Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
Uważajcie na Empik
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Wiesława / 2022-04-01 11:53
Ocena: 1.60 / 5
Czy ktoś kupował perfumy? Czy są oryginalne. Konsultant informuje, że tak. Kiedy proszę o kod kreskowy, twierdzi iż nie ma możliwości zrobienia zdjęcia i przesłania na email
ZaletyDość względna cena
WadyBrak kodu kreskowego
~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
Ocena: 1.60 / 5
Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat
ZaletyDramat
WadyKoszmar
~Wojtek / 2021-12-30 21:23
Ocena: 1.60 / 5
Sprzedają towar, którego mimo opisu i skierowania do konkretnego sklepu, nie mają na stanie. Mimo "sprzedaży na odległość" nie uznają zwrotu w terminie do 14 dni, bo pudełko było otwarte. Godzina stania w sklepiw i obserwowanie ekspedientki, biegającej poniędzy kirownikiem siedzącym na zapleczu, a kasą, wiszącą na telefonie z infolinią i wkońcu wymuszenie na niej, że ma mi dać na piśmie odmowę przyjęcia. I lecimy ze zgłoszeniem do PIH.
ZaletyNie zauwarzyłem.
WadyNastawieni na zniechęcenie klienta.
~Zaq / 2020-11-25 19:22
Ocena: 1.60 / 5
Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie.
Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta
~Adam / 2021-10-15 13:59
Ocena: 1.50 / 5
Kompletowanie przesylki zajmuje 3 dni...zamiast zadzwonic ze jedna ksiazka jest niedostepna, to cale zamowienie zostaje wstrzymane bez echa...trzeba dzwonic i popedzac ta cala maszyne zeby cos sie ruszylo...
Ponadto, przegladanie empik.com z zagranicy jest karygodne. Obrazki sie nie wyswietlaja, a pytanie o to czy jestem robotem (captcha) jest zadawane 2-3 razy na dzien...
Rozmowa przez chat przebiega tak slamazarnie, ze chyba ktos tam stuka w klawiature z uzyciem galezi od drzewa.
ZaletyBrak
WadyOkropnosc
~AK / 2021-11-13 13:54
Ocena: 1.50 / 5
Od 26 października czekam na zamówienie - kilka książek, nic nie się zmienia w jego statusie - nadal część rzeczy nie jest skompletowana. Żenada, nigdy więcej niczego u nich nie zamówię. Kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, dzwoniłam już tyle razy i nic.
Zaletyżadnych
WadyTragicznie długi czas oczekiwania na paczkę - czekam już 3 tydzień, a zamówienie - kilka książek - nawet nie jest w pełni skompletowane. Wstyd!
~Barbara / 2022-12-05 23:06
Ocena: 1.50 / 5
Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
~Dagi / 2023-01-07 08:44
Ocena: 1.50 / 5
Zamowilam w empiku fotokalendarz i cena przy zamowieniu byla 36zl, gdy przeszłam do płatości nagle zrobiło się niewiadomo skad 42zł myślałam, że to z kurierem, ale okazało się,że jeszcze dodatkowo za kuriera trzeba zapłacić i to nawet 7zł przy odbiorze osobistym, a wiec z 36zł zrobilo sie 50zł. ŻENADA!!! już nigdy nie zamówię nic w Empiku. Smutme jak oszukuja:(
~Kaśka / 2023-02-12 17:55
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam tej strony .Kątakt z obsługą klienta zerowy. Pszywłaszczyli pieniądze i zero odzewu ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia ????
