terminami przesyłek! Już dwa razy zostałam na lodzie bez zamówionych prezentów! Przy produktach było napisane, że czas wysyłki 24h, natomiast mijają 2 tygodnie, a przesyłki ciągle nie ma. Taką samą sytuację miałam przed świętami. Także NIE POLECAM zamawiania produktów, szczególnie na prezenty! Dodatkowo SZTUCZNE PROMOCJE! Zamówiłam zabawkę niby przecenioną ze 129 zł na 64, po czym sprawdziłam później na innych stronach, że normalna cena tej zabawki to 70 zł! WPROWADZAJĄ KLIENTÓW W BŁĄD
    Zaletybogaty asortyment
    Wadynie wywiązują się z terminami przesyłek, wprowadzanie klientów w błąd pisząc, że wysyłka 24 h, mijają 2 tygodnie, a przesyłki ciągle nie ma. Sztuczne promocje, niby przecenione produkty, a tak naprawdę cena taka sama jak w innych sklepach internetowych.
  • ~Marta / 2021-02-28 12:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik sprzedaje asortyment, którego nie posiada. Przez ponad miesiąc czekałam na realizację zamówienia. Kilka razy wydłużali termin dostawy, żeby po miesiącu poinformować, że anulowali moje zamówienie. Nie polecam. Płytę zamówiłam na prezent dla bliskiej osoby. Nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~MeisoosieM / 2022-07-16 16:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Przed zakupem proponuję upewnić sie ile kosztuje książka
    Cena książki na stronie empiku 31zl a w sklepie 49zl. Podobno to normalne
  • ~MM / 2021-12-05 09:54
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragedia!! Empik powinien ogłaszać się jako BAZAR a nie sklep online. Swojego towaru nie mają tylko oferty innych sprzedawców. Niby ok ale żadne bony nie działają. Polecam zanim zaczniesz kupować BARDZO DOKŁADNIE przeczytać regulamin, wszystkie gwiazdki itp. Czyli po 30minutach zgłębiania tajników zakupów wychodzi, że lepiej, taniej i bezproblemowo odpuścić sobie i udać się na Al... lub Ama... Problem jest znany od lat i nic się nie zmienia!!
    ZaletyBRAK
    WadyInfolinia- dramat! Rzetelne informacje pochowane na stronie, wszystko pod szyldem Empik ale jak przychodzi do płatności ze swoich środków to się okazuje, że się nie da bo to nie Empik.
  • ~monikarad / 2019-06-12 17:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Chcialam zlozyc zamowienie za granice niestety nie jestem w stanie wpisac danych do wysylki zaganicznej, moge podaac tylo polskie. nie wiem po co wogole jest taka opcja, zmarnowalam tylko czas, musze znalezc inny sklep.
  • ~neo / 2021-11-02 23:26
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com schodzi na psy, ponad tydzień oczekiwania na dostawę a końca nie widać…. Ciagle przekładają datę wysyłki …. Przy takiej obsłudze niedługo upadną , płakał nie będę
  • ~nick / 2020-10-07 10:06
    Ocena: 1.40 / 5
    Drogi sklep internetowy a aplikacja i sposób jej obsługi beznadziejny. Jest dużo kruczków na które łapie się klient. Omijaj z daleka, szkoda nerwów i czasu.
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~Norbert / 2022-03-08 08:45
    Ocena: 1.40 / 5
    Totalna porażka zamawiasz towar z opcją dostawy do paczkomatu, podają termin dostawy i co i nic,
    Towar jeszcze po terminie ostatecznej dostawy ma status "W PRZYGOTOWANIU". Składasz reklamacje i w odpowiedzi słyszysz od pani "z głosem jakby stała na grobem, że oni są tylko pośrednikiem ona może tylko przekazać moje uwagi, albo mogę sam sobie porozmawiać z dostawcą. Pod podanym numerem zgłasza się tylko automatyczna sekretarka. Nie ma winnych, nie ma odpowiedzialnych, nie ma zamówienia, jest tylko klient nabity w przysłowiową butelkę. W tej firmie najlepiej kupować tylko i wyłącznie z odbiorem w salonie i płatnością przy odbiorze, Żadnej innej formy zdecydowanie NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNie terminowość, brak poczucia odpowiedzialności odpowiedzialności, chociaż to EMPIK swoją nazwą firmuje sprzedaż. Kto zamówiłby jakiekolwiek perfumy od nieznanej szerzej firmy.
    Typowe nabijanie klienta w butelkę.
  • ~Olga Skwanska / 2019-02-11 20:58
    Ocena: 1.40 / 5
    Obrzydliwy. Na wiadomości nie odpowiadają, zdjęć nie ma, w 9print dali kod promocyjny na zniżkę w wysokości 30% (INST2323), wyszło taniej, szybciej
    Zalety-----------------------------
    Wadydostawa, obsługa, odpowiedzi, jakość
  • ~Oszukana przez empik / 2019-12-23 21:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik oszukuje klienta przede wszystkim z terminem dostawy. Chce w ten sposób naciągnąć na zakup a potem niech się dzieje wola Nieba. Nie ma prezentów dla dzieci - nikogo to nie obchodzi. To się nazywa wprowadzenie w błąd klienta celem dojścia do zawarcia umowy. Stanowczo odradzam.
  • ~Owen / 2021-05-23 16:26
    Ocena: 1.40 / 5
    po mkliku dniach blokowania środków piszą że muszą anulować zamówienie, mimo że dzień wcześniej pisali że lekko się ono wydłuży. nie polecam zakupy w tym sklepie, to standardowe praktyki tego "sklepu"
  • ~Paulina / 2022-12-06 18:22
    Ocena: 1.40 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakiego miałam okazję korzystać. Przy pierwszym zamówieniu po kilku dniach dostałam wiadomość mailową, która informowała o tym, że sklep nie posiada jednak w magazynie zamówionego produktu. Dałam drugą szansę, drugie zamówienie jest obecnie w realizacji. Leży skompletowane w magazynie i nikt nie raczy go wysłać, a z racji tego, że wszystkie produkty zostały spakowane nie mogę już anulować zamówienia. Więc poczekam sobie aż komuś się przypomni o mojej paczce. Po próbie kontaktu z obsługą klienta dostałam maila o treści ,,Dzień dobry! Dziękujemy za Twoją wiadomość. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią najszybciej jak to będzie możliwe", czyli znowu poczekam kilka dni. Tragedia, więcej niczego nie zamówię z tej strony, wstyd, żeby w 2022 roku nie być w stanie zrealizować przyjętego zamówienia przez tydzień.
    WadyDługi czas realizacji zamówień
    Brak szybkiego kontaktu z obsługą klienta
    Sprzedaż produktów, których nie ma w magazynie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882