Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anes / 2021-11-20 21:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com oszukuje swoich klientów, bierze pieniądze a potem zwodzi ich nie dostarczając towaru tłumacząc to ciągłym obciążeniem magazynów. W międzyczasie organizuje różne akcje (np. wielkie promocje na urodziny), które są znacznie ważniejsze aniżeli realizacja zamówienia, za które klient zapłacił 2 miesiące temu.
    Anulowanie zamówienia (po 6-cio- krotnej zmianie terminu) okazuje się zupełnie niemożliwe. Przy próbie anulowania przez wiadomość z rodzaju 'Podejmij decyzję' (6-tą z rzędu), pomimo informacji ze strony aplikacji, że zamówienie zostało anulowane, okazało się następnego dnia, że wcale anulowane ono nie było.
    Przy próbie kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, dowiaduję się, że nikt nie jest w stanie go anulować, bo produkty są Skompletowane (kiedy anulowałam poprzez aplikację, wcale skompletowane nie było, ale system moją decyzję zwyczajnie zignorował), ale pomimo deklaracji terminu między 19.11 a 22.11 (piątek i poniedziałek), paczka ponownie nie została wysłana... choć jest już sobota wieczór.
    W skrzynce posiadam prawie 30 wiadomości z rodzaju 'Podejmij decyzję' wysłanych do mnie w przeciągu roku od Empik.com... Tak Empik.com traktuje klientów, przynajmniej tych z kartą Premium (bo przecież klient już zapłacił, prawda?). Naprawdę nie warto tracić na nich czasu i nerwów. Szkoda, że tak późno to zrozumiałam.
    Zaletybrak
    WadyTerminowość, obsługa klienta, czasami brak dbałości o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem.
  • ~Anna / 2020-12-11 15:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi
  • ~anna / 2023-08-11 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Stanowczo odradzam zakup u nich. Już 2x robię zamówienie na kilkaset złotych, a jednak firma nie potrafi dostarczyć go we wskazanym przez siebie terminie. Obsługa tragiczna i Pan na czacie nawet nie raczył odpisać na zapytanie o status zamówienia tylko zamknął czas. 3x dzwoniłam i dopytywałam się o zamówienie a na koniec dostarczą je po terminie do paczkomatu i nikt go nie odbierze bo nie ma fizycznie nas w domu. Po zwrocie dostane środki na konto i zostaje bez zamówienia. Dramat i to drożej niż w innych sklepach. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy ze wszystkim i ignorowanie klienta
  • ~Anonimowy Słuchacz Płyt / 2023-05-06 18:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety zawiodłem się. Zamówiłem vinyla z preorderu, a tydzień po premierze zapytałem co się dzieje z zamówieniem - dostałem odpowiedź, że płyty nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie więc proponują anulowanie zamówienia… Super, akurat w takim momencie gdzie w innych sklepach wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane i nie ma opcji żebym takową dostał (nakład był ostro limitowany). Oczywiście zero rabatów w ramach przeprosin. Żenada, nie polecam. Jeśli kupować w tym sklepie to tylko stacjonarnie.
    ZaletyCoś tam sprzedają, i rzadko (lub ewentualnie czasami) da się coś kupić
    WadyObsługa klienta
  • ~Artur / 2021-09-10 07:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Szkoda słów. Pieniądze zniknęły. Sprzedają piekarniki boscha poprzez inne firmy. Nie wiem gdzie pieniądze a gdzie towar. Oszuści.
