Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Empik.com opinie

Ocena na podstawie 1659 opinii

1.95 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.36
  • Dostawa
    1.59
  • Poziom cen
    2.14
  • Łatwość zamawiania
    2.47
  • Asortyment
    2.45

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktoria / 2021-07-18 21:34
    Ocena: 1.60 / 5
    Szczerze mówiąc nie ma pojęcia jak sklep może funkcjonować skoro dostarczać do klientów nie potrafi jest tyle konkurencji na świecie a oni naprawdę nadal nie potrafią doręczyć paczki a adres jest poprawny. Od tego sklepu gorszy jest tylko dhl jako doręczyciel koszmar i dramat
    ZaletyDramat
    WadyKoszmar
  • ~Karolina / 2021-07-17 21:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z zamówienia 3 piękne płyty religijne, każdy znajdzie coś dla siebie ,polecam.
    Zaletydarmowy odbiór w salonach empik, konto premium , empik duo , miła obsługa klienta , promocje.
    Wady -
  • ~Krystian / 2021-07-17 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Reklamacje to koszmar a czas dostawy to jakiś jeden wielki żart
    ZaletyCeny
    WadyZa dużo
  • ~Voytek / 2021-07-16 10:53
    Ocena: 4.00 / 5
    Empik dysponuje bardzo dużym asortymentem i niezłymi cenami, problem pojawia się wtedy kiedy chcemy złożyć reklamację. Brak możliwości rozmowy z osobą decyzyjną, klasyczna spychologia, niedotrzymywanie terminów na rozpatrzenie reklamacji - tak właśnie wygląda przyjemność robienia zakupów na empik.com
  • ~Oliwia / 2021-07-14 17:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep jest niepoważny. Pod koniec czerwca zamawiałam karmę dla szczeniąt Fish4Dogs Finest White Fish Complete Puppy dla szczeniąt raz dużych, 2 worki po 6 kg. Empik był pośrednikiem, wysyłali zamówienie do sklepu Rikoland. Dostałam karmę dla otyłych seniorów, 1 worek 1,5 kg. 1 lipca złożyłam zawiadomienie o reklamacji – dostałam informację, że to wina Rikolandu. Zatem napisałam do Rikolandu. Okazało się, że wysyłka złej karmy jest winą Empiku – mieli błąd w kodach, do Rikolandu dotarła inna treść zamówienia. Niestety wszystkie informacje jakie otrzymuję, dostaję od Rikolandu, ponieważ na infolinii Empiku wszystkie Panie (a dzwoniłam wielokrotnie) kłamią, że z Rikolandem nie ma kontaktu. Kłamstwo, jest kontakt, do tej pory przerzucają się winą. Ponadto nie odpisują na moje maile. 14 lipca nadal nie mam żadnej informacji o rozwiązaniu mojego problemu. Jedyną pomocą są Panie z infolinii Rikolandu, bo w Empiku nie jestem w stanie się wiele dowiedzieć. 13 lipca dostałam maila, że sprawa zostanie rozwiązana do 4 dni od dnia zgłoszenia – minęło 10 dni temu. Z tego co wiem zarejestrowali reklamację dopiero po moim ponaglającym telefonie, nie po mailach wysyłanych wiele dni wcześniej. Nigdy więcej, nie polecam.
    ZaletyBrak
    Wadyoszukiwanie konsumenta
    niepotrzebne przeciąganie sprawy
    brak kontaktu
  • ~Sebastian / 2021-07-14 10:30
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie które było gotowe do wysyłki nagle okazało się nie pełne(jeden przedmiot). Następnie problem z wysłaniem towaru codziennie inna wymówka pomimo zapewnień na infolinii że produktów będzie wysłany.
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta.
  • ~Weronika / 2021-07-14 10:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Panie na infolinii wprowadzają w błąd. Straszne opóźnienie w realizacji zamówienia. Najbardziej zawiodło się moje dziecko, które nie dostało prezentu na urodziny. Nie polecam
  • ~Rafal / 2021-07-12 18:13
    Ocena: 1.40 / 5
    Tragicznie . Nie kupujcie przez internet . Sprzedają rzeczy których nie mają . Zrobiłem przelew za telefon po chwili otrzymałem maila ze nie mają tego produktu. Oczywiście moje pieniądze były już u nich. Nie kupujcie w tym dziadowskim empiku.