~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
Ocena: 1.50 / 5
Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
~Rumburak / 2022-12-23 10:21
Ocena: 1.50 / 5
Nigdy więcej nie chcę mieć coś wspólnego z empik.com. zamówienie złożyłem 13 grudnia 2022, do dnia 23 grudnia nie otrzymałem ani przesyłki, ani nawet informacji gdzie przesyłka się znajduje. Najpierw był mail, żeby być cierpliwym, bo będzie opóźnienie, następnie, że już odebrał kurier, a na stronie InPost informacja, że przesyłka nie została odebrana od nadawcy. Telefony do empik.com nic nie dały, przyjmują reklamację informując, że sprawa została przekazana wewnątrz do wyjaśnienia. Ostatecznie, po 10 dniach oczekiwania musiałem zrezygnować i kupić to samo w sklepie, bo miał to być prezent pod choinkę. Nigdy więcej empik.com, wstydźcie się, to już nie tylko brak profesjonalizmu, to po prostu żenada.
ZaletyŻadnych
WadyBrak realizacj zamówienia.
~22 / 2020-12-08 11:02
Ocena: 1.40 / 5
Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
~Abc / 2021-12-04 14:29
Ocena: 1.40 / 5
Kolejny produkt zostaje dostarczony w takim stanie, jakby przeszedł piekło. Zniszczone opakowania, potłuczone produkty, bezużyteczne. Tragedia.
~Aga / 2020-12-04 05:53
Ocena: 1.40 / 5
Odradzam z całego serca.
Ceny z kosmosu - mimo rabatów, promocji itd. wciąż drożej niż u konkurencji.
Asortyment - wirtualny, bo go na stanie nie ma, wbrew informacji na stronie.
Czas wysyłki woła o pomstę do nieba. Skompletowane jakoby zamówienia nagle znowu jest nie skompletowane. To co, wyjmują z paczki, przekładają do innej?
Infolinia - każdy mówi co innego. Mail - bez odzewu.
Anulowałam, ileż można się w ciuciubabkę bawić. Teraz pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać miesiącami.
Ogólnie - forsa zamrożona na bliżej nie określony czas.
Szkoda, Empik długo kojarzył się pozytywnie. Teraz mam poczucie, jakbym bankruta przysponsorowała.
ZaletyJuż nie ma
WadyCałokształt
~Agnieszka / 2022-10-04 11:12
Ocena: 1.40 / 5
Zwrot środków jako punkty empik - masakra. Dopóki wszystko jest OK z zamówieniem to jest "normalnie", ale nie dość że zamówienie opóźnione o 2,5 tygodnia to jeszcze niekompletne i zwrot - zamiast przelewem na konto tak jak dokonana zosała płatność, to Empik zastrzega sobie prawo wyboru metody zwrot środków, więc wiadomo - zwrot jako punkty Empik w ramach karty i tylko do wykorzystania na stronie empik.com. Po ostatniej akcji - nigdy więcej zakupow na empik.com. Jak widać 2/5 gwiazdek nie wzięło się znikąd.
~Agnieszka / 2022-12-23 08:23
Ocena: 1.40 / 5
Przypisana notka przy produkcję "wysyłamy w 24h" zamówienie złożone i opłacone w dn 19.12 paczki do dziś nie ma i do świąt na pewno nie dotrze tak powiedział konsultant. Żenada i oszustwo! Nie polecam zakupów online, lepiej udać się do salonu jeśli już.
ZaletyBrak.
WadyWysyłka porażka.
~Aldona / 2016-03-29 17:19
Ocena: 1.40 / 5
Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą.
Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
ZaletyBrak
WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
~An / 2018-01-05 00:09
Ocena: 1.40 / 5
Zamówienie świąteczne tj.na prezenty , brak paczki tj nie została dostarczona w gwarantowany terminie .brak kontaktu z biurem obsługi,kontakt po świętach i paczka dostarczona po 21 dniach ????a miały być to prezenty pod choinkę zakupione z dość duża zniżka bo aż 40 procent ....w zaistniałej sytuacji propozycja rekompensaty 10 procent tylko na książki do wykorzystania tylko przez 5 dni przecież to jest jakieś śmieszne....nie polecam a niby taka fajna firma byla
~Andrzej / 2020-12-19 12:09
Ocena: 1.40 / 5
Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce.
Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.