Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamila / 2021-06-23 12:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam klocki 23 maja ( zapłacono przelewem) Do dnia dzisiejszego ich nie dostałam, nikt nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy i czy w ogóle je dostane. Wystawiają na stronę produkty w atrakcyjnej cenie których w ogóle nie posiadają.
    Zaletybrak
  • ~czytelnik / 2021-06-23 12:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Ceny są niższe niż w księgarniach za to plus, dostawa to jakiś koszmar, mimo ze jest za darmo to książka przychodzi luzem z listem przewozowym przyklejonym do okładki, do tego poobijana i powgniatana ze wszystkich stron, do tego moja była wysmarowaną czymś tłustym z wierzchu. Jak ktoś szanuje książki to polecam kupić w jakiejs innej księgarni
    ZaletyDarmowa wysyłka do salonu
    WadyDostawa to totalne dno, produkty przychodzą zniszczone
  • ~B / 2021-06-23 09:36
    Ocena: 1.80 / 5
    Na stronie podawana jest nieprawdziwa informacja o terminie realizacji zamówienia. Sprzedawane są towary za atrakcyjna cenę ktorych nie maja na magazynie. Brak informacji o opóźnieniach w realizacji zamówienia. Informacje o braku towaru dostałam dopiero po kontrakcji telefonicznym a na zwrot pieniędzy muszę czekać 3 dni robocze
    ZaletyKorzystna cena
    WadySprzedaż produktów których nie posiadają na magazynie, w niemożliwych do zrealizowania terminach
  • ~Michał / 2021-06-19 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam
    Firma przyjmuje zamówienie pobiera pieniądze, a potem je anuluje z własnego widzimisię
    już 2 razy mi tak zrobili prezenty na święta nie doszły w ogóle, a ostatnie zamówienie też anulowali , nie wiem po co istnieją jak sprzedają sprzęt którego nie mają.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelni , brak towaru , brak kontaktu
  • ~Tomek / 2021-06-18 13:01
    Ocena: 3.20 / 5
    Oferują produkt którego nie posiadają na stanie. Dopiero po 3 dniach od zamówienia poinformowali mnie o tym fakcie i anulowali zamówienie.
    Omijać szerokim łukiem strata czasu.
    Niepolecam
  • ~Kasia / 2021-06-17 13:53
    Ocena: 1.40 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik online, zamówiłam juz drugi raz u państwa grę na której bardzo mi zależało po czym nie dostałam żadnej wiadomości że przesyłka jest do odbioru i została drugi raz zwrócona. Na infolini powiedziano mi ze skontaktujecie się z firmą kurierską i zero odzewu i jakiejkolwiek pomocy. Brak słów...
  • ~Robert / 2021-06-16 13:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Od trzech tygodni czekam na pieniążki za reklamowaną uszkodzoną płyte winylową... dramat!
    WadyTrzy tygodnie rozpatrywania reklamacji i nadal brak odzewu ...
  • ~Anna / 2021-06-15 12:09
    Ocena: 4.80 / 5
    Zamawiam dużo w empik.com i od dawna i nigdy nie miałam z nimi większych problemów. Owszem, zdarzyły się pomyłki, kiedy np. zamiast kubka termicznego dostałam książkę (naprawdę:-), albo brak książki, choć miała status dostępnej ale obie reklamacje zostały rozpatrzone szybko, a pieniądze zwrócone na konto, empik.com nie robił żadnych problemów. Ja tam lubię i polecam.
    ZaletyDuży i bogaty asortyment, promocje, frontem do klienta
    Wadydrogo
  • ~Markata / 2021-06-14 21:56
    Ocena: 2.80 / 5
    odesłałam zamówiony towar i od prawie trzech tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Odsyłają od Iwana do pogana. wszyscy sprawdzają, gdzie jest przesyłka(którą impost dostarczył) ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie udziel nikt. NIGDY WIĘCEJ, NIE POLECAM, a wręcz odradzam.
  • ~Lea / 2021-06-14 13:36
    Ocena: 3.60 / 5
    Kolejny raz dostaję wygniecioną okładkę książki. Może dla kogoś jest to ok, ale dla mnie książki są bardzo ważne, dbam o nie i zaczyna mnie to irytować. A poza tym płacę za nie, nie małe pieniądze więc chyba oczywistym jest, że chcę je mieć nie uszkodzone.
  • ~Stokrotka / 2021-06-14 09:53
    Ocena: 3.00 / 5
    1. Obsługa infolinii to jakieś nieporozumienie - nie wiedzą nic poza danymi, które klient widzi na swoim koncie, o jednym zamówieniu każdy kolejny pracownik, z którym klient się połączy potrafi powiedzieć co innego i w zasadzie żadnych szczegółów o danym zamówieniu, a już brak możliwości połączenia się z konkretnym salonem jest tragiczny przy tak niekompetentnych pracownikach infolinii
    2. Coraz częściej zdarza się, że są błędy w datach premier i zapowiedzi, a każdy pracownik mówi na ten temat co innego, co w dodatku nie ma pokrycia z prawdą
    3. Dostawy - w moim np. salonie kurierzy dostarczają paczki wieczorami, pomijam już fakt, że data dostawy nie jest w żaden sposób wiążąca, a zamówiony produkt potrafi być wysłany miesiąc przed podaną datą dostawy
    4. I najlepsze - dwa produkty np. dwie książki z datą dostawy w tym samym dniu jadą dwoma kurierami - jedna wysłana np. rano, druga kilka godzin później - efekt jest taki, że jedna przychodzi w jeden dzień, druga w kolejny i tak trzeba jeździć, ale pracownicy infolinii twierdzą, że nic z tym zrobić nie można
    Zaletyw przypadku premier/zapowiedzi książek można wcześniej zobaczyć co wychodzi
    Wadyjak w powyższej opinii
  • ~Ewelina / 2021-06-12 05:54
    Ocena: 2.40 / 5
    Kupiłam przez stronę empik wózek spacerowy. Przesyłka dostarczona dosyć szybko, w ciągu dwóch dni od zamówienia. Niestety przesyłka niekompletna... Zamiast wózka dostałam tylko siedzisko od spacerówki. Brak ramy, brak kółek... Czekam na rozpatrzenie reklamacji.
    ZaletySzybka wysyłka
  • ~Taras / 2021-06-10 09:04
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam,

    nie polecam!!! Kupiłem on-line książki, oznaczone na stronie 'wysyłka w 24 godziny'. Po tygodniu oczekiwania towar wciąż nie wysłany. Gadać z konsultantami z infolinii, to marna sprawa - non stop obiecają, że paczka zostanie wysłana "dziś w nocy". Książki były kupowane na prezent. To był mój pierwszy i ostatni raz zakupów u tego piepsz@nego empika!!! Porażka!!!
    ZaletyBrak!!!
    WadyBrak wysyłki
  • ~Marta / 2021-06-06 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia!!!! takaa duża firma i nie zależy jej na szybkich dostawach szczególnie przed dniem dziecka???!!! Ponad tydz czasu oczekiwania na przesyłkę nigdy więcej!!!! na allegro zawsze 2 dnia paczki są dostarczane niestety empikowi nie zależy na klientach..
  • ~siemka / 2021-05-31 22:21
    Ocena: 2.40 / 5
    UWAGA UWAGA - EMPIK wciska E-booki zamiast zwykłych księżek. Zamawiałem klasyczną papierową książkę. Oferta wygląda tak jak książki papierowej, natomiast małym drukiem i szarym jest info że to e-book. Pomimo że produkt nie został pobrany z ich portalu nie ma możliwości zwrotu lub wymiany na książkę papierową. Bardzo słabe doświadczenie - zlewka na klienta.
    Zaletyasortymwnt
    WadyOferty wprowadzające w błąd. Brak mozliwości zwrotu produktu zakupionego przez internet !!!
  • ~Michał / 2021-05-26 19:04
    Ocena: 4.00 / 5
    Cena w sklepie internetowym ma się nijak do zakupu. Przykład - zabawka gravitrax zestaw uzupełniający, cena w sklepie internetowym Empik.com 25,99. Konia z rzędem temu komu uda się kupić ten zestaw za tą cenę nie dopłacając. Brak możliwości odbioru w punkcie Empik ale możliwa rezerwacja towaru. Cena 39,99. Możliwość dostawy od 6,99. Odbiór za darmo możliwy jeżeli wykupimy konto Premium koszt od 9,99 lub też dokupienie towaru do 40 zł. Tak czy inaczej „gołego” zestawu za powyższą kwotę kupić się nie da. MOCNO NIEUCZCIWE PODEJŚCIE DO KLIENTA!
    NIE POLECAM
    WadyOkłamywanie klienta na żywca.
  • ~Paweł / 2021-05-26 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Łamią swój własny napisany regulamin i nawet nie oferują pomocy w rozwiązaniu żadnego problemu. UOKiK dawno powinien się nimi zająć, bo to jest monotonne już jak zrywają umowy ze swojej strony bez prawdziwych powodów.
    WadyOszukują.
  • ~adamskyyy / 2021-05-26 14:06
    Ocena: 3.80 / 5
    Czuje się oszukany... strona internetowa empik.com w moim odczuciu wprowadza w błąd. Po wyszukaniu książki (przykład Afryka Kazika) podana jest cena w górnym prawym rogu (21,50zł ). Gdy robię rezerwację to cena szybuje w górę (na 34,90zł - czego już niestetety nie zauważyłem i musiałem kupić książke w wyższej cenie)... Mega słaba praktyka. Raczej będę unikać Wasze sieciówki...
  • ~jolek / 2021-05-26 00:42
    Ocena: 2.20 / 5
    szkoda ,że łapie milion srok...czekam na produkt - na stronie Empik zapewnienie ,że jest w magazynie a dostawa trwa 72 godziny,mija 8 dzień i..prezentu nie ma...to porażka ,uważajcie na terminy , jeśli oczekujecie ,że się
    empik wywiąże możecie się rozczarować jak ja...
    Zaletyw sytuacji bałaganu z terminem - nie widzę
    Wadywspółpraca z milionem podwykonawców nie zwalnia z rzetelności
  • ~Owen / 2021-05-23 16:26
    Ocena: 1.40 / 5
    po mkliku dniach blokowania środków piszą że muszą anulować zamówienie, mimo że dzień wcześniej pisali że lekko się ono wydłuży. nie polecam zakupy w tym sklepie, to standardowe praktyki tego "sklepu"
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882