  • ~Marta / 2021-07-08 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam dany telefon, okazało się że wysłali inny (tańszy model), odesłałam produkt w ten sam dzień co go dostałam, spakowałam porządnie bo oni to nie zabezpieczyli tego telefonu tylko wsadzili w karton... mimo że dostałam inny telefon niż chciałam, mój problem jest uwzględniony jako reklamacja ... mam czekać 14 dni na jej uwzględnienie i wysłanie łaskawie zamówienia z poprawnym modelem telefonu... zamówienie rzędu wartości 1000 zł a tutaj kompletna zlewka i wysłanie standardowej wiadomości typu przepraszamy, postaramy się jak najszybciej ... żal ... nigdy więcej tego sklepu, jak można tak zwalić zamówienie i kazać klientowi czekać przez ich ewidentny błąd, mniejsze sklepy choć dbają o klienta ...
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Łukasz / 2021-07-05 01:11
    Ocena: 2.60 / 5
    Kupiłem w Empik Marketplace 2 smartwatch'e. Oba wadliwe. Pierwszego nie było można naładować. Drugi z pomiarem ciśnienia pokazywał niskie ciśnienie u osoby z wysokim nadciśnieniem (potwierdzone specjalistycznym urządzeniem medycznym). Pierwszy udało mi się oddać. W stosunku do drugiego dostawca odrzucił reklamację twierdząc, że funkcje działają należycie. Pomimo 3-krotnie przesłanej prośby do dnia dzisiejszego nie otrzymałem gwarancji na zakupione produkty. Przestrzegam przed zakupami w Empik: nie weryfikują dostawców, sprzedają niezweryfikowane, złej jakości produkty. W przypadku problemów rozkładają ręce mówiąc, że tylko pośredniczą. Obsługa klienta, weryfikacja dostawców i bezpieczeństwo zakupów to przepaść w porównaniu z usługami świadczonymi przez czołowe platformy sprzedażowe.
  • ~Karolina / 2021-07-02 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Książka zamówiona na stronie dostarczona do salonu bez zadnego opakowania ochronnego co poskutkowało kompletnym jej zniszczeniem wizualnym, porysowana i poszarpane krawędzie. Nie wiem kto był tak mądry żeby z powodów "ekologicznych" decydować sie na takie coś i dopuścić do dewastowania książek. Gdybym chciała poniszczony egzemplarz to kupiłabym używany a nie płaciła za coś nowego i dostawała takie coś. Kompletne rozczarowanie logistyką całego przedsięwzięcia. Nawet brak jakiejkolwiek skruchy i chęci rozwiązania problemu w inny sposób niż zwrot produktu który miał być prezentem wiec jak można się domyślić terminowo trafił wszystko szlag.
    Serdecznie nie pozdrawiam osoby która zrezygnowała z pakowania książek...
  • ~Sebastian / 2021-06-30 11:32
    Ocena: 1.40 / 5
    Prezent dla dziecka nie został dostarczony. Wiadomość ze przesyłka nie dojedzie została mi dostarczona w dniu przewidywanego przyjazdu paczki bez wcześniejszych komunikacji ze mną. Pani z infolinii jedyne co może powiedzieć to „nie mamy na to wpływu”
    ZaletyŻadne
  • ~Krzysiek / 2021-06-29 12:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Płyta przyszła zapakowana w zbyt mały karton i cala się powyginała, Empik ma to w dupie bo ma 14 dni na rozpatrzenie, a płyty nie mam i kasy nie ma, mam czekać ponad dwa tygodnie na łaskawa odpowiedz. Unikajcie tego sklepu
    ZaletyBrak
    WadyBrak doświadczenia w prowadzeniu , maja wywalone na klienta
  • ~Jerzy / 2021-06-27 14:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To co robicie to zakrawa na oszustwo. Dn 26.06 21 w ofercie książka "Dziennik cwaniaczka" oferowana za 16 z groszami (w wyprzedaży) i ani słowa że przy rezerwacji w wybranym salonie i odbiorze własnym cena 26. To naciąganie klienta i przestaje dziwić że macie tyle negatywnych opinii. Nigdy więcej EMPIK
    Zaletybrak
    WadySame wady
  • ~jankofranko / 2021-06-26 17:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza księgarnia, z jaką miałem do czynienia. Składałem zamówienie 3 razy i za każdym razem jest problem.
    Pierwszy raz zamówiłem około 10 książek. Czas oczekiwania 3 dni na zamówienie. Okazało się jednak, że nie mają jednej książki, wiec zamówienie będzie opóźnione (przy zamówieniu pisało książka dostępna w 24h). Po 2 tygodniach zamówienie zostało w końcu wysłane, ale bez tej jednej książki, ponieważ ostatecznie w ogóle jej nie mają. Tak więc zamówienie, które miało być po 3 dniach, dotarło do mnie po 2 tygodniach niekompletne.