  • ~Bamdziorka / 2018-01-05 23:57
    Ocena: 1.40 / 5
    W empiku pracują chamy i oszuści. Najpierw zrobiłam zamówienie produktów w promocji ,gdzie wszystko było ok i poszło do realizacji, a następnego dnia otrzymałam od sprzedawcy anulowanie zamówienia z powodu niby wyczerpania produktów. Sęk w tym,że nikt z co najmniej 100 osób które robiły tego dnia zamówienie nie otrzymał produktów właśnie z tego powodu. Porażka
  • ~Barbara / 2024-12-17 05:41
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam książkę w empiku, czekam już 2 tydzień a dostaje informację że nie ma w magazynie, na stronie ta książka jest tylko w innej cenie, porażka
    WadyNiezrealizowane zamówienie. Bardzo długi czas oczekiwania
  • ~BB / 2021-09-25 01:39
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem dwa audiobooki przez Internet. Podobno można je pobrać zaraz po uiszczeniu płatności. Jeden rzeczywiście dało się ściągnąć, ale przy drugim wyskakuje błąd ("Not found - position is waiting for Partner's confirmation"). Kontakt z obsługą klienta nie przynosi żadnych informacji poza tym, że zgłosili to dalej i będą kontaktować się drogą emailową. Jak na razie się nie skontaktowali.

    Media cyfrowe kupuje się właśnie po to, aby można było z nich skorzystać od razu (natychmiastowe pobranie) i aby nie było ryzyka, że coś przy wysyłce zaginie. Jako widać Empik ma problem nawet z dostarczaniem rzeczy w formie elektronicznej.
  • ~Cysio / 2021-05-14 10:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie trampoliny na sobotnie urodziny córki złożyłem we wtorek. Sprzedający: Empik. Wysyłamy w 48h !
    W piątek wieczorem dostałem informację, że realizacja troszkę się wydłuzy. W sobotę wieczorem dostałem kolejną informację, że zamówienie nie będzie zrealizowane. Sprzedają towar, którego nie mają. Obsługa zamówienia na fatalnym poziomie. Ceny przez empik - mega zawyżone ! Byłem zmuszony kupić przez empik ze względu na współpracę z platformą mybenefit.
  • ~Dawid / 2021-08-29 16:00
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik aplikacja nie mylić z allegro. Jest to zbiór sklepów małych i dużych podczas wyszukiwania asortymenty trzeba zwracac uwage z kad sie kupuje poniewaz kazdy sprzedawca ma swoja cene wysulki. Np jesli zrobisz zakupy za 200zl z róznych zrudel wyjdzie ze wysylki dodaja sie okolo 50zl i wychodi 250zl poprostu brak słup wole allegro.
    ZaletyBrak
    WadyMożna książke napisać
  • ~Domi / 2020-12-17 20:05
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie sprzed 2 tygodni zostało podzielone na trzy części,z czego dotarła jedna. Po interwencji informacja,że wyślą nieskompletowaną,bo nie mają czegoś w asortymemcie. Nie da się anulować zamówienia. Dno.
  • ~Dora123 / 2021-08-30 20:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie nie przyszło w terminie. Termin dostawy był przesuwany niejednokrotnie.
  • ~dziubas80 / 2022-04-04 22:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeden komentarz ale dotyczący dwóch zakupów.
    Mega nie polecam zakupów w Empiku !!!!!
    Za pierwszym razem po zakupie kilku książek ( termin dstawy kilka dni ) oczekiwałem na dostawę ponad miesiąc - kilka zmian terminu dostawy i dopiero interwencje na infolinii cokolwiek zdziałały.
    Druga sytuacja - zakup toaletki która miała być wysłana w max 48 godzin - po 1,5 godziny wiadomość o anulowaniu transakcji - zapłacona kwota 799 zablokowana na kilka dni. Infolinia twierdzi że nic się nie stało bo anulowali zakup.
