Nie ponoszą kompletnie żadnej odpowiedzialności za swoich sprzedawców a nawet chronią ich przed możliwością bezpośredniego skontaktowania się z nimi. "To nie my ci sprzedaliśmy i co nam zrobisz a nie dochodź kto bo i tak ci nie powiemy"
ZaletyNie ma
WadyJest wiele
~Rupert / 2022-06-30 21:46
Ocena: 1.60 / 5
Tragedia, zamówienie miało być wysłane w ciągu 48h, wysłali maila nawet ze przesyłka jest w drodze. Urlop z pracy wziety niepotrzebnie... wnie wyszlo z firmy
~Sajmon / 2021-02-26 19:56
Ocena: 1.60 / 5
Zamówieniy towar nie dotarł pieniądze nadal nie zostały zwrócone reklamacja trwa już miesiąc .......na infolini tłumacza się ze poczta polska zagubiła przesyłkę i maja klienta w .........nie polecam
ZaletyBrak
WadyNie oddają pieniedzy
~Sara / 2021-03-14 14:24
Ocena: 1.60 / 5
Zamowienie nigdy nie jest na czas i po zgloszeniu zażalenia nie ma z ich strony nawet zwykłego przepraszam. Nie mowiąc o tym że nie dają żadnego info o obsuwie w terminie. Asortyment słaby a ceny jedne z wyższych.
ZaletyNie ma
WadyMnóstwo
~Sebastian / 2021-07-14 10:30
Ocena: 1.60 / 5
Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany.
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klienta.
~Skóra / 2020-08-19 21:31
Ocena: 1.60 / 5
Kilka dni temu zamówiłem buty na Empik dziś się okazało ze Empik anulował moje zamówienie bo butów brak choć na stronie nadal są oferowane okazało się ze to nie Empik oferuje towar tylko jakaś inna firma na zwrot pieniędzy będę czekał tydzień buty nadal są oferowany ale kupić nie można
Uważajcie na Empik
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~Wiesława / 2022-04-01 11:53
Ocena: 1.60 / 5
Czy ktoś kupował perfumy? Czy są oryginalne. Konsultant informuje, że tak. Kiedy proszę o kod kreskowy, twierdzi iż nie ma możliwości zrobienia zdjęcia i przesłania na email
ZaletyDość względna cena
WadyBrak kodu kreskowego
~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
Ocena: 1.60 / 5
Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat
ZaletyDramat
WadyKoszmar
~Wojtek / 2021-12-30 21:23
Ocena: 1.60 / 5
Sprzedają towar, którego mimo opisu i skierowania do konkretnego sklepu, nie mają na stanie. Mimo "sprzedaży na odległość" nie uznają zwrotu w terminie do 14 dni, bo pudełko było otwarte. Godzina stania w sklepiw i obserwowanie ekspedientki, biegającej poniędzy kirownikiem siedzącym na zapleczu, a kasą, wiszącą na telefonie z infolinią i wkońcu wymuszenie na niej, że ma mi dać na piśmie odmowę przyjęcia. I lecimy ze zgłoszeniem do PIH.
ZaletyNie zauwarzyłem.
WadyNastawieni na zniechęcenie klienta.
~Zaq / 2020-11-25 19:22
Ocena: 1.60 / 5
Zamówiłem produkt po promocyjnej cenie. Po dwóch dniach wszedłem zobaczyć status zamówienia - okazało się, że produkt został anulowany. Na infolini dostałem informacje, że mogę go zamówić ponownie po normalnej cenie.
Wadyanulowanie zamówień bez informowania klienta
~Adam / 2021-10-15 13:59
Ocena: 1.50 / 5
Kompletowanie przesylki zajmuje 3 dni...zamiast zadzwonic ze jedna ksiazka jest niedostepna, to cale zamowienie zostaje wstrzymane bez echa...trzeba dzwonic i popedzac ta cala maszyne zeby cos sie ruszylo...
Ponadto, przegladanie empik.com z zagranicy jest karygodne. Obrazki sie nie wyswietlaja, a pytanie o to czy jestem robotem (captcha) jest zadawane 2-3 razy na dzien...
Rozmowa przez chat przebiega tak slamazarnie, ze chyba ktos tam stuka w klawiature z uzyciem galezi od drzewa.
ZaletyBrak
WadyOkropnosc
~AK / 2021-11-13 13:54
Ocena: 1.50 / 5
Od 26 października czekam na zamówienie - kilka książek, nic nie się zmienia w jego statusie - nadal część rzeczy nie jest skompletowana. Żenada, nigdy więcej niczego u nich nie zamówię. Kontakt z biurem obsługi klienta nic nie daje, dzwoniłam już tyle razy i nic.
Zaletyżadnych
WadyTragicznie długi czas oczekiwania na paczkę - czekam już 3 tydzień, a zamówienie - kilka książek - nawet nie jest w pełni skompletowane. Wstyd!
~Barbara / 2022-12-05 23:06
Ocena: 1.50 / 5
Aplikacja empikfoto nie działa. Kilka razy próbowałam wykorzystać kod na darmowe 60 odbitek. Kod nie działał, zadziałał za którymś razem dopiero. W końcu dotarłam do płatności blikiem i wszystko zniknęło, pojawiły się nowe sumy, inne, z sufitu, kod już nie był uwzględniony. Porażka totalna. Przestrzegam. Barbara
ZaletyŻadnych zalet dziś nie zauważyłam
~Dagi / 2023-01-07 08:44
Ocena: 1.50 / 5
Zamowilam w empiku fotokalendarz i cena przy zamowieniu byla 36zl, gdy przeszłam do płatości nagle zrobiło się niewiadomo skad 42zł myślałam, że to z kurierem, ale okazało się,że jeszcze dodatkowo za kuriera trzeba zapłacić i to nawet 7zł przy odbiorze osobistym, a wiec z 36zł zrobilo sie 50zł. ŻENADA!!! już nigdy nie zamówię nic w Empiku. Smutme jak oszukuja:(
~Kaśka / 2023-02-12 17:55
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam tej strony .Kątakt z obsługą klienta zerowy. Pszywłaszczyli pieniądze i zero odzewu ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia ????
~Katarzyna / 2020-12-21 13:41
Ocena: 1.50 / 5
Odradzam wszystkim Świateczne zakupy na empik.com
Szkoda Waszych nerwów i rozczarowania ze strony najbliższych.
Pomimo że zamówienie było złożone i opłacone już 5 grudnia, przesyłka nadal nie dotarła do adresata.
Kurier paczki nie otrzymał. Kilkukrotne zglaszanie problemu na infolinii daje dokładnie nic. Zero informacji zwrotnej. Nie wróć wszystkim jest przykro. Wszyscy proszą o cierpliwość. A paczki jak nie było tak nie ma...
~Rumburak / 2022-12-23 10:21
Ocena: 1.50 / 5
Nigdy więcej nie chcę mieć coś wspólnego z empik.com. zamówienie złożyłem 13 grudnia 2022, do dnia 23 grudnia nie otrzymałem ani przesyłki, ani nawet informacji gdzie przesyłka się znajduje. Najpierw był mail, żeby być cierpliwym, bo będzie opóźnienie, następnie, że już odebrał kurier, a na stronie InPost informacja, że przesyłka nie została odebrana od nadawcy. Telefony do empik.com nic nie dały, przyjmują reklamację informując, że sprawa została przekazana wewnątrz do wyjaśnienia. Ostatecznie, po 10 dniach oczekiwania musiałem zrezygnować i kupić to samo w sklepie, bo miał to być prezent pod choinkę. Nigdy więcej empik.com, wstydźcie się, to już nie tylko brak profesjonalizmu, to po prostu żenada.
ZaletyŻadnych
WadyBrak realizacj zamówienia.
~22 / 2020-12-08 11:02
Ocena: 1.40 / 5
Zamówiłam 9 pozycji, przepraszam chciałam zamówić, brak opcji zapłać przy odbiorze, odbiór w salonie. Na infolinii Pani powiedziała że za duża paczka, mam jeszcze raz zamowić i podzielić na 2 zamowienia. Następnego dnia okazało się, że mój koszyk jest droższy, a jeszcze ciekawiej było kiedy zalogowałam się na drugim urządzeniu i tam mój koszyk był jeszcze droższy, aż o 30 zł. Nie mam na żadnym aplikacji, i innych "udziwnień". W jednym czasie na różnych urządzeniach różne ceny, to zwykłe oszustwo. Kiedy po interwencji e-meill pani do mnie zadzwoniła, powiedziała,że może mnie tylko przeprosić. Zrezygnowałam, zamówiłam u konkurencji, dostawa do domu, zapłata przy odbiorze, taniej o 60 zł
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
~Abc / 2021-12-04 14:29
Ocena: 1.40 / 5
Kolejny produkt zostaje dostarczony w takim stanie, jakby przeszedł piekło. Zniszczone opakowania, potłuczone produkty, bezużyteczne. Tragedia.
~Aga / 2020-12-04 05:53
Ocena: 1.40 / 5
Odradzam z całego serca.
Ceny z kosmosu - mimo rabatów, promocji itd. wciąż drożej niż u konkurencji.
Asortyment - wirtualny, bo go na stanie nie ma, wbrew informacji na stronie.
Czas wysyłki woła o pomstę do nieba. Skompletowane jakoby zamówienia nagle znowu jest nie skompletowane. To co, wyjmują z paczki, przekładają do innej?
Infolinia - każdy mówi co innego. Mail - bez odzewu.
Anulowałam, ileż można się w ciuciubabkę bawić. Teraz pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać miesiącami.
Ogólnie - forsa zamrożona na bliżej nie określony czas.
Szkoda, Empik długo kojarzył się pozytywnie. Teraz mam poczucie, jakbym bankruta przysponsorowała.