Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-06-15 12:09
    Ocena: 4.80 / 5
    Zamawiam dużo w empik.com i od dawna i nigdy nie miałam z nimi większych problemów. Owszem, zdarzyły się pomyłki, kiedy np. zamiast kubka termicznego dostałam książkę (naprawdę:-), albo brak książki, choć miała status dostępnej ale obie reklamacje zostały rozpatrzone szybko, a pieniądze zwrócone na konto, empik.com nie robił żadnych problemów. Ja tam lubię i polecam.
    ZaletyDuży i bogaty asortyment, promocje, frontem do klienta
    Wadydrogo
  • ~Markata / 2021-06-14 21:56
    Ocena: 2.80 / 5
    odesłałam zamówiony towar i od prawie trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Odsyłają od Iwana do pogana. wszyscy sprawdzają, gdzie jest przesyłka(którą impost dostarczył) ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie udziel nikt. NIGDY WIĘCEJ, NIE POLECAM, a wręcz odradzam.
  • ~Lea / 2021-06-14 13:36
    Ocena: 3.60 / 5
    Kolejny raz dostaję wygniecioną okładkę książki. Może dla kogoś jest to ok, ale dla mnie książki są bardzo ważne, dbam o nie i zaczyna mnie to irytować. A poza tym płacę za nie, nie małe pieniądze więc chyba oczywistym jest, że chcę je mieć nie uszkodzone.
  • ~Stokrotka / 2021-06-14 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    1. Obsługa infolinii to jakieś nieporozumienie - nie wiedzą nic poza danymi, które klient widzi na swoim koncie, o jednym zamówieniu każdy kolejny pracownik, z którym klient się połączy potrafi powiedzieć co innego i w zasadzie żadnych szczegółów o danym zamówieniu, a już brak możliwości połączenia się z konkretnym salonem jest tragiczny przy tak niekompetentnych pracownikach infolinii
    2. Coraz częściej zdarza się, że są błędy w datach premier i zapowiedzi, a każdy pracownik mówi na ten temat co innego, co w dodatku nie ma pokrycia z prawdą
    3. Dostawy - w moim np. salonie kurierzy dostarczają paczki wieczorami, pomijam już fakt, że data dostawy nie jest w żaden sposób wiążąca, a zamówiony produkt potrafi być wysłany miesiąc przed podaną datą dostawy
    4. I najlepsze - dwa produkty np. dwie książki z datą dostawy w tym samym dniu jadą dwoma kurierami - jedna wysłana np. rano, druga kilka godzin później - efekt jest taki, że jedna przychodzi w jeden dzień, druga w kolejny i tak trzeba jeździć, ale pracownicy infolinii twierdzą, że nic z tym zrobić nie można
    Zaletyw przypadku premier/zapowiedzi książek można wcześniej zobaczyć co wychodzi
    Wadyjak w powyższej opinii
  • ~Ewelina / 2021-06-12 05:54
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłam przez stronę empik wózek spacerowy. Przesyłka dostarczona dosyć szybko, w ciągu dwóch dni od zamówienia. Niestety przesyłka niekompletna... Zamiast wózka dostałam tylko siedzisko od spacerówki. Brak ramy, brak kółek... Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletySzybka wysyłka
  • ~Taras / 2021-06-10 09:04
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam,

    nie polecam!!! Kupiłem on-line książki, oznaczone na stronie 'wysyłka w 24 godziny'. Po tygodniu oczekiwania towar wciąż nie wysłany. Gadać z konsultantami z infolinii, to marna sprawa - non stop obiecają, że paczka zostanie wysłana "dziś w nocy". Książki były kupowane na prezent. To był mój pierwszy i ostatni raz zakupów u tego piepsz@nego empika!!! Porażka!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadyBrak wysyłki
  • ~Marta / 2021-06-06 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia!!!! takaa duża firma i nie zależy jej na szybkich dostawach szczególnie przed dniem dziecka???!!! Ponad tydz czasu oczekiwania na przesyłkę nigdy więcej!!!! na allegro zawsze 2 dnia paczki są dostarczane niestety empikowi nie zależy na klientach..
  • ~siemka / 2021-05-31 22:21
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA UWAGA - EMPIK wciska E-booki zamiast zwykłych księżek. Zamawiałem klasyczną papierową książkę. Oferta wygląda tak jak książki papierowej, natomiast małym drukiem i szarym jest info że to e-book. Pomimo że produkt nie został pobrany z ich portalu nie ma możliwości zwrotu lub wymiany na książkę papierową. Bardzo słabe doświadczenie - zlewka na klienta.
    Zaletyasortymwnt
    WadyOferty wprowadzające w błąd. Brak mozliwości zwrotu produktu zakupionego przez internet !!!
  • ~Michał / 2021-05-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Cena w sklepie internetowym ma się nijak do zakupu. Przykład - zabawka gravitrax zestaw uzupełniający, cena w sklepie internetowym Empik.com 25,99. Konia z rzędem temu komu uda się kupić ten zestaw za tą cenę nie dopłacając. Brak możliwości odbioru w punkcie Empik ale możliwa rezerwacja towaru. Cena 39,99. Możliwość dostawy od 6,99. Odbiór za darmo możliwy jeżeli wykupimy konto Premium koszt od 9,99 lub też dokupienie towaru do 40 zł. Tak czy inaczej „gołego” zestawu za powyższą kwotę kupić się nie da. MOCNO NIEUCZCIWE PODEJŚCIE DO KLIENTA!
    NIE POLECAM
    WadyOkłamywanie klienta na żywca.