    Drugi przypadek. Składam zamówienie z dostawą w ciągu 3 dni. Dostaje sms, że jest opóźnienie, ponieważ mają bardzo dużo zamówień. Po tygodniu dostaje paczkę.

    Sprawa najświeższa. Zamawiam książki, wysyłka zamówienie standardowo opóźniona w porównaniu do innych księgarni. Dostaję paczkę i okazuje się, brakuje jednego tomu. Dzwonię na infolinie i dostaje wiadomość na maila, że nie mogą mi tej książki dostarczyć, bo je nie mają. Trzeba pisać reklamacje i odsyłać kurierem. Natomiast książka jest w sklepie nadal dostępna i mogę ją zamówić po raz drugi Absurd goni absurd. Robią z klientów idiotów. Nigdy nic więcej nie zamówię w tym sklepie.
  • ~Kasia / 2021-06-26 14:17
    Ocena: 2.80 / 5
    Jestem bardzo niezadowolona z zakupów w empik.com zakupiłam prostownice Remington keratin therapy pro przyszła z porysowanymi płytkami jakby była używana. Teraz ka za czekać 2 tyg na reklamacje z jakiej racji powinni odrazu zwrócić pieniądze i przeprosić. Ten sklep to dno pierwszy raz zdarzyła mi się taka sytuacja by zamówić produkt nowy a wysłali używany. Odradzam zakupy w tym sklepie!
  • ~Koniu / 2021-06-26 10:47
    Ocena: 1.40 / 5
    Ten sklep to dno. Nie są w stanie wysłać 2 gazeta z dostępnością 24h w przeciągu 3 dni. Debile.
    ZaletyNie ma.
    WadyAbsurdalny czas wysyłki.
  • ~Pabitooo / 2021-06-25 13:04
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówienie niekompletne. Brakuje książki. Wysyłka zamówienie przebiega dłużej niż w innych księgarniach. Nie polecam
  • ~tomar / 2021-06-24 18:51
    Ocena: 2.40 / 5
    Przestrzegam przed kupowaniem internetowym w Empik elektroniki.Zamòwiłem szczoteczkę soniczną.Ktoś wyciągnął końcówki przy pakowaniu i musiałem dokupić gdzie indziej.
  • ~Pepa / 2021-06-24 09:41
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam cała serię książek dla siostrzenicy w wersji papierowej (miałam filtr plus sprawdzilam zamówienie kilkukrotnie czy aby na pewno nic nie pomyliłam) po czym okazało się, że 3 książki przyszły w formie Ebooka. Od razu zadzwonilam, ze jest błąd systemu, bo ja tych książek nie zamówiłam i uslyszalam, że w Polsce nie mozna zwracac materiałów cyfrowych. Próbowałam mailowo, ale ciągle dostawałam odpowiedź, że oni nie zmieniają zamówień i to jest mój błąd. Podobno powinnam mieć komunikat, że czesc książek przyjdzie na maila, nie miałam takiego komunikatu. Reszta książek, która zamówiłam doszła w wersji papierowej przy czym tam też był błąd. Otrzymałam dwa takie same tomy pomimo, że każdy miał być inny (przysłane książki nie zgadzały się z zamówieniem). Czyli jednak zmieniają państwo zamówienia wbrew temu co mówili. Kazali złożyć reklamacje i zwrócić książkę. Oczywiście tak zrobiłam. Jest to zabieranie mojego czasu i robienie mi problemu. Ciekawe kiedy dostanę prawidłowa książkę...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1688
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1659
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 968
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 691
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 616
Zalando.pl
Ocena: 2.10, ilość opinii: 319
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4367
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4347
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3843
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3485
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3193
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2882