strona 45 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Mycha1234 / 2020-10-01 18:48
Kupiłam sobie Smart banda Xiaomi 4 byłam tak ucieszona że go kupiłam kiedy wyszłam że sklepu to go od razu odpakowałam i co znalazłam w środku właśnie nic tylko grubą instrukcję a do tego zapłaciłam 130zł a pani kasjerka jeszcze takim tonem do mnie powiedziała że niema zwrotów z żadnych powodów -
-
~NatS / 2020-06-17 12:21
Ostatnio bardzo się na tym sklepie zawiodłam. Empik może i wybór ma duży ale obsługa nie jest Najlepsza. Ponad miesiąc temu zamówiłam sobie książkę w pre-orderze, i nie jestem głupia, nie oczekiwałam Że ją dostanę następnego dnia. Ale teraz ? Już jest dawno Po premierze a ja książki dalej nie mam.. TO BYŁ OSTATNI RAZ KIEDY COŚ KUPIŁAM W TYM SKLEPIE!!! -
~Niezadowolony klient / 2021-07-23 21:05
Dramat. Wystawiają produkt a potem piszą ze nie maja na magazynie i nie wyślą chociaż produkt cały czas jest nadal dostępny w sklepie internetowym. A obsługa klienta twierdzi ze wycofali go ze sklepu. Ale nowe zamówienie nadal nożna złożyć?!? Serdecznie wszystkim odradzam!!! Omijać WadyOszukiwanie klienta -
~Nimue / 2013-09-12 09:58
Firma Empik miała w przeszłości status "brand name". Ale to już przesłość. Salony Empik to nie są księgarnie z kszążkami i płytami tylko sklepy z asortymentem "wszstko za 5 złotych". Głupie "durnostojki", mydło, szydło i powidło zajmue większość ekspozycji. Asortyment książek i płyty to rozrywk, a nie kultura.
W dziale z prasą w dniu wydania numeru kupimi tylko bierzący numer dziennika. Aktualnego numeru miesięcznika w dniu wydania nie ma co szukać.ZaletybrakWadyNiski poziom asortymentu -
~Olsztyn / 2021-12-29 19:56
Sklep empik wystawia mnóstwo towarów, których nawet nie ma na stanie, później anuluje zamówienia, gdy towar jest nie dostępny do zamówienia u innych dostawców. Nie polecam niestety.
ZaletyBrakWadywystawianie towaru, którego nie mają na stanie. Już nie pierwszy raz... Zamówienie jest anulowane. A dział obsługi klienta tłumaczy się brakiem towaru. -
~Patryk / 2019-06-02 14:06
Sklep standardowo w swoim zwyczaju anulował zamówienie. Pokazują na swojej stronie towar, którego nie posiadają. Po zakupie i opłaceniu towaru otrzymujemy oczywiście potwierdzenie zakupu, a po kilku kolejnych dniach informację o braku i anulowaniu. Dziwne, że pomimo braku produktu cały czas towar widnieje w ofercie sklepu, tylko cena jest dużo wyższa. Totalna porażka, a nie sklep.
Dobra rada dla wszystkich - sklep ma obowiązek wywiązać się z umowy kupna-sprzedaży i zachęcam wszystkich do dzielenia się z podobnymi sytuacjami z UOKiK. Można poczytać na różnych forach, że to standard w tej firmie. Mam nadzieje, że wezmą się za nich.
Dodam jeszcze zdanie odnośnie obsługi sklepu. 10 dni temu obiecano mi niezwłoczny kontakt w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, jak się można domyśleć kontakt nie nastąpił.
Większość ocen na minimum, bo jak można ocenić wielkość asortymentu poziom cen, dostawę w sytuacji jak powyżej?Wadybrak asortymentu, fatalna obsługa, okłamywanie klientów -
~pawel / 2017-09-19 01:51
bardzo dlugie oczekiwanie na realizacje zamowienia jestem okropnie zawiedziony raczej juz nie skorzystam Wadyjak dla mnie bardzo dlugo trzeba czekac na zamowienie -
~pikuś / 2020-12-20 19:17
Po tygodniu oczekiwania moje zamówienie zostało anulowane i 3 dni przed Świętami Bożego Narodzenia zostałam bez prezentu dla dziecka. Jestem zbulwersowana takim sposobem traktowania klienta. Zalety-łatwość złożenia zamówieniaWady-nieodpowiednie traktowanie klienta -
-
~Piotr / 2021-12-17 18:30
Zecydowanie nie polecam, ostatni raz "kupiłem" coś w tym sklepie. Podczas składania zamówienia widnieje infornacja o wysyłce w ciągu 24h. Po opłaceniu informacja mailowa "Dobra wiadomość! Przyjęliśmy do realizacji Twoje zamówienie nr XXXX. Data jego dostawy uległa zmianie względem tej, która wyświetlana była podczas składania zamówienia.". Rzeczywiście, data została przesunięta o 5 dni - naprawdę dobra wiadomość. Po upływie 5 dni status bez zmian, więc wysłałem zapytanie odnośnie zamówienia. Informacja zwrotna była taka, że produktu nie mają na stanie, nie są w stanie powiedzieć kiedy będzie dostępny i proponują żebym je anulował bo prawdopodobnie nie zostanie on w ogóle wysłany oraz złożył nowe zamówienie, bo obecnie produkt jest dostępny u innego sprzedawcy:
"Uprzejmie informuję że zamówiony przez Pana produkt pochodził z oferty empik, a ten znajdujący się na naszej stronie pochodzi od naszego zewnętrznego sprzedawcy.
