Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1685 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dm / 2021-07-21 09:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Reklamacja złożona, ale do dziś brak odpowiedzi.pomimo informacji, że jak najszybciej ktoś się skontaktuje. Tak jak inni pisali, na stronie empik oferują się inni sprzedawcy. Oczywiście każdy zgarnia na każdego, ale brak odpowiedzi dla klienta. Towar przyszedł niezgodny ze zdjęciem
    WadyBrak odpowiedzi, towar niezgodny ze zdjęciem, reklamacje koszmar
  • ~Marcin / 2021-07-20 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Dalli / 2021-07-19 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar uwaga .... Składasz zamówienie które nie niby wysłane po kilku dniach okazuje się że wraca do empiku bo nie było nadawcy i mają 14 dni na zwrot kasy !!!! To oszustwo tylko że mam wrażenie że ostatnio przy tej polityce to bardzo dużo się dzieje
  • ~ZAZO / 2021-07-19 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, zamówiłam przesyłkę kurierem (2-3 dni robocze) ponieważ przesyłka po tygodniu nie dotarła wysłałam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że maja czas na realizacje zamówienia do 30 dni i nie został przekroczony. CYTAT z maila "Pragnę jednak wyjaśnić, że przed złożeniem zamówienia w koszyku jest wskazana informacja ''Przewidywany termin dostawy'', jest to zatem jedynie termin przewidywany. Pragnę dodać, że zgodnie z przepisami czas na realizację zamówienia to 30 dni i w tym przypadku nie został on przekroczony."
    DNO!!!
  • ~stary / 2021-07-19 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    chujowo tak ze sie nie da powiedziec sprzedali mi książki a pozniej sie okazalo ze to ebok
    Zaletynie ma
    Wadyjak bym wymnienial to by bylo dusze od pana tadeusza
  • ~Oszukany / 2021-07-19 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar nie zgodny z opisem, empik bierze pieniądze druga firma wstawia ubarwione opisy, nikt nie chce odpowiadać za błędy, jak dzieci w piaskownicy nawzajem zganiają na siebie, brak profesjonalnej obsługi, nic ich nie interesuje, ważne sprzedać i twój problem co dalej. Szkoda czasu na tę zabawę, lepiej kupić u innych.
  • ~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
    Ocena: 1.60 / 5
    Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat
    ZaletyDramat
    WadyKoszmar
  • ~Karolina / 2021-07-17 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia 3 piękne płyty religijne, każdy znajdzie coś dla siebie ,polecam.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, konto premium , empik duo , miła obsługa klienta , promocje.
    Wady -
  • ~Krystian / 2021-07-17 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamacje to koszmar a czas dostawy to jakiś jeden wielki żart
    ZaletyCeny
    WadyZa dużo
  • ~Voytek / 2021-07-16 10:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Empik dysponuje bardzo dużym asortymentem i niezłymi cenami, problem pojawia się wtedy kiedy chcemy złożyć reklamację. Brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, klasyczna spychologia, niedotrzymywanie terminów na rozpatrzenie reklamacji - tak właśnie wygląda przyjemność robienia zakupów na empik.com
  • ~Oliwia / 2021-07-14 17:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukiwanie konsumenta
    niepotrzebne przeciąganie sprawy
    brak kontaktu
  • ~Sebastian / 2021-07-14 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta.
  • ~Weronika / 2021-07-14 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam
  • ~Rafal / 2021-07-12 18:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku.
  • ~Marta / 2021-07-08 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam dany telefon, okazało się że wysłali inny (tańszy model), odesłałam produkt w ten sam dzień co go dostałam, spakowałam porządnie bo oni to nie zabezpieczyli tego telefonu tylko wsadzili w karton... mimo że dostałam inny telefon niż chciałam, mój problem jest uwzględniony jako reklamacja ... mam czekać 14 dni na jej uwzględnienie i wysłanie łaskawie zamówienia z poprawnym modelem telefonu... zamówienie rzędu wartości 1000 zł a tutaj kompletna zlewka i wysłanie standardowej wiadomości typu przepraszamy, postaramy się jak najszybciej ... żal ... nigdy więcej tego sklepu, jak można tak zwalić zamówienie i kazać klientowi czekać przez ich ewidentny błąd, mniejsze sklepy choć dbają o klienta ...
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Łukasz / 2021-07-05 01:11
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem w Empik Marketplace 2 smartwatch'e. Oba wadliwe. Pierwszego nie było można naładować. Drugi z pomiarem ciśnienia pokazywał niskie ciśnienie u osoby z wysokim nadciśnieniem (potwierdzone specjalistycznym urządzeniem medycznym). Pierwszy udało mi się oddać. W stosunku do drugiego dostawca odrzucił reklamację twierdząc, że funkcje działają należycie. Pomimo 3-krotnie przesłanej prośby do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarancji na zakupione produkty. Przestrzegam przed zakupami w Empik: nie weryfikują dostawców, sprzedają niezweryfikowane, złej jakości produkty. W przypadku problemów rozkładają ręce mówiąc, że tylko pośredniczą. Obsługa klienta, weryfikacja dostawców i bezpieczeństwo zakupów to przepaść w porównaniu z usługami świadczonymi przez czołowe platformy sprzedażowe.
  • ~Karolina / 2021-07-02 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Książka zamówiona na stronie dostarczona do salonu bez zadnego opakowania ochronnego co poskutkowało kompletnym jej zniszczeniem wizualnym, porysowana i poszarpane krawędzie. Nie wiem kto był tak mądry żeby z powodów "ekologicznych" decydować sie na takie coś i dopuścić do dewastowania książek. Gdybym chciała poniszczony egzemplarz to kupiłabym używany a nie płaciła za coś nowego i dostawała takie coś. Kompletne rozczarowanie logistyką całego przedsięwzięcia. Nawet brak jakiejkolwiek skruchy i chęci rozwiązania problemu w inny sposób niż zwrot produktu który miał być prezentem wiec jak można się domyślić terminowo trafił wszystko szlag.
    Serdecznie nie pozdrawiam osoby która zrezygnowała z pakowania książek...
  • ~Sebastian / 2021-06-30 11:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu”
    ZaletyŻadne
  • ~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu
    ZaletyBrak
    WadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta
  • ~Jerzy / 2021-06-27 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To co robicie to zakrawa na oszustwo. Dn 26.06 21 w ofercie książka "Dziennik cwaniaczka" oferowana za 16 z groszami (w wyprzedaży) i ani słowa że przy rezerwacji w wybranym salonie i odbiorze własnym cena 26. To naciąganie klienta i przestaje dziwić że macie tyle negatywnych opinii. Nigdy więcej EMPIK
    Zaletybrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1685
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 986
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 704
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062