Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-10-04 11:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Zwrot środków jako punkty empik - masakra. Dopóki wszystko jest OK z zamówieniem to jest "normalnie", ale nie dość że zamówienie opóźnione o 2,5 tygodnia to jeszcze niekompletne i zwrot - zamiast przelewem na konto tak jak dokonana zosała płatność, to Empik zastrzega sobie prawo wyboru metody zwrot środków, więc wiadomo - zwrot jako punkty Empik w ramach karty i tylko do wykorzystania na stronie empik.com. Po ostatniej akcji - nigdy więcej zakupow na empik.com. Jak widać 2/5 gwiazdek nie wzięło się znikąd.
  • ~Agnieszka / 2022-12-23 08:23
    Ocena: 1.40 / 5
    Przypisana notka przy produkcję "wysyłamy w 24h" zamówienie złożone i opłacone w dn 19.12 paczki do dziś nie ma i do świąt na pewno nie dotrze tak powiedział konsultant. Żenada i oszustwo! Nie polecam zakupów online, lepiej udać się do salonu jeśli już.
    ZaletyBrak.
    WadyWysyłka porażka.
  • ~Aldona / 2016-03-29 17:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą. Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
  • ~An / 2018-01-05 00:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie świąteczne tj.na prezenty , brak paczki tj nie została dostarczona w gwarantowany terminie .brak kontaktu z biurem obsługi,kontakt po świętach i paczka dostarczona po 21 dniach ????a miały być to prezenty pod choinkę zakupione z dość duża zniżka bo aż 40 procent ....w zaistniałej sytuacji propozycja rekompensaty 10 procent tylko na książki do wykorzystania tylko przez 5 dni przecież to jest jakieś śmieszne....nie polecam a niby taka fajna firma byla
  • ~Andrzej / 2020-12-19 12:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce.
    Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.
  • ~Anes / 2021-11-20 21:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com oszukuje swoich klientów, bierze pieniądze a potem zwodzi ich nie dostarczając towaru tłumacząc to ciągłym obciążeniem magazynów. W międzyczasie organizuje różne akcje (np. wielkie promocje na urodziny), które są znacznie ważniejsze aniżeli realizacja zamówienia, za które klient zapłacił 2 miesiące temu.
    Anulowanie zamówienia (po 6-cio- krotnej zmianie terminu) okazuje się zupełnie niemożliwe. Przy próbie anulowania przez wiadomość z rodzaju 'Podejmij decyzję' (6-tą z rzędu), pomimo informacji ze strony aplikacji, że zamówienie zostało anulowane, okazało się następnego dnia, że wcale anulowane ono nie było.
    Przy próbie kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, dowiaduję się, że nikt nie jest w stanie go anulować, bo produkty są Skompletowane (kiedy anulowałam poprzez aplikację, wcale skompletowane nie było, ale system moją decyzję zwyczajnie zignorował), ale pomimo deklaracji terminu między 19.11 a 22.11 (piątek i poniedziałek), paczka ponownie nie została wysłana... choć jest już sobota wieczór.
    W skrzynce posiadam prawie 30 wiadomości z rodzaju 'Podejmij decyzję' wysłanych do mnie w przeciągu roku od Empik.com... Tak Empik.com traktuje klientów, przynajmniej tych z kartą Premium (bo przecież klient już zapłacił, prawda?). Naprawdę nie warto tracić na nich czasu i nerwów. Szkoda, że tak późno to zrozumiałam.
    Zaletybrak
    WadyTerminowość, obsługa klienta, czasami brak dbałości o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem.