Chciałbym również poinformować że nie mamy informacji odnośnie tego kiedy dany produkt ponownie pojawi się w sprzedaży."
Reasumując - empik nie panuje nad tym co mają dostępne a czego nie mają. Co ciekawe w rozmowe telefonicznej dowiedziałem się, że spotkała mnie sytuacja WYJĄTKOWA i UNIKALNA. Czyli taka, jak wszystkich tutaj w ostatnich dniach.Wady- Niepoważne traktowanie klienta
- Brak rzetelnej informacji o terminie wysyłki
- Sprzedaż produktu, którego nie mają na stanie
- Wprowadzają ludzi w błąd informacją o wysyłce w 24h
- kompletny brak wzięcia na siebie odpowiedzialności za swoje błędy
- brak informacji o przeciągającym się zamówieniu -
~Przemek / 2023-04-02 10:44
Nie ponoszą kompletnie żadnej odpowiedzialności za swoich sprzedawców a nawet chronią ich przed możliwością bezpośredniego skontaktowania się z nimi. "To nie my ci sprzedaliśmy i co nam zrobisz a nie dochodź kto bo i tak ci nie powiemy" ZaletyNie maWadyJest wiele -
~Rupert / 2022-06-30 21:46
Tragedia, zamówienie miało być wysłane w ciągu 48h, wysłali maila nawet ze przesyłka jest w drodze. Urlop z pracy wziety niepotrzebnie... wnie wyszlo z firmy -
~Sajmon / 2021-02-26 19:56
Zamówieniy towar nie dotarł pieniądze nadal nie zostały zwrócone reklamacja trwa już miesiąc .......na infolini tłumacza się ze poczta polska zagubiła przesyłkę i maja klienta w .........nie polecam ZaletyBrakWadyNie oddają pieniedzy -
~Sara / 2021-03-14 14:24
Zamowienie nigdy nie jest na czas i po zgloszeniu zażalenia nie ma z ich strony nawet zwykłego przepraszam. Nie mowiąc o tym że nie dają żadnego info o obsuwie w terminie. Asortyment słaby a ceny jedne z wyższych. ZaletyNie maWadyMnóstwo -
~Sebastian / 2021-07-14 10:30
Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany. ZaletyBrakWadyOszukiwanie klienta. -
~Skóra / 2020-08-19 21:31
Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
Uważajcie na EmpikZaletyŻadneWadyWszystkie -
~Wiesława / 2022-04-01 11:53
Czy ktoś kupował perfumy? Czy są oryginalne. Konsultant informuje, że tak. Kiedy proszę o kod kreskowy, twierdzi iż nie ma możliwości zrobienia zdjęcia i przesłania na email ZaletyDość względna cenaWadyBrak kodu kreskowego -
-
~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat ZaletyDramatWadyKoszmar -
~Wojtek / 2021-12-30 21:23
Sprzedają towar, którego mimo opisu i skierowania do konkretnego sklepu, nie mają na stanie. Mimo "sprzedaży na odległość" nie uznają zwrotu w terminie do 14 dni, bo pudełko było otwarte. Godzina stania w sklepiw i obserwowanie ekspedientki, biegającej poniędzy kirownikiem siedzącym na zapleczu, a kasą, wiszącą na telefonie z infolinią i wkońcu wymuszenie na niej, że ma mi dać na piśmie odmowę przyjęcia. I lecimy ze zgłoszeniem do PIH. ZaletyNie zauwarzyłem.WadyNastawieni na zniechęcenie klienta. -
~Zaq / 2020-11-25 19:22
Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie. Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta -
~Adam / 2021-10-15 13:59
Kompletowanie przesylki zajmuje 3 dni...zamiast zadzwonic ze jedna ksiazka jest niedostepna, to cale zamowienie zostaje wstrzymane bez echa...trzeba dzwonic i popedzac ta cala maszyne zeby cos sie ruszylo...
Ponadto, przegladanie empik.com z zagranicy jest karygodne. Obrazki sie nie wyswietlaja, a pytanie o to czy jestem robotem (captcha) jest zadawane 2-3 razy na dzien...
Rozmowa przez chat przebiega tak slamazarnie, ze chyba ktos tam stuka w klawiature z uzyciem galezi od drzewa.
ZaletyBrakWadyOkropnosc
strona 45 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »