Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1679 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AK / 2021-11-13 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 26 października czekam na zamówienie - kilka książek, nic nie się zmienia w jego statusie - nadal część rzeczy nie jest skompletowana. Żenada, nigdy więcej niczego u nich nie zamówię. Kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, dzwoniłam już tyle razy i nic.
    Zaletyżadnych
    WadyTragicznie długi czas oczekiwania na paczkę - czekam już 3 tydzień, a zamówienie - kilka książek - nawet nie jest w pełni skompletowane. Wstyd!
  • ~Barbara / 2022-12-05 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
    ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
  • ~Dagi / 2023-01-07 08:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamowilam w empiku fotokalendarz i cena przy zamowieniu byla 36zl, gdy przeszłam do płatości nagle zrobiło się niewiadomo skad 42zł myślałam, że to z kurierem, ale okazało się,że jeszcze dodatkowo za kuriera trzeba zapłacić i to nawet 7zł przy odbiorze osobistym, a wiec z 36zł zrobilo sie 50zł. ŻENADA!!! już nigdy nie zamówię nic w Empiku. Smutme jak oszukuja:(
  • ~Kaśka / 2023-02-12 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam tej strony .Kątakt z obsługą klienta zerowy. Pszywłaszczyli pieniądze i zero odzewu ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia ????
  • ~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
    Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
    Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
    Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
  • ~Rumburak / 2022-12-23 10:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy więcej nie chcę mieć coś wspólnego z empik.com. zamówienie złożyłem 13 grudnia 2022, do dnia 23 grudnia nie otrzymałem ani przesyłki, ani nawet informacji gdzie przesyłka się znajduje. Najpierw był mail, żeby być cierpliwym, bo będzie opóźnienie, następnie, że już odebrał kurier, a na stronie InPost informacja, że przesyłka nie została odebrana od nadawcy. Telefony do empik.com nic nie dały, przyjmują reklamację informując, że sprawa została przekazana wewnątrz do wyjaśnienia. Ostatecznie, po 10 dniach oczekiwania musiałem zrezygnować i kupić to samo w sklepie, bo miał to być prezent pod choinkę. Nigdy więcej empik.com, wstydźcie się, to już nie tylko brak profesjonalizmu, to po prostu żenada.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak realizacj zamówienia.
  • ~22 / 2020-12-08 11:02
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Abc / 2021-12-04 14:29
    Ocena: 1.40 / 5
    Kolejny produkt zostaje dostarczony w takim stanie, jakby przeszedł piekło. Zniszczone opakowania, potłuczone produkty, bezużyteczne. Tragedia.
  • ~Aga / 2020-12-04 05:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Odradzam z całego serca.
    Ceny z kosmosu - mimo rabatów, promocji itd. wciąż drożej niż u konkurencji.
    Asortyment - wirtualny, bo go na stanie nie ma, wbrew informacji na stronie.
    Czas wysyłki woła o pomstę do nieba. Skompletowane jakoby zamówienia nagle znowu jest nie skompletowane. To co, wyjmują z paczki, przekładają do innej?
    Infolinia - każdy mówi co innego. Mail - bez odzewu.
    Anulowałam, ileż można się w ciuciubabkę bawić. Teraz pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać miesiącami.
    Ogólnie - forsa zamrożona na bliżej nie określony czas.
    Szkoda, Empik długo kojarzył się pozytywnie. Teraz mam poczucie, jakbym bankruta przysponsorowała.
    ZaletyJuż nie ma
    WadyCałokształt
  • ~Agnieszka / 2022-10-04 11:12
    Ocena: 1.40 / 5
    Zwrot środków jako punkty empik - masakra. Dopóki wszystko jest OK z zamówieniem to jest "normalnie", ale nie dość że zamówienie opóźnione o 2,5 tygodnia to jeszcze niekompletne i zwrot - zamiast przelewem na konto tak jak dokonana zosała płatność, to Empik zastrzega sobie prawo wyboru metody zwrot środków, więc wiadomo - zwrot jako punkty Empik w ramach karty i tylko do wykorzystania na stronie empik.com. Po ostatniej akcji - nigdy więcej zakupow na empik.com. Jak widać 2/5 gwiazdek nie wzięło się znikąd.
  • ~Agnieszka / 2022-12-23 08:23
    Ocena: 1.40 / 5
    Przypisana notka przy produkcję "wysyłamy w 24h" zamówienie złożone i opłacone w dn 19.12 paczki do dziś nie ma i do świąt na pewno nie dotrze tak powiedział konsultant. Żenada i oszustwo! Nie polecam zakupów online, lepiej udać się do salonu jeśli już.
    ZaletyBrak.
    WadyWysyłka porażka.
  • ~Aldona / 2016-03-29 17:19
    Ocena: 1.40 / 5
    Moje zamówienie zostało anulowane z informacją, że jednak sklep nie posiada towaru. Mają 3 dni ROBOCZE na oddanie pieniędzy. Po moim zgłoszeniu do biura obsługi, że jest to nieuczciwe oszukiwać klientów, że ma się towar, którego się fizycznie nie posiada dostałam rabat 10% na kolejne zakupy. NIGDY w życiu zakupów w tym sklepie już nie zrobię więc rabat nie jest dla mnie żadną rekompensatą. Na tronie sklepu towar ciągle widnieje jako dostępny. GRATULACJE!!!
    ZaletyBrak
    WadyWyłudzanie pieniędzy poprzez sprzedaż towaru, który sklep nie posiada.