  • ~Paweł / 2021-05-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamią swój własny napisany regulamin i nawet nie oferują pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. UOKiK dawno powinien się nimi zająć, bo to jest monotonne już jak zrywają umowy ze swojej strony bez prawdziwych powodów.
    WadyOszukują.
  • ~adamskyyy / 2021-05-26 14:06
    Ocena: 3.80 / 5
    Czuje się oszukany... strona internetowa empik.com w moim odczuciu wprowadza w błąd. Po wyszukaniu książki (przykład Afryka Kazika) podana jest cena w górnym prawym rogu (21,50zł ). Gdy robię rezerwację to cena szybuje w górę (na 34,90zł - czego już niestetety nie zauważyłem i musiałem kupić książke w wyższej cenie)... Mega słaba praktyka. Raczej będę unikać Wasze sieciówki...
  • ~jolek / 2021-05-26 00:42
    Ocena: 2.20 / 5
    szkoda ,że łapie milion srok...czekam na produkt - na stronie Empik zapewnienie ,że jest w magazynie a dostawa trwa 72 godziny,mija 8 dzień i..prezentu nie ma...to porażka ,uważajcie na terminy , jeśli oczekujecie ,że się
    empik wywiąże możecie się rozczarować jak ja...
    Zaletyw sytuacji bałaganu z terminem - nie widzę
    Wadywspółpraca z milionem podwykonawców nie zwalnia z rzetelności
  • ~Owen / 2021-05-23 16:26
    Ocena: 1.40 / 5
    po mkliku dniach blokowania środków piszą że muszą anulować zamówienie, mimo że dzień wcześniej pisali że lekko się ono wydłuży. nie polecam zakupy w tym sklepie, to standardowe praktyki tego "sklepu"
  • ~Zawiedziona / 2021-05-17 22:05
    Ocena: 2.60 / 5
    Nie polecam, przesylka niekompletna, obsluga + reklamacja na fatalnym poziomie.
  • ~Klaudia / 2021-05-16 14:35
    Ocena: 2.80 / 5
    Do wszystkich kupujących książki w Empiku: dlaczego nie zaglądniecie na olx i nie zamówicie książek tam? Dużo ludzi sprzedaje NOWE książki za śmieszne pieniądze. Wczoraj WYMIENIŁAM nową książkę (moja - 6 część Millenium - 3-cia Lagercrantz'a) na 2 książki używane (w bardzo dobrym stanie) Johna Irving'a. Nie każdy zechce się wymienić i nie na wszystko lub cokolwiek, ale niektórzy to robią. Po co użerać się z Empikiem, który to trafił na moją czarną listę kilka miesięcy temu? Sprawdźcie sami - naprawdę warto!
  • ~Cysio / 2021-05-14 10:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie trampoliny na sobotnie urodziny córki złożyłem we wtorek. Sprzedający: Empik. Wysyłamy w 48h !
    W piątek wieczorem dostałem informację, że realizacja troszkę się wydłuzy. W sobotę wieczorem dostałem kolejną informację, że zamówienie nie będzie zrealizowane. Sprzedają towar, którego nie mają. Obsługa zamówienia na fatalnym poziomie. Ceny przez empik - mega zawyżone ! Byłem zmuszony kupić przez empik ze względu na współpracę z platformą mybenefit.
  • ~Ania / 2021-05-13 17:19
    Ocena: 1.80 / 5
    To były moje ostatnie zakupy na empik. Zamówienie dostałam z jednodniowym opóźnieniem, bez żadnej wiadomości, po rozpakowaniu paczki,książka była zniszczona.
  • ~Michał / 2021-05-07 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Żona zamówiła u Was płyty dla mnie 24 kwietnia, przewidywany czas dostawy to 18 maj...
    Fajnie, nie wiem czy dożyję.
  • ~natalia / 2021-04-30 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT! Zamówiłam 4 książki - 2 w miękkiej i 2 w twardej okładce. Zostały przysłane w KOPERCIE BĄBELKOWEJ!!! Kopercie, która była za duża, więc książki w niej latały, wszystkie rogi, nawet w tych z twardą okładką pozaginane, książki w stanie naprawdę złym, a dwie z nich były na prezent. Proces reklamacji w toku. Jak można mieć taki brak szucunku do ksążek - nie wiem

    Tydzień wcześniej zamawiałam odkurzacz automatyczny XIAOMI, wysyłka miała być w 24 h, ale oczywiście jak tylko produkt został opłacony, 5 min później przyszla informacja, że JUŻ powstało opóźnienie i paczka bęzie wysłana 2-3 dni poźniej.
    OSZUKIWANIE i manipulowanie dostępnością w celu zdobycia klienta to NIEUCZCIWA KONKURENCJA.
    NIGDY WIĘCEJ, CHOĆBY NIE WIEM CO. NIGDY!
    ZaletyBRAK! BRAK! i jeszcze raz BRAK!
    Wady- ceny
    - obsługa klienta
    - terminy
    - ZNISZCZONE PRODUKTY
  • ~Joanna / 2021-04-29 16:42
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie polecam Empiku. Zamówiłam tam książkę, ponieważ aktualnie nigdzie indziej nie była dostępna. Nie dość, że cena była zbyt wysoka to jeszcze czekałam na wysyłkę miesiąc (na stronie produktu max 8 dni roboczych). Gdy zaczęłam się dopytywać, dopiero dowiedziałam się, że jeszcze jej nie wydrukowali i nie umieją mi powiedzieć, kiedy zostanie wysłana. Jedynym ich argumentem było, że zawsze mogę zrezygnować z zamówienia. Zarabiają na obrocie pieniędzy? Zanim wysłali, książka pojawiła się o połowę tańsza w innych księgarniach...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4903
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157