Zamówienie Nr 40100924872153-A złożyłem za pośrednictwem firmy EMPIK na dwa kuferki oferowane przez firmę WINGS sp. z o.o. Dokonałem opłaty przelewem 24 za pośrednictwem PayPro SA, który nie wygenerował i nie przesłał na adres mailowy opłaty. EMPIK 01.08.2021 r. potwierdził przygotowanie wysyłki. Kurier GLS 02.08.2021 r. przysłał maila o treści: "Informujemy, że Nadawca WINGS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA anulował zlecenie doręczenia przesyłki z 2021-08-02 o numerze 15684386002 (Nr referencyjny: 308389555)". Zadzwoniłem na infolinię EMPIK, gdzie rozmówczyni poinformowała mnie, że nie zna przyczyny anulowania wysyłki. Zaoferowała nr telefonu do sklepu WINGS (602 321 212). Umowę zawarłem z EMIKiem, który winien rozwiązać problemy swojego klienta z niesolidnym partnerem handlowym (sklepem). Brak było podstaw do anulowania przygotowanej przesyłki. Nie otrzymałem potwierdzenia zapłaty (przelewu) Ponadto rozmawiałam z kurierem, który także nie znał przyczyny zmiany decyzji nadawcy (sklepu). W końcu firma EMPIK zwróciła się do WINGS o wyjaśnienie sytuacji. Nie otrzymałem od WING żadnej informacji. Osobiście dzwoniłem 3 razy na wskazany numer telefonu tj. 602 321 212, i kiedy byłem pierwszy w kolejce, telefon sklepu automatycznie wyłączał się. Są to jednoznaczne i świadome działania oszukańcze sklepu wobec klienta. Napisałem zatem maila do WING i EMPIK o treści:
"Oczekuję realizacji zamówienia przez Sklep w terminie do piątku dnia 06.08.2021 roku lub zwrotu przez EMPIK wpłaconej należności w pełnej wysokości tj. 198,98 zł. (bez odsetek), na moje konto wskazane w załączonym przelewie.
W razie braku realizacji zamówienia lub zwrotu gotówki, skieruję do e-Sądu w Lublinie pozew przeciwko sklepowi w związku z oszustwem i zaniechania potwierdzeń sprzedawcy wraz z przypozwaniem EMIPU do zwrotu gotówki, jako pośrednika transakcji. Do e-pozwu dołączona zostanie korespondencja wraz z żądaniem zwrotu zadatku (wpłaty) w podwójnej wysokości, odsetek umownych i zwrotu kosztów procesu. Wyrok zostanie opublikowany na stronie internetowej.
Jako prawnik informuję,że dalszej korespondencji z Państwem z mojej strony nie będzie. Podejmę zdecydowanie działania".
Po tej korespondencji WINGS nagle przystąpił do realizacji zamówienia i dnia 04.08.21 r. otrzymałem przesyłkę. EMPIK wyłączył się z obsługi sprawy, przestał przesyłać jakiekolwiek informacje.
Całkowite ignorowanie klienta przez WING, nieodbieranie telefonów i zbieranie przez tę firmę wielu negatywnych opinii powoduje, że ten sklep będę zawsze omijał szerokim łukiem. Nie zamierzam dokonywać także jakichkolwiek zakupów za pośrednictwem EMPIK, skoro pośrednik nie czuje się odpowiedzialny za przyjmowane transakcje i bezpieczeństwo klienta.
W razie wątpliwości kogokolwiek, posiadam komplet korespondencji potwierdzającej opisany stan faktyczny.
Zdzisław
ZaletyDostarczone produkty (podręczne kuferki bagażowe) są dobrej jakości, bez wad i uszkodzeń.
WadyOpis jak wyżej
~wwim / 2021-08-04 11:08
Ocena: 3.40 / 5
Od dwunastu dni nie mogę doprosić się o fakturę VAT, pomimo podania wszystkich danych !
NIE POLECAM !!!
~MICHAŁ / 2021-08-03 01:41
Ocena: 1.00 / 5
najgorszy sklep internetowy w którym coś kupiłem,obsługa klienta nie odpisuje na wiadomośći
ZaletyBrak
Wadyolewanie klienta
~RM / 2021-07-30 16:48
Ocena: 3.80 / 5
Niestety zawiodłem się, gdy przyszło mi pierwszy raz złożyć reklamację. mija miesiąc po wiadomościach zbywających mnie i o treści przekażę sprawę do odpowiedniego działu, nie ma postępów.....
