strona 44 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~ZAZO / 2021-07-19 13:20
UWAGA, zamówiłam przesyłkę kurierem (2-3 dni robocze) ponieważ przesyłka po tygodniu nie dotarła wysłałam reklamację. W odpowiedzi dostałam informację, że maja czas na realizacje zamówienia do 30 dni i nie został przekroczony. CYTAT z maila "Pragnę jednak wyjaśnić, że przed złożeniem zamówienia w koszyku jest wskazana informacja ''Przewidywany termin dostawy'', jest to zatem jedynie termin przewidywany. Pragnę dodać, że zgodnie z przepisami czas na realizację zamówienia to 30 dni i w tym przypadku nie został on przekroczony."
DNO!!! -
-
~stary / 2021-07-19 10:52
chujowo tak ze sie nie da powiedziec sprzedali mi książki a pozniej sie okazalo ze to ebok Zaletynie maWadyjak bym wymnienial to by bylo dusze od pana tadeusza -
~Oszukany / 2021-07-19 03:49
Towar nie zgodny z opisem, empik bierze pieniądze druga firma wstawia ubarwione opisy, nikt nie chce odpowiadać za błędy, jak dzieci w piaskownicy nawzajem zganiają na siebie, brak profesjonalnej obsługi, nic ich nie interesuje, ważne sprzedać i twój problem co dalej. Szkoda czasu na tę zabawę, lepiej kupić u innych. -
~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat ZaletyDramatWadyKoszmar -
~Karolina / 2021-07-17 21:42
Jestem bardzo zadowolona z zamówienia 3 piękne płyty religijne, każdy znajdzie coś dla siebie ,polecam. Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, konto premium , empik duo , miła obsługa klienta , promocje.Wady - -
~Krystian / 2021-07-17 18:30
Reklamacje to koszmar a czas dostawy to jakiś jeden wielki żart ZaletyCenyWadyZa dużo -
~Voytek / 2021-07-16 10:53
Empik dysponuje bardzo dużym asortymentem i niezłymi cenami, problem pojawia się wtedy kiedy chcemy złożyć reklamację. Brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, klasyczna spychologia, niedotrzymywanie terminów na rozpatrzenie reklamacji - tak właśnie wygląda przyjemność robienia zakupów na empik.com -
~Oliwia / 2021-07-14 17:00
Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam. ZaletyBrakWadyoszukiwanie konsumenta
niepotrzebne przeciąganie sprawy
brak kontaktu -
-
~Sebastian / 2021-07-14 10:30
Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany. ZaletyBrakWadyOszukiwanie klienta. -
~Weronika / 2021-07-14 10:16
Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam -
~Rafal / 2021-07-12 18:13
Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku. -
~Marta / 2021-07-08 01:07
Zamówiłam dany telefon, okazało się że wysłali inny (tańszy model), odesłałam produkt w ten sam dzień co go dostałam, spakowałam porządnie bo oni to nie zabezpieczyli tego telefonu tylko wsadzili w karton... mimo że dostałam inny telefon niż chciałam, mój problem jest uwzględniony jako reklamacja ... mam czekać 14 dni na jej uwzględnienie i wysłanie łaskawie zamówienia z poprawnym modelem telefonu... zamówienie rzędu wartości 1000 zł a tutaj kompletna zlewka i wysłanie standardowej wiadomości typu przepraszamy, postaramy się jak najszybciej ... żal ... nigdy więcej tego sklepu, jak można tak zwalić zamówienie i kazać klientowi czekać przez ich ewidentny błąd, mniejsze sklepy choć dbają o klienta ... ZaletybrakWadysame wady -
~Łukasz / 2021-07-05 01:11
Kupiłem w Empik Marketplace 2 smartwatch'e. Oba wadliwe. Pierwszego nie było można naładować. Drugi z pomiarem ciśnienia pokazywał niskie ciśnienie u osoby z wysokim nadciśnieniem (potwierdzone specjalistycznym urządzeniem medycznym). Pierwszy udało mi się oddać. W stosunku do drugiego dostawca odrzucił reklamację twierdząc, że funkcje działają należycie. Pomimo 3-krotnie przesłanej prośby do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarancji na zakupione produkty. Przestrzegam przed zakupami w Empik: nie weryfikują dostawców, sprzedają niezweryfikowane, złej jakości produkty. W przypadku problemów rozkładają ręce mówiąc, że tylko pośredniczą. Obsługa klienta, weryfikacja dostawców i bezpieczeństwo zakupów to przepaść w porównaniu z usługami świadczonymi przez czołowe platformy sprzedażowe. -
~Karolina / 2021-07-02 12:46
Książka zamówiona na stronie dostarczona do salonu bez zadnego opakowania ochronnego co poskutkowało kompletnym jej zniszczeniem wizualnym, porysowana i poszarpane krawędzie. Nie wiem kto był tak mądry żeby z powodów "ekologicznych" decydować sie na takie coś i dopuścić do dewastowania książek. Gdybym chciała poniszczony egzemplarz to kupiłabym używany a nie płaciła za coś nowego i dostawała takie coś. Kompletne rozczarowanie logistyką całego przedsięwzięcia. Nawet brak jakiejkolwiek skruchy i chęci rozwiązania problemu w inny sposób niż zwrot produktu który miał być prezentem wiec jak można się domyślić terminowo trafił wszystko szlag.