  • ~Anna / 2020-12-11 15:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi
  • ~anna / 2023-08-11 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Stanowczo odradzam zakup u nich. Już 2x robię zamówienie na kilkaset złotych, a jednak firma nie potrafi dostarczyć go we wskazanym przez siebie terminie. Obsługa tragiczna i Pan na czacie nawet nie raczył odpisać na zapytanie o status zamówienia tylko zamknął czas. 3x dzwoniłam i dopytywałam się o zamówienie a na koniec dostarczą je po terminie do paczkomatu i nikt go nie odbierze bo nie ma fizycznie nas w domu. Po zwrocie dostane środki na konto i zostaje bez zamówienia. Dramat i to drożej niż w innych sklepach. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy ze wszystkim i ignorowanie klienta
  • ~Anonimowy Słuchacz Płyt / 2023-05-06 18:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety zawiodłem się. Zamówiłem vinyla z preorderu, a tydzień po premierze zapytałem co się dzieje z zamówieniem - dostałem odpowiedź, że płyty nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie więc proponują anulowanie zamówienia… Super, akurat w takim momencie gdzie w innych sklepach wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane i nie ma opcji żebym takową dostał (nakład był ostro limitowany). Oczywiście zero rabatów w ramach przeprosin. Żenada, nie polecam. Jeśli kupować w tym sklepie to tylko stacjonarnie.
    ZaletyCoś tam sprzedają, i rzadko (lub ewentualnie czasami) da się coś kupić
    WadyObsługa klienta
  • ~Artur / 2021-09-10 07:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Szkoda słów. Pieniądze zniknęły. Sprzedają piekarniki boscha poprzez inne firmy. Nie wiem gdzie pieniądze a gdzie towar. Oszuści.
  • ~Bamdziorka / 2018-01-05 23:57
    Ocena: 1.40 / 5
    W empiku pracują chamy i oszuści. Najpierw zrobiłam zamówienie produktów w promocji ,gdzie wszystko było ok i poszło do realizacji, a następnego dnia otrzymałam od sprzedawcy anulowanie zamówienia z powodu niby wyczerpania produktów. Sęk w tym,że nikt z co najmniej 100 osób które robiły tego dnia zamówienie nie otrzymał produktów właśnie z tego powodu. Porażka
  • ~BB / 2021-09-25 01:39
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłem dwa audiobooki przez Internet. Podobno można je pobrać zaraz po uiszczeniu płatności. Jeden rzeczywiście dało się ściągnąć, ale przy drugim wyskakuje błąd ("Not found - position is waiting for Partner's confirmation"). Kontakt z obsługą klienta nie przynosi żadnych informacji poza tym, że zgłosili to dalej i będą kontaktować się drogą emailową. Jak na razie się nie skontaktowali.

    Media cyfrowe kupuje się właśnie po to, aby można było z nich skorzystać od razu (natychmiastowe pobranie) i aby nie było ryzyka, że coś przy wysyłce zaginie. Jako widać Empik ma problem nawet z dostarczaniem rzeczy w formie elektronicznej.
  • ~Cysio / 2021-05-14 10:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie trampoliny na sobotnie urodziny córki złożyłem we wtorek. Sprzedający: Empik. Wysyłamy w 48h !
    W piątek wieczorem dostałem informację, że realizacja troszkę się wydłuzy. W sobotę wieczorem dostałem kolejną informację, że zamówienie nie będzie zrealizowane. Sprzedają towar, którego nie mają. Obsługa zamówienia na fatalnym poziomie. Ceny przez empik - mega zawyżone ! Byłem zmuszony kupić przez empik ze względu na współpracę z platformą mybenefit.
  • ~Dawid / 2021-08-29 16:00
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik aplikacja nie mylić z allegro. Jest to zbiór sklepów małych i dużych podczas wyszukiwania asortymenty trzeba zwracac uwage z kad sie kupuje poniewaz kazdy sprzedawca ma swoja cene wysulki. Np jesli zrobisz zakupy za 200zl z róznych zrudel wyjdzie ze wysylki dodaja sie okolo 50zl i wychodi 250zl poprostu brak słup wole allegro.
    ZaletyBrak
    WadyMożna książke napisać
  • ~Domi / 2020-12-17 20:05
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie sprzed 2 tygodni zostało podzielone na trzy części,z czego dotarła jedna. Po interwencji informacja,że wyślą nieskompletowaną,bo nie mają czegoś w asortymemcie. Nie da się anulować zamówienia. Dno.
  • ~Dora123 / 2021-08-30 20:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie nie przyszło w terminie. Termin dostawy był przesuwany niejednokrotnie.
  • ~dziubas80 / 2022-04-04 22:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Jeden komentarz ale dotyczący dwóch zakupów.