~Marek / 2021-07-30 13:13
Ocena: 3.40 / 5
EMPIK oznacza: Ewidentnie Mało Przyjazna Instytucja Komercyjna. Zakup książki dla młodzieży Dziewczyna znikąd. Ulica strachu. Cena online 26 zł, cena w EMIKU 39,99!!!! 53% narzutu za to że klient przyjdzie do sklepu i kupi za gotówkę. OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
ZaletyDUŻY ŁADNY SKLEP
WadyPOLITYKA FIRMY ŻE ZWROTY SA NA KARTĘ PODARUNKOWĄ SPRAWIA ŻE OMIJAM TĄ SIEĆ NAJDALEJ JAK POTRAFIĘ. POPATRZCIE NA DECATHLON - oni nie robią takich rzczy i ludzie kupują bez stresu bo wiedzą że w razie czego otrzymują swoją kaskę a nie jakiś bon... tragedia, no ale trzymamy kciuki co by klienci uczyli się szybko i omijali tą sieć z daleka.
~E. / 2021-07-29 21:06
Ocena: 2.80 / 5
Zamówienie złożone ekspresowo przez aplikację. Po dobie status zamówienia: Skompletowano; Wysyłka: W realizacji. W dniu planowanego dostarczenia otrzymałam sms'a o problemach z wysłaniem. Po kilku dniach po telefonie na infolinię otrzymałam informację że wszystko jest przygotowane i nadany został wysoki priorytet wysyłki kurierem. Kolejne dni czekania i informacja w aplikacji i w mailu, że towar został wysłany. Żadnego numeru listu przewozowego, brak opcji śledzenia. Po 4 dniach status w aplikacji: Zwrócono. Brak powiadomień mailem, smsem. Po 2 tygodniach zwrot kasy i ani słowa wyjaśnienia. Dlatego dla tych którym zależy na otrzymaniu swojego zamówienia ODRADZAM zakupy w Empiku. Prawie 500 zł zamrożone, brak aktualnych statusów, czas oczekiwania długi (przy wcześniejszych zamówieniach z odbiorem w salonie). Z wysyłaniem powiadomień o "promocjach" nie mają problemu.
ZaletyŁatwość zamówienia przez aplikację
WadyBrak zamówionego towaru, nieprawidłowe statusy zamówienia, brak powiadomień, brak wyjaśnień.
~szostit / 2021-07-27 13:04
Ocena: 4.20 / 5
Zamówiłem pompkę do basenu i przyszedł uszkodzony wąż i się zacząl problem, złożyłem reklamację i do dziś odpowiedzi ani przysłowiowe pocaluj....odradzam ten sklep
~Marek / 2021-07-26 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Witam
Właśnie dostałem perfum zamówiony na stronie EMPIK . Czekałem na to tydzień i dostałem tester na którym wyraźnie jest napisane "not for sale ". Mało tego nie dostałem żadnego rachunku nawet e-mailem.
Jeżeli spodziewacie się oryginalnego produktu z EMPIK możecie się rozczarować.
~Sylwester / 2021-07-25 11:09
Ocena: 3.20 / 5
Odczucia wyłącznie negatywne. Firma realizując zamówienie całkowicie umywa ręce przy jego realizacji w przypadku pośrednika lub podwykonawcy. W efekcie zostałem z uszkodzonym towarem bez fv zakupu. Nie ma szans na reklamację czy naprawę gwarancyjną. Pewnie w sądzie na podstawie przelewów i maili odpowiedzialność do udowodnienia, ale tego typu sprawy ciągną się miesiącami. Przestali odpowadać na maile a finalnie dostaję zmontowane zwrotki (niby autoresponder z serwera), że moja wiadomość nie dotarła do odbiorcy. Kpina i dziecinada...
~Annina / 2021-07-24 15:01
Ocena: 2.80 / 5
Nie polecam, książki przyszły zniczczone, po miesiącu jeszcze nie ma zwrotu pieniędzy, brak odpowiedzi na email z prośbą o wyjaśnienie.
~rysiek / 2021-07-24 10:45
Ocena: 1.00 / 5
To jakiś lipa. Ksiazka w ofercie ,, już za 24 godziny u ciebie".Zamawiam i płace -przewiduwany termin dostarczenia juz nie na drugi dzień, a może dopiero za tydzień. OSZUŚCI
WadyPo jednej gwiazdce bo mniej sie nie da
~Aneta / 2021-07-24 10:28
Ocena: 3.75 / 5
Zamawiałam z Empiku trzy razy i zawsze, powtarzam za każdym razem przesyłka była opóźniona. Inne sklepy internetowe nie mają takich problemów, dostawa jest na 2-3 dzień. Oczekiwanie tygodnia na dostawę do sklepu, którą jeszcze samemu trzeba odebrać jest bez sensu. Już więcej nie skorzystam.
ZaletyDuży asortyment (teoretycznie)
WadyBardzo długi czas oczekiwania na dostawę
~Niezadowolony klient / 2021-07-23 21:05
Ocena: 1.60 / 5
Dramat. Wystawiają produkt a potem piszą ze nie maja na magazynie i nie wyślą chociaż produkt cały czas jest nadal dostępny w sklepie internetowym. A obsługa klienta twierdzi ze wycofali go ze sklepu. Ale nowe zamówienie nadal nożna złożyć?!? Serdecznie wszystkim odradzam!!! Omijać
WadyOszukiwanie klienta
~ROZCZAROWANA / 2021-07-23 18:21
Ocena: 2.20 / 5
OSTRZEGAM!!!Omijać Empik com szerokim łukiem. Niech was nie podkusi nawet niższa cena. Zamówienie zrobiłam 14.07.21 i do tej pory nie doszło. Wysłana reklamacja, kilka telefonów na obsługę klienta i ta sama, powtarzającą się wymówka kłopoty z systemem, firma kurierską. 21.07.21 po kolejnym tel. do empiku przesyłka zmieniła status na w transporcie, ale kontaktujac się z DHL okazało się, że nie ma nawet takiego nr przesyłki. 23.07.21 Empik zadzwonił, że zamówienie nie może być zrealizowane i zwrócą pieniądze teoretycznie 3 dni robocze zobaczymy jak w praktyce. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ZAKUPY W EMPIK COM!!!
ZaletyBrak
WadyDostępność towarów
~Katarzyna / 2021-07-23 09:24
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia a kupuje coś przez neta min raz w tygodniu.
Przywlaszczaja pieniadze a towaru nie wysylaja,na maile nie odpowiadaja. Ostrzegam wszystkich przed zakupami w tyn sklepie.
ZaletyBrak
~Justyna / 2021-07-22 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści !!! Na towar czekam już prawie trzy tygodnie !! Cały czas śpiewka ze wystąpił błąd i towar wraca na magazyn i ze następnego dnia udzielą informacji po czym oczywiście jest cisza !!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Justa / 2021-07-22 19:58
Ocena: 2.80 / 5
UWAGA OSZUŚCI !!! Towar zamówiony i opłacony ponad dwa tygodnie temu nie został dostarczony a ludzie pracujący na infolinii mydlą oczy ze informacje odnośnie zamówienia otrzymam następnego dnia i jak można się domyślać następnego dnia jest cisza i w dalszym ciągu nic nie wiadomo. Zwrotu pieniędzy również nie mogę się doprosić. Jeśli zamawiać coś to tylko za pobraniem !!!
~Zawiedziony konsument / 2021-07-22 12:40
Ocena: 2.40 / 5
Zamówiłam odkurzacz pionowy znanej firmy cena 869zl. Miał to być prezent, zamówienie złożone 13 lipca, miało być doręczone 15-16 lipca a osoba miała być obdarowana 17 lipca. Od czwartku telefony, brak informacji, w piątek info że paczka została już wyslana ale nie dotrze na czas. Przy okazji brak możliwości śledzenia paczki, w poniedziałek tel, pani oczywiście przesyła reklamacje do działu logistycznego podając czas reakcji max 72h, i zapewniając że będzie to w 24h. W środę po 72h i zero informacji co z paczka dzwonie i kolejna pani zapewnia mnie że za 48 będę mieć już odpowiedz...i cały czas ta sama śpiewka..jeszcze kłamią przez telefon.Final historii taki, że w piątek na szybko jechałam wydać kolejne pieniądze bo nie mialam prezentu plus zatrzymane pieniądze i teraz empik trzyma moje pieniądze 2 tygodnie, koelejne dwa tygodnie jest na zwrot produktu do magazynu i kolejne dwa na rozpatrzenie przez nich reklamacji..kpina....wystawiam odpowiednią laurkę, nie polecam nikomu stresu, nerw, i wydanej kasy lepiej kupić gdzie indziej i mieć towar 2 dnia od zamówienia u siebie. Szkoda zdrowia i czasu.
~Aaan / 2021-07-22 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie internetowej cena na 10 zł tańsza , w sklepie droższe. Co teraz , mogę zwrócić co kupiłam w sklep i odrazu kupić przez internet i zabrać moją książkę znów?głupoty trochę
~Kasia / 2021-07-21 19:01
Ocena: 2.60 / 5
Dramat, sklep online ma często pomyłki. Niech nikogo nie zwiedzie informacja Na stronie dotycząca wysyłki w 24h. Tu to trwa 72 h. Na trzy zamówienia dwa były reklamowane, bo otrzymałam nieprawidłowe produkty. Dział reklamacji to dopiero masakra. Odpowiedź na każde pytanie brzmi: czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Każdy konsultant mówi coś innego, zapewnia o szybkim rozwiązaniu sytuacji i...... 14 dni od daty otrzymania zwrotu, który jest spowodowany ich błędem. Nie polecam.