ZaletyŻadne
strona 46 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Sebastian / 2021-06-30 11:32
Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu” -
-
~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu ZaletyBrakWadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta -
~Jerzy / 2021-06-27 14:44
To co robicie to zakrawa na oszustwo. Dn 26.06 21 w ofercie książka "Dziennik cwaniaczka" oferowana za 16 z groszami (w wyprzedaży) i ani słowa że przy rezerwacji w wybranym salonie i odbiorze własnym cena 26. To naciąganie klienta i przestaje dziwić że macie tyle negatywnych opinii. Nigdy więcej EMPIK ZaletybrakWadySame wady -
~jankofranko / 2021-06-26 17:48
Najgorsza księgarnia, z jaką miałem do czynienia. Składałem zamówienie 3 razy i za każdym razem jest problem.
Pierwszy raz zamówiłem około 10 książek. Czas oczekiwania 3 dni na zamówienie. Okazało się jednak, że nie mają jednej książki, wiec zamówienie będzie opóźnione (przy zamówieniu pisało książka dostępna w 24h). Po 2 tygodniach zamówienie zostało w końcu wysłane, ale bez tej jednej książki, ponieważ ostatecznie w ogóle jej nie mają. Tak więc zamówienie, które miało być po 3 dniach, dotarło do mnie po 2 tygodniach niekompletne.
Drugi przypadek. Składam zamówienie z dostawą w ciągu 3 dni. Dostaje sms, że jest opóźnienie, ponieważ mają bardzo dużo zamówień. Po tygodniu dostaje paczkę.
Sprawa najświeższa. Zamawiam książki, wysyłka zamówienie standardowo opóźniona w porównaniu do innych księgarni. Dostaję paczkę i okazuje się, brakuje jednego tomu. Dzwonię na infolinie i dostaje wiadomość na maila, że nie mogą mi tej książki dostarczyć, bo je nie mają. Trzeba pisać reklamacje i odsyłać kurierem. Natomiast książka jest w sklepie nadal dostępna i mogę ją zamówić po raz drugi Absurd goni absurd. Robią z klientów idiotów. Nigdy nic więcej nie zamówię w tym sklepie. -
~Kasia / 2021-06-26 14:17
Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik.com zakupiłam prostownice Remington keratin therapy pro przyszła z porysowanymi płytkami jakby była używana. Teraz ka za czekać 2 tyg na reklamacje z jakiej racji powinni odrazu zwrócić pieniądze i przeprosić. Ten sklep to dno pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja by zamówić produkt nowy a wysłali używany. Odradzam zakupy w tym sklepie! -
~Koniu / 2021-06-26 10:47
Ten sklep to dno. Nie są w stanie wysłać 2 gazeta z dostępnością 24h w przeciągu 3 dni. Debile. ZaletyNie ma.WadyAbsurdalny czas wysyłki. -
~Pabitooo / 2021-06-25 13:04
Zamówienie niekompletne. Brakuje książki. Wysyłka zamówienie przebiega dłużej niż w innych księgarniach. Nie polecam -
~tomar / 2021-06-24 18:51
Przestrzegam przed kupowaniem internetowym w Empik elektroniki.Zamòwiłem szczoteczkę soniczną.Ktoś wyciągnął końcówki przy pakowaniu i musiałem dokupić gdzie indziej. -
-
~Pepa / 2021-06-24 09:41
Zamówiłam cała serię książek dla siostrzenicy w wersji papierowej (miałam filtr plus sprawdzilam zamówienie kilkukrotnie czy aby na pewno nic nie pomyliłam) po czym okazało się, że 3 książki przyszły w formie Ebooka. Od razu zadzwonilam, ze jest błąd systemu, bo ja tych książek nie zamówiłam i uslyszalam, że w Polsce nie mozna zwracac materiałów cyfrowych. Próbowałam mailowo, ale ciągle dostawałam odpowiedź, że oni nie zmieniają zamówień i to jest mój błąd. Podobno powinnam mieć komunikat, że czesc książek przyjdzie na maila, nie miałam takiego komunikatu. Reszta książek, która zamówiłam doszła w wersji papierowej przy czym tam też był błąd. Otrzymałam dwa takie same tomy pomimo, że każdy miał być inny (przysłane książki nie zgadzały się z zamówieniem). Czyli jednak zmieniają państwo zamówienia wbrew temu co mówili. Kazali złożyć reklamacje i zwrócić książkę. Oczywiście tak zrobiłam. Jest to zabieranie mojego czasu i robienie mi problemu. Ciekawe kiedy dostanę prawidłowa książkę... -
~Kamila / 2021-06-23 12:24
Zamówiłam klocki 23 maja ( zapłacono przelewem) Do dnia dzisiejszego ich nie dostałam, nikt nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy i czy w ogóle je dostane. Wystawiają na stronę produkty w atrakcyjnej cenie których w ogóle nie posiadają. Zaletybrak -
~czytelnik / 2021-06-23 12:21