    Mega nie polecam zakupów w Empiku !!!!!
    Za pierwszym razem po zakupie kilku książek ( termin dstawy kilka dni ) oczekiwałem na dostawę ponad miesiąc - kilka zmian terminu dostawy i dopiero interwencje na infolinii cokolwiek zdziałały.
    Druga sytuacja - zakup toaletki która miała być wysłana w max 48 godzin - po 1,5 godziny wiadomość o anulowaniu transakcji - zapłacona kwota 799 zablokowana na kilka dni. Infolinia twierdzi że nic się nie stało bo anulowali zakup.
    Nigdy więcej zakupów w Empiku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak jakichkolwiek zalet
    Wadysprzedająrzeczy których nie posiadają, blokują pieniądze mimo anulowania zakupu, infolinia - podejście do klienta na poziomie 0
  • ~Dżoana / 2020-07-03 12:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Przesyłka nie dotarła we wcześniej wyznaczonym terminie. Czas dostawy wyniósł w sumie około 2 tygodnie. W dniu 1 lipca (ostateczny dzień dostawy) na stronie internetowej w dalszym ciągu był status, że przesyłka w trakcie kompletacji i nie została jeszcze wysłana. Na empik.com widoczny był komunikat, że produkt "dostępny w magazynie", lecz przez tydzień nadal nie mogli skompletować złożonego zamówienia. Dodatkowo po otrzymaniu zamówienia przesyłka była okropnie zapakowana. Pognieciony karton z wgniecionymi bokami, taśma posklejana. Taśma znalazła się równieź na oryginalnym opakowaniu zabawki na całej długości pudełka(?), która miała być prezentem urodzinowym dla dziecka. Usunięcie jej wiązało się z delikatnym uszkodzeniem opakowania. W dzisiejszych czasach stanowczo nie polecam zakupów na tej stronie bądź na ich aplikacji.
  • ~Edyta / 2020-03-30 21:45
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam na stronie portfel a otrzymałam książkę. Dodam że wcześniej portfel był fikcyjne dostępny w kilku sklepach - w rzeczywistości nigdy go tam nie mieli. Złożyłam reklamację i cisza, zupełne olanie klienta. Udają ze problemu nie ma. Więcej razy nie kupię kota w worku, jest wiele innych tego typu sklepów. Nigdy więcej zakupów w empiku
    ZaletyBrak
    WadyFikcyjna dostępność,błędy w realizacji zamówień, obsługa nie podejmuje działań w przypadku reklamacji, klient nie może liczyć na żadne wsparcie w przypadku ich pomyłki
  • ~Farinelli / 2019-12-13 02:57
    Ocena: 1.40 / 5
    I oto otworzyłem płytę Handel: A Second Set Of Concertos For The Organ z zamówienia nr 10100466041238 z dnia 2019-10-24, płytę, którą usiłuję kupić od lipca 2019 w Empiku i cały czas przysyłają mi buble z uszkodzonym pudełkiem. Najpierw przysłali mi bubla z rozdartym pudełkiem w miejscu na książeczkę. Po uwzględnionej reklamacji przysłali mi kolejny egzemplarz z dokładnie taką samą wadą. W końcu oddali mi pieniądze, bo płyta była niedostępna. Gdy znowu pojawiła się w ofercie, złożyłem kolejne zamówienie i znowu przysłali mi bubla z pogniecioną i naddarta książeczką i pogniecionym pudełkiem, przy czym naddarcie w książeczce jest w takim miejscu, że każde kolejne włożenie książeczki do pudełka tylko je powiększa.
    Uwaga! Opiniuj.pl nie jest wiarygodnym serwisem, większość moich opinii usunęli!!!
    ZaletyW miarę spory wybór płyt CD z muzyką poważną.
    WadyPołowa płyt CD, które kupiłem, to były buble z uszkodzonymi pudełkami, nieoryginalnymi foliami lub bez folii nawet, czyli używki. Potem trzeba to w nieskończoność reklamować, a zdarza się, że trzykrotnie przysyłali mi tę samą płytę z połamanym pudełkiem. I tak w nieskończoność.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882