  • ~An / 2018-01-05 00:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówienie świąteczne tj.na prezenty , brak paczki tj nie została dostarczona w gwarantowany terminie .brak kontaktu z biurem obsługi,kontakt po świętach i paczka dostarczona po 21 dniach ????a miały być to prezenty pod choinkę zakupione z dość duża zniżka bo aż 40 procent ....w zaistniałej sytuacji propozycja rekompensaty 10 procent tylko na książki do wykorzystania tylko przez 5 dni przecież to jest jakieś śmieszne....nie polecam a niby taka fajna firma byla
  • ~Andrzej / 2020-12-19 12:09
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie warci nawet gwiazdki. Sprzedają towar, którego nie mają. Zamówienie złożone 7 grudnia. Potwierdzili termin dostawy 11-14 grudnia. 18 grudnia anulowali zamówienie ponieważ "nie udało nam się pozyskać części produktów od naszych dostawców". Należy omijać szerokim łukiem. Konkurencja zaciera ręce.
    Wadyabsolutny brak dbałości o klienta. Jak widać z licznych opinii, nagminną praktyką Empiku jest sprzedaż towaru, którego nie mają.
  • ~Anes / 2021-11-20 21:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Empik.com oszukuje swoich klientów, bierze pieniądze a potem zwodzi ich nie dostarczając towaru tłumacząc to ciągłym obciążeniem magazynów. W międzyczasie organizuje różne akcje (np. wielkie promocje na urodziny), które są znacznie ważniejsze aniżeli realizacja zamówienia, za które klient zapłacił 2 miesiące temu.
    Anulowanie zamówienia (po 6-cio- krotnej zmianie terminu) okazuje się zupełnie niemożliwe. Przy próbie anulowania przez wiadomość z rodzaju 'Podejmij decyzję' (6-tą z rzędu), pomimo informacji ze strony aplikacji, że zamówienie zostało anulowane, okazało się następnego dnia, że wcale anulowane ono nie było.
    Przy próbie kontaktu z Centrum Obsługi Klienta, dowiaduję się, że nikt nie jest w stanie go anulować, bo produkty są Skompletowane (kiedy anulowałam poprzez aplikację, wcale skompletowane nie było, ale system moją decyzję zwyczajnie zignorował), ale pomimo deklaracji terminu między 19.11 a 22.11 (piątek i poniedziałek), paczka ponownie nie została wysłana... choć jest już sobota wieczór.
    W skrzynce posiadam prawie 30 wiadomości z rodzaju 'Podejmij decyzję' wysłanych do mnie w przeciągu roku od Empik.com... Tak Empik.com traktuje klientów, przynajmniej tych z kartą Premium (bo przecież klient już zapłacił, prawda?). Naprawdę nie warto tracić na nich czasu i nerwów. Szkoda, że tak późno to zrozumiałam.
    Zaletybrak
    WadyTerminowość, obsługa klienta, czasami brak dbałości o zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem.
  • ~Anna / 2020-12-11 15:56
    Ocena: 1.40 / 5
    Towar zamowiony i opłacony 27.11 w dniu 03.12 SMS o opóźnieniu i cisza.W odpowiedzi na mojego maila informacja że 08.12 towar opuści magazyn...11.12 telefon że anulowane zamówienie a zwrot kasy w ciągu 5 dni. Tak więc mój prezent mikołajkowy wygląda tak, że go nie ma a pieniędzy na zakup innego też nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyFirma nie realizuje zamowień a w tym czasie obraca naszymi pieniędzmi
  • ~anna / 2023-08-11 13:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Stanowczo odradzam zakup u nich. Już 2x robię zamówienie na kilkaset złotych, a jednak firma nie potrafi dostarczyć go we wskazanym przez siebie terminie. Obsługa tragiczna i Pan na czacie nawet nie raczył odpisać na zapytanie o status zamówienia tylko zamknął czas. 3x dzwoniłam i dopytywałam się o zamówienie a na koniec dostarczą je po terminie do paczkomatu i nikt go nie odbierze bo nie ma fizycznie nas w domu. Po zwrocie dostane środki na konto i zostaje bez zamówienia. Dramat i to drożej niż w innych sklepach. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyProblemy ze wszystkim i ignorowanie klienta
  • ~Anonimowy Słuchacz Płyt / 2023-05-06 18:28
    Ocena: 1.40 / 5
    Niestety zawiodłem się. Zamówiłem vinyla z preorderu, a tydzień po premierze zapytałem co się dzieje z zamówieniem - dostałem odpowiedź, że płyty nie ma na stanie i nie wiadomo kiedy będzie więc proponują anulowanie zamówienia… Super, akurat w takim momencie gdzie w innych sklepach wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane i nie ma opcji żebym takową dostał (nakład był ostro limitowany). Oczywiście zero rabatów w ramach przeprosin. Żenada, nie polecam. Jeśli kupować w tym sklepie to tylko stacjonarnie.
    ZaletyCoś tam sprzedają, i rzadko (lub ewentualnie czasami) da się coś kupić
    WadyObsługa klienta
  • ~Artur / 2021-09-10 07:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Szkoda słów. Pieniądze zniknęły. Sprzedają piekarniki boscha poprzez inne firmy. Nie wiem gdzie pieniądze a gdzie towar. Oszuści.
  • ~Bamdziorka / 2018-01-05 23:57
    Ocena: 1.40 / 5
    W empiku pracują chamy i oszuści. Najpierw zrobiłam zamówienie produktów w promocji ,gdzie wszystko było ok i poszło do realizacji, a następnego dnia otrzymałam od sprzedawcy anulowanie zamówienia z powodu niby wyczerpania produktów. Sęk w tym,że nikt z co najmniej 100 osób które robiły tego dnia zamówienie nie otrzymał produktów właśnie z tego powodu. Porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985