Ceny są niższe niż w księgarniach za to plus, dostawa to jakiś koszmar, mimo ze jest za darmo to książka przychodzi luzem z listem przewozowym przyklejonym do okładki, do tego poobijana i powgniatana ze wszystkich stron, do tego moja była wysmarowaną czymś tłustym z wierzchu. Jak ktoś szanuje książki to polecam kupić w jakiejs innej księgarni ZaletyDarmowa wysyłka do salonuWadyDostawa to totalne dno, produkty przychodzą zniszczone -
~B / 2021-06-23 09:36
Na stronie podawana jest nieprawdziwa informacja o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawane są towary za atrakcyjna cenę ktorych nie maja na magazynie. Brak informacji o opóźnieniach w realizacji zamówienia. Informacje o braku towaru dostałam dopiero po kontrakcji telefonicznym a na zwrot pieniędzy muszę czekać 3 dni robocze ZaletyKorzystna cenaWadySprzedaż produktów których nie posiadają na magazynie, w niemożliwych do zrealizowania terminach -
~Michał / 2021-06-19 11:38
Zdecydowanie odradzam
Firma przyjmuje zamówienie pobiera pieniądze, a potem je anuluje z własnego widzimisię
już 2 razy mi tak zrobili prezenty na święta nie doszły w ogóle, a ostatnie zamówienie też anulowali , nie wiem po co istnieją jak sprzedają sprzęt którego nie mają.ZaletybrakWadynierzetelni , brak towaru , brak kontaktu -
~Tomek / 2021-06-18 13:01
Oferują produkt którego nie posiadają na stanie. Dopiero po 3 dniach od zamówienia poinformowali mnie o tym fakcie i anulowali zamówienie.
Omijać szerokim łukiem strata czasu.
Niepolecam -
~Kasia / 2021-06-17 13:53
Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik online, zamówiłam juz drugi raz u państwa grę na której bardzo mi zależało po czym nie dostałam żadnej wiadomości że przesyłka jest do odbioru i została drugi raz zwrócona. Na infolini powiedziano mi ze skontaktujecie się z firmą kurierską i zero odzewu i jakiejkolwiek pomocy. Brak słów... -
~Robert / 2021-06-16 13:29
Od trzech tygodni czekam na pieniążki za reklamowaną uszkodzoną płyte winylową... dramat! WadyTrzy tygodnie rozpatrywania reklamacji i nadal brak odzewu ... -
-
~Anna / 2021-06-15 12:09
Zamawiam dużo w empik.com i od dawna i nigdy nie miałam z nimi większych problemów. Owszem, zdarzyły się pomyłki, kiedy np. zamiast kubka termicznego dostałam książkę (naprawdę:-), albo brak książki, choć miała status dostępnej ale obie reklamacje zostały rozpatrzone szybko, a pieniądze zwrócone na konto, empik.com nie robił żadnych problemów. Ja tam lubię i polecam. ZaletyDuży i bogaty asortyment, promocje, frontem do klientaWadydrogo -
~Markata / 2021-06-14 21:56
odesłałam zamówiony towar i od prawie trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Odsyłają od Iwana do pogana. wszyscy sprawdzają, gdzie jest przesyłka(którą impost dostarczył) ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie udziel nikt. NIGDY WIĘCEJ, NIE POLECAM, a wręcz odradzam. -
~Lea / 2021-06-14 13:36
Kolejny raz dostaję wygniecioną okładkę książki. Może dla kogoś jest to ok, ale dla mnie książki są bardzo ważne, dbam o nie i zaczyna mnie to irytować. A poza tym płacę za nie, nie małe pieniądze więc chyba oczywistym jest, że chcę je mieć nie uszkodzone. -
~Stokrotka / 2021-06-14 09:53
1. Obsługa infolinii to jakieś nieporozumienie - nie wiedzą nic poza danymi, które klient widzi na swoim koncie, o jednym zamówieniu każdy kolejny pracownik, z którym klient się połączy potrafi powiedzieć co innego i w zasadzie żadnych szczegółów o danym zamówieniu, a już brak możliwości połączenia się z konkretnym salonem jest tragiczny przy tak niekompetentnych pracownikach infolinii
2. Coraz częściej zdarza się, że są błędy w datach premier i zapowiedzi, a każdy pracownik mówi na ten temat co innego, co w dodatku nie ma pokrycia z prawdą
3. Dostawy - w moim np. salonie kurierzy dostarczają paczki wieczorami, pomijam już fakt, że data dostawy nie jest w żaden sposób wiążąca, a zamówiony produkt potrafi być wysłany miesiąc przed podaną datą dostawy
4. I najlepsze - dwa produkty np. dwie książki z datą dostawy w tym samym dniu jadą dwoma kurierami - jedna wysłana np. rano, druga kilka godzin później - efekt jest taki, że jedna przychodzi w jeden dzień, druga w kolejny i tak trzeba jeździć, ale pracownicy infolinii twierdzą, że nic z tym zrobić nie możnaZaletyw przypadku premier/zapowiedzi książek można wcześniej zobaczyć co wychodziWadyjak w powyższej opinii
strona 46 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »