Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1693 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.13
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Asortyment
    2.44

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ROZCZAROWANA / 2021-07-23 18:21
    Ocena: 2.20 / 5
    OSTRZEGAM!!!Omijać Empik com szerokim łukiem. Niech was nie podkusi nawet niższa cena. Zamówienie zrobiłam 14.07.21 i do tej pory nie doszło. Wysłana reklamacja, kilka telefonów na obsługę klienta i ta sama, powtarzającą się wymówka kłopoty z systemem, firma kurierską. 21.07.21 po kolejnym tel. do empiku przesyłka zmieniła status na w transporcie, ale kontaktujac się z DHL okazało się, że nie ma nawet takiego nr przesyłki. 23.07.21 Empik zadzwonił, że zamówienie nie może być zrealizowane i zwrócą pieniądze teoretycznie 3 dni robocze zobaczymy jak w praktyce. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ZAKUPY W EMPIK COM!!!
    ZaletyBrak
    WadyDostępność towarów
  • ~Katarzyna / 2021-07-23 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia a kupuje coś przez neta min raz w tygodniu.
    Przywlaszczaja pieniadze a towaru nie wysylaja,na maile nie odpowiadaja. Ostrzegam wszystkich przed zakupami w tyn sklepie.
    ZaletyBrak
  • ~Justyna / 2021-07-22 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści !!! Na towar czekam już prawie trzy tygodnie !! Cały czas śpiewka ze wystąpił błąd i towar wraca na magazyn i ze następnego dnia udzielą informacji po czym oczywiście jest cisza !!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Justa / 2021-07-22 19:58
    Ocena: 2.80 / 5
    UWAGA OSZUŚCI !!! Towar zamówiony i opłacony ponad dwa tygodnie temu nie został dostarczony a ludzie pracujący na infolinii mydlą oczy ze informacje odnośnie zamówienia otrzymam następnego dnia i jak można się domyślać następnego dnia jest cisza i w dalszym ciągu nic nie wiadomo. Zwrotu pieniędzy również nie mogę się doprosić. Jeśli zamawiać coś to tylko za pobraniem !!!
  • ~Zawiedziony konsument / 2021-07-22 12:40
    Ocena: 2.40 / 5
    Zamówiłam odkurzacz pionowy znanej firmy cena 869zl. Miał to być prezent, zamówienie złożone 13 lipca, miało być doręczone 15-16 lipca a osoba miała być obdarowana 17 lipca. Od czwartku telefony, brak informacji, w piątek info że paczka została już wyslana ale nie dotrze na czas. Przy okazji brak możliwości śledzenia paczki, w poniedziałek tel, pani oczywiście przesyła reklamacje do działu logistycznego podając czas reakcji max 72h, i zapewniając że będzie to w 24h. W środę po 72h i zero informacji co z paczka dzwonie i kolejna pani zapewnia mnie że za 48 będę mieć już odpowiedz...i cały czas ta sama śpiewka..jeszcze kłamią przez telefon.Final historii taki, że w piątek na szybko jechałam wydać kolejne pieniądze bo nie mialam prezentu plus zatrzymane pieniądze i teraz empik trzyma moje pieniądze 2 tygodnie, koelejne dwa tygodnie jest na zwrot produktu do magazynu i kolejne dwa na rozpatrzenie przez nich reklamacji..kpina....wystawiam odpowiednią laurkę, nie polecam nikomu stresu, nerw, i wydanej kasy lepiej kupić gdzie indziej i mieć towar 2 dnia od zamówienia u siebie. Szkoda zdrowia i czasu.
  • ~Aaan / 2021-07-22 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie internetowej cena na 10 zł tańsza , w sklepie droższe. Co teraz , mogę zwrócić co kupiłam w sklep i odrazu kupić przez internet i zabrać moją książkę znów?głupoty trochę
  • ~Kasia / 2021-07-21 19:01
    Ocena: 2.60 / 5
    Dramat, sklep online ma często pomyłki. Niech nikogo nie zwiedzie informacja Na stronie dotycząca wysyłki w 24h. Tu to trwa 72 h. Na trzy zamówienia dwa były reklamowane, bo otrzymałam nieprawidłowe produkty. Dział reklamacji to dopiero masakra. Odpowiedź na każde pytanie brzmi: czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Każdy konsultant mówi coś innego, zapewnia o szybkim rozwiązaniu sytuacji i...... 14 dni od daty otrzymania zwrotu, który jest spowodowany ich błędem. Nie polecam.
    WadyDział reklamacji i zwrotów
  • ~Dm / 2021-07-21 09:24
    Ocena: 2.40 / 5
    Reklamacja złożona, ale do dziś brak odpowiedzi.pomimo informacji, że jak najszybciej ktoś się skontaktuje. Tak jak inni pisali, na stronie empik oferują się inni sprzedawcy. Oczywiście każdy zgarnia na każdego, ale brak odpowiedzi dla klienta. Towar przyszedł niezgodny ze zdjęciem
    WadyBrak odpowiedzi, towar niezgodny ze zdjęciem, reklamacje koszmar
  • ~Marcin / 2021-07-20 08:14
    Ocena: 1.20 / 5
    Z mojego doświadczenia wynika że cokolwiek byście nie potrzebowali to w empiku znajdziecie i to po najniższej cenie, problem tylko w tym że wpłacacie pieniądze a po jakimś czasie okazuje się że dnay towar jest niedostępny (tak na prawdę nigdy go nie mieli na stanie ani w sprzedaży). Wy nie macie pieniędzy, ani towaru i czekacie na zwrot z kolejna partia siwych włosów. UOKiK powinien się tym zdecydowanie zainteresować i zająć bo taka praktyka stosowana jest nagminnie przez empikcom
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Dalli / 2021-07-19 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar uwaga .... Składasz zamówienie które nie niby wysłane po kilku dniach okazuje się że wraca do empiku bo nie było nadawcy i mają 14 dni na zwrot kasy !!!! To oszustwo tylko że mam wrażenie że ostatnio przy tej polityce to bardzo dużo się dzieje
  • ~ZAZO / 2021-07-19 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA, zamówiłam przesyłkę kurierem (2-3 dni robocze) ponieważ przesyłka po tygodniu nie dotarła wysłałam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że maja czas na realizacje zamówienia do 30 dni i nie został przekroczony. CYTAT z maila "Pragnę jednak wyjaśnić, że przed złożeniem zamówienia w koszyku jest wskazana informacja ''Przewidywany termin dostawy'', jest to zatem jedynie termin przewidywany. Pragnę dodać, że zgodnie z przepisami czas na realizację zamówienia to 30 dni i w tym przypadku nie został on przekroczony."
    DNO!!!
  • ~stary / 2021-07-19 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    chujowo tak ze sie nie da powiedziec sprzedali mi książki a pozniej sie okazalo ze to ebok
    Zaletynie ma
    Wadyjak bym wymnienial to by bylo dusze od pana tadeusza
  • ~Oszukany / 2021-07-19 03:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Towar nie zgodny z opisem, empik bierze pieniądze druga firma wstawia ubarwione opisy, nikt nie chce odpowiadać za błędy, jak dzieci w piaskownicy nawzajem zganiają na siebie, brak profesjonalnej obsługi, nic ich nie interesuje, ważne sprzedać i twój problem co dalej. Szkoda czasu na tę zabawę, lepiej kupić u innych.
  • ~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
    Ocena: 1.60 / 5
    Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat
    ZaletyDramat
    WadyKoszmar
  • ~Karolina / 2021-07-17 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia 3 piękne płyty religijne, każdy znajdzie coś dla siebie ,polecam.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, konto premium , empik duo , miła obsługa klienta , promocje.
    Wady -
  • ~Krystian / 2021-07-17 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamacje to koszmar a czas dostawy to jakiś jeden wielki żart
    ZaletyCeny
    WadyZa dużo
  • ~Voytek / 2021-07-16 10:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Empik dysponuje bardzo dużym asortymentem i niezłymi cenami, problem pojawia się wtedy kiedy chcemy złożyć reklamację. Brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, klasyczna spychologia, niedotrzymywanie terminów na rozpatrzenie reklamacji - tak właśnie wygląda przyjemność robienia zakupów na empik.com
  • ~Oliwia / 2021-07-14 17:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukiwanie konsumenta
    niepotrzebne przeciąganie sprawy
    brak kontaktu
  • ~Sebastian / 2021-07-14 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta.
  • ~Weronika / 2021-07-14 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1703
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4902
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4611
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4079
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3157