    Nigdy więcej zakupów w Empiku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadysprzedająrzeczy których nie posiadają, blokują pieniądze mimo anulowania zakupu, infolinia - podejście do klienta na poziomie 0
  • ~Dżoana / 2020-07-03 12:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Przesyłka nie dotarła we wcześniej wyznaczonym terminie. Czas dostawy wyniósł w sumie około 2 tygodnie. W dniu 1 lipca (ostateczny dzień dostawy) na stronie internetowej w dalszym ciągu był status, że przesyłka w trakcie kompletacji i nie została jeszcze wysłana. Na empik.com widoczny był komunikat, że produkt "dostępny w magazynie", lecz przez tydzień nadal nie mogli skompletować złożonego zamówienia. Dodatkowo po otrzymaniu zamówienia przesyłka była okropnie zapakowana. Pognieciony karton z wgniecionymi bokami, taśma posklejana. Taśma znalazła się równieź na oryginalnym opakowaniu zabawki na całej długości pudełka(?), która miała być prezentem urodzinowym dla dziecka. Usunięcie jej wiązało się z delikatnym uszkodzeniem opakowania. W dzisiejszych czasach stanowczo nie polecam zakupów na tej stronie bądź na ich aplikacji.
  • ~Edyta / 2020-03-30 21:45
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam na stronie portfel a otrzymałam książkę. Dodam że wcześniej portfel był fikcyjne dostępny w kilku sklepach - w rzeczywistości nigdy go tam nie mieli. Złożyłam reklamację i cisza, zupełne olanie klienta. Udają ze problemu nie ma. Więcej razy nie kupię kota w worku, jest wiele innych tego typu sklepów. Nigdy więcej zakupów w empiku
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna dostępność,błędy w realizacji zamówień, obsługa nie podejmuje działań w przypadku reklamacji, klient nie może liczyć na żadne wsparcie w przypadku ich pomyłki
  • ~Farinelli / 2019-12-13 02:57
    Ocena: 1.40 / 5
    I oto otworzyłem płytę Handel: A Second Set Of Concertos For The Organ z zamówienia nr 10100466041238 z dnia 2019-10-24, płytę, którą usiłuję kupić od lipca 2019 w Empiku i cały czas przysyłają mi buble z uszkodzonym pudełkiem. Najpierw przysłali mi bubla z rozdartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Po uwzględnionej reklamacji przysłali mi kolejny egzemplarz z dokładnie taką samą wadą. W końcu oddali mi pieniądze, bo płyta była niedostępna. Gdy znowu pojawiła się w ofercie, złożyłem kolejne zamówienie i znowu przysłali mi bubla z pogniecioną i naddarta książeczką i pogniecionym pudełkiem, przy czym naddarcie w książeczce jest w takim miejscu, że każde kolejne włożenie książeczki do pudełka tylko je powiększa.
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
  • ~fedream / 2014-04-07 13:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Pomyliłem się w zamówieniu więc je anulowałem chwilę po jego zatwierdzeniu i chciałem od razu właściwy produkt zakupić jednak musiałem 10 dni czekać na zwrot środków to jest CHORA firma, takie praktyki powinny być zabronione przez prawo. Pierwszy i ostatni raz
    WadyBeznadziejna obsługa nie potrafiąca nic załatwić
  • ~Gość / 2021-04-28 21:30
    Ocena: 1.40 / 5
    NIE POLECAM ! Kontakt można powiedzieć, żaden w sprawie reklamacji, musiałam dzwonić kilka razy. Jeden przedmiot niekompletny. Za długa wysyłka. Zamówiłam kilka rzeczy z czego po prostu napisali po czasie jak już wysłali zamówienie, że nie mają segregatora i nie wysłali. Później napisali że nie mają smoczków i też ich nie dostałam.
    WadyDużo by pisać... Nie polecam !
  • ~Grubson / 2022-04-18 10:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamówiony w promocji nie istnieje. Po promocji towar jest na stanie. Dziwne rzeczy się tu dzieją
    WadyBrak wad, bo brak towaru
  • ~Iwa 2020 / 2019-12-03 14:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Oszuści kupiłam na ich stronie telefon zapłaciłam za niego a następnego dnia odesłano mi pieniądze z informacja że telefon kosztuje 700 zł więcej i jeżeli chce go zakupić to w wyższej cenie. Do dnia dzisiejszego mimo pisma w sprawie wydania zakupionego przedmiotu (zwarcia umowy) zero odzewu. ciągle zbywanie. Oszuści Oszuści Oszuści
    WadyNieuczciwy sprzedawca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4915
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4086
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3159