Serdecznie nie pozdrawiam osoby która zrezygnowała z pakowania książek... -
~Sebastian / 2021-06-30 11:32
Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu” ZaletyŻadne -
~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu ZaletyBrakWadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta -
-
~Jerzy / 2021-06-27 14:44
To co robicie to zakrawa na oszustwo. Dn 26.06 21 w ofercie książka "Dziennik cwaniaczka" oferowana za 16 z groszami (w wyprzedaży) i ani słowa że przy rezerwacji w wybranym salonie i odbiorze własnym cena 26. To naciąganie klienta i przestaje dziwić że macie tyle negatywnych opinii. Nigdy więcej EMPIK ZaletybrakWadySame wady -
~jankofranko / 2021-06-26 17:48
Najgorsza księgarnia, z jaką miałem do czynienia. Składałem zamówienie 3 razy i za każdym razem jest problem.
Pierwszy raz zamówiłem około 10 książek. Czas oczekiwania 3 dni na zamówienie. Okazało się jednak, że nie mają jednej książki, wiec zamówienie będzie opóźnione (przy zamówieniu pisało książka dostępna w 24h). Po 2 tygodniach zamówienie zostało w końcu wysłane, ale bez tej jednej książki, ponieważ ostatecznie w ogóle jej nie mają. Tak więc zamówienie, które miało być po 3 dniach, dotarło do mnie po 2 tygodniach niekompletne.
Drugi przypadek. Składam zamówienie z dostawą w ciągu 3 dni. Dostaje sms, że jest opóźnienie, ponieważ mają bardzo dużo zamówień. Po tygodniu dostaje paczkę.
Sprawa najświeższa. Zamawiam książki, wysyłka zamówienie standardowo opóźniona w porównaniu do innych księgarni. Dostaję paczkę i okazuje się, brakuje jednego tomu. Dzwonię na infolinie i dostaje wiadomość na maila, że nie mogą mi tej książki dostarczyć, bo je nie mają. Trzeba pisać reklamacje i odsyłać kurierem. Natomiast książka jest w sklepie nadal dostępna i mogę ją zamówić po raz drugi Absurd goni absurd. Robią z klientów idiotów. Nigdy nic więcej nie zamówię w tym sklepie. -
~Kasia / 2021-06-26 14:17
Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik.com zakupiłam prostownice Remington keratin therapy pro przyszła z porysowanymi płytkami jakby była używana. Teraz ka za czekać 2 tyg na reklamacje z jakiej racji powinni odrazu zwrócić pieniądze i przeprosić. Ten sklep to dno pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja by zamówić produkt nowy a wysłali używany. Odradzam zakupy w tym sklepie! -
~Koniu / 2021-06-26 10:47
Ten sklep to dno. Nie są w stanie wysłać 2 gazeta z dostępnością 24h w przeciągu 3 dni. Debile. ZaletyNie ma.WadyAbsurdalny czas wysyłki.
strona 44 z 84
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »